Konradv15
Ostatnia aktywność
avatar
Konradv15

10.10.2022 11:24

0

Porównywanie do "starych, dobrych" czasów wydaje mi się trochę chybione. Mamy teraz zupełnie inne konstrukcje, inne opony, co skutkuje dużo większą ilością wyrzucanej wody. Przez to - tor nadawał się do jazdy, ale widoczność była masakryczna. Dobrze to widać na onboardach jak mijali Sainza czy ten nieszczęsny traktor i porządkowych (jeden stał na torze!!). Jak dla mnie to sytuacja, która nie ma prawa się zdarzyć, szczególnie w takich warunkach. Teraz nic się nie stało, ale w przeszłości tak. I tak jest czerwona flaga więc niech poczekają aż kierowcy zjadą. Po prostu ryzyko jest bardzo duże, że zdarzy się tragedia. I po co? Przecież finalnie chodzi o ściganie, które samo w sobie jest niebezpieczne. Ostatnio mamy tylko sytuacje, że "prawie" coś się zdarzyło i niech tak zostanie, nie czekajmy do kolejnej śmierci czy kalectwa. Przecież Cały świat F1 jest w szoku i oburzeniu, jak ten traktor mógł stać na torze w takich warunkach. Wiem, że ciekawie się ogląda takie ekstremalna, ale trzeba pamiętać, że tam są ludzie, sportowcy. To nie jest gra surwiwalowa. Także jak dla mnie decyzje o wstrzymaniu i wznowieniu wyścigu były całkiem ok, może mogli trochę wcześniej wyjechać i zrobić kilka kółek za safety carem żeby rozjeździć tor. Ale wiadomo, w idealnym świecie powinna być możliwość po prostu przesunięcia wyścigu w czasie, skoro jest wiadome, że najgorsze warunki trafią prosto w czas wyścigu, a bolidy coraz mniej nadają się do ścigania w ekstremalnych warunkach.

avatar
Konradv15

02.07.2022 19:41

0

40. Nester81 Fajnie by było, zawsze to im ciaśniej w czołówce tym lepsze widowisko. Ale wątpię, w końcu RBR i Ferrari też nie stoją w miejscu, Merc musiałby wprowadzić jakąś spektakularną zmianę żeby ich dogonić. Tak w trakcie sezonu to raczej ciężko.

avatar
Konradv15

02.07.2022 19:35

0

28. Glorafindel Nie pisałem, bo w ogóle mało piszę. W jakim kraju by tak nie było, to wg mnie po prostu kibolskie zachowanie. W tym konkretnym przypadku jest to tym bardziej rażące ze względu na promowane postawy przez Hamiltona. WE RACE AS ONE heh.

avatar
Konradv15

02.07.2022 17:54

0

Carlos miał trochę szczęścia, na ostatnim kółku LEC zrobił spina, a VER trafił przez to na żółtą flagę. Ale mimo to SAI w końcu skleił dobre ostatnie okrążenie, co ostatnio nie wychodzi mu zbyt często. Fajnie, że w końcu zdobył PP :) No i fajnie, że Lewis tak walczy o dobre traktowanie, tolerancje i robi dramy jak ktoś choćby powie coś nie tak, a jego fani na trybunach zachowują się jak banda buców. Ciekawe czy to skomentuje, czy jednak liczy się tylko dobre traktowanie, ale "swoich"...

avatar
Konradv15

30.05.2022 12:07

0

Dobrze, że Sainz nie posłuchał swoich znakomitych strategow, bo wylądowałby za Leclerciem albo jeszcze dalej.

avatar
Konradv15

07.05.2022 18:11

0

@21 Dzięki, spróbuje.

avatar
Konradv15

07.05.2022 14:19

0

@19 Tak, można przełączać, ale pomiędzy różnymi językami.

avatar
Konradv15

07.05.2022 12:45

0

Offtop! Czy ktoś kojarzy co się dzieje z komentarzem na F1tv? Co wyścig testują nowych, ale gdzie jest Martin Brundle i David Croft? Czy już ich nie będzie?

avatar
Konradv15

14.12.2021 19:47

0

@37 Ta decyzja miała zapaść okrążenie wcześniej niż to się stało. Nagle zdecydowali nie puszczać i dopiero na następnym kołku faktycznie ich przepuścili. Było sporo czasu. Tak to przynajmniej wyglądało z onboardu Lewisa.

avatar
Konradv15

14.12.2021 13:36

0

Ja nie rozumiem spiny z "drukowaniem" mistrzostwa. Bo to, że ktoś miał mega fart to fakt, ale nie jakieś ustawki. Zdarzył się losowy wypadek - normalne. Wyjeżdża SC - normalne. Decyzja o nieoddublowaniu kierowców - dziwna decyzja, bo tutaj od razu zdublowani powinni być puszczeni, co w konsekwecji prowadziłoby do takiego samego finału. I tak właśnie to komentowali kierowcy, inżynierowie wyścigowi i dziennikarze F1. Późna decyzja o oddublowaniu kierowców - pokłosie poprzedniej, aby doprowadzić do należytego porządku. Oczyszczony tor, SC zjeżdża - normalne. Dlaczego niby miałby zostać do końca? Żeby komuś nie psuć przewagi? To tak nie działa, jest czysto - jedziemy. Wiadomo, że ktoś skorzysta, a ktoś straci - jak zawsze. Wszystko po prostu złożyło się niefortunnie dla Merca, ale to sztuczne przetrzymanie SC do końca pomimo czystego toru lub czerwona flaga (do której chyba za bardzo się ostatnio przyzwyczailiśmy) było by dopiero na siłę "drukowaniem". Więc tak naprawdę, gdyby wszystkie decyzje FIA były prawidłowe, mielibyśmy taki sam finał, jaki widzieliśmy. Problem jest taki, że ludzie patrzą na fakty z założoną wcześniej tezą i próbują je interpretować tak, by do niej pasowały. Z takim podejściem, faktycznie może to tak wyglądać, co nie oznacza, że jest tak w istocie :)

avatar
Konradv15

14.12.2021 10:06

0

Niektórzy się zachowują jakby to był pierwszy wyścig, w którym namieszał SC? Przez cały sezon jak tak przejrzeć zdobyte wygrane dzięki czystej przewadze szybkości bolidu, to jednak Ham ma więcej takich wygranych. Gdy tempo było zbliżone to częściej wygrywał Ver lub Ham popełniał blad. Ogółem nie powiedziałbym, że bolid RB był szybszy w tym roku. Nie liczę wyścigów gdzie ktoś z nich nie ukończył. To była tak zacięta rywalizacja, ze na szczęście umiejętności kierowców tez miały znaczenie. A Ham kilka błędów więcej jednak popełnił. Fartem, ale myśle ze wygrał lepszy (w tym sezonie).

avatar
Konradv15

13.12.2021 10:31

0

@46 to zobacz jak jeździł Senna, Prost, Schumacher czy nawet wyścigi z lat 00-09. Porównując do tego to Max w ostatnich sezonach jeździ łagodnie. Narzekacie, że nie było równej walki. A czy to wina sędziów, Maxa lub Redbulla, że Ham nie założyli na koniec świeżych opon? Przecież gdyby to zrobili to prawdopodobnie by wygrał i mieliby wszyscy równa walkę. Przede wszystkim zespół popełnił błąd i widać było po zachowaniu Toto, że oni tez obcym wiedzieli. A że były dziwne zagrywki ze strony sędziów? No były, tak jak i w całym sezonie. Mam nadzieje, że to się zmieni, ale tak czy siak na przestrzeni sezonu Max był lepszy i cieszę się, że wygrał, w końcu jakaś odmiana. A że miał farta? No wczoraj miał. I co? Wy - fani Hamiltona to akurat nie powinniście się oburzać, bo tyle szczęścia co mial Ham przez swoją karierę to jest jakieś wręcz nieprawdopodobne. Za ten rok wielki szacun dla nich obydwu. Byli totalnie poza zasięgiem, wszystko od początku toczyło się tylko między nimi. Widać, że są w swojej maksymalnej formie. Trochę szkoda, ze bolidy nie były bardziej równe, bo raz jeden odjeżdżał, raz drugi. Ciekawe co będzie za rok, może ktoś nowy w topie? :)

avatar
Konradv15

17.11.2021 11:52

0

To teraz RBR niech zrobi test nowego ?odkręconego? silnika na Perezie w Katarze i jak zadziała to w następnej rundzie zamontuje u Ver. Kurczę mam tylko nadzieję, że będzie jeszcze wyrównana walka w ostatnich rundach między kierowcami?

avatar
Konradv15

15.11.2021 12:06

0

@8 "A gdyby Hamilton nie osiągnął celu? A gdyby któraś że stron była pokrzywdzona? Wtedy też byłoby wszystko w porządku?" Gdyby tak było, to pewnie poleciałyby kary. Ale tak się nie stało. Sam nie wiem czy to było słuszne, że kara nie została przyznana. Myślałem, że dostanie. Tak czy siak, dzięki takim sytuacjom mamy ciekawy sezon, ale ta napinka w komentarzach jest trochę przegięta.

avatar
Konradv15

15.11.2021 11:06

0

Sędziowie nie mają z tym problemu. Kierowcy też nie. A na forum gównoburza i oburzenie... heh. Ja jako kibic chcę oglądać twardą walkę i to się właśnie dzieje. Pomyślcie o ile nudniejszy byłby ten sezon gdyby nie walki i kontrowersje między Ver i Ham.

avatar
Konradv15

25.10.2021 09:15

0

Ja mam wrażenie, że na twardych to merc był szybszy. Poza krótkimi momentami gdzie VER miał świeże opony a HAM stare, to merc ciągle odrabiał i gonił. Jak Max wyjechał na ostatni stint i Lewis jechał na starych oponach - odrabiał raptem 0,2s. Natomiast HAM po wymianie był dużo szybszy, a aż takiej różnicy w oponach nie było. Także dla mnie Merc był szybszy na twardych oponach chyba, ze różnica w wieku ogumienia była zbyt duża. Gdyby odwrócić strategie, to Max nie dogonil by Lewisa.

avatar
Konradv15

15.10.2021 22:15

0

@31 tak, racja, wiem o tym. Podaje to tylko jako przykłady, że Eko nie koniecznie oznacza elektryczny napęd. Kto wie co powstanie za 10 lat jeśli weźmie się za to także świat F1.

avatar
Konradv15

15.10.2021 01:53

0

Mhm, ale przecież F1 już się określiła, że do 2030 będzie neutralna względem śladu węglowego. I nie chodzi raczej o silniki elektryczne, bo to pewnie napęd przejściowy (szeroko wiadomo, że to nie jest wcale takie Eko) a o alternatywne paliwo syntetyczne. Koeningsseg np. Jeździ na etanolu i kombinują z wodorem. I chyba tego typu drogą pójdzie F1. No i spoko, bo być może będą to ciekawe silniki.

avatar
Konradv15

06.09.2021 12:46

0

Tor na pewno fajny z perspektywy kierowcy i dla widzów podczas kwalifikacji. Ale wyścig... cóż po raz kolejny pętla, gdzie trzeba być szybszym prawie o 3s żeby wykonać manewr. Ciężko to nazwać ściganiem. Ciekawe ile zmieni nowa specyfikacja w przyszłym roku. Tak czy siak, mamy fajną rywalizację między HAM i VER, mam nadzieję, że utrzyma się do końca sezonu :)

avatar
Konradv15

18.07.2021 18:23

0

@68 Dokładnie tak samo myślę. Skoro sędziowie przyznali winę to trochę dziwnie to wygląda, że jeden wygrywa wyścig, a drugi siedzi w szpitalu... Coraz więcej w F1 gry pozorów.

avatar
Konradv15

06.06.2021 19:53

0

Ale co Wy piszecie? Samo Pirelli określało żywotność opony na jakieś 40 okrążeń co też nie oznacza, że potem będą wybuchać... Stroll przejechał na nich 31, Max też coś koło tego, nie wiem może nawet mniej, trzeba by sprawdzić.

avatar
Konradv15

05.06.2021 16:41

0

Szkoda, że znów nie dojechali do końca. Aczkolwiek można było przewidzieć, że po takich wpadkach w pierwszych dwóch sesjach mogą być takie niespodzianki więc trzeba starać się maksymalnie na każdym czystym kółku. Korzyść z cienia aero jest tu tak duża (bodajże do 0,5s), że w sumie ciężko powiedzieć, kto ma jakie tempo. Zobaczymy jutro, przynajmniej jest gdzie wyprzedzać. Tak czy siak LEC ma ewidentnie zdolność do wykorzystania możliwości jeśli tylko znajdzie na to jakąś mini lukę. Dobry jest skubany.

avatar
Konradv15

15.04.2021 13:32

0

Patrzycie tylko na szybkość bolidu, a zespół dla kierowców to trochę więcej, to codzienna praca w korpo. RedBull jak widać jest dosyć toksycznym miejscem i ja w pełni rozumiem, że Daniel nie chciał po prostu w takiej atmosferze funkcjonować przez większość swojego czasu. Przecież sam doskonale zdawał sobie sprawę, że Renault ma gorszy bolid. Ale widać nie to było dla niego najważniejsze. Woli mieć dookoła siebie ludzi, którzy wspierają, a nie robią pod górę.

avatar
Konradv15

16.11.2020 11:36

0

Żeby wygrywać trzeba umieć wykorzystać potencjał i szanse. Sama szybkość nie wystarczy i to było pięknie widać w ten weekend na przykładzie Maxa. Na full wetach miażdżył konkurencje. Na interach pewnie merc by go doganiał, ale do tej pory gdyby dobrze pojechał miałby przewagę pitstopu. No szybki jest Max jak cholera, ale dalej zdarzają mu się błędy w liczących się momentach. Może w przyszłości się jeszcze tego nauczy, a może po prostu taki ma swój vibe. Hamilton pokazał klasę po raz kolejny. Gość ma wszystko i potrafi być najlepszy w każdych warunkach. To widać po całej jego karierze, nie tylko po tym wyścigu. Dziwne, że ludzie się podniecają jak raz mu coś nie wyjdzie. Fajnie, że Vettel się obudził, może nowe środowisko w przyszłym sezonie jeszcze da mu siłę na przyzwoite ściganie. Leclerc jak zwykle jakimś dziwnym trafem znajduje się w czołówce. No jest nieprzeciętny i wierze, że takich błędów jak na ostatnim kołku będzie robił coraz mniej, widać, że szybko się uczy. Sainz w mclarenie naprawdę fajnie jeździ. Średni samochód, a zazwyczaj jest wysoko w klasyfikacji. No i Perez, nie jest może w mojej topce najlepszych, ale jest wielu gorszych od niego na gridzie i nie powinien moim zdaniem tracić miejsca w formule.

avatar
Konradv15

16.08.2020 20:00

0

F1 coś musi zrobić, bo kierowcy nie mają jak ze sobą walczyć. MAG w jednym z najwolniejszych bolidów i na starych oponach stanowił problem przy wyprzedzaniu. To jak mają się ścigać kierowcy o zbliżonych osiągach? Mogą jechać jeden za drugim i tylko polegać na strategii. Oby bolidy za dwa lata pozwalały na więcej, bo trochę brakuje prawdziwej walki na torze i ciśnięcia na maksa zamiast zarządzania oponami przez 90% wyścigu.

avatar
Konradv15

15.08.2020 04:33

0

@7 Właśnie niestety tak to wygląda... Szkoda, bo miałem przeświadczenie, że tych 20 kierowców jest jednak ponad całą resztą. Przynajmniej więcej niż kilka dziesiatych.

avatar
Konradv15

14.08.2020 15:06

0

Dziwne dla mnie jest to, że już któryś raz przychodzi gość, który pierwszy raz siedzi w bolidzie F1 i kręci czasy bardzo podobne do stałych kierowców. Tak łatwo im się zaadaptować?

avatar
Konradv15

02.07.2020 14:41

0

Dla mnie najdziwniejsze jest to, że mówi o rasizmie gość, który od kilku lat jest numerem jeden w formule i zarabia najwięcej spośród wszystkich kierowców. Nikt mu nic nie odbiera przez kolor skóry i nikt mu nie zabronił w osiągnięciu tego wszystkiego. Więc WTF Lewis? :D

avatar
Konradv15

20.12.2019 20:41

0

@5 Vendeur Kurczę, pierwszy komentarz od dawna, który odnosi się do artykułu i z którym się w pełni zgadzam :) Do samego rankingu, wg mnie Bottas, Vettel i Russel nie powinni być w top 10 zdecydowanie. Pierwszych dwóch biorąc pod uwagę bolidy, jakie mieli do dyspozycji wykonali bardzo słabą robotę. A RUS właściwie nie da się ocenić.

avatar
Konradv15

23.09.2019 12:26

0

Nie no nie mogę tych komentarzy :D Wygrywa Merc, to źle i beka ze strategii Ferrari. Jak w końcu mają dublet dzięki m.in. dobrej strategii to też źle, bo co to za głupia strategia, że wygrywa VET. Hahaha. Przecież to też jest ich kierowca. Najważniejsze to mieć oba bolidy możliwie wysoko w klasyfikacji końcowej. A co do LEC. Tak, już widzę jak w analogicznej sytuacji bez marudzenia przepuszcza Sebę... Tak już jest, że w F1 nie wygrywa się tylko dobrym tempem. Różnie się układa i nie zawsze uda się wygrać. Dobrze się go ogląda na torze, potrafi pocisnąć niesamowicie, ale przegrywać to Charles nie umie. Strasznie marudzi i się frustruje. Tak samo było jak objechał go VER. Chyba zbyt szybko media chcą zrobić z niego legendę. Jeszcze daleka droga.

avatar
Konradv15

01.09.2019 15:12

0

@42 Xandras Ogólnie masz sporo racji. Tylko czy popełnianie/niepopełnianie błędów nie jest właśnie składową umiejętności?

avatar
Konradv15

01.09.2019 03:32

0

@17 TomPo A gdzie ja napisałem, że chodzi mi o Vettela? Przecież tak czy siak był wolniejszy i popełniał błędy. Czy 0,7 czy 0,000001s nie zmieni faktu, że był dzisiaj gorszy od Leclerca. Nie wiem o co Ci chodzi z tym doszukiwaniem się na siłę kto jest czyim pseudomaniakiem. W sumie to nawet nie mam ulubionego kierowcy, po prostu lubię F1. Twoje komentarze bywają żałosne.

avatar
Konradv15

31.08.2019 17:03

0

Nie ma co się tak jarać dużymi różnicami, bo to najdłuższy tor w tym roku. Przy takiej samej jeździe różnice będą różne ze względu na m.in. właśnie długości pętli. Niektórzy chyba nie rozumieją, że oni nie jeżdżą ciagle po jednym torze ;)

avatar
Konradv15

30.08.2019 23:13

0

To że RUS może być szybszy od KUB, jestem w stanie uwierzyć. Ale, że jakiś młodziak bez licencji, doświadczenia i obycia w bolidzie F1 ot tak jest od niego lepszy, to jak dla mnie nie jest możliwe. Albo faktycznie mają inne części albo Williams celowo daje ciągle Robertowi inny program testowania bolidu. W jednym i drugim przypadku jest to z ich strony perfidne, że nawet raz nie dadzą mu możliwości wskoczenia w tabeli przed drugiego kierowcę. Szkoda Roberta, tyle się nacierpiał i teraz jest w ten sposób traktowany. Ehh.

avatar
Konradv15

19.08.2019 20:20

0

@Amnes Dzieciak? W takim wieku, z takimi umiejętnościami, doświadczeniem i pozycją miałby zaczynać od zera jak debiutant? Skoro może stawiać warunki, to stawia, proste. Co w tym dziecinnego? Jak masz 10 lat doświadczenia i jesteś dobry, to zmieniając prace pójdziesz na juniora?

avatar
Konradv15

30.07.2019 10:28

0

@33 Grafii Czyli ci co wypadli i popełnili błąd są lepsi od tych, którzy błędu nie popełnili i bardziej zasługują na punkty... O kurde, co to za logika. Nie sądziłem, że ktoś napisze taką bzdurę. To może zamiast punktu za najszybsze okrążenie, powinny być punkty za efektowne wypadnięcie z toru? Przecież na pewno musiał bardzo się starać, ze aż wypadł...

avatar
Konradv15

23.07.2019 22:58

0

A może większość F1 jest ustawiona... Może celowym zabiegiem jest aż tak niska forma Williamsa, po to żeby potem wrócić do walki o wygrane. Może GR jest ustawionym przyszłym mistrzem świata w Williamsie, a RK takim VB. Stad też tak różne ich humory i podejście. Spektakularny powrót z młodziakiem i RK z taką historią to niezły temat medialny. Już chyba nikt w nich nie wierzy, dlatego był by to scenariusz tym bardziej chwytliwy. Tak sobie po cichu kombinuje, a bardziej marzę... ;)

avatar
Konradv15

16.07.2019 16:44

0

@29 ahead ALO-KUB.. Fajnie pomarzyć, pewnie stworzyliby fajny duet. Jednak Alonso w którymś wywiadzie niedawno mówił, że jeśli miałby wrócić do F1, to tylko do bolidu, którym można walczyć o mistrzostwo. Haas nie będzie w takim razie w kręgu jego zainteresowań. Bawcie się dalej :D Kto już ma pewne miejsce? Mercedes Lewis Hamilton ? confirmed Ferrari Sebastian Vettel ? confirmed Red Bull Max Verstappen ? confirmed McLaren Carlos Sainz ? confirmed Lando Norris ? confirmed Renault Daniel Ricciardo ? confirmed Alfa Romeo Kimi Raikkonen ? confirmed Haas Racing Point Toro Rosso Williams

avatar
Konradv15

07.07.2019 18:36

0

Na koniec i tak nikt nie będzie pamiętał ani rozważał, dlaczego jeden kierowca jest wyżej w klasyfikacji od drugiego. Czy to TO, awarie, błędy, pech czy umiejętności. Liczy się po prostu całokształt.

avatar
Konradv15

02.07.2019 19:26

0

@14 Dokładnie. Jeszcze przed chwilą większość narzekała, jaka ta F1 jest teraz nudna, przewidywalna i bez walki na torze. Jeśli sędziowie będą rozdawać kary w tego typu sytuacjach na pograniczu, będzie przecież jeszcze nudniej. Dobrze widzieć, że niektórzy chcą walczyć na torze o pozycje, w końcu to wszyscy chcą oglądać. Dodatkowo ta decyzja nie była jakoś mocno kontrowersyjna. Ale to wynika pewnie z tego, że każdy kibicuje innym zawodnikom, więc nie tyle chodzi o samą karę, a ewentualnie komu ma ona być przyznana.

avatar
Konradv15

02.07.2019 13:15

0

Wczoraj ogladałem gp Belgii 2010. Analogicznych manewrów było ze 3 i w żadnym nie było nawet wszczęte dochodzenie...

avatar
Konradv15

28.06.2019 12:39

0

@3 belebub Piszesz, że opierasz się na liczbach. A do ilu liczb, które mają wpływ na bolid masz dostęp? To co widzisz to jest jakiś marny ułamek całości, wyciąganie wniosków na ich podstawie ma się nijak do rzeczywistości. Możesz sobie coś tam pogdybać, ale nie jesteś w żaden sposób obiektywny, ani niczego nie możesz być pewny. @6 Mission Winnow Skoro tak jest jak piszesz, to jakim cudem ktokolwiek był w ogóle zainteresowany zatrudnieniem go jako kierowcę, nie wspominając o tym, że chodzi o kierwocę F1. Bo Orlen i pinioooondze, tak? Myślisz, że to jedyny dostępny driver wnoszący kasę? Jeśli tak by było, wzięliby kogokolwiek innego, ale sprawnego. Pomyśl też, że oni nie podjęli decyzji, bo tak im się zdawało i czytali portal o f1, jak Tobie. Prowadzili na pewno dużo rozmów, badań, testów itd. Ale nie, gość z forum wie lepiej. Jakby nie było, będę mu mocno kibicować. Możliwe, że jest po prostu gorszy od RUS. Ale jest też możliwe, że w innych warunkach by go objeżdżał. Chciałbym bardzo zobaczyć go jeszcze w jakimkolwiek innym zespole, bo póki jest w Williamsie ciężko być choć trochę obiektywnym.

avatar
Konradv15

25.06.2019 00:06

0

Heh, ciekawe myślenie niektórzy mają. Ktoś osiągnął sukces, dopasował się najlepiej do istniejących warunków, to trzeba go ukarać... Równać należy w górę, nie w dół. Dlatego jest zasada 107%, a nie 93% względem Williamsa.

avatar
Konradv15

11.06.2019 21:39

0

@61 Nie miałby szans go wyprzedzić. W czystym powietrzu nie mógł odjechać, wyprzedzić jest raczej o wiele trudniej... plus presja itd. Nie było szans, wolał dojechać niby pierwszy i się pouzalac troszkę.

avatar
Konradv15

11.06.2019 18:17

0

@58 Jaka wina? Czego ma dotyczyć? W takiej sytuacji jeśli nie dochodzi do zderzenia to najwyżej można palcem pogrozić.

avatar
Konradv15

10.06.2019 18:50

0

VET popełnił błąd w momencie przecięcia szykany. Czy za to należała mu się kara? Nie. Za przestrzelenie zakrętu nie zbiera się kar. Później był już tylko pasażerem w aucie. Aczkolwiek tak się złożyło, ze wyrzuciło go przed inny bolid, blokując go. Nie wiem czy kara była słuszna, ale Lewis zasłużenie wygrał. Wygrywa ten co popełnia mniej błędów, a VET błąd popełnił i już mniejsza o to w którym momencie. Znów HAM był po prostu lepszy.

avatar
Konradv15

27.05.2019 09:58

0

Co on tak jęczy, większość stawki była w identycznym położeniu, ale dobry kierowca wie, że lepiej dojechać do mety niż zniszczyć wyścig sobie i koledze.

avatar
Konradv15

27.05.2019 09:50

0

@1 TomPo Nikt nikogo przy TV pod pistoletem nie trzyma. Nie da się czytać Twojego biadolenia pod każdym artem. Przecież nic nie stoi na przeszkodzie, żeby zrobić sobie przerwę na jeden wyścig czy tylko kątem oka zerkać na live timing. Jakie jest Monako każdy wie i nikt tego nie zmieni. Ja i tak nie wyobrażam sobie F1 bez tego wyścigu. Co do Lewisa, nie przepadam za tymi jego wyważonymi gadkami pod publikę, raczej nigdy nie powie co naprawdę myśli, ale w tym wyścigu po raz kolejny pokazał, że jest kierowcą idealnym. Przy takim stanie opon, pod ciągłą presją od VER, na takim torze nie popełnić żadnego błędu... Jest wymiataczem. No i na koniec jak nie odpuścił Maxowi w szykanie, ale jednak nie doprowadził do rozbicia. Tak, to też było rozegrane po mistrzowsku.

avatar
Konradv15

25.05.2019 19:23

0

@Vendeur Chodzi mi tylko o to, że ludziom zbyt łatwo przychodzi ocenianie innych nie znając tła. Z jakiegoś powodu my jesteśmy tu, a stratedzy Ferrari w padoku. Wątpie żeby ktoś z tu obecnych sprawdziłby się lepiej. Co nie zmienia faktu, że odwalają niezły cyrk i pare osób wypada wymienić.

avatar
Konradv15

25.05.2019 18:40

0

To Mercedes będący w znacznie lepszej pozycji wyjeżdża jeszcze na koniec dwoma bolidami, a ci czekają na pewniaka... Jeszcze w sytuacji gdy i tak wszyscy w tym sezonie maja z nich polewkę tym bardziej powinni dmuchać na zimne. Bolid z kierowca na top3 zostaje na p16. Brawo.

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu