WIADOMOŚCI

Ocon: Verstappen jest nieprofesjonalny
Ocon: Verstappen jest nieprofesjonalny
Esteban Ocon skomentował agresywne zachowanie Maxa Verstappena, który zaatakował go po zakończeniu wyścigu o Grand Prix Brazylii. Zdaniem Francuza próba oddublowania się była zgodna z przepisami, a zachowanie Holendra było nieprofesjonalne.
baner_rbr_v3.jpg
Po zakończeniu wyścigu w garażu FIA doszło do niecodziennej sytuacji, którą była przepychanka kierowców. Wściekły Max Verstappen zaatakował Estebana Ocona, z którym zderzył się podczas wyścigu, co kosztowało go utratę prowadzenia. Francuz był mocno zaskoczony porywczością Holendra.

"FIA musiała powstrzymywać go od przemocy, popychania mnie i chęci uderzenie mnie- a to nie jest profesjonalne" komentował Francuz.

Ocon zadeklarował także, że nie planuje rozmawiać z Maxem, gdyż toczy z nim walki od wielu lat i jest do nich przyzwyczajony.

Francuz broni także swoich racji twierdząc, że próba oddublowania się była zgodna z przepisami.

"Jechałem za Maxem przez dwa okrążenia. Podczas pierwszego okrążenia byłem dużo szybszy, tak samo jak podczas drugiego."

"Miałem świeże opony, zasady mówią, że możesz się oddublować, jeśli jesteś szybszy i tak właśnie było na drugim okrążeniu, ponieważ miałem świetne tempo. Robiłem to samo co Fernando, tak samo jak wielu innych kierowców, niestety skończyło się inaczej" podsumował Ocon.

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

29 KOMENTARZY
avatar
Fanvettel

11.11.2018 21:08

0

Zgadzam sie z Estebanem .


avatar
MattiM

11.11.2018 21:11

0

Ciekawe jak by Ocon się zachował na miejscu Verstappena, bo raczej nie poklepał by go po ramionach. Gość kedzie genialny wyścig, a taki bezmózg odbiera mu zwycięstwo.


avatar
mark.

11.11.2018 21:11

0

Masz szczęście że to nie F1 lat '80, bo byś zaliczył dziś nokaut :)


avatar
WDrake

11.11.2018 21:12

0

Popieram go, robił to co inni tylko że max chciał go zamknąć i się zderzyli oraz co trzeba podkreślić wyprzedzal maxa nie mając za wiele miejsca


avatar
Noise

11.11.2018 21:23

0

Ocon miał prawo się oddublować, jednak ma obowiązek zrobić to w sposób nie utrudniający kierowcy, który go zdublował. Dochodzi do tego również niepisana zasada, o której wspomniał Mikołaj Sokół, o której wspominał Aerton Senna za życia, że do lidera wyścigu ma się szczególny szacunek. Ocon zachował się co najmniej nie fair, i nie dziwią mnie komentarze, że zrobił to na zlecenie Mercedesa. A co do incydentu w garażu to akurat miło usłyszeć, że towarzyszą ogromne emocje jak za dawnych lat, u Senny czy Schumachera????


avatar
FanVerstappen

11.11.2018 21:25

0

Tak 8-krotny mistrz świata F1 i wielu innych mistrzów są nieprofesjonalni ;) Na miejscu Maxa strzeliłabym w ten pusty łeb i by było koniec z udawaniem złotego samarytanina. ,,Zaczął mnie popychać i bałem się, że mnie uderzy,, :') Błagam, myślałam, że francuzi są bardziej męscy i wiedzą jak załatwiać sprawy jak mężczyźni, a tu zonk.


avatar
mafico

11.11.2018 21:28

0

Francuzik wypad do Formuly E. Dostaje lanie od Pereza (przeciętnego payD) i jest w dziwny sposób hype'owany przez społeczność.


avatar
Del_Piero

11.11.2018 21:30

0

Przyganiał kocioł garnkowi. Kierowcy F1 są hipokrytami


avatar
mcjs

11.11.2018 21:31

0

6@ FanVerstappen Ocon nie dał się sprowokować, więc rzeczywiście, zonk :')


avatar
Raptor202

11.11.2018 21:36

0

@6 Francuzi są męscy? Od kiedy? Co do Francuzów, to ja nie wiem czy to jest tendencja ogólnonarodowa, czy dotyczy tylko tych, którzy jeżdżą w F1, ale jeszcze nie widziałem francuskiego kierowcy, który by nie jęczał i nie obwiniał wszystkiego dookoła oprócz oczywiście samego siebie. Cała trójka obecnie jeżdżących taka jest. A co do reszty wypowiedzi @6, to jest po prostu głupia i nie chce mi się już do niej odnosić.


avatar
kuba1226

11.11.2018 21:36

0

Ver to idiota znajdujący się w brodziku intelektualnym. sam rujnował innym wyścigi i nikt do niego z łapami nie skakał. powinien być za to surowo ukarany.


avatar
XandiOfficial

11.11.2018 21:38

0

Robert jakby z pręta w łapie pociągnął to by jeszcze leżał. Nie no trochę dziecinne zachowanie Maxa. Do Kimiego i Vettela i paru innych by tak się nie sadził za ten sam manewr gdyby do niego doszło a nie sądzę.


avatar
Vendeur

11.11.2018 21:39

0

@ 6. FanVerstappen - błagam, a ja myślałem, że skończyłaś podstawówkę, a tu zonk. Jakby mnie Max tak popchnął, to z miejsca by dostał delikatnie mówiąc z liścia.


avatar
Vendeur

11.11.2018 21:41

0

@10. Raptor202 - dokładnie, Francuzi mają tylko wspólnego z męskością, co Xandi z inteligencją... ;)


avatar
Spargus

11.11.2018 21:42

0

@14 Zaorane w punkt.


avatar
saint77

11.11.2018 21:44

0

@6. FanVerstappen Wina Ocona wg mnie jest oczywista. Nie było tu żądnej próby oddublowania, bo Max nie skończył go jeszcze dublować, więc naprawdę nie ma o czym mówić. Za to postawa Verstappena po wyścigu jest jak najbardziej buraczana, klasa pastucha albańskiego czy też zwykłego ziemniaczanego kmiota. Uzasadniam to tym, że Max WIELOKROTNIE wykonywał identyczne manewry wobec innych kierowców, więc nie powinien się dziwić, że mu ktoś zrobił to samo. Moralność Kalego: jak ktos Kalemu ukraść krowę to być zły uczynek, ale jak Kali ukraść komuś krowę to jest dobry uczynek. pomimo mojej niechęci do Verstappena za jego buraczaność i mentalność podmiejskiego kmiota, to uważam, że jest klasowym kierowcą z jajami, odważny i szybki. Taki kierowca bez problemu może wygrywac na torze i to nawet słabszą konstrukcją, jak dzisiaj niemal udowodnił. Nie ma potrzeby zachowywać się jak ukraiński buc. Max za to co zrobił po wyścigu powinien zostać ukarany odsunięciem od występu w AbuDhabi. Dla jego własnego dobra. Może zmądrzeje i zacznie nad sobą panować. Jeśli Max zacznie nad sobą panować na torze (i poza torem też) a Honda poprawiła moc silnika, to w następnym sezonie będzie miał zdobyty tytuł. Jeśli dalej będzie zachowywał się na torze jak gówniarz w piaskownicy, któremu zabrano samochodzik, to tego tytułu nie zdobędzie. Powinien skorzystać z pomocy psychologa, pić więcej ziółek uspokajających. Wówczas będzie wywoził Hamiltona i Vettela jak chce i kiedy chce.


avatar
XandiOfficial

11.11.2018 21:47

0

No tak bo przy kamerach każdy by kogoś zaczął bić i przy świadkach. Od tego jest ring a w ich przypadku tor. Ten jeździ w RedBullu a ten w FI a już nie będzie jeździł. W 2020 będzie w Mercu to Max zobaczy. Ty tam Vandeur na policje dzwoń bo kilka postów wyżej przecinków i kropek pozapominało. Zbrodnia w święto.


avatar
Jacko

11.11.2018 21:54

0

@16. saint77 Ocon jechał za Maxem ze 2 kółka, więc jakie "nie skończył go jeszcze dublować"?


avatar
tysu

11.11.2018 21:54

0

Ocon może chusteczkę Ci dać?


avatar
viggen

11.11.2018 21:56

0

I dobrze dla Maxa. Może się gówniarz czegoś nauczy. Zachowuje się jak Alonso jak był młody. Ego go zje. Sam sobie jest winny. Lewis to dobrze podsumował. Max zamknął drzwi Oconowi a potem się dziwi. A ile razy arogancki Holender napsuł krwi innym? Ma talent ale jego zachowanie mnie irytuje Sytuacja przy wadze https://twitter.com/MaximeB123


avatar
MattiM

11.11.2018 21:59

0

@20 Akurat Hamilton to największy hipokryta w stawce. Gdyby on brał tam udział, to już inaczej by śpiewał.


avatar
XandiOfficial

11.11.2018 22:10

0

Dobra znalazłem to o czym sobie przypomniałem. Max i Ocon pobili się już wcześniej po zawodach w Europejskiej Formule 3. Znaczy to wtedy już Max wystartowal z łapami do Ocona.


avatar
TomPo

11.11.2018 22:20

0

Max to taki drugi Szpilka - burak zostanie burakiem i nic tego nie zmieni, nawet futro. Facet wykazuje sie zerowym mysleniem, jak dziecko w piaskownicy. Z takim nastawieniem bedzie przegrywal wszystkie tytuly, ktore moglby zdobyc.


avatar
Dzonnny

11.11.2018 22:26

0

Brawo Max. Idiotów trzeba tępić, oczywiście sam w przeszłości odwalał pewne idiotyzmy w wyścigach ale to co dzisiaj zrobił Ocon to jest przegięcie. Jak można myśleć o (walce) z liderem wyścigu i jeszcze płakać przez radio że mu miejsca nie zostawił. Normalnie parodia... Jego obowiązkiem jest umożliwić mu przejazd będąc zdublowanym... Gdyby to był Hamilton zamiast Verstappen-a nawet przez ten jego głupi francuski łeb by nie przyszło żeby zawalczyć z Mercedesem. Dla tych co piszą że burak itd weźcie się zastanówcie co robili Senna, Schumacher, Prost, Hakkinen, Mansell... itd wielcy tego sportu którym puszczały nerwy za idiotyzmy ich oponentów.


avatar
FanVerstappen

11.11.2018 22:34

0

@13 Cóż a ja myślałam, że mężczyźni mają więcej szacunku i szanują cudze zdanie, a tu zonk ;) Swoją drogą dzicinada, a to podobno ja nie skończyłam podstawówki :) Cóż tak Schumacher jest burakiem, Max jest burakiem, ale coś łączy tych ,,buraków,, są genialnymi kierowcami.


avatar
Jacko

11.11.2018 23:07

0

@24. Dzonnny Przyjmij zatem do swojego "głupiego polskiego łba", że w tym momencie Max nie dublował Ocona, bo zrobił to dużo dużo wcześniej, tylko Ocon chciał się oddublować, bo miał lepsze opony i był szybszy.


avatar
Raptor202

11.11.2018 23:11

0

@24 Senna to tak się nadaje na wzór do naśladowania jak i ten Verstappen. To samo Schumacher. To, że byli świetnymi kierowcami, to nie oznacza, że powinno się ich naśladować gdzieś indziej niż tylko na torze, a i to nie w każdym przypadku.


avatar
Dzonnny

11.11.2018 23:24

0

@26. Jacko No spoko chciał się oddublować ale w jaki sposób czy ty myślisz człowieku? Tak atakujesz od zewnętrznej lidera wyścigu i wiesz że musisz odpuścić bo nie zmieścisz się od wewnętrznej a ten "fracuski kompletny idiota" nie myśli. Niestety... Lepsze opony szybszy wszystko ok jak chcesz się oddublować nie robisz tego w tak niebezpieczny sposób to po pierwsze. Miał drugą strefe DRS gdzie mógłby wyprzedzić Maxa na spokojnie (przewaga jednostki napędowej plus jak to ująłeś szybkość :D i opony) ale nie bo to mierny kierowca z Francji i nie myśli... ps. a ten wypad personalny brawo brawo :)


avatar
Vendeur

12.11.2018 01:01

0

@25. FanVerstappen - bynajmniej nie chodziło o "cudze zdanie"...


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu