komentarze
  • 55. berko
    • 2021-09-12 20:26:59
    • *.

    Gdzie ten błazen z RedBulla chciał się tam zmieścić? Powtórzę jeszcze raz, gdyby nie HALO Hamilton miałby skręcony kark, albo w najlepszym przypadku złamany kręgosłup szyjny.

    3 miejsca na starcie dla najszybszego bolidu w stawce to śmiech na sali, on to odrobi na kilku pierwszych okrążeniach.

    I jeszcze to aroganckie zachowanie po wyjściu z bolidu. Tyle się dzieciak napłakał, że Hamilton nie interesował się jego stanem zdrowia po Silverstone a ten nawet nie raczył spojrzeć czy nic nie jest Lewisowi. A przypomnę że prawe tylne koło Maksymiliana przetoczyło się po kasku HAM. BŁAZEN!

  • 56. Adrikos
    • 2021-09-12 20:27:40
    • *.adsl.inetia.pl

    Kara zrozumiała biorąc pod uwagę, że obaj odpadli z wyścigu. Oczywiście sytuacja wyglądała groźnie, na szczęście nic się nie stało, ale zainteresował mnie widok Ham próbującego wyjechać w momencie jak VER opuścił już bolid. Można gdybać co by się wydarzyło gdyby udało mu się wyjechać. 53. weres, a były jakieś informacje dot. uszkodzenia silnika? pewnie i tak planują to wykonać w najbliższym czasie, ale jeśli zdecydują się to zrobić w Rosji to będzie ciekawie. Tor uliczny, ale mając szybszy bolid można wyprzedzać bez problemu.

  • 57. Sebolinho
    • 2021-09-12 20:28:24
    • *.adsl.inetia.pl

    Widzę że niektórzy tutaj komentujący mają o wiele większe pojęcie o zasadach, karach, incedentach itp niż sędziowie w FIA. Mam dla Was taką radę...w zasadzie macie szanse odmienić swoje życie dzięki temu. Jak tak strasznie dobrze się znacie na F1, znacie zasady i uważacie że sędziowie w FIA są fatalni i należy ich wymienić to złóżcie swoje CV do FIA...a nóż może któregoś z Was przyjmą xddd

  • 58. shkielet
    • 2021-09-12 20:30:38
    • *.static.ip.netia.com.pl

    Kara niesłuszna,ale jak by wina była 100% HAM ze nie dało by sie juz zatuszować to by dostał 5 sek.Sedziowie pomagaja Hamiltonowi jak tylko mogą.

  • 59. Kii
    • 2021-09-12 20:51:53
    • *.centertel.pl

    Widzę ze większości z was to są zwykli niedzielni janusze którzy siedzą przed tv z czteropakiem najtańszego piwa. Totalny brak profesjonalizmu i jakiegokolwiek pojęcia o tym pięknym sporcie. Przed wami jeszcze wiele nauki. Tak jak już pisałem w poście po wygranym wyścigu. Kara powinna być i pach jest i bardzo zasłużona wręcz bym powiedział ze 3 pozycje to i tak mało, bardziej strzelałem w 5-10 ale trudno. Holender wyeliminował mistrza z wyścigu i zachował się bardzo niebezpiecznie i ku zdziwieniu innym to Verstappen jest winowajcą w 100% i to on się wepchał w Hamiltona po zewnętrznej i go uderzył, kara w pełni zasłużona i powiedziałbym ze nawet mało surowa. Hamilton za kolizje na silverstone w której byl dużo mniej winny niż teraz Ver dostał karę 10s w boxie a Ver tylko 3 pozycje na starcie. Niesprawiedliwość na maxa a ludzie piszą ze to FIA pomaga Lewisowi. Aż mi się nóż w kieszeni otwiera jak czytam tak żałosne komentarze.

  • 60. Glorafindel
    • 2021-09-12 21:03:10
    • Blokada
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    45. hubertusss

    Strasznie jesteś zakłamany.

    Na starcie będąc o 3 pozycje niżej możesz to nadrobić. Zwłaszcza że RB jest mocny pod tym względem. Na pewno 3 pozycje na starcie to nie jest 10 sekund straty do rywala.

    Ale jak chcesz. O wiele bardziej wolałbym +10 sekund podczas pit stopu niż 3 miejsca niżej na starcie dla Maxa bo stracił by na torze o wiele więcej niż startując 3 pozycje niżej. A patrząc na formę RB stać Maxa na zajęcie pole position i nagle się może okazać że wystartuje z 3 miejsca. To żadna kara w porównaniu z 10 sekundami w trakcie wyścigu.

  • 61. Viserion
    • 2021-09-12 21:05:57
    • *.232.38.120

    Dziwne jakby nie dostał kary jeżeli Hamilton na Silverstone taką otrzymał.
    Poza tym, za całokształt twórczości należało się.

  • 62. Ismael
    • 2021-09-12 21:11:57
    • *.IP.cloudmosa.com

    @59
    Dlatego po przeczytaniu " obiektywnych " wpisów fanów Holendra poszlo dużo ignorów.

  • 63. mariok77
    • 2021-09-12 21:14:40
    • *.

    @59 Czytałeś głupoty które napisałeś zanim je opublikowałeś?
    Jak można" wepchnąć" się w kogoś od zewnętrznej i go uderzyć?
    @51 to nie tarka tylko krawężnik, ale masz rację VER opanował bolid po przejechaniu tej przeszkody, a bolid poderwało w wyniku kontaktu najpierw przednich a następnie tylnych kół, które jak napisałeś spowodowało zarzucenie bolidu VER na HAM.

  • 64. Noise
    • 2021-09-12 21:44:16
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Kii Ty to debil jesteś i tyle. Dlaczego Hamilton nie dostał +3 lub więcej za silverstone?? Był z tyłu i co?? Jakoś go bronisz. Te kary są śmieszne i będę psuły ten jak to powiedziałeś piękny sport. Sędziowie też mogli by sobie wyjąć dildo z dupy, i nie mówię tylko o tym wyścigu. Pozdro, możecie zbanować mam wyjebane.

  • 65. Angry Tiger

    Żenada. Hamilton na Silverstone wywala Verstappena w bandy i powoduje koniec jego wyścigu, sam dostaje 5s kary, wygrywa wyścig i zgarnia 25 a teraz Verstappen kończy wyścig ich obu, obaj kończą bez punktów, ale dostaje karę straty 3 pozycji w kolejnym wyścigu? To jest sprawiedliwość? Jeśli w tym roku Hamilton wygra tytuł dzięki takim zagrywkom włodarzy F1, to kończę to oglądać, bo to nie ma nic wspólnego ze sportem i fair play.

  • 66. Sebolinho
    • 2021-09-12 22:11:41
    • *.adsl.inetia.pl

    @Noise
    Debil to jesteś Ty i do tego niedouczonym. O ile dobrze pamiętam to Hamilton na Silverstone po kolizji jechał dalej to karę +10 dostał. Na Monzy Verstappen nie kontynuował wyścigu to Twoim zdaniem jaką karę mogli mu dać? No jaką skoro sekundowych nie mogą? Dostał +3 pozycje na starcie. Gdyby Verstappen kontynuował wyścig to by dostał karę czasową. Pomyśl trochę zamiast nazwiesz kogoś debilem, bo póki co to sam z siebie takiego zrobiłeś.

  • 67. Aeromis
    • 2021-09-12 22:55:51
    • *.bielsko.dialog.net.pl

    Wydaje mi się, że mamy precedens, jakby ktoś mógł dać znać jakbym się mylił. Czym się bowiem różni "wcześniejszy" manewr od "późniejszego", jeśli w efekcie atakujący uzyskuje tę samą pozycję względem broniącego się?
    Jeśli jednak tak ma być że po zewnętrznej w szykanie jest zakaz późnych ataków (...), to za wyeliminowanie Hamiltona kara powinna być znacznie wyższa.
    A może kara za wyeliminowanie innego kierowca jest po prostu taka błaha żeby zachęcić do tego?

  • 68. Lupus7
    • 2021-09-12 23:17:01
    • *.play-internet.pl

    Tak na prawdę to tą karą sędziowie pomogli Verstappenowi w GP Rosji. Wystarczy tylko zdobyć PP. Trzecia pozycja na starcie jest najlepsza na tym torze.

  • 69. Kii
    • 2021-09-12 23:35:11
    • *.centertel.pl

    @63 Nie muszę ich czytać bo jestem pewny swoich wypowiedzi. Zadajesz mi tak proste pytanie ze aż się nie chce odpowiadać. Jeśli dochodzi do manewru wyprzedzania to dwóch kierowców w pewnym momencie są w tej samej lini wyścigowej (przewżnie jest to długa prosta przed jakimś konkretnym zakrętem) jeden jest po wewnętrznej drugi po zewnętrznej zależy kto jaki tor obierze. Prosta reguła który każdy normalny kibic rozumie i nie wiem czego nie rozumiesz w sugestii takiej ze kierowca po zewnętrznej uderzył w kierowcę który jest po wewnętrznej. Twoim tokiem rozumowania kierowca który atakuje z zewnątrz zakrętu nie ma fizycznego prawa uderzyć w drugiego ? Bez sensu chyba sporty pomyliłeś. Jeśli dochodzi do kolizji to wina leży po 2 stronach tak jak na Silverstone bądź po stronie jednego kierowcy czyli Ver jak tutaj w Monzie.

  • 70. Kii
    • 2021-09-12 23:38:53
    • *.centertel.pl

    @64 Noise.
    Tak jak już kolega @66 napisał nic dodać nic ująć. Miałem to samo napisać ale kolega mnie uprzedził. A i jak kogoś obrażasz to bynajmniej to uzasadnij bo jest to dziecinne :)

  • 71. Andrzej369
    • 2021-09-12 23:40:31
    • *.mt.pl

    @63 Dzięki, nie zauważyłem tej prostej pomyłki, a przydałaby się opcja edycji... Pomarzyć można.

    A propos, twój komentarz jeszcze zwrócił moją uwagę na to, że Verstappen starał się przecisnąć, mniej więcej połową bolidu przejeżdżając po tarkach, co tylko sprawiło że manewr był trudniejszy, bo łatwiej było o utratę kontroli.

  • 72. Diavel
    • 2021-09-13 02:50:52
    • *.147.6.163.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Dostał karę to dostał, Hamilton poprzednio też, i słusznie. Obie kary raczej łagodne. Gdyby tych kar nie dostawali, mogliby się rozkręcić ciut za bardzo. Walczą ostro bo mają o co, czasem za ostro, a dziś i tak najbardziej cieszy mnie wynik Maclarenów ;)

  • 73. berko
    • 2021-09-13 05:17:37
    • *.

    @68. Lupus7
    Coś źle liczysz. 1+3=4

  • 74. Ocato
    • 2021-09-13 07:00:31
    • *.15.217.200

    To był incydent wyścigowy. Ale Silverstone również nim było, więc skoro dali karę tam, to musieli dać tutaj. W obu przypadkach kara symboliczna.

  • 75. Frytek
    • 2021-09-13 08:19:35
    • *.

    Kłucicie się jak dzieci, nawet tego nie idzie czytać. Każdy ma swoją wizję i na siłę chce coś udowodnić. Ale po co ? Od oceniania sytuacji są sędziowie, myślicie ze to są jakieś nie douczone głupki? Nie dali kary na szybko bez zastanowienia, zrobili to na spokojnie, wszystko przeanalizowali i zapewne nie kłucili się jak wy. Skoro Max dostał karę to znaczy że był winny, koniec i kropka. Trzeba nauczyć się z tym żyć.

  • 76. mariok77
    • 2021-09-13 08:37:14
    • *.

    @69 Próbujesz zgrywać eksperta wyzywając ludzi że to" niedzielni janusze", a nie odróżniasz zakrętu od szykany. Porównaj sobie zachowanie HAM w tej szykanie podczas walki z NOR na starcie wyścigu i to co zrobił później broniąc się przed VER.





  • 77. hubertusss
    • 2021-09-13 08:53:57
    • *.17.172.2

    @59 nie kompromituj się tymi wywodami co twoim zdaniem powinno być. Ekspert światowej sławy się znalazł. Tak tak w domu bliskim te swoje wykłady rób. Może przynajmniej się pośmieją.

  • 78. hubertusss
    • 2021-09-13 08:57:05
    • *.17.172.2

    @60 zakłamany? Opierasz to oskarżenie na swoich wywodach co wg ciebie można szybciej nadrobić? Rozumiesz, że to gdybanie jest i to co ty byś wolał nie ma znaczenia. Kara jest jaka jest nie mam zamiaru s z tym dyskutować. Moim zdaniem nie słuszna. Ale niech się teraz Max tym martwi. I oby walka rozegrała się czysto do końca bez takich numerów gdzie sędziowie będą ustawiać kolejność.

  • 79. hubertusss
    • 2021-09-13 09:00:13
    • *.17.172.2

    Abstrahując od tego kto winien kto nie. Czy kara słuszna czy nie. Popatrzcie jak to się ułożyło. Max miał problem z pit stopem. I wydało się, że Lewis go przeskoczy jak nic. Ale Lewis też ma problem. Los? I obaj się spotykają.

  • 80. ERUDAN
    • 2021-09-13 11:00:37
    • *.centertel.pl

    Trzymam za Verstapenem ale trzeba byc bardzo stronniczym i nieobiektywnym mówiąc ze on miał prawo tak pojechac. Nie wiem moze chciał odegrać sie za silverston. Tam hamilton posłał go w bandy mozna by powiedziec w białych rękawiczkach. Mysle ze Max liczyl na to samo ze pośle rywala w piach badz na bandę a sam dokończy wyscig. Tu nie liczy sie zwycięstwo a tylko to by kończyć z większą pula punktow niz rywal do tytułu . Tak jak ktos napisał, w RBR cieszą sie z tej kary. Ale FIA powinna tych dwóch postraszyć ze zaczna sie punkty karne sypać, bo naprawde w końcu coś złego sie wydarzy. Oni z kazdym dzwonem uważają te bolidy za kapsuły bezpieczeństwa, a prędzej czy później moze dojsc do tragedii.

  • 81. hubertusss
    • 2021-09-13 11:06:50
    • *.17.172.2

    Czy wy serio myślicie, że kierowcy jadąc na torze z dużymi prędkościami i będąc skupionym na prowadzeniu dokonują takich kalkulacji jak wielu tutaj? Max po prostu nie chciał odpuścić Lewisowi i wyszło jak wyszło.

  • 82. yantar
    • 2021-09-13 12:35:35
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Hamilton zrobił swój standardowy numer na zakręcie z przeciwnikiem i kolejny raz mu przeszło chociaż tym razem cisnął już na żywca. Kara dla Verstappena przy tym tłumaczeniu sędziów to jest kompletna kpina. Owszem powinien dostać karę i to bardzo dużą ale nie za to co stało się przy kraksie ale za to co zrobił po gdy wyszedł na tor. Megagłupota.

  • 83. Fan Russell
    • 2021-09-13 13:27:03
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Espen i Davien 78, Cube83 to nie kotwica . Angry Tiger chyba :)

  • 84. TomPo
    • 2021-09-13 17:43:56
    • *.dynamic.chello.pl

    CrashStappen is back!

    Choc On nigdzie nie poszedl, po prostu ostatnimi czasy nie mial z kim sie rozwalac, bo zespolowi partnerzy byli z tylu, Merce byly z przodu, a inni rywale tez z tylu.

    Wrocila rywalizacja to i wrocil Crashstappen.
    Albo gosc zmadrzeje, albo w zyciu zadnego majstra nie wywalczy (chyba ze do konca sezonu bedzie eliminowal siebie i HAM z kazdego wyscigu).

  • 85. Krukkk
    • 2021-09-14 18:06:11
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    Ale bagno w komentarzach! Jezeli ktos napisze argument gaszacy jednego trolla, to natychmiast pojawia sie minimum kilku trolli i dalej pieprza w kolko jedno i to samo.

    Pfff...Tutaj jest wojna trolli a nie wymiana pogladow kibicow.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo