socjoświr
Ostatnia aktywność
avatar
socjoświr

25.04.2017 00:03

0

W sumie jakbym miał dzisiaj obstawiać to też wybrałbym Hamiltona. Kibicuję w tej walce Vettelowi, ale Merc ma chyba większe rezerwy niż Ferrari....

avatar
socjoświr

24.04.2017 23:58

0

@1: VJM00 oznaczenie pochodzi od inicjałów imion właścicieli zespołu ? (V)ijaya Mallyi, (J)ana i (M)ichiela Mola. A tak swoją drogą fajnie byłoby jakby FI powtórzyło wynik z ubiegłego roku. Williams, który wydawał się najgroźniejszym rywalem, ze Strollem na pokładzie jest do pokonania. Trzymam za nich kciuki :D

avatar
socjoświr

19.04.2017 11:49

0

Eh... Kibicuję sobie Force India od dłuższego czasu. O problemach hinduskich właścicieli było wiadomo, ale zamknięcie właściciela to jednak trochę szok. I jako fan mam nadzieję, że nie odbije się to negatywnie na zespole. To odnośnie postu, bo dyskusja pod nim nie zasługuje na komentarz.

avatar
socjoświr

30.03.2017 17:02

0

@3 Zgadzam sie w 100%, ale wtedy wszyscy narzekali na to ze opony nie pozwalają na ściganie...

avatar
socjoświr

20.03.2017 18:17

0

Od dawna kibicuje Force India, ale w tym sezonie trzymam za nich kciuki mocniej niż kiedykolwiek. A jest tak przez ludzi takich jak @2 Quar. Ból dupy takich ludzi w razie zwycięstwa Force India byłby bezcenny :)

avatar
socjoświr

17.03.2017 23:16

0

Ech, nie wiem po co ja zawsze czytam te wypowiedzi - one tak strasznie nić nie wnoszą... Jakby były szczere to brzmiałyby tak: Marcus Ericsson, #9 Uwielbiam Melbourne, to fantastyczne miejsce. Fani oraz atmosfera są tam po prostu wspaniałe- przebywanie w mieście, jak i na torze Albert Park sprawia mi przyjemność. Jeśli chodzi o wyścig to nie ma się co czarować: mamy najsłabszy samochód co pokazały testy. Może awarie konkurencji dają nam jakąś szansę... Pascal Wehrlein, #94 Staram się nie myśleć o tym że nie chcieli mnie w Force India i zostałem pominięty w Mercedesie. Mam doświadczenie w zdobywaniu punktów dla Manora, Sauber jest zespołem z samochodem o podobnym potencjale, więc wiem co robić. Szkoda tylko, że tym razem nie mam pod maską silnika Mercedesa... Ale jeśli mamy zdibyć jakieś punkty to początek sezonu to najlepsza okazja, później będzie już tylko trudniej.

avatar
socjoświr

16.03.2017 01:44

0

@60 -bardzo słaba analogia. Samochód nie zmienił swojej bryły, dalej to bolid Formuły 1, do tego wyglądający agresywniej niż w zeszłym roku. Zmienił się tylko kolor. Tak więc to tak jakby wyjść na miasto w różowej koszuli. Nie mam nic do różowego i zawsze politowanie budzą u mnie mężczyźni którzy mają problem z różowym (z ich męskością musi bć coś na prawdę nie tak skoro nieodpowiedni kolor może ją przekreślić...) W ogóle cały toczący się tu spór wydaje mi się niezrozumiały. Kolor może się podobać lub nie. Mnie się różowy podoba i to niezależnie od ilości pieniędzy jakie dostanie FI. Samochód jest oryginalny, wyróżnia się na torze i moim zdaniem o to chodzi. Mam dość czerni i szarości. Jak dla mnie nawet jakby Force India musiało dopłacać do tego żeby było różowe to i tak byłoby warto, bo wreszcie są charakterystyczni. I jasne że komuś może się nie podobać takie malowanie, tak jak mnie nie podobają się tegoroczne McLareny. Ale teksty że różowy nie pasuje do F1 są śmieszne.

avatar
socjoświr

14.03.2017 22:36

0

Wielkie WOW!!!! Wygląda niesamowicie! W czasach nudnych malowań to prawdziwy powiew świeżości!! Trzymam kciuki za to różowe cudo :)

avatar
socjoświr

01.03.2017 14:27

0

Nie jestem ekspertem, ale zmniejszenie siły docisku w "brudnym powietrzu" za innym bolidem powinno działać na korzyść wyprzedzającego. Mniej docisku to mniej oporu, co jest atutem jeśli jedzie się za kimś na prostej (zjawisko cienia areodynamicznego). Podążanie za kimś w zakrętach rzeczywiście będzie utrudnione, ale na hamowaniach do zakrętów za prostymi powinna być okazja... Jeszcze raz zaznaczę, że nie jestem ekspertem, tak się tylko głośno zastanawiam... ;)

avatar
socjoświr

22.02.2017 21:30

0

Malowanie mnie zawiodło. Force India od kilku lat eksperymentuje z kolorami, nie ma stałych barw. Taka sytuacja daje spore pole do popisu osobą odpowiedzialnym za wygląd. Dlatego nie rozumiem dlaczego zdecydowali się oni na kolor srebrny jako dominujący, kiedy jest to barwa kojarzona głównie z Mercedesem.... Co do nosa - Długa końcówka nie jest może bardzo estetyczna, ale jest to kontynuacja z poprzednich sezonów. Z tym, że tam były to otwory, tu najwidoczniej nie zmieściły się całe. Garb z przodu rzeczywiście nie jest zbyt estetyczny.. Z drugiej strony zawsze to fajnie kiedy konstrukcje różnią się na pierwszy rzut oka :) Niemniej niestety w moim prywatnym rankingu na najładniejszy bolid tego sezonu zajmują jak na razie ostanie miejsce...

avatar
socjoświr

21.02.2017 21:30

0

@6 - Silnik nie jest brandowany na Infiniti, nie wiem skąd Ci się to wzięło... Fajnie, że postanowili urozmaicić malowanie w porównaniu w zeszłym rokiem, ale moim zdaniem przesadzili z czarnym.. W mojej osobistej klasyfikacji jak na razie trzecie miejsce za Sauberem i Williamsem.

avatar
socjoświr

20.02.2017 13:21

0

Wygląda MEGA FAJNIE!!! Jestem pod wielkim wrażeniem zmiany w Sauberze. Kolorystyka i malowanie przywodzące na myśl delikatnie styl retro, podwójny, górny wlot powietrza i karbonowa płetwa - Wszystko to zrobiło na mnie piorunujące wrażenie. Bolid z szansą na tytuł najładniejszego w tym roku w mojej osobistej klasyfikacji.

Przejdź do wpisu Sauber pokazał nowy bolid C36

avatar
socjoświr

17.02.2017 19:16

0

@11 - Racja, to tylko render... Robinie prezentacji bolidu gdzie zamiast pokazania bolidu pokazuje się jakąś komputerową symulację jest zwyczajnie śmieszne... Z rzeczy które raczej wiadomo - malowanie raczej spoko, nos nadal śmieszny.

avatar
socjoświr

11.02.2017 23:01

0

@3 Bo inne nazwy kodowe bolidów są pasjonujące... Ciąg kilku liter i cyfr nie może być bardziej lub mniej drętwy....

avatar
socjoświr

07.02.2017 11:48

0

@11 - Fakt, Max ryj am nie wyjściowy, ale jest bezczelny, lubi ryzyko i ma w nosie co mówią inni. Ludzie to lubią (i nie dziwię się im, bo mi też taka postawa się podoba). Uśmiech Ricciardo też zjednuje mu fanów, ale chyba bardziej medialny jest jednak Max.

Przejdź do wpisu Webber stawia na Ricciardo

avatar
socjoświr

06.02.2017 11:42

0

@7 - Fakt: Max jest bardziej medialny. Też spodziewam się, że jeśli zespół będzie miał wybrać kogo wspomóc w walce o mistrzostwo to pewnie postawi na Holendra. Ale nie wierzę, ze będzie sabotował Ricciardo gdy będzie on lepszy. Wniosek dla Australijczyka jest prosty: musi być lepszy od partnera, nie na równi z nim tylko lepszy.

Przejdź do wpisu Webber stawia na Ricciardo

avatar
socjoświr

06.02.2017 01:29

0

@2 - Trochę widać, że nie wiesz o czym piszesz... Formuła E nie jeździ na torach po których jeździ Formuła 1 z prostego powodu - baterie mają za małą pojemność. Jeśli chodzi o osiągi to FE jest zdecydowanie wolniejsza niż F1 - maksymalna prędkość elektrycznego bolidu to około 175 km/h. Jednak władze FE nie robią z tego tajemnicy - przyznają oficjalnie, że seria jest eksperymentalna i nie ma szans konkurować z F1.

avatar
socjoświr

06.02.2017 01:10

0

@5 - Miłośnicy teorii spiskowych... Swego czasu Webber był o 2 długości słabszy od Vettela, ale ciągle znajdą się tacy, którzy powiedzą, że spisek zespołu spowodował, że to jednak Niemiec wygrywał....

Przejdź do wpisu Webber stawia na Ricciardo

avatar
socjoświr

02.02.2017 13:40

0

Formuła E przygarnia kierowców którzy nie poradzili sobie w Formule 1. Roberg zwyczajnie tam nie pasuje.

avatar
socjoświr

02.02.2017 13:39

0

Nie jestem pewien jak likwidacja piątkowych treningów wpłynęłaby na koszty (brak możliwości testowania na torze pociągnąłby za sobą pewnie kosztowne analizy w fabryce). Niemniej nie rozumiem emocji jakie to wywołuje... No bo kto ogląda piątkowe testy??? Ja nie. Więc dla mnie, jako kibica, zmiana taka jest zupełnie obojętna.

avatar
socjoświr

19.01.2017 14:23

0

W tym przypadku widać jaka jest różnica między Red Bullem i Mercedesem - Kiedy zwalnia się miejsce u Austriaków to zajmuje je kierowca z programu młodzieżowego, Merc woli szukać kierowców u konkurencji, nawet mając pod swoimi skrzydłami obiecujących zawodników. Rezultat jest taki, że Red Bull dał F1 Vettela, Riciardo czy Maxa. Mercedes zafundował nam powrót Massy....

avatar
socjoświr

11.01.2017 08:31

0

Formuła E to taki śmietnik Formuły 1. Trafiają tam kierowcy za słabi na F1. Gutierrez będzie mógł sobie powspominać z JEV, Senną, Buemim, Piquetem JR i kilkoma innymi :)

avatar
socjoświr

09.01.2017 07:07

0

@4 - Dokładnie. Sam lepiej nie wytłumaczyłbym filozofii Manora :)

avatar
socjoświr

19.12.2016 11:07

0

@ 2 @5 Hamilton i Vettel to teraz dwóch największych kierowców, zostaną symbolami tej epoki w F1, tak jak Hunt i Lauda czy Senna i Prost byli symbolami swojej. I nie zmienia tego, w pełni zasłużony sukces Rosberga. Dlatego nie widzę powodu żeby nie wymieniać Hamiltona pośród najlepszych.

avatar
socjoświr

01.12.2016 16:28

0

Jak nigdy zgadzam się z jego komentarzem.

avatar
socjoświr

25.11.2016 09:13

0

Ciężkie życie pay-drivera...

Przejdź do wpisu Nasr traci sponsora

avatar
socjoświr

20.10.2016 12:50

0

@3 - Toro Rosso zostało postawione pod ścianą jeśli chodzi o silnik przez konflikt Renault i Red Bulla. RBR ma silniki Renault, ale przemarkowane Tag Hauer, co pokazuje że francuski producent co prawda sprzedaje im swoje jednostki, ale cena znacząco poszybowała do góry skoro nawet nie chcą reklamy. Dla STR taki wzrost ceny był pewnie nie do przyjęcia i dlatego zdecydowali się na o wiele tańsze rozwiązanie. Teraz Renault musi finansować swój projekt w Formule 1, konflikt przycichł, dlatego silniki na przyszły rok pewnie nie są już tak drogie jak na początku tego sezonu. Niemniej powrót do Renault i tak pewnie szarpnie budżet STR i druga połowa przyszłego sezonu też będzie dla nic trudna...

avatar
socjoświr

15.10.2016 00:29

0

@5 Co??? Ten koleś już dawno rozmienił swoją karierę na drobne, epizot w Toro Rosso to był jego szczyt... @6 Zgadzam się że to najlepszy możliwy skład dla Renault

avatar
socjoświr

02.10.2016 20:52

0

Dla kogo 4 miejsce? Dla mnie Force India :)

avatar
socjoświr

30.09.2016 01:15

0

Raczej plotka, choć źródło informacji może wskazywać że coś jest na rzeczy..

Przejdź do wpisu Apple chce przejąć McLarena?

avatar
socjoświr

30.09.2016 01:11

0

@3 - Perez jest jednym z najbardziej utalentowanych kierowców w stawce, który dodatkowo ma za sobą sponsorów, "Renia" wzięłaby go bardzo chętnie. Jednak Renault nie jest w stanie na raze zaoferować lepszych wyników niż Force India. Natomiast Force India możliwość osiągania niezłych wyników mocno sobie ceni, bo zapewne tylko wysokie oczekiwania zespołu co do sponsorów Pereza opóźniają podpisanie kontraktu. Reanault, Haas czy Renault właśnie kuszą niższymi kosztami miejsca w bolidzie, ale Perez woli zespół z większym potencjałem a takim jest Force India.

avatar
socjoświr

19.09.2016 11:29

0

Walka FI i Williamsa będzie się toczyć do końca sezony :)

avatar
socjoświr

16.09.2016 09:52

0

Nie wiem gdzie mógłby pójść... wszystkie miejsca w zespołach lepszych niż Force India są już zajęte...

avatar
socjoświr

12.09.2016 22:22

0

„W Sauberze nigdy nie podejmowaliśmy takich decyzji kierując się finansowymi pobudkami i jesteśmy z tego znani” - taaa, zwłaszcza jak podpisują kontrakty z czterema kierowcami na dwa posiadane miejsca... Bo przecież wszyscy mieli talent...

avatar
socjoświr

09.08.2016 23:29

0

Na tą chwilę FI wydaje się najsensowniejszą opcją. Teraz tylko Merc, Ferrari i Red Bull mają coś więcej do zaoferowania. Renault i McLaren mają duże zaplecza, ale nic nie wskazuje u nich na to żeby w przyszłym roku zaczęły nagle notować wyniki lepsze niż obecnie. Williams po ostatnich świetnych sezonach łapie małą zadyszkę...

avatar
socjoświr

03.08.2016 02:03

0

@ 1,2 - Mam nadzieję że FI zakończy sezon na czwartej pozycji, ale potencjał Williamsa jest jednak większy i to właśnie on jest faworytem do czwartego miejsca...

avatar
socjoświr

28.07.2016 23:07

0

Brawo :)

avatar
socjoświr

25.07.2016 00:59

0

Kiepski weekend i tylko 1 punkt mniej niż Williams. Teraz te zespoły dzieli dokładnie 20 punktów - z jednej strony to dużo, z drugiej Force India nie jest bez szans w walce o 4 pozycję w klasyfikacji konstruktorów. Jeśliby się im to udało to byłaby ogromna sensacja, Trzymam kciuki :)

Przejdź do wpisu Jeden punkt Force India

avatar
socjoświr

08.07.2016 23:17

0

Uważam że spora część ciągłego narzekania na Formułę 1 jest na wyrost i często wchodzę w polemikę z krytykami nowych rozwiązań.. Ale system halo to gówno przez duże G. Przyszłoroczne bolidy miały szansę być najładniejszymi od lat, ale to... coś wszystko zepsuje...

avatar
socjoświr

08.07.2016 23:11

0

Jak dla mnie świetna informacja :) Można się kłócić ile sportowej jakości da się jeszcze wycisnąć z Kimiego, ale dla mnie Formuła 1 bez niego byłaby jednak uboższa. Koleś jest mega charakterystyczny. Lubię go i cieszę się, że jeszcze rok pojeździ :)

avatar
socjoświr

07.07.2016 19:46

0

Merc to nie zespół sportowy, to filia korporaracji. Ważniejszy niż sportowa rywalizacja jest tu wizerunek marki sponsora...

avatar
socjoświr

04.07.2016 19:57

0

@3 ds1976: Force India nie ma kłopotów finansowych między innymi dlatego że udostępnia bolid do testów młodym kierowcom z zapleczem sponsorskim. Lepiej mieć pay drivera na testach niż podczas wyścigu. Poza tym to zawsze jakieś urozmaicenie testów pooglądać jak idzie nowemu kierowcy ;)

avatar
socjoświr

03.07.2016 18:30

0

Hulkenberg coraz mocniej odstaje od Pereza... Kiedys to on byl liderem w duecie kierowców Force India, teraz, gdyby zespół postanowił z jakiegoś względu pożegnać się z nim po sezonie nikt za mocno by się nie dziwił.

Przejdź do wpisu Podwójne DNF Force India

avatar
socjoświr

20.06.2016 01:40

0

Bardzo ważne zwycięstwo w kontekście utrzymania się przez Force India na piątej pozycji w kwalifikacji konstruktorów. Ciekawe czy będą w stanie zagrozić w jakikolwiek sposób Williamsowi.

avatar
socjoświr

30.05.2016 15:41

0

Ricciardo jest wielkim przegranym dnia. Perez odniósł sukces. Dodatkowo przez wiele okrążeń bronił sie przed Vettelem. Zasłużone wyróżnienie.

avatar
socjoświr

30.05.2016 12:25

0

@1 W zeszłym sezonie Kwiat był przed Ricciardo, w tym ma na swoim koncie podium. To dobry kierowca. Czasem ponosi go fantazja, ale jest jeszcze młody, poza tym ja osobiście lubię ten typ kierowcy- jeżdżących ryzykownie i egoistycznie. Widowisko z ich udziałem jest atrakcyjniejsze. Natomiast zagrywka Red Bulla z przesadzeniem go do Toro Rosso musiała bardzo mocno podciąć mu skrzydła.

avatar
socjoświr

30.05.2016 12:07

0

A co Kaltenborn może? Kierowcy utrzymują ten zespół dzięki swoim sponsorom wiec ich posady są pewniejsze niż posada szefowej.

avatar
socjoświr

30.05.2016 01:59

0

Force India pokazuje, że w Formule 1 jest miejsce dla małych, prywatnych ekip. Mądre zarządzanie, utalentowani kierowcy i można od czasu do czasu utrzeć nosa najlepszym. Oby więcej takich wyników!!!

avatar
socjoświr

16.05.2016 09:05

0

Już pojawiają się teorie spiskowe, ale to tłumaczenie jest sensowne. Jeśli Ricciardo znalazłby się przed Vettelem rzeczywiście miałby przewagę ogumienia nad jadącymi przed nim kierowcami.

avatar
socjoświr

16.05.2016 08:56

0

Hulk zaczyna być tłem dla Pereza. Pech pechem, ale w 2014 Hulk prezentował się znacznie lepiej od zespołowego kolegi, dużo się od tamtego czasu zmieniło. Niemiec musi coś poprawić, bo w przeciwnym wypadku jego kariera w F1 może się niestety zakończyć...

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu