DO
GP Włoch
05.09 - 07.09
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Holandii
-
Piastri wygrał pełne incydentów GP Holandii! Awaria Norrisa i podium Hadjara!
-
Piastri wywalczył pierwszego Wielkiego Szlema i odskoczył Norrisowi w mistrzostwach
-
Antonelli: przepraszam Charlesa i Ferrari
-
Verstappen wciąż nie schodzi z podium na domowym torze
-
Hadjar został najmłodszym Francuzem na podium F1, uszkodził też swoje pierwsze trofeum
-
Dramat Ferrari w Zandvoort
-
Colapinto blisko punktów, Gasly całkiem stracił opony w końcówce
-
Odważna strategia dała Haasowi świetny rezultat
-
Podwójne punkty Astona Martina mimo różnych problemów kierowców
-
Kierowcy Saubera zawiedzeni
-
Sainz nie może zrozumieć decyzji sędziów
Ostatnia aktywność
30.06.2014 08:49
0
Te iskry pod samochodem to jakiś bezsens. To faktycznie wydaje się niebezpieczne :/ Restart z pól startowych po neutralizacji ... a po co to? Co było nie tak z restartem lotnym? A poza tym: Dźwięk silników jakoś mi nie przeszkadza. Ograniczenie ilości paliwa na wyścig też nie - chociaż może ilość należałoby przedyskutować - tankowanie nie powinno wracać. Ograniczenie liczby silników na sezon ... też jest w sumie ok, bo ma być szybko ale może jednak z użyciem realnej jednostki, a nie produktu jednorazowego. Ale jeżeli mamy limit jednostek i paliwa, to po co jeszcze ograniczać chwilowy przepływ paliwa - spełnienie tych wymagań będzie wymagało określonej konstrukcji jednostki: wydajna, oszczędna i niezawodna. W F1 kierowcy powinni się ścigać a nie pilnować, żeby silnik za szybko się nie kręcił.
Przejdź do wpisu FIA ratyfikowała zmiany w F1 na przyszły sezon