tomek83f
Ostatnia aktywność
avatar
tomek83f

20.08.2012 20:16

0

Jestem obecnie we Wloszech i w mediach mowia dosc czesto ze Kubica nie jest juz zainteresowany F1 a swoja dalsza kariere wiarze z z rajdami.

avatar
tomek83f

25.05.2012 09:59

0

2. suripere pewnie dlatego że to obóz Kubicy dyktował warunki i własnie chodziło tutaj o klasę i prestiż kierowcy.

avatar
tomek83f

12.05.2011 22:32

0

Tor bedzie budowany miedzy innymi za nasz pieniadze,1% vatu ktory w tym roku wynosi 23% idzie wlasnie na pomoc dla Grecji. Mam duzo znajomych w grecji i smieja sie z calej europy bo robia tam co chca,strajkuja kiedy chca w lecie nie pracuja bo jest za goraco,wakacje trwaja prawie 4 miesiace,mlode malzenstwa maja doplaty do mieszkan nawet do 70%,gdy urodzi sei im dziecko to rodzice matka i ojciec od panstwa dostaja po 1000euro,tam panstwo greka nie pozwoli umrzec z glodu a ceny zywnosci i paliwa maja na podobnym poziomie co w polsce z tym ze zarobki i opieka socjalna jest na duzo wyzszym poziomie.

Przejdź do wpisu Grecja buduje tor

avatar
tomek83f

26.03.2011 11:12

0

Jak juz wczesniej pisalem kwalifikacje to nie wyscig,to ze Pietrow jest 6 to nie znaczy ze ukonczyl juz wyscig i ze moze byc z siebie taki dumny,jeszcze wszystko sie moze zdazyc.

avatar
tomek83f

26.03.2011 11:09

0

32. norbertinho znam matke chrzestna kubicy i wiem ze rehabilitacja juz dawno sie zopoczela na kazda czesc ciala takze na lokiec,w trakcie rehabilitacji podjeto decyzje o operacji lokcia i obecnie wcale nie jest usztwyniony,w tym momencie rehabilitacja polega na tym ze rehabilitanci poruszaja za roberta jego czesciami ciala i nie do konca to jest tak ze musi sie wszystkiego na nowo uczyc,poprostu niektorych spraw nie da sie przyspieszyc,gdyby tylko Kubicy pozwolili to juz by chodzil bo proby juz dawno byly,jednak ze wzgledu na ryzyko uszkodzenia kosci nogi,lekarze nie zezwalaja Kubicy na chodzenie,czas ktory podali to czas w jakim kosc juz bedzie troche zrosnieta na tyle zeby mogl stawac na nogach,jednak poczatki beda o kulach zeby nie obciazac zbytnio konczyn.

avatar
tomek83f

26.03.2011 10:10

0

18. norbertinho rehabilitacja juz dawno sie rozpoczela

avatar
tomek83f

26.03.2011 10:08

0

Nie zapominajcie ze samego Heidfelda polecil Robert,niech sie Petrow tak nie cieszy bo kwalifikacje kwalifikacjami ale wyscig rzadzi sie innymi zasadami,trzeba utzrymac dobre tempo zadbac o opony i nie popelniac przedewszystkim bledow a Witalij expertem w tych sprawach nie jest,poczekajmy jak bedzie spiewal po wyscigu.

avatar
tomek83f

11.03.2011 01:29

0

1. muzykakoncalata pewnie zajelo Ci to 2 sekundy :-p

avatar
tomek83f

22.02.2011 22:58

0

3. Lanckorona ?? czyżby kolega mieszkał koło Kalwarii Z. ??

avatar
tomek83f

07.02.2011 02:17

0

Jeszcze jedno chcialem dodac,moze to nienajlepszy przyklad ale gdy przeczytalem ze dlon Kubicy jest zmiazdzona przypomnialem sobie operacje jaka przeszla moja mama,ktora miala zerwane sciegna,wiazadla i takze czesc nerwow.Mieszka na stale we Wloszech i operowali ja w klinice,po tygodniu wrocila juz do domu,rehabilitacja miala trwac 2 lata a po miesiacu zaczela normalnie funkcjonowac,oczywiscie dalej chodzila na rehabilitacje,jednak jest osoba ktora nigdy nie uzala ie nad soba chociaz wiele w zyciu przeszla.Wszyscy wiemy ze Robert jest silny psychicznie a to najlepsze lekarstwo na wszystko.

avatar
tomek83f

07.02.2011 02:08

0

Ludzie co wy mowicie? jesli tylko zdrowie pozwoli na to to Robert nie ma sie o co martwic jesli chodzi o jego powrot do F1 w przyszlym sezonie,choc bardzo wierze ze uda sie to w tym sezonie.Nie zapominajcie ze to Kubica ugruntowal pozycje renault w F1 po aferze crash-gate,bez tych wynikow nie byloby sponsorow,inzynierowie pouciekaliby z zespolu do innych teamow,taki pietrov nawet nie pierdnie,co z tego ze daje kupe kasy,jesli jego umiejetnosci mozna porownac do nelsona piqueta jr. choc osobiscie uwazam ze jest nawet slabszy,Senna i Grosejan tez niestety nie blaszcza.Doswiadczenie i umiejetnosci Roberta sa bezcenne.Sprowadzili najlepszych fachowcow zeby operowac Roberta i napewno kupe kasy zaplaca zeby wrocil jak najszybciej do zdrowia,pozatym on sam jest tak ambitny ze nie podda sie tak szybko i zrobi wszystko zeby wrocic do scigania jeszcze w tym miesiacu.Fakty sa niezaprzeczalne ze Kubica mogl stracic zycie,mial duzy ubytek krwi,ale przypomnijcie sobie sytuacje jaka miala miejsce po feralnym wypadku Massy,rownierz mowilo sie ze walczyl o zycie,mowia to po to zeby przygotowac fanow na najgorsze gdyby cos takiego sie wydarzylo,zeby ukazac powage sytuacji.

avatar
tomek83f

06.02.2011 22:21

0

605. R90 po co piszesz takie glupoty?? chcesz tutaj zablysnac? czym czlowieku? Nie masz zielonego pojecia co bedzie wiec powstrzymaj sie od takich komentarzy.

avatar
tomek83f

06.02.2011 16:57

0

153. realface glupie rozumowanie,gdy kubica dawal z siebie 1000% mozliwosci to jego zespol zawiodl i on sie nie uzalal,jeszcze nic nie wiadomo jak bedzie wygladal tegoroczny sezon wiec po co gadac takie glupoty,pozatym gdyby nie postawa kubicy w zeszlym sezonie to byc moze zespolu juz by nie bylo w stawce

avatar
tomek83f

02.02.2011 17:18

0

2. marcinos dokladnie ale mysle ze juitro moze sie wszystko przetasowac

avatar
tomek83f

31.01.2011 22:33

0

To ciekawe co mówi Schumi,przeciez sam Ross Brown broniąc Michaela mówił ze to miedzy innymi wina symulatora

avatar
tomek83f

30.01.2011 21:26

0

Grosjean jak do tej pory nie pokazał nic specjalnego a przeciez miał już swój debiut w F1

Przejdź do wpisu Grosjean w Lotus Renault

avatar
tomek83f

21.01.2011 17:05

0

3. 6q47 dokladnie napewno akcji bedzie duzo z tym ze beda sprzedawane w pakietach i w duzych ilosciach wiec kazdy normalny zjadacz chleba bedzie mogl sobie tylko pomazyc o ich kupnie ale to dobrze bo lepiej gdy inwestorów nie jest zbyt dużo,zwlaszcza jesli chodzi o taka instytucje jak zespół wyscigowy F1

Przejdź do wpisu Williams zmierza na giełdę?

avatar
tomek83f

19.01.2011 01:04

0

12. athelas tez nie wiadomo jakby potoczyly sie losy Kubicy gdyby nie zastąpił villeneuva.Trzeba przyznaz ze mógł trafic gorzej gdyby go wtedy np renault podkupilo,przypomnijcie sobie z kim bmw sauber walczylo np: w sezonie 2008 mysle ze to i tak dobry scenariusz dla Kubicy bo mogło być znacznie gorzej bo na jazde w mocniejszym zespole nie było szans,samo bmw juz duzo ryzykowalo bo przeciez nie wiedzieli tak naprawde jak kubica bedzie sie sprawowal w walce za kierownica bolidu F1

avatar
tomek83f

15.12.2010 01:35

0

Bernie już sam nie wiem gdzie szukać mamony na świecie.

Przejdź do wpisu Formuła 1 także w Wietnamie?

avatar
tomek83f

01.12.2010 13:00

0

15. nietopereek Pietrov radzi sobie coraz lepiej? chyba nie mowisz powaznie.Dla zespolu powinny sie liczyc punkty zdobyte przez obydwu kierowcow,im wyzej znajda sie w klasyfikacji konstruktorow tym wieksze pieniadze dostana za trnsmisje tv,a to priorytet dla kazdego zespolu,na drugim miejscu jest zdobycie tytulu przez kierowce.Najlepszym rozwiazaniem byloby pozyskac kilku pozadnych sponsorow i szybkiego kierowce i pewnie zostane zlinczowany za to co napisze ale najmniej renault zaryzykowaloby zatrudniajac Nicka Heidfelda,ktory potrafi regularnie punktowac.

avatar
tomek83f

15.11.2010 12:41

0

Potrafia sie bawic,byloby fajnie gdyby w przyszlym sezonie,mieli szybsze bolidy,zeby wszystkie nowe teamy byly bardziej widoczne.

avatar
tomek83f

14.11.2010 20:44

0

93. AntyRace to bbc realizuje caly material i moga robic co chca,przyznaje ze kiedys mialem okazje ogladac cos ale tylko ze studia bbc

avatar
tomek83f

14.11.2010 20:31

0

Minister z rządu Włoch Roberto Calderoni po dzisiejszym wyscigu nakazał Montezemolo odejsc z Ferrari,stwierdzil ze tylko im szkodzi i ze to przez niego przegrali tytuł który już był wygrany. Cytuje:,,Na wieczór oczekujemy jego rezygnacji"

avatar
tomek83f

14.11.2010 20:27

0

Minister z rządu Włoch Roberto Calderoni po dzisiejszym wyscigu nakazał Montezemolo odejsc z Ferrari,stwierdzil ze tylko im szkodzi i ze to przez niego przegrali tytuł który już był wygrany. Cytuje:,,Na wieczór oczekujemy jego rezygnacji”

avatar
tomek83f

14.11.2010 20:20

0

86. kierowca ok przyznaje ze miales racje,niestety z braku konkretnej transmisji jestem zmuszony do ogladania tej na polsacie,kiedys mialem okazje ogladac we wloszech na RAI i tam tez wszystko wyglada duzo lepiej ale chodzi mi tu przedewszystkim o ilosc wywiadow i ciekawostek ze strony technicznej. Pozdrawim.

avatar
tomek83f

14.11.2010 20:15

0

Alonso pokazał swoją prawdziwą twarz.Przegrywać też trzeba umieć.

avatar
tomek83f

14.11.2010 20:13

0

kierowca z zwracam honor jesli chodzi o bbc ale tylko o ta stacje gdyz transmisja zajmuje sie Formula One Productions czyli czesc FOM a glownymi wlascicielami praw produkcyjnych jest wlasnie tv bbc 73. arthi jesli uwazasz mnie za debila to nie musisz ze mna dyskutowac,popieram.

avatar
tomek83f

14.11.2010 19:27

0

63. kierowca czlowieku nie masz pojecia chyba ile kosztuje nawet transmisja,tutaj niema targowania albo wykupujesz albo inna stacja placi i ma transmisje,gdyby tak bylo jak mowisz to taki TVN w polsce zaplacilby wiecej i zrobilby relacje z prawdziwego zdarzenia z wywiadami przed i po wyscigu.Pewnie nawet nie wiesz kto zajmuje sie transmisja F1

avatar
tomek83f

14.11.2010 19:20

0

60. arthi z tego co widze to Ty nawet polskim dobrze nie potrafisz sie poslugiwac

avatar
tomek83f

14.11.2010 19:17

0

58. kierowca czlowieku to Ty sie kompromitujesz,jest mozliwosc ogladania innego obrazu za pomoca urzadzenia Kangaroo TV ale tylko w poblizu toru jesli wykupisz sobie bilet,poczytaj troche o realizacjach tv,nie wazne czy to F1 czy pilki noznej,gdyby byla taka mozliowsc to w polsce polsat pokazywalby tylko Kubice. Z oficjalnej strony F1 ,,Juz w umowach licencyjnych FOM wymusza, by wszystkie sesje (treningi, kwal i wyścig) były pokazane przez oficjalne pasmo. To bardzo ułatwia realizacje transmisji i rozwiązuje późniejsze problemy z prawem licencyjnym i dystrybucją. Jedyna rożnica w transmisji to sygnal w jakim jest wysylany np z Japonii jest to JNTSC gdy w calej europie jest NTSC.Nawet gdy F1 bedzie nadawana w HD to wszystkie stacje będą miały ten sam obraz z toru.

avatar
tomek83f

14.11.2010 18:54

0

54. kierowca wszystkie tv ktore maja wykupione prawa do transmisji F1 dostaja ten sygnal od realizatorow z danych torow,powtorki rownierz sa realizowane na miejscu i niema takiej mozliwosci zeby sobie tv wybierala co chce,oczywiscie moga to zrobic tylko po co?? skoro wszystkie powtorki wychodza od glownego realizatora,to on ma dostep do wszystkich kamer i wybiera najciekawsze momenty i to czy bedziesz ogladal obraz z bolidu buttona czy tez z innego bolidu lub jakiegokolwiek miejsca na torze.

avatar
tomek83f

14.11.2010 18:25

0

44. kierowca bajerowac mozesz ale nie tutaj realizator jest jeden i na cala europe idzie ten sam obraz,czy to niemcy czy anglia czy polska,pokazuja dokladnie to samo,tylko komentatorzy sa inni

avatar
tomek83f

14.11.2010 18:21

0

Mina Rona Denisa gdy Hamilton nie mogł wyprzedzic Kubicy bezcenna.

avatar
tomek83f

14.11.2010 18:18

0

Chciałbym zobaczyc Senne w w szybszym bolidzie zeby przekonac sie czy talent idzie w parze z nazwiskiem.

avatar
tomek83f

14.11.2010 18:15

0

Cale szczescie ze nie doszlo do tragedii,gdyby kolo uderzyl MSC w głowe to mogloby byc nie ciekawie,swoja droga to powrot czerwonego barona do sciagania w F1 był dobry ale tylko dla ogolnego wizerunku tego sportu,jednak obecnie nie wyglada to zbyt kolorowo.Siedmiokrotny mistrz świa nie stanął ani razu na podium a kolega z zespolu okazal sie szybszy.Mysle ze Schumacher juz nigdy nie bedzie tak szybki jak kiedys i zaden bolid mu nie pomoze.Duży błąd ze strony Rossa Brawna ze sciagnal go do swojej ekipy,duzo kosztuje a jednak az tak wysoko nie punktuje.

avatar
tomek83f

14.11.2010 18:10

0

36. VOSA dobrze powiedziane :-)

avatar
tomek83f

14.11.2010 18:08

0

34. misiek226 co to znaczy ze moglby go puscic? wygrywa najszybszy i najlepszy a jesli nie mogl sobie poradzic z Pietrovem to wyglada na to ze az tak dobry nie jest,zreszta cala ta wrzawa wokol Alonso jest dosc mocno naciagana,nie jest az tak szybki jak to niektorzy uwazaja,popelnial troche bledow w tym sezonie,uwarzam ze jest kilku kierowcow ktzorzy sa wystarczajaco szybcy a przy tym rowni i nie popelniala tyle bledow.Szkoda ze Webber tak zwolnil w ostatnich pod koniec sezonu,liczylem ze kierowcy red bula beda walczyc miedzy soba o tytul.

avatar
tomek83f

14.11.2010 18:02

0

28. kierowca dobry jestes jesli zauwazyles ze kola kubicy buksowaly,jego start byl pokazany z lotu ptaka i nie bylo widac nic takieg pozatym ze traci na starcie,jesli sam robert przyznal ze to wina sprzegla to znaczy ze to sprzeglo slizgalo i nie przenosilo mocy.Ogolnie wysci dosc ciekawy,chociaz moglo byc wiecej wyprzedzania,jesli Robertowi sie to udalo to dlaczego kierowca w szybszych bolidach mialoby sie nie udac.Alonso udowodnil jakim jest bufonem,niestety przegrywac tez trzeba umiec.

avatar
tomek83f

14.11.2010 13:19

0

31. pjc ja mysle ze nawet gdyby byla taka mozliwosc to wydaje mi sie ze Ferrari by tak nie zaryzykowalo.Moze Weber ma dobry kontak z wloska scuderia ale dla nich uklad Alonso Massa jest całkiem dobry,przynajmniej z ich punktu widzenia,jesli Alonso zdobedzie majstra to jeszcze bardziej sie do tego przekonaja,oczywiscie Massa moglby bardziej punktowac w tym sezonie i moze zdobyli by tez korone wsrod komstruktorow ale Fernando tez nie zawsze wysoko punktowal ze wzgledu na ich bolid.

avatar
tomek83f

14.11.2010 13:01

0

10. kempa007 a kto bedzie testerem w Sauberze w przyszlym sezonie? jest to juz potwierdzone?

avatar
tomek83f

14.11.2010 12:59

0

26. pjc ja mysle że oni myślą o Toro Rosso,ewentualnie o Force India

avatar
tomek83f

14.11.2010 12:30

0

22. kamilb zdecydowanie ze wszystkich tegorocznych debiutantow Hulkenberg jest najlepszym kierowca,choc to tez nie obiektywna ocena gdyz nie kazdy mial okazje jezdzic bolidem klasy Williams czy Renault,jednak gdybysmy postawili Vitalia obok Nico to ten pierwszy wypada tragicznie.

avatar
tomek83f

14.11.2010 12:05

0

18. Mrgaryniusz w F1 już różnie bywało,kierowca odchodził w połowie sezonu i zastępowano go innym,nie wiesz tak naprawde jak Kubica ma podpisany kontrakt,myśle że gdyby tylko chciał teraz odejść to bez żadnych przeszkód by to zrobił.

avatar
tomek83f

14.11.2010 12:03

0

16. Cypek2010 nie zostanie w Williamsie skoro jego menadżer już głośno mówi o tym że on odchodzi z tego zespołu.Swoją drogą skoro postanowili zatrzymać Barichello a pozbyć się Nico to chyba jego umiejętności nie są aż tak wysoko cenione,Rubens jest doświadczonym kierowcą ale nie czarujmy się bo to już taki sam dinozaur w F1 jak i Schumacher i niestety tempa brakuje.Jedyne na co mogą liczyć to jego doświadczenie w rozwoju auta.

avatar
tomek83f

14.11.2010 11:26

0

9. Kojag a czy czasem w nazwie zespolu Petera Saubera nie bedzie widniala dalej nazwa BMW ?? ja slyszalem ze tak ma byc az do 2012 roku,przeciez do wtedy wszystkie zespoly podpisaly Porozumienie Concorde,niby na poaczatku BMW Sauber nie podpisało bo miało sie wycofac ale chyba na takiej zasadzie wrocil zespol do gry,zeby nie tracic kasy,to musieli podpisac i a w nazwie musialo byc BMW

avatar
tomek83f

14.11.2010 11:00

0

3. Jar3cki do Saubera nie trafi bo tam już nie ma wolnych etatów no chyba że za testera.

avatar
tomek83f

14.11.2010 10:59

0

Czy to taki talent?? chyba troche za grubo powiedziane.

avatar
tomek83f

08.11.2010 21:46

0

36. devious wyslij emaila z zapytaniem do TVP,ja wlasnie tak zrobilem i odpisali ze w 1977 roku mieli prawa do transmitowania calego sezonu ale nie wiem czy transmitowali wszystkie gp bo mnie wtedy na swiecie nie bylo i nie ogoladalem co do 1990 to sie zgadza monaco bylo na 100% ale z tego co ja wiem to nie bylo relacji na zywo,stad przerwa w nadawaniu,potem tak jak napisalem od 1995 transmisje na polonii i canal + niestety tylko na satelicie,niczego nie pokrecilem.Najlepiej pytac u źródła wiec polecam pisac do TVP

avatar
tomek83f

08.11.2010 10:38

0

Sorki zle napisalem o TVP, nie chodzi o sezon 1997 a o 1977rok

avatar
tomek83f

08.11.2010 10:37

0

pjc masz racje jesli chodzi o to GP Monaco ale przyznaj sam ze wiekszosc ludzi w polsce oglada F1 co najzwyzej od 2006 roku kiedy to Solorz wyczul kase i wykupiul transmisje F1 ktora w tym ze roku byla nadawana tylko na TV4,wczesniej byly transmisje ale nie ze wszystkich GP,tvp mialo ponoc transmisje w 1997 roku,w 1995 roku transmisja F1 byla tez na polonii i canal+ i to by bylo na tyle ale pisze to bo najbardziej mnie wkurza jak ktos sie wymadrza i udaje eksperta F1 ogladajacego wyscigi od pierwszego sezonu.Nie mozna przedstawic swojej opinii bo odrazu jakis pajac twierdzi ze kazdy polak zapatrzony jest tylko w Kubice a prawda jest taka ze gdyby Robert nie startowal w F1 ani zaden inny polak to zadna telewizja nawet by sie nie zainteresowala w polsce transmisja.

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu