DO
GP Australii
14.03 - 16.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
McLaren sięgnął po tytuł mistrzowski, ale Ferrari nie sprzedało łatwo skóry
-
Stake Sauber kończy sezon wyścigiem pełnym błędów
-
Williams bez punktów na zakończenie sezonu
-
Alonso liczy, że nowi pracownicy pomogą Astonowi w przyszłym roku
-
Haas przegrał walkę z Alpine o szóste miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Słaby występ Visa RB w finale sezonu na torze Yas Marina
-
Ferrari zrobiło, co mogło, ale tytułu nie wywalczyło
Ostatnia aktywność
17.09.2024 21:04
0
Nie, ja myślę że po prostu szlag go trafił jak zobaczył co Perez zaś odwalił. Bo to się prosi o pomstę to jego "jeżdżenie". Po prostu ojciec ma go już chyba dość i tyle.
Przejdź do wpisu Ojciec Pereza został zabrany do szpitala po wypadku syna w Azerbejdżanie
24.03.2024 08:13
0
@21 perez zawsze tak kończy. Nawet mając szybszy bolid nie potrafi go używać. Gdyby - gdybanie wiadomo - nie awaria Maxa zapewne zupełnie inaczej by to wyglądało a zatem... Max 1 - saintz pewnie 2... albo i dalej zależy jaką grande by odwalili w ferrari. Inaczej niż na awariach nie sa wstanie nic zdziałać i pewnie nie zdziałają. Szkoda tylko ze to akurat jego się pozbywają bo cukier to zaczyna powoli dorównywac poziomem do pereza... czyli byle ile dojechac bez tempa i nie potrafiąc użyć bolidu jak się powinno.
Przejdź do wpisu Carlos Sainz wygrał GP Australii!
21.03.2024 09:00
0
Chyba się komuś coś pokiełbasiło albo ktoś słono dostał w łapę za reklamę i to jeszcze na stronie poświęconej F1 :)
Przejdź do wpisu Kasyno Polska Online Opinie: Najlepsze Kasyna według Graczy
05.03.2024 11:50
0
Ta jasne. Jak oni odzyskają pół sekundy to ja jestem papież :D
Przejdź do wpisu Wolff: przez problemy traciliśmy w Bahrajnie pół sekundy na okrążeniu
02.12.2023 08:31
0
Problemem Viaplay nie jest cena sama w sobie, a co najwyżej kompletny rozpiernicz jeśli chodzi o jakosć transmisji. Wieczne lagi, problemy. To aplikacja nie działa, to na stronie nie da się oglądać. Pod względem jakości i stabilności to oni z szacunku do ludzi i przez podnoszenie abo powinni już dawno zawinąć manatki. Nie radzą sobie z tym kompletnie.
Przejdź do wpisu Viaplay wycofa się z polskiego rynku najpóźniej w połowie 2025 roku
23.02.2023 21:58
0
Chociaż z tego mogą się cieszyć :D Takie małe kroczki na pewno przybliżą ich do walki o tytuł... za jakieś 10 lat :D
Przejdź do wpisu Zadowolony Mercedes obwieszcza koniec problemów z podbijaniem auta
20.11.2022 19:44
0
@3 , On przegrał bo jest cienki. Niestety koledzy @1 i @2 w sedno podsumowali jego możliwości. On się wybijał na potknięciach, wytpadkach, awariach innych. I tyle w temacie Pereza. Leclerc jeździł zdecydowanie lepiej od niego i zasłużenie zdobył 2 miejsce.
Przejdź do wpisu Red Bull może czuć niedosyt po mistrzowskim sezonie
20.11.2022 15:50
0
Ciekawe jestem @1, @2 jak on miał Perezowi pomóc, skasować Leclerca ?? :D Skoro Perez nie potrafi utrzymać tempa, zadbać o opony to co ma zrobić lider wyścigu w takiej sytuacji - doprowadzić do kolizji żeby mu utorować drogę ?? I jeszcze te debilne teksty przez radio przy prawie 3 sekundowej stracie do lidera wyścigu "On mnie spowalnia". No żenada. Perez jest i był cienki. Ma przebłysk, jak komuś innemu nie idzie. I na tym sie jego wyjątkowość kończy. Nie ma tu w dniu dzisiejszym o co oskarżać Verstapena bo on jechał swoje. I nic poza spowodowaniem kolizji zrobić by nie mógł ( no chyab że ktoś naiwny tutaj liczył że się zatrzyma , zablokuje Leclerca, poczeka z 10 s grzecznie aż Perez raczy dojechać i ich wyprzedzić ) . Nie ośmieszajcie się.
Przejdź do wpisu Verstappen pewnie wygrał w Abu Zabi, Leclerc wywalczył wicemistrzostwo
05.11.2022 10:02
0
@1 i trochę racji masz i trochę też nie. Dlaczego - F1 mało kiedy jest nieprzewidywalna. Z reguły zawsze wygląda to tak samo - albo wtgra ten, albo tamten. I nie ma w tym od wielu lat zbyt wielu elementów zaskoczenia. Wiadomo, pogoda, awaria, dzwon, ale to inne rzeczy. Inaczej sytuacja by wyglądała gdyby każdy w stawce operował takim samym bolidem o takich samych osiągach. Wtedy nieprzewidywalnośc była by na znacznie wyższym poziomie. Osobiście uważam że w żaden sposób na nic to nie wpłynie.
Przejdź do wpisu Formuła 1 i AWS rozszerzają współpracę - zmiany jeszcze w tym roku
28.10.2022 17:35
0
Czyli możemy już swiętować mistrzostwo RB w 2023 :) Cieszy mnie to niezmiernie :)
Przejdź do wpisu Oficjalnie: Red Bull z karą finansową i ograniczeniem rozwoju bolidu
18.10.2022 18:14
0
Ale wy tu naiwni jesteście z tymi karami. Szkoda tylko ze i tak nikt was nie słucha, a kary i tak nei będzie żadnej dotkliwej. Raczej po zapowiedziach RB spodziewam się dalszej batalii sądowej w tej sprawie. Nic więcej. Nie będzie żandego odjęcia pkt, żadnej degradacji nic. I tyle w temacie :)
Przejdź do wpisu Ecclestone wieszczy surową karę dla Red Bulla
09.10.2022 19:39
0
Zasłużył sobie na to w 100%. Genialny sezon. Oby raz - więcej takich, oby dwa - Ferrari dołączyło do walki bez "oddawania przysług" strategiami czy innymi głupotami jakie robią w tym sezonie. Pokłony dla mistrza.
Przejdź do wpisu Verstappen dołączył do Fangio, Senny, Schumachera i kilku innych mistrzów
09.10.2022 11:14
0
@6 xandi_F1 pierwszy wielokrotny naczelny trefniś który nie powinien mieć dostępu do internetu.
Przejdź do wpisu Dlaczego za Grand Prix Japonii przyznano pełne punkty?
09.10.2022 11:13
0
@51, tak, nalezy mu się, i dobrą robotę zrobił dzisiaj. Max - wypas. Szkoda mi - napisze po raz kolejny - Ferrari. Bo sami zepsuli sobie ten sezon. Mam nadzieję że dojdzie tam do jakichś roszad, i zmian na stołkach, bo jak kolejny sezon Binotto będzie tak wszystko psuł... no szkoda. Dzisiaj było widac przewagę RB i problemy ferrari. Kiepsko im szło na tych oponach, tracili z każdym kółkiem coraz wiecej. I tak by tego nei wygrali dzisiaj. Plus pech Saintza. A RB Mistrzostwo :)
Przejdź do wpisu Verstappen wygrywa w Japonii i zdobywa drugi mistrzowski tytuł!
09.10.2022 10:50
0
@27, pokaż mi te nielegalne rozwiazania w samochodzie. Udowodnij mi to, a nie twórz mitów. Pokaż mi przekroczenie budżetu - bo jak na razie jeszcze nikt tego nei pokazał ani oficjalnie - poza konfiturami merca w FIA - nie udowodnił ani nie opublikował. Ty jesteś po prostu chory psychicznie człowieku. Doszukujesz się czegoś czego nie ma, jakieś idiotyczne zachowania na torze... pokazujesz że nie masz pojęcia o tym sporcie i nie powinieneś w ogóle go oglądać. A zapominasz ze to Mercedes ma wszędzie swoich ludzi, ze to FIA wprowadza zmiany w regulaminach na życzenie Mercedesa .... i można tak w nieskończoność. Ty idź do psyhiatry, zakażą ci siadania to TV i oglądania - dla własnego i ogólnego dobra. Bo masz tak wybująłą wyobraźnię że czekam kiedy powiesz że bolid RB ma ukryte piąte koło żeby mieć lepszą trakcję w zakrętach.
Przejdź do wpisu Verstappen wygrywa w Japonii i zdobywa drugi mistrzowski tytuł!
09.10.2022 10:45
0
@24, nie bądź hipokrytą. Bo to ty masz nieuzasadnioną sraczkę i zachowujesz się jak smarkacz z podstawówki. Mercedes wypadł na załużone dla siebie miejsce - czyli gdzieś daleko w stawce. Ferrari zepsuło sobie sezon na własne życzenie. RB i Max zrobiło to co powinni - wygrali dominując. I poć sie dalej, i tak wszyscy cię ignorują i mają gdzieś. Bo tylko się ośmieszasz.
Przejdź do wpisu Verstappen wygrywa w Japonii i zdobywa drugi mistrzowski tytuł!
09.10.2022 10:42
0
Nie ważne czy dzisiaj czy w ostatnim wyścigu, realia są takie że nikt w tym sezonie by Maxowi tego tytułu nei odebrał. Nie ma takiej możliwości. Więc i tak moga świętować i tak, bez względu na przyznaną ilość punktów.
Przejdź do wpisu Verstappen wygrywa w Japonii i zdobywa drugi mistrzowski tytuł!
09.10.2022 10:41
0
@18 chlew to przynosisz tutaj tymi bzdurami które wypisujesz. Ty naprawdę myslisz że jestes madry a robisz z siebie klauna i pośmiewisko. Choćbyś jak stekał, ryczał i się napinał nie podważysz tego że RB i Max są nie do pobicia. W każdym aspekcie tego sezonu dominują, pod wzgledem bolidu, poziomu MISTRZA MAXA i całej reszty. A to ze reszta nieudolnie zniszczyła sobie sezon to już ich wina. I żadne twoje kretynizmy które tu wypisujesz tego nie zmienią.
Przejdź do wpisu Verstappen wygrywa w Japonii i zdobywa drugi mistrzowski tytuł!
09.10.2022 10:37
0
@5 to co ty tu robisz ?? I dlaczego oglądasz ?? Ferrari ma o czym myślec. Niestety na własne życzenie przegrało sobie ten sezon. RB i MAX zmietli system, suuper, po prostu genialnie to zrobili. Mam tylko nadzieje że w Ferrari dojdzie do roszad i zmian tak żeby w przyszłym roku już nie "oddawali za darmo" mistrzostw innym. Ale MAX jest genialny !!!
Przejdź do wpisu Verstappen wygrywa w Japonii i zdobywa drugi mistrzowski tytuł!
09.10.2022 10:35
0
@2 sam jesteś oszust :P Najwidoczniej nie dorosłeś do dorosłych decyzji i dorosłego świata.
Przejdź do wpisu Verstappen wygrywa w Japonii i zdobywa drugi mistrzowski tytuł!
04.10.2022 15:35
0
@1 jak to mają w zwyczaju pod stołem załatwić jakieś dodatkowe reguły, zakazy, nakazy i osiągi się znajdą :D Czyli to co Mercedes i Cioto robią czas cały :D W tym są naprawdę mistrzami świata :D
Przejdź do wpisu Wolff: Mercedes wie jak odzyskać "kawał osiągów" W13
02.10.2022 09:47
0
@11 on jest chyba bardziej kibicem Merca niż Ferrari. Sądząc po poziomie chodnika jaki tu prezentuje w komentarzach. Zad go piecze bo ciężko mu przetrawić wyższość kierowcy i zespołu RB nad innymi. Nie jest w stanie w żaden cywilizowany sposób przedstawić argumentów "przeciw" ani nawet "za" więc myśli że swoim zachowaniem wzbudzi okruszek współczucia do swojej osoby i jego cierpień, albo po prostu próbuje w ten sposób wynagrodzić sobie bycie przegrywem poza "stroną w internecie i sekcją komentarzy" , choć nie wiem czy to dobre porównanie bo jest nim tez tutaj. RB wymiata ten sezon. Ferrari na własne życzenie sobie ten sezon zepsuło. Merc do lamusa już na zawsze. A czy wygra RB czy Ferrari - bez znaczenia. Byle usadzili na dobre Merca i pseudo "mistrzów".
Przejdź do wpisu Verstappen o braku paliwa: takie błędy nie powinny mieć miejsca
22.09.2022 09:18
0
@1 w pewnych kwestiach - tak, w pewnych - nie. Bez FIA zrobił by sie z tego sportu wyścig wózków zakupowych albo traktorów. FIA mąci, bardzo miesza, ale tez trzyma ten sport w ryzach. Bez FIA mogło by sie okazać że w F1 jeździły by bolidy mające po 5 tys koni, albo 6 kół. Bo Liberty tak zmieniało by przepisy etc żeby tylko "wyglądało fajnie i przyciągało ludzi". Jeszcze bardziej niż teraz i bez nadzoru. FIA mimo zę jest gówniana w 90% kwesti związanych z F1, to trzyma na smyczy tych którzy od dawna mają w głowie nienaturalne i nierealne "pomysły i zmiany".
Przejdź do wpisu Przedwczesna publikacja kalendarza kolejnym elementem sporu FIA-Liberty Media?
13.09.2022 14:54
0
@2 o wylotce Latifiego mówi się juz od początku tego sezonu, ba nawet od połowy zeszłego. Wiec nie ma tu mowy o pogrążaniu czegokolwiek. On sam się pogrążył. Russel go odstawił. Albon go torpeduje co weekend praktycznie, DeV pokazał że kompletnie Latifi się do niczego nie nadaje.
Przejdź do wpisu Nie tylko de Vries może przetestować wkrótce bolid Alpine
13.09.2022 06:23
0
@1 to nie F1 wystawi sobie laurkę, a Williams. F1 nic do tego nie ma :)
Przejdź do wpisu Padok F1 pod wrażeniem debiutu de Vriesa. Czy otrzyma szansę w 2023 roku?
11.09.2022 17:35
0
Czy byłby sc na koniec, czy by nie było , Leclerc i tak by Maxa nie dogonił. Twierdzenie - bo już się cepy w różnych miejscach drą - ze gdyby nie SC na koniec Max by nie wygrał to twierdzenie cepa. Ferrari kompletni nie ogarnia. Kompletnie zmarnowali potencjał bolidu. I już można mówić z czystym sumieniem że po mistrzostwach. Nie wiem co by się musiało stać zeby RB tego nie wygrało w tym sezonie.
Przejdź do wpisu Verstappen wygrał GP Włoch za samochodem bezpieczeństwa
04.09.2022 17:38
0
Super MAx. Porażka Ferrari. Beka z Hamiltona i Merca. I w sumie Ham i Merc dali mi dzisiaj dużo frajdy, bo cieszy mnie patrzenie na ich niepowodzenie. Zasłużyli na koniec stawki za ustawianie przepisów pod siebie / na lewo. Płacz i żal za to co robi Ferrari... Po prostu szkoda.
Przejdź do wpisu Verstappen w Holandii sięgnął po 10. zwycięstwo w sezonie
29.08.2022 22:03
0
@4 może po prostu potrafią tak zarządzać kasą, i wydatkami że mogą sobie na to pozwolić. A Pajacotto ma coraz większy ból tyłka, bo chyba powoli zaczyna zdawać sobie sprawę że za niedługo go spuszczą, bo takich atrakcji już dawno nie serwowali w Scuderii jak za jego "rządów". Paranoja to ferrari. Dużo gadania, dużo wywodów, jak to super są, jak to mogą każdy wyścig wygrywać.. no nie. To nie ta bajka.
Przejdź do wpisu Binotto zabrał głos ws. dyrektywy i respektowania budżetu przez Red Bulla
31.07.2022 17:23
0
Binotto stacza ten team do rynsztoka. Totalnego. Jak tak dalej pójdzie, jak dalej tak będzie ośmieszał Scuderię i go nie zwolnią to za chwile Williams będzie z nimi wygrywał. Żenująca postawa. Genialny Max. Fuks Merca. Porażka Scuderii. Nic więcej.
Przejdź do wpisu Stratedzy Ferrari przyćmili zwycięstwo Maksa Verstappena na Węgrzech!
20.07.2022 15:40
0
Szara strefa jest wtedy kiedy Mercedes z czyms sobie nie poradził, a poradzili inni i jakoś trzeba próbować sobie zrekompensować.
Przejdź do wpisu Ujawniono sztuczkę Red Bulla i Ferrari związaną z elastyczną podłogą
09.07.2022 11:54
0
@4 i zakazali. Skutecznie i prawidłowo. Mercedes i Toto to największe szkodniki F1, z "Lułisem" na czele.
Przejdź do wpisu Horner: sugestie, że Red Bull korzysta z elastycznej podłogi to kompletna bzdura
03.07.2022 21:30
0
@6 dokładnie. Nie wszystko słyszymy, nie każdy komunikat, ale tam dosłownie każdy stęka jak stara baba na radiu. Ale nie puszczają nam każdego komunikatu. Gdyby - ale to tylko gdybanie - gdyby Max nie najechał na ten "śmieć" na torze, zapewne wszyscy by stękali ze wygrał , bo to fanatyczni psycho fani Merca. Ferrari... szkoda mi Lec, bo tam definitywnie się gubią i psują znowu wszystko. Jechał z rozwalonym skrzydłem, a i tak był sto razy lepszy od Klauna Lułisa i Saintza. Binotto powinien odejść, bo jest największym problemem tego teamu. Saintz... no pogubił się też.. ale Lec po prostu zaczyna się coraz bardziej frustrować na to co robi jego team. A jego team skrupulatnie zaczyna pozbawiać go szans na walkę z Maxem. Tam potrzeba jakiejś totalnej reorganizacji w Scuderii bo ich "GRANDE STRATEGIA" to strategia na przegranie wszystkiego.
Przejdź do wpisu Verstappen wytłumaczył, jak uszkodził podłogę swojego bolidu
03.07.2022 09:51
0
@5 no dokładnie. To jest problem mercedesa. Juz im "koleżanka" raz chciała dobrze pod stołem zrobić - ta koleżanka nowo mianowana... co im najprawdopodobniej sprzedała "informacje". Jak merc ma problem - niech się z tym męczy sam. Widać że sędziowie , i ludzie w fia co niektórzy siedzą w kieszeni Toto i Merca bardzo mocno, bo można odczuć że "sezon" przez nowych sędziów jest mocno układany na "życzenie" Mercedesa. A tak się fanatycy Lułisa pluli że Massi zrobił to czy tamto... Hipokryzja.
Przejdź do wpisu Horner przestrzega FIA przed drastycznymi zmianami przepisów na sezon 2023
16.06.2022 22:11
0
@23 gdzie tu masz pisanie pod RB. Ja tu widzę zdrowy rozsądek. Dlaczego zespół który najlepiej sobie z tym poradził czyli RB - ma cierpieć bo w MErcu dali dupy po całości. Jak zrypali - niech sie teraz pocą i męczą a nie jadą po bandzie szukając chamskiego sposobu na "odrobienie" sobie. Skoro są tak beznadziejni że muszą znęcać się nad kierowcami - żeby ich Williams nie przegonił, to niech teraz kombinują sami co z tym zrobić. Debilizmem ze stroni FIA było by wprowadzenie takiej dyrektywy która zmuszała by każdy zespół do zastosowania takich a nie innych modyfikacji - bez względu na to czy u kogoś podskakiwanie występuje czy też nie występuje. Jeśli ktoś nie ma tego problemu - to oznacza tylko tyle że lepiej to "zbudowali" niż syfiasty Merc. Fanboje i fanatycy Merca zawsze będą w chory sposób tłumaczyli idiotyzmy Toto i tego narcyzowatego cepa, który nie potrafi młodzika jakim jest Russel pokonać. Wielki mi mistrz... W chu**owym bolidzie nawet Toto nie pojedzie , a co dopiero taki wielki mistrz , rąbany od początku sezonu przez Russela. Niech się Merc poci i produkuje teraz. Chcieli wojenki - to sobie ją sami zgotowali.
Przejdź do wpisu FIA zaczyna działać ws. porpoisingu, powołując się na kwestie bezpieczeństwa
12.06.2022 19:38
0
Dobrze gada. Skoro zespoły nie chcą sobie z tym poradzić, bo dały ciała i zrypały bolidy - to niech radzą sobie z tym same. Nie wiem dlaczego zmieniać zasady , tylko dlatego że jakieś dekle z merca nie okazały się takimi tuzami f1 jakie z siebie robiły cały czas. "Wielki" Lewis stęka bo go dupa boli - ale dziwnym trafem Russel robi go jak chce od początku sezonu. Wielki mistrz... który w już nie "wielkim bolidzie" jedynie co może zrobić to zbierać kurz za Russelem , bo nie jest w stanie mu dorównać. Skoro Toto taki super kozak - to niech zrobi to co powinien z bolidem, a nie naraża własnych kierowców "na problemy zdrowotne" tylko dlatego że zrypał bolid i teraz nie chce spać w stawce jeszcze bardziej. Inni nie mogą za to płacić.
Przejdź do wpisu Horner nie kupuje narzekań kierowców na podskakiwanie bolidów
29.05.2022 22:02
0
No tak, w Ferrari dali du*y, odebrali Leclercowi zwycięstwo i podium, to szukają teraz pretekstu. Perez za wygraną powinien podziękować własnie Binotto i ferrari. Bo to już niestety staje sie powoli standardem u nich. Jak coś wychodzi... to zaczynają coś psuć. Jeśli tak ma wyglądać sezon w wykonaniu Scuderii to coraz bardziej mi Leclerca szkoda bo kibicuję mu całym serduchem, bo to świetny chłopak. I jeśli tak Ferrari ma zamiar cały sezon rozgrywać, to nie mają żadnych szans na mistrzostwo. Ale to dobrze. Jak uwielbiam Maxa - tak samo uwielbiam Charles'a , i walka między nimi jara mnie jeszcze bardziej. Ale niestety tez boli oglądanie głupot w wykonaniu Ferrari.
Przejdź do wpisu FIA odrzuca protesty złożone przez Ferrari, Perez utrzymuje zwycięstwo
29.05.2022 09:21
0
@4 był. Bo gorszy okres to on ma od ponad 2 sezonów. Więc stwierdzenie ze jest świetnym kierowcą jest przesadzone. Czasy świetności ma za sobą. Cudował, wydziwiał, co chwile zmieniał team... jak było dobrze to poleciał za kasą... I tyle z Daniela. Facet się spalił i skończył. Skoro nie potrafił się przestawić na poprzedni bolid po przejściu do Mclarena, nie potrafi na obecny w Mclarenie to już nie będzie potrafił. A to świadczy o tym ze jest po postu mierny i beznadziejny. Jego czas już minął i jestem prawie pewny że po tym sezonie już w Mclarenie go nie zobaczymy. O ile do końca sezonu dotrzyma.
Przejdź do wpisu Norris standardowo P5, Ricciardo również standardowo odpada w Q2
10.04.2022 06:54
0
Zgadzam się. Taki Wielki kierowca co to bez topowego bolidu nie jest w stanie nic ugrać. Skończył się już dawno.
Przejdź do wpisu Irvine: Hamilton powinien zakończyć karierę po sezonie 2021
23.03.2022 07:53
0
No i niech trwają. Prawidłowo.
Przejdź do wpisu Russell: nasze problemy mogą trwać nawet cały sezon
19.03.2022 17:24
0
Będzie ostra bitka Ferrari vs RB. Cieszy mnie to, jak MAxa uwielbiam, tak Eklerka :P Ciasno, bardzo ciasno :D A Merc może co najwyżej im felgi polerować :P
Przejdź do wpisu Leclerc wygrał pierwszą w tym roku czasówkę, wyprzedzając Verstappena i Sainza
07.03.2022 20:43
0
F1 Clash to katastrofa była i jest. Pewnego progu bez hajsu i to sporego nie da sie przeskoczyć. Jeśli to będzie coś w podobnym stylu to nie wróżę długiej kariery.
Przejdź do wpisu F1 ogłosiła nową grę, która ukaże się latem
21.02.2022 15:53
0
TO i tak nic nie zmienia. Jedyne co w toku postępowania, gdyby Merc się nei wycofał - mogło by sie stać, to anulowanie wyniku wyścigu. Bo żaden szanujący się trybunał / sąd sportowy nie ośmieszył by się wydając wyrok "wyniku - z - przed". A co za tym idzie - Max i tak zdobył by tytuł. Więc Hujmilton albo próbuje po prostu pogrywać w swoim chorym stylu, albo liczy że wywrze to presję na RB. Ale jaką to nie wiem. Sezon się jeszcze nie zaczął, ale jak się zacznie to będę w siódmym niebie jeśli okaże się ze Merc będzie w czarnej dupie. I mam tez nadzieję że przegra kolejny rok z rzędu - i to definitywnie. Tak na dokładkę. Żeby zdali sobie sprawę że nikt im nie sprzedał monopolu na nic w tym sporcie. Wygrywa lepszy. A w zeszłym sezonie lepszy był Red Bull.
Przejdź do wpisu Hamilton chce, aby wszyscy mogli zapoznać się z raportem FIA
13.02.2022 11:45
0
Jestem pewny że w nadchodzącym sezonie Mercedes i TotoAdolf będą odstawiac jeszcze większe szopki niż w zeszłym sezonie. Duma ucierpiała, więc w kazdy możliwy i specyficzny dla siebie sposób będą chcieli wygrać. Nie ważne czy w tak brudny sposób jak sezon temu. To jest domena TOTO , bo jak to tak... nagle przegrali... to nie może być. Zachowują się jak by im się to należało, jak by mieli pakiet wykupiony dożywotnio na wygrywanie. No nie. Lewis się kończy. Mercedes mam nadzieję też. I jeśli w tym roku przegrają - a mam szczere nadzieję że tak się stanie - to w kolejnym już Lułisa - wielkiej pożal się boże pokrzywdzonej przez los bo przegrał gwiazdy - nie będziemy musieli już oglądać. Mam też nadzieje że w tym sezonie czołówka sie bardziej zacieśni. I walka nie będzie rozgrywała się tylko między Mercem a RB a włączy się ktoś inny. Żeby Lułisowi było jeszcze ciężej. No sorry resory, nikt nie ma monopolu na wygrywanie. Mercedesowi się po wielu latach skończył. Zaczynają grac brudno, chamsko i bezczelnie , myśląc że mają jakieś specjalne względy. Licze też że Ferrari w końcu wróci na swoje dawne tory. I razem z RB, może McLarenem i może jeszcze kilkoma innymi zespołami zgaszą w końcu dominację Lułisa i Merca na kilka sezonów przynajmniej. Bo to się juz robiło nudne.
Przejdź do wpisu Russell: Mercedes jest żądny rewanżu
12.12.2021 20:18
0
@25 - pośmiewisko to Mercedes robi z siebie. Cała reszta to przy tym pikuś.
Przejdź do wpisu Verstappen mistrzem świata - FIA odrzuciła drugi protest
12.12.2021 18:40
0
Czytanie komentarzy psychofanów Mercedesa i Lułisa to jak słuchanie Kaczora :D Żenada na najwyższym poziomie. Zapatrzeni w bożka niczym mucha w leżące gó**o :) Ja to tu tylko zostawię :P
Przejdź do wpisu Verstappen: protest Mercedesa świetnie podsumowuje ten sezon
12.12.2021 15:38
0
W końcu !!!!! Zasłużył sobie na to !!!!! Karma wraca zawsze !!! ZAJEBIŚCIE MAX i RB !!!!
Przejdź do wpisu Verstappen na ostatnim okrążeniu sięgnął po pierwszy tytuł mistrzowski!
13.11.2021 18:14
0
@10 chyba pomyliłeś serie wyścigowe. Mercedes jak przegrywa tytuł to dlatego że w nieskończoność bolid im tego wygrywał nie bedzie. Było wiadomo że prędzej czy później trafią na równego sobie albo mocniejszego. Już wystarczająco długo bezkarnie wszystko zgarniali. A chcieli kantować i liczyć na pobłażanie "bo to Lułis" no to mają.
Przejdź do wpisu Oficjalnie: Hamilton zdyskwalifikowany z czasówki w Sao Paulo
13.11.2021 18:12
0
Prędzej czy później - kiedy Mercedesowi tak się grunt pod nogami kruszy było wiadomo ze coś odwalą. Myśleli ze uda się bezkarnie oszukiwać. Przeliczyli się :) Przyjemny dzień dla wszystkich fanów F1 :) Oby tak dalej :)
Przejdź do wpisu Oficjalnie: Hamilton zdyskwalifikowany z czasówki w Sao Paulo
13.11.2021 18:10
0
@1 w końcu. Zdecydowanie za późno, ale lepiej później niż wcale.
Przejdź do wpisu Oficjalnie: Hamilton zdyskwalifikowany z czasówki w Sao Paulo
13.11.2021 17:54
0
Hamilton ma teraz nową ksywkę "Wingman".
Przejdź do wpisu Verstappen otrzymał potężną grzywnę za dotykanie bolidu Hamiltona