2021-06-05 GP Azerbejdżanu - Kwalifikacje 14:00
Poz. | Kierowca | Zespół | Czas | |
---|---|---|---|---|
1 | C.Leclerc | Ferrari | 1:41.218 | |
2 | L.Hamilton | Mercedes | 1:41.450 | |
3 | M.Verstappen | Red Bull | 1:41.563 | |
4 | P.Gasly | AlphaTauri | 1:41.565 | |
5 | C.Sainz | Ferrari | 1:41.576 | |
6 | L.Norris | McLaren | 1:41.747 | |
7 | S.Perez | Red Bull | 1:41.917 | |
8 | Y.Tsunoda | AlphaTauri | 1:42.211 | |
9 | F.Alonso | Alpine | 1:42.327 | |
10 | V.Bottas | Mercedes | 1:42.659 | |
11 | S.Vettel | Aston Martin | 1:42.224 | |
12 | E.Ocon | Alpine | 1:42.273 | |
13 | D.Ricciardo | McLaren | 1:42.558 | |
14 | K.Raikkonen | Alfa Romeo | 1:42.587 | |
15 | G.Russell | Williams | 1:42.758 | |
16 | N.Latifi | Williams | 1:43.128 | |
17 | M.Schumacher | Haas | 1:44.158 | |
18 | N.Mazepin | Haas | 1:44.238 | |
19 | L.Stroll | Aston Martin | -:---.--- | |
20 | A.Giovinazzi | Alfa Romeo | -:---.--- |
Leclerc ponownie szczęśliwie sięgnął po pole position
Charles Leclerc ponownie może mówić o niesamowitym szczęściu. Reprezentant Ferrari po raz drugi z rzędu sięgnął po pole position, a okoliczności w jakich to uczynił do złudzenia przypominały te sprzed dwóch tygodni w Monako. Tym razem jednak to nie on rozbił swoje auto w decydującej części czasówki.Sesja kwalifikacyjna do GP Azerbejdżanu rozegrana została w sprzyjających warunkach atmosferycznych. Na torze było sucho, ciepło i słonecznie. Warunki zmieniały się jednak z każdą chwilą, tym bardziej, że czasówkę aż czterokrotnie przerywano czerwoną flagą co wprowadzało dodatkowe opóźnienia.
W trzecim segmencie czasówki kierowcy postanowili strategicznie jeździć parami- Bottas przed Hamiltonem, Perez przed Verstappenem, a Leclerc przed Sainzem. Po tym jak kierowcy Mercedesa zaniechali szybkiego pierwszego okrążenia, Leclerc świetnie wykorzystał jazdę za tylnym skrzydłem Hamiltona i po pierwszym przejeździe dysponował najlepszym czasem.
Monakijczyk okazał się szybszy od Verstappena o przeszło 0,3 sekundy i niewiele więcej od swojego kolegi zespołowego. Gdy Lewis Hamilton w końcu wykręcił szybkie okrążenie zdołał jedynie zbliżyć się do czasu Leclerca na 0,2 sekundy.
Kierowcy AlphaTauri postanowili wyjechać na tor między przejazdami reszty kierowców. Pierre Gasly po dwóch sektorach był szybszy do Leclerca, ale ostatecznie stracił do niego przeszło 0,3 sekundy i uzyskał czwarty czas.
W końcówce na torze ponownie zrobiło się tłoczno, gdyż czołówka próbowała poprawić swoje czasy, ale sesja po raz czwarty została przerwana czerwoną flagą. Tym razem sprawcą przerwania sesji na sekundę przed upływem regulaminowego czasu był Yuki Tsundoa, który nie zmieścił siew trzecim zakręcie.
Jadący za nim Carlos Sianz również stracił panowanie nad bolidem, wyjechał na drogę ewakuacyjną i urwał skrzydło w swoim aucie.
Charles Leclerc po raz drugi z rzędu i po raz 9. w karierze sięgnął więc po pierwsze pole startowe. Monakijczyk nie spodziewał się takiego prezentu. Najpierw korzystając z tunelu aerodynamicznego za skrzydłem Hamiltona uzyskał świetny czas w pierwszej próbie, zupełnie jak dwa tygodnie temu w Monako. Później również podobnie jak w poprzednim wyścigu tyle że nie z jego winy na torze pojawiły się czerwone flagi uniemożliwiające rywalom poprawę swoich pozycji.
Na wszystkim z pewnością skorzystał również Lewis Hamilton, który do jutrzejszego wyścigu przystąpi przed Maksem Verstappenem i rewelacyjnie jeżdżącym w tym roku w kwalifikacjach Pierrem Gaslym.
Carlos Sainz czasówkę ostatecznie zakończył z piątym czasem przed Lando Norrisem i Sergio Perezem, który przed wizytą w Baku zapewniał, że powoli zaczyna dogadywać się ze swoim autem. Sprawca zamieszania z końcówki sesji, Yuki Tsunda był ósmy przed Fernando Alonso. Najwięcej na czerwonej fladze w Q3 stracił Valtteri Bottas, który dzisiaj zajął dopiero 10. miejsce.
Przebieg Q1 i Q2
Już po trzech minutach od rozpoczęcia kwalifikacji Lance Stroll poszedł w ślady Charlesa Leclerca i Maksa Verstappena i w zakręcie numer 15 urwał koło w swoim bolidzie.
FIA szybko wywiesiła czerwoną flagę, a George Russell mógł spokojnie powrócić do walki po wymianie jednostki napędowej, niewiele tracąc, gdyż przed czerwoną flagą czas okrążenia udało się ustanowić tylko Charlesowi Leclercowi.
W Q1 wszyscy kierowcy za wyjątkiem Hamilton i Bottasa, wyjechali na miękkich oponach. Ekipa Mercedesa postawiał na średnie. Warto również zaznaczyć, że po piątkowych treningach firma Pirelli postanowiła skorzystać ze swojego prawa i skorygować w górę ciśnienia w tylnych oponach, co nigdy nie ułatwia zadania kierowcom, którzy przy ustawianiu swoich aut wolą mniej napompowane ogumienie.
Po wznowieniu sesji, kierowcy mogli nacieszyć się jazdą przez tylko 4 minuty, gdyż zakręt numer 15 ponownie zebrał swoje żniwo. Tym razem w trudnym łuku nie zmieścił się Antonio Giovinazzi, a na torze pojawiła się druga czerwona flaga.
Na tym etapie sesji pomiarowe okrążenia ustanowiła dokładnie połowa stawki, a najszybsi byli kierowcy Red Bulla. Wśród pechowej dziesiątki, która stanęła pod presją pokonania szybkiego kółka w końcówce sesji znaleźli się obaj kierowcy Mercedesa.
Zawodnicy Mercedesa nie ryzykowali już przejazdu na średnim ogumieniu, w końcówce sesji zakładając miękkie opony. Podczas, gdy Max Verstappen spokojnie oglądał sesję ze swojego garażu, Lewis Hamilton zdołał wykręcić najlepszy czas.
Za jego plecami znaleźli się kierowcy Red Bull i Ferrari, a do Q2 oprócz Giovinazziego i Strolla nie przeszli: Mazepin, Schumacher i Nicholas Latifi.
Mimo iż miękka mieszanka w trakcie wyścigu nie będzie w stanie przetrwać zbyt wielu okrążeń, kierowcy w Q2 zgodnie postanowili z niej korzystać, skazując się na koniczność rozpoczynania niedzielnego wyścigu na takim ogumieniu.
Po pierwszym przejeździe w drugim segmencie czasówki najszybszym czasem dysponował Sergio Perez. Max Verstappen nie zdołał przekuć na swoją korzyść podciągania się z swoim partnerem zespołowym. Chwilę później wyjechał ponownie na tor i samodzielnie ustanowił najszybsze okrążenie, wyprzedzając Pereza o 0,005 sekundy i o 0,009 sekundy Lewisa Hamiltona.
W końcówce sesji wszyscy kierowcy podjęli jeszcze jedną próbę poprawy czasu, ale przeszkodził im Daniel Ricciardo, który rozbił swojego McLarena w trzecim zakręcie.
Na liczniku odmierzającym czas do końca sesji pozostało niespełna półtorej minuty, tak więc sesja nie została już wznowiona.
W takich okolicznościach awansować do Q3 nie udało się: Vettelowi, Oconowi, Ricciardo, Raikkonenowi oraz Russellowi.
Zdjęcia:
komentarze
1. tysu
Szkoda, bo znowu nie za bardzo jest pokazane prawdziwe tempo, przez te czerwone flagi. Ponownie końcówka, która mogła być naprawdę emocjonująca skończyła się po kilku sekundach.
Na starcie jednak obstawiam, że Max wyprzedzi Lewisa z łatwością biorąc pod uwagę, że Merc ma problem z dogrzaniem opon.
2. Slazak
Usunięty
3. Mayhem
Jeszcze parę weekendów i ten wielki "talent" i płaczek Max będzie przegrywał z Perezem, mało brakowało a Gasly by go złapał.
Lewis w gorszym bolidzie i beznadziejnym w ten weekend P2, wow.
4. kotwica
Brawo LEC, choc gdyby nie red flag VER na pewno zdobyłby PP. Mam nadzieję że łyknie HAMa na starcie.
5. Cadanowa
Brawo Ferrari, ale to co zrobil Hamilton mistrzostwo świata tak go... samochodem P2 przed Maxem który posiada najszybszy samochód w tym roku. Bottas mizernie jak zawsze. Tutaj krótka prosta startowa myślę na starcie nic się nie zmieni
6. MattiM
No i fajnie. Jutro znowu Verstappen pokaże Hamiltonowi jak się startuje i znowu go wyprzedzi.
7. Ziel5950
@5 Chyba Cie lekko ponosi.
Nigdy nie kwestionuje umiejętności Hamiltona ale jego P2 jest tak samo zasłużone jak P1 Leclerca.
Nie wiem co będzie jutro ale dziś skorzystał na cieniu aero Bottasa prawie tak samo mocno jak Leclerc na cieniu Mercedesów.
Punkty dają jutro, zapowiada się ciekawie.
8. Espen
Brawo Lewis! Jutro jak zwykle pokaże swój kunszt, swój geniusz i odniesie kolejne zwycięstwo, jeśli nie wydarzy się nic nadzwyczajnego na torze. To będzie kolejny pokaz siły ze strony Anglika
9. Cadanowa
@7 Merc ma najsłabszy bolid od momentu swojej dominacji, tym bardziej tor Merca patrząc na PP
10. Andrzej369
Leclerc najwięcej zyskał nie na czerwonej fladze, a na tym, że Mercedesy postanowiły zrobić 2 kółka rozgrzewkowe. Gasly w 1. i 2. sektorze był minimalnie szybszy, ale 0,3s straty w samym 3. sektorze (pomimo podciągania za Tsunodą) świadczą jak dużo na tym zyskał Charles.
Gdyby nie czerwona flaga to pewnie Max miałby P2, bo PP było po prostu poza czyimkolwiek zasięgiem.
Natomiast Mercedes poświęcił Bottasa, co tylko może potwierdzać jego rozstanie ze Srebrnymi Strzałami na koniec tego sezonu.
11. ringus
Szkoda trochę Gaslyego, mogło być PP i kolejne utarcie nosa RBR :) Leclerc wykorzystał idealnie sytuację na torze, Hamilton z Mercedesem grają w grę pod tytułem "zobaczcie jaką różnicę robi tylne skrzydło!" po czym wygrywa z Verstappenem, który chyba nie radzi sobie zbyt dobrze z maksymalną presją. Jest bardzo szybki, prawdopodobnie najszybszy w stawce, ale czegoś cały czas mu brakuje.
12. kiwiknick
Nikita, Daniel, Carlos, Lance, Charles, Yuki lubią pogłaskać bandę.
13. Ziel5950
@9
A Bottasowi też tak lizałeś dupe w Monako ? Czy już troche mniej ?
No tak, ma najsłabszy bolid albo może ujmijmy to inaczej, po prostu inni mają w końcu porównywalny bolid z Mercedesem i mogą walczyć.
Choć ja uważam, że tak naprawdę to trzeba jeszcze poczekać kilka rund by wyścigi wróciły na normalne tory. Jeśli znów będzie to samo co w Barcelonie, Portugalii itd no to nie będziemy mieli wątpliwości, które auto jest tak naprawdę lepsze.
A porównywać osiągi Bottasa do Hamiltona tylko dlatego, że niestety jeździ w tym samym zespole no to już jest skrajność. Do Williamsa go
14. berko
Daniel - największe rozczarowanie jak dla mnie.
Mega robota Leclerca i Hamiltona. Możecie pisać że Bottas ciągnął Hamiltona, a Leclerc jechał za Anglikiem, ale to jest strategia, część tej zabawy.
Maksowi mało łezka nie poleciała. Taki wspaniały weekend miał być, a tu klops póki co.
15. Ziel5950
@14
Ta, taka strategia, że Leclerc jechał swoje kółko nie myśląc o tym, że go ktoś pociagnie. Był to czysty przypadek, że znalazł się tak blisko pod sam koniec kółka.
Co do Merców się zgodze
16. Danielson92
Dosyć chaotycznie kwalifikacje, dla jednych szczęśliwe dla drugich pechowe. Leclerc szczęście i idealne wykorzystanie okazji. Hamilton wynik powyżej oczekiwań. Jest w słabszym bolidzie przed Maksem. Holender znów największym przegranym. Oczywiście miał w tym wszystkich dużo pecha. Czekam na tych, którzy stwierdzą, że Mercedes jest tu szybszy od Red Bulla:-D
Tak z innej beczki, gdyby tak było dziś w Mercedesie jak w Ferrari - Ham na P1, a Bottas w końcówce rozbija bolid i kończy sesje. Już widzę, jak Kotwica i inne asy piszą, sabotaż, sabotaż! :-D
17. Kormak
Ktoś mówił w wywiadach, że jest kompletnym kierowcą jak Hamilton? Ten kompletny prawie został pokonany przez zespół juniorski. Maks jest zdolnym kierowcą tylko tatusiowie mu psyche psują i widać to było jak rozwalił bolid podczas trzeciego treningu oraz na ważeniu.
18. Konradv15
Szkoda, że znów nie dojechali do końca. Aczkolwiek można było przewidzieć, że po takich wpadkach
w pierwszych dwóch sesjach mogą być takie niespodzianki więc trzeba starać się maksymalnie na każdym czystym kółku.
Korzyść z cienia aero jest tu tak duża (bodajże do 0,5s), że w sumie ciężko powiedzieć, kto ma jakie tempo. Zobaczymy jutro, przynajmniej jest gdzie wyprzedzać.
Tak czy siak LEC ma ewidentnie zdolność do wykorzystania możliwości jeśli tylko znajdzie na to jakąś mini lukę. Dobry jest skubany.
19. seb_2303
Alonso na w miarę przyzwoitym miejscu.
20. Jakusa
A gdzie był ten kunszt Lewisa w Monaco? :D Bottas go podciągnął, któremu zespół ewidentnie spowalnia bolid, bo przecież nie może znowu na torze ulicznym być szybszy od Króla F1. Liczę, że jutro spalą mu się styki na dredach i skończy wyścig po własnym błędzie.
21. kotwica
Usunięty
22. mirek8423
@21 A Ty piszesz w swoim pierwszym poście "... VER na pewno zdobyłby PP." Na pewno to jest trzeci a jak by się to skończyło to tego nie wiemy. Swoją drogą to też często zdarza Ci się pisac bardzo prowokacyjne komentarze i co teraz?
23. Mordynator
@20
Za to Max wcale nie był podciągany przez Pereza no nie?
24. Mordynator
Ale mnie rozwalają wszystkie te komentarze typu "Hamilton P2 tylko i wyłącznie dlatego że Bottas go podciągał na prostej".Ale za to Max który jechał w strudze za Perezem(było to ok 4-4.5 sekundy różnicy między nimi) to już nie był podciągany...
Gdzie tu logika bądź po prostu obiektywizm?
25. konewko01
@24 tu nie ma obiektywizmu. Albo jesteś TeamHam albo TeamVer. Nie ma pośrodku.
26. fly07771977
panowie jutro jest wyścig i się wyjaśni wszystko a dzisiaj polecam trochę spokoju
27. iceneon
@25 Ja bym raczej powiedział, że według fanów Maksia (tych niestabilnych psychicznie np. "szorujący po dnie") albo jesteś fanem Verstappena, albo zdychaj! Najśmieszniejsze jest to, że kolo był równie zażartym fanem Sebka, a gdy ten zawodził drugi sezon z rzędu to spalił jego wszystkie plakaty i postawił na Maksa. Ten kolo serio jest po czterdziestce, potwierdzone info.
28. Cadanowa
Żeby struga się udała musi być 6-7 sek, Ham miał w 2 sektorze straty 0,109 wiec nie mógł skorzystać z strugi był za blisko różnica między 3-4 za Bottasem
29. mirek8423
@20 jak byś oglądał dzisiaj tv to byś wiedział, że w Monako Lewisowi nie ustawili bolidu tak jak sobie tego życzył więc wiesz...
30. hubertusss
Nie zapominajcie, że Bottas podciągał Hamiltona. DO czego przyznał się Wolf. Co do Pereza niby wyglądało fajnie ale jak zwykle gdzieś się zamotał i będzie przebijał się do przodu. No właśnie czy będzie się przebijał czy znowu utknie?
31. Espen
Prawda jest taka, że mówienie o Leclercu że skorzystał z cienia Lewisa jest kompletną bzdura. Wystarczy popatrzeć na porównanie ich kółek. Lewis stracił w 3 sektorze do Charlesa 0.073 sekundy, więc pojechali tak samo. Zresztą Leclerc nawet był zbyt daleko , że móc coś osiągnąć. Po prostu - genialne kółko przyszłego mistrza świata.
32. weres
Alpha Tauri 0.1 sekundy za Lewisem, a fani maxa wciąż wierzą, że merc szybszy od RB... Bądźmy poważni... Kolejne kwalifikacje gdzie Max ma szybszy bolid od Lewisa i nie jest w stanie tego wykorzystać. Lewis był za blisko Valteriego, żeby w pełni skorzystać ze strugi. Jutro na starcie mercedes nie dogrzeje opon i Lewis spadnie w klasyfikacji, ze względu na ustawienia bolidu, ciężko mu będzie dbać o opony, szykuje się ciężki wyścig dla Lewisa i latwe zwycięstwo dla Maxa. No bo chyba ferrari nie ma jeszcze tempa wyścigowego?
33. Maciekwww111
Generalnie pomijajać wszystkie niby szczęscia przypadki itp..ktorych nie ma dłuzszą mete..ta kolejnosć cokolwiek mówi o.umiejetnosciach zawodników..ten tor wyrównuje szanse podobnie troche jak zla pogoda
34. Grellenort
Co do tego, że "szczęśliwie" zdobył pole-position to chciałbym zwrócić uwagę, że zanim pojawiła się czerwona flaga to LEC pierwszy sektor odpalił na purpurowo. Pierwszy minisektor z 2 części toru tak samo więc niewykluczone, że czas jeszcze by podkręcił - choć bez podciągnięcia na prostej byłoby ciężko (jechał pierwszy).
Dla porównania, HAM i VER minisektory z pierwszego segmentu toru w większości odpalali na żółto.
35. Micw
Max początek sezonu a już się spina jak stringi w d.....
Przyjdzie koniec sezonu, wzrośnie presja zobaczymy jaki z niego mistrz.....
Jeśli nie nauczy się pokory nigdy nie będzie miał tytułu
36. mafico
Mercmemdes taki suaby ojo joj oj gorsi od Haaasa :D. Komentarze fanbojów ubarwionego są żenujące
37. mirek8423
@36 żenujący to jest Twój komentarz, człowieku ogarnij się
38. maca
Gratulacje dla Leclerca, Ricardo zawiódł mnie okropnie.... Max był na 2 fioletach ale musiał przerwać....
39. XandrasPL
@38
XDDDD
Max przejechał 2 zakręt kiedy wyszła czerwona flaga
40. maca
Hamilton jutro pokaże, że jeździć trzeba umieć. Jutro Hamilton wygra znowu.
41. Skoczek130
Fani Hamiltona - Bottas lepszy wyraźnie od Hamiltona w Monako - zespół źle ustawił bolid Anglikowi. Hamilton dużo lepszy od Bottasa w Baku - geniusz Anglika i amatorka Fina. Verstappen oczywiście leoszy od Pereza i nie ma PP - oczywiście miał zdecydowanie najszybszy bolid i znowu zawalił szansę. Dla przykładu Leclerc zawalił w Monako, ale za to zrobił więcej, niż mógł czerwonym bolidem. Logika Kalego. XD
42. Luckyman
Jutro pewnie będzie kilka kolizji. Stawiam, że nawet na pierwszym kółku. Kwalifikacje ciekawe, ale wyścig będzie lepszy.
43. Krukkk
@41 Skoczek130. Nie wiesz, ze papier wszystko przyjmie?
Sezon dopiero rozpoczal sie, Mercedes wali w kulki ile sie da i sciemnia opowiadajac jakie to Oni nie maja problemy, ale nie przeszkodzilo to naiwnym puscic w eter bajki o najszybszym bolidzie RBR-Honda.
Najlepsze jest to, ze zero w tym logiki, merytoryki i analizy danych tylko tak po prostu: Bolid nr 33 jest najszybszy w stawce i koniec gadki.
Biedny Hamilton, kolejny sezon musi dwoic sie i troic w bolidzie odstajacym od czolowki. No, nie bez kozery zostal okrzykniety "Mistrzem Wszechczasow", bez Niego Mercedes szlifowalby dol tabeli.
44. Skoczek130
@Krukkk - najlepsze, że ci sami kompletnie nieobiektywni userzy będą wmawiać tobie nieobiektywizm. Ile było grzmotów po tym, jak wyraziło się zdanie, że Merc był dużo szybszy w Barcelonie (jak dla mnie mieli duży zapas w tempie wyścigowym nad RBR). I nie zdziwię się, jak dzisiaj też tak będzie. Hamilton niby nie ma tempa, ale jest zadowolony? Jakby faktycznie były problemy, to by zwał. Teraz chcą wymusić zakaz elastycznego tylnego skrzydła, bo nie chcą go produkować (ograniczony budżet itd.). Gra, gra i jeszcze raz gra. Trzeba jakoś zachęcić ludzi do oglądania. Kiedyś była zabawa z Ferrari, teraz z RBR. A i tak na końcu nokaut prezentuje Mercedes. Pzdr
45. mirek8423
@41 Piszesz tak: Fani Hamiltona - Bottas lepszy wyraźnie od Hamiltona w Monako - zespół źle ustawił bolid Anglikowi. Proszę obejrzyj GP Confidential odc.6 i tam jest powiedziane właśnie tak z czego teraz się naśmiewasz. No chyba, że dla Ciebie to też nie jest jakieś źródło informacji tylko plotki i jakieś pierdolamento. Masz swoją wiedzę jak widzę i takich ekspertów mądrali jest tutaj dużo.
46. BTX
Smieszne jak opowiada sie o tym, ze Leclerc zostal podciagniety, ale nikt juz nie patrzy na to, ze Ham dostal struge od Bottasa i tylko dzieki temu skonczyl tak wysoko.
47. FanHamilton
Brawo Leclerc i Hamilton ale wiadomo że Ver wygra.
1 Ver
2 Lec
3 Per.
48. Pajol
Nie rozumiem tych słów że Red Bull ma najszybszy bolid w tym sezonie , przecież jak by tak było ,to Perez był by w ścisłej czołówce, a jest daleko za Maxem i innymi bolidami, świadczy to tylko o tym że Red Bull nie jest szybki nie ma najlepszego auta jest trudny w prowadzeniu.
49. weres
Czyli najnowsza wersja urojen hejterow Lewisa jest taka że merc woli ukrywać swoje prawdziwe tempo celowo przegrywa kwalifikacje i wyścigi i zamiast pokazać swoje prawdziwe tempo to chce zdelegalizowac tylne skrzydlo rb... Chyba tylko Billa gatesa i reptylian brakuje w tych waszych teoriach spiskowych.
50. Krukkk
@49 weres. Nie przejmuj sie. Na koniec sezonu zobaczysz, ze Hamilton pobije rekordy Mistrza Schumachera (8 tytul) a Mercedes zgarnie kolejny dublet.
Siedz wygodnie na kanapie, obserwuj i nie zapomnij napisac: Dziekuje wrozbito Kruku.
Robie zrzut ekranu i przypomne ci na koniec sezonu.
51. XandrasPL
@48
Gasly i Albon kiedy RBR był daleko przed rywalami też nie robili przynajmniej tego 6 miejsca bo VETTEL/LECLERC tam byli przed nimi.
@Kruk
Dobra gościu. Ja też twierdzę, że Mercedes to wyciągnie ale nie gadaj głupot, że udają czy coś bo byli szybsi tylko w Barcelonie a w Portugalii troszkę szybsi. A jak nie ugrają na koniec sezonu napiszesz, że kierowcy dali ciała bo bolid był najlepszy.
Było 5 rund gdzie RBR był szybszy na trzech.
52. Krukkk
@Xandi.
"A jak nie ugrają na koniec sezonu napiszesz, że kierowcy dali ciała bo bolid był najlepszy".
Bzdura. Wypisywanie takich bajek jest Twoja domena-nie moja.
Popracuj nad sposobem wyslawiania sie. Glupio szczekac mozesz sobie do swoich rowiesnikow, o ile pozwola sobie na to.
53. XandrasPL
@Kruk
Tutaj każdy jest rówieśnikiem Mickiewiczu.
Ty napisałeś bajki o Hamiltonie w 2016 roku. Ty też jesteś tym artystą co musi się utrzymywać z podatków za sprzęt elektroniczny?
54. Krukkk
@Xandi. Kazdego traktuje jak rowiesnika, jezeli tylko potrafi zachowac kulture osobista i kulturalnie rozmawiac.
Ty nie wiesz co to znaczy i nie tylko ja w tym serwisie zwaracam ci uwage.
Wygrana Rosberga w sezonie 2016 odpowiednio podsumowalem, mam do tego prawo i jezeli nie zgadzasz sie z tym, to pozostaje ci to ignorowac.
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz