HRT bez nowej konstrukcji w sezonie 2011
Narain Karthikeyan – niedawno potwierdzony kierowca ekipy z Murcji – przyznał, że jego nowy zespół w zbliżającym się sezonie nie będzie dysponował całkowicie nową konstrukcją.Według dzisiejszych doniesień, borykający się z problemami finansowymi zespół z Hiszpanii skorzysta w tym roku z podwozia skonstruowanego przez Dallarę w ubiegłym sezonie. HRT F110 zostanie jednak dostosowane do nowych podzespołów, które w drugim sezonie w Formule 1 udało się ekipie wynegocjować.
„HRT weźmie udział w mistrzostwach z poprawioną wersją ubiegłorocznego podwozia, która będzie dostosowana do silników Cosworth oraz skrzyń biegów dostarczanych przez zespół Williams” - mówił Karthikeyan dla sport360.com.
komentarze
1. maniak300
I cos takiego ma brac udzial w sezonie Krolowej Sportow Motorowych? To nawet nie jest bolid F1 tylko bolid... HRT
2. Gosu
1. maniak300 to jest bolid który nie gwarantuje sukcesu w serii GP2, więc o czym tu mowa. Podejście do tematu ten zespół ma lamerskie ...
3. pjc
Moim zdaniem to oznacza dla nich jedno: sam koniec stawki w 2011 i problemy z zakwalifikowaniem się do wyścigów.
I do tego jeszcze ten Narain.
4. pjc
Wydaje mi się,że ten zespół zostanie sprzedany jeszcze przed początkiem sezonu.
5. Gumis_81
Dobrze że wprowadzili zasadę 107% bo coś mi się zdaję że chyba co weekend nie będą się łapać w tych 107% najlepszego czasu więc nie będą przeszkadzać w wyścigu a jak nie będą uczestniczyć w wyścigu to szybko będą musieli sprzedać zespół bo nie będą mieć pewnie za co jeździć na kolejne GP tylko czy ktoś to w ogóle kupi? Pewnie kupi ale tylko dla miejsca w stawce, może Ferrari aby mieć platformę testową dla swoich silników i usprawnień mechanicznych?
6. michalk56
Ale kicha! wywalić ich z F1 i dać szanse nowej ekipie
7. radzix
żenada a nie F1! do widzenia Państwu!
8. Wierny Kibic
Hmm... dziwne, miałem nadzieje, że będą mieli nową konstrukcje. Wygląda na to, że znów będą tracić do czołówki od 4 do 8 sekund na okrążeniu :( ... a może i nie?
9. michael151
@4 Może sprzedać to chcą, ale kto kupi zespół z bolidem, który będzie tracić pewnie ze 3s do Virgin czy TL?
Prawda jest taka, że HRT tonie w długach. Nawet na bycie członkiem FOTA ich nie stać, a co dopiero na ściganie się. Zdaje mi się, że jak ich nikt nie kupi w 2011 to odejdą. I wreszcie nie będzie dublowanych kierowców już po 10 okrążeniach...
10. Taiyou
@9 Tu się z tobą zgodze, moim zdaniem to Kolles sam sobie takimi tekstami jak ostatnio zalicza solidny strzał w stopę, przecież nikt nie będzie chciał wspierać zespołu którego nie stać na budowę nowego bolidy, a zwłaszcza po gadce że "byłyby poprawki, jakby sponsorzy kierowców dali kase"
Ten zespół to już nawet nie jest śmieszny, to jedna wielka żenada..
11. kam39
po kiego grzyba to coś jeszcze jeździ w F1!!!
12. mazur81
Powinni sobie pogratulować i uścisnąć ręce razem z USF1, podobny stopień profesjonalizmu i zaangażowania :/
ps. Kam39 Fajna data i czas posta :) Tylko dwójka na końcu trochę bruździ ;P
13. BLOO
W pewnym momencie sezonu 2010 stwierdziłem że nie są tacy źli i wyglada na to ze w sezonie 2011 szykuje sie progres. Odwołuję to . Mam nadzieje że zasada 107% nie dopuści do niszczenia widowiska
14. patrolek23
Jeszcze niedawno HRT chwaliło sie, że rozwój bolidu idzie pałną parą. Wtedy podejrzewałem, że to nie prawda - a gadka miała na celu podniesienie potencjalnej wartości zespołu przed jego sprzedażą. Ale po tej wiadomości to nie wiem czy znajdzie sie jakiś chetny :D Za darmo może by i wzieli.
15. Damiangl
Ale żal. Na moje oko, nie dotrwają do końca sezonu.
16. athelas
Potwierdza się tylko to, co gdzieś już chyba pisałem. Team Lotus traktuje swoje szanse na walkę w przyszłości poważnie, Virgin też sobie jakoś radzi, a HRT po prostu chce dać szanse kierowcom na pojeżdżenie sobie trochę kółek za pieniądze. Teraz zasada 107% skróci o 1,5h czas na jazdę. To jest bez sensu, Bernie Eclestone miał rację - jak kogoś na jazdę w F1 nie stać, to nie powinien jeździć.
17. Kojag
Panie Boże, proszę Cię, abyś zesłał na Ziemię inwestora, który miłując bliźnich zlituje się nad losem tego teamu i zdecyguje się go zakupić przed nowym sezonem. Amen.
18. pawel666
po prostu ten bolid jest tak dobry ze nie trzeba budować↑ nowego, ani tez tego poprawiać:D
19. lechart
HRT to słaby zespół, ale jak widać z artykułów na tym forum, potrafi robić wiele szumu wokół siebie ....... :))) Zatem zamiast głośno płakać nad swoją nędzną sytuacją finansową, powinni równie operatywnie poszukać sponsorów.
20. Cypriano
za rok owsiak bedzie na nich zbierał
21. wpiszlogin
20. Cypriano - dobry koment.
Od siebie dodam, ze bardzo kibicowalem temu teamowi. Podobalo mi sie, ze maja jakies ambicje, zeby wyciagnac zespol z totalnej kupy. Niestety po zerwaniu umowy z toyota bylo dla mnie oczywiste, ze hrt stacza sie po rowni pochylej, bo zbyt malo czasu zostalo na zbudowanie bolidu. coz... cale szczescie zasada 107% oszczedzi nam kibicom troche tego zenujacego show.
22. mazur81
Szczerze to nie wiem czemu wszyscy takie nadzieje pokładacie w regule 107%... Na przeciętnym kółku to jest od 5 do 7 sek. Jak myślicie na ilu torach będą aż tyle wolniejsi?? moim zdaniem na niewielu. wystarczy przeanalizować poprzedni sezon. Zasada 105 lub nawet 104% to było by sensowne moim zdaniem. Może ananas przyjdzie z pomocą i klepnie jakieś statystyki...?
23. pz0
ale stary bolid w nowym sezonie to norma. Czemu wszyscy tak się podniecają? ForceIndia jeździło jeszcze w wieloletnim bolidzie Jordana, dopiero w bodaj 2009 roku wypuścili nową konstrukcję bo starej już się nie dało przystosować do nowych przepisów.
24. miszalajew
HRT nie jest jeszcze takie słabe. Nie pamiętam dokładnie, ale w latach 90. był kierowca, który w kwalifikacjach stracił ponad 400s do czasu PP. Na Imoli chyba
25. patrolek23
miszalajew - wyścig sie już dawno skończył, wszyscy poszli do domu, a on ciągle jechał, bo musiał wyrobić norme.
26. patrolek23
W 2010r. dla HRT kasy wystarczyło tylko na przeżycie i na paliwo do bolidu. Patrząc z perspektywy, to i tak nieźle, że dociągneli do końca sezonu i jak dotąd nie słychać, żeby nie zamierzali wystartować w kolejnym. Jednak czego można sie spodziewać po zespole, w którym cienko z finansowaniem, a w tej dyscyplinie kasa to podstawa. Jedyny dla nich ratunek to sprzedaż zespołu, bo wątpie, żeby ktoś chciałby w obecnej sytacji ich zasponsorować. Nie smarujesz - nie jedziesz.
27. do_dyska
plany Maxa Mosleya spełniły się
tanie ekipy w F1
żenada
gdzie będzie F1 za dziesięć lat?
28. athelas
22. W tym sezonie, owszem, tylko 5 razy ktoś z HRT by nie startował, a raz obaj kierowcy tego zespołu nie pojechali by w wyścigu. Ale w tym sezonie coś czuję, że będzie u nich jeszcze gorzej. A 8 sekund straty w Bahrajnie wcale nie jest takie nie możliwe...
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz