wpiszlogin
Ostatnia aktywność
avatar
wpiszlogin

26.09.2024 21:25

0

2024: "Nie ma dnia, w którym kiedykolwiek odczuwałabym zadowolenie z tego, że sprzedaliśmy Williamsa. Nigdy, przenigdy tak nie myślę" 2020: "Jesteśmy w trakcie bardzo ekscytującej podróży"

avatar
wpiszlogin

03.09.2024 10:42

0

Zdziwiłbym się gdyby Gasliemu chciało się tak po prostu z dobrego serca to kwestionować, raczej doszło do jakiejś tajemniczej "ugody"

avatar
wpiszlogin

07.06.2024 12:10

0

Wygląd OK, ale te 10 - 20cm niczego nie zmienią. W porównaniu do bolidów z lat 2000 to nadal będą krowy. Odchudzanie o 30kg to szkoda w ogóle szkoda komentować. Takie zagranie pod publiczkę, bo tego niby chcą fani i kierowcy. Realnie bolidy znowu będą cięższe z powodu większych akumulatorów i robimy kolejny kroczek w stronę Formuły E. Hipokryzja i tyle.

avatar
wpiszlogin

17.05.2024 15:13

0

@5 To może jeszcze niech zrobią wyścigi suwów, bo takich się najwięcej sprzedaje. Chętnych do ścigania nie zabraknie bo to "królowa sportów motorowych". Osobiście wolałbym wyścigi zespołów typu Andrietti, ale na starych zasadach, gdzie czuć było DNA F1. Je*** Audi i wszystkich, którzy się przyczynili do powstania obecnej karykatury ścigania na baterie. Niech sobie idą do Formyły E.

avatar
wpiszlogin

16.05.2024 14:46

0

@3 Mam podobne zdanie. Doszedłem do wniosku, że jedyne co mnie jeszcze trzyma przed ekranem to fakt, że mam opłacony dostęp. Od przyszłego sezonu kończę z tym. Kiedyś nawet jak był nudny wyścig to lubiłem oglądać onboardy ze względu na ryk v8.

avatar
wpiszlogin

14.05.2024 15:06

0

@4 Miałem pisać to samo. Wypowiedz wyrwana z kontekstu aby wzbudzić dyskusje

avatar
wpiszlogin

24.10.2023 06:33

0

Z reguły w takich sytuacjach kibicuję bucowi, ale narcyz zasłużył na to zwycięstwo.

avatar
wpiszlogin

14.07.2023 15:00

0

@2 W takiej dupie, że Raikkonen zdobył 5 podiów w tym 1 zwycięstwo. Ferrari zdobyło 70pkt a BMW 36.

avatar
wpiszlogin

18.06.2021 10:58

0

- Dzień dobry, boli mnie wątroba. - Dziwne, u mnie działa.

avatar
wpiszlogin

08.06.2021 18:19

0

@5 Zobacz sobie powtórki i rekonstrukcje zdarzeń z wypadku Grojeana. Nie uderzył centralnie tylko pod kątem, a to duża różnica. Poza tym miał co najmniej 100km/h mniej niż miejsce, o którym mowa. Przypomnij sobie wypadek Bianchiego. Jest pewna granica przeciążeń, których mózg już nie wytrzymuje. Tak naprawdę Massi nie ma żadnych argumentów.

avatar
wpiszlogin

17.01.2017 11:06

0

Może zabudują jeszcze MotoGP? Teoretycznie tak będzie bezpieczniej.

avatar
wpiszlogin

05.03.2016 14:17

0

Mam mieszane uczucia co do tego rozwiązania. Nie jestem pewny czy wypadki, które tu przytoczono dotyczą F1. Wydaje się, że ovale z IndyCar mają inną charakterystykę - brak pobocza, dlatego części mają większą szansę znalezienia się na torze. Co do drugiego wypadku z F2, pozostaje pytanie czy w F1 ma podobne normy bezpieczeństwa, co do odpadających kół. Chyba to się nieco rzadziej zdarza.

avatar
wpiszlogin

01.03.2014 16:03

0

@4. Fajnie by było jakby był arcy ciekawy oraz z udziałem "najsympatyczniejszych kierowców".

avatar
wpiszlogin

28.01.2014 19:57

0

@24 A może chodziło tylko o to, że niezbyt piękny? Przepraszamy za te frywolne komentarze, postaramy się następnym razem zachować pełną powagę.

Przejdź do wpisu Caterham CT05 wyjechał na tor

avatar
wpiszlogin

28.01.2014 18:15

0

Ujęcie boczne tego bolidu nasunęło mi myśl, że najprawdopodobniej w ostatniej chwili, kiedy cały wirtualny projekt miał zostać zamieniony na piękne karbonowe auto, jakiś nieogarnięty kotek wskoczył na klawiaturę, co spowodowało przypadkową deformację w CADzie.

Przejdź do wpisu Caterham CT05 wyjechał na tor

avatar
wpiszlogin

23.01.2014 11:39

0

Szału nie ma, ale mogło być też gorzej. Malowania nie ma nawet co oceniać teraz. W tej kwestii byłoby super, jakby plotki się potwierdziły i Martini okazało się sponsorem tytularnym. Poza tym, nie zdziwię się, jeśli w force india będzie podobny nos, bo tutaj widok z boku też go maskuje.

avatar
wpiszlogin

22.01.2014 17:13

0

Według mnie za wcześnie, żeby się jarać tym, że ten bolid jest taki piękny. Widoczne jest tylko ujęcie boczne, które niewiele mówi na temat kształtu nosa.

avatar
wpiszlogin

30.11.2012 13:00

0

Mam prośbę możecie wreszcie skończyć z obrażaniem własnego narodu? Dla mnie to jak sranie we własne gacie. To, że się tak gnoimy nie poprawia sytuacji. Jak będziemy się widzieć jako krętaczy i złodziei to takimi zostaniemy. Co do artykułu, uważam, że nie ma nic w tym złego, że w ferrari chcieli wyjaśnić sytuację, choć cała sprawa została niepotrzebnie rozdmuchana przez media.

avatar
wpiszlogin

18.03.2012 09:01

0

"Alonso na 99 procent skończy poza torem, facet ma takie ego ze nie radzi sobie sam ze soba, w ostatnich dwóch sezonach popełnił mnóstwo błędów." No to widać cud się prawie stał, bo Alonso oczywiście ukończył wyścig i to na bardzo dobrej pozycji biorąc pod uwagę formę bolidu. Jeśli ostatnie 2 sezony Alonso są słabe to ja nie wiem jakim trzeba być kierowcą aby zostać docenionym, skoro otarcie się o tytuł mistrzowski 3 bolidem w stawce to za mało.

avatar
wpiszlogin

17.02.2012 15:59

0

Smutna dosyć wiadomość. Kolejne beztalencie w gronie mistrzów. Lotus go wywalił jak tylko zaczęły się wątpliwości czy ktoś będzie płacił za jego miejsce w bolidzie. Myślę, że to najlepsza odpowiedź na pytanie czy Pietrow robił jakieś postępy na miarę kierowcy f1. Zbliża się gp Soczi a tam chcą swojego rodaka i koniec kropka. Reszta to już kwestia kto z kim i za ile.

avatar
wpiszlogin

03.02.2012 19:31

0

@głodny Spoko nie musisz się tak rozpisywać, też czytam newsy :)

Przejdź do wpisu Ferrari zaprezentowało F2012

avatar
wpiszlogin

03.02.2012 16:14

0

@głodny Akurat zawieszenie w ferrari i tak ma zupełnie inną konstrukcję. Wydaje mi się, że raczej chodzi o chęć uniknięcia radykalnych zmian aero. Nos prowadzi strugę, która opływa monkok.

Przejdź do wpisu Ferrari zaprezentowało F2012

avatar
wpiszlogin

01.02.2012 13:35

0

Ufff! Ale ulga, że jednak nie wszystkie bolidy nie muszą mieć tak brzydkie nosy jak Caterham

Przejdź do wpisu McLaren zaprezentował MP4-27

avatar
wpiszlogin

26.01.2012 00:12

0

Tylu niezłych kierowców odchodzi teraz z f1. Myślę, że można byłoby znaleźć kogoś lepszego. Pietrow jeśli chodzi o testowanie (rozwój bolidu) póki co się nie popisał.

avatar
wpiszlogin

09.01.2012 18:49

0

Racja. Real nigdy nie wygrał żadnego gp

avatar
wpiszlogin

24.08.2011 23:49

0

@ GrzeSzNY Z Putinem to uważaj żebyś nie wykrakał, bo jest już po testach!

avatar
wpiszlogin

10.04.2011 19:51

0

Taaaaaaaaaa..... po co reno ma inwestowac w mlodego, doswiadczonego i utalentowanego kierowce, ktorego powrot napewno zrobi duzy szum... Nawet gdyby Kubica przedwczesnie doszedl do siebie lepiej zostac przy dziadku heidfeldzie, ktory nic nie osiagnal w f1 i moze w tym sezonie zajac maksymalnie 4-5 miejsce... (WOOOWWW) tak! to jest to czego wlasnie reno potrzebuje!

avatar
wpiszlogin

17.02.2011 06:09

0

Dla mnie to najlepszy możliwy wybór. Niby kogo mieli wziąć? Luzziego? Senne? Hulkenberga? Nie no prosze... przecież ktoś musi rozwijać ten bolid i zdobywać punkty. Zresztą nawet gdyby któregoś z nich wybrali to by było, że za wolni, że RK wróci a bolid słabo poprawiony. Heh tutaj jest zawsze coś źle...

avatar
wpiszlogin

04.02.2011 18:48

0

Na stronice McLarena jest bardzo ciekawa aplikacja internetowa, w której można pooglądać nowy bolid z każdej strony a nawet nim sterować :)

Przejdź do wpisu McLaren przedstawił MP4-26

avatar
wpiszlogin

31.01.2011 17:24

0

@ 20. dorotka20 W obliczu emocji jakie mi dzisiaj towarzyszyły podczas prezentacji pewnie sam bym pomylił przód z przodem :)

avatar
wpiszlogin

31.01.2011 15:26

0

36. SilverX Dokladnie 0.678 sekundy na okrążeniu. Dałbym 0.876 ale jedno skrzydełko mi się nie podoba. Można to wyraźnie przekalkulować na podstawie zdjęcia ;)

avatar
wpiszlogin

30.01.2011 22:04

0

@51 Tak, inne nie były podobne ;)

avatar
wpiszlogin

30.01.2011 20:40

0

Z początku gdy zobaczyłem zdjecie pomyślałem sobie, że Toyota sprzedała bolid. Po dokładniejszym porównaniu widać większe różnice, jednak mimo wszystko podobieństwo uderzające. Mi się bardzo podoba!

avatar
wpiszlogin

18.01.2011 00:52

0

53. witam Zgadzam się z tym co piszesz. Jeśli chodzi o mój wpis to była ironia :)

Przejdź do wpisu Boullier chce pomóc rodakowi

avatar
wpiszlogin

17.01.2011 20:15

0

39. Zgred Zen. Masz racje nie czytalem tego wywiadu, bo bylo video... Wyciagniete z kontekstu powiadasz? A ja uważam, że wyciągniete z kontekstu to sa fragmenty tego wywiadu, ktore sie pojawiają na portalach f1. Nie ma o czym pisac, bo sezon ogorkowy to sie robi z igly widly. Mowisz, ze to placzek. Ok, masz prawo do swojego zdania. Dla mnie to normalny koles, z ktorego sie proboje zrobic kolejnego znienawidzonego team mate. Jezdzi slabo, ale coz taka polityka zespolu...

Przejdź do wpisu Boullier chce pomóc rodakowi

avatar
wpiszlogin

17.01.2011 17:28

0

Ja p....... . Widzialem wywiad z Pietrowem w oryginale. Ktos sie spytal Piet ile sie nauczyl od Kubicy, a on na to, ze nie wiele bo bo jest zamkniety w sobie. Co za dramat, co za obraza dla naszego rodzynka! Tak z tego powodu Kubica napewno go juz nie lubi, to byl gwozdz do trumny!

Przejdź do wpisu Boullier chce pomóc rodakowi

avatar
wpiszlogin

11.01.2011 17:36

0

20. Cypriano - dobry koment. Od siebie dodam, ze bardzo kibicowalem temu teamowi. Podobalo mi sie, ze maja jakies ambicje, zeby wyciagnac zespol z totalnej kupy. Niestety po zerwaniu umowy z toyota bylo dla mnie oczywiste, ze hrt stacza sie po rowni pochylej, bo zbyt malo czasu zostalo na zbudowanie bolidu. coz... cale szczescie zasada 107% oszczedzi nam kibicom troche tego zenujacego show.

avatar
wpiszlogin

23.12.2010 03:25

0

Uważam, że te zmiany byłyby bardzo dobre, ale pod warunkiem, że silniki pozostałyby co najmniej tak mocne jak obecne lub mocniejsze. Byłby to krok w stronę pięknej ery turbo.

avatar
wpiszlogin

14.11.2010 11:01

0

Ja myślę, że w Reno nasz rodak nie sięgnie po najwyższe laury. Może i zespół posiada jakieś aspiracje i motywacje do walki o czołowe lokaty, ale nie sądzę żeby udało im się osiągnąć taki poziom. Przede wszystkim zespół dysponuje zbyt małym budżetem. Dla mnie zawirowania związane z właścicielami oraz podejrzane układy sponsorskie zespołu(np. partnerzy Geni) nie wróżą nic dobrego. Do tego dochodzą dziwne błędy w doborze strategii. Fajnie, że Robert jest tu szanowany i doceniany ale to nie wystarczy do osiągnięcia mistrzostwa. Dlatego gdyby istniała możliwość transferu to jestem za. Myślę, że przejście do RB i SF jest możliwe. W ferrari Massa daje ciała na całej linii jeśli chodzi o ten sezon. Webber z kolei jest ostatnio za bardzo wygadany i jestem pewny, że zarządowi się to nie podoba. Jak wiadomo w F1 jest wszystko możliwe, więc mam taką cichą nadzieje, że coś z tego będzie. Nie sądzę aby w tych zespołach mogło być gorzej. Zauważcie, że ten niefaworyzowany Webber ciągle walczy o mistrzostwo! Ostatecznie jeśli Kubica zostanie w Reno (czy jak to się tam będzie nazywało) oby potrafili tam coś zdziałać w następnym sezonie!

avatar
wpiszlogin

01.10.2010 17:16

0

Mam nadzieje, ze to tylko plotka i szanowny Pan nacji rosyjskiej:) zakonczy wspolprace z renault. Od podoczatku sezonu mu kibicowalem jednak jestem rozczarowany. Mial wystarczajaco duzo czasu zeby pokazac sie z dobrej strony, a to co widzielismy to zaledwie przeblyski. Popieram zdanie M.Sokola - wolny i popelnia za duzo bledow. Gdyby nie kwestie finansowe to mysle, ze chocby Christian Klien bylby o niebo lepszy.

avatar
wpiszlogin

04.04.2010 13:47

0

Kurde no daja rade. Trzeba przyznac, ze jest to najszybciej rozwijajacy sie nowy team. W zeszylm wyscigu byla strata 5 kolek teraz 3-4 :). Chociaz ciagle jest slabo to w niedlugim czasie moga byc nalepsi sposrod nowych.

avatar
wpiszlogin

28.03.2010 13:27

0

Mysle, ze jednak trzeb sie cieszyc z finiszu. Maja jakies podstawy do rozwoju i oby bylo lepiej. W porownaniu z poprzednim wyscigiem jest postep. Oczywiscie rewelacji tez nie ma bo to F1 a nie jakies tam wyscigi na przetrwanie.

avatar
wpiszlogin

27.03.2010 12:28

0

Mam wrazenie ze Lewis zostal bardziej skomplementowany mimo gorszego wyniku... Ja sie tam ciesze z takiego obrotu sprawy i coraz bardziej lubie Buttona. Jak tak bedzie dalej to zamknie usta swoim krytykom.

Przejdź do wpisu McLaren zaskoczony

avatar
wpiszlogin

27.03.2010 10:18

0

I mnie tez cieszy poprawa. Z totalnej tragedii powoli robia sie po prostu slabym zespolem. Wezcie pod uwage co sie z tym zespolem dzialo jeszcze tak nie dawno. Wcale nie dziwi mnie to, ze chca ukonczyc wyscig. Ciagle maja malo km za soba musza pracowac nad niezawodnoscia. Jak dla mnie to robia prawoli cos z niczego i za to ich lubie.

avatar
wpiszlogin

26.03.2010 07:46

0

66. Renault F1 Team Co nie zmienia faktu, ze tekst mogl byc odebrany jako zabawny.

avatar
wpiszlogin

26.03.2010 07:27

0

63. Lipton & Tez chcialem o tym napisac. Po prostu parsknalem smiechem! :)

avatar
wpiszlogin

26.03.2010 05:06

0

Cieszy tez poprawa HRT. Testy na wyscigu na szczescie pomogly. Wydaje mi sie, nowe zespoly powinny najszybciej odrabiac straty. Juz nie mowie o podjeciu walki, ale przynajmniej zmniejszeniu dystansu do starych zespolow. Sam nasz rodzynek stwierdzil, ze im jest sie slabszym, tym rozwoj moze byc szybszy.

avatar
wpiszlogin

26.03.2010 01:17

0

O 3 to akurat by mi pasowalo. Nawet lepiej niz 8 rano, nawet nie musialbym sie klasc spac:)

avatar
wpiszlogin

24.03.2010 17:40

0

@28. aees Wcale nie byla by: htt p://img704.imageshack. us/img704/2253/renaultmojekolory.jpg

avatar
wpiszlogin

20.03.2010 09:24

0

Trzeba patrzyc pozytywnie - przynajmniej ocalil jednastke napedowa:) Bo problem z przegrzaniem mogl sie u niego tez pojawic.

REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu