DO
GP Miasta Meksyk
24.10 - 26.10
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP USA
-
Verstappen szybko wrócił do wygrywania - kierowcy McLarena pod presją
-
Racing Bulls bez tempa i punktów
-
Williams opuszcza Teksas bez punktów z niedzieli mimo dobrego tempa
-
Alpine po raz kolejny najwolniejsze
-
Verstappen zrównał się w liczbie podiów z Vettelem
-
Ferrari z pierwszym podium od GP Belgii
-
W McLarenie coraz większe powody do niepokoju
-
Hulkenberg zdobył punkty po sześciu wyścigach przerwy
-
Haas po raz czwarty w swojej historii punktował w GP USA
-
Alonso opuszcza Austin z jednym punktem
-
Mercedes bez szału, ale chce powalczyć o wicemistrzostwo
Ostatnia aktywność
30.06.2014 08:49
0
Te iskry pod samochodem to jakiś bezsens. To faktycznie wydaje się niebezpieczne :/ Restart z pól startowych po neutralizacji ... a po co to? Co było nie tak z restartem lotnym? A poza tym: Dźwięk silników jakoś mi nie przeszkadza. Ograniczenie ilości paliwa na wyścig też nie - chociaż może ilość należałoby przedyskutować - tankowanie nie powinno wracać. Ograniczenie liczby silników na sezon ... też jest w sumie ok, bo ma być szybko ale może jednak z użyciem realnej jednostki, a nie produktu jednorazowego. Ale jeżeli mamy limit jednostek i paliwa, to po co jeszcze ograniczać chwilowy przepływ paliwa - spełnienie tych wymagań będzie wymagało określonej konstrukcji jednostki: wydajna, oszczędna i niezawodna. W F1 kierowcy powinni się ścigać a nie pilnować, żeby silnik za szybko się nie kręcił.
Przejdź do wpisu FIA ratyfikowała zmiany w F1 na przyszły sezon