kolejnysezon
Ostatnia aktywność
avatar
kolejnysezon

27.03.2010 08:38

0

Usunięty

avatar
kolejnysezon

27.03.2010 08:32

0

Usunięty

avatar
kolejnysezon

27.03.2010 08:26

0

Renault notuje kolejną porażkę. Spieprzyli i mam nadzieje że tak powiedzą

avatar
kolejnysezon

27.03.2010 08:21

0

61. Renault F1 Team Żal to to że taki znawca jak ty nie wqie że w Q2 kręci się najlepsze czasy z racji tego że tor jest bardziej nagumowany

avatar
kolejnysezon

27.03.2010 08:19

0

Usunięty

avatar
kolejnysezon

27.03.2010 08:16

0

35. Renault F1 Team To nie jest cenzura jak mam ochotę tak napisać to tak będzie napisane. Wiadomo o kogo chodzi. Jak masz jakieś problemy to mi się tu nie żal.

avatar
kolejnysezon

27.03.2010 08:11

0

No i wyszło na to że Renault jakoś nie zachwyciło tymi poprawkami. Szefostwo wypowiadało się że są na poziomie Mercedesa i kich. Tak samo Kubica. Pycha nie popłaca. A używanie jednego kierowcy do ustawiania 2 bolidów kończy się tak jak się skończyło dla Ruska

avatar
kolejnysezon

27.03.2010 08:07

0

Z racji swojej powinni komentować to co się dzieje na torze!!!!! Ale mnie irytowali. Kochanowski się nienadaje, a Borowczyk 30 min opowiadał jak Hamilton palił gumy żenada.

avatar
kolejnysezon

26.03.2010 19:40

0

I mam szczerą nadzieje że Reno wyjedzie na więcej kółek niż w ostatnich kwalifikacjach

avatar
kolejnysezon

26.03.2010 19:38

0

Jestem pewny na 70% że w pierwszej trójce będą kierowcy Ferrari i RBR. A na 90%, że trójka bez Webbera. Niby o czym te wyniki świadczą, że wszyscy jeździli z tą samą ilością paliwa? Mam nadzieje że Renault pokona przynajmniej Mercedesy i Buttona bo osiągi ich były na równym poziomie.

avatar
kolejnysezon

26.03.2010 14:06

0

Jestem dobrej mysli z faktu, ze jak dla mnie Rosjanin jest wolniejszy od Kubicy, nie 0.6 ale az 1 sekunde.

avatar
kolejnysezon

26.03.2010 13:36

0

68. lechu55 A ja jestem całkiem pewny że Maclaren przygotowywał się do kwalifikacji, bo jak wiemy wyprzedzanie jest trudne. RBR i Ferrari poza zasięgiem. Mam nadzieje że Renault wyprzedzi Mercedesa i Maca. Chociaż i te zespoły mają sporo nowinek

avatar
kolejnysezon

26.03.2010 12:57

0

63. m_bialek78 Na dobrą sprawę nic nie napisałeś konkretnego. Ja się dalej pytam gdzie widzisz rozwiązanie Renault, tą niby innowacje o której pisałeś ,,60. m_bialek78" Mi nie chodzi o Maclaren tylko o Renault o którym pisałeś

avatar
kolejnysezon

26.03.2010 12:28

0

60. m_bialek78 niby co na tym zdjęciu widzisz. Zeby mieć taki system trzeba przekonstruować monokok i przejść jeszcze raz testy zderzeniowe. A to że Robert ma największą szybkość na prostych dowodzi małej przyczepności aero.

avatar
kolejnysezon

26.03.2010 11:20

0

Gdzie te zmiany w Renult??/

avatar
kolejnysezon

25.03.2010 19:14

0

FI a raczej Sutil mieli b.d. taktyke na wyścig w Bahrajnie. Jakby nie dym i kolizja wyprzedziłby Roberta,Battona, MSC, i Webbera

avatar
kolejnysezon

25.03.2010 18:50

0

Fernando Alonso wygra rywalizacje z Vettelem na dłuższą metę. Zresztą co to za dziwne tłumaczenie że mieli defekt świecy. Jak coś się psuje to jak z okrążenia na okrążenie ten element się naprawia? samo?. Vettel jest szybki, ale już nieraz udowodnił że popełnia błędy. Nikt tego pewnie nie powie wprost, ale dużym prawdopodobieństwem jest że po prostu zajechał swój bolid. Niby dlaczego ta świeca padła, czyżby paliwko się przegrzało?

avatar
kolejnysezon

25.03.2010 17:26

0

Wpadka to jest, ale z faktu że mają ze wszystkich największy bak i nie wystarcza im paliwa na cały wyścig

avatar
kolejnysezon

25.03.2010 17:15

0

Swoją drogą ciekaw jestem ile ma pojemności bak Williamsa

avatar
kolejnysezon

25.03.2010 16:41

0

200 litrów przy 150 Renaul, łoł ! Ile ma ten silnik Cosworda koni?

avatar
kolejnysezon

25.03.2010 16:35

0

15. maniak300 Dlatego plany nie są już od dziś, tylko pewnie od jakiś 4 lat. Da mnie ten pomysł to bąba. Ktoś tu wspomniał i przyznam racje, tam są bardzo szerokie drogi i pewnie by padła liczba widzów oglądających zmagania na własne oczy.

avatar
kolejnysezon

25.03.2010 14:12

0

1. rabus30 Troche się mylisz. Wpadły wtedy na to rozwiązanie 3 ekipy. FIA nie podjeła decyzji o wycofaniu dyfuzorów i tym samym nie doprowadziła do zniknięcia jednej ze stajen. Jakby nie taka decyzja niebyłoby dziś GPM

avatar
kolejnysezon

24.03.2010 18:47

0

35. pz0 Nie wiem nie znam takich szczegółów. Jedno jest pewne, kto ma kasę ten rządzi. Tylko niech mi ktoś o Toyocie nie piszę. Byli w stanie wygrywać w tamtym sezonie, do momentu gdy już władze Toyoty nie zdecydowały o wycofaniu. A taka decyzja zapadła w połowie sezonu. Jakby nie uszkodzone auta które sprzedawali byliby jeszcze w F1 i pewnie utrzymaliby wysoki poziom. Mercedes wygrał rywalizacje z BMW i BMW musiało kapitulować, tak jak to zrobiła Honda

avatar
kolejnysezon

24.03.2010 17:53

0

Ta reklama zajmuje dużo miejsca,więc będą i duże pieniądze. Ferrari-dużo sponsorów=wyniki, Maclaren to samo, RBR- sponsoring to inna bajka ale, ale też pieniędzy nie brakuje. Mercedes dopiero zaczyna a boldem z tamtego roku ciągną dobre wyniki i w tym, zaczeło BGP brakować pieniędzy juz w tamtym roku, teraz powinni się powoli odbijać. Nie jest źle, bardzo dobrze dzieje sie w zespole. Będzie nacisk od sponsorów, bo wiadomo im wyżej zespół tym wiekszy procent osób które będą widzieć reklame i czas antenowy dłuższy. Liderów wyścigu częsciej się pokazuje.

avatar
kolejnysezon

23.03.2010 12:00

0

Jedyne zespoły które się jeszcze tak dobrze nie wypowiadały w perspektywie kolejnego wyścigu to tylko Ferrari. Tylko dlatego, że wygrali wyścig w Bahrajnie. Renault jest nastawione na coś więcej, bo jeszcze nie mają punktów. Mercedes, Maclaren, Williams, FI, RB, wszyscy mówią tylko jedno że będzie to dla nich lepszy wyścig. Może w Q3 jakieś zespoły zdecydują się na większą liczbę prób uzyskania dobrego czasu, niż to było ostatnio.

avatar
kolejnysezon

23.03.2010 11:43

0

Hm. dziwne rzeczy opowiada. Z tym tytułem to tez jakaś mało realna sprawa. Właśnie przyznał że jest gorszym kierowcą od Hamiltona. Twierdzi, że mają bolid lepszy od GP Mercedes, może mieć dużo racji z dlatego że takie wyliczenia dają inżynierowie w zespole. Jednym wyznacznikiem tego jest pierwsze Gp w tym roku, w którym Hamilton pokazał że jest lepszy od Mercedesów. W takim razie dlaczego Button miał problemy z Q3? I dlaczego był za wszystkimi bolidami za wyjątkiem Webbera, który swoją pozycje stracił na starcie przez dym z bolidu.

avatar
kolejnysezon

22.03.2010 18:56

0

2. kuczek Popieram, a co miał pokazać? miał bolid który miał przewagę nad prawie wszystkimi 1 sekundę. Nikt w Ferrari by go tam nie posadził jakby wiedział że bedzie słabszy niż rok temu

avatar
kolejnysezon

21.03.2010 20:02

0

30. Bari Może i wale byka, ale się nie chwale na lewo i prawo że mam same piątki w szkole z matematyki. Poniżej sa wyniki z Q3. 1. Sebastian Vettel 1:54.101 2.Felipe Massa 1:54.242 a według ciebie to jest pół sekundy przewagi. Dokładnie do Vettel miał przewagi 0,141. Nie przykładałeś się do matematyki, a 5 to może i masz ale za to, że się z tobą po lekcjach nauczyciel bawi.

avatar
kolejnysezon

21.03.2010 19:20

0

18. Bari ,, chodzi o qual, a nie tempo w race' Nie wiem czy patrzyłeś na kalifikacje ale Massa w ferrari stracił 0,1sekundy do Vettela, a nie 0,5. Chyba że nie wiesz ile to jest. To się nie wypowiadaj.

avatar
kolejnysezon

21.03.2010 18:15

0

15. rafam Głupi jesteś. Alonso jechał 33 kułka tuż za Velletem około 2 sekundy, wiec z kad wnioskujesz ze 0,5 s???

avatar
kolejnysezon

21.03.2010 17:45

0

Nie wiem czy nie wiecie ale jak sie przegrzewa silnik to paliwo idzie szybciej

avatar
kolejnysezon

21.03.2010 15:12

0

Myślę że hamilton nie wie co mówi. Ferrari co prawda jest blisko RBR ale nie aż tak daleko za nimi żeby być 0,5 s. Alonso jechał aż do momentu awarri jednostki Vettela, od 1-2sekund za nim. Według teori Hamiltona na 33 kółku, w momencie kiedy zepsuła się jednostka napędowa Alonso poinie być 15 sekund za nim a tak nie było

avatar
kolejnysezon

21.03.2010 01:35

0

Tak dam sobie ręke uciąć. 1 sekunda przewagi to nie jest pstryknięcie palca i już jesteśmy lepsi niż oni. GP Australii Ferrari bedzie sie bić z RBR i tyle.

avatar
kolejnysezon

20.03.2010 19:47

0

18. grzes12 Dzęki że mnie oświeciłeś. Zapomniałem pol positon w Belgii FI i potem drugie miejsce, doprowadził prawie to do tego że BGP przegrali mistrzostwo. No ale niestety bardziej urok drugiego miejsca FI podziałało na RBR który nie dogonił BGP. Może i Williams wygra jakiś wyścig, może Mercedes, FI albo Reno. Nie zmienia to faktu że tylko dwa zespoły będą walczyć o Mistrzostwo kierowców i konstruktorów. Takie zespoły pokazały swoje atuty w Bahrajnie. Jestem więcej niż pewny że tak już będzie.

avatar
kolejnysezon

20.03.2010 16:32

0

11. modafi 1 sekunda to przepaść i nic tego nie zmieni. Swoją drogą nie zdziwie sie jak drużyny takie jak Maclaren czy Mercedes ostro zaryzykują i ustaią przynajmniej jeden bolid pod kwalifikacje a nie wyścig. Przyczyną tego może być brak wymijania. W Bahrajnie wszyscy mogli być nastawieni na to żeby raczej ustawić bolid pod wyścig, po to żeby być z lepiej zachowanym ogumieniem szybszym w końcówce. Takie przykłady jak Webber czy Rosberg którzy nie byli wstanie wyprzedzić wolniejszych nawet (w przypadku Rosberga o 2sek.) bolidów, daje do myślenia

avatar
kolejnysezon

20.03.2010 15:45

0

1. grzes12 Z wyscigu na wyscig nie traci sie 1 sekundy przewagi. BGP miał mniejsza w tamtym roku przewagę a mimo to wygrał 6 pierwszych wyścigów. Kart już zostały rozdane. I jak w poprzednich latach bedą tylko walczyc 2 ekipy o majstra. Myslałem że uczycie sie troche na historii F1, było tak od 2000 r. Cudów nie będzie tylko dwie ekipy rozdaja teraz karty

avatar
kolejnysezon

20.03.2010 12:08

0

15. Musashi Napewno tak. I nie zdziwię sie jak ktoś bedzie dążył do tego żeby miał dobry bolid pomimo tego że sądze że jest cienki. Bo bez wyników nie bedzie oglądalności

avatar
kolejnysezon

19.03.2010 18:40

0

Tak tak wszystkim pasuje ten tor., Tak samo jak wszystkie 4 zespoły myslały że będą na równi, a tu w praniu wyszła aż 1 s straty. 0.2-0.6 jeszcze jakoś można odrobić w niewielkiej ilości wyścigów ale już 1 s to nie takie proste.

Przejdź do wpisu McLaren przed GP Australii

avatar
kolejnysezon

18.03.2010 22:13

0

10. Niespokojny Jak bedziesz kiedyś wklejał jakiś link to możesz sie zdziwić jak ci po piątej spacji nie doda postu. Wiem że to uciążliwe, nie moja to wina. Wystarczy znacznikiem przejechac po całym linku i zobaczyć gdzie sa dziury w postaci spacji i naciskać Backspace

avatar
kolejnysezon

18.03.2010 21:57

0

Informację to znalazłem na Francuskiej stronie i tylko są to moje domysły bo francuskiego nie znam a translatorowi nie ufam. Ale taka usterka daje do myslenia

avatar
kolejnysezon

18.03.2010 21:55

0

wiem że z innej bajki ale, popatrzcie h tt p:/ /i67.s erv img.co m/u /f6 7/12/07/06/50/so rtie10. jpg Zniszczone zawiszenie Red Bulla, co mogło powodawać problemy z wydechem i przegzanie czy usterke świecy. Być może RBR nie mówi całej prady, tylko próbuje ugrać coś w sprawie silnika? jak myślicie?

avatar
kolejnysezon

18.03.2010 21:28

0

Reno pytało sie FIA o swoj dyfuzor i dostało potwierdzenie że jest OK. A wogóle żaden team nie zdradza przecierz i nie zrobi tego jak jego dyfuzor jest zbudowany. Po drugie zauwarzcie że Ferrari i Reno miałona koncu sezonu poprzedniego ogrąmne problemy z nawet Q2, bo pracowali już nad swoimi nowymi bolidammi. Teraz jestem spokojny o Q3 dla Roberta a o Ferrari już nie wspomne. Widać że zawierucha związana z przejęciem Reno jakoś sie odbiła. Na chwilę obecną sytułacja jest stabilna a przyszłośćzespołu będzie zależeć od wyników i wydaję się że w Renault o tym wiedzą.

avatar
kolejnysezon

18.03.2010 15:35

0

17. chlebekf1 No własnie FIA wyraziła zgodę na stosowanie dyfuzora, a teraz mialaby cofnąć tą zgode. To jest jakaś organizacja i jeżeli by tak było że Reno wystosowało prośbę o sprawdzenie dyfuzora, po czym dostali zielone światło i po paru tygodniach dostali znów czerwone. To smiało magą oskarżyć FIA o złą prace i domagać się o odszkodwanie za stacony czas i pięniądzę. Nie wiem czy FIA czy osoba która wydawała opinię będzie na to chętna. Przypomina to sprawe dyfuzora z tamtego roku.

avatar
kolejnysezon

17.03.2010 20:28

0

17. gustavof199 Dokładnie, Renault i Red Bull są najkrótsze w stawce dzięki tym silniką, to jest jakaś przewaga. Jak dostaną pozwolenie na poprawę silnika i beda wstanie to zrobić bez zmiany paliwozerności to może być zysk w granicach 0,3 sek.

avatar
kolejnysezon

17.03.2010 18:03

0

23. masabitumiczna Dokąłdnie, patrzcie na takiego Buttona njszybszy na prostych i niepotrafił tego wykorzystać. Webber po Q3 można wnioskować że ma bolid lepszy od reszty o 1 sekunde co jest ogromną przewagą. Jak nie lubię Hamiltona to jakoś lżej się robi jak Button odstaje, gość miał problemy z wejściem do Q3. Uprzedzam od razu fakty nawet jak będą dwa tankowania to i tak jak ktoś pierwszy zjedzie do pit lane, tak cała reszta za nim, bo jeśli nie zjedzie to straci. Dwa pit stopy też nic nie dadzą

avatar
kolejnysezon

16.03.2010 22:37

0

Napisałem tylko że podobała mi sie jego wypowiedz, a ty mi tu rzucasz coś ni w pi... ni w oko

avatar
kolejnysezon

16.03.2010 22:35

0

6. kierowca a wogóle o co ci chodzi i o co w monitor plujesz

avatar
kolejnysezon

16.03.2010 22:21

0

Podobało mi sie w Kubicy że potrafił pochwalić sie wyprzedzaniem DLR i Buemiego, po czym dodał że nie liczy nowych zespołów jako wyzwania

avatar
kolejnysezon

16.03.2010 18:47

0

Historia się powtarza tylko dwa zespoły walczą w danym sezonie o majstra

avatar
kolejnysezon

16.03.2010 18:43

0

jakby nawet zjechali 10 razy to tak samo bedzie to wyglądało

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu