DO
GP Australii
14.03 - 16.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
McLaren sięgnął po tytuł mistrzowski, ale Ferrari nie sprzedało łatwo skóry
-
Stake Sauber kończy sezon wyścigiem pełnym błędów
-
Williams bez punktów na zakończenie sezonu
-
Alonso liczy, że nowi pracownicy pomogą Astonowi w przyszłym roku
-
Haas przegrał walkę z Alpine o szóste miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Słaby występ Visa RB w finale sezonu na torze Yas Marina
-
Ferrari zrobiło, co mogło, ale tytułu nie wywalczyło
Ostatnia aktywność
31.01.2011 14:56
0
Nice :) Wie ktoś przypadkiem jaki KERS będzie stosować LRGP? Oparty na bateriach, czy na kole zamachowym?
Przejdź do wpisu Lotus Renault prezentuje czarno-złote R31
31.01.2011 11:28
0
Że ładniejszy, to się zgodzę, bo podobają mi się te obramowania wokół każdego elementu przedniego spojlera. Widać, że ze sponsorami nie negocjowali designu - w przeciwieństwie do Renault w zeszłym sezonie (logo hp wszędzie indziej miało białe, a nie żółte wypełnienie). Ale fakt, jest zbyt kolorowy...
Przejdź do wpisu Pierwsze zdjęcie Saubera C30
28.01.2011 11:31
0
Wg mnie nie wygląda zbyt imponująco. Kolorystyka już nie zachwyca tak jak rok temu...
Przejdź do wpisu Ferrari prezentuje F150
23.01.2011 22:12
0
@49 i 71 Zapewne teraz kask Kubicy będzie czarno-złoty... Oby, bo podoba mi się ten pomysł z dostosowaniem barw kasku do barw bolidu.
Przejdź do wpisu Lotus Renault prezentuje nowe barwy
19.01.2011 17:14
0
Mnnie się podoba, chociaż pełny urok pokarze na torze, a nie w studio z oświetleniem, które wybierali pewnie z tydzień. A co do kolorystyko, to jedyne co mi się w nim nie podoba, to ta żółć Pirelli (logo Lotus może być), bo wg mnie czerwień w połączeniu z czarnym wygląda świetnie @frog Co do zdrobnień to też ich nie lubię, ale co mnie dziwi to to, że ludzie wolą mówić "Renatka" zamiast "Reno". W końcu słowo Renault czyta się "Reno"...
Przejdź do wpisu Baguette liczy na miejsce w F1
18.01.2011 10:03
0
A, już wiem - z Auto Motor Und Sport. To by było już sześć ekip.
Przejdź do wpisu Pięć ekip bez nowego bolidu w Walencji?
18.01.2011 10:02
0
Gdzieś czytałem, że także Team Lotus może opóźnić "premierę" swojego nowego bolidu...
Przejdź do wpisu Pięć ekip bez nowego bolidu w Walencji?
11.01.2011 12:15
0
HRT dziwi się, że FOTA broni interesy dużych zespołów? Wątpie. FOTA po prostu nie liczy się ze zdaniem HRT, które nie płaci składki i jeszcze ma wymagania. Jeżeli HRT nic ze sobą nie zrobi, to wkrótce wyleci również z F1.
Przejdź do wpisu FOTA potwierdza brak wpłaty od HRT
11.01.2011 10:31
0
No to Santander sypnął groszem...
Przejdź do wpisu Santander poszerza współpracę z Ferrari
11.01.2011 10:30
0
Żenujące, skoro pozywają faceta, bo nie zapłacił 6 milionów twierdząc, że to jest jedyna przyczyna braku postępów. Panowie! Jak chcecie jeździć w F1 to radzę znaleźć bogatego sponsora. Bo co to jest 40 milionów na sezon w najbardziej prestiżowej serii?
Przejdź do wpisu HRT rozważa pozwanie Chandhoka
11.01.2011 10:27
0
@4 Może sprzedać to chcą, ale kto kupi zespół z bolidem, który będzie tracić pewnie ze 3s do Virgin czy TL? Prawda jest taka, że HRT tonie w długach. Nawet na bycie członkiem FOTA ich nie stać, a co dopiero na ściganie się. Zdaje mi się, że jak ich nikt nie kupi w 2011 to odejdą. I wreszcie nie będzie dublowanych kierowców już po 10 okrążeniach...
Przejdź do wpisu HRT bez nowej konstrukcji w sezonie 2011
10.01.2011 17:56
0
Odeszli, bo ich po prostu nie stać na bycie członkiem FOTA. Zapewne popadają w długi i muszą ograniczyć wydatki do minimum... A powód zawsze się znajdzie. Tym razem robią z siebie ofiarę losu i mówią jakie FOTA jest złe, Ecclestone jest nie dobry i w ogóle wszyscy są przeciwko nim. A prawda jest taka, że żeby jeździć w najbardziej prestiżowej serii trzeba mieć kasę. Nie ma? To wyjazd. Na ich miejsce na pewno znalazłby się chętny. A to ograniczanie wydatków? Poniekąd to rozumiem: równe szanse, ekologia itd., ale bez przesady... Jeszcze trochę a GP2 będzie szybszą serią. HRT dostało się do F1 tylnymi drzwiami i nimi prawdopodobnie wyjdzie o ile nie znajdzie sponsora. Bo z takim budżetem to nawet Newey z ekipą by nie wiele zdziałał. Więc niech się wezmą w garść. Virgin Racing był ostatni w klasyfikacji generalnej, a nie narzeka (nawet przed przejęciem udziałów przez Marussia)
Przejdź do wpisu HRT rozstaje się z FOTA
13.08.2010 10:16
0
Co ktoś z Was orientuje się o co chodzi z tą skalą? Jaki tunel w takim razie jest 1:1?
Przejdź do wpisu Renault zmodernizuje tunel aerodynamiczny
15.06.2010 12:29
0
Zamiast wymyślić coś nietypowego, po prostu kopiują rozwiązania konkurencji: najpierw F-duct McL, teraz wydech RBR. Typowe...
Przejdź do wpisu Ferrari pracuje nad wydechem w stylu Red Bulla?
14.06.2010 13:09
0
Na autosport.com/f1 jest przytoczona wypowiedź Kubicy, który powiedział: (sam przetłumaczyłem z ang) "Ścigałem się z nim (Sutilem) na moim zjazdowym okrążeniu i byliśmy obok siebie na ostatnim zakręcie, ja byłem po prawej, więc wycofałem się i schowałem się za nim aby ustawić się na linii do zjazdu na pitlstop, ale on zahamował bardzo wcześnie i mocno. Musiałem go objechać, aby nie spowodować wypadku." Ja raczej nie widzę tu szczególnej winy Kubicy i chociaż ten manewr wyglądał na niebezpieczny, to równie niebezpieczne było hamowanie Sutila, które mogłoby spowodować uszkodzenie obu bolidów.
Przejdź do wpisu Reprymenda dla Kubicy
12.06.2010 22:10
0
9. Pojedynki kierowców w jednym zespole Kubica - Petrow Kwalifikacje 8 - 0!
Przejdź do wpisu Rozczarowujące kwalifikacje Mercedesa
12.06.2010 22:09
0
8. Dzięki Teraz dobrze widać, że Kubica ma szanse przebić się o parę oczek. Coś mi się wydaje, że strategia McL nie jest najlepsza...
Przejdź do wpisu Rozczarowujące kwalifikacje Mercedesa
06.05.2010 11:07
0
Toyota też tak mówiła...
Przejdź do wpisu HRT zbuduje własny bolid na sezon 2011?
27.04.2010 14:59
0
11. Kempa007 Zrozumiałem, że jazda jest tylko w 3-miejscowym. Skoro nie, to idę wziąć pożyczkę w banku :)
Przejdź do wpisu Feel it: Ty także możesz poprowadzić bolid Renault
27.04.2010 14:30
0
poprawka: "... NIE ma możliwości
Przejdź do wpisu Feel it: Ty także możesz poprowadzić bolid Renault
27.04.2010 14:29
0
A tak na serio to szkoda, że ma możliwości indywidualnego przejazdu (nawet starszym bolidem lub z innej serii)
Przejdź do wpisu Feel it: Ty także możesz poprowadzić bolid Renault
27.04.2010 14:28
0
Kupi ktoś ode mnie lapka za 5500 euro? :D
Przejdź do wpisu Feel it: Ty także możesz poprowadzić bolid Renault
15.04.2010 00:05
0
Nie wiadomo, czy wogóle w sezonie będą mieli jakiekolwiek poprawki skoro samochód został kupiony od zewnętrznego dostawcy
Przejdź do wpisu Senna w Chinach z nowym silnikiem
29.03.2010 15:38
0
W kontrakcie Pietrow ma napisane, że musi zdobyć co najmniej 50% punktów Kubicy. Powodzenia
Przejdź do wpisu Pietrow liczy na ukończenie wyścigu o GP Malezji
21.03.2010 13:20
0
Całkowicie się NIE zgadzam. Ani tankowanie, ani 2 obowiązkowe pitstopy są nie potrzebne. W końcu F1 to jest WYŚCIG, a nie pojedynek strategów. Wiem, o co wam chodzi: chcecie, żeby kierowca miał szansę na przebicie się do przodu, a nie utykał za słabszym bolidem oraz żeby więcej się działo na wyścigach. Nie przekreślajcie regulaminu! Wystarczy poczekać parę GP i zobaczycie, że wyścigi będą znacznie ciekawsze bez zmiany regulaminu. To był dopiero pierwszy wyścig. Nie oczekujcie od razu cudów. A dobry kierowca potrafi wyprzedzać w każdych warunkach.
Przejdź do wpisu Stoddart: Tankowanie powinno wrócić
18.03.2010 14:24
0
Wiem, że trochę odbiegam od tematu, ale póki ten news się nie pojawi tutaj, to doadam, że McLaren musi zmienić dyfuzor do GP Australii, a wg hiszpańskiego dziennika "El Pais" to samo dotyczy Renault i Mercedes. Miejmy nadzieję, że jednak to nie będzie miało miejsca. Póki co więcej info na f1ultra. Czekam na informacje na tej stronie. Adrian Bosshard powiedział coś sprzecznego z tym, co się mówi o Pedro, ponieważ podobno jest słabym kierowcą bez sukcesów.
Przejdź do wpisu De la Rosa zastępuje Kubicę w roli ambasadora
18.03.2010 14:16
0
Poza tym Renault specjalnie zażyczyło sobie sprawdzenia dyfuzora przed sezonem, aby takie sytuacje nie miały miejsca
Przejdź do wpisu De la Rosa zastępuje Kubicę w roli ambasadora
18.03.2010 14:14
0
NA autosport.com/f1 nic nie piszą, więc to pewnie plotka
Przejdź do wpisu De la Rosa zastępuje Kubicę w roli ambasadora
17.03.2010 14:12
0
Jest dobrze. Wiecie dlaczego? Otóż każda większa zmiana przepisów skutkowałaby rozciągnięcie się stawki, tak jak to jest w tym sezonie. Dajcie im rok, to różnice w czasach się drastycznie zmniejszą i będzie podobnie jak w 2008, czy pod koniec 2009, kiedy różnice w czasach były niewielkie. Dlaczego nie przywracać tankowania? Ponieważ dzięki temu mamy prawdziwy wyścig w pitstopach i nie ma strategi paliwowych, a dzięki czemu jest więcej rywalizacji na torze. Poza tym tankowanie nie zawsze było bezpieczne. Co w takim wypadku można zrobić? Uważam, że mniej wytrzymałe opony (np. supermiękka miszanka) zmuszały by teamy do zastanowienia i znacząco byłoby widać ich zużycie. Dzięki temu też oglądalibyśmy częściaj jazdę na 2 pitstopy. Można też poszerzyć tory, ale to i tak nie wiele by to dało. A odnośnie pomysłów Berniego: skróty? Co za dzieciniada! Niech sobie w NFS pogra, a nie o skrótach gada.
Przejdź do wpisu Bernie nie widzi możliwości zmiany przepisów
15.03.2010 13:18
0
Alonso długo czekał na to zwycięstwo
Przejdź do wpisu McLaren wraca do formy w Budapeszcie
15.03.2010 13:17
0
Szkoda mi Vettela. Jedna, głupia świeca i 3 pozycje w dół...
Przejdź do wpisu Barrichello zakończy karierę?
15.03.2010 13:16
0
Dyfuzor w całej okazałości...
Przejdź do wpisu Ferrari ma problemy z balansem na Węgrzech
15.03.2010 13:16
0
Sauber ma jeden z ładniejszych bolidów w stawce. Taki pozbawiony reklam...
Przejdź do wpisu Renault pewne siebie
15.03.2010 13:15
0
Jak zawsze Niemiec na staje drodze Kubicy do sukcesu. Nie, żebym był nacjonalistą, ale i tak Vettel na początku sezonu 2009 bardziej mnie zdenerował.
Przejdź do wpisu Alguersuari niewzruszony krytyką
15.03.2010 13:12
0
Najbardziej wyróżnia się Kubica z Pietrowem i Massa z Alonso. Reszta to tło...
Przejdź do wpisu Massa: Alguersuari za młody na F1
15.03.2010 13:10
0
A i tak Kubica pokazał klasę i możliwości Renault F1
Przejdź do wpisu Red Bull potwierdza Webbera na sezon 2010
15.03.2010 13:09
0
Zawieszenie jak każde inne. Tylko Pietrow młody i niedoświadczony...
Przejdź do wpisu Piquet niepewny przyszłości w F1
14.03.2010 23:07
0
Przynajmniej, to nie wina silników Renault, więc Kubica może spać spokojnie. Widocznie zapomnieli zrobić mu przegląd :)
Przejdź do wpisu Świeca zapłonowa przyczyną problemów Vettela
14.03.2010 23:04
0
No co ty nie powiesz? (15.) Długa droga przed nimi i dużo pracy (jak to lechu55 określił), ale dajcie im szansę i nie skreślajcie ich jeszcze. Dla nich ok. 4 pierwsze wyścigi, to tylko sesje testowe, więc poczekajcie trochę.
Przejdź do wpisu HRT: dwa bolidy na poboczu
14.03.2010 22:56
0
- Po co skróty? To byłyby już tandetne wyścigi, a nie F1. W Need for speed za dużo gracie :D - 2 obowiązkowe pitstopy? 1 to i tak za dużo - superzużywająca się mieszanka? Po co, skoro to może pogorszyć bezpieczeństwo. - co do Borowczyka to się zgadzam. Ale Kochański komentuje naprawdę profesjonalnie i co do niego nie mam zastrzeżeń A wyścig był ciekawy i mam nadzieję, że przepisy zostaną, wtedy różnicę w czasach się zmniejszą, taj jak to było w 2008 (lub koniec 2009, nie pamiętam dokładnie), kiedy ponad połowa teamów mieściła się w różnicy 1s na okrążeniu. Takie ciągłe wywracanie regulaminu do góry nogami dobrych zmian nie przyniesie. Co o tym sądzicie???
Przejdź do wpisu Whitmarsh nawołuje do pilnych zmian w F1
12.03.2010 00:19
0
trochę bez sensu napisałem 2. zdanie, zapomnijcie, sorry :)
Przejdź do wpisu Ecclestone: brak teamu Stefan GP to wina USF1
12.03.2010 00:18
0
Z jednej strony masz rację: Berni mógł dopuścić SGP do startów, bo nawet uruchomili bolid szybciej niż HRT. Poza tym liczy na USA i chce dać USF1 kolejną szansę. X drugiej strony przyjęcie SGP wiązało by się z kilkoma kontrolami, przeprowadzeniem przez nich testów zderzeniowych, papierkowa robota. Na to wszystko nie ma wiele czasu, a decyzji odnośnie przyjęcia zespołu nie można podjąć szybko: analiza za i przeciw, opłacalność etc. Mimo wszystko żałuję, że SGP nie ma w tegorocznej stawce, bo zespół, który nie liczy się z kasą jest potrzebny w F1 - w końcu to elitarny sport. Powodzenia SGP w 2011!
Przejdź do wpisu Ecclestone: brak teamu Stefan GP to wina USF1
11.03.2010 18:05
0
Duże logo HP = dużo kasy dla zespołu
Przejdź do wpisu HP partnerem Renault
09.03.2010 00:04
0
Za co ich lubimy? Za motywacje mimo słabych wyników (chociaż raz niewiele zabrakło im do zwycięstwa), za klimat w zespole. Zdecydowanie wolałem ich niż ówczesne BMW Sauber
Przejdź do wpisu Kierowcy Force India przed GP Bahrajnu
08.03.2010 23:50
0
Ja mam nadzieję, że Lotus powróci do walki o czołowe pozycje, jak to było przed laty i widać, że dążą do tego
Przejdź do wpisu Lotus F1 Racing gotowy do startu sezonu
08.03.2010 23:48
0
Czemu nie? W zeszłym sezonie RBR , najwięcej stracił przez dyfuzory, bo miał na początku najlepszy bolid bez podwójnego dyfuzora "...niebieskim, żółtym, srebrnym..." Dla Vettela najbardziej konkurencyjne bolidy to RBR, Renault i Mercedes lub McLaren. Czyżby silniki renault były aż tak oszczędne?
Przejdź do wpisu Vettel: walka będzie ciekawa
08.03.2010 13:25
0
Zapomniałem poprawić: przy przeciągnięciu prędkość oczywiście rośnie.
Przejdź do wpisu FIA sprawdzi skrzydło McLarena w Bahrajnie
08.03.2010 13:23
0
Przeciągnięcie polega na spadku docisku po przekroczeniu tzw. prędkości krytycznej, co znacznie zmniejsza opór powietrza, a co za tym idzie - prędkość. Po powrocie do prędkości niższej niż krytyczna, opór wraca, czyli przy hamowaniu z powrotem bolid jest dociskany do podłoża i może szybciej pokonać zakręt.
Przejdź do wpisu FIA sprawdzi skrzydło McLarena w Bahrajnie
04.03.2010 02:06
0
Tak naprawdę myślę, że od początku brakowało im kasy. Najpierw trudności z pozyskaniem sponsorów, potem z ich utrzymaniem, co doprowadziło ich do tego co widać To co zrobili to jest jedyny sposób, żeby wyjść z podniesioną głową z tego wszystkiego i nie wyrzucić kasy w błoto. Co do testów w sezonie: wiemy jaki jest regulamin dla teamów biorących udział w sezonie. Czy może wie ktoś jak się mają przepisy w tej sytuacji?
Przejdź do wpisu Przyczyny braku US F1 w stawce w sezonie 2010
04.03.2010 02:01
0
I fachowy komentarz... odnośnie regulaminu dot. tylnego skrzydła
Przejdź do wpisu Kontrowersyjne tylne skrzydło McLarena