2014-11-09 GP Brazylii - Wyścig 17:00
Poz. | Kierowca | Zespół | Czas | Pkt. |
---|---|---|---|---|
1 | N.Rosberg | Mercedes | 1:30:02.555 | 25 |
2 | L.Hamilton | Mercedes | +1.4 | 18 |
3 | F.Massa | Williams | +41.0 | 15 |
4 | J.Button | McLaren | +48.6 | 12 |
5 | S.Vettel | Red Bull | +51.4 | 10 |
6 | F.Alonso | Ferrari | +1:01.9 | 8 |
7 | K.Raikkonen | Ferrari | +1:03.7 | 6 |
8 | N.Hulkenberg | Force India | +1:03.9 | 4 |
9 | K.Magnussen | McLaren | +1:10.0 | 2 |
10 | V.Bottas | Williams | +1 okr. | 1 |
11 | D.Kwiat | Toro Rosso | +1 okr. | |
12 | P.Maldonado | Lotus | +1 okr. | |
13 | J.E.Vergne | Toro Rosso | +1 okr. | |
14 | E.Gutierrez | Sauber | +1 okr. | |
15 | S.Perez | Force India | +1 okr. | |
16 | A.Sutil | Sauber | +1 okr. | |
17 | R.Grosjean | Lotus | +8 okr. | |
18 | D.Ricciardo | Red Bull | +32 okr. |
Klasyczny hat-trick Rosberga w Brazylii
Nico Rosberg na torze Interlagos zgarnął klasycznego hat-tricka, wygrywając wszystkie treningi, wszystkie segmenty czasówki a w niedzielę dorzucając piątą w tym sezonie wygraną. Na mecie Niemiec wyprzedził Lewisa Hamiltona i Felipe Massę.Co więcej w dniu wyścigu przez chmury przebłyskiwało słońce, a tor niebezpiecznie rozgrzał się do przeszło 50 stopni Celsjusza, sprawiając, że większość stawki zdecydowała się na strategię trzech zjazdów na aleję serwisową.
Jak na Grand Prix Brazylii, które często było świadkiem rozstrzygnięć losów mistrzostw świata F1, start wyścigu przebiegł bez większych sensacji. W pierwszym zakręcie większość stawki obroniła swoje pozycje. Nico Rosberg pewnie utrzymał pozycję przed Lewisem Hamiltonem oraz kierowcami Williamsa, Massą i Bottasem.
Dopiero w trzecim zakręcie błąd popełnił Sebastian Vettel, który od razu został wyprzedzony przez Kevina Magnussena i Fernando Alonso.
Tylko czterech zawodników zdecydowało się na start na średnim ogumieniu Pirelli. Byli to Kwiat, Grosjean, Sutil i Hulkenberg. Jak się można było spodziewać większość stawki przystępująca do wyścigu na miękkich oponach już po kilku okrążeniach zmieniała opony na średnie. Pierwsze zjazdy na aleję serwisową rozpoczęły się już na 6 okrążeniu.
Po pierwszej turze zjazdów na pas serwisowy nie doszło do żadnej niespodzianki. Nieco ciekawiej za sprawą kierowców Mercedesa było podczas drugiej tury zjazdów. Nico Rosberg jako pierwszy zjechał do boksów na 27 kółku, podczas gdy Lewis Hamilton próbował naciskać przez kolejne dwa okrążenia, jednak na jednym z zakrętów przeliczył się i wypadł z toru. Szczęśliwe Brytyjczyk mógł powrócić do rywalizacji, szybko zjechał do boksów po świeże opony, jednak stracił do swojego kolegi z zespołu przeszło 6 sekund.
Cały przejazd do trzeciej zmiany opon Hamilton w bardzo imponującym stylu niwelował stratę do Rosberga, aby po ostatnim zjeździe na pitlane ponownie znaleźć się tuż za tylnym skrzydłem Niemca.
Kierowcy Williamsa, którzy we wczorajszych kwalifikacjach mogli jako jedyni próbować nawiązać rywalizację z Mercedesem, dzisiaj nie mieli najłatwiejszego wyścigu. Mimo błędów w boksach i kary 5 sekund dla Massy za przekroczenie prędkości na alei serwisowej, Felipe Massie udało się przekroczyć metę na trzeciej pozycji i wskoczyć na upragnione podium przed własną publicznością. Przy okazji domowy wyścig Massy okraszony był odrobiną humoru, gdy Brazylijczyk pomylił garaże i podczas jendego ze swoich zjazdów zawitał do mechaników McLarena.
Valtteri Bottas miał mniej szczęścia i wyścig zakończył na odległej pozycji, za Hulkenbergiem i Magnussenem.
W drugiej części wyścigu z rywalizacji na skutek awarii przedniego zawieszenia z walki wycofał się Daniel Ricciardo. W samej końcówce GP Brazylii piękną walkę na torze stoczyli walczący o szóste miejsce kierowcy Ferrari. Jadący ze strategią trzech postojów Fernando Alonso na trzy okrążenia przed metą poradził sobie z Finem jadącym na tylko dwa postoje, wyprzedzając go po zewnętrznej w pierwszym zakręcie toru.
Tuż za podium na metę przedostatniego wyścigu sezonu wjechali Jenson Button i Sebastian Vettel.
komentarze
1. F1fan_marcinvet
Gratulacje dla Rosberga
2. F1fan_marcinvet
może jeszcze zawalczy o tytuł
3. F1fan_marcinvet
szkoda Ricciardo
4. tomre
Wytłumaczcie logicznie na jakiej podstawie BUT miałby zostać zastąpiony przez ALO ???
5. F1fan_marcinvet
Honda chce Alonso i kropka
6. chelsea 8
Lubię kierowców Williamsa i sam zespuł ale to co odwalili dziś w boksach to parodia xD
7. grazek
Rosberg nawet się zbytnio nie cieszy. Wie, że w Abu Zabi musi liczyć na pech Hamiltona.
8. Maciek21
Gdyby nie DRS to Ham w życiu nie utrzymałby tempa Rosberga. Brawo tytuł jeszcze nie przesądzony.
9. Anuk
@3 Dobrze że już nie "walczy" o mistrza bo w przeciwnym razie szlag mnie dzisiaj trafił.
A właściwie to mnie trafił - przy pit stopie RAI. VET będzie musiał zastosować kary cielesne za każdą zwaloną zmianę opon, może wtedy czerwone głąby się nauczą.
10. marek007
Lewis odpuści walkę w ostatnim wyścigu wystarczy drugie miejsce i majster roku 2014 jego....
11. housepl
@10
Już spokój podpalasz się bo widzisz że Hamiltonowi nie idzie. Moim zdaniem to dalej nic nie zmienia. Tylko awaria Hamiltona daje mistrza Ros. Button nie zasłużył na koniec kariery.
12. marek007
Usunięty
13. magic942
Hamilton i tak pokazał, że jest lepszy od Rosberg, mając praktycznie identyczny bolid był wstanie odrobić 7 sekund co dla tego drugiego byłoby nie realne. Pozatym dobry wyścig Buttona i Vettela.
14. fan_formula1
Wie ktoś może czy Polsat ma podpisaną umowę na sezon 2015 ?? Ps. Sorry że nie w temacie
15. xeoteam
@11 za to Rai jak najbardziej powinien zakończyć karierę...
16. tomre
To jak tak Honda chce ALO to niech zrezygnują z MAG... Bo dzisiaj wyścig pokazał jak BUT stoi wysoko w aktualnej stawce...
17. kempa007
14. fan_formula1 z reguly takie umowy sa na trzy lata podpisywane, jak jest teraz ciezko powiedziec, ale Zientarski nie placze wiec chyba jest okay ;-)
18. Jahar
@4 tomre. Problemem Buttona nie jest Alonso A Magnussen ze swoimi układami w Mclarenie. Nie wiem dlaczego tak duży zespół woli przeciętnego Dunczyka a nie mistrza świata.
19. viggen
Niech mi ktoś przypomni, z jakim nr na kasku będzie jeździł w przyszłym sezonie Vettel?
20. housepl
@15 xeoteam
Zobaczymy ja bym dał mu w przyszłym roku szanse tym bardziej że bedzie jeździł ze swoim przyjacielem Vettelem może się jakoś odnajdzie i sami stworzą dobry duet. Raikkonen jeśli nie bedzie miał wyników w przyszłym sezonie to na 2016 trzeba będzie do Ferrari sciagnać Hulka/
21. Tilion
12. @ marek007 - wypowiadaj się kulturalnie, bo to się źle czyta.
Tak... Mcl ma kolejne potwierdzenie, jaki to mądry ruch zrobił, wybierając Magnussena zamiast Buttona. Gdyby nie dzisiejsze 2 pkt MAG miałby równiutko DWUKROTNIE mniej punktów od Jensona. Z czego 1/3 ich wywalczył w 1 wyścigu... I nie sądzę, że jest złym kierowcą. Tylko, że Jens jest po prostu LEPSZY. Mam cichą nadzieję, że może Lotus weźmie Brytyjczyka w przyszłym roku? Nie mają składu potwierdzonego jeszcze, a potrafią budować bolidy.
Czyli generalnie brawa dla ROS (wygrana), MAS, BUT, VET (dobra jazda wszystkich) i to chyba wszystko. Ktoś jeszcze się dziś wyróżnił?
Aha, i Felipe wjechał chyba do McLarena, bo to oni czekali na swojego kierowcę i mają podobne stroje, jak Williams, a nie Mercedes. I aż źle się słucha, ile to gaf dziś walnął pan Grzegorz. Co chwila mylił pary walczących kierowców i dopiero na mecie odkrył, że BUT dojechał 4. Żenada...
22. viggen
@15 A tobie powinni w końcu dać bana :)
23. meamea
@13 no własnie nie, bo rosberg kontrolował wyscig, akurat dziś hamilton spieprzył na własne życzenie ale jednak przegiął i wypadł z toru, a potem odrobić to nie problem, poprostu rozberg jechał swoim tempem, a przyszło co do czego to uciekał
24. Emer7
Co miał na myśli Grzegorz jędrzejewski mówiąc na starcie że cytuje "Kimi błyszczy w ten weekend" i na 34 okrążeniu że: "słabiutki wyścig Alonso" ????? Znowu pitolenie na antenie.
A jako ciekawostka Alonso wyprzedził w klasyfikacji obu kierowców Williamsa - różnicy w klasie bolidów nie musze chyba mówić
25. KowalAMG
Gratuluję Nico mial szczescie ze Lewis wywinol piureta ;) i dla Marka007 za piekny polot finezje i odpowiednie zrownanie z ziemia.
26. oso
@19 - nr 5.
27. fan_formula1
@ 17.kempa007 ok dzięki :-)
28. hakki
@15 xeoteam
Tak? Ciekawe jak pojechałby Alonso na tak zużytych oponach. Kimi pojechał dziś relatywnie dobry wyścig jak na ten słaby dla niego sezon. Źle pojechał ostatnio, ale dziś nie ma co narzekać, SF nie umożliwia swoim kierowcom walki o wysokie pozycje.
29. viggen
@oso
Dzięki! :)
Ciekawe czy dzisiaj Alonso znowu powie, że miał najlepszą walkę na torze od lat :P
30. rokosowski
@8 Maciek21
Hahaha to chyba żart, gdyby Hamilton startował przed Rosbergiem byłby 10 sekund przed nim na mecie, na twardych Rosberg tu nie istniał. Nie był wstanie go wyprzedzić na torze i też nie musiał tego robić ale był na dystansie całego wyścigu dużo szybszy. Tak jak i w całym sezonie.
31. gratoss
Gdyby Hamilton zjechał do boksu zaraz po Rosbergu wyjechałby na 1 miejscu
32. xeoteam
viggen , bo co? bo nie zgadzam się z Tobą odnośnie Rai? bo jesteś zaślepiony i do tego obrażasz wszystkich kto ma inne zdanie od kiedy tu się pojawiłeś?
33. EryQ
@14 Polsat podpisał tylko na ten sezon. Ale oglądalność jest całkiem zadowalająca więc raczej nie ma się co martwić że F1 zniknie w przyszłym sezonie. W wrześniu dzwonili do mnie z propozycją przedłużenia umowy i zażekali się, że na pewno sezon F1 2015 będzie w ich ramówce.
Co do wyścigu to szkoda, że nie popadało. Ferrari co tworzy to porażka. Sezon spisany na straty ale mogli by się postarać a nie robić sobie antyreklamę.
34. Jahar
@28. A niby dlaczego Alonso miałby odpowiadać za stan opon Kimiego? Wybrali dla siebie różne strategie i to ich sprawa.
@29. Żebyś wiedział, że to był dobry pojedynek ale Ty wolisz truć jadem zamiast to widzieć.
35. fankaWilliamsa
Dla mnie to nie był porywający wyścig były zabawne momenty-pomyłka Massy na szczęście bez konsekwencji bo jest podium ku mojej uciesze ;-) szkoda,że Valtteri miał pecha i dobre chociaż to 10-te miejsce.Wygrał Rosberg i tytuł jeszcze nie jest rozstrzygnięty.
36. Anuk
@34 tylko że problemem Kimiego nie była strategia a ~4sek pitstop....
37. hakki
@34 Jahar - a gdzie dostrzegasz ten jad? I gdzie napisałem, że Alonso miałby za ten stan odpowiadać? Mieli inne strategie, prawda. No i Kimi miał dzięki zespołowi 4,5 sekundy straty w boksie. Bez tego pewnie nawet by nie było tego pojedynku.
38. fan_formula1
@33 eryQ dzięki za info
39. Jahar
@Anuk. I uważasz, że te 5 sekund uratowałoby Raikkonena? Pewnie przez ten czas opony mu się popsuł a Alonso nie.
40. kaniuss
@14 i 17 nie, nie mają niestety...znowu kombinowac bedą zeby obnizyc cenę zakupu :(
41. Kii
Oj ledwo Rosberg oj ledwo ledwo... ;)
42. Jahar
@hakki. Z tym jadem to nie do Ciebie było. Wątpię aby Kimiego uratowało 5 sekund straty gdy jego Ferrari spadło z podnośnika, po prostu miał słabą przyczepność gdy jego rywale jechali na nowych oponach.
43. hakki
@34 Jahar - nie zauważyłem, że o tym jadzie to nie do mnie:) sorry.
44. kaniuss
Grzesiu im nie pomaga w zwiekszaniu oglądalnoći, ale na sile sie pcha Andrzejowi tam gdzie ciemno, a Andrzej slychac ze ma juz troche go dosc..;)
45. Kii
Rosberg niby się wygraną cieszył ale jednak była ta nutka grozy i smutku, zapewne miał cichą nadzieje ze Hamilton nie dojedzie. Cóż zostało Abu Dhabi który będzie zapewne najciekawszym wyścigiem. Mercedes też na pewno zrobi wszystko aby chłopaki dojechali swoją maszyną do mety i walczyli o majstra fair-play :). Lewis lubi ten tor i nie raz na nim wygrywał więc mając najlepszy bolid w stawce i przewage punktową która pozwala mu dojechać na 2 miejscu zdobędzie majstra chyba że zdarzy się mega pech i Lewis nie dojedzie czego mam nadzieje się nie stanie. Druga kwestia jest też taka że nie tylko Lewis może mieć problem z bolidem ale także Rosberg który też jednak może wyścigu nieukończyć. Według mnie szansa na zdobycie tytułu dla Ros jest taka jak głosowanie w ankiecie obok na mistrza, czyli cos w skali około 85:15 % :)
46. EryQ
@44 w Austin jak Jędrzejewski dowalił o Pameli to się Pan Andrzej chyba gotował w sobie :). W ten week wyścigowy dosyć powściągliwie wymieniali zdania ze sobą.
47. Anuk
@39 Nie jestem wróżką, aczkolwiek na ostatnich okrążeniach RAI tracił do ALO ok. 1,8 sekundy. Prawdopodobnie dałby rade się obronić.
48. hakki
@42 Jahar - zgadzam się, że miał słabą przyczepność i był wolniejszy - to nic dziwnego, ale zauważ, że Alonso przyjechał tylko 1,8 sekundy przed Finem, a nieco się napracował, żeby go wyprzedzić - mimo znacznie świeższych opon nie poszło mu tak łatwo. Przypuszczam, że gdyby nie ta strata w boksie, Alonso może dojechałby do Kimiego, bo był szybszy, ale brakło by mu czasu na wyprzedzenie Fina.
49. xeoteam
@48 jest taka opcja. Tu niestety tylko możemy gdybać. Pewnie by dojechał ale by nie wyprzedził.
50. hakki
@49 xeoteam - ano, niestety, możemy tylko gdybać, jak mówisz.
51. Emer7
@ hakki 48
Męczące jest to "gdybanie". Po prostu mieli inne strategie. Alonso jak zwykle na starcie awansował a Kimi tradycyjnie stracił kilka pozycji- szkoda ze o tym nie mowisz bo to miało wiekszy wpływ na cały wyscig niz te 4s Patrzac jednak na ten sezon Kimiego lokata ktora zajal jest przyzwoita
52. MarTum
Czujecie od kilku wyścigów jak Borowczyk ma dość Pana Grzegorza? Normalnie czuć jego wkurw :P
53. Skoczek130
Gratulacje Nico! Wreszcie zrobiłeś, co do Ciebie należy. :))
54. hakki
@51 - Emer7 No mieli, pisaliśmy też o tym, gdybyś raczył doczytać. Owszem, Kimi zepsuł start, ale gdyby nie zepsuł i nie stracił tych 4,5 sekundy, to Alonso nawet by się nie zbliżył. Tylko, że to jest znów gdybanie, a ja też tego nie lubię. Koniec końców, Alonso jest o miejsce wyżej na mecie i nie ma o czym dyskutować. Też już to napisałem, że to całkiem niezły wyścig Kimiego jak na ten sezon. Czytaj może najpierw, co się pisze.
55. berni
wyscig w porzadku, ale nie moge nie odniesc sie do komentatorow w polsacie, bo tak mnie irytuja. to jest jakis dramat. tym razem mniej mnie irytowal jedrzejewski niz borowoczyk. ten ostatni: 10 kolek przed koncem - massa 5 sek. przewagi nad hulkiem, ktory musi zmienic na miekkie, a ten mowi, ze po pit stopie (ktory zajmuje + 20 sek), hulk bedzie odrabial 0,8 sek na okrazeniu i moze zagrozic massie. hulk konczy wyscig 20 sek za massa!!! on w ogole nie czuje tego sportu. drugi zientarski: przed wyscigiem mowi, ze ricciardo walczy tu o 3 miejsce w klasyfikacji, ricciardo nie dojezdza i okazuje sie ze i tak nikt mu nie odbierze 3 miejsca w tym roku. co w ogole wnosza te ich komentarze? ladne glosy tylko maja i borowczyk cos tam w statystykach ogarnia.
56. Emer7
@ MarTum 52
Pan Grzegorz powiedział ze "Alonso ma słabiutki wyscig" a Kimi jest od niego wyzej. Na szczescie Borowczyk go wyprostował ze w tym momencie w ktorym to mowil Kimi mial 1pit a Alonso odbyl juz 2 i wtedy sie wreszcie zamknął Pan Grzegorz.
Zwróc tez uwage ze jak Kimi uzyska wynik nawet zblizony do Alonso to zaraz Jędrzejweski sie nakręca a jak Alonso wykreci lepszy czas albo uzyska wyzsza lokate to wtedy jest grobowa cisza- jakby tylko czekał az alonso sie noga powinie
57. Emer7
@ hakki 54
Przyznaje ze niedoczytałem. Po raz kolejny czytam od fanow kimiego jak to on traci na pitstopach- jakby to Alonso sie nie zdarzalo, albo zawalone strategie. Uwazam ze z własnej winy Kimi tracąc kilka pozycji stracił znacznie wiecej niz w tym pitstopie. Moze tez patrzac na to gdzie Raikkonen był a gdzie skonczył jego strategia tez byla nieco bardziej trafiona. Alonso mial np 2 awarie podczas wyscigów w tym sezonie a Kimi zadnej ale tego tak obsesyjnie nie podkreslam.
58. Skoczek130
@berni - Ci komentatorzy irytowali, irytują i irytować będą... ;/
59. viggen
Jak się Wam nie podoba komentarz podczas wyścigu w Polsacie, to włączcie sobie jakiś streaming na necie albo podczas oglądania GP na Polsacie wyłączcie głos.
Wy się cieszcie, że mamy gdzie oglądać F1 i to w dobrej jakości HD.
60. viggen
@32 To masz mniemanie :D
Ty, nie oznacza wszyscy.
61. Jero
Można nie lubić Hamiltona, ale otwarcie przyznajmy, że tytuł w tym roku należy się zdecydowanie jemu. Rosberg liczy na szczęście i awarię Hamiltona - Panie Nico czy przypadkiem już tego szczęścia za wiele w tym sezonie nie było? Zwróćcie uwagę na wygrane Nico w tym roku - Australia (Awaria Ham), Monaco (Wygrana), Austria (Wygrana po pechu Hamiltona w qual), Niemcy (Wygrana po awarii hamulców Ham w qual), Brazylia (Wygrana). Sorry, ale jeśli prawdziwy mistrz wygrywa na torze z głównym rywalem tylko dwukrotnie, do czego ma dużo mniej awarii i kasuje w Belgii konkurenta to takiego mistrza nie chcę. Zauważcie, że Hamilton pokonał Rosberga w normalnych warunkach 9 razy (w tym Węgry) w tym roku gdzie Ros zrobił to dwukrotnie. Mogłem się gdzieś pomylić w obliczeniach, ale tak to wygląda z mojego punktu widzenia i jeśli Ros sięgnie po tytuł, to będzie to wielce nie sprawiedliwe. Pozdro
62. Polak477
52. MarTum
Ja się mu wcale nie dziwię, bo od paru wyścigów też nie mogę znieść Grzegorza :). Co chwilę jakieś głupie docinki do Borowczyka, do kierowców. Słabe to, nieśmieszne i irytujące. Jeszcze jakby prezentował jakąś wiedzę, a on sprawia wrażenie takiego słabego kucharza, który pieprzy, żeby pieprzyć ;).
63. kempa007
52. MarTum a dziwisz się? Borowczyk od lat siedzi w F1 i WRC, a tu mu taki "pajac" glupawke na zywo odwala.
64. saint77
I tym oto sposobem HAM za dwa tygodnie w AbuDhabi musi - przy wygranej Rosberga - przyjechać przynajmniej drugi. Jak mu się przydarzy jakiś nieoczekiwany wypadek to raczej tytuł ma pozamiatany. Głupia reguła podwójnych punktów. Nic w tym sezonie nie dała, walka i tak by się toczyła do ostatniego wyścigu.
65. EryQ
No Grzesio to wg. mnie jest takim prowokatorem. Mieli na okrągło jęzorem i zaczyna mnie irytować ten jogo podwyższony podniecony głosik szczególnie jak coś komuś na torze nie wyszło. Pan Borowczyk w rajdach jak konentował był klasą samą dla siebie. W F1 ciut gożej ale jest obeznany z tematem a co najważniejsze zna na pamięć wszystkie tory i każdy zakręt. Dajmy na to Pan W. Zientarski w studio kompletnie nic nie wie i zazwyczaj nie jest przygotowany i dopytuje podczas studia co, kto i jak w treningu. Maurycy Kochański mógł by wrócić do komentowania z Panem B. a najchętniej to Michała Sokoła bym widział( no słuchał) z Panem. B. Tak czy siak jestem zadowolony, że mogę słuchać transmisji w swoim ojczystym języku. A i mina Maurycego w studio po GP jak Pan Włodek powiedział o powrocie R.K do F1 bezcenna :)
66. Łuki
Jeśli już mowa o żenującym poziomie Grzegorza to warto też wspomnieć Maurycego który mnie osobiście irytuje nawet bardziej niż Jędrzejewski. Wczoraj w studiu po kwalifikacjach już przeszedł samego siebie. Przyznam że staram się nie oglądać tych "ekspertów" w studiu ale zostałem specjalnie ze względu na Giermaziaka. Kuba opisywał całą procedurę startową i wszystkie "sztuczki" które robią kierowcy, zaznaczając że start z brudnej części toru nie ma aż takiego znaczenia, po czym Maurycy w swoim stylu jak zawsze: "Hamilton może jutro stracić swoją pozycję bo startuje z brudnej części toru..." to jest cała wypowiedź "eksperta". Równie dobrze każdy z nas mógłby tam za niego siedzieć i to za każdym razem powtarzać, a i tak to g**no prawda bo jak zwykle nie miało to żadnego znaczenia. Już w Polsce naprawdę nie mamy lepszych ekspertów od tego sportu? Kempa nie myślałeś o złożeni CV do Polsatu? :)
67. EryQ
Sorki za orty i interpunkcje. FON.
68. EryQ
@66 Maurycy jest takim ciapciakiem i w studio go przegadują. Jak komentował z Borowczykiem to nie było źle. A Sokół nie nadawał by się ? Czy też go nie lubisz?
69. Łuki
Wiedza Sokoła jest świetna tworzył dla mnie świetny duet razem z Borowczykiem, ale z tego co się orientuję to on sam podziękował dla Polsatu, bo ten przestał wysyłać swoich komentatorów na GP...
70. EryQ
@69 też tak myśle i chciał bym żeby wrócił. Ale w transmisjach od czasu do czasu jak widać tylko kilku minutowy wywiadzik z nim na temat GP. A szkoda.
71. Skoczek130
@Łuki - w ten weekend w MotoGP (bodaj w treningach) Badziak z Mickiem w ironiczny sposób skwitowali swoje komentowanie w studiu. Trochę to śmieszne, ale co zrobić... Zyguś ma inne potrzeby... ;)
72. EryQ
@71 co powiedzieli? Nie oglądałem treningów ani kwali tylko wyścig. Napisz bo mnie zaciekawiłeś :)
73. tysu
Co jak co, ale Maurycy to kierowca wyścigowy i ma jakieś pojęcie o tym, niż ktoś kto w ogóle nigdy nie jeździł takowym pojazdem. Zawsze podczas komentowania mówił coś istotnego i to było ważne.
74. Skoczek130
@EryQ - sparafrazuje... mówili o polskich kibicach, którzy pojechali do Walencji. A Badziak na to, że my też jesteśmy w Walencji, po czym po cichu się zaśmiali. Mniej więcej tak... ;)
75. pjc
Polityka zespołowa w Mercedesie jak najbardziej prawidłowa. Dowiezienie 2 bolidow na 2 pierwszych miejscach to priorytet. Hamilton miał szansę na wygraną ale za mocno naciskał, czego efektem było opuszczenie toru. Nico dzisiaj nie popełnił błędu i dzięki temu ma wygraną. W Abu Zabi wszystko się rozstrzygnie. N i gratulacje dla Massy, Hulkenberga, Buttona i Kvyata. Milo było patrzeć jak walczą. Pojedynek kierowców Ferrari też był niczego sobie.
76. EryQ
@74 no w MotoGP to trochę inne realia. Nasi komentatorzy bez problemu robią wywiady z każdym zawodnikiem. W F1 dostać się do padoku na wywiad do trzeba mieć chody :). Ale wyjazd dla reportera czy komentatora na moto GP czy F1 czy na inne serie to ta sama kwota na tych samych torach. Chyba, że coś nie wiem i Pan Berni każe sobie płacić za dwa krzesełka i dwa monitory dla komentatorów podczas weeku GP.
77. MarTum
56, 58, 62, 63, 65, 66
- tak, nie lubię zbytnio Grzegorza
- tak, mnie też irytuje nie ogarnianiem sytuacji, robieniem podniety z najprostszej rzeczy, zapowietrzaniem się z byle powodu
- Borowczyk + Kochański to był najlepszy duet.
Borówka klasa sama w sobie. Gość którego super się słucha. Nawet jak coś klepnie czasem nie tak to co z tego? Pomylić się może. Jego całokształt jest jak najbardziej pozytywny.
Maurycy kierowca wyścigowy. Wie co mówi, ma doświadczenie jak to wygląda od środka i działa.
Mnie coś tak się wydaje, że Borowczyk będzie naciskał za usunięciem Jędrzejewskiego. Wyraźnie słychać, że on go denerwuje. Z Kochańskim się dogadywali jak kumple, a tutaj niby nic ale jak cholera czuć nerwową atmosferę między nimi. Ja cały czas liczę na powrót Maurycego zamiast Grześka.
Nie jestem żaden hejter czy cham ale Jędrzejewski to jednak nie to.
78. nekos
ciekawe co się HAM przytrafi w ost wyścigu, że mistrzem niemiaszek ROS zostanie... obstawiamy? ;)
79. Grzesiek 12.
Dajcie spokój Grześkowi ....
To taki drugi @ viggen który kompletnie nie myśli i jedynie hejtuje Alonso :P On po prostu nie rozumie wyścigów F1 i mówi językiem fanboyów Fina .... ///
80. mmmis
@79 bardzo trafna uwaga. Szkoda, że sami zainteresowani tego do siebie nie dopuszczają :p
81. Skoczek130
@Grzesiek 12. - dlatego jest do odstrzału. ;) Wolę Maurycego - nie ponosi się emocjami i nie błaznuje.
82. T0ny
Gratulacje dla Nico. Szkoda błędu Lewisa; było by pierwsze miejsce, ale ważne, że dowiózł punkty i teraz wystarczy tylko 2 miejsce w Abu Dhabi. No i brawa dla Buttona! Pokazał klasę i to, że zasługuje na miejsce w McLarenie.
83. Grzesiek 12.
81 Skoczek130
Najgorsze jest to że nie ogarnia wyścigów i nie bierze poprawki na pit stopy .
Bo jak Kimi jedzie na trzeciem miejscu bo inni zaliczyli stopy to w jego mniemaniu jedzie wybitny wręcz wyścig . A Alonso jest cieńki w tym samym czasie bo po stopach spada na 12 miejsce ...
Suma wpadek i braku obiektywności przekreśla go w roli komentatora , a jego samego stawia na takim samym miejscu co największy hejter i idiota tego portalu o nicku @ viggen .
84. MarTum
Mamy więc nadzieję, że Grzegorza zastąpi ktoś bardziej kompetentny, a Viggen wyleci na zbity buziaczek.
85. Endriu Fakowski
@55 berni i inni : czy Wy nie macie polskich klawiszy? to nie jest Nokia 6310 , tu można pisać po Polsku !!!!!!!!!!!! Niektórych z Was nie da się czytać ! No ale już najlepiej wychodzi Wam rzucanie gnojem z braku logicznych argumentów .... Szkoda, żal .....
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz