command_dos
Ostatnia aktywność
avatar
command_dos

06.10.2013 15:58

0

@2 RyżyWuj - dokładnie - powtarzam to od około 3 lat :) "Przyczyną pożaru w bolidzie Marka Webbera podczas dzisiejszego GP Korei okazało się pęknięcie radiatora i wyciek oleju, a nie jak wcześniej podejrzewał Australijczyk problem z systemem KERS." Zaraz po zdarzeniu wytłumaczyłem to młodemu, a nie uważam się za eksperta... Co prawda są tam też radiatory do chłodzenia KERS, ale są one nieporównywalnie mniejsze od tych do chłodzenia silnika, więc prawdopodobieństwo wywołania takiego pożaru przez awarię chłodzenia KERS jest nikłe - pierwsze podejrzenia padają na bardziej prawdopodobną przyczynę - Webber widać myśli nieco inaczej ;)

avatar
command_dos

05.11.2012 10:45

0

"...(patrze REAL vs Barcelona) jaki cyrk tam sie wyrabia i zawisć miedzy klubami. Niemcy ? (patrz mecz BVB vs shalke) burdy po meczu ponad 100 osob zatrzymanych." - aha, uważasz to za normalne? No, to gratuluję... "Dlaczego Vettel nie ma szacunku wśród wielu z nas?" - bo nie jesteście obiektywni. Mało tego, będąc szefem RB wylałbym WEB na zbity pysk, ale ze 2 sezony temu - wczoraj (ponownie) udowodił, jak można zmarnować potencjał bolidu. zawsze był drugi i tak już zostanie. Czy kierując zespołem będziesz promował bardziej pierwszego, czy drugiego kierowcę? No, tak - zapomniałem, że mam do czynienia z ludźmi super sprawiedliwymi, nie uznającymi TO, które były od zawsze w tym sporcie. Jeśli jeden z moich bolidów jest szybszy, to każę drugiemu mu ustąpić, bo chcę mieć jak największą przewagę nad rywalami - proste jak drut. Tego nie zrobił WEB w Turcji - nie zagrał zespołowo. Z góry uprzedzę pytania - tak, miał dać się wyprzedzić. Jeśli jeden z moich zawodników w zespole walczy o majstra, to kogo punkty mnie interesują bardziej? Tego drugiego? Nie, drugi ma przeszkadzać rywalom i ma zrobić jak nawiększy bufor punktowy pomiędzy partnerem z zespołu, a rywalami - czego wczoraj WEB nawet nie potrafił zrobić startując z wysokiej pozycji. Mógł kontrolować wyścig (ALO w szczególności), ale tego nie zrobił, bo zbyt cienki jest i nie potrafi grać zespołowo - wywaliłbym go z RB. Nie bronię tu VET, bo też nieraz wpadki mu się zdarzają, ale widzę w nim więcej serdeczności od WEB choćby, a młody jeszcze chłopak jest, więc wszystko przed nim. Nie ma talentu? Bzdury pleciecie. Nie ma talentu KAR, ROS, KOV, ale nie ktoś, kto po raz pierwszy startuje w wyściugu całkiem przeciętnym bolidem i zdobywa "na dzień dobry" 1 punkt... To jest ogromny talent, tylko trzeba go "doszlifować" i to właśnie robią w RB - wiedzą, jaki skarb posiadają. Przez lata mogą się utrzymywać w czołówce, ale nie jest ważny tylko VET. Ważny jest bolid+VET+NEW+HOR - jeśli któraś z tych części się sypnie będzie po RB ;)

avatar
command_dos

04.11.2012 07:15

0

Podejrzewam, że Niemcy nie mówią tak źle o ALO i Hiszpanie nie gnoją tak VET, jak Wy wszyscy tutaj... Uspokójcie się trochę - od sympatii do jednego czy drugiego nie podniosą nam podatków, ani akcyzy. Można kogoś cenić bardziej, lub mniej, ale prezentujecie tu typowe kibolowskie zachowanie - jakby kibice różnych drużyn nie mogli się napić razem - bez przesady.

avatar
command_dos

04.11.2012 07:04

0

czego to nie zrobią, aby ferrari wygrało na swoim torze ;) Jeszcze muszą ubić Hamiltona i będzie git...

Przejdź do wpisu Vettel zdyskwalifikowany

avatar
command_dos

21.10.2012 09:38

0

Panowie - taki offtop... Giermaziak (wraz z Henrique Cisnerosem i Mario Farnbacherem) pierwszy w swojej klasie (GTC) na długodystansowcu Petit Le Manche

avatar
command_dos

26.05.2012 19:15

0

kurcze, o tej kolizji nic nie wiedziałem ;) to ładnie klecha poszedł...

avatar
command_dos

20.04.2012 08:35

0

No to teraz tam będą jechać na złamanie karku. Zobaczymy ile razy przydzwoniliby w starej konfiguracji. Będą cisnąć do samego końca, albo nawet dłużej, bo "jak się nie wyrobię, to i tak nic się nie stanie"... Według mnie wystarczyłaby poprawa nawierzchni w tamtym miejscu i nic więcej, bo faktycznie, często rzucało tam tyłem...

avatar
command_dos

16.04.2012 07:29

0

@januszj26 - jak ja uwielbiam ekspertów i znawców tematu. Szczególnie tych, którzy nie wiedzą, a piszą: formula1. com news technical 2012/865/948. html - pierwsze zdanie... Zanim zaczniesz po kimś jeździć że leniwy, najpierw go poznaj, zobacz jak pracuje, poczytaj o nim (jak nie masz okazji poznać osobiście)...

avatar
command_dos

16.04.2012 07:13

0

@pz0 - chciałem przypomnieć co niektórym, ale mnie uprzedziłeś ;) @wheelman - dokładnie, ma to gdzieś...

Przejdź do wpisu Mercedes ukarany grzywną

avatar
command_dos

10.04.2012 09:08

0

i dobrze ;) bahrajn nudny był, jak fix... Przywrócili by Francję...

avatar
command_dos

22.03.2012 09:24

0

@23. daxx75 - dokładnie kolego. Czytać się tego nie da: brak polskich liter, zła składnia, no i te błędy, które biją po oczach. Zainstalujcie sobie słowniki do przeglądarek, bo jedziecie po komentatorach, a pisać nie potraficie! Miałem mierny z polaka na maturze, ale to co widzę, to oczom nie wierzę - połowa z Was nie powinna zostać dopuszczona do matury...

avatar
command_dos

17.03.2012 11:41

0

@Jaro75 - ahaahaaaaha ;) z tym wywijaniem kierownicy mnie rozbawiłeś - faktycznie, zachowanie poniżej krytyki, ale kierowca z niego dobry... MAS tragedia, nie możliwym wydaje się, że jeżdżą tymi samymi bolidami...

avatar
command_dos

18.02.2012 12:46

0

@17. masabitumiczna - no właśnie ;) wygląda na to, że nie jest to końcowy design...

avatar
command_dos

17.02.2012 14:33

0

@KubanKBN - to raczej wada aerodynamiczna, bo obniżenie nosa (z tego co wyczytałem na oficjalnym F1) ma podnieść bezpieczeństwo na torze podczas kolizji, a nie polepszyć właściwości aerodynamiczne - stąd nagłe dźwignięcie całości do dawnych rozmiarów poza tym obszarem objętym przepisem... Dziwi mnie tylko, dlaczego nikt nie wykorzystał tego faktu (uskoku) w celu utworzenia jakiegoś F-Duct'a tamtędy. No, chyba że zaczną się chwalić pomysłami za pięć dwunasta... Aaaa, Red Bull z tego co widzę ma jakiś wlocik ;) jeszcze nie oglądałem nowych bolidów - sorki

avatar
command_dos

28.11.2011 06:57

0

11. belzebub - nie no, chłopie, tyś przecież mierzył poziom oleju w skrzyni w RBR po wyścigu i wiesz najlepiej - czapki z głów. Widzę, że na tym portalu mamy elytę - są bliżej wydarzeń od samego Vetella czy Hornera... Gdyby mieli go spowolnić wymyśliliby bardziej prawdopodobną bajkę, poza tym TO jest dozwolone - jad się sączy i tyle. Zazdrościcie młodemu chłopakowi (waszemu rówieśnikowi?), że udało mu się, a wy siedzicie pod trzepakami z browcem w jednym ręku i z petem w drugim, ciągle narzekając jak jest źle - powoli maluje mi się obraz...

avatar
command_dos

16.11.2011 20:51

0

@devious - mówiłem o tym, jak się okazało, że wydech RB to atrapa: komentarz 57 Teraz_wydech_Red_Bulla_przyciaga_uwage - wtedy mnie nikt nie potraktował poważnie ;)

avatar
command_dos

30.08.2011 07:04

0

w ogóle zróbmy przepis, że pierwszy nie może używać kersu, albo wprost - ma się dać wyprzedzić po 3 okrążeniach drugiemu i co? będzie więcej wyprzedzania? o to chodzi?

avatar
command_dos

25.07.2011 10:16

0

Webber swoim startem zrujnował wyścig "palcowi". Resztę podsumował wyżej @Ananas, a nie "zespół mu nie pozwoli". Poza tym, @devious, mając 2 konie w stajni, lepszego i nieco gorszego, któremu dajesz lepszą paszę, żeby mieć pewnego majstra?

avatar
command_dos

24.07.2011 19:49

0

@szmalec - dokładnie, ślepy tylko tego nie widzi, albo "zaślepiony"... Ale tu taka nienawiść do "palca" bije, że szkoda strzępić sobie klawiatury. Większość "fanów" patrzy tu przez pryzmat nienawiści i zazdrości. Mało kto tutaj jest w stanie docenić talent - co innego Robert, ten jest zawsze najlepszy i nigdy nie popełnił błędu.

avatar
command_dos

11.07.2011 14:35

0

A teraz (do tych co psioczą na "palca") postawcie się w roli szefa RedBull... i jak się wszystko zmienia, prawda? Zamieńcie jeszcze "palucha" na Robsona i mamy gotowe wypowiedzi: "co ten Webber robi?", albo: "jaki głupek, mógłby przeszkodzić i mogli wypaść z toru", itd... I kto tu sobie zaprzecza...

avatar
command_dos

29.06.2011 18:42

0

20. kowal3r - na youtube: watch?v=5Rsz4yW53aM&feature=related - nie ma sprzęgła... oczywiście, że nie, bo są dwa.

avatar
command_dos

16.06.2011 16:38

0

@mancins - kto to tutaj zrozumie?

avatar
command_dos

23.05.2011 13:12

0

Nie chciałbym wywoływać wilka z lasu, ale czuję, że coś złego może wydarzyć się w tym roku w Monaco. W Monaco i tak zawsze mieliśmy paradę F1, więc niech tak pozostanie, a całość, jak dotąd, rozegra się w qualach. Oby zabronili DRS'u. Mam nadzieję jednak, że moje przeczucia się nie sprawdzą i będziemy mieli wspaniały wyścig ;)

avatar
command_dos

22.05.2011 21:49

0

@Ananas - wydaje mi się, że jedyna rzecz, która może go powstrzymać, to awaria, albo parking na bandzie - zobaczymy w Monaco. Mam nadzieję, że nas nie zaskoczy ;)

avatar
command_dos

05.05.2011 14:24

0

"Nie ma żadnej pewności, że rozmowy te doprowadzą do spotkania z aktualnymi właścicielami Formuły 1" - oczywiście do spotkania dojdzie, bo rozmowy już zostały przeprowadzone. Zgodzą się "mali", to już będzie posprzątane...

avatar
command_dos

17.04.2011 11:21

0

Mark, tak jakby usłyszał naszą wczorajszą dyskusję - gratulacje, jestem pod wrażeniem. Dawno go nie widziałem w takiej formie (ostatnio, to chyba w Monaco). Vettel, całkiem odmienna taktyka, trzeba przyznać bronił się wyśmienicie. Hamilton wspaniale pojechał w odróżnieniu od swojego kolegi z teamu - jemu znowuż, takie błędy nie powinny mu się przydarzać, jeśli chce walczyć o najwyższe pozycje... LRGP - no cóż, tutaj zadecydowała głównie taktyka, która była taka jak zawsze: zbyt zachowawcza, co spowodowało kiepską jazdę kierowców - miałem wrażenie, jakby jechali "wet race". Wspaniale ich "taktykę" wypunktowali, między innymi, kierowcy mercedesa. Oby więcej takich wyścigów, fajnie się oglądało. BTW, w typowaniu trafiłem tylko Rosberga i Massę ;)

avatar
command_dos

16.04.2011 12:46

0

@62. szoko - wiem, że przegiąłem z tymi "życzeniami" - chciałem zwyczajnie przez kontrast pokazać "fanom" Vettela, jak to jest, może troszkę przejaskrawiłem. Spokojnie, jeszcze ze mną nie jest tak źle :) Nie jestem fanem Vettela i nie kibicuję mu, choć muszę przyznać, że chłopak ma talent, co pokazał jeżdżąc już w BMW Sauber. Tam go jednak nie docenili (i zapewne żałują po każdej sesji kwalifikacyjnej). W STR też pokazał, jak można jeździć wcale nie najlepszym bolidem. Niestety Webber nigdy nie należał do moich ulubionych kierowców, czego nie kryję, ale aż tak źle mu nie życzę. Bardziej nie lubię MSC i cieszy mnie każdy jego start od powrotu do F1. Dopiero u niego widać ile może najsilniejszy bolid w stawce. Cóż, każdy ma swoich faworytów, a jak łatwo kogoś faworyta "zniszczyć", nieprawdaż? Poza tym, nie lubię WEB ze względu na jego dziecinne zachowanie poza kokpitem swojego bolidu. Przykład? Dzisiejsze kwalifikacje są dobrym przykładem. To prawie jakby zabrać mojej córce zabawki z piaskownicy... Pod tym względem Vettel, pomimo swojego wieku, jest dojrzalszy.

avatar
command_dos

16.04.2011 09:59

0

To niesamowite, jaki jad płynie z Waszych komentarzy. Nie potraficie przyjąć do wiadomości, że Vettel to świetny kierowca. Szczerze powiem, Marka od początku nie widziałem w tym zespole. Popełnia mnóstwo błędów, jak na mistrzowski zespół. @Witek70, gdzie Webber pokazał w zeszłym sezonie, że potrafi jeździć? Na pewno potrafi latać... W zeszłym sezonie, mieli takie bolidy, że wystarczyło, że w ogóle jechał - takim bolidem, mogłaby zrobić to większość kierowców zeszłego sezonu - takim jest Mark. LRGP - tej strategii nigdy nie skumam. Co to za różnica, czy czas okrążenia osiągnę na początku Q2, czy na końcu? Czy przy końcu czasówki dostają jakieś bonusy? Przecież tor aż tak się nie nagumuje. Kto go nagumuje? Vettel jednym przejazdem? Szkoda, że nie wywiesili żółtej flagi, na co szczerze powiem, liczyłem - wtedy byłyby roszady na starcie, bo nikt nie osiągnąłby już dobrych czasów... Do tych co mówią, że to robi się nudne: przez lata 2000-2004 się jednak nie nudziło? A może trzeba było zadania na nowe przedmioty, wchodzące przecież do 4 klasy (historia, geografia, biologia), odrabiać przez weekend i umknęło? Sorry za ten sarkazm, ale mam dosyć słuchania, że Webberowi śrubek nie dokręcają. Wydaje mi się, że jedynie Vitalij może konkurować z Webberem, jeśli chodzi o wycieczki poza tor. Ale tutaj przecież są eksperci i mają informacje z pierwszej ręki, więc wiedzą jeszcze przed Q, że Webber ma gorszy bolid i nie wejdzie do Q2... Co do jutra, to widzę to tak: 1. VET, 2. BUT, 3.ALO, 4.HAM, 5. ROS, 6. MAS, 7.BUE, 8.KOB - Webber nie dojedzie (czego sobie życzę) ;)

avatar
command_dos

10.04.2011 08:05

0

@21. pz0 - I to byłoby wszystko w tym temacie... Ci którzy robią sobie nadzieję, tym bardziej będą cierpieć. Ja będę się cieszyć, jak w ogóle wróci i będzie jeździć, np. w FI. Szczytem marzeń byłby powrót do LRGP... Co do tematu, to tak myślałem, że znajdę tu wypowiedzi typu @11. Siffredi. Za niedługo każdy żonaty mężczyzna będzie z góry podejrzewany o gwałt na żonie... Takie oto domniemanie niewinności. Przecież wyraźnie jest napisane: "po dyskusji z kierowcami"!

avatar
command_dos

09.04.2011 14:01

0

Jutro będzie: 1. VET, WEB i HAM wypadną w walce na żwir, 2. BUT, 3. ALO, 4. HEI. Witek na 1 kółku coś nabroi i liczę na to, że wyeliminuje ROS. SCH dojedzie poza 8. Czeka na nas kilka niespodzianek ;) Ja to tak widzę :D @81. pjc - zobaczymy co pokaże...

avatar
command_dos

09.04.2011 11:15

0

@30. Danielczan - zatkało kakało? Idiotyzmem jest wyciągać wnioski z treningów... Nie jestem jakimś wielkim fanem Vettela, ale jedyny konkurent dla niego, w tej chwili, to Hamilton. BTW, dlaczego nie pokazują miny P.Saubera po kwalifikacjach? Pozbyć się takich zawodników - gratuluję... Jedyne pocieszenie to KOB, który jest jednym z niewielu w stawce, mającym jaja...

avatar
command_dos

09.04.2011 09:52

0

@30 - co Ty pier...niczysz (za przeproszeniem)? co to znaczy "dopiero 5 czas" w F1? Życzę Ci abyś był 25, to będzie coś...

avatar
command_dos

08.04.2011 16:13

0

"ostatnich dwóch dniach zaobserwowaliśmy, że w trakcie godzin rozgrywania kwalifikacji i początku wyścigu zawsze padło" - co padło? ferrari padło? ;)

Przejdź do wpisu Ferrari analizuje brak formy

avatar
command_dos

26.03.2011 10:52

0

151. Vampoo - chciałeś powiedzieć: "na 107% ich nie będzie." ;)

avatar
command_dos

14.03.2011 21:04

0

@21focus - nie ruskiej, tylko bułgarskiej ;) trzeba się zarejestrować...

avatar
command_dos

25.01.2011 13:03

0

Czarny kolor ma kilka zalet. Na pewno trudniej dostrzec szczegóły budowy karoserii i tym bardziej jej zmian (patrz namalowane rury wydechowe w RedBullu sezon wstecz). Czarny dyfuzor na czarnym tle - no, tutaj trzeba mieć sokoli wzrok, żeby wyłuskać jakieś szczegóły... Po drugie, czarny przyciąga (chłonie) światło. Czy nie uważacie, że z tego można zrobić użytek do KERS? Przy silnym słoneczku energię do KERS możnaby zabrać z "powietrza", a mówiąc ściślej, od promieniowania słońca - jak sądzicie? ;)

avatar
command_dos

14.11.2010 09:44

0

@131. Prozak - buahaha, prze śmieszny komentarz ;) dzięki

avatar
command_dos

13.11.2010 13:03

0

@48 - dokładnie, o tym samym pomyślałem... A z MAS wczoraj, to Ferrari teraz dokładnie wie, ile muszą wlać paliwa na quale ;)

avatar
command_dos

12.11.2010 15:45

0

@2 - "low fuel" nie oznacza chyba "gearbox damaged" - dokładnie masz rację: zabrakło mu paliwa...

avatar
command_dos

27.10.2010 22:00

0

@McLfan - Może... jak skasował Icemana w pitline? ;)

avatar
command_dos

26.10.2010 20:53

0

19. matibak - zgadzam się. Poza tym, według mnie, Korea zweryfikowała, kto jest chłopcem, a kto tylko chłopczykiem w teamach - zostały potwierdzone moje dotychczasowe przypuszczenia, co do umiejętności panów za kółkiem. Nie biorę pod uwagę kraks nie z winy kierowców (np, Rosberg) i awarii bolidów... Massa, po ogólnie słabym sezonie, nie wywinął bączka, a na mokrym lubi - baardzo zyskał w moich oczach - w końcu pojechał dobry, równy wyścig. Co do sytuacji w RBR - już w Turcji powinni zastosować team orders i jasno się określić, tak jak to zrobiono w Ferrari: "Mark, Sebastian is faster than you..." ;) a będzie, tak jak powiedział @19. matibak...

Przejdź do wpisu Co zrobi Red Bull?

avatar
command_dos

27.09.2010 18:11

0

Hmmm, tak całkiem na marginesie, to Ferrari chyba jechało bez f-duct'u - nie wiem, czy już była o tym mowa tutaj i czy Borowczyk o tym wspominał (oglądałem powtórkę z BBC), albo mi się wydaje... singapur: http:// f1.f-e-n. net/ images/ f1/ 20100926/ ferrari_hires/ 100066_sin. jpg monza: http:// f1.f-e-n. net/ images/ f1/ 20100912/ ferrari_hires/ 100075_ita. jpg

avatar
command_dos

24.07.2010 07:20

0

@riqoor - jakies problemy z silnikiem miał chyba...

avatar
command_dos

12.07.2010 11:43

0

"Już wczoraj Mark Webber dawał wyraźnie do zrozumienia, że jest niezadowolony z sytuacji w jakiej postawił go zespół, przyznając jego jedyne nowe przednie skrzydło Sebastianowi Vettelowi, który swoje skrzydło uszkodził w porannym treningu." - szczyt bezczelności. Coś czuję, że Webber długo tam nie pojeździ. Jak to JEGO skrzydło? Czy ten chłop widzi cokolwiek, poza czubkiem swojego nosa? Woda sodowa mu do łba uderza i tyle - w ogóle nie myśli jak tu grać zespołowo. Przy następnym GP, na miejscu szefostwa, zaproponowałbym mu zakładać sobie samemu to JEGO skrzydło. Zachowuje się co najmniej, jakby sam je sobie zaprojektował, wymalował i założył - co za gbur...

avatar
command_dos

09.07.2010 21:14

0

@ananas - uwielbiam to :) skąd bierzesz te statystyki?

avatar
command_dos

09.07.2010 11:29

0

"...stopniowe przekazywanie obowiązków byłemu już Dyrektorowi Zarządzającemu miło miejsce od kilku lat" - mi też jest bardzo miło ;)

avatar
command_dos

03.07.2010 08:21

0

no, prezent odjechany ;) a na oficjalnej stronce f1 już robią wywiady z Webberem - jakby obawiali się, że mogą już tego nie zrobić po Silverstone... W sumie nie dziwię się, chłop jest nieobliczalny - może próbować wjechać do garażu na całkiem otwartej przepustnicy.

avatar
command_dos

29.06.2010 13:22

0

@48. fankaVettela - chyba nigdy nie czytałaś moich wcześniejszych komentarzy - pozdrowionka ;)

avatar
command_dos

29.06.2010 09:54

0

@45. Ananas ;) Kompletnie nie wiem, za co WEB jest tak lubiany... Ten facet gra mi na nerwach przy każdym GP. W 70% swoich występów gościu popełnia jakieś błędy, a potem zwala winę na innych - jest zwyczajnie żenujący. O 100% lepszą postawę prezentuje jego sporo młodszy "kolega" z zespołu...

avatar
command_dos

19.06.2010 09:58

0

Pewnie by nie marudził, gdyby te najwolniejsze zespoły jeździły na silniku ferrari - co za głąb. Jeszcze niech mi ktoś powie, żeby Kubek szedł do Ferrari - przenigdy. Zapatrzeni w siebie zakłamańcy... Gdyby nie ALO, a wcześniej RAI, maxymalnie bym ich teraz nie lubiał, choć MAS to też poczciwy gościu. Tylko ci kierowcy, których szanuję, podnoszą prestiż całemu zespołowi Ferrari, a Luca skutecznie obniża średnią.

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu