rokosowski
Ostatnia aktywność
avatar
rokosowski

16.03.2019 08:27

0

O jenks znów się uaktywniłeś, dawno cię tu nie widziałem, choć rozumiem że miałeś ostatnio ciężki okres w życiu xd

avatar
rokosowski

13.05.2017 19:05

0

Vettel po każdych kwalifikacjach w tym roku mówi, że mógł pojechać szybciej.... Tak jak każdy bo idealne okrążenie nie istnieje.

avatar
rokosowski

28.04.2017 16:00

0

No po wygranym treningu stał się pewniakiem do mistrzostwa.

avatar
rokosowski

28.04.2017 15:59

0

@2 Chyba coś przegapiłeś, w 2014 I 2016 walka o mistrzostwo trwała do ostatniego wyścigu.

avatar
rokosowski

05.04.2017 12:55

0

Porsche 919H lmp1 ma silnik v4 biturbo, brzmi podobnie jak f1, jeśli fani chcą istotnej zmiany w tym obszarze to chyba nie tędy droga

avatar
rokosowski

25.03.2017 17:30

0

@2 A co było rok albo dwa lata temu?

avatar
rokosowski

23.03.2017 10:03

0

@2 Patrząc na onboardy z testów nie widzę tej trudności w prowadzeniu, wprost przeciwnie, teraz jadą jak po sznurku gdzie w zeszłych latach nie raz mieli problemy z utrzymaniem się na torze.

Przejdź do wpisu Red Bull intryguje Hamiltona

avatar
rokosowski

19.03.2017 15:25

0

@1 o tak, poczują się dowartościowani i zaprzestaną rozwoju pewni wygranej, ty to jesteś jednak geniusz.

avatar
rokosowski

17.03.2017 15:56

0

„Jedyne co psuje ich wizerunek to płetwa rekina". Podnieśliśmy tę kwestię podczas spotkania Grupy Strategicznej w zeszłym roku i zapytaliśmy zespoły, czy możemy to usunąć, gdyż daje marginalne efekty w kwestii osiągów. W imię estetyki, poprosiliśmy by je usunąć”. „Potrzebujemy trochę zdrowego rozsądku. Wiadomo, że wszyscy specjaliści od aerodynamiki, w tym także ci pracujący dla naszego zespołu, powiedzą, że powinniśmy stosować płetwę rekina. Jeśli jednak spojrzy się na tę kwestię w szerszej perspektywie, oceni się estetykę Formuły 1, najlepszą rzeczą byłoby wyeliminowanie tych rozwiązań”

avatar
rokosowski

17.03.2017 14:43

0

@2 Nikt nie powiedział, że płetwa nic nie daje. Dopóki będzie dozwolona to wszyscy będą ją stosować dlatego jest potrzeba uregulowania tej kwestii.

avatar
rokosowski

16.03.2017 20:10

0

@6 Sauber i Force India walczą o przetrwanie przez absurdalnie wysokie koszty i niesprawiedliwy podział zysków. Ale te zespoły mają więcej wspólnego ze sportem niż taki redbull i mercedes które mogą się wycofać w każdej chwili jeśli tak zadecyduje ktoś na szczycie koncernu. Honda, Toyota, BMW, Audi, VW przykłady można mnożyć, a taki sauber jest w F1 25 lat i będzie dalej jeśli tylko mu się na to pozwoli.

avatar
rokosowski

16.03.2017 14:46

0

@1sliwa007 "Jest jeszcze kilku potencjalnych graczy na rynku" No walą drzwiami i oknami do F1 by wywalić parę miliardów bez gwarancji sukcesu. "Wolę oglądać wyścigi 5-6 zespołów ale w pełni zaangażowanych" Kiedy w F1 była taka sytuacja, że 5-6 zespołów walczyło do końca o mistrzostwo? Tym bardziej w czasach gdy potrzeba do tego setek milionów rocznie plus kolejne setki milionów na zaplecze technologiczne. To co piszesz jest oderwane od rzeczywistości.

avatar
rokosowski

10.03.2017 15:27

0

@1 O tak, zwłaszcza rok 2012 i piękne ferrari f2012, cały świat się wtedy śmiał z F1.

Przejdź do wpisu Villeneuve chwali zmiany w F1

avatar
rokosowski

07.03.2017 15:45

0

@8 Blazefuryx Buhahahhahahahaha zwłaszcza w 2012 roku gdy miały fenomenalne i wspaniałe uskoki na nosie, np ferrari f2012 szczyt piękna, cały świat się z tego śmiał, serio chyba byłeś jedyną osobą na świecie której się to podobało. I nawet po wprowadzeniu panela maskującego wyglądały źle, z kompletnie zaburzonymi proporcjami. Lol zresztą skoro wyglądały tak wspaniale to dlaczego było tyle narzekania na ich wygląd? I dyskusji jak to poprawić? Typowy komentarz janusza bo kiedyś było lepiej.

avatar
rokosowski

27.02.2017 23:43

0

Ale kogoś to dziwi? Przecież to było jasne, mówiło o tym wielu ludzi, także kierowców. Kibice chcieli F1 jak za dawnych lat no to ją będą mieć, bez wyprzedzania, z jednym pit stopem, z kwalifikacjami decydującymi o wszystkim i prawdopodobnie z dominacją jednego zespołu.

avatar
rokosowski

26.02.2017 14:25

0

@14 Synek nie zmyślaj, prócz nosa z dziurą narazie nic go nie wyróżnia. Podejrzewam, że pisałbyś to samo nawet gdyby dali filmik z RB12.

Przejdź do wpisu Red Bull pokazał bolid RB13

avatar
rokosowski

26.02.2017 13:48

0

@2 GTR Gdzie ty widzisz tył? Na tym zdjęciu w tym miejscy jest ciemna plama. Przedniego skrzydła też prawie nie widać. Skąd ten zachwyt, narazie jest ubogi aerodynamicznie jak williams.

Przejdź do wpisu Red Bull pokazał bolid RB13

avatar
rokosowski

03.02.2017 18:57

0

@15 Chyba jednak ktoś tam jeszcze pamięta, dwa lata temu był na trzecim miejscu w rankingu autosportu najlepszych kierowców F1, którzy nie zdobyli mistrzostwa świata.

avatar
rokosowski

19.01.2017 00:29

0

W kwalifikacjach w 2015 roku mieli na wejściu ok 130 km/h, prędkość na prostej będzie wynosić pewnie ok 300 km/h, niewyobrażalne żeby cokolwiek przejechało ten zakręt z taką prędkością.

avatar
rokosowski

18.01.2017 10:20

0

Żeby w Australii pokonać pierwszy zakręt z pełnym gazem prędkości musiałyby wzrosnąć nie o 40 km/h (co dotyczy przecież tylko najszybszych zakrętów) a o ok 150 km/h xD

avatar
rokosowski

06.12.2016 09:12

0

@ 7 A na Imoli coś się działo? Ostatni wyścig tam rozegrany, w 2006 roku, przeszedł do historii jako ten, w którym nie było ani jednego wyprzedzania na torze, były zmiany pozycji ale tylko podczas pitstopów. Poszukaj sobie na różnych forach opinii o tamtym wyścigu z 2006 roku. w 2005 roku też lepiej nie było. Ci co chcą powrotu Imoli mają krótką pamięć albo jadą na znanej zasadzie stare znaczy lepsze.

avatar
rokosowski

02.12.2016 18:19

0

@9 Vettel to jest ten mistrz co ledwo daje radę Raikkonenowi? Faktycznie Alonso nie ma z nim szans xD

avatar
rokosowski

20.11.2016 21:23

0

Wiem, prawdziwe wnioski są takie: 24h Le Mans i WEC zjada F1 na śniadanie dlatego nikt tego nie ogląda a gwiazdami są emeryci i spady z F1

avatar
rokosowski

20.11.2016 14:47

0

No ciekawe, bo skoro jest tak fantastyczny to dlaczego wolą tę beznadziejną F1 i dlaczego o mistrzostwach świata f1 słyszy cały świat a o le mans tylko garstka fanów.

avatar
rokosowski

20.11.2016 09:38

0

@5 Komentatorzy mówili że wczorajszy wyścig był procesją, nie słyszałeś? W przyszłym roku w P1 będą dwa zespoły, samochody są dużo wolniejsze od F1 i mniej wymagające, przepisy paliwowe tak rygorystyczne że trzeba oszczędzać paliwo nawet w kwalifikacjach, na trybunach prócz samego Le Mans pustki, prawie nikt tego nie ogląda, klasa GT jest upolityczniona i ustawiana przez BoP w czym to jest lepsze od F1. @4 Ciekawe że kierowcy z F1 idą do WEC jak już są na emeryturze albo nikt w F1 ich chce, nigdy na odwrót.

avatar
rokosowski

19.11.2016 15:04

0

@2 Można wiedzieć pod jakim względem? W przyszłym roku będzie tam fantastyczna rywalizacja 5 samochodów lol.

avatar
rokosowski

31.10.2016 08:52

0

@4 Nie synek, takie są przepisy których ustalenia chcieli sami kierowcy, dlaczego teraz tego nie przestrzegać?

avatar
rokosowski

31.10.2016 08:49

0

W komentarzach jak zwykle spęd baranów. Przecież to kierowcy chcieli ustalenia kwestii zmiany linii podczas hamowania, bo niebezpieczne. No więc to zrobili, dlaczego teraz mieliby nie przestrzegać tych przepisów. Wina Vettela jest ewidentna, nie trzeba nawet telemetrii bo widać wszystko na powtórce. Gdyby go nie ukarali to byłby to niebezpieczny precedens na przyszłość a nowy przepis nie miałby sensu.

avatar
rokosowski

24.10.2016 11:27

0

"zważywszy na to, że ktoś mnie tam uderzył. Myślę, że mógł to być Nico Hulkenberg.” Wszyscy widzieli, że to Vettel spowodował kolizję na stracie ale on ma inne zdanie, oczywiście jako 4 krotny mistrz świata nie ponosi za to żadnych konsekwencji, co by było gdyby to zrobił np Kwiat?

Przejdź do wpisu Ferrari ukarane grzywną

avatar
rokosowski

09.10.2016 10:16

0

Ale wiadomość, nikt sam by na to nie wpadł.

avatar
rokosowski

30.09.2016 15:21

0

Skoro kierowcy narzekają to znaczy, że modyfikacja się udała.

avatar
rokosowski

16.09.2016 09:41

0

@24 będzie stream na youtubie i chyba też transmisja na eurosporcie.

avatar
rokosowski

16.09.2016 09:38

0

Ścigają się w tych dziwnych miejscach żeby nie było widać jak niskie prędkości maksymalne mają te samochody, jeszcze wiele lat minie zanim te wyścigi staną się czymś więcej niż ciekawostką, na razie jest bardzo słało.

avatar
rokosowski

06.09.2016 20:40

0

@2 Gdyby pozostawili taki poziom docisku jak teraz to może coś by z tego było, więc raczej zapomnij.

avatar
rokosowski

18.08.2016 07:58

0

No właśnie, czyli nie chodzi o jakość rywalizacji tylko o wrażenia. Samochody jechały w takiej kolejności w jakiej wystartowały, przez tankowanie było wiadomo dokładnie na którym okrążeniu będą zjeżdżać do boksu, kierowcy woleli poczekać z wyprzedzaniem do pit stopu niż ryzykować na torze, dodatkowo przez wiele lat mieli mnóstwo elektronicznych zabawek ułatwiających jazdę ale za to jechali na pełnym gazie bo tak nam powiedzieli w wywiadach.

avatar
rokosowski

17.08.2016 22:17

0

No to w końcu era V8 i V10 była fantastyczna czy nie?

avatar
rokosowski

17.08.2016 21:46

0

"Uważam, że mieliśmy fantastyczną erę silników V10 i V8" Fantastyczną dla kogo? Może dla kierowców ale nie dla kibiców. Bo skoro było tak dobrze to dlaczego było tyle narzekania na brak wyprzedzania, na nudę, dlaczego były zmiany w aerodynamice w 2009 roku? Alonso chyba zapomniał, że sport jest dla kibiców i tylko dzięki tym którzy to oglądają może zarabiać swoje miliony.

avatar
rokosowski

14.08.2016 12:08

0

"powracać do swoich korzeni" czyli w tym rozumowaniu do beznadziejnej nudy w niedzielę, no ale za to będzie 3 sekundy szybciej wow

avatar
rokosowski

24.07.2016 10:46

0

Bianchi prócz tego,że zabił siebie, to także spowodował ogromne zagrożenie dla ludzi sprzątających tor po Sutilu, przez zbyt szybką jazdę pod żółtą flagą.

avatar
rokosowski

24.07.2016 10:26

0

@10 o tym czy było zagrożenie czy też nie to się dowiedział jak już przejechał przez sektor z żółtą flagą, Bianchi wiedział co robi. Był dorosły. Miał włosy na jajkach. Podjął ryzyko na mokrym torze i się przeliczył - cisnął mocno pod żółtą flagą. Rok wcześniej też w tym samym miejscu wypadł więc to nie było tak, że nie znał toru itd. " tak na pewno wiedział że za chwilę uderzy w dźwig i nigdy się już nie obudzi, tego właśnie chciał

avatar
rokosowski

24.07.2016 00:04

0

@4 Takie właśnie wyścigowe cwaniactwo doprowadziło do śmierci Bianchiego

avatar
rokosowski

03.07.2016 19:33

0

@1 I po co takie złośliwości, dzisiaj Rosberg zachował się właśnie nie jak britnej tylko raczej jak Senna albo Schumacher, czyli bardzo chamsko i w dodatku głupio.

avatar
rokosowski

01.07.2016 15:39

0

@1 i bez wyprzedzania, jak za dawnych czasów

avatar
rokosowski

29.05.2016 16:12

0

lol kontrowersyjnie, na yt jest powtórka każdy może obejrzeć

avatar
rokosowski

23.04.2016 08:34

0

@10 Szybkie ale na poziomie gp2 a nie f1.

avatar
rokosowski

16.04.2016 16:58

0

Vandoorne zdobyłby pole position już w Q2 i to przy czerwonej fladze, taki jest dobry, przecież w Bahrajnie pokonał Buttona który przejechał 6 okrążeń, nie znacie się.

avatar
rokosowski

03.04.2016 18:58

0

Moderacja powinna coś zrobić z trollami zalewającymi komentarze, dlaczego to toleruje? Chamstwo i agresja odstrasza normalnych użytkowników.

avatar
rokosowski

20.03.2016 08:19

0

@7 Xellos dzięki temu że jechał tak niemrawo ma P2 Verstappen pajacował cały wyścig i jest 10 choć mógł być w piątce. Wyścig był już ułożony po drugim zakręcie.

avatar
rokosowski

05.03.2016 14:08

0

W jaki sposób poprawa czasów o 5 sekund poprawi widowisko?

avatar
rokosowski

04.02.2016 20:30

0

lol ludzie gościu w czwartym komentarzu pisze, że 10 lat temu liczył się w f1 czysty talent kierowcy więc pewnie Schumacher w 2005 roku po zdobyciu 5 tytułów z rzędu zapomniał jak się jeździ xD, i co najlepsze on chyba naprawdę w to wierzy.

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu