komentarze
  • 11. hubertus
    • 2021-06-24 23:47:07
    • *.net.tylda.net

    a wystarczyło aby obsada mechaników była TYLKO trzy lub czteroosobowa

  • 12. TomPo
    • 2021-06-24 23:48:21
    • *.249.64.252

    Proponuje w takim razie ustawic tez maksymalny czas pit-stopu i jesli przekroczy on 3s to kierowca juz nie moze wyjechac na tor.
    Generalnie to jakas zenada.

  • 13. Jakusa
    • 2021-06-25 00:00:59
    • *.201.55.30

    Żenada, to będzie już 3-4 mini przepis uderzający w RedBulla, z nadzieją na wybici ich z rytmu. Widać, że FIA i Mercedes to jeden organizm. Walić ich, mam nadzieje, że karma ich dopadnie i jakiś czujnik nawali u Lewisa zaraz.

  • 14. berko
    • 2021-06-25 06:10:04
    • *.centertel.pl

    @7. 1996
    O ile dobrze pamiętam to w GP Francji taką sytuację miał któryś z kierowców Haasa. Co prawda alei nie opuścił ale odjechał ze stanowiska na kilkadziesiąt metrów.

    Co do samego pomysłu, to faktycznie, FIA robi wszystko pod Mercedesa jak na razie. Może chcą się zrekompensować za te zmiany w podłodze, na których zyskał RedBull, jednak nie powinni tego robić w taki sposób.

    Jak już tak dbają o bezpieczeństwo, to trzeba było od razu wprowadzić pit stop o długości minimum 5 sekund i po problemie. Każdy by miał tak samo.

  • 15. Bargiel

    Jak rok temu była akcja z systemem zmieniającym geometrię kół to dobrze było. I właśnie dlatego nienawidzę Mercedesa bo NIGDY nie wygrają trzymając się zasad i reguł jak to Niemcy. Zawsze myślą po trupach byle wygrana. Wygląda na to że zostało im to z II wojny światowej. Mam nadzieję że karma ich dopadnie a Red Bull z Maksem wbiją FIAmiltona i FIArcedesa w glebę.

  • 16. wariat133
    • 2021-06-25 07:08:44
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Widzę że hejt leci na merca. Sprawa jest taka, że rbr przez ostatnie lata robił dokładnie to samo Mercedesowi. Teraz redbull jest lepszy i mercedes wykorzystuje każdą SYTUACJĘ. Wam wydaje się się, że f1 i życie jest czarne i biłe. Widzę też, że jak ktoś nie lubi mercedesa i ich dominacji to z automatu kibicuje rbr i Maxowi. Dla mnie RBR to najtoksyczniejszy zespół w f1. Świadczy o tym postrzeganie przez kibiców Vettela. Jak był w rbr i zdobywał 4 tytuły to wylewano na niego kubeł pomyj. Sam go w tym czasie źle postrzegałem. Wszystko się zmieniło wraz z odejściem seba z rbr. Nie ten chłop. To szefostwo rbr robi wokół siebie taką atmosferę i udziela ona się innym. Zobaczcie jak max wypowiada się o walce o tytuł ile w nim buty dumy. Myślę, że kubeł zimnej wody w postaci braku tego pucharu dobrze zrobi maxowi. Czas pokaże kto wygra.

  • 17. mafico
    • 2021-06-25 07:19:12
    • *.

    FIA pewnie już dostarczyła Mercedesowi odpowiednie klucze żeby sie zapalały :D. Tak samo jak nowe przepisy przed 2014

  • 18. Michael Schumi
    • 2021-06-25 08:01:50
    • *.

    Teraz bez dwóch zdań uważam, że Red Bull zdecydowanie zasługuje na oba tytuły. Mam nadzieję, że wgniotą w ziemię Mercedesa. Nie od dziś wiadomo, że Mercedes nie ma szybkich pit stopów (nie mówię o pit stopie Bottasa, mówię ogólnie), więc chyba nikt nie ma wątpliwości o co chodzi.

  • 19. giovanni paolo
    • 2021-06-25 08:17:11
    • *.6.209.41.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ależ to jest paradoksalnie na rękę RBR. Tylko oni potrafią zejść poniżej 2 sekund. Jak widać FIA i mercedes są bardzo mądrzy bo dopatrzyli się, że RBR robi to poprzez niedokręcenie kół. Właśnie dlatego ich pit-stopy są tak szybkie, bo nie dokręcają kół. Ta zmiana będzie korzystna dla wszystkich, dla kibiców na trybunach, dla kibiców za telewizorami, dla innych kierowców i zespołów. A dlaczego? Bo regularnie przez niedokręcone koła kierowcy lądują na barierkach i masakrują stada kibiców wokół toru. Chcecie przykład? Chociażby wyścig w Baku. To nie mataczenie z ciśnieniem opon ale właśnie niedokręcona śruba spowodowała, że 2 kierowców odpadło z wyścigu. Przez głupią chęć oszukiwania dla 0.1 sekudny na zmianie kół RBR naraził zdrowie swojego pupilka i swoje fundusze.
    Bo tylko RBR schodzi z wymianą opon poniżej 2 sekund i tylko RBR regularnie przedwczeście kończy wyścigi przez niedokręcone koło. Przypadek?


    15. Mercedes w F1 to nie poczciwi Niemcy ale brytole. Tak długo jak będzie jeździł tam Hamilton lub inny namaszczony brytyjczyk tak długo będą mieli specjalne traktowanie. Tak to widzę ja.

  • 20. grzesek123
    • 2021-06-25 08:36:57
    • *.

    @19.
    Niedokręcona śruba spowodowała wybuch opony? xDD Nie wiem czy zauważyłeś ale koło nie odpadło tylko opona wybuchła a felga została na miejscu więc nie wiem jaki to ma związek. Skoro mówisz że "tylko RBR regularnie przedwczeście kończy wyścigi przez niedokręcone koło" to chciałbym kilka przykładów bo mam krótką pamięć i nie pamiętam. Wydaje mi się że RBR wcale nie ma więcej takich epizodów niż np. Mclaren czy inne zespoły.

  • 21. greg32
    • 2021-06-25 08:50:36
    • *.96.194.244.ipv4.supernova.orange.pl

    Przez chwilę pomyślałem, że dziś...znów 1 kwietnia w FIA...ale nie to się dzieje naprawdę.

  • 22. berko
    • 2021-06-25 09:02:26
    • *.centertel.pl

    @20. grzesek123
    Przecież to ironiczna odpowiedź, żeby pośmiać się z całej sytuacji, nie zauważyłeś?

  • 23. MajkeR
    • 2021-06-25 09:21:56
    • *.static.ip.netia.com.pl

    Proponuję wprowadzić minimalne czasy okrążeń. Przecież jadąc zbyt szybko kierowcy narażają innych na niebezpieczeństwo. Może jakieś progi zwalniające żeby ci wariaci tak nie zasuwali..

  • 24. Danielkosicki91
    • 2021-06-25 09:31:17
    • *.centertel.pl

    Proponuję żeby FIA ustaliło czy okrążeń dla poszczególnych GP poniżej których zawodnicy nie będą mogli zejść oraz maksymalna liczbę wyprzedzonych aut w jednym wyścigu:)

  • 25. FanCypis3
    • 2021-06-25 10:03:06
    • *.play-internet.pl

    To już jest absurd. Jeszcze powinni wprowadzić limit wygranych wyścigów w sezonie. Że np. zespół może wygrać max 10 wyścigów w sezonie. Albo wprowadzić że każdy kierowca powinien mieć przynajmniej 3 wyścigi bez punktów. Może niech max prędkość będzie 200 km/h i będzie bezpiecznie. Wprowadźcie minimalną liczbę manewrów wyprzedania.

  • 26. Jakusa
    • 2021-06-25 10:38:25
    • *.201.55.36

    Wprowadziłbym jeszcze limit prędkości maksymalnej w zakręcie - oczywiście dla bezpieczeństwa, aby opony nie były narażane na zbyt duże obciążenia. Jak to ustalać ? Bardzo prosta sprawa - nie można pojechać szybciej w zakręcie niż Hamilton, myśle, że to byłoby bardzo uczciwe rozwiązanie, które zapobiegłoby wybuchaniu opon.

  • 27. Bargiel

    Najlepiej nie rozgrywać reszty wyścigów, przyznać dodatkowe punkty Hamiltonowi i Mercedesowi oraz oba mistrzostwa i zakończyć ten sezon.

  • 28. mark.
    • 2021-06-25 11:13:21
    • *.

    Mercedes ma wolne pit-stopy to zwalniamy Red Bulla i resztę stawki... Nazwijmy to po prostu Mistrzostwa Świata Mercedesa i skończmy z tym cyrkiem dostosowywania reszty stawki do ułomności Mercedesa.
    Jeszcze niech wprowadzą przepisy, że można tylko raz zmienić opony podczas wyścigu (bo Mercedes nie ogarnia złożonych taktyk), a jak będzie potrzeba podwójnej zmiany to Mercedesa informują 15 min wcześniej niż inne zespoły aby mogli pomyśleć kiedy je najlepiej zmienić... Żałosne.

  • 29. hp2
    • 2021-06-25 11:16:12
    • *.225.207.49

    Oficjalnie najgłupsza rzecz jaką wymyślili. Kolejny krok to będzie minimalny czas okrążenia...

  • 30. mark.
    • 2021-06-25 11:19:34
    • *.

    Mam nawet lepszy pomysł. Niech tylko samochody z logiem Mercedesa mogą jeździć po torze z prędkością większą niż 200 km/h :D

  • 31. FanCypis3
    • 2021-06-25 11:31:03
    • *.ip.euro.net.pl

    Lepszym pomysłem było by skrócenie dystansu wyścigów. I to poważnie. Wyścigi powinny być krótsze. Mniej okrążeń. Żeby głównie młodych przyciągnąć. Bo im się nie chcę oglądać '' 2 godzinnego wyścigu '' chociaż trwa 1,5 godziny. Żeby o 30% skróci dystans wyścigu.

  • 32. XandrasPL
    • 2021-06-25 11:38:03
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    @31

    Monza 305 km trwa godzinę dwadzieścia

  • 33. wariat133
    • 2021-06-25 12:07:18
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    29@ hp2 "Oficjalnie najgłupsza rzecz jaką wymyślili. Kolejny krok to będzie minimalny czas okrążenia..." - minimalny czas okrążenia obowiązuje-reguła 107% :-D

  • 34. Krukkk
    • 2021-06-25 13:11:21
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    Parodia! Toto i "Mistrz Wszechczasow" powinni zrozumiec, ze kiedys przychodzi moment na porazke. Tym razem rowniez sokole oko Hamiltona wypatrzylo cos nie tak ze sprzetem RBR Honda? :D

    Niech probuja, tonacy chwyta sie brzytwy.

  • 35. berko
    • 2021-06-25 15:28:14
    • *.

    Jedziecie wszyscy po Mercedesie, ale nie pamiętacie już jak RB prostował na DAS, jak donosili na silnik Ferrari. Myślicie, że zmiany w podłodze dzięki komu weszły w tym sezonie? Chyba nie na prośbę Mercedesa? Ruszcie czasem makówkami, a nie tylko "FIAcedes i FIAmilton"

  • 36. berko
    • 2021-06-25 15:29:25
    • *.

    Jak RefBull straszył że odejdzie z F1 jak nie dostaną konkurencyjnego silnika, to znalazła się Honda, która dostał wsparcie aby wyrównać moc jednostki do reszty stawki. O tym też spece zapomnieli?

    Mercedes walczy bronią, którą sam przez lata był atakowany.

  • 37. Cojaczytam
    • 2021-06-25 16:21:09
    • *.

    Kiedy kilka tygodni pisałem, że Mercedes z bezsilności zacznie podpier...ać i skamlać do FIA (a Merc jest pupilkiem FIA), chwytając się każdego możliwego sposobu dyskredytacji konkurentów celem zdobycia tytułów w tym roku, to spotkałem się z nieprzychylnymi opiniami. ;) Jak nie skrzydło, to pitstopy. Do końca sezonu jeszcze daleko. Wolff nie śpi po nocach, kminiąc jak rudy z BE, o co jeszcze można donieść na RBR do FIA.

  • 38. Krukkk
    • 2021-06-25 17:39:19
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @berko. Akurat Mercedes po tych wszystkich swoich przekretach powinien siedziec cicho i cieszyc sie, ze RBR dopiero teraz wszedl na fale.

    Najpierw straszyl Mercedes, ze w ogole nie wejda do F1 jak FIA nie wprowadzi V6 Turbo Hybrid. Dlatego mozna licytowac sie, ktory zespol wiecej swin podkladal w nieskonczonosc :D
    Taki jest biznes, pieniadz sam nie rodzi sie-trzeba mu pomoc ;)

  • 39. P4tr1x
    • 2021-06-26 10:42:51
    • *.connectit.pl

    Nie wiem według mnie FIA nie powinna szukać sposobu na spowolnienie w pit stopach tylko jak już w budowie bolidu.
    Mercedesa po prostu piecze dupka za to że Red Bull ma lepiej zorganizowaną ekipę mechaników.
    Mogę się założyć że jeśli odjąć 4 mechaników którzy zdejmują koła podczas pita to Red Bull dalej wychodził by na równi z Mercedesem i innymi zespołami

  • 40. Luciferr14
    • 2021-06-26 22:06:29
    • *.28.41.3

    Dobry Wieczór :) Wracam po krótkim rozbracie z F1, ale zdążyłem nadrobić co nieco. Czytając wasze wszystkie komentarze, uważam, że pomijacie jeden znaczący fakt. Mercedes przejeździł cały sezon z systemem DAS mimo, iż FIA uznała system za sprzeczny z regulaminem. Merc miał rok, żeby się tego pozbyć. Teraz spójrzmy na RBR. FIA dostaje zgłoszenie dot elastycznych skrzydeł (wiadomo od kogo), dwa wyścigi później teamy muszą sobie załatwić nowe . Merc zgłasza "jakiś" problem z PIT-STOPAMI, kilka wyścigów później zmiana regulaminu. Teraz jednostki napędowe i za chwile znowu coś? Czy każdy logicznie myślący nie ważne czy to z obozu RBR czy AMG, nie widzi w tych działaniach żadnej różnicy? Naprawdę? Czy kibiców przyciąga do tego sportu ściganie się na torze, czy afery i zaskarżanie zespołów nawzajem?

  • 41. Senny
    • 2021-06-27 20:31:37
    • *.play-internet.pl

    No nic. Trzeba się przerzucić na oglądanie czegoś innego. W sumie to i tak od tego sezonu oglądam tylko highlights na YouTube. Poprzednie sezony oglądałem i płaciłem za oglądanie. Ale ten sport to coraz większa komedia.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo