hubertus
Ostatnia aktywność
avatar
hubertus

13.08.2021 17:08

0

a gdyby tak przyznawać 1 punkt karny za wykluczenie 1 zawodnika z wyścigu ? BOT miałby dziś extra 5 pkt ?

avatar
hubertus

24.06.2021 23:47

0

a wystarczyło aby obsada mechaników była TYLKO trzy lub czteroosobowa

avatar
hubertus

08.06.2021 23:50

0

a dlaczego nie o 0,3

avatar
hubertus

16.04.2021 21:26

0

czy jest jakiś kierowca w historii który nie ukończył żadnego wyścigu w jednym sezonie. Czy Mazepin będzie pierwszy ?

avatar
hubertus

27.03.2021 20:17

0

wydać że brak zmian technicznych (albo minimalne) dobrze wpływa na widowisko. a oni znów chcą wprowadzić zamieszanie, sądzę że za rok (wiem że za bardzo wybiegam) ktoś trafi z bolidem i bedzie dominował sezon może dłużej

avatar
hubertus

12.03.2021 18:30

0

@Kempa dlaczego przy 1 otwarciu strony dane dnia musze akceptować te cholerne cookies i cos jeszcze czego nie czytam

avatar
hubertus

05.03.2021 18:24

0

co do Q to obecna forma jest wg mnie ok - jednak dopuściłbym większa ilość bolidów - np 40. i dodałbym Q0 aby osiać top 20 i pozostawić resztę jak to było do tej pory. Jednak wyścig powinien być mnie nudny a to oznacza walkę i wyprzedzanie. uważam że powinna być obligo neutralizacja gdy zostanie zdublowana 1/4 stawki, a do końca wyścigu jest więcej niż 12 kółek.

avatar
hubertus

19.02.2021 19:54

0

a wg mnie fajnie że się zakłada - spójrzcie na skoczków - zakład od złotego bażanta motywował ich do rywalizacji. sądzę że tutaj jest podobnie. skoro nie można walczyć o pozycje 1-4 to trzeba znaleźć sobie jakieś trofeum które jest celem. wg mnie to bardzo motywuje, gdyby się okazało że McLaren bedzie 2 lub 3 stajnią to takie zakłady pójdą w odstawkę, poczekajmy na ostatnią niedziele marca. zobaczymy

avatar
hubertus

26.12.2020 17:57

0

co jak co ale mają jaja w tym RB - biorą najlepszego dostępnego kierowcę na rynku (oczywiście musi być im po drodze).

avatar
hubertus

20.10.2020 09:28

0

@6 każdy ścigający się kierowca powie Ci że jak jechał bez majtek to czuł zadem auto. :) oczywiście z przymrużeniem oka. stary dowcip po dzwonie brzmi - jechałeś w majtach czy bez majtów, bo widać ze nie czułeś auta :)

avatar
hubertus

11.10.2020 18:13

0

piwo podpisane Riccardo

avatar
hubertus

28.09.2020 22:09

0

prędkość w pitline - mandaty jak zwykły kierowca ale razy 1000 - czyli jeśli za 10 km/h w danym kraju jest 50 euro to kara w F1 wynosi 50000 Euro. punkty trzeba przemyśleć

avatar
hubertus

04.09.2020 19:55

0

a zdjąć z toru tych co są dublowani drugi raz. 2 kółka straty są nie odrobienia - oczywiście mam na myśli warunki gdy jest sucho

avatar
hubertus

25.07.2020 00:00

0

będzie cenny, gdy Mclaren pójdzie do przodu, a z niego zrezygnują - będzie jako kierowca w innym zespole mógł wskazać rozwiązania których inny zespół nie ma,

avatar
hubertus

20.03.2020 18:51

0

a co gdyby np najsłabszy zespoł w roku poprzednim mogły wystawić tylko jeden bolid ale w zamian inny zespół (nawet "amatorski"- czytaj nowy) mógłby wystawić swój ? czyli np williams w 2019 nie dał rady. wiec w 2020 wystawia tylko 1 bolid a 1 bolid może wystawić np F1 asia team. jak tym 1 bolidem zaczna klasowac się w okolicy 12-14 miejsca w danym roku to ktos (statystycznie) bedzie w okolicy 17-20 to traci szanse na 2 bolidy i zaczyna nastepny sezon od 1 bolidu (az wespnie sie statystycznie na 12-14 miejsce) - sądze ze w ten sposób pojawiła by sie szansa dla nowych a nie wciąż te same zespoły (na tych samych pozycjach praktycznie od lat). gdyby ktos sie nie zgłosił to oczywiscie taki ostatni zespół wystawia 2 bolidy (obowiązkowo) ale przeciez kto bedzie startował wiadomo w styczniu.

avatar
hubertus

22.09.2019 22:17

0

Q1 to powinien być wyścig z czasem- ale wg mnie na dystansie np 7 okrążeń. wyjazd na tor w trakcie tych 15 minut kiedy chce zespół - ale na torze są przez 7 kółek - liczy się najszybsze. (kto nie zrobi minimum 7 kółek odpada z Q) potem z odpada najwolniejsza 5 (jak dziś) i mamy Q2 na dystansie 6 okrążeń - odpada następna 5 - Q3 to wyscig z czasem na dystansie 5 kółek. oczywiście liczy sie najszybsze. czyli całe Q to jazda bez przerw.

avatar
hubertus

20.09.2019 22:00

0

a może .. w 2021 ma być więcej zespołów. może RK dogadał się z kimś kto jest pewien startów od 2021 i w 2020 będzie szykował mistrzowski bolid. czyli będzie w F1 tylko w symulatorze. a w marcu 2021 pojedzie Australie i bedzie w czubie.

avatar
hubertus

11.09.2019 23:50

0

przecież są kamerki na autach - wystarczyło obrócić (kiedyś były kręcone nie wiem jak dziś) bo VET nie widział czy ktoś nadciąga i poinformować kierowce - ale na to trzeba być gotowym i trzeba pomyśleć zawczasu. Jak Ferrari pomyśli to się wyścig inaczej układa (patrz zmiana gum na właściwe)

avatar
hubertus

13.08.2019 23:43

0

@3 McL kazał dostosowac silnik do bolidu. RB buduje bolid wokół silnika. taka jest tylko różnica. Honda może sie rozwijac. rozwija się i RB.

avatar
hubertus

14.07.2019 22:11

0

jak w austrii pozwolili sie scigac to widiwisko zrobiło sie samo

avatar
hubertus

30.06.2019 20:44

0

@38 nie jestem ekspertem to co napisalem to moje zdanie. Wg mnie gdyby wytrzymal jakims cudem 10 kolek wiecej na 1 stincie to byc moze udaloby sie dowiesc zwyciestwo

avatar
hubertus

30.06.2019 18:41

0

Lance odstaje i tyle

avatar
hubertus

30.06.2019 18:39

0

w zakręcie VER był z przodu - LEC nie miał prędkości aby utrzymać się na równi z VER (szczególnie po zewnętrznej) wiec dokręcił do VER i uderzył - dobrze że bez konsekwencji mechanicznych dla obu. Fakt VER wywiózł LEC ale w zakręcie i tuż po nim LEC miał miejsce aby ustawić bolid tak aby z toru nie wypaść. Wg mnie sam jest winien swojej sytuacji (ale i SF również bo strategię znów pokpili - o około 10 kółek za wcześnie zmienili mu opony).

avatar
hubertus

06.05.2019 22:32

0

wg mnie w Piątek wszystko powinno być dozwolone co nie szkodzi innym - waga bolidu - po co to komu w sobotę na kwalifikacje musi być właściwa - nie powinno to mieć znaczenia - uginające się skrzydło - w piątek jest OK - w sobotę ma być regulaminowe. Przyhamowanie kierowcy (które obyło się bez konsekwencji typu stłuczka -kolizja - banda) w piątek OK w soboty kary (nikt nie chce nikogo rozjechać czy uszkodzić sobie auta - wiec uwaga kierowców nie bedzie mniejsza. WG mnie Piątek wolna amerykanka (w granicach rozsądku) bez kar - sobota regulaminowa

avatar
hubertus

06.05.2019 22:25

0

on nie ma szacunku do nich po za torem

avatar
hubertus

28.04.2019 22:43

0

sądzę że Merc w treningach jeździ ze skręconym silnikiem - taki tryb treningowy oszczędzający jednostkę - a w Q kręcą go w maxa.

avatar
hubertus

27.04.2019 23:42

0

piszecie że fajnie że W ma części zapasowe i naprawi bolid 88 - czyli przeszliśmy do myślenia w kategorii - fajnie że W ma części - co powinno być standardem - to wg bardzo smutna wiadomość że ze zastanawiamy się my jako kibice czy W bedzie miał cześć - to powinno być oczywiste. Jedyna strata RK powinno być gorsze miejsce a nie pytanie czy w ogóle pojedzie. To bardzo słabo świadczy o kondycji W. Zastanawiam się czy W po prostu buduje nowy bolid i ten obecny nie jest rozwijany bo nie ma to sensu.

avatar
hubertus

13.04.2019 20:52

0

@# RK i GR zdaja sobie sprawe zę po robiciu w ten sposób bolidu tego weekendu nie pojawia sie na linii startu

avatar
hubertus

12.04.2019 21:22

0

@3 może nie chodzi o sam fakt aby szybko zbudować drugi bolid tylko np o to że np monokok będąc w piecu (bo je chyba się "wypala" aby te wszystkie elementy tworzyły jedna całość - nie robi się ich przecież na wtryskarce ) miał wyższa temperaturę aby skrócić czas schnięcia, a przez to zrobił się np bardziej sztywny lub odwrotnie. albo np stał minimalnie krzywo (pospiech w ustawianiu) i żywica na podłodze przesunęła się na przód monokoku, czego nie widać gołym okiem ale bolid zachowuje się inaczej.

avatar
hubertus

11.04.2019 21:20

0

kwalifikacje wg mnie to np po 5 losowych bolidów. staja na starcie wg losów - start co 8/10 sek startuje następny. koło "rozgrzewkowe" musi być szybkie (uśrednione tempo z T3 danego kierowcy) za to odstępstwo np 2 sek powoduje + 0,5 sek do czasu okrążenia. następują 3 mierzone kółka i uśrednia się wynik, który wyłania 2 zawodników do Q2. pozostali wg osiągniętego najszybszego pojedynczego kółka z Q1. Q2 już w konwencji dzisiejszego Q3.

avatar
hubertus

01.04.2019 21:56

0

potwierdza się fakt że każda chęć skopiowania boldu konkurencji idzie w piach - Lowe chciał połączyć ferrari z mercem i wyszedł fiat i to uszkodzony, wersja 2.0 czyli FW42 to chyba gorsza wersja poprzednika. Budkowski miał wiedzę o konkurencji a mimo to reno jeździ jak jeździ - do tego krótko silniki trzymają :(. te testy w mercu GR będą dla GR po prostu testami, dla merca coś wniosą ale nie dla GR i Williamsa

avatar
hubertus

27.03.2019 20:24

0

zamiast fotki bolidu w takim wypadku przydałaby się mapka - nie kojarzę zakrętów w Bahrajnie - byłoby łatwiej ogarnąć

avatar
hubertus

15.03.2019 21:30

0

@11 wyscig pretendentów do F1 :) super - tylko jak to posłać do Jeana Todta

avatar
hubertus

11.03.2019 17:42

0

GP Australia (17 marca 2019) podwójny debiutant Robert K rusza z P16 (jakimś cudem po deszczowych kwalifikacjach). Start w deszczu za samochodem bezpieczeństwa. Po 11 kółkach zaczyna się wyścig - na końcu prostej karambol. 6 bolidów wyklucza się na miejscu. Następne 8 kółek sprzątanie. 8 bolidów dotoczyło się do pitstopu. Już mają 2 kółka straty. Restart i znów zaczyna się zabawa. Deszcz ustaje i nawierzchnia szybko przesycha. Robert K jest w tej chwili 5. do końca wyścigu jeszcze 8 kółek. Nieoczekiwanie kierowcy Haasa wywołują kolizje między sobą ale obaj lądują po za torem. Żółta flaga była tylko przez kilka sekund. Robert dojeżdża na 3 pozycji.

avatar
hubertus

04.03.2019 22:11

0

@11 - nie dziwię się że VET ma wątpliwości - za jakiś czas dostanie baty od RK. sądzę że VET długo w SF nie zabawi - może jeszcze 2 sezony. Jeśli nie zostanie majstrem w tym roku to dadzą mu jeszcze szanse i zastąpią kimś naprawdę szybkim

avatar
hubertus

18.02.2019 22:51

0

dajcie porównanie czasów z zeszłym rokiem :)

avatar
hubertus

11.02.2019 18:27

0

Zastanawiam sie tylko dlaczego walcza o 4 miejsce skora kazde po za pierwszym jest przegraną. Stajac na polach w Australii powini walczyc o pierwszy a nie o 4 rzad

avatar
hubertus

31.01.2019 11:28

0

Maclaren i wiliams w ostatnich latach poszli w ta samą stronę - obrano koncepcje która okazała się błędna i tyle - to czy się odrodzą zależy od tego czy zrozumieli co jest nie tak i co lepiej robi czołówka

avatar
hubertus

23.01.2019 23:19

0

Przez ostatnie 20 lat widać że trzeba mieć bolid aby być mistrzem. obawiam się że w tej wypowiedzi jest 50% prawdy i dotyczy ona głownie VET - miał bolid mistrza to był mistrzem, nie ma bolidu ... i jest słabiej - HAM miał bolid mistrza a mimo to ROS mu podebrał 1 tytuł (pomijam okoliczności). Porównanie BAT i HAMa chyba nie jest trafione.

avatar
hubertus

11.11.2018 17:20

0

Przypomnę że w barwach Saubera (i bmw) niejaki Robert Kubica wygrał w 2008 roku GP Kanady i objął fotel lidera mistrzostw świata F1. To dzięki RK można było usłyszeć Mazurek Dąbrowskiego. Liczę że w 2020 to się powtórzy- no chyba że Williams zrobi mistrzowski bolid 2019

avatar
hubertus

14.10.2018 00:19

0

startowanie w odwrotnej kolejności niweczy sens Q - po co się starać skoro będzie się na końcu czy nie ciekawiej byłoby aby to były 2 albo 3 wyścigi po 45 minut ? wg mnie jeśli 2 lub 3 to 2 wyścig w odwrotnej kolejności startowej. bałbym się tylko o punkty bo nie wszyscy wystartują do każdego wyścigu (wypadki, awarie)

avatar
hubertus

13.10.2018 21:45

0

@6 Albo Monako po tunelu - bez strefy bezpieczeństwa - choć wszystkich torów odwracać nie trzeba

avatar
hubertus

13.10.2018 21:43

0

@4 Soto - ostanie zdanie spowodowało że muszę wyczyścić monitor i ścianę - gratuluję - mocna stawka i właściwe fotele

avatar
hubertus

16.09.2018 09:53

0

wole 23 niż 15, a dystans wg mnie powinien być około 350 km - bo zwykle w końcówce okazuje się jak trwały jest bolid - są sensacyjne rozstrzygnięcia -

avatar
hubertus

03.08.2018 16:03

0

znów napieprzą w składach i RK będzie na końcu rozpatrywany

avatar
hubertus

22.05.2018 23:00

0

@6 dowolny bolid po wymianie staje na końcu (np HAM lub VET) stawki (niby TOP10 ale stoją na końcu). jest kolizja jest uszkodzone koło - dotoczą się ale zostaną zdublowani - czy w takim razie należy ich usunąć - skoro nawet zdublowani są w stanie za 30/40 kółek walczyć o punkty ?

avatar
hubertus

09.04.2018 22:36

0

Atak Bottasa powinien nastąpić 5/6 kółek wcześniej

avatar
hubertus

06.04.2018 22:52

0

u "nas" zwyczajnie uszczelniliby skrzynie i wytrzymałaby 12 weekendów - chyba nie mają fachowców od skrzyń :)

avatar
hubertus

23.03.2018 22:15

0

gdyby znieśli strefy i dało by się całe koło zrobić na DRSie to DRS nie miałby sensu, pozostałyby baterie

avatar
hubertus

23.03.2018 12:16

0

nie tym bolidem - jak będą w połowie sezonu w okolicy 1 puntu przywozić to bedzie to sukces. sądzę że do końca sezonu zgromadzą o 3 do 5 więcej niż alfa i toro.

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu