komentarze
  • 1. Maximus2
    • 2021-05-23 20:50:03
    • *.146.1.118.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Dramatyczny weekend wykonaniu Mercedesa i już zaczyna się płacz a to a to o skrzydło a to a o kwalifikację.

  • 2. hubos21
    • 2021-05-23 20:50:10
    • *.dynamic-ww-01.vectranet.pl

    Toto zjedz Snickersa

  • 3. konewko01
    • 2021-05-23 20:55:49
    • *.8.79.132.ipv4.supernova.orange.pl

    No boli dupa, ale spokojnie, następnym razem będzie lepiej.

  • 4. kiwiknick
    • 2021-05-23 21:01:06
    • *.dip0.t-ipconnect.de

    Ciekawe rozwiązanie.
    Zepsułeś czasówkę konkurentom, zostajesz ukarny.

  • 5. yaiba83
    • 2021-05-23 21:39:21
    • *.153.149.46.ip.sptelek.com.pl

    On by się do PiS`u nadawał. Jak nie wygramy to musimy kwalifikacje powtórzyć. A tak serio - pierwszy raz w Mercedesie musi się w tyłkach palić i to poważnie.

  • 6. Del_Piero
    • 2021-05-23 22:00:04
    • *.telekomunikacjawschod.pl

    Jak mówił klasyk: "Trzeba anulować, bo przegramy". Ta sprawa wypadku Leclerca jest naprawdę męcząca. Raz do roku zdarza się coś takiego i od razu raban. Lodu.

  • 7. lucasdriver22
    • 2021-05-23 22:56:03
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Ciekaw jakby śpiewał jakby to Bobbas się rozbił

  • 8. Aeromis
    • 2021-05-23 23:11:04
    • *.adsl.inetia.pl

    Bez wątpienia taki przepis rozwiązywał by prawie wszystko, bo zawsze jeszcze mógłby to zrobić kumpel z zespołu. :)

  • 9. sliwa007
    • 2021-05-24 07:09:44
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    8. Aeromis
    Nie muszę grzebać tak daleko, wystarczy przejrzeć ostatnie newsy o nielegalnych skrzydłach by zobaczyć jak wszyscy w kółko powtarzają o wspieraniu Mercedesa przez FIA, "bo dopuścili DAS", "bo nie zabronili DAS" itd. Ale o tym jak krok po kroku zlikwidowali przewagę Mercedesa w kluczowych obszarach to już nikt nie pamięta.

  • 10. sliwa007
    • 2021-05-24 07:13:26
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Wpisałem nie pod tym newsem co trzeba, oczywiście moja odpowiedz dotyczy czego innego.

  • 11. hubertusss
    • 2021-05-24 08:31:52
    • *.17.172.2

    Toto szkoda, że nie domagałeś się tego jak kilka lat temu Rosberg wywołał flagi. Było to o wiele bardziej naciągane niż w przypadku Leclerca gdzie nikt o zdrowych zmysłach nie pomyślał nawet, że to specjalnie.

  • 12. hubertusss
    • 2021-05-24 08:34:38
    • *.17.172.2

    @9 Mercedes jak inni korzystał z przywilejów fia. Testy opon aktualnym samochodem w roku 2013 bez kary. Spalanie oleju, zabawa z ciśnieniami w oponach. Każdy zespół kombinuje. A niestety fia przymyka oko czy daje fory każdemu. To samo tyczy się kierowców. Gdzie inni dostawali kary za powrót w zakręcie w nieregulaminowym miejscu. To Hamilton we Włoszech wyjechał nawet tyłem w nieregulaminowym miejscu i kary nie było. Tak więc nie ma co się użalać. Bo każdy zespół kombinuje i jak dobrze z fia gada to jakoś tam się załatwia.

  • 13. iceneon
    • 2021-05-24 11:12:35
    • Blokada
    • *.hdsl.highway.telekom.at

    Ciekaw jestem jak byście to skomentowali, gdyby powiedział to szef innego zespołu.

  • 14. hubertusss
    • 2021-05-24 11:46:59
    • *.17.172.2

    Ano tak, że przepis jest głupi. Każdemu może zdarzyć się wypadek. Zwłaszcza gdy walczy się o czasy. To też jest kwestia strategii. Musisz pocisnąć od początku. Bo potem wszystko może się zdarzyć. Wystarczyła by żółta flaga i po ptakach co też nie raz miało miejsce. Toto z Hamiltonem ostatnio dużo politykują a powinni bardziej się przyłożyć do roboty.

  • 15. Krukkk
    • 2021-05-24 11:58:39
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    Toto, domagaj sie od FIA i F1, zeby wprowadzil zapis mowiacy: Wygrawac ma tylko i wylacznie bolid nr 44.

  • 16. GTR
    • 2021-05-24 13:25:26
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Ciekawostka:
    Od 2023 roku FIA, na prośbę Mercedesa, dopuści do homologacji inne zespoły, pod warunkiem, że będzie to Mercedes.

  • 17. Vendeur
    • 2021-05-24 14:06:35
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Be sensu pomysł. To jest po prosty czynnik przypadku i tyle. Już lepszym rozwiązaniem byłoby umożliwienie przejechania jednego pełnego okrążenia, gdyby taka czerwona flaga pojawiała się na koniec i zakłócała drugi przejazd.

  • 18. hubertusss
    • 2021-05-24 15:42:09
    • *.17.172.2

    Można przedłużać wtedy o 5 minut aby wszyscy zdążyli zjechać i ruszyć ponownie z nowymi oponami lub rozpocząć nowe kółko. Tylko takie wypadki to też element strategii i ryzyka. Zostali nagrodzeni ci, którym pierwsze kółko wyszło.

  • 19. mariok77
    • 2021-05-24 15:53:12
    • *.

    @5, @6 Pewien Bolek z powodzeniem zastosował ten manewr w czasie głosowania nad strajkiem w 1980 r.
    Tak więc cytując klasyka " Nie chcem, ale muszem " sprostować wasze posty.

  • 20. andymoore
    • 2021-05-24 15:53:20
    • *.comarch.com

    Mowa tu o niezwykle rzadkiej w tym sporcie (bo nie wiem jak w indy) sytuacji. Niemniej jakiś sens ma to co gada. Z tym że i tak w sytuacji gdzie kierowcy z różnych teamów walczą o tytuł "na żyletki" to można by w sumie poprosić wingmana o walniecie w bandę...

  • 21. mariok77
    • 2021-05-24 15:56:06
    • *.

    LEC zrobił w szykanie portowej klasycznego VER

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo