parys0f1
Ostatnia aktywność
avatar
parys0f1

21.06.2022 19:15

0

Hubos21, Ver ma drugi silnik.

avatar
parys0f1

29.05.2022 21:59

0

Papierowy mistrz w 2021 to czemu nie papierowy mistrz w 2022? Kompromitacja Massiego, a teraz kompromitacja całej FIA.

avatar
parys0f1

29.05.2022 21:53

0

Ha ha, FIA będzie ustawiać sezon pod puszki - odrzucony protest. Jak raz papierowy mistrz to czemu nie drugi. Kompromitacja F1 ciąg dalszy.

avatar
parys0f1

29.05.2022 19:58

0

No i zobaczymy czy FIA jest konsekwentne i równo stosuje przepisy czy sezon ustawia pod puszki.

avatar
parys0f1

13.05.2022 06:19

0

I muł przez ó.

avatar
parys0f1

17.12.2021 19:10

0

I oni piszą o regułach i regulaminach. Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha

avatar
parys0f1

17.12.2021 14:12

0

Ilona każda zła opcja to co innego niż złamanie regulaminu. Ale ty jako fanka papierowego mistrza tego nie rozumiesz i próbujesz siebie oszukiwać.

avatar
parys0f1

17.12.2021 12:23

0

Andrzej369 o czy ty piszesz? Co ma to wspólnego z tym coś odwaliło OIA z regulaminem? Odczucia to sobie możesz wylewać na pudełku. Liczą się przepisy.

avatar
parys0f1

17.12.2021 11:49

0

Malcolm Hamilton w każdym przypadku jakby wymienił opony wylądowałby za Verstappenem. Widzę, że to nie dociera do fanbojów papierowego zwycięzcy.

avatar
parys0f1

17.12.2021 11:47

0

Andymoore i gdzie w twoim scenariuszu byłoby złamanie regulaminu jak stało się w niedzielę?

avatar
parys0f1

15.12.2021 21:05

0

Cóż, następny idiota z tej strony - qman38 leci do ignorowanych. Ale syf tu się zrobił i wysyp frustratów.

avatar
parys0f1

15.12.2021 19:14

0

Mercedes pożegnał się już z E Formula, widać czas pożegnać się z syfem zwanym F1 Liberty.

avatar
parys0f1

12.12.2021 22:38

0

MattiM, dzięki, jesteś kolejnym idiotą na tym forum który leci do ignorowanych. Oby tak dalej.

avatar
parys0f1

12.12.2021 20:31

0

Oficjalne bzdety pseudosędziów: Race Director?s Evidence The race director stated that the purpose of article 48.12 was to remove those lapped cars that would ?interfere? in the racing between the leaders and that in his view article 48.13 was the one that applied in this case. The race director also stated that it had long been agreed by all the teams that where possible it was highly desirable for the race to end in a ?green? condition (i.e. not under a Safety Car). Conclusions of the Stewards: The Stewards consider that the protest is admissible. Having considered the various statements made by the parties the Stewards determine the following: That article 15.3 allows the race director to control the use of the safety car, which in our determination includes its deployment and withdrawal. That although Article 48.12 may not have been applied fully, in relation to the safety car returning to the pits at the end of the following lap, article 48.13 overrides that and once the message ?Safety Car in this lap? has been displayed, it is mandatory to withdraw the safety car at the end of that lap. That notwithstanding Mercedes? request that the stewards remediate the matter by amending the classification to reflect the positions at the end of the penultimate lap, this is a step that the Stewards believe is effectively shortening the race retrospectively, and hence not appropriate. Accordingly, the protest is dismissed. The protest deposit is not refunded.

avatar
parys0f1

12.12.2021 20:11

0

Ale z dupy tłumaczenie pseudosędziów. Mercedes będzie głupi jak nie pójdzie z tym do sądu arbitrażowego.

avatar
parys0f1

12.12.2021 20:04

0

Borek87, a za Charliego był zapis w regulaminie taki jak teraz? Bo jeśli nie to wiesz...

avatar
parys0f1

12.12.2021 17:18

0

Do fanów maxia i tego, że Hamilton nie zjechał po opony. Mercedes podjął decyzję w oparciu o te zasady. Obliczyli pozostały czas i prawdopodobieństwo ukończenia wyścigu na podstawie tych zasad. Faktem jest, że Hamilton zdobyłby mistrzostwo, gdyby stewardzi i kontrola wyścigu przestrzegali zasad.

avatar
parys0f1

12.12.2021 17:16

0

The penultimate paragraph of Article 48.12 begins: ?Having overtaken the cars on the lead lap and the safety car these cars should then proceed around the track at an appropriate speed, without overtaking, and make every effort to take up position at the back of the line of cars behind the safety car.? After describing how those cars must drive safely after un-lapping themselves, the paragraph concludes with ?unless the clerk of the course considers the presence of the safety car is still necessary, once the last lapped car has passed the leader the safety car will return to the pits at the end of the following lap?.

avatar
parys0f1

12.12.2021 17:13

0

The penultimate paragraph of Article 48.12 begins: ?Having overtaken the cars on the lead lap and the safety car these cars should then proceed around the track at an appropriate speed, without overtaking, and make every effort to take up position at the back of the line of cars behind the safety car.? After describing how those cars must drive safely after un-lapping themselves, the paragraph concludes with ?unless the clerk of the course considers the presence of the safety car is still necessary, once the last lapped car has passed the leader the safety car will return to the pits at the end of the following lap?.

avatar
parys0f1

12.12.2021 17:12

0

Article 48.8 states: ?With the exception of the cases listed under a) to h) below, no driver may overtake another car on the track, including the safety car, until he passes the Line (see Article 5.3) for the first time after the safety car has returned to the pits. The exceptions are: a) If a driver is signalled to do so from the safety car. b) Under Articles 41.1c), 48.12, 51.6 and 51.12 below. c) When entering the pits a driver may pass another car remaining on the track, including the safety car, after he has reached the first safety car line. d) When leaving the pits a driver may overtake, or be overtaken by, another car on the track before he reaches the second safety car line. e) When the safety car is returning to the pits it may be overtaken by cars on the track once it has reached the first safety car line. f) Whilst in the pit entry, pit lane or pit exit a driver may overtake another car which is also in one of these three areas. g) Any car stopping in its designated garage area whilst the safety car is using the pit lane (see Article 48.11 below) may be overtaken. h) If any car slows with an obvious problem.?

avatar
parys0f1

12.12.2021 17:04

0

Ej, fanboje maxia, to stosujemy przepisy czy drukujemy wynik?

avatar
parys0f1

12.12.2021 15:40

0

Najbardziej zjebany sezon, zjebany przez sędziowanie.

avatar
parys0f1

11.12.2021 12:32

0

Wg mnie powinna być kara finansowa na team za nieprawidłowe wypuszczenie na tor.

avatar
parys0f1

05.12.2021 13:08

0

MarPOL_82 gdzieś czytałem, że wczoraj po kwalifikacjach testowali tę skrzynię 4 godziny i nie zauważyli nic niedobrego.

avatar
parys0f1

04.12.2021 21:06

0

Ktoś wie gdzie można obejrzeć dzisiejszy wyścig Formula 2?

avatar
parys0f1

22.11.2021 18:33

0

Ale wysyp gówniarskich komentarzy.

avatar
parys0f1

21.11.2021 17:23

0

FIA nie wyjaśniła, w jaki sposób Horner jest podejrzany o naruszenie przepisów. Jednak był ostro krytyczny wobec decyzji o przyznaniu pięciomiejscowej kary swojemu kierowcy Maxowi Verstappenowi przed dzisiejszym wyścigiem. Horner skrytykował decyzję o ukaraniu Verstappen za brak spowolnienia w przypadku podwójnych machających żółtych flag, które zostały pokazane przez marszałka, gdy inne sygnały żółtej flagi zostały wycofane. ?Myślę, że dyrektor wyścigu powinien mieć kontrolę nad torem? ? powiedział Horner. ?On jest sędzią na koniec dnia, a poza tym każdy, dostajesz marszałka, który decyduje się wystawić żółtą flagę, jak to działa?? ?Musi być jacyś dorośli podejmujący dorosłe decyzje? ? dodał Horner. ?Myślę, że to tylko nieuczciwy marszałek, który wystawił flagę, a nie został poinstruowany przez FIA. Muszą mieć kontrolę nad swoimi marszałkami, to takie proste, ponieważ to dla nas kluczowy cios w tych mistrzostwach świata. Horner ma spotkać się ze stewardami o 19:15 czasu lokalnego w Katarze.

avatar
parys0f1

21.11.2021 17:21

0

Jest on objęty dochodzeniem w sprawie domniemanego naruszenia dwóch artykułów ISC. Pierwszym z nich jest artykuł 12.2.1 (f), który zabrania ?wszelkich słów, czynów lub pism, które spowodowały szkodę moralną lub stratę dla FIA, jej organów, jej członków lub kadry kierowniczej, a bardziej ogólnie w interesie sportów motorowych i na wartościach bronionych przez FIA.? Drugi to artykuł 12.2.1 (k), który zapobiega ?wszelkim nadużyciom wobec posiadaczy licencji, urzędników, funkcjonariuszy lub członków personelu FIA, członków personelu Organizatora lub promotora, członków personelu zawodników, funkcjonariusze kontroli antydopingowej lub każda inna osoba zaangażowana w kontrolę antydopingową prowadzoną zgodnie z Załącznikiem A.?

avatar
parys0f1

21.11.2021 13:29

0

Czyli tym razem jasne i przejrzyste podejście do kar. Jeszcze tylko Sainz.

avatar
parys0f1

21.11.2021 13:24

0

To jak pupilek nie dostanie to samo lub +5 to będzie niezła chryja i podwójne standardy pełną gębą.

avatar
parys0f1

21.11.2021 12:39

0

Krupa i kierowcy Mercedesa zostali ukarani a jak Twój pupilek? Dostał karę?

avatar
parys0f1

20.11.2021 13:47

0

Ja ko, dokładnie. A zły Mercedes nie mógł dokręcić dwóch poluzowanych śrub tylnego skrzydła. Mocno drukowane mistrzostwa w tym roku.

avatar
parys0f1

20.11.2021 13:16

0

A jak tam się podoba falujące tylne skrzydło RB?

avatar
parys0f1

15.11.2021 22:50

0

No i koniec teorii spiskowej z silnikiem Mercedesa.

avatar
parys0f1

15.11.2021 20:41

0

Przednia oś Maxa była mniej więcej na poziomie tylnej osi Lewisa, gdy Lewis hamował, Max wydawał się po prostu opuszczać swój punkt hamowania na ?dopóki Lewis nie hamuje, kiedy to może być?. Jeśli Mercedes, z nowym materiałem na pokładzie jako dowodem, może przekonać stewardów do wszczęcia śledztwa, mogą poprosić Red Bulla o dostarczenie danych telemetrycznych przepustnicy i hamulca z samochodu Maxa w tym zakręcie na różnych okrążeniach wyścigu. To byłby imo mówiący wszystko. Jeśli telemetria wykaże, że Max zahamował, powiedzmy 10-20 m później niż zwykle na tym zakręcie, będzie to dowodem, że nie miał zamiaru robić zakrętu, ale raczej uniemożliwił Lewisowi przejechanie obok. Użyłem na szybko Google translator bo wpis z anglojęzycznego forum. Mimo to sens wypowiedzi zachowany.

avatar
parys0f1

15.11.2021 18:17

0

Uuu, ktoś drukuje mistrzostwa. Słabe to. Teraz Mercedes powinien dziadów pocisnąć jak się skończyła umowa dżentelmeńska.

avatar
parys0f1

14.11.2021 20:21

0

Fiu fiu. Jeśli Mercedes wykorzystał ostatnie wyścigi na sprawdzanie swojego silnika i poprawili co chcieli to marnie widzę szanse oponentów w sezonie 2022. A jeśli przy okazji zgarną tytuł w 2021 to szacunek.

avatar
parys0f1

14.11.2021 11:05

0

Beznadziejny Ross Brawn próbuje ratować twarz z nietrafionym pomysłem. Może w przyszłym sezonie w każdym sprincie cofniemy na koniec stawki lidera klasyfikacji lub na przemian z wiceliderem?

avatar
parys0f1

13.11.2021 17:13

0

W obecnej formie sprintu to taki trening jest bez sensu. Coś było, że włodarze zastanawiają się co z tym zrobić.

avatar
parys0f1

12.11.2021 18:44

0

Hubertusss mało wiesz i coś Ci się wydaje. Tylko Hass i Alfa Romeo używa trzecich silników. Reszta stawki używa 4 silnika, Bottas 6 a Hamilton 5.

avatar
parys0f1

12.11.2021 17:29

0

A mi się wydaje, że Mercedes robi w trąbę pozostałe zespoły. Odpuścił całkowicie ten sezon żeby przygotować się na maksa na 2022 rok. Testuje silniki na kolejny sezon gdyż w przyszłym roku wszelkie prace są zamrożone.

avatar
parys0f1

05.11.2021 18:31

0

Bottas w tej chwili jest testerem nowych rozwiązań technicznych. Owoce poznamy w sezonie 2022.

avatar
parys0f1

09.10.2021 13:09

0

Czyli Mercedes miał w nosie ustawianie auta pod mokry tor.

avatar
parys0f1

09.10.2021 12:52

0

Kwalifikacje i wyścig na suchym torze?

avatar
parys0f1

08.10.2021 17:54

0

Wynik Hamiltona na oponach medium, wynik Leclerca na miękkich.

avatar
parys0f1

05.10.2021 20:31

0

Berko, tu masz: https://www. cyrkf 1.pl

avatar
parys0f1

25.09.2021 21:28

0

A pisałem w wątku z wynikami kwalifikacji, że spodziewam się takiej decyzji.

avatar
parys0f1

25.09.2021 18:48

0

Jeśli jutro będzie deszczowy wyścig zastanawiam się czy Mercedes również u Hamiltona założy 4 silnik. Hamilton i tak by wystartował przed Verstappenem. Przebijanie się na śliskiej nawierzchni, z ewentualnie SC byłoby łatwiejsze.

avatar
parys0f1

12.09.2021 18:53

0

Ale wysyp syfu w komentarzach, dziecina bez obiektywnego spojrzenia.

avatar
parys0f1

12.09.2021 18:20

0

Dzisiejsza akcja Verstappena świetnie się wpisuje w scenariusz Red Bulla na dalszą część sezonu - nie pozwalać się wyprzedzić przez Hamiltona - jak widać za wszelką cenę. Horner skomentował przebieg wczorajszego Grand Prix Holandii. Szef Red Bulla wyznał, że gdyby sprawy nie potoczyły się po myśli jego zespołu, największym priorytetem dla Maksa Verstappena stałoby się pokonanie Lewisa Hamiltona, a nie walka o zwycięstwo.

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu