WYNIKI Sakhir [ 10 lutego 2009 ]
Poz.KierowcaZespółCzasOkr.
1 T.Glock Toyota 1:33.501 79
2 F.Massa Ferrari 1:33.615 98
3 R.Kubica BMW Sauber 1:33.702 95

komentarze
  • 20. dick777
    • 2009-02-10 19:04:17
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    hipcio, w trzeciej części kwalifikacji nikt nie jeździł z pustym bakiem. W pierwszej i drugiej części, owszem.

  • 21. walerus
    • 2009-02-10 19:07:19
    • *.adsl.inetia.pl

    no wyniki frapujące - znów strategie zespołów nieodgadnione - Robert znów szczery - a toyota mimo wszystko bardzo ładnie......

  • 22. niza
    • 2009-02-10 19:07:37
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    małe różnice czasowe, hmmm, fajnie :)

  • 23. Punksnotdead
    • 2009-02-10 19:12:50
    • *.cust.tele2.pl

    Lipa że najsłabszy czas należy do Roberta, ale skoro on twierdzi że jest dobrze, to pewnie jest :)

  • 24. alepski
    • 2009-02-10 19:23:30
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ehhh testy i czasy testów... faktycznie wiele to pokazuje:/ Gdyby podane zostały takie czynniki jak: ilość paliwa w baku, rodzaj ogumienia, cel testu, użycie KERS i wiele innych to może i dałoby się porównywać wyniki uzyskane przez poszczególne zespoły... a tak? to tylko zestawienie cyferek... Zgadzam się ze stwierdzeniem, że dopiero Australia pokaże kto się w zimie napracował a kto się byczył

  • 25. Bobekman
    • 2009-02-10 19:29:42
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    zgadzam się Punksnotdead: Jak Robert mówi że jest dobrze, to tak jest, (nie to co Małysz, jest dobrze a wyniki...). Alepski. Powiedz mi a chciałbyś znać ilość paliwa w baku? bo ja z pewnością nie. To tak samo jakby trenerzy drużyn zespołowych ogłaszali jaką będą mieli strategię na mecz.

  • 26. Budyn_F1
    • 2009-02-10 19:39:44
    • *.199.253.213

    Oby ostatnia awaria ale nie ma czego sie martwic wszystko mniejmy nadzieje bedzie dobrze mysleze bolid F1.09 jest dobrze przygotowany na ten sezon bez wzgledu na czasy dzisiejszych testow.

  • 27. tomaszek f1
    • 2009-02-10 19:51:31
    • *.sta.tvknaszapraca.pl

    kubica nie marudzi nie narzeka wiec BMW pewnie w swoim st7ylu jak zawsze przy testach i traningach ukrywa atuty

  • 28. Lord_Darnok
    • 2009-02-10 19:59:12
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nick nie testuje??

  • 29. Rapidoo
    • 2009-02-10 20:05:49
    • *.chello.pl

    W ubiegłym roku BMW miało problemy na testach ze skrzynią czy hydrauliką , także lepiej jak je mają na testach niż później. Wydaje mi się że Renault poszło bardzo ryzykowną drogą z tym frontem możliwe że kryje on baterie z akumulatorem i będą mogli w czasie wyścigu zmieniać strategie wraz z wymianą nosa np. podczas mokrego Grand Prix wymienią nos , opony i będzie lżej a mocy i tak nie zabraknie jak wiemy -- coś tak se wykombinowałem poprostu coś jest za szeroki i za głęboki ten nos , szczególnie w przypadku gdy większość poszła w tak filigranowe fronty.

  • 30. Skoczek130
    • 2009-02-10 20:09:29
    • Blokada
    • *.gprs.plus.pl

    No czasy są bardzo wyrównane, więc na razie nie można nic wywnioskować. Ponoć tylko Toyota nie jeździł z KERS, ale nie dam sobie ręki odciąć.

  • 31. quick B
    • 2009-02-10 20:20:36
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Bardzo blisko byli dzisiaj. Niestety ciężko coś o tym powiedzieć.

  • 32. Dagmara_W
    • 2009-02-10 20:50:04
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    czasy w miare wyrownane a bmw i tak ostatnie ale testy testami i nie warto brac czasow pod uwage . martwi mnie tylko ta usterka bo wkoncu w tamtym sezonie bmw bylo niezawodne... ja juz chce ten sezon i zobaczyc jak naprawde jest z silami szybkoscia i niezawodnoscia..

  • 33. elin
    • 2009-02-10 20:55:36
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    alepski- po tych wszystkich zmianach w przepisach, to w Australi jest wielka szansa na powtórkę z zeszłego sezonu, więc raczej nie ma co liczyć że już w pierwszym GP będzie wiadomo jak są przygotowane zespoły

  • 34. BMWbmw
    • 2009-02-10 23:14:18
    • Blokada
    • *.centertel.pl

    BMW dzisiaj jezdziło z takimi spojlerkami przy wlotach do chłodnicy jak ma ferrari. BMW tak samo jak ferrari przymocowało do tego lusterka

  • 35. krysman
    • 2009-02-10 23:19:12
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Znawcy,znawcy,znawcy a ja nic nie naoisze!

  • 36. m_bialek78
    • 2009-02-10 23:28:36
    • *.ryb.airbites.pl

    Czyli co Rapidoo BMW też ma KERS w nosie?Całkiem ciekawe spostrzeżenie.

  • 37. m_bialek78
    • 2009-02-10 23:31:06
    • *.ryb.airbites.pl

    Tak BMWbmw.Jakis koleś na F1fanatic napisał, że być może BMW poszło juz tak do przodu, że testuje sobie pomysły innych teamów.:)))

  • 38. morek150
    • 2009-02-11 00:32:50
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    to ze czasy sa wyrównane to znaczy ze kazdy jechał na maxa , 2s na torze na którym aero grało małą role, czyli w takiej australi albo hiszpanii to bedzie z 5 sekund

  • 39. Rapidoo
    • 2009-02-11 09:49:05
    • *.chello.pl

    m_bialek78 Poprostu przy takich zmianach , zawsze mozna zrobić duży krok do przodu jak się ma wizję i przedewszystkim mniej do stracenia , gorzej McLaren który broni swojej silnej pozycji i z zasady musi postępować konserwatywnie. Będzie ciekawie , napewno każdemu wydaje się że wykonał niezłą prace i ma asa w rękawie w postaci jakiegoś systemu , możliwości zmian strategi podczas wyścigu czy podejścia do nowego nowego tematu w całkiem nieszablonowy sposób ,Poprosu każda nowa regulacja zamyka drzwi ale i uchyla inne .

  • 40. m_bialek78
    • 2009-02-11 10:47:08
    • *.ibd.gtsenergis.pl

    Dokładnie.Jedno mnie martwi.Renault i BMW wydaje się że poszli podobną drogą jeśli chodzi o aero.A wczorajsze czasy były najgorsze.Pewnie to za szybko żeby wydawać opinię ale serce postukało mi szybciej.:)

  • 41. Orus
    • 2009-02-11 11:10:13
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Moje zdania jest taki: BMW F1.09 to kolejna zmodyfikowana wersja F1.08B. Bolid ten jest juz "przetestowany". Zobaczcie, Renault i BMW poszło podobną drogą - szeroki toporny nos - jak dobrze wiemy renia ma kłopoty ze swoim bolidem co mnie troche martwi. Wg albo Bmw robi zasłone dymną i w nastepnych, ostatnich testach wprowadzi ostatnie modyfikacje i zrobią z niego brawdziwa bestie albo f1.09 pozostanie takie jak jest i bedzie okupywał miejsca ok 6-10;/ Nie zgadzam się tez ze w prostocie tkwi piękno. F1 to maksymalne naginanie przepisów. Brak wszystkich skrzydełek mial na celu strate docisku wię zespoły chcac odzyskac docisk musialy to jakos obejsc ( patrz mini rogi RBR5). W Bmw tego nie widac. Toporna wyscigówka bez polotu. Mam nadzieje ze to tylko zasłona dymna...

  • 42. m_bialek78
    • 2009-02-11 12:20:35
    • *.ibd.gtsenergis.pl

    F109 nie jest toporne>ja patrzę na to z innej strony.Wystarczy poczytać oryginalna stronę BMW a dowiesz się, że taki profil nosa najlep[iej wypadał w testach aero.Podejrzewam, że sam nos ma pełnić funkcję aerodynamiczną i dawać większy docisk na przednią oś.Tego rozwiązania nie mają oprócz Renault pozaostali.Jak już wcześniej napisałem BMW testuje inne roziązania, np mocowanie lusterek co daje mini skrzydło na boku.Kiedy inny wychwycili to rozwiązanie przy prezentacji Ferrari i ich rzecznik powiedział , że nie pełni ono żadnej funcji aero -jasne;))Moim skromny zdaniem albo BMW okaże się najlepszym autem z Renault albo będzie klapa i będą jeżdzić za TorroRosso.Lub Beemka przetestowała sobie tą gołą "skorupę" a teraz mając jeszcze czas będzie dodawać jakieś szczegóły i bolid stanie się bardziej finezyjny.

  • 43. m_bialek78
    • 2009-02-11 12:25:11
    • *.ibd.gtsenergis.pl

    Słowa Kubka się potwierdzają.KERS może ale nie musi dawać przewagi ,czasem może przeszkadzać.Patrz wczorajsze testy-Toyota jako jedyna jeździła bez KERS i była pierwsza.

  • 44. ptasior
    • 2009-02-11 12:29:29
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @Orus - wg Ciebie BMW testuje teraz inne rozwiązania niż będą mieć w Australii tylko dla "zasłony dymnej"? Nie uważasz, że to nie ma sensu? Nikt nie bawi się w takie rzeczy, rok temu BMW też nie robiło "zasłony dymnej", tylko niektórzy sobie dorobili taką ideologię...

  • 45. Shallan
    • 2009-02-11 12:45:03
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Połowy tego, co będzie miało wpływ na osiągi w sezonie 2009 nie widać, więc wyciąganie wniosków o osiągach na podstawie wyglądu samochodów jest trochę śmieszne.

  • 46. Orus
    • 2009-02-11 14:30:19
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    nie wiem czy testuje... Mam nadzieje ze maja jeszcze cos w zanadrzu. W ostatnim roku szybko zgrali bolid a pozniej nie byli w stanie go znaczaco ulepszyc. Koncówka sezonu to juz 4-5 siła. Oby nie była tak w tym roku, a wiemy ze BMW prace zaczeło nad f1.09 dawno dawno temu wiec de facto powinno byc one najbardziej posunięte... Niestety nie widzimy jakis udziwnien i postepowosci ;/ RedBul wypada o niebo lepiej. A jak bedzie w australi i dalszych wyscigach to nie wprost przewidziec ;p

  • 47. tt16
    • 2009-02-11 14:35:55
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Widać że bolidy z zeszłego sezonu są szybsze.
    Robert w Q3 kiedy zdobywał PP mial czas 1:33,096
    No ale to tylko testy. Zobaczymy kto bedzie rzadzic w sezonie 2009 bo jak widzimy na testach te roznice nie sa duze. Bedzie bardzo ciekawie juz w pierwszych Qualach i wyscigach.;D

  • 48. lukasz1
    • 2009-02-11 15:53:34
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Bmw zawsze na testach było najczęściej na 6-14 miejscach, a w wyścigach(nie licząc Heifelda) byli zaraz za a czasami przed Ferrari i McLarenami.

  • 49. Xig
    • 2009-02-11 15:55:18
    • *.eltronik.net.pl

    Co do KERS w nosie Renault, na F1.com jest zdjecie: http://www. formula1. com/ photos/ 597x478/ manual/ djm0910fe17.jpg Tyle dokladnie kryje sie w ich nosie. Znawca nie jestem, moze ktos inny sie wypowie. :>

  • 50. leo_
    • 2009-02-11 21:31:53
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jeździli z KERSem, ale czy w pełni go wykorzystywali?


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo