bmwrk
Ostatnia aktywność
avatar
bmwrk

28.03.2009 22:17

0

Niestety nie mam czasu doczytac wszystkich waszych postow i przedyskutowac wielu kwestii. Tak wiec, numero uno! Wielkie gratulacje dla zespolu, ktory jeszcze niedawno stal na krawedzi teraz zadzi i dzieli. Brawo dla Rosa Brawna i jego kierowcow. Inteligentnie zrobili reszte stawki w balona. W projekcie nowego auta skupili sie na obszarze, w ktorym mozna odzyskac najwiecej utraconego docisku. Niezalezny zespol, nieszablonowe myslenie! Brawo!!! Numero secundo. Super kwalifikacje Roberta. Nawet po koszmarnych treningach nie stracilem w niego wiary. To naprawde wielki talent. Bedzie dobrze, musi byc:)!!!

avatar
bmwrk

12.03.2009 18:54

0

Zespol uratowany. Super!!! Sympatyczny Rubinho i ambitny Jason znow w grze! Uklony dla Brawna!

avatar
bmwrk

15.02.2009 00:36

0

To, ze Honda sie reaktywuje i wroci na tor, to super. Ale Bernie szefem zespolu i szefem FOM? Ten czlowiek chyba upadl na glowe, naprawde...

avatar
bmwrk

15.02.2009 00:20

0

Adamekdab, Kubica zdobywajac PP uzyskal czas 1'33''096. Sprawdzalem w wielu zrodlach, m.in. na oficjalnej stronie F1. Nie zebym sie czepial, tylko tak dla porzadku i poszanowania faktow. Miejmy nadzieje, ze Kubica bedzie mogl nadrobic stracony czas z srody i czwartku w ten weekend. A'propos czasow uzyskiwanych na testach to nie przywiazuje do nich zadnej uwagi, no prawie zadnej. Zespoly jezdza tylko dla siebie i tylko one wiedza na jakim etapie rozwoju sa, nie odkrywajac wszystkich kart mowia polowe prawdy mediom. ''Kawe na lawe'' wyloza dopiero w Australii, a poki co mozemy ich ogladac przez zaslone dymna, mimo ze zdjecia sa dobrej jakosci:)

avatar
bmwrk

12.02.2009 23:53

0

To spora strata i niewypal z tym Bahrajnem. To BMW ma jednak pecha. Wydali zapewne kupe kasy, zeby sie przeniesc na Bliski Wschod i nic, no prawie nic... Sister, dobre wiesci. Nic o tym nie slyszalem. A tak wogole, to rozumiem, ze limit przedsezonowych testow po prostu jest do wykorzystania i juz, tak? Problemy jakie maja teraz teamy testujace w Bahrajnie podwyzsza koszty zwiazane z dluzszym pobytem, ale co Kubica ma do przejechania to przejedzie, dobrze rozumiem?

avatar
bmwrk

12.02.2009 01:05

0

No tak, problem drugorzedny, ale dla nas Fanow nie bez znaczenia. O ile sadza, ktora de facto nadaje oponom czarny kolor nie ma znaczenia dla osiagow, to po prostu w jednej z mieszanek niech zastosuja inny barwnik i tyle. Moze zielony, moze rozowy, byle inny niz czarny...:)

avatar
bmwrk

12.02.2009 00:46

0

Lukas14p, jak by opony nie dawaly rady i troche ich przysypalo, to zawsze moga wykorzystac swoje plugi z przodu zeby sie odkopac:)

avatar
bmwrk

12.02.2009 00:37

0

Skoczek130, dokladnie tak. Trzeba im oddac szacunek, ze sa. Tak, tak wlasnie chocby dlatego. Zespol pochodzi z kraju bez zadnych tradycji wyscigowych i bardzo dobrze sie stalo, ze znalazl sie ktos, kto w dobie ogolnoswiatowego kryzysu, chce budowac cos prawie od zera. Mallya, choc niewatpliwie jest zamozny, umie liczyc. A mimo to postanowil pozostac i nie wycofal sie tak jak Honda. Trzeba to docenic!

Przejdź do wpisu Mallya: Nie oczekujcie cudów

avatar
bmwrk

12.02.2009 00:20

0

malin1987, dobra uwaga! Zwazywszy, ze Kubica zdobywajac PP w Bahrajnie wykrecil czas 1'33''096 i dzielilo go od szostego Heidfelda 0''641 to wyniki testow pozwalaja wierzyc, ze BMW jest mocne. Ferrari niestety tez. Zmierzam do tego, ze maksymalne osiagi w 2009 moga nie odbiegac wiele od tych z 2008. Co do burzy piaskowej, to usmialem sie jak to przeczytalem. Byli w Hiszpanii, polecieli na drugi koniec swiata w nadziei na lepsza pogode a tu masz...:) Pogoda jak marzenie w Jerez i burza w Bahrajnie. Dobre, nie?:) BMW ma chyba nie najlepszy wywiad pogodowy, o czym najbolesniej przekonal sie sam Kubica na Interlagos. Tak czy inaczej sprawy w BMW ida calkiem niezle i oby tak dalej...

avatar
bmwrk

27.01.2009 15:40

0

Troche kanciasty, ale wazne zeby byl szybki...

avatar
bmwrk

27.01.2009 14:43

0

Budyn_F1, brak testow bedzie problemem szczegolnie dla zespolow nie dysponujacych zaawansowanym zapleczem technicznym, super szybkimi komputerami i tunelem aero, bez ktorych nie jest mozliwe wykorzystanie minimalnych ilosci informacji jakimi, bez testow, teamy beda dysponowac. Pewnie kluczowe bedzie to, jak bardzo poszczegolne zespoly sa zaawansowane w pracach nad swoimi bolidami, no i co uda sie poprawic przed GP Australii...

avatar
bmwrk

15.01.2009 11:34

0

No, no... Force India przed MacLarenem, jedno okrazenie w plecy:) Nie nasmiewam sie tutaj z tego zespolu, bo uwazam ze mimo wszystko wykonuja dobra robote. Nie jest latwo pracowac z podniesiona glowa, kiedy osiagi samochodu pozwalaja czsami tylko oderwac sie od konca stawki. Oni jednak wciaz wierza i staraja sie. Czapki z glow...!

Przejdź do wpisu Nowe barwy Force India

avatar
bmwrk

15.01.2009 11:10

0

Mam wrazenie, ze odejscie Vettela do RBR to jak koniec zabawy i poczatek powaznej pracy. Innymi slowy, kolejny etap wtajemniczenia ktory byc moze zaprowadzi go na szczyt F1... po tym jak Robert zdetronizuje MSC.

avatar
bmwrk

15.01.2009 11:03

0

Wracajac pamiecia do Monzy 2008, to cala STR z Vettelem na czele przypominala dzieciakow z podstawowki po ostatnim dzwonku w roku szkolnym. Pamietacie mechanikow STR wybiegajacych z garazu, kiedy Seba zblizal sie do mety?:) Czyste szalenstwo. Jak na koncercie rockowym. To bylo niesamowite...:)!

avatar
bmwrk

15.01.2009 00:54

0

Ladny czy nie? Wyglad F60 nie budzi u mnie wiekszych emocji, choc konstrukcja lusterek istotnie, interesujaca. Podzielam tu Twoje zdanie, pz0. Mozliwe, ze SF chciala tu ominac przepis i zyskac na aero. W sumie to jednak nie konkurs pieknosci, to raz. Dwa, aerodynamika traci w 2009 nieco na znaczeniu. Docisk bedzie zdecydowanie mniejszy, wiec sposobu na pokonanie rywali trzeba bedzie szukac w pozostalych obszarach konstrukcji. Przede wszystkim w tych, ktorych nie widac golym okiem. Opony i odpowiednie dostrojenie ustawien do specyfiki slickow, uzycie KERS lub mini KERS, na jakim torze i czy w ogole plus oczywiscie caly pakiet pt. maximum niezawodnosci, minimum bledow i konkurencyjne tempo wyscigowe. To sa elementy, ktore beda stanowic o sukcesie w 2009. Przednie skrzydlo, zwane potocznie plugiem, lopata, czy jakkolwiek inaczej oczywiscie jest za szerokie. Podczas startow, w tloku, podczas wyprzedzania moze to stanowic powazny problem. Piszecie o tym Wy, pisalem ja, to samo twierdzi wiekszosc kierowcow z calym skladem BMW Sauber wlacznie. Coz, jest jak jest i kierowcy po prostu musza uwzgledniac rozmiary i niskie mocowanie spojlera niemal podczas kazdego manewru. Inna sprawa, ze przepis nakazujacy montowanie spojlera o szerokosci bolidu jest chybiony.

Przejdź do wpisu Ferrari prezentuje bolid F60

avatar
bmwrk

03.01.2009 02:14

0

Robert nigdy nie bedzie zadowolony z wyroznien i pochwal. On je zauwaza i docenia, ale poki nie dotrze do celu nigdy nie spocznie na laurach. jego cel jest jasny - mistrzostwo swiata. Zycze mu tego i wiem, ze jest w stanie zdobyc tytul mistrzowski...

avatar
bmwrk

24.12.2008 02:44

0

Zgadza sie, baworak. Nowy wlasciciel dla Hondy, tak. Mallya jako nowy szef Hondy, niekoniecznie. Wraz z wykupem Hondy niech pojawi sie nowy gracz, ktory bedzie konkurencja dla pozostalych zespolow, a nie czyms w rodzaju Force India B. Ktory zreszta zespol dla ktorego mialby okazac sie zapleczem technicznym, to juz inna bajka. W kazdym razie nie bylaby to zdrowa sytuacja. Jasne pz0, ma to rece i nogi zwazywszy, ze boski Lewis mialby wtedy wsparcie jednej trzeciej stawki kierowcow. Rozumiem, ze pomoc Koviego nie jest wedlug Ciebie wystarczajaca? Poza tym, naprawde uwazasz, ze Force bedzie jezdzic pod MacLarena tylko dlatego, ze bolidy FI beda napedzane silnikami Maca? To co, w 2008 Toro Rosso jezdzilo pod Ferrari? MacLaren ze swoim potencjalem i Hamiltonem jako kierowca nr 1 ma szanse zdominowac F1. Ja jednak mam nadzieje, ze ktos skutecznie pokrzyzuje im plany. A tym kims bedzie Robert Kubica w BMW F1.09... Merry Christmas, pz0

avatar
bmwrk

24.12.2008 00:55

0

I ja bym chcial :))

avatar
bmwrk

24.12.2008 00:52

0

Racja dziarmol@biss, chociaz prawda jest taka, ze prowadzenie Kubicy po GP Kanady bylo zaskoczeniem dla BMW. Po prostu nie wiedzieli co z tym ''prezentem'' zrobic. Moim zdaniem nikt poza Kubica w Sauberze nie dojrzal do mistrzostwa. Oby sie to zmienilo w 2009 roku.

avatar
bmwrk

24.12.2008 00:41

0

Trulli jest fajny. To taki kierowca troche z innej epoki, ale lubie go bo jest sympatyczny. ''Don't worry. I'm pushing like a hell'' To bylo dobre:)))

Przejdź do wpisu Trulli zostaje

avatar
bmwrk

23.12.2008 18:16

0

W rzeczy samej, jako forumowicz i fan Krolowej Sportow Motorowych przylaczam sie do Was i zycze Wam Wesolych Swiat i Sczesliwego Nowego Roku. Niech Formula 1 w zmienionym ksztalcie wciaz dostarcza nam niezapomnianych emocji. Oby znalazl sie kupiec na Honde, oby Robert zaszedl jak najwyzej, oby sezon 2009 obfitowal w niespodzianki. I oby huk 20 V8ek na starcie niezmiennie przyprawial nas o dreszcze... Dobrze tu z Wami byc:)! Pozdrawiam wszystkich!!!

Przejdź do wpisu Bliżej bolidu: Czas radości

avatar
bmwrk

19.12.2008 02:09

0

To znaczy ze ograniczenie obrotow bedzie mialo jakis wplyw na predkosc maksymalna, czy tez nie? Ostatecznie przeciez obciecie obrotow o 1000 to jeszcze nie katastrofa.

Przejdź do wpisu Schumi popiera nowe regulaminy

avatar
bmwrk

19.12.2008 01:41

0

Ten kryzys powoli zaczyna dotyczyc naprawde wszystkich. Ciekawe czy redukcja kosztow pomniejszy zyski pana Ecclestone. Smiem w to watpic...

avatar
bmwrk

18.12.2008 03:25

0

Podstawowa sprawa to bilans zyskow i strat uzycia lub nie uzycia KERS. Problem jest taki, czy plusy i minusy KERSu zostaly w pelni zdefiniowane i czy ewentualne niewiadome sa do namierzenia przed GP Australii. Nie mozna tez zapomniec o poziomie niezawodnosci, ktora w ostatecznym rozrachunku jest kluczowa, jesli oczywiscie zalozymy optymistycznie, ze BMW bedzie w 2009 jednym z czolowych zespolow. Na co komu KERS, ktory podczas wyscigu przestanie dzialac albo uniemozliwi dalsza jazde. Prawda jest taka, ze jest to kolejny element poza silnikiem, skrzynia, hydraulika itd., ktory moze sie popsuc. Ow KERS musi byc tak samo niezawodny jak efektywny. Inaczej wprowadzanie go bardziej zaszkodzi niz pomoze. Coz, mnostwo niewiadomych. Mozna tylko miec nadzieje, ze w BMW wiedza co robia i tak samo jak Robert wierza, ze mistrzostwo swiata jest w ich zasiegu...

avatar
bmwrk

18.12.2008 02:58

0

Mysle, ze najwazniejsze dla Roberta bedzie teraz zdecydowac jaka droga, z KERS czy bez, ma pojsc on sam. Polak ma teraz wiekszy problem niz BMW, bo to jemu zalezy na pokonaniu Nicka. Nie uwazam bowiem, ze jest szansa ''nauczyc'' sie obu bolidow celujaco przed rozpoczeciem sezonu. Heidfeld z racji swoich warunkow fizycznych sprawe ma z glowy. Po prostu bedzie jezdzil z KERS. Kubica prawdopodobnie bedzie uzywal systemu tylko na wybranych GP. Przypuszczam, ze na Monzy, moze w Spa. W kazdym razie Robert i BMW musza solidnie przepracowac najblizsze 3 miesiace.

avatar
bmwrk

17.12.2008 03:17

0

Miejmy tylko nadzieje, ze bolid ktorym Robert wystartuje w Australii bedzie naprawde konkurencyjny. Nie przejmowalbym sie za bardzo czasami Kubicy. Cos mi sie wydaje, ze BMW szykuje jakas zaslone dymna i czym naprawde dysponuje okaze sie bardzo pozno.

avatar
bmwrk

17.12.2008 03:04

0

Owadd, masz racje. Nico jest dobrym kierowca. Mimo szczescia jakie mial w Singapurze, podium w tym GP bylo zupelnie zasluzone. Przewagi nad reszta stawki przed zjazdem na ''stop and go'' nikt mu nie dal. Sam ja sobie wypracowal.

avatar
bmwrk

17.12.2008 02:56

0

Oby wszyscy jakos ten kryzys przetrwali, choc w calej tej kampanii na rzecz ciecia kosztow najgorsza jest standaryzacja. Tego trzeba sie obawiac.

avatar
bmwrk

17.12.2008 02:49

0

Nikt z Was nie pomyslal, co tak naprawde niesie ze soba zakaz tankowania? Nie sadzicie, ze ten przepis moze skutkowac skroceniem wyscigow? Obi216, mysle jak Ty, ze jest to swietny fragment wyscigu. Pole do popisu dla strategow, moment gdzie wolniejszy kierowca moze pokonac szybszego, kolejny ciekawy element gry. Temu waz nie chce wejsc, tamten z wezem wyjedzie, komus opary sie zapala przy wlewie, ktos mechanika chce zabrac ze soba, inny znow ktoregos potraci. Ale zabawa:)... Zebralo mi sie na glupie zarty, chociaz naprawde uwazam ze tankowanie czyni F1 jeszcze ciekawsza.

avatar
bmwrk

17.12.2008 02:26

0

Skoczek130, Button mowill o zakazie testowania, nie tankowania. Zakaz tankowania niestety ma byc wprowadzony, ale nie od 2009 tylko pozniej. Tylko co to oznacza? pojemniejsze baki? Nie sadze. Skroca wyscigi, innej drogi nie ma... Nie podoba mi sie to wszystko.

avatar
bmwrk

17.12.2008 01:46

0

Tak naprawde nie szkoda Buttona, tylko Hondy jako zespolu i dwoch bolidow wylatujacych ze stawki. Nie pokazali moze zbyt wiele w 2008, ale fajnie sie ich ogladalo. Tez licze na to, ze ktos ich wykupi. Szkoda takiego potencjalu. Brown, nie premiera UK mam na mysli:), wlozyl sporo pracy w rozwoj Hondy i zal byloby to zaprzepascic.

avatar
bmwrk

12.12.2008 15:27

0

Nie podoba mi sie system medalowy, pisalem juz o tym. Zgadza sie atomic, kazdemu teamowi przydalby sie researcher z otwarta glowa, czytajacy opinie fanow F1 na powaznych forach internetowych.

avatar
bmwrk

01.12.2008 01:20

0

Lubie, cenie i podziwiam Kubice. Nie lubie, ale rowniez cenie i podziwiam Hamiltona i jego strategow. Poki co Hamilton po dwoch sezonach startow w F1 jest wicemistrzem i mistrzem swiata. Robert jeszcze nie i poki jego cele nie beda zbiezne z celami zespolu, o wymarzone przez Polaka mistrzostwo bedzie bardzo trudno. Wiedza o tym swietnie w MacLarenie, gdzie wszystko podporzadkowane jest zdobyciu tytulu a nie realizowaniu planow pt. ''wygrac pierwszy wyscig''. Prawda jest taka, ze MM i SF byly do objechania w tym roku, ale oczywiscie BMW to mlody zespol i wciaz sie uczy. Oby szybciej sie uczyl... walki do konca od wlasnego kierowcy i strategii od konkurencji. Szczerze mowiac, Ferrari tez dalo ciala. Skoro bowiem mozliwe bylo zdobycie tytulu na przedostatnim zakrecie, to tymbardziej daloby sie spowolnic Raikkonena do blokowania Hamiltona na kilku ostatnich kolkach. Klucz do tytulu dla Massy mial Kimi, ale go zgubil po drodze na podium klasyfikacji generalnej. Reasumujac, MM to najbardzej kompletny zespol sezonu 2008. Dobry bolid, dobra strategia, zdolny kierowca i wspolny, zbiezny cel daly Lewisowi tytul. Dobry bolid, bledy w strategii w kluczowych momentach, zdolny kierowca i rozbiezne cele to elementy, ktore zebrane razem nie mogly zapewnic tytulu Robertowi. Szkoda!

avatar
bmwrk

29.11.2008 01:44

0

Podzielam zdanie Voighta, chociaz nie uwazam aby Kubica nie byl w stanie pokonac Alonso. Jednak, jak pisalem wielokrotnie, to nie jest dobry pomysl by jezdzili w jednym zespole. Robert moglby na tym ucierpiec...

avatar
bmwrk

25.11.2008 19:21

0

Nie, nie, walerus:) Chociaz przed kazdym wyscigiem i kwalifikacjami, jak kazdy z nas pewnie, jestem troche ''podjarany'':)... Mysle, ze po wyrownaniu toru i modyfikacjii zakretow GP Singapuru bedzie latwiejsze dla kierowcow i ciekawsze dla kibicow. Pozdrawiam!

avatar
bmwrk

25.11.2008 01:20

0

Yes, yes...veeery bumpy. Flat the track:)

avatar
bmwrk

22.11.2008 02:10

0

Nie uwazam tez, by formalna ingerencja w ilosc zabieranego na poklad paliwa podczas proponowanego przeze mnie ''zespolowego wyjazdu kwalifikacyjnego'' byla potrzebna. Po prostu, ile paliwa masz na starcie w Q, tyle musisz miec na starcie wyscigu. W koncu to zespoly wybieraja strategie i wiedza na co stac ich maszyny i kierowcow. Dobor mieszanki opon podczas takich Q tez zostawilbym zespolom. Byloby ciekawie...

avatar
bmwrk

22.11.2008 01:55

0

Nie chce po Was powtarzac, ale jak zauwazyliscie jednoczesny start wszystkich kierowcow, z ktorych kazdy, co zrozumiale, bedzie pchal sie do przodu i cisnal na maksa jest troche chybiony. Moim zdaniem obecnemu formatowi Q niczego nie brakuje. Problemy sa i tak mimo, ze w Q3 tor okupuje tylko 10 kierowcow, zdarzaja sie przyblokowania i pechowiec zegna sie z wysoka pozycja na starcie. Co dopiero bedzie jak wszyscy wcisna gaz do dechy po okrazeniu formujacym, bo chyba takie musi byc? Moja propozycja? Moze by tak wypuszczac kierowcow zespolami w kolejnosci odwrotnej niz aktualna klasyfikacja konstruktorow. Wyjazd z pit lane, okrazenie rozgrzewkowe, jedno orazenie pomiarowe ''wszystko albo nic'', zjazd do pit lane, czasy odnotowane i nastepny team. Przejrzyste i sprawiedliwe, nie sadzicie?

avatar
bmwrk

21.11.2008 01:52

0

Obi216, to niepokojace, ze Robert nie testuje z KERSem. Zgadzam sie, choc moze to wspolny wybor Kubicy i zespolu. Ostatecznie przeciez system nie jest obowiazkowy w 2009.

avatar
bmwrk

21.11.2008 01:46

0

Podziwiam Loeba i mam do niego wielki szacunek nie tylko dlatego, ze piec razy pod rzad zdobyl mistrzostwo swiata. Przesympatyczny koles i to z poczuciem humoru:) To, ze tak szybko zaadaptowal bolid i wykrecil niezly czas budzi respekt. Budyn_F1 i pz0, ciekawa wymiana zdan panowie:))

avatar
bmwrk

21.11.2008 01:32

0

Na mily Bog, co to ma byc?!!! Mniej lub bardziej zgadzam sie z Wami. Najwazniejsze jest jednak to, ze ten system kompletnie pozbawi jakiejkolwiek motywacji kierowcow i zespoly walczace w srodku i koncu stawki. To moze lepiej od razu zostawic tylko SF, MM, BMW czy Renault a reszta niech sie zajmie nanoszeniem gumy na asfalt albo wysuszaniem toru gdyby byl mokry przed wyscigiem... To jakas pomylka jest. Moze zamiast Berniego zarzadzaniem FOM powinna sie zajac FOTA, gdzie kazdy zespol mialby prawo veta, a prezydencja bylaby najwyzej dwuletnia i przechodnia. No i Tamara Ecclestone na rzecznika prasowego oczywiscie:) Nie wiem juz co ten Bernie wyprawia, naprawde. Najpierw Montreal, teraz te medale. Punktacja wedlug mnie? Np. za zwyciestwo 20pkt., a potem 15, 12, 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2. Punktowalo by 12 zespolow. Kazdy kierowca, nawet slabszy, wyjezdzalby na tor po cos a perspektywa zdobycia jakichkolwiek punktow nie bylaby az tak odlegla. Punkty mozna naliczac inaczej, ale chodzi o to, aby bylo o co walczyc nie tylko w czubie stawki. Nie sadzicie?

avatar
bmwrk

20.11.2008 16:18

0

Problem jest taki, ze brak kontroli trakcji nie wystaje poza bolid, pz0. Szerokosc tego skrzydla stanowi problem i Robert wie, co mowi. W postartowym tloku spojlery tej szerokosci beda latac choc nie do latania zostaly zaprojektowane. Kubica potwierdzil moje obawy, prawie slowo w slowo:) Pisalem o tym pod opinia Kliena na temat F1.08B:) Ciekawe co powiesz, pz0 jak Lewis potwierdzi obawy Polaka?

avatar
bmwrk

20.11.2008 16:04

0

To byl piekny wyscig... Szkoda!

avatar
bmwrk

20.11.2008 04:25

0

Hmm... nowa, stara aerodynamika. Powrot do przeszlosci. Ten nowy spojler BMW troche mi przypomina przednie skrzydlo MacLarena Senny z przelomu lat 80 i 90. Mam na mysli sam profil a nie jego mocowanie... Ciekawe co to bedzie sie dzialo w 2009. Poki co niecierpliwie czekam na premiery nowych bolidow.

avatar
bmwrk

20.11.2008 02:33

0

Skoczek130, dla Rubinho to raczej telenowela a nie epizod:) Senna? Niech chlopak jezdzi. Czas na zmiane pokolen w F1. Oby okazal sie lepszy od Piqueta juniora:)

avatar
bmwrk

20.11.2008 02:24

0

Marcinn, dokladnie! Ta deska do prasowania z przodu, czy tez plog do odsniezania zwany inaczej przednim spojlerem jest w F1.08B tak szeroki, ze agresywne wyprzedzanie i jazda blisko siebie jest wykluczona. Zreszta to chyba okreslony przepisami standard, bo Honda Wurza miala rownie szeroki, niemal identyczny spojler. Wyobrazcie sobie pierwsze zakrety po starcie np. w Monaco. Spojlery moga latac na wszystkie strony i moze byc ich wiele... Nie jest jednak szerszy niz od kola do kola. Ta sama odleglosc. Przyjrzyj sie! Dziwaczny ten bolid, doprawdy. Nie jest to jednak konkurs pieknosci. Na starcie w Melbourne zobaczymy jednak inne auto, to pewne. Daj Boze aby Robert mial do dyspozycji auto, ktorym bedzie w stanie wygrywac dzieki wlasnym osiagom, bez udzialu pecha rywali. Pozdrawiam!:)

avatar
bmwrk

09.11.2008 01:01

0

Jest jeszcze jeden watek, ktorego nikt nie poruszyl. Sadze, ze MacLaren jest troche jak dom dla Hamiltona. On tam nie tylko sie sciga, ale jest tez emocjonalnie zwiazany z teamem, co jest niezwykle cenne i bedzie procentowac na przyszlosc. Niewatpliwie tak przyjaznych relacji zabraklo na linii Kubica-BMW. To dopiero jego 2 sezon w F1, ale on ze stajnia z Woking zwiazany jest od dawna i z czasem moze byc tak wazny dla MM jak Schumi dla Ferrari. Zycze Robertowi takich relacji z zespolem...

avatar
bmwrk

09.11.2008 00:43

0

Kubica po prostu ma charakter i nie sadze, zeby slowa krytyki z jego strony zespol odbieral jalo zniewage czy wyciaganie wewnetrznych problemow na swiatlo dzienne. Musialo w kilku momentach byc naprawde zle, skoro Robert posunal sie do otwartej krytyki i jestem przekonany, ze po pierwsze mial racje a po drugie i tak wykazal sie dyplomacja. Bylo bowiem wyraznie widac, ze po GP Belgii chcial powiedziec wiecej tak jak i po wiekszosci nieudanych startow. Przyklad? GP Brazylii - ''dziwny wyscig...''. Wypowiedzi po GP to czesc pracy kierowcow F1 i jesli ktos go pyta, co sie stalo to trudno aby Kubica za kazdym razem dyplomatycznie prosil o ''kolejny zestaw pytan''. Mimo czestego ''narzekania'' Robert i tak byl oszczedny w swoich opiniach na temat BMW. Tak mysle.

avatar
bmwrk

07.11.2008 00:34

0

Przejscie Hamiltona do innego zespolu nie wchodzi w gre. Maclaren iwestowal w niego niemal od dziecka, Lewis swietnie sie tam czuje, wszyscy pracuja na jego sukces i w dodatku wszystkim to odpowiada moze z wyjatkiem Heikiego. Nie sadze bowiem, aby w nieskonczonosc mogl tlumic swoje ambicje. Nie sadze tez, by kogokolwiek bylo stac na LH z Ferrari wlacznie, ktore jak zauwazyla Niza nie musi byc nim zaiteresowane. Zreszta cena nie ma tu znaczenia, bo on nie jest na sprzedaz. Ron Dennis go nie wypusci, bo wie jaki ma skarb a Lewis nigdzie sie nie wybiera. Temat zamkniety. Pozdrawiam!

avatar
bmwrk

05.11.2008 16:52

0

pz0- Z pewnoscia Hamilton pokazal tej agresjii wiecej. Inna sprawa, ze do agresywnej jazdy potrzebny jest agresywny bolid, ktorego Robert w tym sezonnie nie mial, a mimo to obronil sie przed Kovalainenem na 2 zakrecie GP Singapuru zmuszajac go do ustapienia albo Raikkonena do przestrzelenia zakretu w GP Japoni. To tylko 2 przyklady, ktore burza Twoja teze o ''braku jakiejkolwiek agresjii'' ze strony Kubicy. A tak a'propos Hamiltona to wyprzedzil Fisico jadac jeszcze na suchych oponach... Gratulacje dla nowego mistrza swiata!

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu