DO
GP Australii
14.03 - 16.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
McLaren sięgnął po tytuł mistrzowski, ale Ferrari nie sprzedało łatwo skóry
-
Stake Sauber kończy sezon wyścigiem pełnym błędów
-
Williams bez punktów na zakończenie sezonu
-
Alonso liczy, że nowi pracownicy pomogą Astonowi w przyszłym roku
-
Haas przegrał walkę z Alpine o szóste miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Słaby występ Visa RB w finale sezonu na torze Yas Marina
-
Ferrari zrobiło, co mogło, ale tytułu nie wywalczyło
Ostatnia aktywność
30.06.2014 08:49
0
Te iskry pod samochodem to jakiś bezsens. To faktycznie wydaje się niebezpieczne :/ Restart z pól startowych po neutralizacji ... a po co to? Co było nie tak z restartem lotnym? A poza tym: Dźwięk silników jakoś mi nie przeszkadza. Ograniczenie ilości paliwa na wyścig też nie - chociaż może ilość należałoby przedyskutować - tankowanie nie powinno wracać. Ograniczenie liczby silników na sezon ... też jest w sumie ok, bo ma być szybko ale może jednak z użyciem realnej jednostki, a nie produktu jednorazowego. Ale jeżeli mamy limit jednostek i paliwa, to po co jeszcze ograniczać chwilowy przepływ paliwa - spełnienie tych wymagań będzie wymagało określonej konstrukcji jednostki: wydajna, oszczędna i niezawodna. W F1 kierowcy powinni się ścigać a nie pilnować, żeby silnik za szybko się nie kręcił.
Przejdź do wpisu FIA ratyfikowała zmiany w F1 na przyszły sezon