komentarze
  • 21. xdomino996
    • 2010-03-14 19:52:25
    • *.146.207.163.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    Mam pytanie kiedy bedzie wiadomo kto ma ile punktów w tym typowaniu

  • 22. kierowca
    • 2010-03-14 19:56:51
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    jesli Ci to poprawi humor, to najwiecej mam ja :)

  • 23. matito
    • 2010-03-14 19:59:00
    • *.adsl.inetia.pl

    noo szkoda mi Vettela strasznie bo wywalczył sobie pool position prowadził w wyścigu i taki pech :(

  • 24. wojwio
    • 2010-03-14 20:01:55
    • *.spi.net.pl

    Vettel i tak zdobędzie mistrza, a Ferrari 3 wyścigi i dostanie zadyszki:)

  • 25. dziarmol@biss
    • 2010-03-14 20:08:26
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    W bolidzie Vettela awarii uległa instalacja elektryczna a dokładniej zapłonowa, sam silnik jest ok ;-))

  • 26. lechu55
    • 2010-03-14 20:11:47
    • *.181.129.250

    wojwio-- a skąd mozesz to wiedziec? W szklanej kuli zobaczyles?:)

  • 27. appil
    • 2010-03-14 20:18:00
    • *.wohnheime.ruhr-uni-bochum.de

    I dobrze ! Niech tak mówią to FIA będzie się musiała zgodzić na poprawki w silniku o które prosi RENAULT - chociaż osobiście też uważam, że to nie była wina silnika (strasznie brzmiał, a jechał pod koniec nawet przyzwoitym tempem!!).

  • 28. pele2808
    • 2010-03-14 20:20:16
    • Blokada
    • *.dip.t-dialin.net

    jak vettel bendzie mistrzem to ja bende ksiedzem

  • 29. chlebekf1
    • 2010-03-14 20:22:49
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    predzej mi kaktus na rence urosnie i samolot w oku przeleci nic vettel bedzie mistrzem w tym roku

  • 30. nomadwcm
    • 2010-03-14 20:24:13
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    28. pisze się będę

  • 31. Anita
    • 2010-03-14 20:28:28
    • *.adsl.inetia.pl

    Przez ta awarie silnika nie dostane czapeczki ferrari. Gdyby Vettel dojechał na 1 miejscu zdobyłabym 57pkt, a tak poprzestawiał mi wszystko i tylko 32pkt

  • 32. luka55
    • 2010-03-14 20:31:49
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Kurcze nie podobaja mi sie te silniki Reno . Czyzby juz defekty ? No chyba ze jest tak jak mowi kolega dziarmol@bisss ze to elektryka . Ale juz w zeszlym sezonie tez wyskakiwaly rozne awarie. No gdyby Red Bull mial silniki Mercedesa to mysle ze by ich to wzmocnilo. Jeszcze raz szkoda go dziisiaj.

    appil @27 Nie zgodze sie ze to bylo dobre tempo pod koniec wyscigu . Bo jego bolid byl wolniejszy od Wiliams oraz Force India ( w koncowce ) I tylko umiejetnosci tego kierowcy sprawily ze jakos tam sie dotoczyl do mety AZ na 4 miejscu.

    pele2808 @28 Bezdiemy pamietac . Moze juz zapisz sie do seminarium . Moze nie wtym sezonie choc walczyc na pewno bedzie ale w pryszlosci jest to raczej nieuniknione wiec mozesz juz powoli sie przygotowywac do powolania ( oczywiscie nie traktuj tego jak obraze bo zartuje ale Vettel to swietny kierowca jeden z najlepszych w stawce moze i najlepszy )

  • 33. tomek83f
    • 2010-03-14 20:33:23
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    już podali że z silnikiem było wszystko ok a wine za wszystko ponosi układ elektryczny silnika czyli to były problemy z zapłonem

  • 34. gringo234
    • 2010-03-14 20:43:23
    • Blokada
    • *.ptim.net.pl

    To taki PR ze strony RBR aby FIA zezwoliła na modyfikację silników Renault, o które RBR tak zabiega.

  • 35. nomadwcm
    • 2010-03-14 20:50:04
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    I o te silniki się najbardziej boję , tylko 8 na sezon , coś cienko to widzę.

  • 36. dsu1
    • 2010-03-14 20:58:43
    • *.CNet.Gawex.PL

    kolejnysezon owszem zgadza się ale czy uważasz że mają takie same wloty i inny osprzęt który w takim samym stopniu wpływa na to co się dzieje z silnikiem? i jeszcze jedno jaki na to mają wpływ inżynierowie z Renault którzy nie znają wielu aspektów które to mogą właśnie wpływać na silnik ? wydaj mi się że nie. Inżynier z Renault pracuje tam jak suchar nie znając do końca wszystkich danych on ma tylko zająć się obsługą danych i być może mapować silnik poza tym wszystko to wielka tajemnica RBR którą to mogło by wykorzystać Renault

  • 37. zibi15888
    • 2010-03-14 21:06:11
    • *.xdsl.centertel.pl

    a co wysiadło w bolidzie pietrowa??? ktoś wie???

  • 38. fabian
    • 2010-03-14 21:12:11
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Sam Petrov wysiadł :)

  • 39. freeqstyler
    • 2010-03-14 21:42:12
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @37.zibi15888 : Witia uszkodził zawieszenie na jednym z zakrętów.

  • 40. riqoor
    • 2010-03-14 21:48:23
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Petrov sam jest sobie winien. Z premedytacją ciął wszystkie tarki na torze, więc jak to się miało skończyć jak nie uszkodzeniem zawieszenia? Tylko ta jego mina jak wysiadł z bolidu - aż szkoda mi się go zrobiło, ale on naprawdę ma taki wyraz twarzy, że go lubię :D Taki jakiś swój jest...

  • 41. sever
    • 2010-03-14 21:52:00
    • *.centertel.pl

    w ferworze walki z Rubensem trochę ostro przejechał po tarce i wachacz prawego kołe się skończył

  • 42. marcin20
    • 2010-03-14 22:56:30
    • *.static.sitel.net.pl

    Niedobrze.

  • 43. zenobi29
    • 2010-03-14 23:10:31
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Osz ty w m...ę - SPISEK he he he

  • 44. lechart
    • 2010-03-15 06:06:39
    • *.olsztyn.mm.pl

    Jak pisali poprzednicy, silnik Ranault zastosowany w RBR, jest zmodyfikowany przez inżynierów RBR. Staje się przez to bardziej awaryjny i mniej trwały. Widać to było już w poprzednim roku. Dodając styl jazdy Vettela ............., silnik nie wytrzymuje. Każdy silnik można szybko zajeździć, jak się "wydusza" z niego maksymalne i większe niż przewidział konstruktor osiągi bez chwili przerwy. I bez awarii silnika, Alonso wyprzedził by Vettela......

  • 45. jfc
    • 2010-03-15 08:30:49
    • *.160.92.82

    @44 Jasne... Alonso wyprzedziłby Vettela. Dogonić to może by go dogonił, ale skąd wziąłby dodatkowe 50KM na wyprzedzenie go to ja nie wiem. Vettel był z przodu i cały czas kontrolował sytuację. Mówienie że Alonso by go wyprzedził jest tak oczywistą stronniczością, że zastanawianie się nad sensownością reszty posta 44 jest zwykłą stratą czasu.

  • 46. fotoman
    • 2010-03-15 09:20:21
    • *.172.178.146

    nie uważacie, że RB powinien dostać jakąś za stworzenie realnego zagrożenie na torze tym spaleniem oleju ?? mogło się to gorzej skończyć, niż skończyło - a na przyszłość może by inzynierowei bardziej uważali

  • 47. jfc
    • 2010-03-15 09:40:10
    • *.160.92.82

    Pewnie powinni, ale przecież na okrążeniu formującym wszystko było ok, na prostej startowej też. No i trwało to dwa razy po sekundzie. Tak łatwo by się z tego wykręcili że nawet nikt nie fatygował się interweniować. Co najwyżej przy jakimś następnym incydencie z udziałem RB łatwiej będzie wymóc jakieś sankcje,

  • 48. arthi
    • 2010-03-15 11:40:49
    • *.piekary.net

    44. lechart ciekawe jakim cudem by to zrobil, to sa porownywalne samochody, o ile vettela nie jest szybszy, ten chlopak jezdzi doskonale, o czym swiadczy chocby porownanie jazdy do jego kolegi z zespolu... na mokrym jest bezbledny, na suchym cisnie na maksa, az sie milo oglada!

  • 49. force-india
    • 2010-03-15 14:29:54
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    zall.... jakoś kubicy sie nic nie stało a piertow miał zepsute zawieszenie a nie silnik xD

  • 50. przemoziom99
    • 2010-03-15 20:13:33
    • Blokada
    • *.rzeszow.vectranet.pl

    może powinni wprowadzic jakieś przepisy dotyczące tego oleju aby temu zapobiec w przyszłości ?

  • 51. lechart
    • 2010-03-15 20:31:22
    • *.olsztyn.mm.pl

    48. arthi 45. jfc Alonso jest bez wątpienia najlepszym kierowcą w stawce. Te 50 KM ma w swoim samochodzie. Jjeżeli chodzi o kontrolę sytuacji, to było chyba odwrotnie. Natomiast jeżeli chodzi o drugą część mojej wypowiedzi, to wynika ona z obserwacji zeszłorocznych GP. Weber wie do czego zdolny jest silnik w RBR i dlatego tak nie "ciśnie". Trzeba myśleć perspektywicznie, sezon jest długi, silników tylko 8 na sezon.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo