polek1
Ostatnia aktywność
avatar
polek1

02.03.2015 18:22

0

nuda

avatar
polek1

20.02.2015 13:17

0

super

avatar
polek1

29.11.2014 13:26

0

viggen Ależ ty głupi jesteś !!!

avatar
polek1

29.11.2014 11:54

0

ech kimi

Przejdź do wpisu Q1: Vettel utrzymuje tempo

avatar
polek1

27.11.2014 15:25

0

Ale syf !

avatar
polek1

27.11.2014 15:22

0

A Gdzie viqqen ?

avatar
polek1

12.11.2014 08:22

0

28 Orlo Masz rację , szkoda czasu na kogoś takiego jak viggen !

avatar
polek1

12.11.2014 06:18

0

o czym mysli kochas

avatar
polek1

11.11.2014 17:54

0

18 Naprawdę jestem pod wrażeniem twojej wiedzy i tego że wiesz co siedzi w głowie zarówno u Alonso jak również w całym kierownictwie Ferrari :D Ale jak ci to ulży , to sobie to tak tłumacz . Ciekaw tylko jestem kiedy przeczytam o białych myszkach które ciągle masz przed oczami :D

avatar
polek1

11.11.2014 17:47

0

25 Jesteś hejterem ,walnąłeś brednię i nie wiesz jak z tego wyjść :P Bo co innego negocjować swoje indywidualne warunki , a co innego decydować z jakim kierowcą chce się jezdzic , bo to już nie jego brożka tylko zespołu . Chyba nikt dzisiaj nie bierze na poważnie tego że Alonso w McLarenie jest wszechmogącym . Takie rzeczy to może wymyślić tylko psychol !!! I daruj te brednie o planie wywalenia Alonso z zespołu , bo jedynie robisz z siebie totalnego błazna ! Wiem ze usilnie starasz się postawić Alonso w jednym rzędzie z Raikkonenem i udowadniać wszem i wobec że nie tylko Raikkonena wywalili z zespołu ... Ale to już jest choroba dlatego też lecz się chłopie ze swoich urojeń i na dłużej udaj się do psychiatryka , bo inaczej będziesz innych zrażać do swojej osoby ! Ale w swoim zboczeniu jak ktoś pluje na ciebie , to również ciebie podnieca i jak ktoś ostrzej napisze w twoim kierunku i cię wyzwie to orgazm jest silniejszy .... Bo inaczej nie potrafię wyjaśnić twojej radosnej twórczości na tym portalu . Lecz się chłopie , lecz !

avatar
polek1

11.11.2014 13:18

0

Taa zapłacą mu odszkodowanie i powiedzą do widzenia bo nie chcą go w swoich szeregach :D Zakończ swoje hejtowanie Alonso bo stajesz się nudny i przewidywalny bo piszesz o rzeczach o których nie masz bladego pojęcia ! No chyba że znasz myśli szefostwa Ferrari osiołku jeden ....

avatar
polek1

11.11.2014 13:12

0

Z całym szacunkiem , ale gówno wiesz co chce Alonso . Poza tym to nie Alonso decyduje kto będzie z nim jezdził a zespół ! A cały twój wpis to jedynie trolling i hejt i prowokacje !!!

avatar
polek1

09.11.2014 14:20

0

1 Juz wróciłeś z psychiatryka i dupa ci boli że Alonso tyle zarobi ? Ale nie siej zamęntu . Podobno ma dostać 25 mln Euro za sezon :) Ale co z twoją wersją za którą opcjowałeś że Hiszpan w ogóle wyleci z F1 , lub też jak sugerowałeś ze podpisze umowę z Lotusem ? Ale co tam ... pisałeś wszystkie możliwe scenariusze a teraz będziesz się podniecać ze wiedziałeś wcześniej gdzie przeniesie się Hiszpan ... Co za typ !!!

avatar
polek1

18.10.2014 07:19

0

44 Ty naprawdę jesteś psychiczny :P

avatar
polek1

17.10.2014 12:21

0

38 devious Naprawdę Cię podziwiam że chcesz prostować fantazje i wymysły tego psychofana viggena !! Ale może to i dobrze , bo niestety retoryka ,styl i absurdy wypisywane przez wyżej wymienionego przenoszą się na innych do tej pory normalnych fanów Kimiego i oni również zaczynają rozmawiać tym samym językiem , językiem fantazji i w tym samym stylu pozbawionym logicznego myślenia .... Gdzie zamiast argumentów merytorycznych bije jedynie marna demagogia i głupoty , wręcz oszczerstwa w stylu że ktoś kogoś wyzywa od Sk.......ów . Ale gdzie są fakty ? czy viggen był przy tej rozmowie ze roznosi takie obelgi ... ? Przecież to już psychoza i jakaś mania w najgorszym wydaniu !

avatar
polek1

17.10.2014 12:07

0

dawaj alonso

avatar
polek1

11.10.2014 16:10

0

Zapowiada się duet płaczków w Ferrari ...

avatar
polek1

10.10.2014 11:09

0

skoro nic nie masz sensownego do napisania to kończ ....

avatar
polek1

10.10.2014 11:08

0

devious Bardzo trafne komentarze . Nic dodać nic ująć :D Ja osobiście siedzę na krześle i zwijam się ze śmiechu , bo zapewne nasz "psychofatyczny znafca " urósł po ich przeczytaniu o 20 cm za noc :D:D:D

avatar
polek1

08.10.2014 18:34

0

13 Nie przekręcej kota ogonem , tylko mi odpowiedz co ma wspólnego ewentualna zapłata za zerwany kontrakt dla Alonso do ogłoszenia składu ma kolejny sezon skoro w zespole są pewni kto będzie dla nich jeździc ?? Bo na moje oko ma się to do siebie jak siodło do świni ! Dla jasności być może są inne powody skoro jeszcze nie ogłaszają składu , ale twoje rozumowanie pozbawione jest logiki i zabarwione strachem że być może to Fina znowu wywalą z hukiem !!! I to osiołku próbuje ci wytłumaczyć !

avatar
polek1

08.10.2014 16:31

0

"Sprawa dotyczy kontraktu i czekają na decyzję Alonso, od tego czy idzie do innego zespołu czy idzie na wakacje. I od tej decyzji ważą się kwestie finansowe - czy Ferrari za zerwanie kontraktu musi zapłacić czy nie musi. Stąd brak oficjalnej informacji ze strony Ferrari." Tak , właśnie stąd brak oficjalnej informacji że strony zespołu - buhahaha Właśnie tak sobie to wmawiaj :D

avatar
polek1

08.10.2014 11:32

0

57 Tak wszechwiedzący hejterze . Alonso sam odszedł z Ferrari widząc że w tym zespole nic nie ugra ..... Fakty są takie że gdyby nie zaczął rozmawiać z innymi zespołami nikt by nawet nie śnił go zwalniać - przypomnij co niedawno mówił Mattiaci gdy zapewniał że skład kierowców się nie zmieni - Teraz również jakby tylko zechciał i żeby mu sie odechciało odchodzić to mógłby po raz kolejny wysłać twojego Bożka na emeryturę I wcale nie trafi do McLarena , tylko jego celem jest Mercedes z którego odchodzi Lewis ... Tam przynajmniej powalczy o tytuł ! Takie są fakty . I naprawdę przypomnisz moje słowa , ale sam będziesz głownym hejteram Vettela za rok , znając twoją megapsychofanową naturę !!!

avatar
polek1

07.10.2014 18:42

0

41 dexx "Nikt nie tłumaczy Kimiego, bo właśnie fani Kimiego różnią się tym od fanów Alonso że jak Kimi pojedzie słabiej czy robi błędy to otwarcie bez ściemy o tym dyskutują i nie robią tragedii. Natomiast Fani Ferdka jak ten pojedzie słabiej czy zrobi błąd tłumaczą go na wszystkie możliwe sposoby." Właśnie jest na odwrót . Bo właśnie fani Fina jedynie go tłumaczą , a na klatę słabszą jazdę biorą tylko nieliczni . Przed sezonem ci sami pieniacze zapewniali wszystkich jak to Fin skopie tyłek Hiszpanowi , jak to zmiany w przepisach spowodują że Alonso będzie mieć problemy z nadsterownością , czy też przekonywali że kierowcy będą jeździć na równych prawach co mają zaklepane w kontrakcie ... A teraz jak się czyta wyssane z palca głupoty o cięższym bolidzie Fina , nierównym traktowaniu , o tym jak to mu bolid nie pasuje , ciągle o złej strategii na wyścig o wpływie Alonso na bolid Raikkonena i pozostałe brednie to się niedobrze robi i właśnie świadczy o tym że fani Fina są zdolni napisać każdą głupotę do wybielenia Fina który jest wolniejszy od Alonso !!! Widzisz jest jedna różnica , fani Alonso nie muszą za wiele pisać i jego usprawiedliwiać , bo tor i jego przewaga nad Finem pokazują wszystko ! I dobrze się stało że obaj jeźdzą w jednym zespole nawet ten jeden rok , bo właśnie ten sezon ( w którym jednym że słabszych punktów bolidu jest NADSTEROWNOŚĆ jak stwierdził sam Allison ) pokazał jaka jest przepaść między nimi i tego już nic nie zmieni nawet najbardziej wydumane fantazje psychofanów Fina ! Dzisiaj mogę się z Tobą założyć że za rok znowu będzie to samo - te same gadki o faworyzowaniu Niemca i inne brednie tylko że wszystkie żale tym razem popłyną w stronę Vettela . Tak samo jak kiedyś w parze z Masą winni byli szefowie Ferrari którzy postawili na Massę i rzucali kłody pod nogi Finowi do tego stopnia że aż go wywalili na wakacje .... A teraz znowu masochiści znęcali się wraz z Alonso i Santanderem nad Finem i go sabotowali caly sezon :D . Jeszcze międzyczasie wrogiem był Lotus i Lopez którzy spóźniali się z wypłatą na czas , a co gorsze pod koniec sezonu postawili na Romana co doprowadziło do poważnej kontuzji pleców na koniec sezonu że aż biedule nie był w stanie dokończyć sezonu .... Tak mozna wymieniać bez końca , tylko szkoda czasu na głupoty !

avatar
polek1

07.10.2014 11:44

0

Żeby było jasne , mam na myśli ciebie i tobie podobnych , jak choćby " kolegę " spod 35 - ten to dopiero pojechał po bandzie . Ale tak sobie tłumaczcie jazdę Fina , przynajmniej jest się z kogo pośmiać - "różna waga bolidów do połowy sezonu " buhahaha !!!! Znaczy się że mu skrzydełko z ołowiu wstawiali i może aby go bardziej zdołować dolewali na kwalifikacje paliwa pod korek .... ? Zabawnie jesteście . Ale może mi wytłumaczysz skoro teraz Alonso wylatuje z zespołu , dlaczego Fin dalej jeździ jak ostatnia ciota choćby w dwóch ostatnich wyścigach .... W Japonii to żal ptrzeć było co Fin wyprawia na mokrym torze ( mam na myśli jego tempo ) ... Co , znowu sabotaz ?

avatar
polek1

07.10.2014 10:58

0

Czego to psychofani nie wymyślą .... Normalnie sie uśmiałem czytając wpisy powyżej !!!

avatar
polek1

07.10.2014 10:56

0

ecg

avatar
polek1

04.10.2014 08:56

0

Na ten moment Ferrari ma kontrakty z trzema kierowcami na kolejny sezon . Więc skąd pewność że to Alonso odejdzie ? Zespół się zabezpieczył w przypadku odejścia Hiszpana o którym to głośno się plotkuje jest od dawna , gdyż zdawał sobie sprawę że z Finem nic nie osiągnie . Ale ...zapewne jeśli Alonso zdecyduje się zostać w Ferrari to Kimi po rak kolejny otrzyma czarną polewkę :P

avatar
polek1

02.10.2014 13:33

0

ech ciapa

avatar
polek1

09.09.2014 12:35

0

67 Esotar Bo widzisz , jedynie tylko viggen dostrzega pewne rzeczy niewidoczne dla normalnych ludzi . Gdyż nie każdy widzi " białe myszki " przed oczami .... Zabawny typ , zdrowo szurnięty !!!

avatar
polek1

03.09.2014 15:05

0

Ech ...przypomniały mi się zeszłoroczne wpisy trollka @ viggena i ta jego pewność przenosin Hiszpana do McLarena która aż biła po oczach : " patrzcie na Alonso " - buhahaha Udawał wszechwiedzącego , a tylko się ośmieszył !!!

avatar
polek1

27.08.2014 18:08

0

a tam

avatar
polek1

27.08.2014 08:50

0

Skoro dla ciebie wypowiedz szefa zespołu to bzdury , tylko dlatego że nie pasuję do twoich fantazji , to świadczy o tym że jesteś jak beton odporny na argumenty . Tylko w takim przypadku czy się da z tabą poważnie rozmawiać .... ?

avatar
polek1

27.08.2014 07:43

0

74 Nie ważne czy piszesz małymi czy dużymi literami to i tak piszesz głupoty !!!! Oto co powiedział Mattiacci po wyścigu : "Niestety problemy na starcie wpłynęły na wyścig Fernando . Jestem pewny, ze gdyby nie to , to podium było w jego zasięgu . Wiemy ze straciliśmy wspaniałą okazję , jednak wyciągniemy z tego wnioski " Więc możesz sobie bujać w obłokach i wypisywać brednie które mają się nijak z faktami . Wypowiedz szefa zespołu Czerwonych jasno pokazuje że to właśnie zespół zawinił i spartolił wyścig dla Hiszpana . Gdyby nie to Alonso byłby na pudle ! Koniec , ale takie są fakty A ty swoje złote myśli jak ta z wpisu 66 " Lepsze tempo/czasy okrążeń = szybszy na torze. " przyłóż do pozostałych wyścigów w tym sezonie i wklejaj pod swoimi wczesniejszymi komentarzami .... buhahaha

avatar
polek1

26.08.2014 21:30

0

Spadam , bo szkoda czasu na rozmowy z kimś takim jak viggen ... !!!

avatar
polek1

26.08.2014 21:29

0

"A czy Ty jarzysz, że pierwsze kółka na nowych oponach to inne tempo niż po kilku kółkach? " Widzę ze dalej bujasz w lesie ...

avatar
polek1

26.08.2014 21:27

0

65 Polak477 10 /10 ! Ale Spoko wiem z kim dyskutuję ...

avatar
polek1

26.08.2014 21:24

0

"Blokowane to Ty masz myślenie. Cały czas nie był blokowany bo najpierw na tych stintach musiał do Magnussena dojechać. " Dlatego podałem te czasy okrążeń w których nie był blokowany i JECHAŁ SWOIM TEMPEM jarzysz ?

avatar
polek1

26.08.2014 21:20

0

"Gdyby Alonso był szybszy od Raikkonena to by wyprzedził z łatwością Magnussenia tak jak to zrobił Kimi w tym wyścigu. " Lepsze tempo od kolegi zespołowego dawało gwarancję na wyprzedzenie Duńczyka ? Ciekawe tezy piszesz .... buhahaha

avatar
polek1

26.08.2014 21:17

0

59 Jak możesz określić tempo Alonso skoro cały czas był blokowany ?

avatar
polek1

26.08.2014 21:16

0

56 Znowu błysnąłeś , kolejne złote myśli które należy włożyć w złote ramki i przypomnieć jak kiedyś Kimi utknie za jakimś kierowcą .... Ale to tylko pokazuje jaki demagog z ciebie ... ech !

avatar
polek1

26.08.2014 21:07

0

53 Krótko bo widzę ze nie rozumiesz co i w jakim kontekście się do ciebie pisze : "Kolejna rzecz świadczy o tym, że nie masz pojęcie F1. W treningach nie liczy się ilość kółek przejechanych, tylko zrealizowany program. Raikkonen tego nie zrobił. Kumasz czy masz coś z rycerza? " Nie w tym rzecz bo ty twierdziłeś że Kimi przejechał mniej kółek od Alonso , dlatego przegrał w czasówce . I o to się w tym wątku rozchodzi . A to że ty później zacząłeś pisać o niezrealizowanym programie jak ci udowodniono inaczej tylko pokazuje sens rozmowy z tobą Kolejna kwestia na potwierdzenie sensu rozmowy z kimś takim jak ty " " I co z tego? Trzy kółka od startu jechał już za Alonso. Kolejny lepszy start od Hiszpana, który jest uważany za mistrza pierwszych okrążeń. " Nikt przecież nie neguje samej jazdy Fina w wyścigu . Temat kwalifikacji pojawia się w kontekście twoich barwnych też spartaczonych kwalifikacji . więc nie przekręcaj kota ogonem "Alonso nie miał szansy na pudło. Kto był w tym wyścigu na podium? Rosberg, Bottasa i Ricciardo. Valterri i Daniel wydymali Alonso bez mydła na pierwszych okrążeniach wyścigu, więc jakim cudem Alonso miałby znaleźć się przed którymś z tych kierowców jak był zwyczajnie wolniejszy. " Przecież napisałem że GDYBY WYŚCIG SIĘ NORMALNIE UŁOŻYŁ .... , bo później tempo miał lepsze od Botasa Niby taki mądrala a nie potrafisz czytać ze zrozumieniem ... ech cały ty !!! "Jesteś upośledzony i tyle. Przejrzyj sobie jeszcze raz wykresy i zobacz w jakich momentach jechał Alonso a w jakich Kimi szybciej. " Problem w tym że tempo Hiszpana można określić tylko w wąskim przedziale zaraz po pit stopie przed tym jak nie blokował go Duńczyk Po pierwszym stopie czasy okrążeń 15 Alo 1.54. 723 Bot który zmieniał opony w tym samym czasie 1.55.203 16 Alo 1.54.834 Bot 1.55.215 "Dwa - co z tego, jak mieli dwa pitstopy. Jechali na innej strategi, w innym momencie zmieniali opony. " Buhahahaha ! Dla ciebie oznacza że kierowca zmieniający opony 4 kółka wcześniej jedzie na innej strategii ? - bezcenne , kolejna złota myśl którą należy włożyć w złotą ramkę hehe I kto tutaj jest bolkiem ?

avatar
polek1

26.08.2014 09:26

0

42 Brak słów na ciebie bo wymyślasz wszystkie możliwe teorie aby wybielić Fina po czasówce . A gdy ten otwartym tekstem daje kłam twoim fantazjom to brniesz dalej i nagle jedno słowo CAŁKIEM jest dla ciebie odpowiedzią na brednie jakie wypisujesz . Poza tym nie zdajesz sobie sprawę co znaczy 1s w F1 .... Więc kolego to jest przepaść , różnica dwóch klas i nawet gdyby twoje fantazje były prawdziwe ( a nie są ) to i tak różnica powinna była być mniejsza Dlatego też otwartym tekstem piszę że Fin znowu w kwalifikacjach totalnie zawalił Q3 . "Kara? :) Najmniejszy wymiar kary jaki może być. Alonso stracił na pitstopach razem z karą całe 6,2s! A już Australii nie pamiętasz co ? Gdy był SC i razem wjechali do pitstopów. Alonso wyjechał w czołówce, Kimi został z tyłu. " Widzę ze znowu nie rozumiesz . Bo tutaj nie chodzi czy Alonso mógł dostać większą karę . Ale rozchodzi się czego nie pojmujesz że akurat te 5s. kary sprawiły że Alonso utknął za Magnussenem . A to sprawiło że nie był w stanie walczyć o pudło Co do wspomnianego SC , to widzisz różnica polegała na tym że wówczas Fin nie miał wyjścia i musiał odczekać swoje , bo gdyby pozostał na torze i zjechał kółko później to by stracił jeszcze więcej ... Tylko co ma piernik do wiatraka ?) "Alonso nie miał lepszego tempa od Raikkonena. Jechali na innych strategiach. Przed ostatnim pitstopem Alonso Kimi doganiał Alonso. Gdyby Hiszpan nie zjechał do boksów byłaby walka dwóch kierowców Ferrari na torze. " To co napisałeś udowadnia że zupełnie nie rozumiesz wyścigów : po pierwsze Alonso jechał tempem Magnussena niemal przez cały wyścig . Poza przypadkami gdy go doganiał po pit stopach mając wolny tor przed sobą i właśnie na tej podstawie twierdzę że miał lepsze tempo zarówno od Raikkonena i Bottasa , bo miał . Zerknij na wykresy z wyścigu to może cię oświeci . Kolejna bzdura to różne strategie kierowców Ferrari ... Bo to że Fin dochodził Hiszpana wynikało z faktu ze Duńczyk go powstrzymywał . Co nie zmienia faktu że obaj jechali ze strategią dwóch postojów

avatar
polek1

25.08.2014 18:22

0

36 No napisałem .... I co po jednym wyścigu uważasz że Fin dokopuje dla Alonso ? Chyba tylko wy fanboye tak macie że cały sezon jest nieważny , najważniejszy teraz będzie wyścig w Belgii - bez komentarza ! O mój ból dupy się nie martw , bo duuuużo czasu jeszcze upłynie zanim będzie można napisać że Fin dokopał Alonso . W praktyce jest to niemożliwe :) 37 Sam Fin powiedział ze popełnił błędy w kwalifikacjach a bolid prowadził się dobrze ... Ty również o mój ból się nie martw , raczej zatroszcz się o swój tyłek bo zdaje się ten sezon sprawił że jest mocno okopany !!! - Poza tym patrz co napisałem wyżej . Tylko skończony fanboy może napisać po jednym wyścigu że Kimi wygrywa z Alonso , bo nawet Massa sobie lepiej radził od Fina ! Z resztą gdyby nie kara i gdyby wyścig normalnie się ułożył to Alonso zakończył by wyścig na pudle , a na pewno przed Finem bo tempo miał lepsze od niego . To są fakty kolego . Ale niestety opóźnione stopy i wspomniana kara nie dały szansy na to . W przeciwieństwie do Fina któremu wyścig ułożył się idealnie , a mimo to pudło i tak było nieosiągalne ... :P

avatar
polek1

25.08.2014 15:05

0

34 hakki Tutaj moja wiedza nie ma nic do rzeczy . Wszystko zależy od samej jazdy Fina i tutaj faktycznie możecie posługiwać się wyłącznie idiotyzmami w stylu viggena ..... Więc masz rację , tutaj leżycie !!! Stąd też pewnie u was te bojowe nastawienie po wyścigu po tylu nokautach w tym sezonie ! Jest powiedzenie że w kupie siła . Ale w tej waszej kupie , mimo ze jest duza , to tylko smród - ostre ale prawdziwe ! Bo wystarczyło tylko was lekko drapnąc i przypomnieć statystyki i od razu zamiast argumentów powstaje u was jad i kupa smrodu !

avatar
polek1

25.08.2014 14:01

0

30 Widzę ze znowu nic nie masz sensownego do napisania w temacie .... Mój wpis cię rzucił na kolana , podobnie jak kolegę spod 32 ! 32 "brniesz w szambo dalej kolego, dokładnie jak typowy hejter, ważne aby trochę jadu wypluć i poobrażać. Nie zniżkę się do Twojego poziomu, wystarczy przeczytać twoje komentarze po kwalifikacjach oraz teraz, aby wyrobić sobie opinię." A co ty innego robisz ? Właśnie prowadzę z tobą dyskusję tym samym językiem którym ty się posługujesz od wczoraj . Nie chcę mi się liczyć ileż to razy słowo hejter czy fanboy , w odniesieniu do fanów Alonso , pojawiło się w twoich komentarzach Jesteś typowym hipokrytą który u innych dostrzeże drzazgę w oku a u siebie nie zauważy belki .... Sam zachowujesz się jak dziecko , plujesz na innych na lewo i prawo . A jak ktoś plunie w twoją stronę to się obrażasz i płazesz ze ci zrobili kuku ... Ech co za typ !!! Ale rozumiem ciebie ... bo przecież musisz coś napisać a merytorycznych argumentów ci brak i klęczysz na kolanach ... A taki byłeś kozak !

avatar
polek1

25.08.2014 11:13

0

Widzę że fanboye Fina triumfują .... Ech kibice .... jak Finowi nie szło , to taki thinktank czy hakki siedzieli cichutko . A jak Finowi wyszedł jeden wyścig w sezonie , zaczynają kozaczyć ! Fanboyu thinktank , który piłeś do mnie po wyścigu jakoby mam coś odszczekać to co pisałem po kwalifikacjach . Może być napisał jasno co to ma być ? To że @ vjggen wypisywał totalne głupoty po kwalifikacjach właśnie potwierdził wyścig i sama jazda Raikkonena . Któremu w wyścigu już nie przeszkadzała wydumana rola pomagiera Alonso czy też wyssane z palca brednie jakoby Fin mniej jeździł od Hiszpana w treningach ... itd Więc co mam odszczekać ? Tak tylko dla przypomnienia przypomnę statystyki z tego sezonu na wasze gorące głowy po wyścigu ... (Wyścigi 11 -1 dla Alonso kwalifikacje 10-2 dla Alonso generalka : 4 Alo- 121pkt. 10 Rai -39pkt ) które pokazują ze Hiszpan miażdży Fina . Nawet dla Massy szło lepiej na tle Alonso . To są fakty . A wy fanatycy .... jak ten typek z pewnego skeczu jesteście jak " ludzie pochodnia którzy nie mają ognia " .... !

avatar
polek1

23.08.2014 20:28

0

Niemożliwe .... Przecież to że Fin pojechał tak słabo to wina złego bolidu , małej ilości ( dużo mniejszej niż zespołowy kierowca ) przejechanych kółek w piątek i dlatego że zespół stawia na Alonso etc... Ale nieważne .... już za momencik , lada dzień Fin dokopie dla Alonso i zdobędzie tytuł - wspomnicie słowa viggena !!!

avatar
polek1

23.08.2014 20:17

0

@ 72 devious Ze też Ci się chce dyskutować z idiotą ... ? Przecież gołym okiem widać że to typowy pieniacz i troll internetowy !!! Szkoda czasu na takich , tym bardziej bo widać ze chłopak żyje w swoim świecie i dla niego żaden kierowca nie będzie szybszy od Bożka z Finlandii . A dla podtrzymania swojej tezy jest gotów napisać wszystko . A co gorsze w swojej głupocie nie widzi że się ośmiesza , gdyż wszystkie jego wymysły wypisywane pod tym newsem można włożyć między bajki Ale zdaje się już zapomniał co wypisywał wcześniej ....

avatar
polek1

23.08.2014 19:54

0

super

avatar
polek1

28.07.2014 18:27

0

"A czego nie rozumiesz. Alonso zyskał pozycje na SC. Szybsi od niego czyli Rosberg Hamilton Bottas Ricciardo czy też Vettel byli za nim i musieli odrabiać straty. Rosberg tylko jako jedyny był z czołówki przed nim ale miał problem z hamulcami, gdzie przy dohamowniu popełnił błąd i wyjechał za szeroko." Pozycje przed SC Ros , Bot , Vet , Alo Pozycje na 11 kółku gdy już wszyscy byli po 1 stopach Ric , But , Mas , Ros , Ver , Vet , Alo , Bot Mam nadzieję ze to kończy temat osiołku . Ale może zanim zaczniesz pisać głupoty oglądaj wyścigi .... ""Między czasie była jeszcze złota myśl i twierdzenie ża jak Hamilton wygrywa to Kimi jest drugi .... ( totalna głupota ) " LOL 2007 - wygrywa Hamilton, Kimi jest drugi 2009- wygrywa Hamilton, Kimi jest drugi 2012 - wygrywa Hamilton, Kimi jest drugi 2013- wygrywa Hamilton, Kimi jest drugi. Wszystkie wygrane Hamiltona są wtedy, gdy Kimi jest drugi na mecie. " sugerujesz że Hamilton wygrywa tylko wtedy jak Raikonnen jest drugi - buhaha - totalna głupota . W tym sezonie Lewis wygrał pięć razy a Fina ani razu nie było na drugim miejscu !!! ""A zastanowiłeś się dlaczego Alonso wygrał z Raikkonenem 11 z 11 wyścigów ... i dlaczego Hiszpan jest czwarty w generalce ze 115 punktami a Fin 12 z ilością punktów 27 i przegrywa z kierowcami Force India i McLarena ? " to już w ogóle "tonący się chwyta brzytwy" Alonso tak jest cienki na tle Raikkonena, o czym pisze od miesiąca prasa włoska, oskarżając Alonso o to, że nie jest graczem zespołowym a Ferrari o to, że z Hiszpanem przez 5 lat nic nie zdobyli i tylko mu wchodzą w dupę i to bez smarowania." Skoro Alonso jest cieńki , to jak nazwiesz jazdę Raikkonena na tle tego cieniasa Alonso ? chłopie nie pogrążaj się !

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu