Emer7
Ostatnia aktywność
avatar
Emer7

05.05.2024 11:35

0

Na onboardzie Alonso wyraznie widac, ze Fernando dwukrotnie zerka w prawe lusterko podczas hamowania do T1, jakby sie czegoś spodziewał. Gdyby Alonso nie pojechał szerzej i nie zrobił miejsca, to zapewne Hamilton wbiłby sie z wiekszym impetem w bolid Alonso i straty byłyby jeszcze większe. Można tylko gdybać. Szkoda tylko, ze przez szerszy tor jazdy Hiszpana doszło do kontaktu ze Strollem, a pozniej jeszcze Hamilton wpadł na nich i "efekt domina" gotowy Stroll tez zacieśniał i nie patrzył, co sie dzieje z prawej. Może skupił sie na Mclarenie przed nosem, ktory wyjechał szeroko w T1 i dlatego Stroll zaciesniał, zeby miec lepsze wyjscie wzgledem Piastriego. Kazdy dołożył coś od siebie

avatar
Emer7

05.12.2023 11:57

0

Robert zna się na rzeczy. Jest jeszcze kwestia wieku Zobaczymy, czy Hamilton i Verstappen bedac w wieku Alonso beda w stanie utrzymać formę i jezdzic na topowym poziomie (jak Fernando). Oczywiście, jeżeli będą w tym wieku nadal ścigać się w F1 Czas pokaże...

avatar
Emer7

29.05.2023 18:29

0

Po zaledwie sześciu wyścigach tego sezonu Alonso zdobył więcej punktów niż łącznie przez 3 sezony jazdy w Mclarenie-Honda :)

avatar
Emer7

28.05.2023 08:19

0

Trzeci sektor był "słabym punktem" Aston Martina. Patrząc na live timing widać, że w kazdym segmencie kwalifikacji regularnie tracili tam ok 0,2s do RB Nawet na ostatnim przejezdzie rekordy Alonso w S1 i S2 nie wystarczyły Na tym filmie porównującym Ver-Alo (na kanale F1) Alonso pierwszy przekracza linie mety Może Alonso "wyprzedza czas" :DDD

avatar
Emer7

27.05.2023 17:36

0

ALONSO!!! Mimo wieku wywalczył pierwszy rząd na ulicznym torze, walcząc z Red Bullem i pokonujac oba Ferrari. Kolega z zespołu nie wszedł do Q3 Powinni zmienić nazwe zespołu Alonso-Martin :DDD

avatar
Emer7

08.05.2023 10:51

0

Aston Martin ma 102pkt, z czego 75pkt zdobył Alonso Widać, że jak na razie największym "hamulcowym" przedsięwzięcia papy Strolla jest młody Stroll. Lance musi zacząć podganiać. Alonso bedzie ciężko w pojedynke utrzymać AM na drugim miejscu konstruktorów Po wyścigu, można było dostrzec u Alonso pierwsze objawy godne dojrzałego seniora Podczas wywiadów Alonso przechadzał się z rekami założonymi z tyłu (jak na seniora przystało) i podziwiał kwiatki :DDD

Przejdź do wpisu Alonso powrócił na podium

avatar
Emer7

08.05.2023 10:08

0

@Krukkk "Najpierw mistrzostwo, pozniej silniki dla innych". Dokładnie to miałem na myśli :D

avatar
Emer7

08.05.2023 07:54

0

@61 No tak, tylko od tamtego czasu minęło sporo lat, a Honda zebrała doświadczenie w Mclarenie,Toro Rosso i Red Bullu zeby nadrobić zaległości i dogonic innych. Dobrze ze im sie udało

avatar
Emer7

07.05.2023 23:14

0

@59 Wtedy Honda robiła pierwsze kroki w erze hybrydowej, zbierali doświadczenie, dostarczali silniki wyłącznie do Mclarena, a Ron nie był przychylny, żeby dostarczali silniki innym (tylko 2 bolidy do zbierania danych). W dodatku słynne zero size (w Toro Rosso już mieli wiecej swobody). To co dziś jest sukcesem, wtedy rodziło się w bólach

avatar
Emer7

07.05.2023 21:16

0

@Krukkk Gdyby jednostka Hondy była konkurencyjna i niezawodna, pewnie inaczej by ta współpraca wyglądała. Mclaren i Ron też mieli wymogi, które ograniczały Honde. Trzy lata takiej współpracy to i tak długo :)))

avatar
Emer7

07.05.2023 20:57

0

@55 Krukkk Honda miała za złe publiczną krytykę (zwłaszcza na Suzuce), miała też dość współpracy z Mclarenem i ich wymogów. Brak osiągów, wyników, wszystko wpływało na atmosfere, współpracę. Podobno Alo przyłożył ręke do rozbratu z Hondą i przejściu na silniki Renault w 2018 roku (takie wtedy opinie sie pojawiały). Sam Alonso i Mclaren też mieli dośc zapewnień Hondy o poprawie. Wiele czynników na to wpłynęło

avatar
Emer7

07.05.2023 20:01

0

@Krukkk " tylko dlatego, ze nie sluchal inzynierow i cisnal az do DNF (nie sama F1 mam na mysli)." Pamietam (słowa Alonso, ktore przytoczyłeś we wpisie 47 padły po Gp Kanady 2015, bo w trakcie wyscigu kazali Fernando oszczędzać paliwo, gdyż mogło go zabraknąć, a Hiszpan nie chciał oszczedzac paliwa. Wtedy w Kanadzie zarówno Alo jak i But musieli wycofać sie z wyscigu z powodu awarii. Oba bolidy nie dojechały do mety Sam napisałeś (wpis 41), że silnik był niedopracowany, (czyli zawodny), a awarie zdarzały sie u Alonso, Buttona i Vandoorna, zarówno w trakcie wyścigów DNF jak i przed DNS przez 3 sezony Jak zatem można zarzucać tylko 1 z 3 kierowców wine. W 2016 roku Button miał więcej awarii od Alonso. Czy to znaczy, ze Brytyjczyk nie słuchał inżynierów. Nie sądzę

avatar
Emer7

07.05.2023 19:19

0

@45 Krukkk "Druga czesc Twojego komentarza puszczam bokiem, bo to sa Twoje wymysly. :D" Te wymysły stanowią rozwinięcie Twojej teorii :DDD Skoro DNF mamy wyjaśnione, to pozostaje jeszcze kwestia DNS (bo i takie się zdarzały w Mcl-H) Ciężko zarzucić kierowcy, że zaliczył DNS ponieważ wyciskał siódme poty na okrążeniu formującym :DDD Także musisz swoją teorie dopracować. Jestem pewien, że coś wymyślisz. Wierze, że dasz rade :-) "Teraz odpowiedz na moje pytanie: A teraz jaki jest sens, zeby Charles wyciskal maksimum i ladowal w bandach?" Mnie nie chodzi o Leclerca. Dziwię się tylko jak mogłeś porównać (wpis nr.30) ewidentne i nagminne błędy Leclerca z Alonso w czasach Mcl-H, gdzie Hiszpan takich błędów przecież nie popełniał Mnie to na reke, bo Leclerc jest zagrożeniem dla Alonso w kwalifikacjach, a tak sam się głupio wyeliminował.

avatar
Emer7

07.05.2023 18:25

0

@41 Krukkk Przypomne, że oprócz Alonso w Mcl-H jezdził także Button i Vandoorne, którzy również mieli częste problemy z niezawodnością. Wszyscy trzej nie słuchali się inżynierów??? Już wiem!!! Wszyscy trzej kierowcy mieli zbiorowe problemy ze słuchem (zarazili się od siebie) i nie słuchali inżynierów- stąd problemy z niezawodnością silnika Hondy. *Zagadka rozwiązana :DDD

avatar
Emer7

07.05.2023 15:36

0

@38 elin Odniosłem sie do wpisu nr.30 Krukkk , odnosnie powodow licznych DNF w czasach Mcl-H

avatar
Emer7

07.05.2023 15:18

0

Cała sztuka właśnie na tym polega, zeby ryzyko podejmować, ale w bande nie przyładować :DDDDD

avatar
Emer7

07.05.2023 15:10

0

@ 30 Alonso zaliczał DNF dlatego, że bolid sie co chwila psuł, a nie dlatego, że się rozbijał na bandach jak Leclerc, a to jednak różnica :-)

avatar
Emer7

07.05.2023 11:25

0

Oczywiście, mam na myśli ostatnią wygraną w F1, czyli GP Hiszpanii 2013 * Nie licząc innych serii wyścigowych

avatar
Emer7

07.05.2023 10:59

0

Ostatnia wygrana Alonso: 12.05.2013 Dziś mamy: 07.05 2023 Byłoby wspaniale :DDD

avatar
Emer7

02.04.2023 14:11

0

@ 2 TOny Jeddah start z P2 na P1

avatar
Emer7

13.03.2023 10:15

0

*Przecież ja tylko streściłem TWOJĄ wcześniejszą wypowiedz, a Ty od razu tak ostro i bezwzględnie stawiasz sprawę :DDD

avatar
Emer7

13.03.2023 08:14

0

@elin "wymienione przykłady łączą wypadki i głupota obu kierowców, by nie zdejmować rąk z kierownicy do końca" A zatem, stosując Twoją argumentację Kimi trzymając ręce do końca: -Nie zna przepisów lub stawia się ponad nimi, -Jedno i drugie żle o nim świadczy :-))) A biorąc pod uwagę doświadczenie Kimiego w tego typu zdarzeniach ;-P, tym bardziej powinien on znać przepisy i się do nich stosować- NIEPRAWDAŻ ??? :DDD "najwyraźniej potrafił lepiej oceniać sytuację i nie łamać ( czy też doprowadzać do pęknięć - nadal nie wiem jakiej w końcu kontuzji doznał Alonso ...) kości ;-DDD" Może to zwykły fart, a może to wynikać właśnie z doświadczenia Fina :-PP :-))) A tak bardziej serio... Myślę, że w takich sytuacjach zagrożenia kierowca próbuje instynktownie zapobiec wypadkowi lub ograniczyć jego skutki. "Raczej - kogo sobie wybrałeś to masz i nie narzekaj na swój własny wybór ;-D" Przecież ja tylko streściłem TWOJĄ wcześniejszą wypowiedz Ech, ŁYMYN ;-))) "chyba kończymy, ponieważ temat już wyczerpany" Teraz tak :-)))) Do miłego następnego :-) Pozdrawiam

avatar
Emer7

12.03.2023 09:48

0

@elin Pominąłem najważniejsze :-)) "Widocznie tak musi być, aby Wam mężczyznom nie było w życiu zbyt błogo ... i zbyt nudno ;-))). Lepiej się ciesz, a nie narzekaj ;-D" Kobiece podejście, czyli w skrócie "tak musi być, ciesz się" :DDD

avatar
Emer7

12.03.2023 08:53

0

@elin Droga elin :-) "A co jego ostatniego występu w NASCAR, to akurat nie było wina Fina - radzę sprawdzić ;-D" Ja wiem, ale skoro Ty pozwalasz sobie na uszczypliwości odnośnie wypadku ALO na rowerze, czy w Australi, które nie były jego winą, więc czemu mnie nie wolno tego samego? Tym bardziej, że jak sama wyżej przyznałaś, dyskusja nie jest do końca na poważnie ;-))) "tak jakoś nigdy nie słyszałam, aby do tego grona ktoś zaliczał i skarżył się na Kimiego." Może nie słuchałaś lub NIE CHCIAŁAŚ słyszeć :DDD "Tylko, że to co napisałeś w żaden sposób Go nie usprawiedliwia, a wręcz odwrotnie pokazuje, iż : - albo Alonso źle ocenił sytuację ( uważając, iż można uratować bolid ) i dlatego nie zdjął rąk z kierownicy - albo postawił siebie ponad przepisami, które jasno wskazują, jak w danej sytuacji powinien zachować się kierowca i świadomie postanowił się ich nie trzymać Jedno i drugie raczej nie świadczą zbyt dobrze o kierowcy z takim doświadczeniem jak Alonso. Aaa ... no i jest jeszcze jedna możliwość, że Alonso zwyczajnie nie zna obowiązujących procedur lub ich nie rozumie ... ;-DDD * Nie musiałam, ale chciałam ;-)" Pozwól, że za tę troskę o ręce Alonso i przepisy jakoś się Tobie odwdzięczę :-))) Czuje się wręcz zobowiązany :DDD Wpisz proszę w yt: 1.Kimi Raikkonen crash Bahrain GP 2021 FP1 2.Raikkonen crash monza - FP3 2007 3.F1 2015 Austin GP Kimi Raikkonen Crash 4.Kimi Raikkonen crash Abu Dhabi GP 2021 FP2 5.F1 2016 Monaco Raikkonen Crashes *Zagadka* Co łączy wymienione przykłady? ... *Odpowiedz proszę wpisać w wykropkowane miejsce :DDD

avatar
Emer7

11.03.2023 09:52

0

@elin "Chyba bym się bała zapytać jakie kobiety w ciąży znasz ... skoro na myśl Tobie przychodzą ucieczki z domu, by minimalizować ryzyko ... ;-DDD" Zapewniam, że moja opinia nie jest odosobniona :-)) W pełni też zgadzam się z użytkownikiem Grzesiek12, że nawet ciąża nie jest tutaj warunkiem obligatoryjnym- nigdy nic nie wiadomo. :D Takie są dziewczyny- nie znamy dnia, ani godziny :DDD Wybaczcie, że się wtrącę... "Nie zauważyłam, żeby Kimi stanowił jakieś szczególne zagrożanie" To ciekawe :DDD Fanka Kimiego, który jeszcze nie tak dawno np. wjezdzał na prostej w Giovinazziego (Portugalia 2021), czy w Vettela (Austria 2021), twierdzi, ze nie dostrzega zagrożenia ze strony Kimiego dla siebie i innych :DDD Mam nadzieję, że występ w Nascar nie zakończy się jak ostatni występ w tej serii- czyli w typowy dla Kimiego sposób :-P :DD * Nie musiałem, ale chciałem ;-) Chociaż, może faktycznie lepiej zaliczyć ponownie bande, niż narażać się w domu na humory i wahania nastroju kobiety w ciąży :-DDD "Inna sprawa, że tak doświadczony zawodnik, chyba powinien pamiętać, iż w tego typu sytuacjach nie wolno trzymać rąk na kierownicy ..." Prędkość była relatywnie niewielka na poboczu. W dodatku zwir hamował, a Alonso ustawił bolid bokiem próbując ratować sytuację do końca i zapewne oszczędzić bolid. Widzę, że według NIEKTÓRYCH najlepiej jakby juz w srodku zakretu puścił ręce, zasłonił oczy i zaczął piszczeć :DDD No cóż, widać są gusta i guściki ;-))))) Muszę dodać :) Ciesze się, że użytkownikowi Grzesiek12 udało się tak zacną użytkowniczkę sprowoko.... uaktywnić :D Popieram każdą taką inicjatywę :DDD

avatar
Emer7

10.03.2023 08:45

0

@ Grzesiek12 "Trzecie dziecko w drodze, a ten niepotrzebnie ryzykuje :-D" Spójrz na to z innej strony :-)) Kobieta w ciąży łatwo się irytuje, więc Kimi w domu też ryzykuje Może chłop w Nascar startuje, gdyż ryzyko minimalizuje :DDD

avatar
Emer7

06.03.2023 08:32

0

Na wstępie trzeba przyznać, że użytkownik devious (chyba jako jedyny) zachowywał umiarkowany, ale jednak optymizm w kwestii transferu Alonso do Aston Martina. Efekt przerósł najśmielsze oczekiwania. Myśle, że nawet Alonso może być pozytywnie zaskoczony. Mam tylko nadzieje, że formie zespołu nie przysłużyła się charakterystyka toru w Bahrainie, a za 2-3 tygodnie (Arabia Saudyjska,Australia) obudzimy się w innej bajce. Szczerze mówiąc, nie chce się budzić z tego snu :DD Pomimo upływy lat Alonso nadal się trzyma. Ponad 40-stka na karku, a widać ciągle głód wyścigów i rywalizacji. Czyżby pod koniec kariery pech wreszcie opuścił Hiszpana??? Oczywiście Stroll nie byłby sobą, gdyby czegoś nie odwalił- waląc w bolid teammate Całe szczęście, że Alonso wyprowadził bolid i nie doszło do uszkodzeń. Takie sytuacje mogą być zarzewiem konfliktu. A coś mnie się wydaje, że to może nie być jednostkowy wybryk Strolla w tym sezonie.

avatar
Emer7

05.03.2023 18:04

0

Niesamowity pokaz jazdy ALONSO!!! Wystarczyło, zeby dostał w ręce przyzwoity bolid z konkurencyjna, niezawodną jednostką napędową i jest nie do powstrzymania!!! Wyglądało jakby w tym wyścigu chciał sobie odbić te wszystkie chude lata :DDD

avatar
Emer7

03.03.2023 13:26

0

Jak nic, Lewis teraz musi założyć fundacje na rzecz osób dyskryminowanych przez noszenie biżuterii Aby dodatkowo zwrócić uwagę świata na ten jakże istotny, kluczowy dla świata problem, powinien przyozdobić swój bolid niczym Hindusi przyozdabiają swoje ciężarówki Już widzę te cyrkonie na bolidzie oraz koraliki zwisające z halo :DD

avatar
Emer7

25.02.2023 07:58

0

@Vendeur Moje porównanie nie odnosi się do nikogo personalnie, a to podstawowa różnica, której nie wychwyciłeś "Z daleka wyglądasz jak małpa..." Widze porównanie adekwatne do poziomu adwersarza.

avatar
Emer7

24.02.2023 18:04

0

Przecież to z daleka wygląda jak budka z fast-foodem :DD

avatar
Emer7

16.02.2023 12:06

0

Przypomnę, że w 2021 roku w Alpine relacje ALO-OCO były dobre. Wystarczy spojrzeć chociażby na Węgry 2021. Nie chodzi mi o to, ze ALO blokując Hamiltona przyczynił się do wygranej Ocona. Chodzi o zachowanie po wyjsciu z auta, gdzie ALO przyszedł pogratulowac Estebanowi, a nawet podniósł go przed kamerami i pokazywał na teammate gesty uznania. Jak na filmie: "INSIDE STORY: Ocon's Surprise Victory In Hungary Thriller" Wszystko było dobrze do momentu, az Ocon od 2022 nie postanowił blokowac, spychac Alonso powodując tym samym niebezpieczne sytuacje na torze- na czym tez korzystali inni rywale, poniewaz Ocon wolal skupiac sie na blokowaniu teammate, zamiast patrzec, co sie dzieje wokoł Bylo kilka takich momentów na torze w trakcie sezonu, ale punktem kulminacyjnym były Węgry 2022, gdzie Ocon kilka razy powodował takie niebezpieczne sytuacje wobec Fernando, ktory rok wczesniej,na tym torze pomogl mu wygrac. W latach Mclarena Hondy relacje Alonso z Buttonem i Vandoornem byly poprawne. Narzekania na Honde nie byly bezpodstawne, poniewaz przez 3 sezony (2015-2017) jednostka napedowa byla słabsza od konkurencji oraz wyjatkowo awaryjna. A przeciez zapowiedzi, obietnice były zupełnie inne Zobaczymy, jak bedzie w Aston Martinie Układ tatuś+synek vs temperament Alonso może okazać się niebezpieczny. Zwłaszcza jeżeli Stroll bedzie robił takie akcje jak w Austin 2022 Wydaje mnie sie, ze wtedy Fernando: Za pierwszym razem- ugryzie się w jezyk, Za drugim- jeszcze się powstrzyma Za trzecim- już się nie powstrzyma :-DDD

avatar
Emer7

14.02.2023 13:34

0

*jacht kupił

avatar
Emer7

14.02.2023 13:33

0

Od siebie tylko dodam Fernando Alonso był jednym z pierwszych w szpitalu, po wypadku Kubicy w rajdzie Ronde di Andora Ten sam Fernando był również jednym z pierwszych (razem z Felipe Massa) w szpitalu u Juelsa Bianchiego. Niby szczegół, a jednak sporo mówi o człowieku... Z innej beczki (chociaz news sprzed ładnych kilku miesiecy) W zeszłym roku Alonso zamówił w Polsce jacht- katamaran. Wcześniej w tej samej firmie jachty kupil Rafael Nadal (Nico Rosberg zamówił lub jest ambasadorem marki- na swoim yt pokazywał taki katamaran)

avatar
Emer7

12.02.2023 10:31

0

Zwykła, grzecznościowa gadka pod publike i pape Strolla

avatar
Emer7

09.12.2022 08:47

0

@7 Andrzej369 Oczywiscie mam na mysli sezony 2015-2017 oraz 2022 W erze hybrydowej Alonso zazwyczaj nie miał szczęścia do konkurencyjnych i niezawodnych układów napędowych. Może silnik Mercedesa odwróci złą passę

avatar
Emer7

07.12.2022 19:28

0

@Grzesiek12 Fakt, ze w przeciwienstwie do Mcl-H i Alpine jednostka napedowa Mercedesa w AM nie powinna byc az tak problematyczna (chociaz kliencka). Przynajmniej powinniśmy częściej widzieć ALO na mecie wyscigów. A to już coś :-) *Próbuję na siłe szukać pozytywów Zobaczymy jak bedzie

avatar
Emer7

07.12.2022 18:35

0

@Grzesiek12 Obyśmy byli pozytywnie zaskoczeni w przyszłym sezonie. W kazdym razie, nie miałbym nic przeciwko temu Chociaz znajac szczescie Alonso...

avatar
Emer7

07.12.2022 10:15

0

Nastawiam się raczej na środek stawki. Wszystko powyżej będzie miłym zaskoczeniem, a poniżej... lepiej nie mówić

avatar
Emer7

27.11.2022 10:26

0

@elin, Grzesiek12 Miałem jakieś przeczucie, żeby tutaj jeszcze zerknąć :-) TELEPATIA :-))) Miłej niedzieli dla Was... :-)

avatar
Emer7

25.11.2022 20:46

0

@Grzesiek Po prostu Twoja inwestycja zmieniła się z krótkoterminowej, na długoterminową :-)))

avatar
Emer7

25.11.2022 19:27

0

@Grzesiek12 "a ja zainwestowałem grube pieniądze w piwko" Jestem pewien, że ta inwestycja "zaprocentuje" w przyszłości :-)) Pozdrawiam

avatar
Emer7

25.11.2022 19:10

0

@elin Ja rowniez zdaję sobie sprawę ze słuszności Twoich argumentów (w końcu Leclerc zdobył wicemistrzostwo "rzutem na taśmę", broniąc się przed Perezem) Dlatego uważam, że była to merytoryczna dyskusja (ulubione określenie polityków), ponieważ każda ze stron przedstawiła swój odmienny punkt widzenia, tego samego wydarzenia :-))) "Skoro raz jeden z Was sobie wygodnie siedział z piwkiem i popcornem, a teraz drugi ... To następnym razem czas, żebym to ja sobie w radosnym nastroju TYLKO czytała Waszą dyskusję ... :-)))))" Droga elin, Takie przywileje tylko po naszej "stronie barykady" :-))))))) Do miłego następnego :-) Pozdrawiam

avatar
Emer7

25.11.2022 11:44

0

*oni

avatar
Emer7

25.11.2022 10:03

0

@elin,Grzesiek12, Ostatnio jak się spieraliście w temacie: "Alonso sprostował wypowiedź dotyczącą tytułów Verstappena i Hamiltona", to ja siedziałem z "piwkiem i popcornem" Daliście wtedy oboje do pieca :-)))

avatar
Emer7

25.11.2022 09:50

0

@elin Zebyś mnie dobrze odebrała... Ponownie w tym temacie powtorze, ze zgadzam się z Tobą, co do postawy Leclerca. Zdobył wicemistrza i zasłużył. Startował za Perezem, a ukończył wyścig przed. Wszystko super, Ciesze sie Twoim szczęściem... ALE... Wątpię, czy za 10-20 lat bede pamiętał o tym, ze Leclerc w Abu Dhabi 2022 wyprzedził Pereza ponieważ walczyli "wyłącznie" o wicemistrzostwo. Natomiast z całą pewnoscią będę pamiętał wicemistrzów z 2007,2008,2010,2012, czy nawet 2021, ponieważ Oni walczyli o coś więcej, stawka i emocje były dużo większe. Z punktu widzenia kibica, takie zawody też bardziej zapisują się w pamięci Tylko tyle.Nie wiem jak inaczej to opisać Skoro jesteś taka dobra w TELEPATII, to powinnas wiedziec, co mam na myśli :-)))) *wybacz, musiałem :-)) " Naprawdę cieszyłeś się z wicemistrzostwa Alonso, kiedy w ostatnim wyścigu przegrał tytuł z Vettelem ?" Oczywiście, ze sie nie cieszyłem, ze na linii mety przegrał, ale cieszłem się, ze liczył się w walce o mistrzostwo swiata do końca i jako jedyny ze stawki był zagrozeniem dla Vet. W kazdym razie wicemistrzostwa 2010 i 2012 (gdy walczył z Vet do końca) bardziej sobie cenie niż to zdobyte w 2013. Wszystko zalezy od okoliczności i jak na to spojrzymy. "Prawda jest taka, że już nie zawsze chce mi się tutaj zaglądać, czasem robię dłuższe przerwy od tej strony" Nie wiem, czy przeglądałaś wszystkie tematy, ale byli tacy użytkownicy, ktorzy sie o Ciebie dopytywali Widocznie Twoja nieobecność jest od razu zauważana- może powstaje jakaś pustka po Tobie:-)) Jeszcze kilka dni, a zaczelibyśmy Ciebie szukać :-)))) *musiałem, znowu :-) Bez tak zacnej użytkowniczki to już nie byłoby to samo :-)))

avatar
Emer7

24.11.2022 15:59

0

@elin Napisałem, ze mamy "inny system wartości" - oczywiscie mam na mysli oceny wyscigow/widowiska Żebyś nie pomyslala, ze mowie o wartościach zyciowych, zasadach itp, itd

avatar
Emer7

24.11.2022 13:17

0

@elin "Hamilton w 2007r., Massa w 2008, czy Hamilton rok temu ..." Przykłady, które wymieniłaś (wiem ze ten z 2021 jest kontrowersyjny) mają podstawową zalete: Wszyscy przystepowali do ostatniego wyscigu z szansa na tytuł mistrzowski i liczyli sie w walce do końca. Wyscig trzymał w napieciu i emocje były ogromne. Myśle, ze kibice pamietaja , ze np. Massa przegrał o włos i Jego głos w radiu oraz emocje na podium. (jak widze Masse, to moje pierwsze skojarzenie właśnie to Brazylia 2008 (i wypadek 2009)) Dzieki temu tez pamiętam kto był wicemistrzem w 2008r,czy 2010, a np. w 2011 musze szukac informacji, kto był drugi w tabeli na koniec sezonu. Ja wolę to niz gdy mamy tytuł rozdany kilka wyscigów przed końcem. Oczywiscie to moje zdanie i.... tej wersji sie bede trzymał :-)))

avatar
Emer7

24.11.2022 08:02

0

@elin "Dobrze założyłeś, nie zgadzam się ;-))) Chociaż wszystko zależy od okoliczności zdobycia wicemistrzostwa. Nawet pomijając Alonso, to zauważ - Hamilton w 2007r., Massa w 2008, czy Hamilton rok temu ... Wątpię czy zdobyte przez nich tytuły wicemistrza były powodem do radości lub miały jakąkolwiek większą " wagę "." Miałem na myśli, że wolałbym, żeby Leclerc zdobył wicemistrzostwo, walcząc z Verstappenem do końca ostatniego wyścigu, bijąc się o tytuł mistrzowski- ta konkretna sytuację, widowisko tez by na tym zyskało. Ja bym takie wicemistrzostwo bardziej cenił, ale widzę Ty masz inny "system wartości" ;-)))) Może dlatego nie możemy się często porozumiec :-))) "Aaaa ... chyba domyślam się o co chodzi ... Ale cóż, samą prawdę tam napisałam ;-))" Dobrze, ze sobie przypomniałaś, czyli wiesz, że masz coś "na sumieniu" :-) Jakby na to nie patrzeć, wniosek może być tylko jeden: "Ty zaczęłaś" :-))) A mój komentarz w temacie konkursu o biografię Kimiego był wyłącznie wyrazem "wdzięczności" :-)) Zastanawiałem się czemu wtedy nie zareagowałaś (jak zazwyczaj) na komentarz mój i Grzesiek12. Gdzie ta waleczna elin? Podejrzewałem, ze może po ich przeczytaniu sie załamałaś, zamknęłaś w sobie, albo coś innego. Szkoda by było :-) Co nie zmienia faktu, ze chyba częściej będe robił Tobie takie "stress testy" :-))))

avatar
Emer7

23.11.2022 13:33

0

* Myślę, że wicemistrzostwo zdobyte z duza przewaga (pewnie), ale zdobyte w wyniku przegranej na linii mety walki o tytuł mistrzowski ma wiekszą "wagę"

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu