slawke
Ostatnia aktywność
avatar
slawke

13.12.2021 07:22

0

Merc mógł ściągnąć Hamiltona przy pierwszym vsc, wtedy to oni byliby w takiej sytuacji jak Verstappen, zagrali defensywnie i się to nie opłaciło. Zresztą wg mnie farsa zaczęła się już przy pierwszym starciu, tydzień temu za podobną akcję że ścięciem szykany Verstappen dostał propozycję mnie do odrzucenia przy restarcie na podstawie widzi mi się Masiego. A to była bliźniacza sytuacja. Musi coś być zrobione, bo o sędziowaniu mówi się więcej niż o ściąganiu.

avatar
slawke

19.02.2021 11:39

0

Tłumaczę wypowiedź Seidla na polski: Daniel będzie kierowcą nr 1. Koniec tłumaczenia.

avatar
slawke

06.02.2021 23:34

0

Chciałbym być przy rozmowie wychowawczej Stefano z Kimim :D

avatar
slawke

09.09.2019 13:35

0

Wg mnie gdyby Leclerc dostał karę, to powinien bardzo szybko przypomnieć sędziom GP Austrii, kiedy Verstappen wywiózł go poza tor bez kary. Charles mówił wtedy że rozumie gdzie sędziowie stawiają granicę i że sam też nie będzie katany za podobne rzeczy. Dobra decyzja

avatar
slawke

05.07.2019 09:39

0

Spokojnie spokojnie, nie liczcie na cuda. Saward pisze o nowym CEO, tę funkcję pełni Mike O'Driscol, tu nie chodzi niestety o Claire.

avatar
slawke

03.09.2018 13:17

0

potwierdzili już Norrisa

avatar
slawke

07.08.2018 20:12

0

Stroll wpompował kasę w Force India!

avatar
slawke

26.05.2018 23:24

0

Czy Hamilton użył sformułowania "switch positions"? Czy mówił że to jest jego celem na wyścig? Tak sobie myślę, że RedBull może go kusić kasą, szansą na rywalizację z Verstappenem, a sam Hamilton może myśleć o przejściu do nich (i Hondy) w charakterze wyzwania - tak jak mówił o przejsciu do Mercedesa z McLarena. Dla RedBulla posiadanie tych dwóch kierowców byłoby marketingowym majstersztykiem i zapewne sportowym strzałem w kolano. Merc z kolei na pewno nie pogardziłby Riccardo.

avatar
slawke

12.04.2018 15:16

0

A potem specjaliści od marketingu i public relations kazali nam sobie dać po buziaku. I wszyscy śmiali się i dokazywali.

avatar
slawke

28.03.2018 10:41

0

Może papa Stroll gra na upadłość FI i wykupienie pozostałości za śmieszne pieniądze

avatar
slawke

31.01.2018 15:09

0

W imię równouprawnienia kobiet - schowajmy kobiety do szafy. Czekam na parytety wśród kierowców.

avatar
slawke

26.01.2018 22:07

0

TAK! Oby to weszło. W wiosenno-letniej europejskiej części sezonu wyścigi mogłyby się nawet o 16:00 zaczynać, o 18;00 jest dalej jasno. Teraz oglądam wyścig i jednocześnie pluję sobie w brodę że nie korzystam z pięknej pogody w wolny dzień, rower się kurzy, brzuch rośnie. Błagam, niech ta zmiana wejdzie w życie.

avatar
slawke

11.11.2017 11:36

0

Powrotroberta Blogspot kom

avatar
slawke

11.11.2017 11:32

0

@6 oczywiście że jest źródło, jest nawet wklejony film z wypowiedzią Paddy'ego która zostala nadinterpretowana. Tutaj też wielokrotnie były publikowane wypowiedzi Cyrila, że Palmer będzie jeździł do końca sezonu, potem się okazało inaczej, też uważasz że artykuły o tym informujące były bez pokrycia? Tak czy siak to była pierwsza wypowiedź kogoś z Williamsa na temat testów Kubicy w Abu Zabi, więc jest to pozytywna wiadomość i dobrze że się również tutaj pojawia

avatar
slawke

11.11.2017 11:19

0

@2 KTP bo nie mieli tej informacji z WP tylko z innego źródła, które dzisiaj zresztą dokładnie wyjaśniło dlaczego taki news został wypuszczony. I nie określilbym tego szukaniem sensacji, bo wypowiedź Paddy'ego jest dosyć mocnym mocnym potwierdzeniem. Jasne, mogą się jeszcze wycofać, ale tak samo mogliby się wycofać gdyby powiedzieli że na 100% testy jedzie Robert. Mało było przypadków kiedy szefowie mówili że ktoś na 100% pojedzie do końca sezonu?

avatar
slawke

10.11.2017 18:51

0

Kubica pojedzie a Abu na testach! Paddy własnie potwierdził

avatar
slawke

09.10.2017 14:54

0

"Jest nam niezmiernie miło powitać Michaela Buffera, który stanowić będzie część naszego zobowiązania względem fanów do kreowania czynnika rozrywkowego w Formule 1" Jak bardzo trzeba być tak przesiąkniętym korpo światem żeby mówić takie rzeczy :D

avatar
slawke

05.10.2017 21:33

0

1:28.777

avatar
slawke

05.07.2015 08:09

0

a może Williams Aston Martini :)

avatar
slawke

18.05.2015 12:00

0

Hmm, przy dłuższym czasie tankowania mógłby się pojawić kolejny element strategii - jeden pitstop z tankowaniem a jeden tylko ze zmianą opon - skoro limit ilości paliwa na wyścig ma pozostać to tankowanie np 30-30-40 mogłoby być dłuższą strategią niż np 30-70-0

avatar
slawke

03.12.2014 20:05

0

Znowu zepsuli safety car? Jak ktoś będzie za maruderem to będzie miał zepsuty restart - żadnych szans na zaatakowanie kogoś kto faktycznie jedzie przed nim

avatar
slawke

10.03.2014 15:58

0

@ 7. dafxf Fakt. Polsat powinien dopłacić do zabawy, ale F1 pokazać. A cała ich platforma cyfrowa ma być za darmo bo są biedni ludzie. Tak samo mercedesy i wille nad morzem powinny być za darmo. A płatność za "usługi w tzw transporcie" to już zdzierstwo ostateczne. Trzeba się niestety przygotować na oglądanie F1 w obcym języku, czy to przez neta czy przez kanały FTA. Biadolenie o dobru społecznym jest śmieszne.

avatar
slawke

10.03.2014 13:41

0

@ 4. dafxf A może sam załóż telewizje, wywal grube miliony na prawa i odnoś straty, ze względu na "dobro społeczne". Ewentualnie jeśli taka prosta kalkulacja Cie przerasta to załóż firmę, która będzie kupować powiedzmy samochody za 50 000 zł a następnie sprzedawać je po 25 000 zł. Równie absurdalny model biznesowy do tego który proponujesz :D Dobro społeczne :D dobre sobie :D

avatar
slawke

24.02.2014 10:58

0

@1. slawex1983 To by była nowość. Zespoły F1 produkujące własne części. SZOK

avatar
slawke

29.01.2014 17:41

0

Wreszcie w kolumnie konstruktorów jakaś rozsądna kolejność :) oby ta trójka była na topie przez cały sezon

avatar
slawke

29.11.2011 09:30

0

Na stronie LRGP news o zatrudnieniu Kimiego jest po francusku, angielsku, niemiecku i rosyjsku, w połączeniu z ostatnimi akcjami z przekręcaniem słów itd słabo to wygląda

avatar
slawke

09.02.2011 20:25

0

@RoyalFlesh F1 Po pierwsze, napisałem że Lopez chce mieć mistrzowskiego kierowcę, żeby cała ta kasa którą wydali na innowacyjny samochód nie zmarnowała się, na pewno będą się starać znaleźć możliwie najlepszego kierowcę. Dla nas i dla Roberta będzie jednak lepiej, jeżeli takiego kierowcy nie znajdą, w końcu nie jest to łatwe zadanie, najlepsi kierowcy świata to raczej nieliczna grupa ludzi. Dlatego myślę że rozsądnie jest założyć, że nowy kierowca nie będzie tak dobry jak Robert. Dla teamu niestety to już nie będzie taka dobra sytuacja, bo będą mieli auto na które wydali kupe kasy, a które nie będzie wygrywać. W tej sytuacji będą musieli reagować. Postawcie się teraz w roli szefa teamu, lepiej będzie pokazać kolejne nowinki i zyskać na tym 1-2 miejsca w wyścigu, pokazać konkurencji co daje korzyści żeby mogli to skopiować i wykorzystać do powiększenia przewagi? To chyba bez sensu, To tylko hipotetyczne rozważania co się może zdarzyć, nie mniej jednak wg mnie całkiem rozsądne. Sedno jest takie, że jeśli Renault nie znajdzie dobrego kierowcy, a mimo to będzie rozwijać dla niego samochód, to tylko na tym straci, bo konkurencja nie śpi

avatar
slawke

09.02.2011 20:01

0

92. a31 ale można zająć 4. czy 3. miejsce w konstruktorach dojeżdżając na miejscach 5-10 jak i 2-5, napisałem przecież, że najważniejsze (dla nas kibiców i dla Roberta) jest aby zastepca nie był w stanie walczyć o mistrzostwo świata indywidualnie, wtedy będzie można w środku sezonu go zmienić na Kubicę i Team w klasyfikacji konstruktorow nic nie straci. Jesli będą widziec (chocby po telemetrii) ze zastepca nie wykorzystuje bolidu na 100% to wg mnie popelnia blad jesli odslonia wszystkie najmocniejsze karty, po to aby ten dojezdzal oczko czy dwa wyzej, jednak dalej nie wygrywał. Cała para pójdzie w gwizdek, stracą element zaskoczenia (tylko dzieki temu Brawn wygrał w 2009) i wszystko beda musieli zaczynac od poczatku. Dlatego Lopez mówi, ze musza mieć kierowcę zdolnego do wygrania mistrzostw, poszli z projektem bardzo odwaznie, bo tylko dzieki innowacjom mozna wyjsc na prowadzenie w F1, a jesli kierowca nie bedzie w stanie dzieki nim wygrywac, to nie ma sensu pokazywac konkurencji ze te innowacje daja zysk. Przyklad, zastepca Kubicy zaczyna sezon na miejscach 6-8, wprowadzaja kolejne poprawki i ulepszenia, ów zastępca dojezdza na miejscach 3-5, konkurencja widzi że patenty daja efekt i wprowadza je u siebie, Alonso czy Hamilton umieja to wykorzystać i w ten sposob Renault nie ma ani wysokich lokat ani asów w rękawie, które można wystrzelić kiedy za kółkiem będzie klasowy driver.

avatar
slawke

09.02.2011 19:42

0

Chyba jasne jest, że jeśli zastępca Kubicy będzie w czubie i będzie miał szanse na mistrzostwo indywidualne wtedy choćby i Robert był w świetnej formie nie wróci za kierownicę Renault w tym sezonie, trudno powiedzieć co w następnym - to będzie zależało od końcowego wyniku pana XXX i od ewentualnego zatrudnienia na kolejny sezon Pietrowa. Najlepiej dla Roberta będzie jeśli jego zastępca nie będzie w stanie wykorzystać potencjału bolidu, myślę że zauważą to na testach, wtedy najrozsądniejszym posunięciem dla zespołu będzie delikatne zamaskowanie potencjału, tak żeby nie stracić efektu zaskoczenia dzięki innowacjom (jeżeli nie będzie widać wyników to inni nie będą kopiować od Renault). W takiej sytuacji można mieć nadzieję że Robert po powrocie będzie w stanie walczyć w czołówce, o ile będzie mógł wrócić w tym sezonie, ewentualnie innowacje pokażą swój potencjał dopiero w sezonie następnym.

avatar
slawke

28.01.2011 19:55

0

@10. Chyllus - no z tego co pamiętam (a mam bardzo dobrą pamięć) to w 2008 roku Massa stracił mistrzostwo świata na ostatnim okrążeniu ostatniego wyścigu, więc sobie chyba zły sezon wybrałeś żeby się bawić w loże szyderców

avatar
slawke

11.01.2011 21:54

0

Hmmm, sam sobie zrobiłem z ciekawości zestawienie o którym pisałem wcześniej i dostałem ciekawy wynik :) Liczby przedstawiają ile punktów dany kierowca zyskał lub stracił w wyścigach przesuwając się w stosunku do pozycji z kwalifikacji Oczywiście nie jest to jakoś super obiektywne, bo przecież wiadomo że vettel zdobywajac 10 PP ma wiecej do stracenia chocby przez awarie. Button +68 Rosberg +21 Alonso +20 Hamilton +18 Schumacher +16 Kubica +11 Massa +2 Barrichello -11 Webber -94 Vettel -128

avatar
slawke

11.01.2011 21:10

0

Wg mnie najlepszy do oceny klasy kierowcy jest tzw "przelicznik Roberta Kubicy". Robert mówił parę razy, że patrząc na miejsca w kwalifikacjach to Vettel powinien być mistrzem dużo wcześniej. Może ktoś pokusi się o taką klasyfikację kierowców za zeszły sezon na podstawie różnicy "punktów" zdobytych w kwalifikacjach i już tych prawdziwych z wyścigu :)

avatar
slawke

04.10.2009 13:43

0

Sorry za offtopa, ale na autosporcie jest wypowiedz Howetta że prawdopodobnie stracili szanse na kontrakt z Kubicą

avatar
slawke

03.10.2009 12:51

0

no właśnie, zależy kogo najpierw przesuniemy :D

avatar
slawke

21.09.2009 15:00

0

Cała ta sprawa wygląda na zemstę dziadków na Flavio za sprawę z regulaminem, generalnie rzecz biorąc ucierpiał tylko on ;]

avatar
slawke

11.09.2009 18:11

0

Rany, od dawna uważam, że santander nie potrzebuje alonso od razu, co za problem dogadac sie ze podpisujemy umowe teraz, alonso przychodzi za rok, to bylo jasne od samego poczatku, ale dla wiekszosci sensacja jest wazniejsza niz racjonalne myslenie

avatar
slawke

03.09.2009 16:58

0

@ris - o niczym?

avatar
slawke

03.09.2009 16:39

0

Dyplomacja - jest wtedy kiedy ktoś mówi Ci "wypier....." w taki sposób że czujesz podniecenie w związku ze zbliżającą się wyprawą :)

Przejdź do wpisu Ferrari dziękuję Badoerowi

avatar
slawke

01.09.2009 23:13

0

a ja mówię że pojedzie Badoer :)

avatar
slawke

23.08.2009 15:50

0

Ale komentatorzy w ogóle nie wiedzieli co się dzieje, co mi zapadło w pamięć to: 1. Nie zauważyli jak kubica łyknął heidfelda chociaż to realizator pokazywał 2. Nie zauważyli że mechanicy hamiltona po prostu zaspali i nie przygotowali wcale opon, tylko w trakcie pitstopu je dopiero przynosili 3. Nie zauważyli że webber wyjechał za kubicą dlatego że musiał przepuścić kogoś przy wyjeździe z pita

avatar
slawke

04.08.2009 12:27

0

Schumacher pewnie teraz myśli "przynajmniej na czynsz będzie"

avatar
slawke

31.07.2009 19:26

0

Sama prośbą o to Ferrari dało ciała na całej linii, wstyd i żenada

avatar
slawke

30.07.2009 19:30

0

specjalnie ich wykluczyli, żeby Alonso pojechał w ferrari, teraz jak się sprawa posypała to ich odwieszą i koniec pieśni

avatar
slawke

29.07.2009 12:14

0

Renault - sprawa jest prosta

avatar
slawke

01.07.2009 20:32

0

lechart, dlaczego niby?

avatar
slawke

27.06.2009 14:35

0

Polak477 niezły moron z ciebie, maja ciezszy bolid, czyli moga dac mniej balastu, zaden bolid bez balastu nie wazy 600 kg. Moze wytlumaczysz w takim razie jak to mozliwe ze Ferrarki startuja wazac np 640 kg i zjezdzaja na pita po wypaleniu mniej wiecej 40 kg paliwa, przeciez powinni miec tylko 10 kg paliwa

avatar
slawke

25.04.2009 15:48

0

a ja się pytam dlaczego Kubica nie zrobił jeszcze jednego kółka skoro mógł?

avatar
slawke

19.04.2009 18:34

0

ale chrzanicie:) sprawa jest prosta, jeśli tam nie było z górki to nie mógł przyspieszyć bez dodania gazu i żadne t->0 czy analizy statyczne nie zrobią z minusa plusa ;) Robertowi tak się po prostu powiedziało, a tu od razu dyskusja:D krowy doić a nie zajmować się fizyką, zwłaszcza master piha bo widze ze ma blade pojecie skoro twierdzi ze zjawiska wymagajace czasu sa w mechanice nieopisywalne Mnie tam się podoba taka sytuacja, BMW dało ciała, budowali samochód przez cały sezon a i tak nic z tego nie maja:D wreszcie sa jakies przetasowania konstruktorskie a nie stagnacja, która wynikala z tego że od kilku lat samochody praktycznie się nie zmieniały i kto raz zrobił dobry ten rządził. W końcu jakieś rozwiązania które można do cywila wprowadzic (KERS) i które w znaczący sposób wpłyną na samochody osobowe i ich spalanie. Szkoda Kubicy, ale on sobie da radę.

Przejdź do wpisu BMW chce zapomnieć GP Chin

avatar
slawke

05.04.2009 13:06

0

7 silników, przecież ten z Australii działa

avatar
slawke

04.04.2009 15:57

0

OMG, onet sie tu robi, ciagle tylko że KERS waży 30 kilo i Alnso ma najmniej, co za moroni

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu