komentarze
  • 22. TomaszQ3
    • 2008-11-18 17:16:11
    • *.xdsl.centertel.pl

    ja proponuje dac za zwyciestwo 12 pkt
    2.8
    3.6
    a dalej tak samo

  • 23. TomaszQ3
    • 2008-11-18 17:18:01
    • *.xdsl.centertel.pl

    ciekawe ktorzy kierowcy tego chca chyba tylko massa i hamilton a reszta nie i zespoly ferrari i maclaren widac ze ten ecleston gdzies popil

  • 24. mateos4
    • 2008-11-18 17:22:56
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    TomaszQ3-ta punktacja ktora ty podales jest zmieniona tylko za pierwsze miejsce ale moze byc a tak wracajac to mi sie wydaje ze Bernie za duzo wdycha koksu ktorym pali ;P

  • 25. Piotre_k
    • 2008-11-18 17:43:12
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Bernie powinien dostać złoty medal w kategorii najbardziej kretyński pomysł roku.

  • 26. niza
    • 2008-11-18 18:03:44
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    świetnie, po prostu świetnie..... w takim razie w F1 powinien startować tylko McL, Ferrari, może BMW i Renault.....reszta nie ma szans na częste odwiedzanie podium więc po co mają się wysilać i walczyć o pietruszkę...... Bernie proponuję kilka razy walnąć łbem o ścianę, może pomoże, bo już gorzej być nie może....masakra.....

  • 27. marian3251
    • 2008-11-18 18:28:27
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Skoczek130 - zgadzam sie. najlepiej byłoby dodanie pkt za najszybsze okrążenie i pole position. w takim wypadku za same najszybsze okrążenia raikki miałby + 10 pkt

  • 28. marian3251
    • 2008-11-18 18:30:20
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    medale w wyścigach. żal... to trofeum (np. jak na gp wielkiej brytanii - fajoski dzban xD ) ma większą magie... ;)

  • 29. Bareq
    • 2008-11-18 18:51:58
    • *.eranet.pl

    Staremu juz widocznie na mozg padlo, po co on ciagle miesza? Szkoda ze nie moze ktos zrobic przewrotu i uwolnic F1 od FIA albo przynajmniej od Ecclestone'a

  • 30. pz0
    • 2008-11-18 19:54:34
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    Medale już są przesądzone. Bernie twierdzi, że wszystkie zespoły chcą tego systemu. Dzięki temu będzie więcej wyprzedania. Ciekawe jakim cudem. Obecnie jak w kwalifikacjach zdobyłeś P20, to jest sens walczyć, może załapiesz się na ósme miejsce, czy nawet wyżej. Według nowego systemu jak w Q zdobędziesz P10 to możesz pakować manatki i jechać do domu. Niestety, jestem prawie pewien, że ten system mamy już zagwarantowany.

  • 31. zula
    • 2008-11-18 19:56:20
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Dosyc tego starego piernika! Mysle, ze najlepiej byloby wprowadzic dawny system punktowy, który premiowal pierwsza szostke zawodnikow w wyscigu

  • 32. pz0
    • 2008-11-18 20:00:20
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    Zaraz, ale w jakiej to dyscyplinie są przyznawane medale, a nie punkty w poszczególnych rundach Mistrzostw Świata?

  • 33. Budyn_F1
    • 2008-11-18 20:32:17
    • *.199.253.213

    Fajnie ciekawe ile takich medalikow bedzie mial Kubica w sezonie 09.

  • 34. renault f1
    • 2008-11-18 20:49:18
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Najlepiej aby ten pomysł nie wypalił głupota poprostu . Najlepiej aby zostało tak jak jest!!

  • 35. Asturia
    • 2008-11-18 21:01:29
    • *.chello.pl

    Massa został skrzywdzony, to prawda. Wygrał więcej wyścigów i to on powinien być mistrzem świata. W tym jednym jest racja, ale reszta to jakaś paranoja. Co Bernie chce urozmaicić? I skąd on wie, że wszyscy to popierają, skoro Rada FIA spotyka się dopiero w grudniu. A FOTA, oni też już się zgodzili? To niczego nie urozmaici, a mistrza możemy już poznać w połowie sezonu i komu potem będzie się chciało oglądać wyścigi skoro zwycięstwa nie będą się już nikomu opłacać.

  • 36. cieslak-marcin
    • 2008-11-18 21:18:22
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    a moim zdaniem to nic nie zmieni bo jak ktoś wygra 10 medali złotych to może później olać ściganie bo będzie miał mistrzostwo zapewnione. więc po co cokolwiek zmieniać? ::)

  • 37. losiczek
    • 2008-11-18 22:42:24
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jak zaczynałem pasjonować się tym sportem to widziałem niewyobrarzalną moc silników, wielkie prędkości, kosmiczną wręcz technologie.... Myślałem ze z roku na rok bolidy f1 będa jeszcze bardziej szybsze, jeszcze bardziej potężne, a tymczasem z roku na rok chore przepisy coraz bardziej spowalniają te piękne maszyny... Rozmumiem że chce się faworyzować kierowców a nie bolidy ale w takim razie faworyzujmy wszystkich, a nie tylko zwycięsców wyscigów. Dla mnie f1 to fantastyczne widowisko.. ale jak to teraz wygląda?? Bolidy jak z przed 15 lat, technologia zamrożona, faforyzowanie dwóch teamów... Walka tylko o 3 pozycje, a co z resztą kierowców?? Wydaje mi się ze ludzie zainteresują się bardziej widowiskowymi seriami wyścigowymi... :/ :( Smutne.

  • 38. obi216
    • 2008-11-18 22:57:03
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Następny , absurdalny żart Ecclestone'a ?!

  • 39. Corvin
    • 2008-11-18 23:18:02
    • *.cable.ubr10.perr.blueyonder.co.uk

    W takiej formie to czysty idiotyzm ! Przypuscmy, ze jeden kierowca bedzie zajmowal zawsze 2 miejsce, a zwyciezca w kazdym wyscigu bedzie inny, czyli 16 kierowcow bedzie mialo zloty medal, a jeden 16 srebrnych. W tym systemie kierowca z kolekcja srebrnych medali zajmie 17 miejsce w klasyfikacji ?! I nie bedzie mialo znaczenia, ze pozostalych 16 kierowcow wygralo tylko 1 wyscig i tylko ten jeden w ogole ukonczylo ?!

  • 40. jarko dnb 85
    • 2008-11-19 00:44:32
    • *.toya.net.pl

    moja propozycja:za 1-sze miejsce 20 pkt,za drugie 15,za trzecie 12,za czwarte 10,za piate 8,za szoste 7,za siodme 6,...,za dwunaste 1pkt.dodatkowo 1pkt nagradzalbym zdobywce Pole Position!co wy na to?i taka Honda czy Force India walczyla by o punkty a nie tylko o to by ukonczyc GP!!

  • 41. Sin1818
    • 2008-11-19 11:18:45
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    zal to glupie jest

  • 42. Marti
    • 2008-11-19 20:12:00
    • *.tpnet.pl

    Mam nadzieję, że kolejny kosmiczny pomysł Berniego nie zostanie zatwierdzony i nie zostanie wdrożony. Jego pomysły są prze - i porażające.

  • 43. pz0
    • 2008-11-19 20:22:52
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    Marti obawiam się że pomysł przejdzie. Ostatnio Berni znowu umie się dogadywać z Maxem, w FOTA najwięcej do powiedzenia mają ludzie z Ferrari. Ja bym już uznał za pewnik, że będą medale.

  • 44. ptasior
    • 2008-11-19 20:47:12
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @pz0 - a jaki związek z medalami ma to, kto ma dużo do powiedzenia w FOTA?

  • 45. Bianca
    • 2008-11-19 21:05:19
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Medal of honor

  • 46. pz0
    • 2008-11-19 21:44:34
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    ptasior - zgadnij kto siedzi w fotelu prezesa w FOTA.

  • 47. ptasior
    • 2008-11-20 12:39:37
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @pz0 - wiem, że Montezemolo (czy jakoś tak) ale co to ma do rzeczy? Pewnie kombinujesz tak, że gdyby ten system obowiązywał w tym roku to Ferrari by wygrało, więc FOTA będzie za tym systemem bo tam rządzi Ferrari. A że Max lubi Ferrari to też będzie za. Toż to teoria tak samo spiskowa jak psucie bolidu Kubicy przez złych faszystów...

  • 48. sivshy
    • 2008-11-20 20:37:13
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Może i teoria spiskowa, ale ja ją popieram... Pamiętacie wielkie oburzenie Ferrari, po tym jak Massa miał więcej zwycięstw, a mimo to był drugi? Bernie zareagował błyskawicznie, opracowując idiotyczny system medalowy. Dla mnie to nie jest przypadek.

  • 49. ptasior
    • 2008-11-20 21:27:00
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @sivshy - jakie wielkie oburzenie? Ktoś tam powiedział, że wolałby inny system punktowy i to wszystko. A o systemie medalowym Berni trąbił już chyba pół roku temu.

  • 50. Marti
    • 2008-11-20 22:49:51
    • *.tpnet.pl

    Powinni powrócić do poprzedniej punktacji (10-6-4-3-2-1), obecna, po dominującym sezonie 2002 Schumachera, została wdrożona tylko po to, aby uniemożliwić jemu oraz Ferrari osiągnięcie miażdżącej przewagi punktowej nad rywalami.

  • 51. jarko dnb 85
    • 2008-11-20 22:51:09
    • *.toya.net.pl

    prawda jest taka,ze jak Ferrari zaakceptuje jakies nowe rozwiazania w regulaminie to najczesciej sa one wprowadzane.nie ma co ukrywac,ze Ferrari ma najwieksze wpływy w FIa i nie ma co skrywac,ze glownie dzieki FOTA.

  • 52. bmwrk
    • 2008-11-21 01:32:48
    • *.belf.cable.ntl.com

    Na mily Bog, co to ma byc?!!! Mniej lub bardziej zgadzam sie z Wami. Najwazniejsze jest jednak to, ze ten system kompletnie pozbawi jakiejkolwiek motywacji kierowcow i zespoly walczace w srodku i koncu stawki. To moze lepiej od razu zostawic tylko SF, MM, BMW czy Renault a reszta niech sie zajmie nanoszeniem gumy na asfalt albo wysuszaniem toru gdyby byl mokry przed wyscigiem... To jakas pomylka jest. Moze zamiast Berniego zarzadzaniem FOM powinna sie zajac FOTA, gdzie kazdy zespol mialby prawo veta, a prezydencja bylaby najwyzej dwuletnia i przechodnia. No i Tamara Ecclestone na rzecznika prasowego oczywiscie:) Nie wiem juz co ten Bernie wyprawia, naprawde. Najpierw Montreal, teraz te medale. Punktacja wedlug mnie? Np. za zwyciestwo 20pkt., a potem 15, 12, 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2. Punktowalo by 12 zespolow. Kazdy kierowca, nawet slabszy, wyjezdzalby na tor po cos a perspektywa zdobycia jakichkolwiek punktow nie bylaby az tak odlegla. Punkty mozna naliczac inaczej, ale chodzi o to, aby bylo o co walczyc nie tylko w czubie stawki. Nie sadzicie?


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo