DO
GP Australii
14.03 - 16.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
McLaren sięgnął po tytuł mistrzowski, ale Ferrari nie sprzedało łatwo skóry
-
Stake Sauber kończy sezon wyścigiem pełnym błędów
-
Williams bez punktów na zakończenie sezonu
-
Alonso liczy, że nowi pracownicy pomogą Astonowi w przyszłym roku
-
Haas przegrał walkę z Alpine o szóste miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Słaby występ Visa RB w finale sezonu na torze Yas Marina
-
Ferrari zrobiło, co mogło, ale tytułu nie wywalczyło
Ostatnia aktywność
29.05.2016 17:30
0
Żenada :/ może niech sędziowie wprowadzą od razu prawo mówiące "wszelkie sprawy łączące się z Hamiltonem będą rozpatrywane na jego korzyść". Gówno nie wyścig, całą sportową zabawę zepsuli. Następnym razem niech w ogóle zapierniczają poza torem bo przecież można...
Przejdź do wpisu Hamilton kontrowersyjnie wygrywa GP Monako
16.05.2016 00:35
0
Incydent wyścigowy ?? Serio ?? Żałosne jest to jak zespół i co gorsza sędziowie starają się nie skrzywdzić biednego Hamiltonka... Zakładam się o każdą kwotę że jeśli to byłby jakiś inny kierowca dostałby 10 pozycji w dół na następnym wyścigu ale przecież nie Hamiltonek świętych się nie tyka tylko czci. ŻAŁOSNE !!!
Przejdź do wpisu Kierowcy Mercedesa żałują, ale nie biorą winy na siebie
20.03.2016 23:46
0
Ludzie są aż tak głupi ?? Naprawdę ?? "Podajcie mi jedną sytuacje w której pałąk uratowałby komuś życie" kurde ta wypowiedź to tak serio ?? Ok w takim razie od jutra nie zapinam pasów i odłączam poduszki powietrze bo jeszcze nigdy te elementy zabezpieczenia nie uratowały mi życia :D Rozumowanie godne debila. A teraz tak na poziomie to nie mam nic przeciwko pałąkom bo prędzej czy później za otwarty kokpit ktoś zapłaci głową. W czym właściwie one przeszkadzają kibicowi ?? Kolejny element bolidu jak każdy inny. Może zaprotestuję że kierowcy mają pasy bo mi się to też nie podoba ?? Argument że utrudnia wyjście jest średni bo znakomita większość serii wyścigowych jest z zamkniętym kokpitem i tam kierowcy muszą sobie radzić. Pałąki w takiej postaci jak były przedstawione na pewno nie utrudniają gaszenia pożarów bo w końcu są to tylko 3 słupki.
Przejdź do wpisu Button: pałąk ochronny nie pogorszyłby sytuacji Alonso
24.05.2015 19:24
0
Trudna sprawa do oceny... Chyba lepiej jakby uznali to za incydent wyścigowy. Niby winny jest ten co jest z tyłu ale z drugiej strony hamowanie było zbyt wczesne więc wina jest też tego z przodu. Można dyskutować kto bardziej zawinił.
Przejdź do wpisu Sędziowie ukarali Verstappena
24.05.2015 19:21
0
@7 AndrzejOpolski głupie bo nie zgadza się z Twoim poglądem na sprawę ?? Widzę że mamy jedynego słusznego wodza i przewodnika. A może głupie bo prawdziwe i kuje w oczy ??
Przejdź do wpisu Hamilton nie potrafi opisać swoich uczuć po GP Monako
24.05.2015 17:20
0
No cóż raz myli się kierowca a raz zespół błędy się zdarzają i burmuszenie się i pokazywanie swojego niezadowolenia przez zachowanie jak 3 letnie dziecko któremu odebrano w połowie lizaka pokazuje tylko jak niedojrzały jest Hamilton. Lekceważy hymn uderza w tabliczkę 3 pola popisy godne dzieciaka. Zespół przeprosił i przyznał się do winy trzeba przełknąć gorycz porażki, przeanalizować sytuację, wyciągnąć wnioski i iść dalej a nie odstawiać sceny szczególnie że i tak wszyscy w koło wiedzą że Ham zostanie mistrzem.
Przejdź do wpisu Hamilton nie potrafi opisać swoich uczuć po GP Monako
09.11.2014 18:43
0
Gdyby nie DRS to Ham w życiu nie utrzymałby tempa Rosberga. Brawo tytuł jeszcze nie przesądzony.
Przejdź do wpisu Klasyczny hat-trick Rosberga w Brazylii
09.11.2014 13:16
0
Merc trzęsie dupą że ich stawka dojdzie więc na nic się nie zgadza a F1 tonie :/ takim zachowaniem tylko dobijają ten sport niech jeszcze wprowadzą żeby ścigał się jeden zespół będzie super ciekawie... Z całego serca życzę Mercowi żeby się wreszcie spierdzielił !!! Wygrywać trzeba walką a nie sztucznymi ograniczeniami. Znajdzie się wreszcie ktoś kto dźwignie ten sport z ziemi ?? Czy to już jest jego koniec ??
Przejdź do wpisu Zespoły nie doszły do porozumienia w sprawie rozwoju silników
05.10.2014 21:03
0
Jest jakiś film czy akurat żadnej kamery tam nie było ??
Przejdź do wpisu FIA: Bianchi doznał poważnych obrażeń głowy
21.09.2014 16:09
0
Najnudniejszy wyścig tego sezonu :/ Nie było na czym oka powiesić jak koraliki na sznurku.
Przejdź do wpisu Hamilton w Singapurze odzyskuje prowadzenie w mistrzostwach
09.09.2014 14:37
0
Na jego miejscu miałbym to gdzieś. Przeprosił chociaż wcale nie musiał (to chyba pierwsze przeprosiny za incydent wyścigowy). Kibice pokazują jakimi są frajerami i tyle. W tym wyścigu było czysto i dojechał na drugim co tu buczeć ?? Pewnie kolejna zgraja angoli fanboj Hamiltona. Żałosne :P Mi się nie podoba że wygrał Ham ale skoro jechał na tyle dobrze że pokonał Nico mimo słabego startu to widać mu się należało i brawa za jazdę. Ale do takie podejścia trzeba mieś mózg i go używać a nie tylko mordę drzeć jak hołota.
Przejdź do wpisu Rosberg liczy, że fani "wybaczą" mu incydent z Belgii
25.08.2014 22:49
0
Myślę że to że jest Niemcem nie ma znaczenia. Liczą się punkty których więcej ma Rosberg. A poza tym wydaje mi się że Rosbergiem bardziej można sterować i lepiej współpracuje z zespołem dlatego to w nim pokładają nadzieje bo Hamilton jest zbyt żywiołowy i ciężko coś z nim zaplanować i realizować plan. A samą dziką walką tytułu się nie zdobędzie.
Przejdź do wpisu Rosberg: moja wersja wydarzeń jest zupełnie inna
25.08.2014 12:41
0
@7. emZi "Akurat w chwili obecnej w czołówce nie ma drugiego kierowcy, który tak jak Hamilton potrafi przyjąć godnie uczciwą porażkę. To tak w kwestii obiektywnego spojrzenia." no tym mnie rozwaliłeś :D Przyjął godnie porażkę i pierwsze co po tajnej rozmowie wyleciał i wypaplał wszystko dziennikarzom interpretując na swoją korzyść słowa Rosberga z czego potem tłumaczyło się szefostwo Merca. Rozwydrzony dzieciak. Nawet Vettel po którymś wyścigu przyznał że Ric jest lepszy od niego i lepiej radzi sobie z nowym autem i nową konstrukcją chociaż nikt się nie spodziewał takich słów od Vettela. A u Hamiltona godnego przyjęcia porażki jeszcze nie widziałem nawet jak stoi na pudle to naburmuszony jakby mu kotleta zjedli bo "ten obok jest wyżej i ja tak nie chce będę tupać nóżką"
Przejdź do wpisu Mercedes gotowy do zmiany polityki względem kierowców
24.08.2014 22:33
0
@9 magic942 nie mieści Ci się w głowie że ktoś ma inne zdanie niż Ty ?? prawdopodobnie jesteś podobny do Hamiltona i uważasz że jesteś tylko Ty a wszyscy powinni zjechać mu/Ci z drogi. Na szczęście są jeszcze ludzie typu Nico którzy pokazują że nie zamierzają potulnie zjeżdżać z drogi bo jedzie Pan i władca kierownicy.
Przejdź do wpisu Wolff: słowa Rosberga zostały źle zrozumiane
24.08.2014 22:26
0
@9 magic942 sam jesteś idiotą i jak nie masz kultury wypowiedzi to idź się wypłukać do mamusi
Przejdź do wpisu Wolff: słowa Rosberga zostały źle zrozumiane
24.08.2014 21:58
0
Już się tak zamotali że sami nie wiedzą co mówią z tego co czytałem w wypowiedzi Hamiltona mówił że "zostawiłem mu miejsce" teraz Wolff "Nico nie odpuścił. Sądził, że to Lewis musi mu zostawić miejsce, a Lewis mu go nie zostawił". To w końcu jak zostawił czy nie ?? Bo skoro nie to dlaczego czepiają się tylko Rosberga ?? Tak się motają że w końcu zeżreją własny ogon. Lewisa to i tak nic nie nauczy. Dostał nauczkę ale trzeba jeszcze łączyć fakty i tworzyć z nich ciąg przyczynowo-skutkowy.
Przejdź do wpisu Wolff: słowa Rosberga zostały źle zrozumiane
24.08.2014 19:24
0
@12 wyjdź proszę ...
Przejdź do wpisu Hamilton: Rosberg stwierdził, że zrobił to celowo
24.08.2014 18:18
0
Ooooo tak a za to Hamilton Rosbergowi zostawił cały pas startowy i tam było wszystko cacy poza be Rosbergiem.
Przejdź do wpisu Magnussen ukarany za wypchnięcie Alonso z toru
24.08.2014 18:14
0
Mdłe to jest :| Niedobrze się robi jak Wolff z Laudą wchodzą do du%y Hamiltonowi. Jeszcze powinni go po palcach od stóp wycałować w ramach przeprosin w lektyce nosić i koniecznie co 2 godziny smoczek zmieniać. Zespół płaszczek wszyscy się wypłaszczyli przed o wielkim Hamiltonem.
Przejdź do wpisu Szefowie Mercedesa obwiniają Rosberga
24.08.2014 17:31
0
@1 Dobrze gada polać mu :P
Przejdź do wpisu Rosberg wierzy w utrzymanie harmonii w zespole
24.08.2014 17:25
0
@14Zirdiel Dokładnie wokół Schumachera też było mnóstwo kontrowersji ale świat w większości (oczywiście nie wszyscy) pamięta tabele i wyniki. A osobiście nie przepadam za kierowcami Merca ale Hamilton już za czasów McLarena bardzo mnie denerwował swoim zachowaniem. Rici to jest kierowca który zasługuje na podium bo robi to bez kontrowersji.
Przejdź do wpisu Hamilton: zostawiłem mu miejsce
24.08.2014 16:56
0
Magnusen-Alonso to był duet w którym kierowca z przodu jechał właśnie na zasadzie "co z tyłu to w dupie" i co tam wszyscy się dopatrzyli że tak nie można a już w wypadku Ham-Ros nie ?? To dziwne, widać więcej jest kibiców Ham.
Przejdź do wpisu Hamilton: zostawiłem mu miejsce
24.08.2014 16:53
0
@5 Cube83 oczywiście że zawodnik z przodu wybiera linie jazdy i ma do tego pełne prawo. Tylko trzeba jeszcze czasami pomyśleć co dzieje się tam z tyłu i zastanowić jakie mogą być skutki takiej jazdy "mam wszystko w dupie bo jestem z przodu" bo jak widać skutki mogą być opłakane. Ale do tego trzeba myśleć...
Przejdź do wpisu Hamilton: zostawiłem mu miejsce
24.08.2014 16:40
0
Wina nie jest tylko po stronie Rosberga. Hamiltonowi piąta krzyżowa by nie pękła jakby zostawił tam ciut więcej miejsca przecież widział że Ros wpycha się od wewnętrznej. Nie zostawił więc pretensje do siebie. Po cholerę zamykał drzwi na 100% ??
Przejdź do wpisu Hamilton: zostawiłem mu miejsce
24.08.2014 15:52
0
Teraz się Hamilton popłacze :D Tak się właśnie kończy charakter fajtera. Wreszcie ktoś mu pokazał że na torze zostawia się jednak miejsce dla przeciwnika i taka agresywna jazda nie popłaca i jest wkurzająca bo są jakieś zasady. To samo sytuacja Magnussen - Alonso tylko tam o dziwo wszyscy widzieli że tak nie można a jak Hamilton wypycha to wtedy jest OK. Bardzo dobrze że ktoś utarł nosa Hamiltonowi a jeszcze lepiej że było to Rosberg. Bardzo ładny popis Vettela na koniec brawo dla niego. Pokazał że ma umiejętności.
Przejdź do wpisu Ricciardo w Spa sięga po trzecią wygraną w sezonie!
27.07.2014 23:38
0
Merc ma delikatnie mówiąc w nosie komentarze kibiców a jak się dobrze zastanowić to chcieli to dobrze rozegrać. Po prostu Rosberg miał większe szanse na ewentualne zwycięstwo niż Hamilton. Gdyby wtedy Hamilton puścił Rosberga ten na koniec wyścigu walczyłby z Ricciardo a tak Mercedes zgarnął mniej punktów niż mógł. A kwestia zbliżenia się Rosberga do Hamiltona nie jest taka prosta jak się wszystkim wydaje bo za zawodnikiem jedzie się źle i jak ktoś wyżej napisał łatwo przegrzać sprzęt, mocno po dupie dostają opony itp. Więc Niemiec trzymał się dalej czekają na otwarte drzwi - jak widać się nie doczekał (pewnie się tego spodziewał dlatego dramatyzował) potem opony się zjadły i zaczął tracić. Na koniec wyścigu Rosbergowi zabrakło właśnie tych kilka cennych sekund które wtedy mógłby nadrobić żeby potem walczyć z Ricciardo albo chociaż wyprzedzić Alonso. Hamilton w tym momencie był już na łysolach podczas gdy Rosberg mógł kontynuować szarżę po zwycięstwo.
Przejdź do wpisu Hamilton: polecenia zespołu zaszokowały mnie
10.07.2014 00:16
0
@ wheelman a co niby do rzeczy ma ze bariera jest uszkodzona na prostej czy na zakrecie co Ty masz 3 latka i nigdy auta nie prowadziles ?? Jak widac po Kimim na prostej tez mozna przywalic w bande. Moze wystrzelic opona moga zderzyc sie zawodnicy troche wyobrazni... idac Twoim tokiem rozumowania w wyscigach na 1/4 mili nie powinno byc wypadkow bo jest przeciez prosta. A przyklad Kubicy jest jak najbardziej na miejscu bo pokazuje wlasnie te "zerowe szanse"
Przejdź do wpisu Whiting odpowiada na krytykę ze strony Laudy
09.07.2014 17:38
0
Dziadzius Lauda ostatnio zabiera glos zbyt czesto a tu wykazal sie skrajna glupota. Kozaczy jak to nie on jedzi po torze ciekawe czy bylby taki cwaniak jak sam mialby jechac po uszkodzonym torze a swoje statystyki ze szasne sa zerowe niech sobie wsadzi bo szanse ze Kubica trafi w rozkrecona bande tez byly zerowe i cale cmentarze sa takich ludzi co w ta zerowa szanse trafili. Lauda gada byle gadac a jakby drugi kierowca wpadl w ten odcinek i sobie cos zrobil to Lauda wzialby na siebie odpowiedzialnosc wypadku ?? Najlepiej cwaniaczyc bez odpowiedzialnosci skoro przewidziano tam stalowa bande to znaczy ze banda z opon jest nie odpowiednia i tyle mogli co najwyzej zrobic to troche szybciej.
Przejdź do wpisu Whiting odpowiada na krytykę ze strony Laudy
10.06.2014 14:23
0
Moim zdaniem winny był Perez bo postanowił na prawym zakręcie jechać prosto... Tego to by raczej nikt nie przewidział a za to rozsądnym było założyć że skoro jest skręt w prawo to wszyscy kierowcy (wyprzedzany i wyprzedzający) będą skręcać w prawo. Perez bufoni się jak Hamilton obaj nigdy nie popełniali błędów a winny jest cały świat.
Przejdź do wpisu Perez odpowiada na krytykę ze strony Williamsa
08.06.2014 22:15
0
Dzięki samobójczej akcji Massy mam naprawdę dobrze obstawione typy :D
Przejdź do wpisu Ricciardo wygrywa pierwszy wyścig w F1!
08.06.2014 22:07
0
* nie zgrzytał ;) sorki
Przejdź do wpisu Ricciardo wygrywa pierwszy wyścig w F1!
08.06.2014 22:06
0
Nareszcie Redbull !!!! :D Świetne zachowanie kierowców Redbulla Vettel umiał pogratulować Riciem i zgrzytał zębami jak rozkapryszony Hamilton. Pstryczek w nos od losu dla Lewisa może da mu do myślenia. Wreszcie popsuł się Merc. Świetny wyścig !!! Szkoda Massy to było groźne ale przesadził. Vettel miał kolosalne szczęście bo został wzięty w kleszcze.
Przejdź do wpisu Ricciardo wygrywa pierwszy wyścig w F1!
25.05.2014 16:44
0
saint77 pamiętasz jak było z Vettelem i Webberem i awaryjnością bolidów ?? Tak odnosząc się do Twoich wypowiedzi.
Przejdź do wpisu Rosberg odzyskuje prowadzenie w mistrzostwach
25.05.2014 16:26
0
@30 saint77 aż chciałbym Cię zobaczyć jak pędzisz i zmieniasz biegi w samochodzie z jedynką :D To byłby widok albo jak gonisz bez turbo :D Wow
Przejdź do wpisu Rosberg odzyskuje prowadzenie w mistrzostwach
25.05.2014 16:18
0
@27Sasilton to tor w Monako :D Też mnie to denerwuje że tam prawie nie ma gdzie wyprzedzać. Najlepiej górą - Webber był w tym całkiem niezły ;)
Przejdź do wpisu Rosberg odzyskuje prowadzenie w mistrzostwach
25.05.2014 16:12
0
@16 w czasie trwania wyścigu pod koniec Rici kręcił czasy takie jak Merce ;) jeszcze przed tym jak Hamilton złapał muchę. Więc RBR zbliża się do Merca.
Przejdź do wpisu Rosberg odzyskuje prowadzenie w mistrzostwach
25.05.2014 16:06
0
Hamilton już szukał dziury w całym aż go muchą pokarało. Ten wyścig pokazał że Vettel nie zmyśla że ma problemy techniczne (takie info dla tych co już się doszukują braku talentu) Fajnie że RBR zaczyna zbliżać się do Merca może wreszcie zacznie się coś dziać. Kimi myślał chyba że jest policją i zablokował na zakręcie GrandHotel jak w filmie akcji :D
Przejdź do wpisu Rosberg odzyskuje prowadzenie w mistrzostwach
25.05.2014 12:30
0
Całe grono przeciwników Vettela już się rzuca, a kto z Was przeczytał ostatnią wypowiedź Vettela który powiedział że "Rici radzi sobie po prostu lepiej z nowym bolidem" ?? A co Vettel ma nie zgłaszać problemów technicznych żebyście Wy nie mówili że tylko on ma problemy?? Puknijcie się w łeb i to czymś ciężkim. On nie mówi że przegrał bo miał problemy techniczne i jakoś nigdy nie powiedział że wygrałby gdyby nie problemy. Zgłasza problemy bo chce dopasować do siebie bolid a zajmuje mu to dłużej niż Rikiemu co sam zaznaczył. Jak sobie niby wyobrażacie modernizacje bolidu bez sugestii kierowcy ?? Co mechanik jako duch święty ma przewidzieć wszystko i modyfikacje mają odbyć się bez słowa ?? Podłoga była do dupy tą ją zmienili i Vettel wyraźnie przyspieszył. Teraz trzeba zabrać się za resztę. Jak Vettel przestanie zgłaszać problemy to znaczy że zaczął wygrywać i ma bolid który nie wymaga dużych zmian.
Przejdź do wpisu Vettel miał problemy z systemem ERS
24.05.2014 20:46
0
@natusia102 a od kiedy to określenie murzyn jest rasistowski ?? To chyba lekka paranoja jak ma ciemny kolor skóry jest murzynem a jak kolor skóry jest jasny to jest biały. To są rasy ludzi i nie ma tu nic rasistowskiego, a co na białego można mówić biały, a na murzyna mam mówić człowiek o ciemnej skórze a niby dlaczego ??
Przejdź do wpisu Sędziowie przyglądają się "incydentowi" Rosberga
24.05.2014 17:58
0
Manewr Rosberga nie był zamierzony było widać że blokują się przednie koła nawet przez moment sam nie wiedział czy pchać się w zakręt czy odbijać w bok i szarpał kierownicą lewa prawa aż w końcu wyszło że leci jednak w bok. Hamilton miał dokładnie taki sam manewr na treningu bo też przesadził. Rosberg nawet przeprosił za ten manewr chociaż nie było za co według mnie. Skoro Hamilton wielki hrabia nie raczył na to nawet odpowiedzieć jest burakiem i dzieciakiem. Jeszcze niech się popłacze. Szkoda że nie został w kartingach nie musiałbym go oglądać... Przewraca mu się we łbie już od czasów mistrza świata F1 za 3 beczki wody z nieba
Przejdź do wpisu Rosberg wygrywa z Hamiltonem na swoim podwórku
16.05.2014 22:45
0
haha ja myślałem że ten wydech jest dla jaj doklejony w photoshopie :D Gdzieś widziałem takie zdjęcie z doklejoną trąbką ale nie wiedziałem że mechanicy z Mercedesa wzięli to na serio :D
Przejdź do wpisu Mercedes rozpoczyna testy nowej końcówki wydechu
12.05.2014 11:29
0
@KowalAMG a matko naprawdę chcesz 4 lata pełnej dominacji jednego zawodnika znowu ?? Przyjdzie zdechnąć z nudów oglądalność tego sportu spadnie jeszcze bardziej i Polsat zrezygnuje nawet z transmisji na płatnych kanałach...
Przejdź do wpisu Hamilton: ludzie, którzy wątpili chyba zmienili już zdanie
11.05.2014 16:53
0
Jest już po wyścigu ale emocji nie koniec bo Kubica kończy Rajd Argentyny :) Przed ostatnim oesem jest 6 w generalce a za nim Evans traci do niego 5 sekund więc jest ciasno ;)
Przejdź do wpisu Hamilton przejmuje w Hiszpanii prowadzenie w mistrzostwach
11.05.2014 16:36
0
@42 Jareczek na Polsacie Sport News oglądałem Porsche Super Cup tuż przed F1 zgadzam się było dużo ciekawsze bo stawka bardziej wyrównana ;)
Przejdź do wpisu Hamilton przejmuje w Hiszpanii prowadzenie w mistrzostwach
11.05.2014 16:11
0
@37 saint77 no to dzisiaj Vettel udowodnił że potrafi tym nie najlepszym w stawce samochodem jechać naprawdę dobrze, awans o 11 pozycji. Nie można już powiedzieć że to zasługa samochodu i czyste szczęście. @I love F1 trochę przegiąłeś z tym porównaniem laika do Vettela ;)
Przejdź do wpisu Vettel ukarany za wymianę skrzyni biegów
11.05.2014 15:55
0
@grazek moim zdaniem Rosberg nie będzie w stanie wygrać z Hamiltonem przez cały ten sezon. W przeciwieństwie do tego co mówili komentatorzy dla mnie mało interesujący wyścig. Hamilton i Rosberg wiadomo, dobra strategia dla Ricciardo i mało walki na torze. Dużo namieszał Vettel więc tu było trochę ciekawiej ale generalnie nudnawo.
Przejdź do wpisu Hamilton przejmuje w Hiszpanii prowadzenie w mistrzostwach
11.05.2014 13:34
0
@21 saint77 jeszcze raz podkreślę że termin "polaczki" użyłem w stosunku do grupy osób mających ten specyficzny charakter i zwij to jak chcesz hejt czy nie, ale zamierzam to wytykać i tępić takie wypowiedzi. A moja piąta wypowiedź odnosiła się do wypowiedzi @2Hamilton2014 którą nie wiem jak klasyfikujesz, ale dla mnie jest to zwykła zawiść zazdrość. Oczywiście wyrażanie swojej opinii na temat zawodnika (w sposób nie wulgarny) nie jest hejtowaniem - dokładnie tak jak napisałeś i podane przez Ciebie przykłady nie są przejawem tego zjawiska ale wróć do wypowiedzi @2Hamiltona2014 i przeczytaj ją bo ta wypowiedź bardzo mnie wkurzyła i pokazała "polaczka" oraz skłoniła do takiej wypowiedzi.
Przejdź do wpisu Vettel ukarany za wymianę skrzyni biegów
11.05.2014 01:00
0
@15 (andy_chow) widzę że nie zrozumiałeś za bardzo mojej wypowiedzi. Mówiąc "polaczki" nie miałem na myśli narodu tylko grupę ludzi o specyficznym charakterze niestety często w Polsce spotykanym. A ja jestem z Wrocławia jak Cię to interesuje. @14 zzagrobu (czemu taki nick??) z obroną Vettela przez te 4 lata masz sporo racji, wkurzał mnie osobiście też konflikt Webber Vettel bo Webbera niesłusznie spychali na drugi plan. Ale co do obrony swojego talentu przez Vettela w tym sezonie to chyba trochę za wcześnie na wyrokowanie bo Alonso także nie zachwyca a nikt go nie nalatuje a to przecież też świetny kierowca. Myślę, że porównywanie Vettela do Senny w ogóle nie jest trafione bo jedni powiedzą że 4 do 3 w tytułach drudzy że Senna miał słabszy bolid a wygrywał i tak dalej. Jak porównać "słabszość" bolidu Senny do aktualnej "słabszości" bolidu Vettela względem stawki i przez ten pryzmat oceniać talent lub jego brak ?? Jak dla mnie to nierealne. Vettel dużo już osiągnął i nikt mi nie wmówi że odbyło się to bez talentu bo bolid sam nie jeździ nawet taki który jest najlepszy w stawce (a właściwie był).
Przejdź do wpisu Vettel ukarany za wymianę skrzyni biegów
10.05.2014 20:49
0
@6 no a co mam patrzeć jak grono hejterów rośnie i napędza się ?? George Carlin "Nigdy nie lekceważ siły głupich ludzi w dużych grupach". Hejtuje hejterów, a nie kierowców chociaż paru z nich nie lubię. Widzisz w tym jakiś problem ??
Przejdź do wpisu Vettel ukarany za wymianę skrzyni biegów
10.05.2014 20:10
0
@3 i @4 dobrze czytać takie komentarze bo wraca nadzieja że jeszcze są na świecie normalnie zachowujący się kibice. Ten ogólny hejt za wszelką cenę jest żenujący i świadczy na jakim poziomie są ludzie piszący takie komentarze "a żeby sąsiadowi ta krowa zdechła". Achh ciężko musi być polaczkom z takim stanem świadomości. A co do Vettela niech walczy na torze a wygra najlepszy. Osobiście nie lubię Hamiltona ale nie pluje jadem jak tylko jest o nim wzmianka
Przejdź do wpisu Vettel ukarany za wymianę skrzyni biegów