djpinzone
Ostatnia aktywność
avatar
djpinzone

03.10.2019 12:27

0

@8.kiwiknick Co to znaczy, nie nadaje się na sponsora? Rozwiń myśl, bo nie bardzo rozumiem.

avatar
djpinzone

03.10.2019 12:24

0

@7.bandyta, Ty już lepiej nic więcej nie pisz. Albo masz lat dziewięć, albo nie rozumiesz jak funkcjonuje F1.

avatar
djpinzone

18.09.2019 16:32

0

@ahead Pisz logicznie i racjonalnie, bo to co wypisałeś wogole nie trzyma się kupy. Z Redbulla zrobiłeś ?Biedronkę? do której musza chodzić biedni i z wyboru, a z Williamsa, stary renomowany sklep gdzie każdy dostanie czego chce w dobrej cenie.

avatar
djpinzone

11.09.2019 23:28

0

@7 belzebub Na tym forum jestem juz od dobrych wielu lat, tak jak TY, ale malo kiedy cokolwiek pisalem, az do dzisiaj. Zastanawia mnie pewna rzecz, udzielasz sie tu bardzo czesto, mozna rzec jestes prwaie expertem jesli chodzi o F1, a w szczegolnosci kariere Roberta Kubicy. Jednak jak sie Ciebie czyta to rece same sie zalamuja. Tyle lat ogladania F1, a TY dalej bazujesz na argumentach, ktore sa bardzo plytkie i takie, takie...niedzielnego Janusza. Chcialbym Ci napisac jak wyglada i funcjonuje F1, bylem czterokrotnie na Silverstone w latach 2008, 2009, 2010 oraz 2014. Jak wielka roznica jest w ogladaniu wyscigu na zywo, a w domu, co mozna zobaczyc i uslyszec na torze, czego nie uswiadczysz nawet w 50% w telewizji. Jednak nie ma sensu przedstawiac Tobie potwierdzonych argumentow i roznic jakie wynikaja miedzy Russellem, a Kubica, bo i tak wrzucisz to wszystko do jednego worka jak wiekszosc znaffcow tematu. Niektore portale szczegolowo analizuja kazdy wyscig, robia stenogram z ktorego mozna wyciagnac wnioski i przeanalizowac caly wyscig, wspolprace, kierowca-inzynier (przeczytaj kim wczesniej byl inzynier Kubicy) oraz zobaczyc onboard obu kierowcow i porownac zachowanie bolidu w roznych sekcjach toru. Ale dla Ciebie to wydaje sie byc za trudne aby poczytaj, przeanalizowac, zaglebic sie w zagraniczne portale i wysluchac ludzi ktorzy sa od wielu lat blisko zwiazni ze swiatem F1. Ktorzy doglebnie przedstawiaja jak wyglada od wewnatrz sytuacja Williamsa. Prosciej byc typowym malkontentem i pojawiac sie na kazdy dzwonek jesli cos sie wposmni o Kubicy. Na koniec podam Ci przyklad jak dziala doping i zjednoczenie w sporcie pomiedzy zawodnikami i kibicami. W pilce noznej kibica sa jak 12 zawodnik, w lekkoatletyce kibice dopingiem potrafia zawodnikowi dodac "skrzydel", a Ty i kilku jeszcze malkontentow, jestescie w motosporcie jak piate kolo u wozu, nie pomagacie i robicie za zbedny balast. Wszystkich Was bym wyslal na portal jak onet, wraz z calym studiem eleven sport(procz Sokola) swietnie byscie sie uzupelniali. NIe pozdrawiam i nie ma zamiaru wchodzic w dalsza dyskusje z ludzmi, ktorzy maja klapki na oczach i dowartoaciowuja sie negatywna ocena innej osoby nie podparta racjonalnymi argumentami. GTL Power

avatar
djpinzone

25.11.2011 13:05

0

Tak czytam i analizuje co kto pisze, jedne wypowiedzi mnie bawią, drugie zdumiewają, a inne jeszcze napawają do refleksji. Wielu forumowiczów robi szeroki ironiczny uśmiech na wieść o ewentualnym pozyskaniu RK przez Ferrari, dlaczego ? Czytając wszystkie newsy ze sprawdzonych portali, krajowych i zagranicznych można wszystko złożyć to do niedokończonych puzli które są dotychczasowa karierą RK. Dlaczeogo miałby się nie ziścić owy plan przejścia do Ferrari ? Co stoi na przeszkodzie, oprócz dotychczasowej niedyspozycji Roberta? Czy Lopez chciałby podpisać kontrakt na następny rok lub dwa z kierowcą który nie jest jeszcze w pełni sprawny i nie wiadomo czy tę sprawność odzyska? Miałby wtedy trzech kierowców na utrzymaniu, a wiadomo Renault na kasie nie śpi. Już dawno mówiło się o ich problemach finansowych. (przykładem jest rozwój bolidu, a raczej jego brak o czym nieroztropnie wspomniał Vitalij w jednych z ostatnich wywiadów) Ferrari jest teraz w wybornej sytuacji jeżli można to tak ująć, ma Masse z którego nie jest zadowolone i daje mu mocno do zrozumienia, że jeżeli nie będzie poprawy to po roku 2013 rozstajemy sie i do widzenia. Robertowi kończy sie kontrakt wraz z rozpoczęciem roku 2012 więc będzie już wolnym kierowcą. Co szkodzi Ferrari aby wziąć Roberta pod skrzydełko? Mają własne dwa tory na których mógłby testować (chyba) do woli i sprawdzać jak postępuje progres. Przecież już od dawna wiadomo, że Ferrari interesuje się Robertem. W 2009 po wypadku Massy w Gp Węgier, dostał propozycje zastąpienia Felipe do końca sezonu i bycie kierowcą testowym. (może już wtedy trzeba było się zdecydować?) Tak weryfikując, czego Robertowi brakuje by zostać kierowcą Ferrari choćby nawet w 2013 ?. Oprócz szybkiego dojścia do zdrowia chyba niczego, utalentowany, uparcie dążący do celu, znający biegle język włoski ich kulture, czego można jeszcze wymagać. Na koniec przypomnę tylko jeszcze niedowiarkom wydarzenie z Debiutu w Formule 3 Euroseries został on opóźniony przez wypadek samochodowy. Kubica był wówczas pasażerem i doznał złamania ręki. 21 czerwca 2003 zadebiutował w tej serii wyścigowej wygrywając na Norisringu w barwach zespołu Prema Powerteam. Jechał wówczas z osiemnastoma śrubami w ramieniu. Podczas drugiego wyścigu na tym torze zajął drugie miejsce. Pozdrawiam ;-)

avatar
djpinzone

30.10.2011 17:54

0

McLfan wez pod uwage, ze to byly dwa szybkie zakrety w lewo, aby w nie dobrze wejsc na dobrej predkosci, musisz miec optymalny tor jazdy, tam nie b ylo miejsca na dwa bolidy pokonujace szybko ten zakret. Wiecej wyprzedzen na tym zakrecie w tym wyscigu nie widzialem. Moim zdaniem to byl najmniej odpowiedni moment na wyprzedzenie Massy, malo tego Massa pokazal Hamiltonowi, ze tez nie odpuszcza nogi z gazu tylko dla tego bo jedzie Hamilton.

avatar
djpinzone

28.08.2011 00:14

0

Panowie ogarnijcie sie troche! Jezeli ktos ogladnie powtorke to zobaczy sobie, ze sesja juz sie skonczyla i obaj panowie zaczynali okrazenie zjazdowe . Koniec czasu. To co sie stalo po zakonzceniu sesji to jest nie odpowiedzailnosc obu kierowcow i oboje powinni byc ukarani tak samo bez wyjatku.

avatar
djpinzone

28.10.2010 00:26

0

Panie Horner, skończ pan pieprzyć o tym, że nie ma faworyzowania kierowców w Red Bullu bo to już nastąpiło podczas Gp Silverstone kiedy Mark w ostatniej chwili musiał oddać swoje nowe, przednie skrzydło Sebastianowi. Ja bym tego inaczej nie nazwał jak tylko czczym gadaniem.

avatar
djpinzone

13.06.2010 00:20

0

Dokładnie to chodzi o kwalifikacje z przed paru lat gdzie obowiązywało 107 %od najlepszego czasu.

avatar
djpinzone

02.11.2009 00:40

0

morek, błyskotliwe przemyślenie.... bez komentarza

avatar
djpinzone

17.09.2009 16:54

0

morek154- jak myślisz dlaczego wąż do tankowania został urwany na wysokości zaworu łączącego z dystrybutorem ? Bo dystrybutora za sobą nie pociągnął jak sam widziałeś.Jeżeli Ci nie wiadomo to przy dystrybutorze znajduje sie zawór bezpieczeństwa łączący z wężem do tankowania w momencie zerwania zawór blokuje dopływ paliwa ,podobnie jest na stacjach paliw ,a dokładnie przy dystrybutorach z gazem LPG .Więc pisanie o tym jakie to było wielkie niebezpieczeństwo jest trochę przesadą. Nad mienie jeszcze tylko, że technologia w F1 jest troskę wyższa jak na stacjach paliw ;-) a na stacjach tez zdarzają się takie wypadki. Pozdrawiam

Przejdź do wpisu Renault: Wina wymaga kary

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu