komentarze
  • 5. jojtek
    • 2014-06-26 21:07:49
    • *.internetia.net.pl

    @2
    1 Silnik na jedno GP? Przypomnij sobie te piękne złote czasy kiedy na same kwalifikacje zakładano ponad tysiąckonny silnik. I to z jeszcze mniejszych silników! Można? No nie można, ekologia teraz taka modna...

  • 6. jojtek
    • 2014-06-26 21:08:40
    • *.internetia.net.pl

    Miało być: I ta moc z jeszcze mniejszych silników, mam nadzieje że każdy zrozumiał

  • 7. frg1pl
    • 2014-06-26 21:14:43
    • *.dynamic.mm.pl

    To od momentu rozpoczęcia 3go treningu nie będzie można zmieniać ustawień? A jak tytanowy blok będzie za wysoko?

  • 8. ozyrys88
    • 2014-06-26 21:37:00
    • *.multi-play.net.pl

    Jak dla mnie złe te zmiany, a ten tytanowy blok to już zupełny absurd. FIA stacza się na dno razem z F1 niestety.

  • 9. kempa007
    • 2014-06-26 21:49:25
    • *.180.227.42

    7. frg1pl co mozna,a czego nie można określają przepisy, dodatkowo są jeszcze dwa treningi w piątek :)

  • 10. Grzesiu10
    • 2014-06-26 21:54:56
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Dźwięk silnika jak był do kitu tak dalej będzie do kitu. Jedyną możliwością na poprawienie dźwięku było zwiększenie limitu chwilowego przepływu paliwa a tu ani wzmianki o tym. Niestety trzeba będzie przyzwyczaić się do kosiarek bo pozostaną z nami na dużo dłużej niż tylko do końca tego sezonu.

  • 11. socjoświr
    • 2014-06-26 23:23:56
    • *.252.27.234.internetia.net.pl

    Tytanowy blok to głupota. W dużej mierze winni mu są wszyscy którzy narzekali na dźwięk silnika - FIA podłapało, że dla większości kibiców nie liczy się sama rywalizacja tylko sprawy drugoplanowe.

  • 12. kamilf
    • 2014-06-26 23:44:42
    • *.adsl.inetia.pl

    Niezłe żarty z tymi 4 silnikami na sezon, no naprawdę..

  • 13. esbek2
    • 2014-06-26 23:59:08
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Może zamiast tytanowych bloków mocować wyrzutnie rac, które będą odpalane po wyprzedzeniu. Będzie jeszcze bardziej widowiskowo. A powtórne starty po zjeździe SC mogą się przyczynić do kolejnych efektownych kolizji w pierwszym zakręcie.

  • 14. KowalAMG
    • 2014-06-27 01:13:53
    • *.24.196.114

    Przez Ta cala ekonomie oszczędzania F1 zanika .. coraz mniej treningow , pojemnosci , paliwa , silników itp itd .. a prawdziwa F1 niema ograniczen .. Zarząd powinien ulec zmianie . A co do urozmaicania to zamiast niebezbiecznych iskier ktore moga powodowac zaplon bolidu mogliby przywrocic tankowanie z restrykcyjnymi karami , zeby bardzo zwrocic uwage na bezpeczenstwo podczas dotankowywania bolidu. Troche logiki FIO.

  • 15. wheelman
    • 2014-06-27 03:02:49
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Chcą się tych kocy pozbyć już chyba od kilku lat. Ktoś mi wytłumaczy po co? Czemu ma to służyć? Nigdy o tym nie wspomniano, a jeśli tak, to chyba lata temu, kiedy pierwszy raz się ten pomysł pojawił.

  • 16. KTD
    • 2014-06-27 06:53:41
    • *.dynamic.chello.pl

    Czekam, kiedy silniki diesla wprowadzą w ramach oszczędności paliwa :-)
    A następnym krokiem będzie napęd wiatrowo elektryczny bez silnika spalinowego i puszczanie dźwięków V8 z głośników zamontowanych w miejsce układu wydechowego :-)

  • 17. KowalAMG
    • 2014-06-27 08:04:02
    • *.24.196.114

    KTD diesel za drogi lepiej na gaz jest za pol ceny moze wroci tankowanie w pitlane :p

  • 18. 99kowalski
    • 2014-06-27 14:35:03
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    To ja nie wiem, po co w ogóle SC ma wyjeżdżać? Aaa - dla widowiska, bo stroboskopy ma... OK.

  • 19. ForzaFerrari F1
    • 2014-06-27 14:52:20
    • *.centertel.pl

    17.tak butlę na skrzydle z tyłu:-P

  • 20. belzebub
    • 2014-06-27 16:36:51
    • *.jeleniagora.vectranet.pl

    @17 Na gaz? Dobre, dobre, a biorąc pod uwagę, że jest bardziej ekologiczny od standardowych mieszanek, to nigdy nie wiadomo ;)
    @19 Butla na skrzydle - tia, byłaby, jako dodatkowy docisk :)

  • 21. głodny
    • 2014-06-27 20:38:15
    • *.lublin.mm.pl

    Coraz mniej F1 w F1

  • 22. januszj26
    • 2014-06-27 21:14:49
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    W F1 żeby się polepszyło to bolidy musiały by miec bardzo zbliżone osiągi wtedy walka byłaby na pierwszym planie.

  • 23. Tygrysek2014
    • 2014-06-27 21:25:21
    • *.opera-mini.net

    Wszyscy tak narzekają na F1 a wyścigi same w sobie są ciekawe. W tym sezonie jak dotąd Bahrajn i Kanada były najciekawsze a i w Monaco dużo się działo, co roku narzekacie na wygląd bolidów bo za kwadratowe, a to mają dziwny nos z przodu.
    Mówicie że są wolniejsze a prędkość Massy w Kanadzie?(343km/h)
    Dla mnie F1 jest bardzo ciekawa nie ważne czy w wyścigu dzieje się dużo czy mało, ważne że ma się satysfakcję z oglądania walki na torze, błędów w pitstopach i manewrów wyprzedzania.
    Wiadomo każdy ma swoje zdanie, ale w jednej kwestii zgodzę się z każdym: Dźwięk silników:-S

  • 24. januszj26
    • 2014-06-27 21:45:52
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A ja wam powiem że mi bardziej podoba się dżwięk .Od wielu lat jeżdżę na GP i ten głośny dżwięk po jakimś czasie był męczący.

  • 25. Tygrysek2014
    • 2014-06-27 22:13:10
    • *.opera-mini.net

    W sumie zawsze to coś nowego i można usłyszeć pisk opon;-)

  • 26. krzysiek000
    • 2014-06-28 07:35:13
    • *.bialystok.vectranet.pl

    Ogólnie jestem zdania, iż F1 powinno przejąć pewne rozwiązania od wyścigu Le Mans. Otóż wprowadzono w nim tak zwaną "strefę 60", czyli ograniczenie prędkości bolidów w strefach żółtych flag do 60km/h. Wówczas nie byłoby sytuacji, w której jeden kierowca pozwala sobie na więcej przy żółtych flagach od innego.

  • 27. Rawek
    • 2014-06-28 13:53:53
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    gdzieś czytałem, że obecne silniki Ferrari mają limit 1200km przebiegu, gdzie wyścig ma około 300km, a do tego treningi i kfal. na których się robi drugie tyle, to silnik starcza raptem na 2 wyścigi!! Gdzie tu sens, gdzie logika ??
    Przypomne, że w tym roku Vettel użył już 4 jednostek, została mu 1, czyli od Spa Vettel będzie startował zawsze z końca kolejki (czy tam alei, już nie pamiętam)

  • 28. VV00515
    • 2014-06-28 21:25:41
    • *.superkabel.de

    Jak dla mnie ww. zmiany nie wprowadzą na arenę F1 lepszego widowiska, niż w tym sezonie. Życzyłbym sobie i Wam znacznie większej max. prędkości obr. silnika, zamiast krzesiwa pod podłogą. Zniesienie częściowe reguł dot. używania DRSu i jeszcze raz wyższej prędkości obr. silnika.

  • 29. Root
    • 2014-06-28 23:26:42
    • *.dynamic.mm.pl

    Ale badziewie... Fajerwerki spod bolidu i kilka startów na wyścig. Ehh

  • 30. maniek_88
    • 2014-06-29 11:18:29
    • *.telpol.net.pl

    Skoro po zjechaniu samochodu bezpieczenstwa samochody maja się ustawić na polach startowych, to po co SC ma w ogóle wyjeżdzać? Pojawia się niebezpieczenstwo, samochody ustawiają sie na polach startowych i mogą czekać do zakończenia neutralizacji. Jednym słowem bezsens... Ani to dbałość o bezpieczeństwo bo samochody i tak będą przejeżdżały przez strefę neutralizacji, ani to ekologia bo będą bez sensu tracić paliwo które mogło by być użyte podczas normalnego ścigania, a i też jeżdżenie w kółko za SC do najbardziej widowiskowych nie należy... i tak realizator wtedy pokazuje non stop powtórki.

  • 31. rysiek45
    • 2014-06-29 20:43:55
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Zamiast tego " bloku " można by "wtyknąć " im pawie pióra w " rurę " wydechową ....

  • 32. mickeymouse
    • 2014-06-30 08:49:38
    • *.158.24.46

    Te iskry pod samochodem to jakiś bezsens. To faktycznie wydaje się niebezpieczne :/
    Restart z pól startowych po neutralizacji ... a po co to? Co było nie tak z restartem lotnym?

    A poza tym: Dźwięk silników jakoś mi nie przeszkadza. Ograniczenie ilości paliwa na wyścig też nie - chociaż może ilość należałoby przedyskutować - tankowanie nie powinno wracać. Ograniczenie liczby silników na sezon ... też jest w sumie ok, bo ma być szybko ale może jednak z użyciem realnej jednostki, a nie produktu jednorazowego. Ale jeżeli mamy limit jednostek i paliwa, to po co jeszcze ograniczać chwilowy przepływ paliwa - spełnienie tych wymagań będzie wymagało określonej konstrukcji jednostki: wydajna, oszczędna i niezawodna. W F1 kierowcy powinni się ścigać a nie pilnować, żeby silnik za szybko się nie kręcił.

  • 33. Mind
    • 2014-06-30 14:15:41
    • *.tktelekom.pl

    Dla mnie ten restart z pól startowych wydaje się chory. Nie chcę być złym prorokiem, ale będziemy mieć większe widowisko wtedy, gdy bolidy zaczną się przysłowiowo jarać na postoju.

  • 34. Jero
    • 2014-07-01 06:44:48
    • *.sanetja.pl

    Troszkę dziwne te zmiany. Skoro ktoś pracował na przewagę np. 20 sekund, to nie dość, że wyjeżdża safety car i traci on całą przewagę, to do tego ma dużo mniejsze szanse na utrzymanie pozycji niż przy dotychczasowym restarcie

  • 35. Tygrysek2014
    • 2014-07-01 21:05:54
    • *.opera-mini.net

    30- Bolidy będą jeździć za SC żeby rozgrzewać opony tak jak to jest przed rzeczywistym startem wyścigu dzięki czemu np na opony nie trzeba będzie zakładać koców grzewczych.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo