Noise
Ostatnia aktywność
avatar
Noise

12.11.2022 23:27

0

RBR coś nie trafił z ustawieniami. Myślałem, że MED da przewagę w końcówce. Jednak totalnie na odwrót. Nadal uważam, że sprinty to beznadzieja, mimo całkiem fajnego przedstawienia. Tak na prawdę mamy tylko 1 trening a później już zakaz zmian ustawień....... słabo. Stroll powinien zrezygnować dla dobra ogółu. To jest dzban. Na temat Ocon'a sam już nie wiem co sądzić. Kilka lat temu myślałem, że to w PER jest problem, obecnie mam wrażenie, że w Ocon'ie. LEC bez szału, po prostu był. SAI spoko, jednak kara zrobi swoje. Mercedes niestety zaczyna wracać do formy. RUS powinien startować z P10. Przepisy są bezsensowne w tym przypadku. Powodujesz RED FLAG to usuwany twoje najlepsze kółko i tyle. VET, na prawdę miło było na niego popatrzeć. Jak za dawnych lat. Zobaczymy co będzie jutro.

avatar
Noise

01.03.2022 22:55

0

Ch*j nie sankcja. Zawsze mi się chciało śmiać, jak widziałem takie rzeczy na olimpiadzie. A teraz ten cyrk jest i tu.... Żałosne

avatar
Noise

19.01.2022 22:00

0

Również nie rozumiem co oni w tym widzą. Dla mnie jest to bzdura. Żadnych sensownych powodów, by to było kontynuowane. Kolega @3 ma trochę racji, jednak chyba było by to z lekka niebezpieczne. Uważam, że kwalifikacje są jednym z ciekawszych momentów weekendu. Myślę, że najlepiej skupić się na tym by wyprzedzanie było jak najłatwiejsze, a stawka jak najbardziej zbita. Kiedyś myślałem, że powrót tankowania był by wspaniały. Jednak obecnie sam nie wiem czy to jest rozwiązaniem

avatar
Noise

16.12.2021 20:10

0

Nie lubię Lewisa, jednak rozumiem go, fakt, że sezon dla mnie należał do Maxa to punktami by wygrał HAM. Wygrałby gdyby nie ta dziwna sytuacja. Jednak nie było by to dla nas dobre gdyby odszedł. Zakładając, że siły będą takie same w przyszłym roku to byłaby znów hegemonia.

avatar
Noise

12.12.2021 23:08

0

@16 Nie on pierwszy i nie ostatni Ale pomyśl o ile mózg pozwala. Ile wysiłku musiał włożyć Michael a ile Lewis. Na prawdę zupełnie inne składowe. A może i miał kolegę w zespole w takim samym bolidzie. Ale wiemy, że Toto zawsze stał po stronie Lewisa. A sam Rosberg opowiadał ile go kosztował ten jeden tytuł. Bottasa nie liczę wogle jako zagrożenie. Gdzie on dziś był?? Wogle jechał??!!

avatar
Noise

12.12.2021 22:32

0

@7 Mistrz Hamilton, który 6 z 7 tytułów zdobył w bolidzie totalnie dominującym. Nie zapomnij o tym. Jest bardzo dobrym kierowcą, jednym z najlepszych. Jednak rozsadzenie patrząc to osiągi Schumachera są więcej warte :o

avatar
Noise

12.12.2021 22:21

0

Już się niedobrze robi słysząc, że złamali przepisy. Było już wyjaśnione w jednym z poprzednich artykułów, że niczego nie złamali. Dyrektor wyścigu ma takie prawo i tak zostało ustalone. Sędziowie na przestrzeni całego roku dali dupy. A zabawy w limity toru były wręcz śmieszne. Generalnie brakuje Charliego...

avatar
Noise

12.12.2021 19:44

0

Tak zupełnie na chłodno. Moim zdaniem, jak teraz uznają protest to zrobią z siebie takich klaunów, że już niżej się nie będzie dało upaść. Od początku sezonu decyzję sędziowskie były poniżej krytyki. Czy to w jedną czy w drugą stronę. Wiem, że nie wszyscy się zgodzą ze mną, jednak uważam, że Mercedes dostał wiele punktów w promocji w tym roku. Nie potrafili tego uszanować, los się odwrócił. Kiedyś szanowałem Wolfa za to jak się starał podchodzić do zawodników. Po tym sezonie jest dla mnie klaunem. Tak samo jak Marko.

avatar
Noise

12.12.2021 18:06

0

Uważam, że już nie powinni rozdrapywać tematu. Zrobią z siebie jeszcze większe pośmiewisko. Niestety ale sędziowie w tym roku to jakaś istna kpina. Nie wiem nawet, czy Lewis by się cieszył z takiej zmiany. Ok, miałby kolejny tytuł, ale to już nie ta sama euforia.

avatar
Noise

12.12.2021 16:15

0

Dla mnie Max byle lepszy w ciągu całego sezonu. Niektórzy piszą, iż auta nie powinny się oddublowyeac, no ale sory takie są przepisy, wręcz to, że sędziowie stwierdzili, że kierowcy mają pozostać przed restartem na pozycjach które zajmują było wręcz niedorzeczne. Niestety najgorsze w tym wszystkim było sędziowanie. Nie tylko dziś ale w ciągu całego sezonu. Niejasne zasady, raz taki werdykt raz taki. Nasuwa mi się tylko jedno. Oliwa sprawiedliwa. Na początku wyścigu Max uważam, że wyprzedził uczciwie. Zamknął drzwi ok, ale ile dystansu zyskał Lewis??!! Kos mi to oddał w końcówce.

avatar
Noise

09.12.2021 23:23

0

Dla mnie, na pewno tytuły Hamiltona w najmniejszym procencie nie równają się z osiągami Schumachera. Mając totalnie dominujący bolid przez tyle lat, nie sztuka było zdobyć tyle tytułów. Schumi musiał dać z siebie o wiele więcej.

avatar
Noise

14.11.2021 00:15

0

@2 Widzisz sami zawodnicy RBR mówili o zbędnym ryzyku. Fakt, że Perez się nie popisał. Jednak nie porównaj wyprzedzania Alpine, czy też Alfy do wyprzedzania mercedesa, którym jechał Bottas. To zupełnie inna liga, inne tępo. Trochę bardziej obiektywnie zalecam spojrzeć na temat. A te całe sprinty to dla mnie masakryczne dno. Szkoda, że ma ich być tak dużo w przyszłym roku...

avatar
Noise

13.11.2021 21:35

0

Maks nie chciał na moje podjąć niepotrzebnego ryzyka. Perez to po prostu porażka. Lubię go ale jakoś braknie mu tępa. Ferrari wygląda na całkiem szybkie. Co do sprintu to od początku mi się nie podobał ten pomysł i nadal uważam, że jest beznadziejny. Więc niech z tego zrezygnują błagam.

avatar
Noise

13.11.2021 17:58

0

A ja uważam, że kara adekwatna. Stwierdzono, że nie uszkodził bolidu Lewisa. Złamał zakaz park freme, nie wyrządzając szkód. Więc jak najbardziej adekwatnie. Lewis akurat powinien dostać DNF, gdyż jego uchybienie od przepisów dało mu zapewne kilka dziesiątych na okrążeniu, patrząc, że mamy 3 strefy DRS

avatar
Noise

12.09.2021 21:45

0

Dla maclarena szacun. Należało im się w końcu. Ric świetnie pojechał. Niee z lekka zirytowany, ale jeszcze młody. Super wynik

avatar
Noise

12.09.2021 21:44

0

Kii Ty to debil jesteś i tyle. Dlaczego Hamilton nie dostał +3 lub więcej za silverstone?? Był z tyłu i co?? Jakoś go bronisz. Te kary są śmieszne i będę psuły ten jak to powiedziałeś piękny sport. Sędziowie też mogli by sobie wyjąć dildo z dupy, i nie mówię tylko o tym wyścigu. Pozdro, możecie zbanować mam wyjebane.

avatar
Noise

12.09.2021 21:39

0

Wolf zrobił w tym momencie z siebie debila. Co ostatnio nie jest mi obce. Walka była twarda. Może i Maks byle delikatnie z tyłu ale nie na tyle by dostać taką karę, miejsca miał mniej niż ham w Anglii. Bambus na silverstone był z tyłu i dostał śmieszna kare. wypaczanie wyników, tyle.

avatar
Noise

01.09.2021 21:11

0

Grande Kimi. Wielki szacun

avatar
Noise

14.08.2021 21:27

0

Osobiście uważam, że Ferrari nie będzie miało majstra w ciągu najbliższych 10 lat. Takie są moje odczucia. Mam wrażenie, że to nie ich czas. Jednak mogę się mulic

avatar
Noise

12.08.2021 14:45

0

@2 Dlaczego ban?? Mamy wolny kraj i wolność słowa. Nie obraża nikogo. Nie pisze "Hamilton debil" czy podobnie. Po prostu nie lubi Hamiltona najwidoczniej i ma takie prawo. Daje tylko znać że go nie lubi

avatar
Noise

01.08.2021 23:19

0

Szkoda Seba, no niestety takie mamy realia, nie do końca sprawiedliwe. I znów się udało Bambo i Mercedesowi wyrwać kilka pkt, po takich dwóch weekendach

avatar
Noise

01.08.2021 21:31

0

Myślę, że FIA i F1 wdrozajac ograniczenia budżetowe, powinni dodać jakiś podpunkt co do kosztów odbudowy bolidu po wyeliminowaniu go przez inny team. Co do mechaników RBR, to rządzą!!!!! I ten potstop 1.8 sek!!!

avatar
Noise

01.08.2021 21:27

0

Na BOT to szkoda słów. Wywołał potężny, lecz nie szkodliwy dla zdrowia karambol. To kolejny krok by stracił fotel. Na restarcie istny cyrk. Również podzielam zdanie by walka trwała do ostatniego wyścigu. Bez zbędnych gierek jak w kwali.

avatar
Noise

01.08.2021 21:21

0

Szkoda VET. Zasłużył na to pudło

avatar
Noise

30.07.2021 11:37

0

Generalnie Hamilton śmierdzi, wraz z mercedesm, i koniec tematu.

avatar
Noise

28.07.2021 20:57

0

@10 Nie da się jechać za szybko w wyścigu, da się jechać za szybko w zakręcie podczas wyścigu i doświadczyć siły odśrodkowej:D

avatar
Noise

28.07.2021 20:05

0

@4 najwidoczniej w Monaco byli Ci na umowę zlecenie????????????

avatar
Noise

23.07.2021 00:15

0

Mi jakoś to nie przypadło do gustu. Już lepiej jakby zrobili dwa treningi, czasówkę i wyścig.

avatar
Noise

22.07.2021 10:47

0

Będę zdziwiony jeśli to nie będzie Russel

avatar
Noise

21.07.2021 15:49

0

Idzie już żygać od pupilków Hamiltona. Zapewne nie jeden ma ołtarzyk w pokoju z jego zdjęciem i trzepie kitę wieczorami.

avatar
Noise

21.07.2021 08:13

0

A ja bym wprowadził nowy wymiar kar. Za wyeliminowanie przeciwnika, ewentualnie zdobyte punkty dzielą się na pół lub chociaż 1/3 dla poszkodowanego. A co tam

avatar
Noise

20.07.2021 23:11

0

Tak jakubie RBR tak uważam, że Marko powinien już zejść ze sceny. Już na serio robi z siebie klauna. Hamilton winny wypadkowi, dostał karę, słuszna, czy nie, czasu już nie cofną. Lepiej niech się skupia na tym co nadchodzi, kolejne wyścigi. Mercedesowi tylko chodzi o to by zawrócić im głowę bzdurami.

avatar
Noise

19.07.2021 19:20

0

@2 oraz @4 Zrozumcie, że RBR nie ma innego kierowcy. Albo dają Maksowi szansę na mistrza albo mogą mieć jeszcze większy problem. Lubię Maksa i ogólnie RBR ale nie do końca zgadzam się z ich merytoryką co do kierowców i wypowiedzi. Największy błąd zrobili w 2018 dając RIC do zrozumienia kto się liczy. Grali by fair to by mieli świetny skład.

avatar
Noise

19.07.2021 19:16

0

@25 zgadzam się z kolegą. Maks miał prawo wyboru linii jazdy z zachowaniem miejsca dla szerokości bolidu po wewnętrznej. HAM przestrzelił zakręt, nie da się tego inaczej ująć. Teraz możemy tylko mówić kto co mógł. HAM mógł lepiej dostosować prędkość, VER za to mógł pojechać szerzej nawet dając się wyprzedzić. Musi w końcu zrozumieć, że czasem lepiej mieć 7pkt mniej niż stracić szansę na jakiekolwiek. Poza tym było jeszcze wiele okrążeń do odrabiania ewentualnych strat. Miejmy nadzieję, że wróci silniejszy i przerwie hegemonię Gwiwzdy

Przejdź do wpisu Wolff: do tanga trzeba dwojga

avatar
Noise

19.07.2021 16:00

0

@19 Kolega to chyba na innej planecie żyje. Co ma extra moc do kolizji?? Gadasz jak potłuczony

avatar
Noise

19.07.2021 13:04

0

Ehh Tyle razy już była mowa by nie powoływać się tylko na zdanie dwóch kierowców (LEC i ALO) tylko jak już na większe grono a zdania są podzielone. Tyle razy była mowa, że kierowca z tyłu ma obowiązek zrobić co w jego mocy by nie doszło do kontaktu, a ludzie nadal swoje. Oboje mogli zrobić więcej ale nie zrobili. Ale i tak wszyscy nadal swoje.

avatar
Noise

19.07.2021 12:07

0

@up Generalnie rasizm na świecie tyczy się tylko czarnych. Jeśli murzyni atakują białych to jakoś nikt nic nie mówi, a nawet jeszcze, że to biali winni. Niestety ale te wszystkie BLM i inne tego typu stowarzyszenie jedynie nasilają rasizm.

avatar
Noise

19.07.2021 11:33

0

@7 Czyli jesteś stronniczy. Jeśli mamy się słychać fachowców to niewątpliwie Ricardo, Button czy sędziowie również nimi są. Więc generalnie wychodzi na to, że ile osób tyle opini

avatar
Noise

19.07.2021 11:15

0

@4 Tak lubię Maksa, nie ukrywam. Jednocześnie szanuje Hamiltona, za jego talent i osiągnięcia. Jednak w tej sytuacji podpieram się przepisami. Zdaje sobie sprawę, że Maks jeździ na krawędzi. Troszkę wychodząc poza temat, mam wrażenie, że Hamilton zaczyna postępować jak w 2016 roku gry prowadził batalię z Rosbergiem. Zaczynają się nerwy i głupie błędy jak Hiszpania 2016. Szkoda że nie ma z nami już Laudy, był jaki był ale potrafił trafnie skomentować manewry.

avatar
Noise

19.07.2021 10:58

0

@1 Maks zrobił wszystko przepisowo. Nie mówię teraz o zmianie toru jazdy podczas obrony, a o samej sytuacji w zakreciem wg. przepisów miał obowiązek zostawić miejsce szerokości bolidu i to zrobił. To Hamilton był zobowiązany do nie spowodowania kolizji. Nie ma co gdybać, kto jak powinien jechać. Jeśli mamy przepisy i się ich trzymamy to wina jest wyłącznie Hamiltona.

avatar
Noise

18.07.2021 21:34

0

@2 A BOT liczy się dla Mercedesa??

avatar
Noise

18.07.2021 20:37

0

@23 Wiesz co myślę, że to zbyt bujna teoria. Sorry, ale zbyt dużo ryzyka w niej jest, więc jak dla mnie odpada.

avatar
Noise

18.07.2021 20:22

0

@13 obejrzałem no i co?? Maks cały czas zostawiał miejsce szerokości bolidu. Był z przodu. Więc nie wiem z kąd Twój pogląd... Maks nie jest święty, jednak tym razem Hamilton przeszarżował. @6 to nie Maks miał obowiązek uniknąć kolizji, był z przodu. Więc chyba wszyscy wiemy co mówią przepisy.... W skrócie, to kierowca z tyłu wykonujący manewr ma obowiązek zapobiec kolizji. HAM miał prawo wejść po wewnętrznej co nie podlega dyskusji. Jednak będąc z tyłu ma do wykorzystania miejsce pozostawione przez rywala. Miejsce było cały czas na szerokość bolidu. Po prostu nie trzymał się wewnętrznej. Nawet komentatorzy powiedzieli, że w tym zakręcie wchodząc od wewnętrznej zostaje się wyrzuconym na zewnętrznom linie, co poskutkowało kontaktem. I eliminacjom rywala. Przykre, że ludzie Togo nie rozumieją. A HAM powinien przyznać, że popełnił błąd i było by po temacie, a tak mamy gownoburze. Co do kary to uważam, że jest zbyt łagodna.

avatar
Noise

18.07.2021 19:11

0

@17 Może i setne sekundy ale nie raz już pokazywali, że potrafią. A durny to wiesz kto może być...

avatar
Noise

18.07.2021 19:03

0

Oczywiście nie twierdzę, że ma odpuszczać za każdym razem, jednak zna świetnie ten tor i na pewno wiedział, że będac po wewnętrznej będzie wypyczany siła odśrodkową i jego tor znacznie się zmieni

avatar
Noise

18.07.2021 19:01

0

Helmut trochę odleciał. Jednak kara zbyt łagodna, nie wnosząca w zasadzie nic. Jak na siedmiokrotnego mistrza to trochę mało rozsądku zachował tym razem

avatar
Noise

18.07.2021 18:26

0

Usunięty

avatar
Noise

17.07.2021 23:24

0

Dla mnie taki system weekendu jest bez sensu i tyle. Nie rozumiem tych owacji...

avatar
Noise

26.06.2021 19:15

0

A Mercedes nigdy nie płacze w takich sytuacjach?? Uważam, że jest pierwszy do tego by kogoś uziemić

avatar
Noise

20.02.2021 18:44

0

Heh śmieszne. Przecież zdrowo myśląc, to by maska tak na prawdę dobrze działała to musi mieć filtry wirusobójcze, lub coś podobnego. Kawałek szmatki chroni przed mandatem lub ewentualnie przed tym by kogoś nie opluć podczas kaszlu.

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu