komentarze
  • 34. morek151
    • 2009-04-28 14:31:33
    • Blokada
    • *.ds15.agh.edu.pl

    polek1 niech juz fia sie do tego nie wpier.... za przeproszeniem, jakbyś wydalał 1 litr wody z organizmu na 10 okrązen to tez bys sie odwodnił i przegrzał w temperaturze 50-60 stopni

  • 35. jarko dnb 85
    • 2009-04-28 14:54:46
    • *.toya.net.pl

    to jest wlasnie Alonso!nigdy nie powie,ze pojechal slabszy wyscig.zawze cos stanelo mu na drodze,nigdy sie nie myli,nigdy nie jest jego wina,On jest bez skazy.ten czlowiek nie ma w sobie ani grama samokrytyki.w 07 wina Hamiltona,rok temu slabego samochodu,a w tym roku musi wymyslac na biegu!czasami jest mi Go żal...

  • 36. polek1
    • 2009-04-28 15:12:26
    • *.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    morek151 Zeby Alonso nie schudł przed sezonem to miał by z czego oddać te litry potu.Chodzi mi o to ze lepiej byłoby podnieść wagę bolidu z kierowcą o wagę KERS to jest o 30kg,niż ma dochodzić do omdleń w wyścigu przez nadmierne odchudzanie kierowców,bo oni już nie mają z czego zrzucać

  • 37. morek151
    • 2009-04-28 16:48:16
    • Blokada
    • *.ds15.agh.edu.pl

    arko dnb 85 chyba cos ci sie pomyliło z kubicą który powie ze był aquaplaining a komentatorzy polsatu powiedzą aha. I faktycznie alonso miał rok temu najszybszy boid w stawce, a jesli 3 miejsce w klasyfikacji generalnej i punkt straty do lidera to porazka to jescze raz odsyłam do kubicy

  • 38. elin
    • 2009-04-28 17:25:34
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    33.polek1 - nie wiem, jak dużą masz wiedze medyczną ..., ale owszem zgadzam się, nie można przewidzieć momentu omdlenia. Tylko, że akurat przy odwodnieniach organizmu, to nie jest tak, że w jednej chwili czujesz się wspaniale, a za moment mdlejesz ... Więc, nadal utrzymuje, iż w tego typu sytuacji każdy, a tym bardziej tak doświadczony kierowca, jest w stanie zareagować na czas i wycofać się z wyścigu, jeśli czuje, że jego organizm zbliża się do momentu krytycznego ... A, Alonso dojechał ( na szczęście ) do mety i zdołał udzielić kilku odpowiedzi dziennikarzom, więc chyba najgorzej z nim nie było ...

  • 39. Asturia
    • 2009-04-28 18:57:39
    • *.chello.pl

    @jarko dnb 85 chyba mylisz Alosno z Hamiltonem (@hot dog mam nadzieję że teraz Ci pasuje, błędy zdarzają się każdemu). Fernando Alonso wiele razy przyznał się do błędu i nawet przepraszał a grama samokrytyki to ty nie masz wobec siebie i to Ciebie mi żal.

  • 40. polek1
    • 2009-04-28 19:24:01
    • *.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    38elin Jagbyś mogła wytłumaczyć jak to jest w przypadku odwodnienia to będę Ci wdzięczny?,bo ja żadnej różnicy nie widzę,a nawet wydaje mi się ze omdlenie może wystąpić bardziej nieprzewidywalnie,ale oczywiście mogę się mylić

  • 41. hot dog
    • 2009-04-28 19:30:07
    • *.222.244.179

    39. Asturia 2009-04-28 18:57:39 Pasowac to mi bedzie jak skoncza sie rasistowskie uprzedzenia do Hamiltona. Jest to swietny kierowca ktory byc moze nie ma fantastycznego charakteru jak i zachowan jednak oskarzanie go tylko i wylacznie po tym jakim jest czlowiekiem czy jaki ma kolor skory jest smieszne. Patrzac takim kryterium jak mozna by oceniac MSC???Jego zachowania przez lata elektryzowaly. Tak na marginesie dla Twojej wiedzy wg mnie Alonso jest jednym z najlepszych o ile nie najlepszym kierowca w stawce.

  • 42. Asturia
    • 2009-04-28 19:40:50
    • *.chello.pl

    41. hot dog 2009-04-28 19:30:07 hot dog moje uprzedzenia do Hamiltona nie są rasistowskie, uważam nawet że jest przystojny ale to jedyna pozytywna rzecz którą mogę o nim powiedzieć. Owszem ma talent ale jak sam napisałeś to <<Alonso jest jednym z najlepszych o ile nie najlepszym kierowca w stawce.>>

  • 43. morek151
    • 2009-04-28 22:18:04
    • Blokada
    • *.ds15.agh.edu.pl

    co do odwodnienia to pomyslcie o przypadkach kiedy koles biegł milion kilometrów i dopiero jak dobiegł to padł albo koles dostał kule w łeb i dopiero jak cos powiedział to umarł

  • 44. piter_neo
    • 2009-04-28 22:54:19
    • *.236.3.194

    Kolejny argkument za zwiększeniem masy minimalnej bolidów. Gdyby ważyły te 70-80 kilo więcej, to można by wprowadzić nakaz instalowania klimatyzacji dla kierowców. Nie żartuję tutaj. To przecież nieporozumieniue, żeby w takich warunkach musieli się ścigać.

  • 45. elin
    • 2009-04-28 23:19:32
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    40. polek1 - jak to podkreślam, Alonso jest kierowcą doświadczonym, który kilka razy jeżdził już w Bahrajnie, więc doskonale musiał zdawać sobie sprawę, jak wyczerpujący dla organizmu jest to wyścig. I czym w takich warunkach grozi awaria pompy podającej płyn. Przed omdleniem występuje kilka objawów ostrzegawczych typu - narastające zmęczenie, bóle głowy, uczucie osłabienia itp. o których, również na pewno wiedzą kierowcy biorący udział w takim GP i których nie da się nie zauważyć. Więc, w tym momencie z powodów bezpieczeństwa, Fernando powinien wycofać się z wyścigu. Skoro tego nie uczynił, to najwyrażniej wiedział, że zdoła dojechać do mety. Bo inaczej, taka jazda byłaby zwykłą głupotą i jak już wspomniałam, niepotrzebnym narażeniem życia swojego i innych ... - takie przynajmniej jest moje zdanie w tej sprawie :)

  • 46. morek151
    • 2009-04-28 23:27:57
    • Blokada
    • *.ds15.agh.edu.pl

    klimatyzjacja wazyła by przynajmniej 50 kilo wiec zeby trzeba by zwiekszyc mase do 750 kg zeby z kersem to wsyztko dobrze rozłożyć piter_neo a moze jeszcze telewizor w kokpicie a goła baba tanczaca na rurze, nie wymyśla cos zeby fotle był chłodzony, a tak w ogóle co sie dzieje jak kierowcy zacznie sie chciec za potrzebą w srodku wyscigu?

  • 47. walerus
    • 2009-04-29 11:37:37
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    kobieta na rurze nie schłodziła by raczej kierowcy...

  • 48. polek1
    • 2009-04-29 12:26:52
    • *.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    45elin A ja nie chcę się powtarzac ale będę trzymać się swego zdania,dodam tylko ze każdy kierowca F1 ma coś z hazardzisty i jestem pewny ze Alonso nawet zeby miał gwiazdki w oczach to nie przerwałby wyścigu.@morek wyobrażnie to ty masz!!!,a za potrzebą to zawsze przecież mozna przerwać wyscig i iść zrobić siusiu....

  • 49. jarko dnb 85
    • 2009-04-29 15:00:17
    • *.toya.net.pl

    Asturia znajdz mi taka jego wypowiedz,gdy ten bufon kogos przepraszal!bardzo Cie prosze,bo narazie to i Ciebie mi troche zal...tez twierdze,ze Fernando jest szybki i do tego ma obycie w F1,ale co ma do tego Hamilton bo mie kumam.chora zawisc z twojej strony!!oceniajac charaktery tej dwójki to moim zdaniem Hamilton nabral troche pokory,ktorej Fernando do tej pory jej ani grama nie nabyl!

  • 50. Asturia
    • 2009-04-29 18:52:25
    • *.chello.pl

    @jarko dnb 85 << oceniając charaktery>> czyli mam przez to rozumieć że znasz obu osobiście, poznaj mnie proszę z oboma to sama ocenię ich charaktery. Fernando podobno przeprosił Heidfelda za to że uderzył w bolid BMW w GP Monako 2008. Fernando szanuje innych jeśli tego nie widzisz nie moja wina. A co do zawiści to widze ją u Ciebie, ponieważ ja nie komentuję złośliwie i w obraźliwy sposób artykułów o Hamiltonie. Ten człowiek mnie po prostu nie interesuje. Ty natomiast komentujesz artykuł o gościu którego, delikatnie mówiąc, nie lubisz pisząc tylko i wyłącznie o swoich odczuciach wobec Niego, więc nie pisz, że ja mam chorą zawiść.

  • 51. jarko dnb 85
    • 2009-04-29 19:31:24
    • *.toya.net.pl

    zawsze lepiej pisac o kims pod artykolem ktory go dotyczy niz pisac o kims pod kazdym newsem,.wstawiajac chore docinki.uwazam,ze Alonso jest dobrym kierowca,ale to bufon i tyle.zasmuce cie,bo Heidfeld nie uslyszal nigdy przeprosin od Ferdzia,bo Ferdzio twierdzil,ze to nie jego wina.to jest wlasnie Alonso.

  • 52. Lauraf1
    • 2009-04-29 19:33:29
    • *.cdma.centertel.pl

    ja tez nie lubię Hamiltona, ale to jest artykuł o Alonso, więc wypowiadajmy się o Alonso.

  • 53. Asturia
    • 2009-04-29 21:00:38
    • *.chello.pl

    Nie piszę o kimś pod każdym newsem i mimo,że przepadam za LH to nie zostawiam, w przeciwieństwie do Ciebie, pod artykułami o Nim<< chorych docinków >> jak to nazwałeś. Komentuje artykuły o Alonso bo on mnie interesuje. Napisałam "podobno" bo tak usłyszałm, nie wiem skąd bierzesz informacje i nie obchodzi mnie to a bufonem jest ktoś inny.

  • 54. narya
    • 2009-04-29 21:37:14
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Alonso jest doskonałym kierowcą i temu nikt nie zaprzecza, ale w większości zgadzam się z @jarko dnb 85, bo również odnoszę wrażenie, że Fernondo wiele robi " pod publikę ". Tak,aby zawsze to on był tym najwspanialszym, a błędy popełnia jak każdy, tylko że ( według niego ) winny jest ktoś inny. No i doskonale umie promować się w prasie, ale bez przesady z tym jego idealizowaniem ...

  • 55. narya
    • 2009-04-29 21:38:45
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    * Fernando

  • 56. Asturia
    • 2009-04-29 22:30:52
    • *.chello.pl

    Nie idealizuję Alonso, wiem że popełnia błędy ale potrafi się do nich. A "pod publikę" to robi kto inny.

  • 57. dziarmol@biss
    • 2009-04-30 10:13:18
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @ Asturia tak trzymaj popieram w 100% kiedy "psy szczekają karawana i tak jedzie dalej"

  • 58. AndrzejOpolski
    • 2009-04-30 13:51:36
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    50. Asturia 2009-04-29 18:52:25 (Host: *.chello.pl)
    A co do zawiści to widze ją u Ciebie, ponieważ ja nie komentuję złośliwie i w obraźliwy sposób artykułów o Hamiltonie.

    53. Asturia 2009-04-29 21:00:38 (Host: *.chello.pl)
    Nie piszę o kimś pod każdym newsem i mimo,że przepadam za LH to nie zostawiam, w przeciwieństwie do Ciebie, pod artykułami o Nim<< chorych docinków >>

    Hmmm, więc jak to odebrać:
    22. Asturia 2009-04-27 18:55:24 (Host: *.chello.pl)
    A co do Hama to wydaje mi się że nie dałby rady tak jak Alonso. Lewusek by się gdzieś rozwalił albo pobiegł z płaczem do tatusia.

  • 59. jarko dnb 85
    • 2009-04-30 15:29:31
    • *.toya.net.pl

    AndrzejOpolski dla niektorych to normalne.o czym by nie pisal to na koncu pojedzie po Hamiltonie.rozumiem,ze mozna go nie lubic,ale to juz jest obsesja,jezeli chodzi o Asturie.Alonso wyczerpany po wyscigu,LH by nie dal rady.wygrywa Button,dobrze ze to nie Lewisek bo go nie lubie.Force India z nowym dyfuzorem,mam nadzieje,ze Hamiltonowi zaloza popsuty i sie rozwali itp.pozdrawiam!

  • 60. jarko dnb 85
    • 2009-04-30 15:38:33
    • *.toya.net.pl

    . narya nigdy nie umniejszalem jego mozliwosci na torze.w koncu jest 2-krotnym MŚ.mowie tylko o tym,ze jest bardzo zadufany w sobie i wszystko musi byc po jego mysli.pamietam jak raz poklocil sie z Massa.chociaz wygral to mial pretensje do Felipe,ze wogole probowal go wyprzedzac.Massa odpowiedzial krotko"co za bufon z Ciebie!wygrales i jeszcze Ci sie nie podoba".inna sprawa to zachowanie po podium Piqueta.ani po wyscigu osobiscie,ani w wywiadzie nie pogratulowal mlodszemu partnerowi.nieladne zachowanie tak doswiadczonego kierowcy wobec mlodszego partnera.widac ze Nelsinho zbyt wielkiego wsparcia nie ma w Fernando.z Hamiltonem tez nie mogl sie dogadac,ale to juz inna bajka!poprostu on musi byc nr1 w zespole,inaczej twierdzi,ze jest dyskryminowany!pozdro!

  • 61. Asturia
    • 2009-04-30 19:03:55
    • *.chello.pl

    58. AndrzejOpolski 2009-04-30 13:51:36 nie wiem o co ci chodzi i nie mam zamiaru się w to zagłębiać. @jarko dnb 85 nie mam obsesji na niczyim punkcie, po prostu są ci których lubię i ci których nie lubię, to wszytko. A zniżanie się do poziomu was dwóch jest poniżej godności istoty rozumnej, więc jako taka nie będę się już z wami wdawać w dyskusje, które i tak do niczego nie prowadzą.

  • 62. AndrzejOpolski
    • 2009-04-30 20:19:18
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Asturia: wkleiłem twoje trzy wypowiedzi i nic poza tym. Każdy kto je przeczyta może sam wyciągnąć wnioski na temat twojego podejścia do Lewisa Hamiltona. Zauważ, O ROZUMNA, że dotychczas wcale nie podjąłem z tobą jakiejkolwiek polemiki a twój ostatni post tylko upewnił mnie, że postąpiłem słusznie. I na koniec, nie używaj argumentu o zniżaniu się do czyjego kolwiek poziomu bo nie wiesz do kogo się zwracasz i jakim poziomem ten ktoś dysponuje. A pewnie mogłabyś się zdziwić. Swoimi postami wyszłaś w moich oczach na bufona i nic poza tym. Piszesz raz tak, raz siak i sama sobie przeczysz. Trochę konsekwencji. Weź chociażby przykład z kolegi @dziarmola, który jest konsekwentny w tym co pisze, nie lubi Hamiltona i od początku się tego trzyma.

  • 63. dziarmol@biss
    • 2009-04-30 20:43:31
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    62. AndrzejOpolski- Nie lubiłem Hamiltona za jego zarozumiałe pyszałkowate niczym nie poparte samouwielbienie , tyle że z tym sezonem para z niego uszła i wydaje się być "normalnym" kierowcą z problemami, na dowód wkleję Ci pod tematem wyniki kwalifikacji GP Bahrainu >>91. dziarmol@biss << i to było szczere :-) pozd.

  • 64. Asturia
    • 2009-04-30 20:46:34
    • *.chello.pl

    Miałam już więcej nie pisać, ale.....Andrzeju Opolski nie musisz wklejać moich wypowiedzi, każdy kogo one interesują je sobie przeczyta. Fakt nie podejmowaliśmy dyskusji, mój błąd. Fakt nie wiem do kogo się zwracam, ale czytam czyjąś wypowiedź i mogę sobie o tym kimś odpowiednio pomyśleć (tak jak Ty zapewne o mnie). Nie przeczę sama sobie, widać nie zrozumiałeś moich wypowiedzi a co do pana H. to uważam że ma talent, ale go nie lubię. Tyle z mojej strony.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo