komentarze
  • 40. Heniek007
    • 2018-02-01 06:37:34
    • Blokada
    • *.w90-29.abo.wanadoo.fr

    Glupia decyzja. Widocznie Hamilton pracuje nad tym,zeby Biber trzymal jego numer...:)

  • 41. dody
    • 2018-02-01 06:53:29
    • Blokada
    • *.70.34.70

    Usunięty

  • 42. Inszy
    • 2018-02-01 07:45:01
    • *.play-internet.pl

    Ja proponuję na pierwszym polu startowym grid girl, na pozostałych grid boys. Ależ by była zacięta walka o PP...

    I żadne to lewactwo, bo lewica jest za luźniejszymi normami społecznymi, więc szybciej byśmy zobaczyli dziewczyny topless niż ich brak.
    To co się teraz dzieje, to odrębny potworek społeczny.

  • 43. Heniek007
    • 2018-02-01 08:33:07
    • Blokada
    • *.w90-29.abo.wanadoo.fr

    @34 Mozesz rozwinac mysl? Nie masz wplywu na to,ze Twoja matke,dziewczyne lub siostre ktos rozbiera wzrokiem.

  • 44. Duke_
    • 2018-02-01 09:31:03
    • *.customers.d1-online.com

    Szkoda gadać. Skoro skąpo ubrane to za niedługo ubiorą je w burki :/

  • 45. TomPo
    • 2018-02-01 10:22:28
    • *.dynamic.chello.pl

    Zakladam, ze na tak kretynski pomysl wpadl jakis lewak bezjajeczy.

  • 46. ascorp
    • 2018-02-01 11:47:34
    • *.promax.media.pl

    Dziękujemy tolerancji i lewakom ! Wszystko w imię "nowoczesnych norm społecznych", czyli "róbta co chceta", nich każdy z każdym się puszcza, homosie i lesby OK, ale Grid Girls to już zabronione... buahhaahah

  • 47. Viggen2
    • 2018-02-01 13:13:26
    • *.138.246.94.ip4.artcom.pl

    Nie spodziewałem się, że tak szybko to powiem, ale... Bernie wróć!

  • 48. sebsaa
    • 2018-02-01 13:22:50
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Zamiast Grid Girls będą Grid Goats nawet logo idzie w "tę" stronę :)

  • 49. Polak477
    • 2018-02-01 15:35:25
    • *.dynamic.chello.pl

    Przecież to był strasznie kiczowaty element. Dziewczyny były strasznie sztuczne, wypudrowane, plastikowe i totalnie w żaden sposób nic nie wnosiły, bo tylko stały z uśmiechem typu Pan Am. Nie przeszkadzały mi, bo nigdy na to nie zwracałem uwagi, ale tutaj mam wrażenie, jakby to był główny element, dla którego się ogląda wyścigi.
    A już totalnym debilizmem jest przypisywanie tutaj ideologii politycznych. To jest tylko ściśle marketingowy zabieg, który ma zwiększyć "zasięgi" danej marki. Każda poważna firma na świecie to robi i nie ma to żadnego politycznego znaczenia. Po prostu produkt "skrojony" pod więcej gustów będzie chętniej wybierany i bardziej rozpoznawalny.

  • 50. GTR
    • 2018-02-01 16:33:28
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @49 jasne jasne. Zrób jeszcze z matki biznes...

  • 51. Polak477
    • 2018-02-01 16:53:36
    • *.dynamic.chello.pl

    50. GTR
    Spoko, jak będę chciał zrobić biznes z prostaków to się do Ciebie zgłoszę ;).

  • 52. Szynnal
    • 2018-02-01 17:01:32
    • *.centertel.pl

    a co za problem wprowadzic "grid fans"?

    sposrod kibicow na trybunach losowac 20 osob i po krzyku.
    fajna akcja marketingowa a dla kilku osob niesamowite przezycie..

  • 53. GTR
    • 2018-02-01 17:06:30
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Mnie nie urazisz taką tanią zaczepką ;) To nie moja wina, że masz problemy z kobietami i zająłeś się tłumaczeniem tego typu idiotycznych decyzji, które ewidentnie wskazują na upolitycznienie F1 przez kasztańskie frazesy typu "nowoczesne normy społeczne" hahahaha Masz to w tekście.

  • 54. Polak477
    • 2018-02-01 17:36:33
    • *.dynamic.chello.pl

    53. GTR
    Co znaczy dokładnie "Chcemy zarobić więcej pieniędzy zwiększając target naszego produktu". Całość to brand management i składa się m.in. z brand personality i self-brand, czyli działań, które mają nadać marce cech ludzkich, a następnie celują w połączenie tych cech z wartościami wyznawanymi przez dane grupy. Jeżeli robi się to w przemyślany sposób, to można znacznie poszerzyć rozpoznawalność i wybieralność danej marki, co przekłada się na lepsze wyniki finansowe.
    I jest to bardzo przemyślane, bo najlepiej sprzedaje się produkty odróżniające się od konkurencji, a w USA królujące NASCAR i Indy mają wizerunek sportów dla debili (kojarzone głównie z dziewczynami w lateksowych strojach, piwem w czapce i spoconymi facetami), F1 zawsze celowała w wizerunek sportu bardziej ekskluzywnego, a wtedy wchodzimy w konflikt wartości, bo prezentowanie sztucznych modelek i reklama seksualnością prowadzi do skojarzeń z taniością marki. Nikt nie reklamuje opery, ani koncertu muzyki klasycznej pół-nagimi dziewczynami z tych samych powodów.
    I cóż, nie starałem się Ciebie obrazić, a jedynie skomentować totalnie oderwany od postu ad personam, ale skoro odebrałeś to jako próbę obrazy... to chyba jednak jest inaczej niż mówisz ;).

  • 55. dominof1
    • 2018-02-01 17:59:48
    • *.opera-mini.net

    Technologia się rozwija, będą autonomiczne roboty albo drony z numerkami, które przed startem będą się ścigały do boksów.

  • 56. mj29
    • 2018-02-01 18:20:23
    • *.fiberway.pl

    burka GP

  • 57. GTR
    • 2018-02-01 19:04:28
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @54
    Tak - odebrałem to jako obraza ad personam, bo w komentarzu #51 zwróciłeś się bezpośrednio do mnie :) Nie wykręcaj teraz tutaj kota na plecy. Do rzeczy.
    F1 jest nazywana królową sportów motorowych. Nie wiem, co musiałoby się stać, żeby straciła to miano. Materiałoznawstwo na najwyższym poziomie, prototypowe rozwiązania odzyskiwania energii, tunele aero o którym 'fizjonomom' się nie śniło, kunszt w tworzeniu każdej części (polecam zobaczyć jak pewien człowiek chwali się zdobycznymi częściami osprzętu silnika Ferrari, bodaj 059/3, z bolidu Marussia: https:// www.youtube. com/watch?v=LS47125tUzk

  • 58. GTR
    • 2018-02-01 19:05:10
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    - zwróćcie uwagę z jak cholerną precyzją i głową zbudowany jest IC), absolutny ukłon dla inżynierów od aerodynamiki, analityków, elektroników, strategów i mechaników. Silnik bolidu kosztuje 10-15 mln usd per jednostka. Pojedynczy, cały monokok najlepszych ekip ~1mln usd, skrzynia wytrzymująca bydlackie obciążenia ok. 500k usd. Budżety zsumowane wszystkich ekip są tak kosmiczne, że możnaby utrzymywać co roku nie jedno państwo. Nigdy w czasie pokoju zapewne się nie zdarzy scenariusz taki, że ludzie przestaną się interesować tą serią.
    F1 oprócz technologii, zmagań ekip, zmagań kierowców to także otoczka, smaczki - to jest ten szoł, na który mogą sobie włodarze pozwolić, by podkreślić rozmach i fantazję. Dziewczyny były także często z racji ubioru nawiązaniem do tradycji danego kraju. Także do tradycji w czasach największego zainteresowania nią. A że dziś odchodzi się od tradycji skupiając się jedynie na pieniądzach...
    Jeśli będziesz chciał jako menedżment za wszelką cenę próbować zrobić z takiej serii maszynkę do zarabiania forsy - straci to swój urok, bo ludzie to zobaczą. Jest to krótkowzroczne zagranie w moim przekonaniu. I to właśnie się dzieje. Liberty Media zajmuje się nie tym co trzeba. F1 boryka się z ważniejszym problemem niż dziewczyny na polach startowych. Oni w ogóle nie umieją rozmawiać z ekipami na polu technicznym/technologicznym, bo się chyba na tym po prostu nie znają. Sądzisz, że celują w nastolatków jak przemysł kinematograficzny swoimi bublami w Stanach Zjednoczonych? :) Jak dla mnie dziewczyny w ogóle nie stanowią tutaj żadnego problemu, a to dlatego, że elaborując powyżej, sport ten sam w sobie jest elitarny i mocno przyciąga różnorodnością, która mu towarzyszy. Zatem decyzja LM jest podyktowana globalną polityką z "nowoczesnymi normami społecznymi".

  • 59. Janusz f1
    • 2018-02-01 19:49:05
    • *.static.ip.netia.com.pl

    @52 to nie jest zły pomysł gdyby nie to że poniektórzy nie znają się na tym i nie wiedzą kto ma jaki nr lub gdzie co stoi albo gdzie zejść z tory komu co dać lub zabrać.

  • 60. Polak477
    • 2018-02-02 08:11:55
    • *.dynamic.chello.pl

    58. GTR
    Przecież w swojej wypowiedzi właśnie dałeś idealne argumenty za tym, że jest to dobra decyzja biznesowa. Nikt nie oglądał F1 dla grid girls i z dokładnie tego powodu nikt nie przestanie jej oglądać. Czyli w prosty sposób można wyrzucić element, który jest dla wizerunku szkodliwy w pewnych grupach. Nie mają na tym żadnych strat.
    To, że jest to skuteczne także potwierdziłeś w swoim poście pisząc między innymi o technologii i królowej sportów motorowych. To jest właśnie branding, czyli kojarzenie pewnych słów i wartości z danym słowem, marką, logiem.
    I właśnie w sprawnym zarządzaniu chodzi o To, żeby wszystko zamieniać na pieniądze. Przekonanie, że będą na tym straty to pobożne życzenia, w pracy wielokrotnie spotykałem się z sytuacją, w której sam marketing potrafił dołożyć bonusowe kilka milionów dolarów na sprzedaży. W tym przypadku było to dosyć proste, bo ten element ewidentnie nie pasował do wizerunku, z którym chce być kojarzona F1.

  • 61. Janusz f1
    • 2018-02-02 20:36:13
    • *.static.ip.netia.com.pl

    @ grid girls nawet skrytykowały tą decyzję, nawet mówiły " przecież kochamy naszą pracę".

  • 62. Martina S
    • 2018-02-02 21:47:08
    • *.bb.online.no

    Nr. Powinni trzymać fani danego kierowcy bez względu na wiek i wygląd losowani z osób, które zakupiły bilet, a nie plastikowe lolitki, które często nie potrafią prawidłowo wypowiedzieć nazwiska kierowcy byłam światkiem takiej sytuacji w Monaco w 2014 Masakra.

  • 63. Airjersey
    • 2018-02-04 10:55:26
    • *.satfilm.com.pl

    Co zrobić kiedy jesteś brzydka, gruba, żaden facet na ciebie nie spojrzy a zazdrość o piękno innych kobiet aż wylewa ci się uszami? Stań się feminazi a później próbuj niszczyć lepszych od siebie...
    Grid Girls otwarcie powiedziały, że nie podoba im się ta decyzja. Straciły pracę, którą lubiły. Czy ktoś je tam trzymał siłą? Wszędzie się te femidebilki muszą wpieprzyć.
    Więc dalej co, MotoGP? Tam też paradują panie z parasolami.
    Liberty Media to zgraja idiotów, nie da się ukryć. Bernie ratuj!

  • 64. Polak477
    • 2018-02-04 14:47:35
    • *.dynamic.chello.pl

    63. Airjersey
    Tak, dokładnie z tych powodów feministką jest Emma Watson. Nie dość, że gruba i brzydka, to jeszcze żaden facet nie chce na nią spojrzeć :D. Jejku, ale macie totalnie wąskie spojrzenie na świat. Zazwyczaj nie opowiadam na tak wulgarne posty (szczególnie, że w takim samym tonie można by napisać o autorze). Ale ten jest tak absurdalny, że aż się uśmiechnąłem pod nosem.

  • 65. Airjersey
    • 2018-02-04 16:40:08
    • *.satfilm.com.pl

    @64 Polak477 hmmm... nie widzę żebym użył gdzieś określenia "feministka".
    Tak, Emma jest feministką. A co robią feministki? Starają się pomóc tam, gdzie kobiety faktycznie są poniżane, nierówno traktowane a feminazistki to właśnie takie grube, brzydkie bele co mają w głowie nic innego jak zazdrość do pięknych kobiet i nienawiść do wszystkich mężczyzn, którzy nawet nie chcą na nie spojrzeć przez ich, nazwijmy to delikatnie, irytujący styl bycia.
    ps. Widziałeś kiedyś w mediach, te co najgłośniej krzyczą że mężczyźni to ch... itp? Feministki nie potrzebują rozgłosu w mediach, robią swoje po cichu.
    Feminazi za wszelką cenę próbują zniszczyć lepsze od siebie a do tego każdego faceta. Likwidacja Grid Girls tylko to potwierdza... co chyba że za kulisami były bite, gwałcone i zmuszane do tej pracy w co nie uwierzę.

  • 66. johan24
    • 2018-02-04 19:29:39
    • *.devs.futuro.pl

    @Polak477 Przeczytałem cały wątek. W paru momentach czułem się jak na ,weekly" w firmie, tj. rozmawiamy o problemach które sami stworzyliśmy. A poważnie teraz, czy mógłbyś uczciwie powiedzieć dlaczego jesteś za usunięciem Grid Girls?

  • 67. kiwiknick
    • 2018-02-04 23:19:05
    • *.dip0.t-ipconnect.de

    Johan24 on jak je pokaziją to wkłada ręke do majtek ;)

  • 68. Polak477
    • 2018-02-05 00:42:38
    • *.dynamic.chello.pl

    66. johan24
    Ja nie jestem za usunięciem, tylko uważam, że to dobra decyzja. A że uważałem ten element za kiczowaty to inna sprawa o czym mogę napisać :).
    1. Rola tych dziewczyn jest strasznie sztuczna. Nie ma w tym żadnej pasji do sportu, czy emocji. One tam tylko stoją, uśmiechają się, biją brawo, trzymają parasolkę. Jak takie roboty, co mają swoje zadanie i nic więcej. Dla mnie fajnym elementem jest na przykład eskorta dziecięca w piłce nożnej. Tam widać, że te dzieci faktycznie to przeżywają, cieszą się, że wychodzą za rękę ze swoim idolem, cała otoczka wartości i znaczenia historycznego też jest fajna (wzięło się to z kilku powodów na początku młode kadry klubów wyprowadzały piłkarzy z kadry seniorów, później UEFA i FIFA zaangażowały się w kampanię UNICEF-u na rzecz poprawy warunków dzieci, czego symbolem były dzieci wychodzące z piłkarzami). Dla mnie to w żaden sposób nie zachęca do sportu, tak samo jak panie w kasach PKP nie zachęcają do kupienia biletu na pociąg...
    2. Uważam, że ten sport jest wystarczająco interesujący i atrakcyjny, że na polach powinny znajdować się wyłącznie osoby potrzebne do pracy nad bolidami. Wstawianie tam modelki po prostu sprawia u mnie wrażenie, że "heh, faceci musza mieć jakąś rozrywkę to pokażemy im piersi to się będą cieszyć, bo te bolidy to nudne". Tylko właśnie ja wolałbym więcej zbliżeń na bolidy, rozmów pomiędzy teamem-kierowca, analiz warunków pogodowych, bo to po to oglądam wyścig.
    3. Kłóci mi się ten element z obecnym wizerunkiem F1 i po prostu do niego nie pasuje. To jest pozostałość zamierzchłych czasów, w których F1 było totalnie nieprofesjonalną zabawą dla szaleńców. Wtedy F1 miało taki lekki imprezowy wizerunek i to idealnie pasowało - jak taki zlot samochodowy. Teraz z jednej strony mamy skomplikowane technologie, bolidy za setki milionów, dziesiątki inżynierów, skupieni kierowcy... i nagle stoi dziewczyna, której rolą jest stanie z numerkiem i uśmiechanie się :). No po prostu to wszystko mi nie pasuje do tej otoczki, bo z jednej strony wytwarzana jest atmosfera totalnej powagi, super elitarnego sportu, ogromnych emocji i skupienia, a z drugiej element nawiązujący do jakiegoś luźnego zlotu.
    4. Moja żona też od lat jest wierną fanką F1 i z perspektywy kobiety ona też zawsze mówi, że to jest taki element, który wygląda jakby był wciśnięty tylko po to, żeby zadowolić facetów, co jej lekko przeszkadza, bo od razu zakłada się, że jedynie faceci oglądają F1. Z drugiej strony pomysł grid boys też się jej nie podobał (tak jak i zresztą mi).

  • 69. Polak477
    • 2018-02-05 00:50:28
    • *.dynamic.chello.pl

    67. kiwiknick
    Swoje fantazje o facetach lepiej zostaw dla siebie, ale jeśli już koniecznie chcesz się nimi pochwalić to myślę, że trafiłeś w złe miejsce ;).

  • 70. dody
    • 2018-02-05 08:40:05
    • Blokada
    • *.70.34.70

    szkoda grid girls. ja lubie ich. Tylko ktos chce zamienic ich takimi "neutralnymi" istotami - nie kobieta nie mezczyzna?


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo