komentarze
  • 14. nijo
    • 2008-01-29 18:58:15
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Barwy jak barwy, ale pakiet aero dość "zacofany" w porównaniu do innych zespołów....

  • 15. ra_f1
    • 2008-01-29 19:28:27
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Za wiele sponsorów to im się nie udało przyciągnąć ;-)

  • 16. heidi
    • 2008-01-29 20:06:48
    • *.elblag.dialog.net.pl

    ajajajaj co za cacko. Na początku myślałam, że to BMW heh no coż zdarza się...

  • 17. agula89
    • 2008-01-29 21:00:00
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    nom niezle nawet ;]

  • 18. dmariomario
    • 2008-01-29 21:11:53
    • *.chello.pl

    A czy Honda będzię szybsza

  • 19. nijo
    • 2008-01-29 22:09:33
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    '_'

  • 20. obi216
    • 2008-01-29 22:14:39
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Sylwetka dosyć ciekawa - szczególnie tył - jestem pod wrażeniem. Nie bez powodu chyba owa fotka znajduje się w samym centrum. Czy Honda będzie szybsza - to się okaże. Należy mieć nadzieję , iż Ross Brawn coś wymyśli ( raczej napewno). Zaś co do kolorystyki , to w chwili obecnej bardziej kojarzyłbym bolid z Argentyną niż Japonią z racji tych pasów wzdłóż kadłuba- ale to szczegół :-)

  • 21. reikorp
    • 2008-01-29 23:51:45
    • *.gprs.plus.pl

    Don't cry for me Argentinaaaa :) no coś w tym jest...

  • 22. reikorp
    • 2008-01-29 23:59:47
    • *.gprs.plus.pl

    Chociaż przyznam, że pierwsze moje skojarzenie przeskakiwało do bawarek. Ten napis "dreams" na boku od razu przywodzi na myśl Petronas...

  • 23. reikorp
    • 2008-01-30 00:04:53
    • *.gprs.plus.pl

    A teraz na trzeźwo. Najpiękniejsze w tym aucie jest połączenie fantastycznych deflektorów z idealnie do nich pasującym skrzydłem przednim. Ale to tak ślicznie widać głównie na zdjęciu nr 2.

  • 24. lolek29
    • 2008-01-30 07:56:55
    • *.adsl.inetia.pl

    eee tam bredzisz :), mi to auto wygląda jak robione majzlem i młotem albo jak jakas wycinanka z tektury :| ...co oczywiście nie musi oznaczać, że Hondzia będzie z tyłu w tym sezonie...

  • 25. walerus
    • 2008-01-30 09:11:32
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    no witamy Hondzię..... co do zdjątek to widzę na razie tylko jedno z pewnych przyczyn... autko wygląda dynamicznie - ale czy np. taki Ros Brown - święcący triumfy na przełomie wieków w zupełnie innym otoczeniu i innymi wymaganiami technicznymi - potrafi powtórzyć sukces z teamem o zupełnie innej kulturze (Japońce) i w innym nowoczesnym otoczeniu...? szczerze mówiąc wątpie - ten gość jest gościem z przełomu wieków - teraz są inne czasy i inni ludzie - m. in. dr Mario T......;-)

  • 26. Roszkos
    • 2008-01-30 09:59:23
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    malowanie jak zwykle kiepskie, aerodynamika uboga i do bani, miejmy nadzieje że kierowcy nie dadzą takiej plamy jak farba xD

  • 27. walerus
    • 2008-01-30 13:37:21
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    widziałem zdjęcia - coś tam odgapili od BMW coś od innych kierowców - ale fachowcy twierdzą że aerodynamika jak sprzed dwóch lat - to będzie chyba kolejna porażka hondy - byłoby dobre - może gdyby się inni nie rozwijali jak Mola........

  • 28. renault f1
    • 2008-01-30 15:44:19
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    malowanie podoba mi się takie jak dawniej :-)

  • 29. Mattii
    • 2008-01-30 15:53:43
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ej czytając tu posty niektórych czytam że pakiet aero słabe robi wrazenie, ze slaby, a czy w sezonie 2007 bmw nie wyglądało dokladnie tka samo na prosty bolid a mialo osiągi bardzo dobre? zal dla was

  • 30. Raven89
    • 2008-01-30 17:35:03
    • Blokada
    • *.netia.com.pl

    Żal mi ciebie.A czy w 2008 będzie kontrola trakcji?Nie!Więc jak prosty pakiet areodynamiczny zapewni większy docisk?
    Zastanów się zanim coś napiszesz.

  • 31. jeden
    • 2008-01-30 18:14:41
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jak myślicie, ta czerwona plama w kokpicie i na przedzie, to nawiązanie do japońskiej flagi, czy do lucky strika? Wiem, wiem, do loga Hondy.

  • 32. bonus142
    • 2008-01-30 19:54:40
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ładne malowanie lepsze niż w zeszłym roku

  • 33. reikorp
    • 2008-01-30 21:10:09
    • *.gprs.plus.pl

    A mnie jest po prostu jakoś tak żal. Skąd wiecie, czy nie zrobili jakiegoś mega rewolucyjnego dyfuzora i czy w ogóle przedstawiony bolid będzie podobny do tego, który pokaże się w Melbourne? Mogą kombinować z różnicami wysokości zawieszenia osi, przesuwać środek ciężkości i masę innych pierdół. My tutaj możemy się na ogół posłużyć sprytem i umiejętnością wyciągania wniosków z tego, co już widzieliśmy. A ja np. widziałem kilka tygodni temu kalendarz i wg niego Honda (i każdy inny team, o dziwo!) ma ponad miesiąc na pracę. Tutaj możemy sobie wygląd pooceniać, nic więcej. Wystarczająco jasno?

  • 34. reikorp
    • 2008-01-30 21:12:51
    • *.gprs.plus.pl

    MODLITWA ŚW. TOMASZA: Panie, zachowaj mnie od zgubnego nawyku mniemania, ze muszę coś powiedzieć na każdy temat i przy każdej okazji. Odbierz mi chęć prostowania każdemu jego ścieżek. Szkoda mi nie spożytkować wielkich zasobów mądrości, jakie posiadam, ale Ty, Panie, wiesz, ze chciałbym zachować do końca paru przyjaciół. Wyzwól mój umysł od niekończącego brnięcia w szczegóły i daj mi skrzydeł, bym w lot przechodził do rzeczy.Użycz mi chwalebnego uczucia, że czasem mogę się mylić. Zachowaj mnie dla ludzi, choć z niektórymi z nich doprawdy trudno wytrzymać.

  • 35. dracool
    • 2008-01-30 23:41:51
    • *.p.lodz.pl

    To promowanie ochrony środowiska przez Hondę trochę hipokryzją podjeżdża, 70 litrów na setkę i kilkaset nowych gumiaków na każdy wyścig raczej naturze korzyści nie przynosi .

  • 36. walerus
    • 2008-01-31 10:15:24
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    relikop - się ujawnił! jest księdzem lub najmniej ministrantem..... a dary swe pomnażaj bo po to je od Bozi dostałeś......

  • 37. Mattii
    • 2008-01-31 19:55:27
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    tak Raven89 cofnęli się w rozwoju o pare lat, Ross Brawn jest tam i uważa konstrukcję bolidu za bardzo dobrą a ty będziesz mówił, że jest prosty i bez kontroli trakcji sobie nie poradzi... nie no żal, mądrzejszy od inżynierów hondy, może idź się zatrudnij do nich, twoje cenne informacje i uwagi bardzo im się przydadzą, brawo...

  • 38. Mattii
    • 2008-01-31 20:00:24
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    i myślisz, że jeśli będzie większy docisk to łatwiej będzie bez TC sobie poradzić ehhhee, to nie na tym polega, chodzi tu o przeniesienie mocy na tylne koła

  • 39. reikorp
    • 2008-01-31 20:38:50
    • *.gprs.plus.pl

    Z większym dociskiem łatwiej jest poradzić sobie z brakiem TC. Im on większy, tym mniejsza prędkość, przy jakiej na tylną oś przenosi się maksymalna ilość mocy. A jak już nie jesteś w stanie zabuksować kołami, to gaz do dechy i ogień. Czy ta chyżość będzie w okolicach 50km/h, czy 150km/h, zależy głównie od tego jaką przyczepność mechaniczną ma oś (aero+gumy). Więc tak, większy docisk pomaga przy braku TC.

  • 40. Mattii
    • 2008-01-31 23:31:08
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    racja, ale to nie jest wcale tak, że ustawi się bolid na max na docisk, opony się szybciej zużywają i prędkość max spada przy większym docisku

  • 41. reikorp
    • 2008-02-01 16:17:35
    • *.gprs.plus.pl

    Ale mówiłeś tylko o tym, że większy docisk nie pomoże przy braku TC. Złotego środka szukają zawsze, to oczywiste, ale już przed końcem poprzedniego sezonu wypowiadano się, żę będzie potrzebny dodatkowy docisk. Więc bankowo będzie balans przesunięty w kierunku docisku.

  • 42. dziarmol
    • 2008-02-02 02:23:46
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    większy docisk to większe zużycie opon mniejsza prędkośc
    większe zużycie paliwa . Na krętych wolnych torach ok ale co zrobic na torach szybkich ?(dylemat nie do przejścia)haha

  • 43. dziarmol
    • 2008-02-02 02:38:56
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    2008-01-30 21:12:51 reikorp o jakiego św. tomasza tobie chodzi?

  • 44. pm1993
    • 2008-06-02 15:32:05
    • Blokada
    • *.centertel.pl

    Trochę podobny do BMW Sauber ale jak z bliska patrzeć to jednak Honda


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo