Manonfire
Ostatnia aktywność
avatar
Manonfire

04.09.2022 13:45

0

@4 No cóż, Grande Strategia działa najwyraźniej także poza torem.

avatar
Manonfire

04.12.2021 20:24

0

@15 Nie. HAM wygrał doświadczeniem, a nie przez błąd VER. Młody Holender jest piekielnie szybki, z pewnością niejednego majstra zdobędzie, ale musi schłodzić głowę i nauczyć się kalkulować ryzyko.

avatar
Manonfire

03.07.2021 11:46

0

Następnym etapem kwalifikacyjnym będzie konkurs stepowania. Mieli ciąć koszta, a teraz je podnoszą. Bo co, w trakcie tych 100 km kierowcy nie będą uszkadzać bolidów? Będą jeździć zachowawczo, skoro sprint ma determinować pozycję na starcie? A opony? Owszem, to może być atrakcyjne widowisko lecz sądzę, że po Silverstone się z tego wycofają, tak, jak wycofali się z kwalifikacji "eliminacyjnych".

avatar
Manonfire

02.06.2021 16:42

0

Ja nadal nie rozumiem, po kiego ... mają być użyte w wyścigu dwie mieszanki opon. I jeszcze na dodatek (pewnie dla "atrakcyjności" wyścigu) kierowcy zamiast cisnąć, ile wlezie cały czas uważają, żeby oponki były w odpowiednim stanie, a ta degradacja jest niejako zaprogramowana w konstrukcji ogumienia. To są wyścigi F1, a nie mistrzostwa Pirelli tudzież ich poligon testowy. Jak ktoś chce jechać cały wyścig na miękkiej mieszance, to niech jedzie. Pit-stopów może sobie robić, ile chce. Nawet co 3 kółka. Bez sensu te przepisy.

avatar
Manonfire

08.08.2020 17:02

0

Och, jakbym się cieszył, gdyby Hulk stanął na pudle. Mało realne ale jednak... Tyle czasu chłopaczyna jeździ w F1 i jak dotąd nic.

avatar
Manonfire

28.06.2020 13:40

0

Święte słowa Panie @2. mcjs. Nic dodać, nic ująć. To dobry, ambitny zawodnik i jak dostanie coś szybszego od Fiata 126p to może pokazać, że nie jest tam przypadkiem.

avatar
Manonfire

10.06.2020 21:52

0

- Tato, tato, kuuup mi Williamsa. Proooszę...

avatar
Manonfire

20.03.2020 19:24

0

@1 Do tej pory 108 ludzi na świecie zdobyło pierwsze miejsce w F1 GP. Mój niewielki blok ma więcej mieszkańców. Kubica nie zwyciężył fuksem, tylko rywale popełnili błędy, których ten sport nie wybacza. Kubica ich nie popełnił i wygrał.

avatar
Manonfire

23.02.2020 19:58

0

@4 Może Claire miała nadzieję, że kilka teamów się wycofa i zostanie Merc, Ferrari, Red Bull i Williams? Byłoby to wtedy całkiem realne... Tak czy owak życzę Williamsowi odzyskania formy. Żal patrzeć na staczającą się legendę F1.

avatar
Manonfire

04.10.2019 02:41

0

Pracownicy Williamsa skrupulatnie przeszukują przyfabryczne śmietniki zakładów motoryzacyjnych oraz złomowiska. Może coś wygrzebią...

avatar
Manonfire

08.08.2019 12:46

0

Podejrzewam, że Frank Williams nie jest już w pełni sprawności umysłowej. Piszę to z pełnym szacunkiem, nie w celu robienia sobie żartów. Gdyby był, nie pozwoliłby córce robić pośmiewiska z bądź co bądź legendy motosportu.

avatar
Manonfire

29.07.2019 02:48

0

@12 RUS był szybszy o sekundę. Natomiast punkt zdobył KUB. Może i nie ma tej szybkości, co 10 lat temu, ale to on ma punkt, a nie Russel. Anglik popełnił błąd, który kosztował go być może pierwsze oczko w jego dopiero rozpoczynającej się karierze. Kubica błędu nie popełnił. Można gdybać, co by było w przypadku bolidów Williamsa o osiągach zbliżonych do czołówki (czego im życzę z całego serca - żal patrzeć na legendę motosportu będącą na dnie) albo choćby środka stawki. Jednakowoż jest jak jest. RUS 0, KUB 1.

avatar
Manonfire

28.07.2019 21:22

0

Piękny dzień :D

avatar
Manonfire

11.07.2019 10:11

0

Mają podstawy: niezły silnik i niezłych kierowców. Nie idzie im tylko obudowanie powyższych bolidem.

avatar
Manonfire

23.06.2019 10:01

0

@ 2. TomPo Myślę, że kwestia nazwiska ma mniejsze znaczenie niż strategia biznesowa Claire (trudno powiedzieć, czy za pełną aprobatą sir Franka). Ta pani boi się zaryzykować, bo kasa musi jako spółce giełdowej się po prostu zgadzać. I nie chodzi o ryzyko zamiany mieszkań członków zarządu na pudła kartonowe pod mostem tylko większą koncentrację na FI kosztem chwilowo gorszych wyników na giełdzie. Owszem, słaba oozycja giełdowa to mniej kasy ale jeśli bolid Williamsów trafiałby regularnie do trzeciego, czwartego rzędu i zdobywał niezłe punkty to i notowania na giełdzie by wzrosły. Nie jestem ekonomistą więc tak sobie na mój mały rozumek "kompinuję"

Przejdź do wpisu McLaren zaczyna się odradzać

avatar
Manonfire

25.05.2019 09:11

0

Zwiększyli moc i zapomnieli wzmocnić wał korbowy, by sprostał większemu obciążeniu. No cóż, zdarza się. Oby poprawki pomogły, bo żal patrzeć na Ricciardo i Hulka. Poza tym im szybciej więcej ekip będzie konkurencyjnych do "Trójcy" tym lepiej dla widowiska.

avatar
Manonfire

22.05.2019 11:20

0

I takie gesty mi się podobają. Nie wiem, czy nie ma tam jakiegoś drugiego dna ale takie tłumaczenie jak Ferdka pokazuje klasę zawodnika. Kiedyś nie przepadałem za Alonso, ale od jego spadania do coraz gorszych (choć w teorii świetnych) zespołów znalazł fajny dystans do siebie. Równy gość. I kierowca też znakomity.

avatar
Manonfire

06.05.2019 22:32

0

Schumacher się w tańcu nie p.... Chyba w '97 celowo staranował Villeneuve'a za co zostały mu odebrane punkty z całego sezonu. Jaques mógł być wściekły na Schumiego, ale ten manewr przesądził jego wygraną w sezonie. Niewątpliwie Schumachera nie znosił, ale on chyba nikogo nie znosi. Może poza Hamiltonem choć mam wrażenie, że gdyby się z nim ścigał to też by go nienawidził. Ten typ tak ma.

avatar
Manonfire

29.04.2019 01:59

0

@4 Bo Ricciardo jeżdżąc w Red Bullu zwykle zachowywał się bardzo bezpiecznie na torze a jego manewry wyprzedzania były bardzo "eleganckie". Tak czy owak powinien zasięgnąć pomocy psychologa bo ewidentnie od połowy ubiegłego sezonu coś złego się z nim dzieje.

avatar
Manonfire

12.04.2019 07:41

0

@1 To już tylko 3 s. straty do lidera. "Tylko i aż" chciałoby się powiedzieć, ale myślę, że i tak trzeba się cieszyć bo pewien progres jest. Kubica chyba mówił, że bolid jest ten sam, ale może charakterystyka toru, asfalt, temperatura ma jakieś znaczenie dla osiągów Williamsa. Tak czy owak lepiej nie znaczy dobrze. Wierzę, że zespół w końcu się ogarnie. Skoro takie cuda jak powrót Roberta do F! się zdarzają, to Williams też się może dźwignąć. Oby tylko nie za osiem lat, jak KUB.

avatar
Manonfire

15.03.2019 10:33

0

@12. f1gold Za 15 zł. miesięcznie możesz mieć dostęp do kanałów Eleven na Player.pl. Może być to usługa "standalone" bez żadnych innych pakietów (choć czasem interesujących). Przyznam, że nie testowałem tej usługi mając kablówkę i tam po negocjacjach stanęło na chyba 12 zł za miesiąc. Czasem zdarza mi się być w pracy w weekend wyścigowy no i tam taka opcja byłaby dla mnie korzystna. Pracę mam taką, że czasem mogę sobie pozwolić na gapienie się w laptopa/smartfona czy tabletu. !5 zyli za miesięczny dostęp do F1 + Liga włoska, niemiecka i hiszpańska. Wydaje mi się, że warto.

avatar
Manonfire

09.01.2019 11:20

0

Nie jestem ekspertem w tej branży (w żadnej innej również) ale chciałbym tak zaprojektowanych bolidów i torów, żeby w statystykach nie okazywało się, że jest "12 wyprzedzeń" na wyścig. Kierowcy mają się ścigać, a nie być testerami opon i eko-driverami. Ma być ryk silników, jazda po bandzie. Poziom bezpieczeństwa (monococque, HANS, teraz HALO) - można szaleć. Ci kierowcy to nie 12-letnie dziewczynki. Nie, nie chcę oglądać szczątków ludzkiego ciała, chcę oglądać WYSCIGI.

avatar
Manonfire

29.12.2018 11:20

0

Wydaje mi się, że stop-go jest najsensowniejsze. Choć widzę generalnie inny problem - niekonsekwencja sędziów. Za to samo przewinienie jeden kierowca dostaje karę (pal licho jaką) a inny nie. Przy pełnej konsekwencji obecny system kar byłby pewnie wystarczający.

avatar
Manonfire

14.12.2018 09:19

0

Spokojnie, młodzi dostaną szansę. Wydaje mi się (jeśli się mylę to mnie poprawcie), że na początku sezonu jakoś nie spekulowano za specjalnie o odejściu Alonso z F1. Różne rzeczy mogą się zdarzyć. Kubica uczciwie zapracował sobie na to miejsce.

avatar
Manonfire

02.12.2018 19:26

0

Musi mieć jakieś doświadczenie w moto, bo od razu na R1 by go nie wsadzili. A tak na marginesie: MV Agusta nie "Augusta" :)

avatar
Manonfire

23.11.2018 02:13

0

@4 Cudów bym się nie spodziewał. Natomiast w związku z tym, że Robert jest ceniony za b. dobrą współpracę z inżynierami i umie określić, co konkretnie jest nie tak z bolidem w danych warunkach to jestem pewien, ze progres będzie. W tym sezonie wyjeżdżał na tor dosłownie kilka razy, a teraz będzie miał do dyspozycji cały weekend wyścigowy na każdym torze. To musi przynieść pozytywne efekty jeśli oczywiście wystarczy Williamsowi kasy na porządny rozwój bolidu.

avatar
Manonfire

02.09.2018 09:59

0

@4 Zgadzam się. Powinni łapać się wszystkiego, co mogłoby poprawić osiągi bolidu. Choć pewnie księgowi wszystko mają policzone...

avatar
Manonfire

19.07.2018 21:45

0

@3 "Ocon? Perez? Obydwoje sa o niebo lepsi od tej miernoty." Który z wyżej wymienionych kierowców jest kobietą skoro piszesz "obydwoje"?

avatar
Manonfire

22.06.2018 20:16

0

@2 W usprawiedliwieniu dzwona.

avatar
Manonfire

09.06.2018 02:24

0

A na źle zabezpieczoną studzienkę kanalizacyjną to też nie on najechał? Mogło mi się coś pomylić, stąd pytanie.

avatar
Manonfire

12.05.2018 02:48

0

Najwyraźniej nie za bardzo da się Williamsem szybciej pojechać. Już pal licho ile miał paliwa, i tak był szybszy od regularnych kierowców teamu. Do hurraoptymizmu mi daleko i nie spodziewałem się jakichś kosmicznych czasów Kubicy ale liczę na jego powrót do stawki.

avatar
Manonfire

21.03.2018 10:32

0

@2 IMHO DRS powinien być używany w trakcie wyścigu tak samo, jak w qualu. Czyli wtedy, kiedy kierowca uzna to za stosowne. Skoro już jest taki dopalacz, czemu ograniczać jego stosowanie? Trochę sztuczne ograniczenie, podobnie jak z koniecznością użycia dwóch mieszanek gum. Nijak nie mogę tego przetrawić.

avatar
Manonfire

28.02.2018 10:54

0

Niestety, poziom dziennikarstwa od wielu lat spada. Liczą się sensacyjne newsy na poziomie brukowca a nie rzetelna relacja. Będę teraz brutalny, ale mam wrażenie, że największym szczęściem takiego "dziennikarza" jest znalezienie na śmietniku martwego noworodka.

avatar
Manonfire

20.02.2018 18:12

0

Halo wygląda nieciekawie. Jak zresztą w innych bolidach. Pytanie, jak się będzie sprawdzać w kwestiach bezpieczeństwa. O ile w przypadku Bianchi'ego być może uratowałoby mu życie, to u Massy niekoniecznie dałoby spodziewany efekt.

avatar
Manonfire

06.02.2018 11:42

0

@1. Heniek007 Odnoszę wrażenie, że tam gdzie pojawia się Bulion zaczynają się również pojawiać kłopoty teamu. Ale ja może jakiś przewrażliwiony jestem...

avatar
Manonfire

31.01.2018 19:47

0

@17 Kilka sezonów temu, za diabła nie pamiętam kiedy i w którym GP byli grid boys. Wyglądało to tak kuriozalnie, że już nikt do tego pomysłu nie wrócił. Jak dla mnie grid girls nie są elementem koniecznym, choć dość tradycyjnym w motosporcie. Jak znikną płakać nie będę, bardziej interesuje mnie wyścig. Dziewczęta to wolę na żywo.

avatar
Manonfire

25.01.2018 09:37

0

Daj im Panie Boże. Aż żal było patrzeć, jak taka marka ledwo dojeżdża do mety.

avatar
Manonfire

08.12.2017 11:00

0

Nie mam specjalnie zdania co do samego Wehrleina, ale mam wrażenie, że zbyt często z ust ludzi zw. z F1 padają słowa o "potencjale na MŚ" dotyczące różnych zawodników. Tylu ich było, a przez ostatnią dekadę w zasadzie VET/HAM z incydentami w postaci BUT i ROS.

avatar
Manonfire

17.09.2017 08:59

0

@3 Chętnie zakład bym przyjął, by z satysfakcją go przegrać. F1 śledzę od lat, pojawienie się RK w stawce spowodowało, że jeszcze bardziej fascynowałem się F1, co robię nadal. Jego powrót do ścigania to jedna z niewielu historii w sporcie, która mogła mnie ucieszyć. No, może na poziomie powrotu A. Małysza i trzech złotych medali na najbliższych Zimowych Igrzyskach olimpijskich (w tym w drużynie). WIlliams to dobra opcja, team legenda F1. To, ze teraz cienko przędą nie oznacza, że tak będzie zawsze.

avatar
Manonfire

28.08.2017 09:04

0

No, to pojechał trochę po Renault. Natomiast w tym, czym może niebawem nadejdzie bardzo będę kibicował renówce.

avatar
Manonfire

26.08.2017 09:48

0

@ TheTrain [...]To byłbym bardzo negatywny marketing i tego się obawia Renault.[...] Myślisz, że przyjęcie Roberta do Teamu byłoby negatywnym marketingiem? Śmiem twierdzić, iż wizerunkowo byłoby znakomitym posunięciem. Jakby Kubica jeszcze meldował się na podium, czego mu szczerze życzę, to lepszego PR zrobić sobie nie można. Oczywiście, tak jak twierdzisz, brytyjskich kibiców może ubyć. To już zarząd czy cokolwiek tam jest zważy zyski i straty i podejmie decyzje.

avatar
Manonfire

31.07.2017 11:29

0

Wiedzą, co robią. Chciałbym, by w istocie kolejnych wyścigach Merc miał jakieś dodatkowe atuty, ale już na SPA pogoda może nieźle namieszać. Kibicuję HAM, , ALO, BOT i VES, bo to ciekawi zawodnicy (w tej właśnie kolejności, jak dla mnie) ale chciałbym, o jak bardzo bym chciał pokibicować KUB, najlepiej już na SPA.

avatar
Manonfire

28.07.2017 11:24

0

Za Palmerem idą chyba niezłe pieniądze. Za Robertem nie. Stąd też pewnie chęć podreperowania budżetu. Kubica, jak już wielu Forumowiczów w różnych wątkach zauważało ma jednak duży atut medialny. Może to nie największy powrót po poważnej kontuzji na świecie, niemniej gdyby Robert jednak (na co oczywiście liczę) znów zaczął jeździć i daj Bóg wygrywać, Renault bądź jakiś inny Team nie mógłby się opędzić od mediów. Kubica mógłby być w pewnym momencie marką samą w sobie, bo to historia nieczęsto spotykana w przecież piekielnie drogich sportach motorowych. Koleś praktycznie bez zaplecza finansowego, "natural born driver", który głównie przez to jak jeździ był i jest szanowany w całym motosportowym światku. jaką lepszą promocję (poza grubymi plikami kapuchy) zespół może mieć? Chyba tylko Królową Elżbietę, ale Jej Wysokość - z całym szacunkiem - zdaje się nie jeździć bolidami F1. Innymi zresztą chyba też nie. Logicznym jest zatem zatrudnienie Kubicy. I te moje powyższe zdania powinien wziąć pod uwagę szef Renault, ponieważ niezbicie dowiodłem, że Robert Kubica powinien jeździć w F1 najpóźniej w przyszłym sezonie ;)

avatar
Manonfire

28.05.2017 21:35

0

No i po wyścigu. Na Hondę zawsze można liczyć :(

avatar
Manonfire

17.05.2017 19:23

0

@ 6 Dzięki.

avatar
Manonfire

17.05.2017 11:41

0

Myślę,że ALO miał dobry pomysł z Indy. Po pierwsze się odstresuje po tych latach z Hondą (choć mam nadzieję, iż w końcu McLH wróci na swoją pozycję z czasów Senny), a po drugie może wykorzystać zdobyte tam doświadczenie w F1. Wiem, że to inna filozofia, ale jak ma się poważną domieszkę benzyny we krwi (a Alonso niewątpliwie ma tak fifty/fifty i to wysokooktanową) to i z jazdy Syreną 102 jakieś doświadczenie "kierownicze" da się wziąć. Choćby to jedno: "są na świecie lepsze samochody." :) Tak znów poważnie gość po prostu chce się ścigać, to jego życie i pasja a na dodatek dobrze płatna praca, a nie tylko ruszać z pól startowych - i to nie zawsze.

avatar
Manonfire

17.05.2017 11:24

0

Pewnie już ktoś o to pytał, ale gdzie można obejrzeć treningi, qual i wyścig (poza oczywiście udaniem się na tor Indianapolis)?

avatar
Manonfire

30.04.2017 19:08

0

@1 Czemu nie zasłużone?

avatar
Manonfire

29.04.2017 11:13

0

Naprawdę aż żal ściska, jak patrzę na to, co się dzieje z McLH. Liczyłem na to, że Japończycy, których motoryzacji jestem fanem (japoński samochód i motocykl w moim posiadaniu) zrobią naprawdę konkurencyjny silnik. A tu taka klapa. Jasne, potrzebują może jeszcze trochę czasu. Ale w tym czasie McLaren może zaliczyć taki dół, że wycofają się sponsorzy i będzie problem z finansami. To oprócz Ferrari wręcz ikona F1, ale inwestorzy mogą przestać oglądać się na legendę. Wcale się nie dziwię ALO, że chce się w końcu ścigać (Indy), a nie zastanawiać się, gdzie najbezpieczniej będzie się zatrzymać w razie awarii bolidu, która nastąpi na 95%. Masakra.

avatar
Manonfire

21.04.2017 18:54

0

Mały błąd w arcie: daemony to w Uniksach są, Hill ma na imię Damon :)

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu