michael151
Ostatnia aktywność
avatar
michael151

31.01.2011 14:56

0

Nice :) Wie ktoś przypadkiem jaki KERS będzie stosować LRGP? Oparty na bateriach, czy na kole zamachowym?

avatar
michael151

31.01.2011 11:28

0

Że ładniejszy, to się zgodzę, bo podobają mi się te obramowania wokół każdego elementu przedniego spojlera. Widać, że ze sponsorami nie negocjowali designu - w przeciwieństwie do Renault w zeszłym sezonie (logo hp wszędzie indziej miało białe, a nie żółte wypełnienie). Ale fakt, jest zbyt kolorowy...

Przejdź do wpisu Pierwsze zdjęcie Saubera C30

avatar
michael151

28.01.2011 11:31

0

Wg mnie nie wygląda zbyt imponująco. Kolorystyka już nie zachwyca tak jak rok temu...

Przejdź do wpisu Ferrari prezentuje F150

avatar
michael151

23.01.2011 22:12

0

@49 i 71 Zapewne teraz kask Kubicy będzie czarno-złoty... Oby, bo podoba mi się ten pomysł z dostosowaniem barw kasku do barw bolidu.

avatar
michael151

19.01.2011 17:14

0

Mnnie się podoba, chociaż pełny urok pokarze na torze, a nie w studio z oświetleniem, które wybierali pewnie z tydzień. A co do kolorystyko, to jedyne co mi się w nim nie podoba, to ta żółć Pirelli (logo Lotus może być), bo wg mnie czerwień w połączeniu z czarnym wygląda świetnie @frog Co do zdrobnień to też ich nie lubię, ale co mnie dziwi to to, że ludzie wolą mówić "Renatka" zamiast "Reno". W końcu słowo Renault czyta się "Reno"...

Przejdź do wpisu Baguette liczy na miejsce w F1

avatar
michael151

18.01.2011 10:03

0

A, już wiem - z Auto Motor Und Sport. To by było już sześć ekip.

avatar
michael151

18.01.2011 10:02

0

Gdzieś czytałem, że także Team Lotus może opóźnić "premierę" swojego nowego bolidu...

avatar
michael151

11.01.2011 12:15

0

HRT dziwi się, że FOTA broni interesy dużych zespołów? Wątpie. FOTA po prostu nie liczy się ze zdaniem HRT, które nie płaci składki i jeszcze ma wymagania. Jeżeli HRT nic ze sobą nie zrobi, to wkrótce wyleci również z F1.

avatar
michael151

11.01.2011 10:31

0

No to Santander sypnął groszem...

avatar
michael151

11.01.2011 10:30

0

Żenujące, skoro pozywają faceta, bo nie zapłacił 6 milionów twierdząc, że to jest jedyna przyczyna braku postępów. Panowie! Jak chcecie jeździć w F1 to radzę znaleźć bogatego sponsora. Bo co to jest 40 milionów na sezon w najbardziej prestiżowej serii?

avatar
michael151

11.01.2011 10:27

0

@4 Może sprzedać to chcą, ale kto kupi zespół z bolidem, który będzie tracić pewnie ze 3s do Virgin czy TL? Prawda jest taka, że HRT tonie w długach. Nawet na bycie członkiem FOTA ich nie stać, a co dopiero na ściganie się. Zdaje mi się, że jak ich nikt nie kupi w 2011 to odejdą. I wreszcie nie będzie dublowanych kierowców już po 10 okrążeniach...

avatar
michael151

10.01.2011 17:56

0

Odeszli, bo ich po prostu nie stać na bycie członkiem FOTA. Zapewne popadają w długi i muszą ograniczyć wydatki do minimum... A powód zawsze się znajdzie. Tym razem robią z siebie ofiarę losu i mówią jakie FOTA jest złe, Ecclestone jest nie dobry i w ogóle wszyscy są przeciwko nim. A prawda jest taka, że żeby jeździć w najbardziej prestiżowej serii trzeba mieć kasę. Nie ma? To wyjazd. Na ich miejsce na pewno znalazłby się chętny. A to ograniczanie wydatków? Poniekąd to rozumiem: równe szanse, ekologia itd., ale bez przesady... Jeszcze trochę a GP2 będzie szybszą serią. HRT dostało się do F1 tylnymi drzwiami i nimi prawdopodobnie wyjdzie o ile nie znajdzie sponsora. Bo z takim budżetem to nawet Newey z ekipą by nie wiele zdziałał. Więc niech się wezmą w garść. Virgin Racing był ostatni w klasyfikacji generalnej, a nie narzeka (nawet przed przejęciem udziałów przez Marussia)

Przejdź do wpisu HRT rozstaje się z FOTA

avatar
michael151

13.08.2010 10:16

0

Co ktoś z Was orientuje się o co chodzi z tą skalą? Jaki tunel w takim razie jest 1:1?

avatar
michael151

15.06.2010 12:29

0

Zamiast wymyślić coś nietypowego, po prostu kopiują rozwiązania konkurencji: najpierw F-duct McL, teraz wydech RBR. Typowe...

avatar
michael151

14.06.2010 13:09

0

Na autosport.com/f1 jest przytoczona wypowiedź Kubicy, który powiedział: (sam przetłumaczyłem z ang) "Ścigałem się z nim (Sutilem) na moim zjazdowym okrążeniu i byliśmy obok siebie na ostatnim zakręcie, ja byłem po prawej, więc wycofałem się i schowałem się za nim aby ustawić się na linii do zjazdu na pitlstop, ale on zahamował bardzo wcześnie i mocno. Musiałem go objechać, aby nie spowodować wypadku." Ja raczej nie widzę tu szczególnej winy Kubicy i chociaż ten manewr wyglądał na niebezpieczny, to równie niebezpieczne było hamowanie Sutila, które mogłoby spowodować uszkodzenie obu bolidów.

Przejdź do wpisu Reprymenda dla Kubicy

avatar
michael151

12.06.2010 22:10

0

9. Pojedynki kierowców w jednym zespole Kubica - Petrow Kwalifikacje 8 - 0!

avatar
michael151

12.06.2010 22:09

0

8. Dzięki Teraz dobrze widać, że Kubica ma szanse przebić się o parę oczek. Coś mi się wydaje, że strategia McL nie jest najlepsza...

avatar
michael151

06.05.2010 11:07

0

Toyota też tak mówiła...

avatar
michael151

27.04.2010 14:59

0

11. Kempa007 Zrozumiałem, że jazda jest tylko w 3-miejscowym. Skoro nie, to idę wziąć pożyczkę w banku :)

avatar
michael151

27.04.2010 14:30

0

poprawka: "... NIE ma możliwości

avatar
michael151

27.04.2010 14:29

0

A tak na serio to szkoda, że ma możliwości indywidualnego przejazdu (nawet starszym bolidem lub z innej serii)

avatar
michael151

27.04.2010 14:28

0

Kupi ktoś ode mnie lapka za 5500 euro? :D

avatar
michael151

15.04.2010 00:05

0

Nie wiadomo, czy wogóle w sezonie będą mieli jakiekolwiek poprawki skoro samochód został kupiony od zewnętrznego dostawcy

avatar
michael151

29.03.2010 15:38

0

W kontrakcie Pietrow ma napisane, że musi zdobyć co najmniej 50% punktów Kubicy. Powodzenia

avatar
michael151

21.03.2010 13:20

0

Całkowicie się NIE zgadzam. Ani tankowanie, ani 2 obowiązkowe pitstopy są nie potrzebne. W końcu F1 to jest WYŚCIG, a nie pojedynek strategów. Wiem, o co wam chodzi: chcecie, żeby kierowca miał szansę na przebicie się do przodu, a nie utykał za słabszym bolidem oraz żeby więcej się działo na wyścigach. Nie przekreślajcie regulaminu! Wystarczy poczekać parę GP i zobaczycie, że wyścigi będą znacznie ciekawsze bez zmiany regulaminu. To był dopiero pierwszy wyścig. Nie oczekujcie od razu cudów. A dobry kierowca potrafi wyprzedzać w każdych warunkach.

avatar
michael151

18.03.2010 14:24

0

Wiem, że trochę odbiegam od tematu, ale póki ten news się nie pojawi tutaj, to doadam, że McLaren musi zmienić dyfuzor do GP Australii, a wg hiszpańskiego dziennika "El Pais" to samo dotyczy Renault i Mercedes. Miejmy nadzieję, że jednak to nie będzie miało miejsca. Póki co więcej info na f1ultra. Czekam na informacje na tej stronie. Adrian Bosshard powiedział coś sprzecznego z tym, co się mówi o Pedro, ponieważ podobno jest słabym kierowcą bez sukcesów.

avatar
michael151

18.03.2010 14:16

0

Poza tym Renault specjalnie zażyczyło sobie sprawdzenia dyfuzora przed sezonem, aby takie sytuacje nie miały miejsca

avatar
michael151

18.03.2010 14:14

0

NA autosport.com/f1 nic nie piszą, więc to pewnie plotka

avatar
michael151

17.03.2010 14:12

0

Jest dobrze. Wiecie dlaczego? Otóż każda większa zmiana przepisów skutkowałaby rozciągnięcie się stawki, tak jak to jest w tym sezonie. Dajcie im rok, to różnice w czasach się drastycznie zmniejszą i będzie podobnie jak w 2008, czy pod koniec 2009, kiedy różnice w czasach były niewielkie. Dlaczego nie przywracać tankowania? Ponieważ dzięki temu mamy prawdziwy wyścig w pitstopach i nie ma strategi paliwowych, a dzięki czemu jest więcej rywalizacji na torze. Poza tym tankowanie nie zawsze było bezpieczne. Co w takim wypadku można zrobić? Uważam, że mniej wytrzymałe opony (np. supermiękka miszanka) zmuszały by teamy do zastanowienia i znacząco byłoby widać ich zużycie. Dzięki temu też oglądalibyśmy częściaj jazdę na 2 pitstopy. Można też poszerzyć tory, ale to i tak nie wiele by to dało. A odnośnie pomysłów Berniego: skróty? Co za dzieciniada! Niech sobie w NFS pogra, a nie o skrótach gada.

avatar
michael151

15.03.2010 13:18

0

Alonso długo czekał na to zwycięstwo

avatar
michael151

15.03.2010 13:17

0

Szkoda mi Vettela. Jedna, głupia świeca i 3 pozycje w dół...

avatar
michael151

15.03.2010 13:16

0

Dyfuzor w całej okazałości...

avatar
michael151

15.03.2010 13:16

0

Sauber ma jeden z ładniejszych bolidów w stawce. Taki pozbawiony reklam...

Przejdź do wpisu Renault pewne siebie

avatar
michael151

15.03.2010 13:15

0

Jak zawsze Niemiec na staje drodze Kubicy do sukcesu. Nie, żebym był nacjonalistą, ale i tak Vettel na początku sezonu 2009 bardziej mnie zdenerował.

avatar
michael151

15.03.2010 13:12

0

Najbardziej wyróżnia się Kubica z Pietrowem i Massa z Alonso. Reszta to tło...

avatar
michael151

15.03.2010 13:10

0

A i tak Kubica pokazał klasę i możliwości Renault F1

avatar
michael151

15.03.2010 13:09

0

Zawieszenie jak każde inne. Tylko Pietrow młody i niedoświadczony...

avatar
michael151

14.03.2010 23:07

0

Przynajmniej, to nie wina silników Renault, więc Kubica może spać spokojnie. Widocznie zapomnieli zrobić mu przegląd :)

avatar
michael151

14.03.2010 23:04

0

No co ty nie powiesz? (15.) Długa droga przed nimi i dużo pracy (jak to lechu55 określił), ale dajcie im szansę i nie skreślajcie ich jeszcze. Dla nich ok. 4 pierwsze wyścigi, to tylko sesje testowe, więc poczekajcie trochę.

Przejdź do wpisu HRT: dwa bolidy na poboczu

avatar
michael151

14.03.2010 22:56

0

- Po co skróty? To byłyby już tandetne wyścigi, a nie F1. W Need for speed za dużo gracie :D - 2 obowiązkowe pitstopy? 1 to i tak za dużo - superzużywająca się mieszanka? Po co, skoro to może pogorszyć bezpieczeństwo. - co do Borowczyka to się zgadzam. Ale Kochański komentuje naprawdę profesjonalnie i co do niego nie mam zastrzeżeń A wyścig był ciekawy i mam nadzieję, że przepisy zostaną, wtedy różnicę w czasach się zmniejszą, taj jak to było w 2008 (lub koniec 2009, nie pamiętam dokładnie), kiedy ponad połowa teamów mieściła się w różnicy 1s na okrążeniu. Takie ciągłe wywracanie regulaminu do góry nogami dobrych zmian nie przyniesie. Co o tym sądzicie???

avatar
michael151

12.03.2010 00:19

0

trochę bez sensu napisałem 2. zdanie, zapomnijcie, sorry :)

avatar
michael151

12.03.2010 00:18

0

Z jednej strony masz rację: Berni mógł dopuścić SGP do startów, bo nawet uruchomili bolid szybciej niż HRT. Poza tym liczy na USA i chce dać USF1 kolejną szansę. X drugiej strony przyjęcie SGP wiązało by się z kilkoma kontrolami, przeprowadzeniem przez nich testów zderzeniowych, papierkowa robota. Na to wszystko nie ma wiele czasu, a decyzji odnośnie przyjęcia zespołu nie można podjąć szybko: analiza za i przeciw, opłacalność etc. Mimo wszystko żałuję, że SGP nie ma w tegorocznej stawce, bo zespół, który nie liczy się z kasą jest potrzebny w F1 - w końcu to elitarny sport. Powodzenia SGP w 2011!

avatar
michael151

11.03.2010 18:05

0

Duże logo HP = dużo kasy dla zespołu

Przejdź do wpisu HP partnerem Renault

avatar
michael151

09.03.2010 00:04

0

Za co ich lubimy? Za motywacje mimo słabych wyników (chociaż raz niewiele zabrakło im do zwycięstwa), za klimat w zespole. Zdecydowanie wolałem ich niż ówczesne BMW Sauber

avatar
michael151

08.03.2010 23:50

0

Ja mam nadzieję, że Lotus powróci do walki o czołowe pozycje, jak to było przed laty i widać, że dążą do tego

avatar
michael151

08.03.2010 23:48

0

Czemu nie? W zeszłym sezonie RBR , najwięcej stracił przez dyfuzory, bo miał na początku najlepszy bolid bez podwójnego dyfuzora "...niebieskim, żółtym, srebrnym..." Dla Vettela najbardziej konkurencyjne bolidy to RBR, Renault i Mercedes lub McLaren. Czyżby silniki renault były aż tak oszczędne?

Przejdź do wpisu Vettel: walka będzie ciekawa

avatar
michael151

08.03.2010 13:25

0

Zapomniałem poprawić: przy przeciągnięciu prędkość oczywiście rośnie.

avatar
michael151

08.03.2010 13:23

0

Przeciągnięcie polega na spadku docisku po przekroczeniu tzw. prędkości krytycznej, co znacznie zmniejsza opór powietrza, a co za tym idzie - prędkość. Po powrocie do prędkości niższej niż krytyczna, opór wraca, czyli przy hamowaniu z powrotem bolid jest dociskany do podłoża i może szybciej pokonać zakręt.

avatar
michael151

04.03.2010 02:06

0

Tak naprawdę myślę, że od początku brakowało im kasy. Najpierw trudności z pozyskaniem sponsorów, potem z ich utrzymaniem, co doprowadziło ich do tego co widać To co zrobili to jest jedyny sposób, żeby wyjść z podniesioną głową z tego wszystkiego i nie wyrzucić kasy w błoto. Co do testów w sezonie: wiemy jaki jest regulamin dla teamów biorących udział w sezonie. Czy może wie ktoś jak się mają przepisy w tej sytuacji?

avatar
michael151

04.03.2010 02:01

0

I fachowy komentarz... odnośnie regulaminu dot. tylnego skrzydła

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu