DO
GP Australii
14.03 - 16.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
McLaren sięgnął po tytuł mistrzowski, ale Ferrari nie sprzedało łatwo skóry
-
Stake Sauber kończy sezon wyścigiem pełnym błędów
-
Williams bez punktów na zakończenie sezonu
-
Alonso liczy, że nowi pracownicy pomogą Astonowi w przyszłym roku
-
Haas przegrał walkę z Alpine o szóste miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Słaby występ Visa RB w finale sezonu na torze Yas Marina
-
Ferrari zrobiło, co mogło, ale tytułu nie wywalczyło
Ostatnia aktywność
23.05.2011 19:33
0
Hej obserwatorzy, spójrzcie trochę bardziej na rzecz z medycznego punktu widzenia. W tym przypadku pośpiech jest jak najbardziej niewskazany.
Przejdź do wpisu Lopez: Kubica nie wystąpi w GP w tym roku
23.05.2011 15:09
0
Ludzie, wyluzujcie trochę. Czy Kubica to jest jakiś terminator, którego można pospawać do kupy? Jeśli ktoś ma nieco pojęcia o anatomii człowieka, kościach, mięśniach a szczególnie nerwach, bo to o nie tu głównie chodzi, nie powinien mieć wogóle złudzeń, że Robert w tym sezonie pojeździ. Jeśli byłby gotowy na treningi, to tak samo byłby gotowy na wyścig. Lekarze FIA albo go dopuszczą, albo nie. Lepiej niech chłopak się kuruje i rehabilituje, bo czasu do następnego sezonu tak naprawdę jest nie wiele. Oczywiście, w ramach rehabilitacji powinien wpadać na padok. Będzie naprawdę super, jeśli Rob będzie gotowy do zimowych testów. Mam taką nadzieję.
Przejdź do wpisu Lopez: Kubica nie wystąpi w GP w tym roku
05.10.2010 08:07
0
@ McLfan: To na ilu torach wykręcili te 107 %? Na trzech, czterech, góra pięciu? To ma być F1, gdzie ostatni zawodnik robi 8-9 sekund gorszy czas od najlepszego, a zaledwie 2-3 s lepszy od bolidu GP2? To jest wg Ciebie F1? Zawody, gdzie czasy mierzone są z dokładnością do jednej tysięcznej sekundy... Najpierw więc pomyśl trochę. A reguła 107 % napewno nie wróciła, czego bardzo żałuję oglądając tegoroczne zawody.
Przejdź do wpisu Nowi nie chcą niebieskich flag
04.10.2010 19:23
0
Jeśli zdecydują o likwidacji niebieskich flag, to niech tez wprowadzą regułę 107 %. Wtedy panowie Tony Fernandes i Richard Branson nie będą narzekać, że ich kierowcy muszą przepuszczać szybszych, bo po prostu nie będzie ich w wyścigu. Czasy okrążeń w ykonaniu nowych zespołów to po prostu żenada.
Przejdź do wpisu Nowi nie chcą niebieskich flag
12.05.2009 01:28
0
zig- zag też wspomniał, że błędem Kubicy było wjechanie w Trullego w Chinach. Zdaje się był deszcz. Więc gdy Robert odruchowo zahamował, a bolid poleciał dalej, bo dostał aquaplaningu, to czy to jest błąd kierowcy? Chyba nie.
Przejdź do wpisu Theissen: znów jesteśmy w grze
03.05.2009 21:27
0
Panowie, na BMW Sauber świat się nie kończy. Wierzę, ze albo w końcu oni zbudują solidny samochód, którym Robert bedzie mógł walczyć o mistrza, albo po prostu przejdzie do innego zespołu, z którym bedzie mógł zrealizować ten cel. Nie wiem kiedy, nie wiem czym, ale jeno jest pewne - Robert bedzie mistrzem (niekoniecznie w BMW Sauber)
Przejdź do wpisu Zespół BMW Sauber przed GP Hiszpanii
27.04.2009 17:02
0
@ tomaszf1, w pewnym sensie masz rację, ale tego przecież nikt nie wie, czy siła zespołu wcześniej czy później wzrośnie. Powiem jak Robert - może tak, może nie. I nic w tym dziwnego, że wszyscy chcą, by Robert zdobył mistrzostwo. F1 jednak nieco różni się od skoków narciarskich, a rzecz normalna, że Adam nie mógł utrzymać przez tyle lat jednakowej formy. W przypadku Roberta sprawa wygląda inaczej, bo potrzebne są dwie formy, jego i zespołu. Bez jednej z nich nie bedzie sukcesu. Robert tez nie bedzie sie rozwijał, jesli zespół bedzie beznadziejny. Kierowców chętnych do jazdy w F1 jest multum, a liczba miejsc mocno ograniczona. Co bedzie, jeśli Robertowi przyjdzie jeździć kilka sezonów beznadziejnym samochodem? Aż się boję pomyśleć... Tymczasem w skokach można skakać wiele wiele lat, uzależnione jest to tylko od formy i ochoty skoczka. Oby Robert został mistrzem jak najszybciej w obojętnie jakim, ale dobrym zespole :)
Przejdź do wpisu BMW liczy na nowy pakiet aerodynamiczny
03.04.2009 07:12
0
Trochę z innej beczki. Czytałem prognozę pogody na sobotę i niedzielę i nie jest dobrze. W niedzielę w czasie wyścigu może przejść silna burza z opadami, które całkowicie uniemożliwiłyby jakąkolwiek jazdę, czy też start śmigłowca. Ciekawe, czy grozi nam przerwanie wyścigu...
Przejdź do wpisu Williams i Brawn GP znowu dyktują tempo na treningach
28.03.2009 05:57
0
Wygląda na to, że mechanicy BMW Sauber znaleźli chyba ustawienia najlepsze z możliwych. Ale "dyfuzorowcy" i tak będą prawdopodobnie rządzić.
Przejdź do wpisu Zespoły z dyfuzorami dalej najszybsze w Australii
27.03.2009 08:10
0
Robert narzeka, jak pod koniec ubiegłego sezonu, mówil, ze jechał jakby nie swoim samochodem. Nie jest to pocieszające. Znowu te problemy z balansem, a przecież nie ma KERSu na pokładzie!
Przejdź do wpisu Pierwszy treningi sezonu 2009 dla Williamsa
27.03.2009 06:32
0
alepski, to chyba chodziło o drugiego Sebastiana. No dobra, jedziemy z drugim treningiem ;)
Przejdź do wpisu Pierwszy treningi sezonu 2009 dla Williamsa
27.03.2009 06:15
0
Na oficjalnej stronie BMW Sauber jest że zespół zaprezentował solidną formę, Nick i Robert wykonali po 3 serie pomiarowych kółek, podali liczby okrążeń i czasy. Czyli dalej nie wiele wiemy :D
Przejdź do wpisu Pierwszy treningi sezonu 2009 dla Williamsa
27.03.2009 06:04
0
@alepski, czy Davidson mówił coś ciekawego na temat BMW? Komentował ich czasy, może jakieś szczegóły podawał?
Przejdź do wpisu Pierwszy treningi sezonu 2009 dla Williamsa
27.03.2009 04:43
0
Troszkę zaskakujące pierwsze rezultaty (Willimas), spora różnica u kierowców McLarena. Robert chyba trochę poniżej oczekiwań, ale wydaje sie, że powinno być lepiej.
Przejdź do wpisu Pierwszy treningi sezonu 2009 dla Williamsa
26.03.2009 23:54
0
DSF transmituje dziś tylko drugi trening, francuski Eurosport chyba obydwa. Dla bezpieczeństwa trzeba odpalić transmisje netowe, oraz na www.formula1.com Live Timing w zakładce Services - podawane aktualne czasy wszystkich kierowców (bardzo fajna rzecz) Wymaga logowania.
Przejdź do wpisu Pierwsze treningi już dzisiaj w nocy
26.03.2009 23:36
0
Tak, rzeczywiście szczegółowy, do tego stopnia, że podzielił teamy na 2 grupy :D Może i chwała, ale uważasz, ze spece w BMW czy Ferrai są głupsi od speców Toyoty czy Browna? Czy ci pierwsi nie potrafiliby tego wymysleć? Jakoś nie chce mi się w to wierzyć.... A obejście przepisu to tak ładnie tylko się nazywa, albo go przekraczasz albo nie ;)
Przejdź do wpisu Zespoły szykują się do protestu?
26.03.2009 17:30
0
robtusiek, jak to ani niezgodne ani zgodne? Abstrahując nieco, czy jesli ukradniesz coś komuś, to możesz powiedzieć że jednocześnie popełniłeś przestępstwo i go nie popełniłeś? Zgadzam się, to luka prawna w przypadku dyfuzorów i nie powinno jej być. @sivshy, nie byłóby jej, gdyby regulamin TECHNICZNY układali ludzie, którzy naprawdę się znają na technologii w F1. Koniec, kropka, jutro wreszcie treningi!
Przejdź do wpisu Zespoły szykują się do protestu?
25.03.2009 23:35
0
sivshy, zapewniam Cię, że gdy tylko się chce, to każdy przepis można sprecyzować jednoznacznie i to w każdej dziedzinie, żaden problem, potrzeba tylko prawdziwych fachowców - praktyków, którzy mają pojęcie o dziedzinie, w której wydaje im się tylko, że mają. A rozwój technologiczny niekoniecznie powinien się odbywać wskutek naginania przepisów.
Przejdź do wpisu Zespoły szykują się do protestu?
25.03.2009 21:37
0
niza, bojkot w Silverstone miał dotyczyć podwyżek za superlicencje, więc to zupełnie inna bajka... Zgadzam sie z Vysogota, że FIA powinna układać precyzyjne przepisy. Jeśli jednak takie nie są, występują jakieś luki prawne, wszelkie wątpliwości należy rozsądzić na korzyść obwinionego (niestety).
Przejdź do wpisu Zespoły szykują się do protestu?
10.03.2009 22:32
0
Myślę, że McLaren coś ściemnia. Chyba wzieli przykład z ubiegłorocznych testów w wykonaniu BMW ;)
Przejdź do wpisu Drugi dzień testów pod Barceloną
10.03.2009 22:24
0
Wolałbym, żeby to BMW namieszało ;)
Przejdź do wpisu Haug: Brawn GP może być niespodzianką sezonu
18.02.2009 18:34
0
hipcio, na tor wpuścił go dr Mario Theissen ;)
Przejdź do wpisu Trzeci dzień testów w Bahrajnie - Glock najszybszy
16.02.2009 18:58
0
Dokładnie, zmniejszenie maksymalnych obrotów silnika nie moeze wpłynąć na straty względem siebie. Wszyscy straca nieco na maksymalnej prędkości i to tyle.
Przejdź do wpisu Trzy zespoły rozpoczynają testy w Bahrajnie
10.02.2009 17:41
0
Awaria chyba niezbyt poważna, bo raczej szybko została usunięta, skoro Robert zdążył wykręcić 95 kółek.
Przejdź do wpisu BMW, Ferrari i Toyota rozpoczynają testy w Bahrajnie
10.02.2009 17:30
0
No to jest pierwsza awaria w BMW, miejmy nadzieję, że ostatnia.
Przejdź do wpisu BMW, Ferrari i Toyota rozpoczynają testy w Bahrajnie
09.02.2009 11:49
0
Zgadzam się. Czy FIA nie mogłaby podnieść minimalnej masy pojazdu wraz z kierowcą? Fajny artykuł ;)
Przejdź do wpisu Bliżej bolidu: Anorektyczny wyścig z czasem
28.09.2008 20:36
0
Po wyścigu Rob powiedział: - Jak tylko samochód bezpieczeństwa pojawił się na torze zapytałem, czy mam zjechać do boksu od razu na tym samym okrążeniu. Wiedziałem, że paliwa mam tylko na jeszcze jedno okrążenie. Zespół powiedział żebym został na torze. Trudno nie przyznać mu racji...
Przejdź do wpisu BMW opuszcza Singapur z trzema punktami
28.09.2008 20:12
0
A jakie jest wasze zdanie o cofnięciu Nicka na starcie o 3 pozycje? Zawsze w takich sytuacjach było cofnięcie o 5 pozycji. uważam jednak, że Nick nie zasłużył na tą karę.
Przejdź do wpisu BMW opuszcza Singapur z trzema punktami
28.09.2008 19:51
0
Odnośnie SC, w 100 % popieram teorię nizy.
Przejdź do wpisu BMW opuszcza Singapur z trzema punktami
28.09.2008 19:23
0
Bonjoure, zgadzam się, że obecne tory nie dają możliwości walki bezpośredniej, choć nie wszystkie, ale póki co, wyprzedzanie jest też uwarunkowane dzisiejszymi przepisami. Odnośnie petycji - proszę bardzo, masz już jakiś projekt?
Przejdź do wpisu BMW opuszcza Singapur z trzema punktami
28.09.2008 18:44
0
Tacy zawodowi stratedzy powinni przewidzieć co bedzie się działo podczas neutralizacji i puścić Roberta na tankowanie już na początku neutralizacji, tak, jak zrobił to Rosberg. Zobaczcie ile ta decyzja zaważyła na pozycjach obydwóch kierowców. Moim zdaniem skandal jeśli chodzi o szybkość, skuteczność i trafność podejmowania decyzji w BMW Sauber. Inna sprawa, że przepisy dot. neutralizacji są całkowicie bzdetne.
Przejdź do wpisu BMW opuszcza Singapur z trzema punktami
13.09.2008 22:12
0
No raczej Vettelowi pogoda nic popsuła, chciałbym, zeby zawsze tak psuła Kubicy :D
Przejdź do wpisu BMW rozczarowane po kwalifikacjach
13.09.2008 19:50
0
Jeśli bedzie sucho, to całą pierwszą dziesiątkę szlag trafi, prawdopodobnie wszyscy mają "mokre" ustawienia. Druga dziesiątka może jutro robić prawie wszystko co chce z ustawieniami. Nie muszę chyba mówić, że Rob ma wielkie szanse na dobre miejsce. Natomiast jesli bedzie mokro, dosłownie wszystko jest możliwe i nie można tu przekreślać szans drugiej dziesiątki i Roberta.
Przejdź do wpisu BMW rozczarowane po kwalifikacjach
05.07.2008 18:21
0
Panowie, a wiecie co mówi Massa, skąd dopiero jego 9-te miejsce? Mechanicy mieli problem z odkręceniem koła i chłopak nie zdążył wyjechać na drugie kółko podobnie jak Rob :D
Przejdź do wpisu BMW Sauber z mieszanymi odczuciami po kwalifikacjach
05.07.2008 17:55
0
yantar, pewnie chodzi Ci o GP Francji, tam było zamieszanie z karami cofnięć. Jak mówi czes, Rob był dopuszczony do Q3, więc raczej nie można go bedzie dotankować. Zyska jedynie tym, że nie wypalił paliwa, ktore wypalili pozostali w Q3, wiec zjedzie na pierwszy pit stop 4-5 kółek później. Co do Nicka, to Rampf mówi o nim, jak mówi, bo rzeczywiście, w przypadku Nicka 5 m-ce to wielki sukces :D
Przejdź do wpisu BMW Sauber z mieszanymi odczuciami po kwalifikacjach
05.07.2008 17:22
0
Z tego co wyczytalłem w szczątkowych fragmentach regulaminu wynika że: "Do wyścigu bolidy czołowej dziesiątki startują z taką ilością paliwa, jaka została po zakończeniu kwalifikacji. Zespoły nie mogą już uzupełniać paliwa przed startem." Nie ma tu mowy o postępowaniu w przypadku niewykonania pomiarowego kółka. Więc chyba Roberta nie można bedzie dotankować...
Przejdź do wpisu BMW Sauber z mieszanymi odczuciami po kwalifikacjach
06.01.2008 22:25
0
Smola i marti, lubicie Hamiltona i ok, wolno wam, żyjemy w wolnym kraju. Ale to nie znaczy ze muszą go lubić ja i inni. A pryzmat, przez jaki przyglądam się temu zawodnikowi, to już moja prywatna sprawa i pozwólcie, że ja będę dobierał kryteria, na podstawie których będę miał kogoś polubić lub nie. Pozdro dla wszystkich :)
Przejdź do wpisu Hamilton wierzy w sukces w 2008 roku
06.01.2008 12:22
0
Marti, sumując obydwie pary otrzymujemy rzeczywisty wizerunek Hamiltona. Owszem, jest bardzo dobrym kierowcą, ale cała ta otoczka wokół niego oraz jego charakter spowodowały, że po prostu go nie lubię, tak jak większość kibiców. Niech zespół i on zagrają czysto, wtedy może zobaczymy...
Przejdź do wpisu Hamilton wierzy w sukces w 2008 roku
19.10.2007 23:24
0
Kara jest, bo musi być. Proste przecież, że nie mogła być inna... Ukrać lidera przed ostatnim wyścigiem? Niemożliwe!!!!
Przejdź do wpisu Lewis Hamilton uniknął dotkliwej kary
19.10.2007 16:33
0
Ale nie tylko Borowczyk tak uważa!!! Kub niby stwierdził, że to tak dla zabawy, ale chyba wszyscy wiedzą o co chodzi, którzy czytali regularnie wywiady z nim
Przejdź do wpisu Ferrari najszybsze na mokrym torze
19.10.2007 16:23
0
Jutro i w niedzielę ponoć ma już nie padać, ale uważam, że choć tak dla zabawy BMW powinni zrobić kilka kółek :)
Przejdź do wpisu Ferrari najszybsze na mokrym torze
19.10.2007 16:03
0
Czyżby BMW byłó pewne siebie?
Przejdź do wpisu Ferrari najszybsze na mokrym torze
04.10.2007 13:22
0
Jestem za Ukaraniem HAM!!! Skoro karali innych, HAM też powinien za to coś oberwać.
Przejdź do wpisu Dochodzenie w sprawie wygranej Hamiltona
17.09.2007 14:48
0
Cześć pamięci Colina [*]
Przejdź do wpisu Coulthard zszokowany śmiercią McRae
15.09.2007 12:41
0
Jak myślicie, czy gdyby jutro podczas wyścigu spadł deszcz, mogłaby to być szansa dla Kubicy, może nawet na niezłe punkty
Przejdź do wpisu #3 trening:Ferrari najszybsze, Kubica z problemami
15.09.2007 12:32
0
Czytałem w jednym z zerwisów, że jednak będzie potrzebna wymiana silnika... I moim zdaniem nie ma co składać na żyłowanie silnika we Włoszech, silnik teoretycznie powinien wytrzymać nieco więcej niż 2 wyścigi, musi być przecież jakaś rezerwa :)
Przejdź do wpisu #3 trening:Ferrari najszybsze, Kubica z problemami
15.09.2007 11:15
0
Fakt, weszli w nielegalne posiadanie dokumentacji Ferrari i zz to zostali ukarani. Ale trzeba też pamiętać o tym, w jaki sposób weszli w posiadanie, że to inżynier Ferrari się z tym wychilił... Z drugiej strony nie wiem, czy prawda wyszłaby na jaw, gdyby McLaren sam nie ujawnił tej dokumentacji (jak dobrze pamietam, tak chyba było). A co do werdyktu FIA, jakiego by nie wydali, żaden podejrzewam nie byłby odpowiedni. Ale cóż, wszystko zależy od materiału dowodowego i podejścia do tego materiału FIA :)
Przejdź do wpisu Potwierdzone: McLaren ukarany
14.09.2007 22:00
0
Wszystko ładnie pięknie, ale póki co nie ma wyraźnego dowodu, że McLaren wykorzystał rozwiązania Ferrari, więc właściwie zespól został ukarany jedynie za "wiedze" a nie "działanie". W mailach między członkami zespołu jest widoczny jedynie zamiar działanie, a nie samo działanie> Nie wiem, jakiki logarytmami prawniczymi kieruje się FIA, ale np w polskim prawie sam zamiar nie jest karalny :)
Przejdź do wpisu Potwierdzone: McLaren ukarany
14.09.2007 00:51
0
barteks3 oczywiście :D Ale w tym wszystkim już się ciężko połapać...
Przejdź do wpisu Potwierdzone: McLaren ukarany
13.09.2007 23:47
0
No dobra, a co z zapisem "Przedstawiciele McLarena nie będą mieli wstępu na podium, jeśli kierowca McLarena wygra którykolwiek z pozostałych do końca sezonu 2007 wyścigów”? Wynika chyba z tego, że Kubica zajmując 5 miejsce w wyścigu może stanąć na podium :D
Przejdź do wpisu Potwierdzone: McLaren ukarany