Heidfeld: prowadzimy rozmowy z większością ekip
Jak już wcześniej donosiliśmy, Nick Heidfeld nie poddał jeszcze swoich planów powrotu do F1 jako regularny kierowca którejś z ekip.W wywiadzie dla austriackiej telewizji Servus TV, Niemiec przyznał, że nie widzi możliwości w bliskiej przyszłości awansowania w Mercedesie do roli kierowcy podstawowego, co może oznaczać, że Michael Schumacher pozostanie w ekipie na dłużej, zgodnie z pierwotnymi założeniami.
„Są gorsze rzeczy niż jazda pięknymi modelami AMG” mówił na temat swojej obecnej posady Niemiec. „To nie jest problem. Problemem pojawia się wtedy kiedy widzę ich [swoich byłych rywali z F1] jeżdżących a ja nie.”
„Niemniej jestem całkiem zmotywowany i wiem, że prospekt przyszłości wygląda całkiem dobrze.”
Już w ubiegłym roku Heidfeld był łączony z ekipą Renault, w której mógłby dołączyć do Roberta Kubicy. W tym roku plotki się powtarzają, a podczas ostatniego weekendu w Hockenheim Nick Heidfeld był widziany na stanowisku francuskiego zespołu, co od razu wzmocniło plotki.
„W najbliższej przyszłości jazda dla Mercedesa nie będzie możliwa więc muszę szukać gdzie indziej.”
„Prowadzimy rozmowy z prawie wszystkimi zespołami, które mają jeszcze wolne miejsca na przyszły rok. Byłem nieco zaskoczony tym jak szybko czołowe dwa miejsca zostały potwierdzone, więc teraz musimy rozglądać się w pozostałych jeszcze dostępnych.”
komentarze
1. motteo
nick zły nie jest. może problemy w Q ma ale w wyscigu wcale gorszy od KUB nie bywał
2. norman42
No na pewno lepszy od Witalija,nie musi zbierać doświadczenia.
3. sebekorzel
ahahahahha Nicki myślał pocichu nad RBR i SF hahahahah nie moge :)) dawaj do renault i bedzie dobrze
4. minettu
Problemem pojawia się wtedy kiedy widzę ich [swoich byłych rywali z F1] jeżdżących a ja nie.” Ten czlowiek cierpi meki katusze ,nie szkoda mi go wcale ale mysle jednak ze gdyby jezdzil z Robertem w reni no to wtedy by mu Kubik udowodnil ze jest od niego o klase lepszy i nie krakal by tak jaki on to jest szybszy od kolegi z druzyny
5. Ataru
On by pomogl w rozwoju bolidu, nabral chlopak pokory, a jego doswiadczenie pszczolkom by pomoglo bardzo, glownie w rozwoju bolidu. Oby sie dogadali, bo Witalij gdyby zostal na kolejny sezon to by tylko Gienie pograzyl.
6. Kpt.
ciekawe o jakich to czołowych miejscach mówi Nick, na pewno niemiec jest wartą uwagi propozycja dla Reni, raczej nie miałby wygórowanych wymagań finansowych a to chyba dosc ważne bo w ten sposób zespół zainwestowałby więcej pieniążków w rozwój samochodu, co do Witka to uważam że to jest dobry kierowca ale może lepiej by było gdyby zaczął karierę w słabszym teamie gdzie nabrał by doświadczenia
7. lkjk
tylko zeby go nie wzieli. co z tego ze spokornial jesli trafi do renault obok kubicy to odzyje i bedzie mogl znowu po nim jezdzic bo to taki nick-dick
8. Kojag
Nick chyba chce do Reni. Wie, że to najlepsza z wolnych posad.
9. Ataru
7. lkjk, czyli lepszy Pietrow, bo nie zagraza Kubicy, a to, ze nie pomoze zupelnie rozwijac bolidu to jest okej? Niech Robert nie wygrywa, byle tylko Heidfeld nie wygrywal? Takie myslenie mnie przeraza ;o
10. norman42
7.myślę ,że również zmądrzał-nie miał by odwagi jeżdzić po ROBie.
11. michal669
Kto jak kto, ale on najwięcej. GL.
12. zuzek
Z jakimi ekipami on rozmawia, bo oprócz Williams'a i Renówki wszystkie posady są już zajęte, no chyba że jescze Force India bo to są jedyne jeszcze sensowne zespoły w których mógłby pojeździć, no jeszcze ew. Sauber czasami zabłyszczy, bo chyba nie myśli o HRT czy Virgin bo Lotus i tak zaklepany. Istnieje jeszcze perspektywa nowego zespołu. Co do pokory to też mam nadzieję że jej nabrał bo jeżdżąc w Renault raczej nic innego jak nr 2 mu nie zaproponują, a zapewne wniósłby dużo więcej niż Vitalij w generalce.
13. Kojag
Ludzie! Skąd u was ten jad i nienawiść do Nicka??? Można go nie lubić, za pewne wypowiedzi, ale trzeba szanować, za to ile zdołał w F1 zrobić. Nigdy nie dostał jeszcze naprawdę dobrego bolidu, a zawsze trzymał poziom. Nie był gorszy od Roberta w BMW, potrafi rozwijać bolid, jest waleczny, zdobywa punkty, mógłby zmotywować Roberta do pelszej jazdy. Jesteście na nie, tylko dlatego, że go nie lubicie, a kompletnie nie myślicie, jak bardzo Renault potrzebuje takiego kierowcy. Dobrze, że o zatrudnieniu decydują szefowie zespołu,a nie polscy kibice!
14. strong1
W roku 2009 Kubica stwierdził,że wiedział 1/10 o aucie tego co powinien. Prosty stąd wniosek,że ze względu na KERS-preferujący kierowców niższych Nick miał odegrać główną rolę. Nie udało się. Tak samo jak Hamiltonowi 0/9,czy Kubicy w tym sezonie. Ba MSC "zbudował" konkurebncyjny bolid, wychodziłoby na to,że jego potencjalny syn-Sebastian "Fotel" przerasta go doświadczeniem. No bez "yay" z tym budowaniem. Oni się różnią na tyle,że mogą ciągnąć tylko przeciwstawne końcówki liny. Przerabiano to już przez trzy lata, stymże Robert był na równi gdy mu coś nie pasiło. W sezonie 0/8 różnica była większa. Nick znajdzie robotę,choćby w Sauberze może u Hindusów.
15. witam
Dobrze by bylo gdyby Heidfeld dolaczyl do Roberta. Moze on ma troche dziwny harakter i lubi sie przechwalac ale kazdy wie jakim jest kierowca. Moim zdaniem to najlepsza opcja dla Renault i Roberta, po pierwsze oni sie dobrze znaja a po drogie jest to najlepszy wolny kierowca na rynku (o Raikkonenie radze zapomniec... ). To co kiedys bylo w BMW to jest przeszlosc .Nick jest Niemcem i byl w Niemieckim teamie i tyle,to normalne ze oni faworyzowali swojego kierowce ale za to poniesli tez surowa kare bo Robert bil na glowe Nicka i w dodatku walczyl o Mistrza. Ale jak pisalem to juz przeszlosc. W Reni Nick bedzie dobrym dodatkiem do zespolu. Takie jest moje zdanie Siemka!
16. Kojag
14. W rozwijaniu bolidu, chodzi o dostarczenie informacji o bolidzie do inżynierów, konstuktorów. Dobrze wiesz, że bolid Merca nie był robiony pod Schumiego, a RedBulla budował geniusz Newey, a w rozwijaniu bolidu nie byli zdani tylko na Vettela, ale i Webbera, który jest bardzo doświadczonym kierowcą. Pamiętaj, że oni mają też "TestoroRosso". Dobrze o tym wiesz...
17. LubięSutila
Zapraszamy Quick Nicka do Reni :)... Przyda się Robertowi, nie prawdaż? :)
18. luka55
Hmhmh Na razie to wszystko domysly choc cos na rzeczy jest a i juz od dawna widac ze Nick nie jest zadowolony z obecnej sytuacji i rwie sie do scigania. Jezeli przyjmiemy hipotetyczna wersje ze Heidfeld dolaczy do Reno jak tu osoby wyzej domniemuja to twierdze ze byloby to z korzyscia dla obu stron. Kolega wyzej ma racje ze Nick ma dziwny troszke charakter ale tez ma racje ze to dobry kierowca. Taka prawda ze Heidfeld cala kariere nigdy nie dostal najlepszego auta ( tak moze byc tez z Robertem choc tego nie wiemy) a mimo to pokazywal ze nie jest zlym kieowca . Ze tak to nazwe to keirowca o wysoiej ,,kulturze jazdy'' , bez fajerwerkow ale taki typowy zbieracz. Z calym szacunkeim do Pietrova bo to mlody kierowca ale Nick bylby o wile lepszym rozwiazaniem i spoa ilosc punktow by dorzucil. Gdyby dzis tam jezdzil Heidfeld to mysle ze nie ial by wiel punktow mniej niz Kubica a i Mercedes ktoremu kibicujetez nie bylby czwarta sila. Podsumowujac jego przenosiny bylyby dobre Heidfeld cieszyc sie bedzie z aktu bycia nawet keirowca nr 2 w Reno bo jest glodny scigania a i pozycja Kubicy w Reno jest juz mocna i pewna. Tak jak rowniez kolega wyzej powiedzial ze w BMW bylo inaczejto byl niemiecki zespol i pewne rzeczy byly nieuniknione zas sam Heidfeld oprocz czasem przechwalek nigdy nie byl zlym partnerem dla Roberta , nigdy tez nie mieli zadnych zatargow zawsze robili dobra robote , no i wlasnie to ze panaowie juz ze soba wspolpracowali moze Reno wziac pod uwage . Zobaczymy . Lepszej oferty dla Reno chyba nie ma , no chyba ze Raikkonen ale ten po pierwsze do F1 nie zamierza wracac za szybko lub wcale a gdyby nawet to chyba raczej nie do Reno .
19. Damiangl
Chyba jak większość, nie bardzo za nim przepadam, ale jeździć potrafi i to solidnie.
Po kilku GP na pewno zaczął by wkładać swój udział w rozwój bolidu oraz regularnie by punktował. Wciąż trzymam kciuki za Pietrowa, ale chyba marne szanse aby utrzymał się w zespole. Choć kto wie, ostatni weekend przebiegł mu raczej pomyślnie.
20. Prozak
Jedno trzeba przyznać na pewno że haidi umie wyprzedzać , czasem dwa bolidy na raz albo jeden po drugim : )
21. strong1
Kojag
W sezonie 0/9 wyszedł crap,czy zwycięskie auto w BMW-crap
Jeżeli mówisz o genialnym Newey]u to mówisz,że inżynierowie to podstawa i oczywiście dobra koncepcja. Czyżby Button "nauczył się współtworzyć" auta przez ostatnie dwa lata i w sezonie 2008 był młokosem? Nie sądzę.Powtarzam z tej pary nie wyszło przez trzy lata nic dobrego, zresztą z różnych więc po co się powtarzać.
Podobno Schumacher wprowadzał "swoje poprawki" i jakoś Mercedesa generalnie nie odmieniły,może dlatego,że nie współgrały z konstrukcję bazową.może dlatego,że inżynierowie z Barckley nie budują rok w rok szybkich aut jak pokazuje przeszłość.
Reasumując jeśli zespół Renault czegoś ciekawego nie wymyśli to kierowca sobie może. Renault zdobyło dwa z rzędu tytuły konstruktorskie dzięki bolidowi i wystarczył do tego kierowca pokroju Fisiego. Tym bardziej wystarczą glock czy Sutil. Heidfeld jest według mnie niepotrzebny.
22. strong1
"zresztą z różnych powodów"
23. karlito
To mu trzeba przyznać że bywa szybki, nawet umie taranować roberta w walce :))
24. matibak
Ja tam pamiętam jak w safety cara przywalił:P A tak serio to słusznie ktoś zauważył, że mają z RK inne style jazdy i chciałby innych zmian. Sądzę, że dla Renault byłby lepszy Sutil. A szczerze to nie wierzę w Renault. Mistrza mieli głównie dzięki współpracy z Michelin. Jedyna nadzieja w tym, że flavio i pat są już poza zespołem i mogą wykazać się inni. Inżynierowie i Eric grają także na swoją sławę więc to duży plus. Muszą pokazać że potrafią.
25. Kash
24. Nie w Safety, tylko w Medical Car.
Kiedyś już Eric już mówił, że problem polega nie na tym, czy Heidfeld chciałby jeździć w Renault, tylko czy Robert chciałby z nim jeździć.
26. Jaro75
Naprawdę nie wiem skąd te spekulacje o Nicku i innych.Kiedyś już napisałem Wam chłopaki że z pewnego zródła wiem że od przyszłego roku Robert będzie śmigał dwoma bolidami.FIA twierdzi że to niemożliwe ale Robert coś wymyślił podobno :)) W końcu jest tak szybki że się przesiądzie i ... hahahahaha
Jak ja kocham tego chłopaka :))
Pozdrowienia... :))
27. Ferrante
Dla mnie nieobecność Heidfelda na torze w tym sezonie, to jedna z największych niespodzianek. Z łatwością wymienię 10 kierowców gorszych od Nicka (w mojej opinii) i ze trzech równorzędnych. Być może problemem były jego oczekiwania finansowe. Dlatego, mimo iż bardzo chętnie widziałbym go jako partnera Roberta w Renault, przypominam wszystkim zwolennikom takiego rozwiązania, że Pietrow wniósł ze sobą wkład finansowy, natomiast Heidfeld takiego wkładu sam wymaga. Może to jest przyczyną jego problemów ze znalezieniem zespołu?
28. saint77
A ja uważam, że Nick poradziłby sobie w Mercedesie o wiele lepiej niż Schumacher.
Mercedes zatrudnił Schumiego nie dlatego, że ten będzie wygrywał wyścigi czy też regularnie stawał na pudle ale dla nazwiska i przyciągnięcia uwagi.
Cel osiągnął.
Prawda jest taka, że nikt z nas kibiców ani nawet ze strony ekspertów F1 nie ma nawet zbliżonych informacji za jaką kwotę Schumacher jeździ dla Mercedesa.
Nick mógłby wspierać ten zespół nie tylko wiedzą z ostatnich lat, ale również swoimi umiejętnościami, które na dzień dzisiejszy są o wiele wyższe od Schumachera, który w F1 już nie powtórzy swoich wyczynów.
Dlatego sądzę, że jeśli Nick nie znajdzie etatu w przyszłym sezonie, to zespoły które go odtrącą zrobią spory błąd. Może nie w Renault, ale i tak uważam że nie byłby to konflikt interesów. Nick z pewnością nie marzy o tytule mistrza, dla niego wielką frajdą byłoby sama możliwość stałego ścigania się, a determinacji i woli walki nikt odmówić mu nie może.
mam nadzieję, że od 2011 zobaczymy go jako etatowego kierowcę...
29. Krzysztof-n
Oj dywagujecie a nie bierzecie pod uwagę ŁADY ...
Łada ma wsparcie nikogo innego jak Putina, więc zapomnijcie o Nicku bo Petrow będzie w 2011 w reni ...
30. saint77
@. 29 krzysztof-n:
chyba, że do końca sezonu nie zdobędzie ani jednego punktu co wcale nie jest niemożliwe i w co drugim wyścigu będzie kończył na bandzie lub żwirze, co też nie jest takie niemożliwe.
Wtedy Eric się wk...wi i da sobie na luz Ładą. Poza tym, podobno Renault coś wspominało o nowym sponsorze.
A nowy kierowca, np. Kimi nie wniesie nowego sponsora do ekipy? Pewnie tak....
31. witam
No zobaczymy... Ostatni wyscig Witali pojechal bardzo dobrze i jesli to poczatek jego dobryh wystepow w Reni to nie mam nic przeciwko jego zostaniu, ale jesli nie to zgadzam sie z kolega saint77.
32. Ferrante
30. saint77 - z tymi sponsorami właśnie różnie bywa. Rozważmy (czysto teoretycznie) taką sytuację: Pietrow przyprowadza sponsora z wkładem 15 mln $, sam otrzymują minimalne wynagrodzenie, które w tej chwili wynosi pewnie około 3 mln $. Heidfeld zarządałby pewnie około 10 mln $ za sezon ale też mógłby przyprowadzić firmę wykładającą 15 mln $. W rezultacie Renault na zamianie kierowców traci 7 mln $. Jednak w sytuacji kiedy team zdobywa sponsora tytularnego (czy jak on się zwie), na przykład MasterCard, wnoszącego kilkadziesiąt mln $ na sezon, wówczas bardziej opłaci się zatrudnić Heidfelda, bo przy mniejszym zysku, daje on gwarancję regularnych osiągnięć na torze, oczywiście na miarę możliwości bolidu.
33. Ferrante
P.S: oczywiście zażądałby a nie "zarządał".... mea culpa.
34. rysiek45
A jak by Nikuś przyszedł do Reni ,i jak by
[oczywiście przypadkiem} zajął w wyścigu lepsze miejsce od Roberta,to czy możemy liczyć na komentarze typu;znowu szwab przekupił ekipe,albo nasypał piachu w tryby itd.,bo jak tak, to ja mu dziękujkę.
35. petrov
quick też dobry, ale wolałbym raczej kogoś innego, wiem że to może okazać się kolejną porażką, ale chętnie zobaczyłbym Bruno Sennę w Reanult! chcę zobaczyć co potrafi w lepszym bolidzie!
36. Adrian5
Sutil powinien przyjść do Reni ! a nie Nick niemiecka ciota ! jak by Nick przyszedł do Reni to było by to samo co z Schumacherem w Mercedesie ! Sutil to jest kierowca podobny stylem do Roberta i talentem ,też od niego nie odstaje !
37. Orlo
Kimi prawie na pewno nie wróci, Sutil raczej zostanie w FI więc QuickNick wydaje się najlepsza opcją. Ja daje mu zielone światło.
38. robsch
Wszystkie te dywagacje są ok ....ale TWORZENIE DWÓCH RÓŻNYCH bolidów ....patrz wzrost Hei i Roberta ....nie tylko nie ten zestaw ,każdy z osobna ok . ale razem ....NIE !
39. ekimmu
Prawda jest taka, że Robert nie lubi Nicka i nie raz już w jego wypowiedziach można było to usłyszeć. Prawdopodobnie już w poprzednim roku pytano go o zdanie na temat zatrudnienia szkopa. Inna prawda jest też taka, że jak Robert okazał się lepszy czy tylko trochę lepszy to Nick dostawał gorączki. Nie wchodzi się dwa razy do tej samej rzeki moim zdaniem. Lepiej wziąć kogoś młodszego i trochę bardziej podobnego gabarytami, co jest ważne z punktu widzenia budowania bolidu w kontekście balansu.
40. owadd
Heidfeld jest kierowcą testowym mercedesa, a czy on w ogóle kiedykolwiek jeździł tegorocznym bolidem F1 Mercedesa?
41. Mall
Wcale się nie zmienił, ani nie spokorniał, dalej mówi tak jakby mu się coś należało...
42. darecky3
39. Jakos te gabaryty nie przeszkadzaja ani w FI ani w RBR wiec raczej nie tedy droga, poza tym prawie w kazdym teamie kierowcy maja rozne style jazdy. Kazdy ustawia sonie samochod tak jak najlepiej mu sie jezdzi.
A co do rzeki to wyobraz sobie ze podczas urlopu w Polsce wlazilem codziennie do tej samej.....hmmmm :)
43. kumahara
Jak Nick jest taki dobry, to dlaczego jest tylko testowym? Nick, won od reni. Jeśli ostatnie słowo w sprawie ew. zatrudnienia Nicka w Reni będzie należało do Roberta to napewno partnerem Kubicy nie będzie. I tak powinno być!
44. RentonB
Testowym jest bo mimo iz na dzien dzisiejszy jest lepszy od dziadka Schumachera gruby Haug pcha do przodu.
Niby dlaczego sadzisz ze Kubica nie bedzie go chciec, to BMW go udupilo nie on.
45. Kibic26
Według mnie to go nie lubie ale w tym przypadku to chciałbym by poszedł do Renaty by miał okazje udowodnić jak to rozpowiadał wszęd i wobec że jest lepszy od Kubicy. Niech by udowodnił to na torze i w punktach że jest lepszy. To tylko takie moje małe czysto teoretycznie z ciekawości porównanie bo niewierze w to by Nick trafił do Reni
46. kumahara
44. RentonB @ skąd wiesz, że jest lepszy? Kubica nie będzie go chcieć z tego względu, że bardzo sobie ceni dobrą i zdrową atmosferę w teamie bo tylko taka jest gwarancją umożliwiającą sukces, a z Nickiem już te "klocki" ma przerobione ze skutkiem negatywnym a ponadto ( to do innych) niby dlaczego miałby udowadniać akurat Nickowi swoją wyższość nad nim? I tak każdy rozgarnięty obserwator F1 wie, że tak jest a i pewnie aż "takie" ambicje są Robertowi obce i śmieszne.
47. FERRARI19
Jeszcze jego tam brakowało. Już lepiej jakby Roberto miał Pietrova. Czego on się tak uczepił Kubicy!?
48. CIGAM
Witam
Jak czytam wasze komentarze zastanowia mnie jedna rzecz - nikt nie wspomina ze "Najszybszy Skrzat" nie siedział za kółkiem bedzie już 5 mies a do testów zimowych minie 11 mies wiec ???? Trzeba sie zastanowic dobrze bo Skrzat tez juz mlody nie jest a sezon zaprzepascil ....
49. Ago
"Byłem nieco zaskoczony tym jak szybko czołowe dwa miejsca zostały potwierdzone"
A co on chciał jeździć za Massę i Webbera, na pewno by go chcieli.
50. atomic
5@ ataru jak nick / kierowca numer 1 /rozwijał bolid i jak zachowywał się zespół każdy widział .przydałoby się zestawienie ananasa / ananas do dzieła/ . kiedy robert był kierowcą testowym ustawiał sprzęt w piątek i prał całą resztę ,czasami rosberg go doganiał . uważm ,że nick jest doświadczonym gościem ale to za mało aby być w reno . to byłoby takie lekarstwo na pietrowa nic więcej .osobiście widziałbym tam hunkelberga
51. Orlo
Wy, którzy uważacie że QuickNick to taki strasznie zły pomysł - sami podajcie lepszą(realną) propozycję.
52. Jean1
Wcale by mnie nie zdziwilo gdyby Nick trafil do RBR a np Webber do Renualt. To ze Mark ma podpisany kontrakt nie oznacza ze nie mozna go rozwiazac za porozumieniem stron.
53. maslo274
Nick Hiedfeld
Lata startów: 2000-present
Pierwsza Grand Prix: 2000-GP Australii (Prost-Peugeot)
Ostatnia Grand Prix: 2009-GP Abu Dhabi (BMW Sauber)
Pierwsze zwycięstwo: -
Ostatnie zwycięstwo: -
Pierwsze podium: 2001-GP Brazylii (Sauber-Petronas)
Ostatnie podium: 2009-GP Malezji (BMW Sauber)
Pierwsze kwalifikacje: 2000-GP Australii (Prost-Peugeot)
Ostatnie kwalifikacje: 2009-GP Abu Dhabi (BMW Sauber)
Pierwsze Pole Position: 2005-GP Europy (Williams-BMW)
Ostatnie Pole Position: 2005-GP Europy (Williams-BMW)
Pierwsze najlepsze okrążenie: 2008-GP Malezji (BMW Sauber)
Ostatnie najlepsze okrążenie: 2008-GP Niemiec (BMW Sauber)
Liczba Grand Prix: 167
Liczba kwalifikacji: 169
Zwycięstwa: 0
Punkty: 219
Pole Positions: 1
Najlepsze okrążenia: 2
Podium: 12
Miejsca w GP: 1.-0, 2.-8, 3.-4, 4.-10, 5.-9, 6.-16, 7.-12, 8.-9
Miejsca punktowane: 62
Wyścigi ukończone: 125
Wyścigi nieukończone: 42
Dyskwalifikacje: 0
Zespoły: Sauber, Jordan, Prost, Williams, BMW Sauber, Mecedes.
sorry ananas wszyscy czekalismy na statystyki nicka.
54. atomic
53@ piękne. mam nadzieje ,że ananas ci wybaczy
55. lygens
Ja osobiscie widialbym go w Renault . Pamietajcie ze Kubica nie miał problemu z Nickiem tylko z BMW!!!
56. Renault R30 F1
Renault nie dla Nicka tym bardziej u boku Kubicy niech szuka miejsca w Sauberze za Pedro Dela Rose albo za Luzziego w Force India.
57. witam
48.CIGAM. Tak masz racje, ale jednak od czasu do czasu testowal i jest tam caly czas obecny a rok czasu jak dla niego z jego doswiadczeniem moze akurat dobrze wplynac na niego , nie sadzisz? Kazdy jeden Zoltodzob ktory jest w stawce na czas obecny nie dorasta Heidfeldowi nawet do piet - moje zdanie.
55.lygens. Dokladnie tak! Jako takich problemow z nim nie bylo, on lubi sie tylko przechwalac i to tyle. Ale jako partner z zespolu uwazam go za bardzo solidnego!
58. dziarmol@biss
No tak Heidfeld rzeczywiście solidnie.....zatruwał atmosferę w zespole... i ten jego zdziwiony komentarz >>Byłem nieco zaskoczony tym jak szybko czołowe dwa miejsca zostały potwierdzone, więc teraz musimy rozglądać się w pozostałych jeszcze dostępnych.<< No bez jaj ale tu mamy oczywisty przerost formy nad treścią ;-)) Nick zmień lekarz(y)a gdyż ten (ci) wykorzystują cię bezlitośnie ;-)) A jeśli Heidfeld nie daj Panie trafi do Renaulta to kwasy pewne ;-))
59. pjc
@dziarmol z tymi kwasami to się dopiero okaże:)
60. pjc
@lygens to bardzo celna uwaga.
Nick to bardzo doświadczony zawodnik.
Zawsze uważałem,że to byłby dobry skład.
61. fabian
do HRT go!
62. dziarmol@biss
59. pjc- Ale przecież to już było ;-)) A skoro było to i znowu będzie ;-))) Zwróć uwagę gdzie Nick celuje (celował) Ostatni akapit w artykule ;-)))
63. pjc
@dziarmol ważne żeby w ogóle jeszcze pojeździł w wyścigach czyli dobrze wycelował tym razem.
Dla mnie jego obecność w Renault byłoby prawdziwym pokazem umiejętności względem RK.
Obu uważam za bardzo dobrych kierowców.
A te byłe rzekome spory pomiędzy nimi w BMW. Nigdy za bardzo w nie nie wierzyłem.
I niech tak zostanie:)
Pozdr.
64. dziarmol@biss
Ależ ja nigdzie nie napisałem że między nimi były spory ;-)) Napisałem natomiast o kwasach płynących od Heidfelda. To taka subtelna różnica ale jednak ;-)) Najgorsze w nim jest te jego wygórowane mniemanie o sobie .... pozd.
65. Jaro75
Zrobią jak będą chcieli ale swoje zdanie można dodać.
Nie widzę Niemca z Robertem i już mi się pisać nie chce dlaczego.Nie i chu.. !!
Kogo bym chętnie zobaczył ? To jasne, Bruno Sennę :))
66. norman42
Nick sobie myśli,że jest naj.ale mimo wszystkich jego wad,ma i zalety i tu (jako 3)się marnuje-powinien wrócić do jazdy-gdyby nie nimb,,herosa F1'' pewnego pana już siedziałby na jego miejscu.w/w,,pan''już niczego nie zwojuje-latka lecą.Gdyby Nick dostał się aby do FI,to mógłby wiele zdziałać,osobiście widziałbym go u boku ROBa z odwróconymi rolami-teraz quick Nick byłby nr.2
67. szerter
Dla tych co nie widzieli Nick tańczący ;)
youtube.com/watch?v=wZsNrVVPa7A
68. damus98xD
Weź Heidfeld się zamknij...Żaden zespół cie nie chciał to na samo dno upadłeś i prosze...
69. Kiachi
Mi go trochę żal :( Powinien być bez wątpienia kierowcą podstawowym Mercedesa. Jeździ lepiej niż tych 2 kierowców obecnych tego teamu.
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz