owadd
Ostatnia aktywność
avatar
owadd

23.02.2017 13:31

0

@ 27 Były były.. W 2008 roku płetwy rekina były bardzo popularne. Pozdro

avatar
owadd

23.02.2017 13:28

0

Pieniądze nie wygrywają wyścigów czego dobitnym przykładem jest Ferrari, a dawniej Toyota. Japończycy wydali ciężarówkę pieniędzy na projekt F1, a nie byli wstanie wygrać nawet jednego wyścigu, choć parę razy byli blisko..

avatar
owadd

22.02.2017 08:41

0

Prawie jak bolidy z 2008 roku. Tylko opony inne.

avatar
owadd

16.12.2016 00:06

0

Reżyser cyrku o nazwie F1 obawia się że po abdykacji jednego cyrkowca siądzie całe widowisko... Ok tylko co to ma być? Sport? Czy właśnie CYRK.

avatar
owadd

27.11.2016 16:48

0

@ 26. Xellos Muszę się odnieść do Twojej wypowiedzi. Mimo wszystko bardziej ceniłbym Buttona jako kierowce. Rosberg ma mistrzowski,bezkonkurencyjny samochód od trzech lat i dopiero teraz zrobił majstra, a Jenson miał tylko przez pół sezonu i potrafił znakomicie to wykorzystać. Button pokonał Hamiltona w jednym zespole, a w wypadku Rosberga bardziej można mówić że miał po prostu więcej szczęścia w tym sezonie.

avatar
owadd

25.04.2015 12:15

0

@8/ Fiz To znaczy że na Monzę i Monaco są takie same przełożenia??? Nie rozumiem, to byłoby bezsensu.

avatar
owadd

13.10.2013 10:46

0

Czy Red Bull ograł Grosjeana? Myślę że byli po prostu szybsi od Lotusa - to wszystko. Na początku lepiej spisywał się Lotus, ale gdy tylko samochody stawały się lżejsze Red Bull wykorzystał swój potencjał. A strategia dla Webbera? Ewidentnie i specjalnie - do kitu.

Przejdź do wpisu Red Bull ograł Grosjeana

avatar
owadd

01.10.2013 19:28

0

11. Avalon Sam sobie przeczysz.. Z twojej wypowiedzi wynika że to renault i inni producenci silników F1 musieliby zastosować jest w krótkiej serii samochodów produkcyjnych. Wcale z tego nie wynika że puszki albo inne "niefabryczne" zespoły miały nagle zacząć produkować samochody....

avatar
owadd

27.09.2013 12:13

0

Nigdy nie zrozumiem ludzi którzy w rok zarabiają pieniądze które starczyłyby na dostatnie życie rodziny kierowcy obecnej i pokolenie w dół. Raikkonen ma na koncie dziesiątki jeśli nie setki milionów euro. Jako szary, przeciętny człowiek powiedziałbym: po cholerę mi więcej??? I robiłbym do końca życia co lubię. Ale trzeba najpierw zostać milionerem żeby to zrozumieć...

avatar
owadd

17.09.2013 19:26

0

"Słowa Montezemolo nie są przypadkowe. Włoch nawiązał do swoich żartów z sezonu 2009 (ostatniego roku startów Raikkonena w Ferrari przed przerwą na rajdy), kiedy to często mówił, że w czerwonym bolidzie zasiada jego brat bliźniak, a nie mistrz świata." to jest bardzo ciekawe bo akurat w 2009 kimi jeździł bardzo dobrze w bardzo przeciętnym bolidzie - bardzo często stawał na podium a nawet wygrał w belgi... Całkowicie zdeklasował wtedy Massę. Kiepsko jeździł w 2008, ale akurat wtedy swoje 5 minut miał Massa.

avatar
owadd

20.07.2011 18:37

0

Nie wiem jak zachowa się szefostwo LGP, kiedy pod koniec sezonu trzeba będzie walczyć z Mercedesem o 4 miejsce w konstruktorach(założenie optymistyczne), lub o 5 z Sauberem (założenie pesymistyczne). Korzyści z wielkiego,medialnego powrotu Kubicy mogą okazać się zbyt małe w porównaniu z twardymi liczbami. A nawet jeśli Robert będzie w dobrej formie (albo raczej jego ręka będzie w dobrej formie), to ciężko będzie mu ot tak wskoczyć do praktycznie nieznanego samochodu i z marszu zdobyć punkty.Zwłaszcza po tak długiej przerwie. No ale, zobaczymy jak będzie po tych prywatnych testach. Powrót chociaż na jeden wyścig i zaprezentowanie przyzwoitej formy byłoby piękna historią .

avatar
owadd

15.07.2011 15:09

0

Niestety Robert nie odpowiedział na pytanie nurtujące wszystkich - jak naprawdę sprawuje się jego ręka i noga. Jestem pewien że ktoś zadał to pytanie, ale Robert konsekwentnie milczy w tej sprawie. Oprócz paru zdjęć, które mogą być z przed kilku miesięcy, to dalej tak naprawdę nic nie wiemy.

avatar
owadd

10.07.2011 10:19

0

Myślę że Robert, w swojej najlepszej formie, nie byłby wstanie walczyć tym bolidem o więcej niż 8-10 miejsce.

avatar
owadd

19.05.2011 11:50

0

Co to za pomysł zmienianie reguł gry w trakcie sezonu?? Totalne nieporozumienie.

avatar
owadd

19.04.2011 17:40

0

Przegrywać z Sauberem, Toro Rosso i Force Imdia to dla tak utytułowanego zespołu wstyd...

Przejdź do wpisu Oba Williamsy na mecie

avatar
owadd

10.04.2011 22:37

0

Tak, bolidy Ferrari, Mclarena i Lotusa za 2-3 wyścigi, po wydaniu kolejnych milionów dolarów/euro i setek godzin pracy inżynierów będą szybsze o 0.1-0.4s. Tylko że w tym czasie redbul też wyda kolejne milony dolarów/euro i ich bolid też będzie szybszy 0.1-0.4s na okrążeniu. W efekcie nic się nie zmieni. Czasem man wrażenie że w obecnej F1 rywalizacja konstruktorów przypomina masochistyczny wyścig syzyfów. Wszyscy się starają, rozwijają, kombinują po nocach a efekt finalny jest ledwo zauważalny. Zrobienie względnie dużego postępu możliwe jest w zasadzie tylko między sezonami, a z perfekcyjnych bolidów jeszcze bardziej perfekcyjne jest trudne, problematyczne i rzadko przynosi spektakularne rezultaty w trakcie sezonu.

avatar
owadd

10.04.2011 12:02

0

Zespół Hamiltona popełnił błąd -chcieli przejechać zbyt dużo okrążeń na jednym komplecie. A opony Pirelli jak już tracą przyczepność to całkowicie, praktycznie uniemożliwiając w miarę normalną jazdę. Co się stało z Witkiem? Kierownica nie powinna odpadać!! Nigdy!! Zwłaszcza po ostatnim śmiertelnym wypadku w F1 - Senna, Imola 94r.. Brrrrrrr....

avatar
owadd

13.03.2011 11:31

0

19. Tilion 107% to bardzo duży zapas. Jeśli najlepszy czas to 1:20:00 s to limit wynosi 1:25:60. Myślę że nawet HRT będzie się raczej w tym limicie mieściło. Patrząc na czasy z zeszłego roku generalnie im to wychodziło.

avatar
owadd

30.01.2011 18:12

0

Ogólnie nic ciekawego - samochód bardzo podobny do modelu zeszłorocznego. Inne zespoły też pewnie zrobią ściemę a nie prezentację samochodu. Tegoroczne bolidy zobaczymy tak naprawdę dopiero podczas Gp Bahrajnu. Tylko po co robić to całą otoczkę z prezentacją, jeśli z góry zakłada się że chce się pokazać jak najmniej jeśli nie zupełnie nic?

Przejdź do wpisu Ferrari prezentuje F150

avatar
owadd

09.01.2011 19:26

0

Bruno zaczął tak późno bo po śmierci Senny na kilka lat zrezygnował z uprawiania sportów motorowych. Niemniej jednak jest już na takim etapie że powinien coś pokazać.

avatar
owadd

05.01.2011 20:37

0

18. Ray Masz rację, tylko że wtedy te silniki nie musiały wytrzymać pół sezonu jak to jest obecnie. O ile mnie pamięć nie myli to wtedy zespoły stosowały nawet osobne silniki na kwalifikacje i wyścig.

avatar
owadd

23.12.2010 03:11

0

81. a1alex. Pietrova do Małysza nie ma co porównywać. Małysz przed pamiętnym sezonem 2000/2001 miał przebłyski formy i nawet wygrywał konkursy pucharu świata. Wiadomo było że ma potencjał, tylko może brakowało spokoju, i dobrego trenera który potrafiłby wydobyć z zawodnika to co najlepsze. Wybacz, ale Vitek nie pokazał w tym roku nic ciekawego. Z debiutantów potencjał ma Hulkenberg.

Przejdź do wpisu Pietrow zostaje w Renault

avatar
owadd

12.12.2010 13:39

0

Renówka miała najlepszy F-Duct w końcówce sezonu, co oznacza że potrafią skutecznie kopiować i rozwijać pomysły innych. Tylko żeby wygrywać to trzeba wymyślić coś samemu. Sprawić żeby inni Cię gonili a nie Ty ich. W taki sposób nigdy nie zdobędą mistrzostwa, bo zawsze będą krok lub dwa za innymi.

avatar
owadd

14.11.2010 22:53

0

Szkoda że nie zmienili punktacji tak żeby za każdy sklasyfikowany zawodnik dostawałby punkty. Uniknięto by sytuacji w której lepszy zespół jest niżej w klasyfikacji niż słabszy...

avatar
owadd

14.11.2010 22:48

0

Właściwie to nie dziwi mnie ten nagły wzrost sympatii do Vettela - co by nie mówić zdobył tytuł i zakończył sezon w świetnym stylu (wygrywając) czego niestety nie można powiedzieć o Alonso (vide jego wymachiwanie ręką i pretensje do kierowcy broniącego swojej pozycji). Trzeba jednak nadmienić że to w sumie kolejne "Vettleowe" zwycięstwo - czyli PP (w kwalifikacjach jest piekielnie szybki - trzeba mu to oddać), a potem bezproblemowe i bezkonfliktowe prowadzenie praktycznie przez cały wyścig.

avatar
owadd

12.11.2010 22:17

0

"Z punktu widzenia inżyniera, jest tutaj trochę jak w Bahrajnie, z samochodu zdaje się jednak, że to normalny weekend – po prostu gra toczy się o większą stawkę, co jest jedyną różnicą" O co chodzi w tym zdaniu???

avatar
owadd

25.10.2010 21:41

0

66. kierowca Tutaj miałem na myśli wyścigi w których nasz bohater dojechał do mety (tzn nie rozbił się ani nie miał awarii) czyli przejechał wszystkie okrążenia (no może prawie - dubli nie liczę), ale nie zapunktował. Dla dzwonów i awarii wprowadziłem osobną klasyfikacje. Moje obliczenia powinny się zgadzać, ale głowy nie dam sobie uciąć:) Pozdro

avatar
owadd

24.10.2010 22:13

0

Podsumowanie dotychczasowych osiągnięć Rosjanina w F1: Bahrajn - dzwon: 13 okr Australia- dzwon: 9 okr Malezja - Awaria Chiny - 7 miejsce Hiszpania - 11 miejsce Monaco - 13 miejsce Turcja - 15 miejsce Kanada - 17miejsce Europa - 14miejsce G. B. - 13 miejsce Niemcy- 10 miejsce Węgry 5 miejsce Belgia 9 miejsce Singapur 11 miejsce Japonia - dzwon -1 okr Korea - dzwon 39 okr. Procentowo: Wyścigi w których Rosjanin zdobył punkty 23,5% Wyścigi w których Rosjanin się rozbił 23,5% Wyścigi w których Rosjanin kończył po za punktami 47% Wyścigi w których Rosjanin miał awarię 6%

avatar
owadd

24.10.2010 13:56

0

Sutil twierdzi że miał kotwicę a nie hamulce. W takiej sytuacji trzeba go jednak chociaż trochę usprawiedliwić. Tylko w takim razie dlaczego w ogóle kontynuowała jazdę...?

avatar
owadd

24.10.2010 13:22

0

mysterio Weź przestań reklamować ten swój filmik nagrany za pomocą kamery filmującej telewizor, bo to zaczyna być wkurzające. Chcesz być akwizytorem to zatrudnij się jako przedstawiciel handlowy i tam się wykazuj.

avatar
owadd

10.10.2010 14:44

0

"Mieliśmy trochę szczęścia z powodu awarii Kubicy, co oznaczało, że potencjalnie groźny rywal odpadł z kalkulacji." Z kalkulacji?? Ehh.. czy ktoś się jeszcze w tym sporcie ściga, rywalizuje?? Co do szans Alonso - Webber musi skopać jeden wyścig..

avatar
owadd

10.10.2010 14:17

0

Robert pech..., A Pietrow?? No cóż.... Rosyjskie rakiety bywają zawodne.

avatar
owadd

10.10.2010 14:13

0

Vettlel jest szybszy od Webbera i dziwię się że to Kangur jest liderem mś. Znakomity bezblędny wyścig Vettela, tylko mam wrażenie że on wygrywa tylko jak startuje z PP i przez cały wyścig prowadzi od startu do mety,

avatar
owadd

02.10.2010 11:12

0

Nick po zakończeniu kariery odda się swojej drugiej pasji (kto wie czy nie większej niż wyścigi...) - założy biuro podróży:) :)

avatar
owadd

26.09.2010 20:56

0

4. kierowca Niewątpliwie Hulkenberg jest debiutantem roku. Od Pietrowa jest zdecydowanie lepszy a debiutantów z nowych zespołów nie sposób ocenić przez bolidy w których nic sensownego nie można pokazać. W przyszłym sezonie pewnie będzie dalej jeździł w Williamsie a to oznacza że gwiazdą nie zostanie bo samochód pewnie będzie mieć taki sobie.

Przejdź do wpisu Williams zadowolony z punktów

avatar
owadd

26.09.2010 20:49

0

7. kamilb Williams to przeciętność do kwadratu i niestety nie widać jakichkolwiek przesłanek które pozwalałyby twierdzić że z tej przeciętności się wygrzebią. Za mało kasy, średnie zaplecze techniczne - nie mają np. porządnego superkomputera do obliczeń, za to dwa dość przestarzałe tunele aerodynamiczne. Od kilku lat prezentują bardzo zbliżony poziom - punktują, są w środku stawki ale nic po za tym. W zeszłym sezonie nieźle im szło - mieli dobry bolid tylko kierowcy nie potrafili tego do końca wykorzystać, a przez tym sezonem zapowiadali że mają dużo agresywniejszy pakiet który pozwoli im wykonać duży krok naprzód.....Oczywiście nic z tego nie wyszło bo są słabsi niż rok temu.

avatar
owadd

26.09.2010 12:07

0

Tak czy inaczej znacznie odstają od Lotusa i Virgin. Oni mają jeden pakiet aerodynamiczny - taki sam na Monaco jak i na Monze. W porównaniu z innym samochodami ich maszyna wygląda jak z juniorskiej serii i nawet na oko widać że te malutkie skrzydła nie wytwarzają dość dużo docisku. Oni są koszmarnie wolni na zakrętach. Właściwie bolid HRT nie jest na poziomie F1

avatar
owadd

25.09.2010 17:45

0

Coś ostatnio nie idzie Kubicy w kwalifikacjach. Nie mówię że powinien walczyć o pp, ale Rosberg i Barrichello są chyba w zasięgu Renault i Kubicy...

Przejdź do wpisu Nocne kwalifikacje dla Alonso

avatar
owadd

30.08.2010 00:13

0

18. Ataru Akurat wyścig w Brazylii często obfituje w ciekawą walkę na torze i nie można go nazwać procesjogenną masakrę. Co do reszty to się niestety zgadzam................

avatar
owadd

17.08.2010 20:47

0

W sumie nie jest ważne że będzie testował bolidem z 2009 roku. Zawsze go mogą odpowiednio dociążyć, symulując w ten sposób cięższe samochody z tego roku. A zespół który go zatrudni na sezon 2011 (jeśli taki się znajdzie) będzie mieć bardzo cenne źródło informacji.

avatar
owadd

27.07.2010 23:59

0

Heidfeld jest kierowcą testowym mercedesa, a czy on w ogóle kiedykolwiek jeździł tegorocznym bolidem F1 Mercedesa?

avatar
owadd

01.07.2010 18:33

0

7. Ataru Masz rację - zbudowanie zespołu od podstaw nie jest proste, ale zawsze można jakiś kupić i nie robić wszystkiego od początku, tylko korzystając z doświadczeń istniejącej ekipy rozwijać się dalej.

Przejdź do wpisu Audi wyklucza wejście do F1

avatar
owadd

13.05.2010 21:43

0

Panowie i Panie.. RedBull dominuje?? To w takim razie dlaczego pierwszy zawodni tego zespołu jest trzeci w klasyfikacji i ma 10 pkt. straty do lidera?? Za kwalifikacje punktów nie przyznają, a pozostałe zespoły nadrabiają straty innymi atutami - choćby np. tym że ich bolidy częściej dojeżdżają do mety.

Przejdź do wpisu Alonso: to tylko czwartek

avatar
owadd

09.05.2010 16:38

0

113. leo Jak już poprzednicy napisali, w Monaco będzie potrzeba jak najwięcej docisku, a jest to niestety obszar w którym Renault musi się najbardziej poprawić . Rewelacji się raczej nie spodziewajmy... Może będzie lepiej w Kanadzie..

Przejdź do wpisu Webber wygrywa GP Hiszpanii

avatar
owadd

20.04.2010 23:27

0

A ja z 10 euro to zjadłbym dobry obiad, a nie jakieś kanapki.

avatar
owadd

18.04.2010 18:08

0

22. eveafterdark W Hiszpanii najwięcej do powiedzenia będzie mieć bolid i jego umiejętne wykorzystanie w kwalifikacjach. Niestety zapowiada się nudny wyścig (jak to zwykle bywa w Hiszpanii).

Przejdź do wpisu Ferrari poza podium w GP Chin

avatar
owadd

18.04.2010 17:55

0

Niestety, po niezłym i obiecującym sezonie 2009 Williams wraca do poziomu jaki reprezentuje od dobrych kilku lat- czyli od rozstania z Bmw.

avatar
owadd

05.04.2010 11:19

0

Kłopot Schumachera polega na tym że obecne samochody F1 mają tendencję do podsterowności on takich aut NIE ZNOSI co przekłada się na wyniki - Rosberg objeżdża go jak chce..

avatar
owadd

05.04.2010 11:12

0

@70. szmalec Nie wiem jak można zajechać półautomatyczną skrzynie biegów, kiedy jedyne co może zrobić kierowca to przyciskanie łopatek przy kierownicy w celu zmiany biegów. Jemu się po prostu coś zrypało.... Zarżnąć to można skrzynie w Syrence bez zsynchronizowanych biegów:)

avatar
owadd

02.04.2010 17:41

0

@cycu32 To przyjrzyj się dokładnie przedniemu spojlerowi, może lepiej na zdjęciu które pokazuje samochód od przodu. Czy przypadkiem coś bardziej nie wystaje? Wydaje mi się że w Australii tego nie było - ale oczywiście mogę się mylić.

Przejdź do wpisu Renault o decyzji FIA

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu