WYNIKI Sakhir [ 17 lutego 2009 ]
Poz.KierowcaZespółCzasOkr.
1 K.Raikkonen Ferrari 1:32.102 107
2 J.Trulli Toyota 1:32.230 149
3 N.Heidfeld BMW Sauber 1:32.585 104

komentarze
  • 36. Budyn_F1
    • 2009-02-17 21:02:38
    • *.199.253.213

    Jednak kazdy zespol mial jakies awarie nawet Ferrari.

  • 37. niza
    • 2009-02-17 22:40:00
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    pesymista Ty naprawdę jesteś bardzo pesymistyczny, trochę optymizmu! i nie wierz we wszystko co piszą czy mówią

  • 38. Dagmara_W
    • 2009-02-17 22:51:36
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    i Heidfled ostatni.. to juz klien byl na czele.. ciekawe co z nim bedzie.. ciekawe czy mu cos znowu bedzie niepasowac bo w klasyfikacji konstruktorow jesty to niekorzystne]

  • 39. ptasior
    • 2009-02-17 23:06:17
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nie rozumiem, co niektórzy mają do Heidfelda, to bardzo solidny kierowca, popełnia mało błędów, może nie sprawia wrażenia zbyt sympatycznego, ale nie o to przecież chodzi. Nie wygrał wyścigu, bo nie miał wystarczająco dobrego bolidu. Tacy Fisichella czy Barichello jeździli najlepszymi maszynami, a wygrali zaledwie po kilka wyścigów...Nie jest takie pewne, że dominacja Roberta nad Nickiem z poprzedniego sezonu powtórzy się w tym.

  • 40. szymontaz
    • 2009-02-17 23:08:15
    • *.adsl.inetia.pl

    Tak jedziecie na tego Nicka.Ciekawe jak by byl polakiem co byscie pisali napewno take cos.,,No zdazylo sie ale to przeciez nowy bolid itd..."

  • 41. URAN
    • 2009-02-18 08:16:12
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Do "Pesymisty". Gdzie jest BMW z modelem F09, jak chodzi o osiągi, to wie tylko kilka osób w zespole. A to, co wypisują ludzie na forach i pismaki po gazetach nie jest miarodajne. Rok temu wszystkie testy BMW prowadziło przy samochodzie zatankowanym pod korek! Heidfeld ZAWSZE był wolniejszy od Kubicy i to się raczej nie zmieni. Nawet KERS mu nie pomoże. Natomiast nie pisz głupot, że Kubica się wypiął na KERS i nie chciał go testować. Tak dobrze, to jeszcze nie ma aby kierowcy decydowali o planie testów i czy będą coś sprawdzać, czy też nie. Jeżeli w kolejnych testach wyjdzie czarno na białym, że Kubicy KERS nie pomaga, to nie będzie go używał i tyle. Regulamin dopuszcza dowolność jego użycia w 2009 r.W BMW dobrze wiedzą, że jeżeli ktoś ma szansę na mistrza, to raczej Kubica niż Heidfeld. Pierwsze wyścigi, poza Europą, pokażą jasno co jest grane. Wszelkie wcześniejsze dywagacje to zwykłe trzepanie piany. Bo nasza, fanów F1 w Polsce, wiedza o aktualnej sytuacji technicznej BMW jest ZEROWA! Co trzeba przyjąć do wiadomości i cierpliwie czekać na kwalifikacje do GP Australii. Może jeszcze będą jakieś testy w Europie, przed Australią, z udziałem większej liczby zespołów, to można będzie snuć różne przypuszczenia na podstawie rezultatów. Ale i tak nie będzie to do końca wiarygodne. Pozdrawiam!

  • 42. Rapidoo
    • 2009-02-18 09:37:19
    • *.chello.pl

    - Amen - URAN cytujesz moje myśli bardzo pięknie i masz biegłość w posługiwaniu się klawiaturą - zgadzam się w całej rożciągłości.

  • 43. ryba17
    • 2009-02-18 09:56:55
    • *.netia.com.pl

    URAN testy mają być w Hiszpanii w KAtolonii będą wszyscy (tak jest podane ale czy to prawda) więc coś tam będzie do "świrowania" z wynikami.

  • 44. ryba17
    • 2009-02-18 09:57:47
    • *.netia.com.pl

    Aha zapomniałem zaczynają się 9 marca. :)

  • 45. ryba17
    • 2009-02-18 10:01:55
    • *.netia.com.pl

    Tety są mawet 2 marca teżwszyscy są podani:)
    Przepraszam za 3 posty pod rząd.

  • 46. Bielu
    • 2009-02-18 10:26:56
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nie martwi was troche to że zarówno Klien jak i Heidfeld mieli o ok 2 sek lepszy czas jednego okrązenia niż Kubica, który zanim rozpętała się burza testował podobno w "świetnych warunkach"?

  • 47. dick777
    • 2009-02-18 10:35:52
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    pitstop, miał porównywalne czasy do Ferrari i Toyoty, więc nie martwi mnie to ani trochę.

  • 48. dick777
    • 2009-02-18 11:25:31
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mój kometarz: "miał porównywalne czasy do Ferrari i Toyoty, więc nie martwi mnie to ani trochę" - był do obaw Bielu, a nie pitstopa. Sorry za pomyłkę.

  • 49. pesymista
    • 2009-02-18 11:55:03
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mała burza się tu rozpętała po moim komentarzu- chyba bardziej będę uważał na słowa :] Informacje o tym, że Robert nie chciał zamienić Kliena w tym tyg., zaczęrpnąłem z konkurencyjnego forum :] poza tym z ostatnich doniesień to słychać coś, że Bmw testuje pod kwalifikacje. Sami sobie poczytajcie. Ja naprawdę tych rzeczy nie wymyślam. Jestem ze wszystkim na bieżąco na wszystkich stronach i mówię tutaj tylko o tych ciekawszych.
    Pozdrawiam

  • 50. walerus
    • 2009-02-18 12:28:39
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    pesymista podpuchę puścił - ot co.... reala dostaniemy w marcu w Australii a tak to trzeba liczyć na autentycznego Roberta i jego wypowiedzi.....

  • 51. URAN
    • 2009-02-18 12:38:11
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @Ryba17 - dzięki za info o testach. Wiedziałem, że gdzieś dzwonią, ale nie wiedziałem gdzie i kiedy! :)) Co do słabszych wyników Roberta: jak słusznie zauważył dick 777 - miał porównywalne czasy z konkurencją. Przecież wszyscy wyjechali na tor autami ustawionymi przez mechaników "na oko". Każdy dzień przynosi mnóstwo informacji. Ich analiza i wypróbowanie wielu możliwych wariantów ustawienia parametrów musi potrwać. Do tego jeszcze dochodzą opony i różne w nich ciśnienia. Kierowcy mają co robić, ale auta jeżdżą coraz szybciej. Śmiem twierdzić, że tegoroczne testy idą BMW o wiele gładziej niż ubiegłoroczne. Motywem przewodnim przez kilka tygodni był niezadowalający balans auta! O czym głośno mówił Robert i nieco ciszej Heidfeld. W Bahrajnie, poza drobnymi incydentami, właściwie wszystko idzie zgodnie z planem, a kierowcy nie narzekają, tylko chwalą. I właśnie to daje przesłankę do wyciągnięcia wniosku, że nie ma większych problemów z samochodem. Ale jak to wszystko się ma do faktycznych osiągów F09 w odniesieniu do konkurencji, to nie wiedzą nawet najstarsi górale! Tyle homilii, nie ma co szukać dziury w całym. Przeciecz czas biegnie i w końcu doczekamy się GP Australii! Pozdrawiam wszystkich!

  • 52. ptasior
    • 2009-02-18 13:34:03
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @URAN - twierdzisz, że "Heidfeld ZAWSZE był wolniejszy od Kubicy", a ja Tobie radzę przypomnieć sobie sezony 2006 i 2007... Ostatnio niektórzy nadużywają słów "ZAWSZE" i "TYLKO I WYŁĄCZNIE"...

  • 53. Xig
    • 2009-02-18 13:55:39
    • *.eltronik.net.pl

    pesymista - pokaz adresy tych forow, chetnie poczytam. Tak swoja droga to ciekawe skad takie rzeczy ludzie wiedza, no ale. :P A moge sie zalozyc ze nie testuja "tylko pod kwalifikacje" bo i po kiego? Jak zbudowali bolid to chcieliby pewnie zeby smigal i wszedzie i w wyscigu tez, nie tylko jedno kolko, wykrecic czas i do garazu. ;] Sadze, ze tam jest [jak zreszta w kazdym teamie] tyle doswiadczonych i wykwalifikowanych ludzi ze oni naprawde wiedza co robia. :P I tak poza tym - nie zawsze nalezy wierzyc we wszystko co sie wyczyta, nikt poza samym teamem bmw nie ma pojecia jak wyglada ich forma, wiec czy czyta sie jedno forum czy drugie 0 wszedzie sa takie same spekulacje. ;]

  • 54. rafam
    • 2009-02-18 14:36:14
    • *.prz.edu.pl

    Ja twierdze że największą niespodzinanke sprawi Toyota

  • 55. niza
    • 2009-02-18 15:13:38
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @Bielu to są testy i tylko wyłącznie testy, czasy w tym momencie nie są do niczego potrzebne bo o niczym nie mówią! @pesymista dawaj linki to sobie poczytamy

  • 56. jzb
    • 2009-02-18 15:20:03
    • *.81.200.62

    Zamiast czytac komentarze pesymistów, którzy mają ewidentne problemy z j. angielskim i trolli może czasem warto zwrócić uwagę na to, co napisał o testach np. Mikołaj Sokół na swoim portalu, na dodatek po polsku:). Poza tym Klien w poniedziałek na dłuższych stintach był regularnie szybszy od Kimasa o 0.2-0.3 sek, przy czym obaj jeździli z KERSem, co oczywiście jeszcze niczego nie sugeruje ani o niczym nie przesądza, bo NIKT nie wie, jaki program realizują poszczególne ekipy.

  • 57. leo_
    • 2009-02-18 15:54:56
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A może to Honda bedzie czarnym koniem sezonu 2009 ??!

  • 58. URAN
    • 2009-02-18 16:46:34
    • *.chello.pl

    @ptasior - formalnie biorąc, to masz rację. Przyznaję. Tyle tylko, że BMW robiło wszystko pod Heidfelda, a Kubica nadal był testerem. W dodatku za niewielkie pieniądze. Wszystko się zmieniło w 2008. Przecież nie bez powodu? W sumie, mimo wybitnej "pomocy" dla Kubicy, nie udało się wepchnąć Heidfelda tuż za Kubicę w generalce. A bardzo się starali! Ironią losu był ten JEDEN punkt. Ten, którego nie odstąpił Heidfeld Kubicy, aby stanął na podium w klasyfikacji końcowej oraz ten, którym Alonso wyprzedził Heidfelda. Skutki wszyscy znają. Oliwa nieżywa, ale sprawiedliwa... :)) Do Heidfelda nic nie mam, ale gościu opowiada rokrocznie te same dyrdymały o zamiarze walki o mistrzostwo. Chyba kompleksy go zżerają. Za jego "postępy" w 2008, gdyby nie był Niemcem, to dawno by wyleciał z zespołu. Pozdrawiam!

  • 59. ptasior
    • 2009-02-18 17:31:44
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @URAN - wiesz, że pisząc "Tyle tylko, że BMW robiło wszystko pod Heidfelda" możesz wywołać tu małą burzę? ;-)

  • 60. dick777
    • 2009-02-18 18:19:45
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ptasior, no, przecież robiło po Kanadzie - może nie wszystko, ale bardzo wiele.

  • 61. ptasior
    • 2009-02-18 18:36:07
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @dick777 - wiem, że zmiany w bolidzie były pod Heidfelda, żeby rozwiązać jego problemy z rozgrzewaniem opon (których IMHO nie było, jak taki doświadczony kierowca może nie umieć obchodzić się z gumami). Ale niektórych rzeczy nie wypada tu pisać, bo zostanie się posądzonym o teorie spiskowe ;-)

  • 62. Skoczek130
    • 2009-02-18 20:10:12
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    No jeszcze trochę i złamią barierę 1.22 sek. Oby tylko jutro również pogoda dopisała!

  • 63. sivshy
    • 2009-02-22 00:34:20
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @ptasior: Z gumami to nie jest taka prosta sprawa, jak mogłoby Ci się wydawać. Po prostu konstrukcja F1.08 w połączeniu ze stylem jazdy Heidfelda sprawiała, że trudno było rozgrzać opony. W tej sytuacji doświadczenie Heidfelda mogło jedynie posłużyć do zasugerowania inżynierom drogi, jaką powinni iść, modyfikując bolid.

  • 64. ptasior
    • 2009-02-24 15:19:21
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @sivshy - no bez przesady. Chyba nie chcesz mi wmówić, że ktoś, kto jeździ w F1 8 lat (około) nie umie rozgrzewać opon. Robi się to na kółku, które przejeżdża się stosunkowo wolnym tempem, więc styl jazdy nie ma tu nic do rzeczy, bo jeździ się inaczej niż w wyścigu. Heidfeldowi nie szło, więc na coś było trzeba winę zrzucić.

  • 65. sivshy
    • 2009-02-26 22:55:15
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    skoro wspomniał akurat o gumach, to widocznie coś jest na rzeczy. Chociaż oczywiście nie mówię, że jest to jedyny powód jego słabszej dyspozycji, a jedynie jeden z elementów, na który najłatwiej było wszystko zwalić...

  • 66. ptasior
    • 2009-02-27 08:58:46
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @sivshy - Kubica ciągle o czymś wspomina, jeśli by mu we wszystko wierzyć, to gdyby nie usterki to na 3 wyścigi przed końcem zeszłego sezonu byłby mistrzem ;-)


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2020 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo