komentarze
  • 1. darek20081
    • 2019-10-03 17:56:21
    • *.syrion.pl

    super by bylo poznac nowe zespoly i rywalizacje z czołówce :)

  • 2. XandrasPL
    • 2019-10-03 18:03:59
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    2 lub 3 nowe zespoły? Super sprawa. Campos w tym sezonie F3 jako zespół zdobył tylko 5 punktów (3 bolidy) XD. W F2 mają Aitkina i już dobrze sobie radzą. Czy ich stać na F1? Na sezon lub dwa na pewno chociaż był już jeden zespół z Hiszpanii, który zarzekał się, że ma kasy jak lodu na kilkanaście lat startów.

    Ciekawe jakie silniki. Może Seata ale to chyba już VW jest niż Seat. Nie wiem.

    Jeszcze SMP Racing chce mieć swój zespół w 2021. Pewnie skład Sirotkin-Schwartzman.

  • 3. Raptor202
    • 2019-10-03 18:17:42
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Mam nadzieję, że stawka się powiększy. 20 bolidów to dla mnie jest absolutne minimum, a przecież jest kilku kierowców, którzy zasługują na fotel w F1, a obecnie brakuje dla nich miejsca, choćby wspomniany w artykule Wehrlein.

  • 4. saint77
    • 2019-10-03 18:42:57
    • *.

    Cale szczescie dla Williamsa.
    Bedą mieli z kim powalczyc na torze przez pierwsze 3 wyścigi. Potem ich odstawią o sekundę.

  • 5. Raptor202
    • 2019-10-03 19:05:00
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    @4 Ja mam nadzieję, że w 2021 roku Williamsa już nie będzie, tylko jakaś ekipa, która ich przejmie.

  • 6. goralski
    • 2019-10-03 19:19:48
    • *.137.6.246

    Przydałby się jakiś fabryczny typu Porsche czy tam inne Audi/BmVW

  • 7. seybr
    • 2019-10-03 19:38:05
    • *.btk.net.pl

    @6 mógł by ale po aferze spalinowej raczej nie wejdą. Sporo kasy stracili i jeszcze stracą.

  • 8. ds1976
    • 2019-10-03 20:29:45
    • *.ksi-system.net

    Byle weszli ścieżką wytyczoną przez Haas, a nie Caterham czy Manor.

  • 9. PatiMat
    • 2019-10-03 20:41:03
    • *.play-internet.pl

    Ekstra. Nowe zespoły, więcej kierowców. No jeżeli zmiany w 2021 będą "fajne" to może być niezła walka ;D

  • 10. Andrzej369
    • 2019-10-03 20:47:15
    • *.mt.pl

    Żeby nie był to taki HRT.

  • 11. XandrasPL
    • 2019-10-03 20:52:43
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @8

    Haas poszedł ścieżką zespołu, który nigdy nie osiągnie niczego.

    Dzięki Ferrari nie byli za Manorem w tym sezonie 2016 kilku sekund. Kupują od Ferrari wszystko co można. Dosłownie wszystko. 2018 roku identyczny bolid jak Ferrari 2017. W tym roku męczą się z oponami jak Ferrari przez połowę sezonu. Taki zespół nigdy nie zostanie mistrzem. Jeśli zaczną się zbliżać niezależnie od sposobu to Ferrari ich ukróci.

    McLaren odszedł od silników Merca bo wiedział, że na ich silnikach majstra nie będzie. Teraz podobno jest przepis, że muszą być wszędzie jednakowe silniki. Jednak dalej uważam, że można tam manipulować. McLaren na Mercu oczywiście, że poprawi wyniki ale czy zacznie pokonywać Merca? Raczej nie. McLaren stracił Hondę i się sfrajerzyli. RedBull wygrał życie bo mają niezależnego dostawcę. Podobno nie chcą aby Honda robiła własny team.

    Dlatego uważam, że szybciej mistrzostwo zdobędzie jakimś cudem Renault niż McLaren na silnikach Merca. Nie mówię o lepszych wynikach w trakcie, których jakiś zespół będzie piął się w górę bo oczywiste, że McLaren może wrócić do pierwszej trójki nawet ale za jakiś czas, daleki czas to Renault będzie walczyło o mistrza z Mercem a nie McLaren. Chyba, że Merc będzie serio fair.

    I wyczytałem, że to CAMPOS był głównym promotorem zespołu HRT w 2010 roku. To w 70% byli oni. Reszta to byli udziałowcy, sponsorzy którzy chcieli wejść w biznes.

  • 12. XandrasPL
    • 2019-10-03 20:54:58
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    PS: Tak McLaren upokarza Renault na tych samych silnikach zapewne ale to dlatego, że Renault i tak o nic nie walczy a dając to samo im wiedzą co u nich szwankuje a szwankuje bolid, który spisuje się dobrze na Monzy i w Montrealu.

  • 13. belzebub
    • 2019-10-03 21:06:53
    • *.centertel.pl

    @11 Zapominasz o jednym, dzisiaj Mercedes może spokojnie dostarczać Mclarenowi swoje silniki, bo Mercedes osiągnął taki poziom zaawansowania, którego Mclaren nie jest w stanie sprostać. Porównaj sobie wydatki, infrastrukturę, zasoby ludzkie obu zespołów to zobaczysz jaka między nimi jest różnica. Nawet jeśli Mclaren w ostatnich wyścigach osiąga całkiem niezłe wyniki, to i tak Mercedes będzie o krok, dwa przed nimi. Mclaren co najwyżej będzie mógł walczyć o 3 pozycję, no może drugą, ale nie od razu. Dlatego Mercedes nie musi używać żadnych sztuczek, żeby celowo obniżać osiągi dostarczanych silników, proste. Wszystko inne to po prostu teorie spiskowe.

  • 14. Fanvettel
    • 2019-10-04 15:18:32
    • *.230.122.177

    Te dwa zespoły są potrzebne . Oby sie udało.

  • 15. Vendeur
    • 2019-10-04 16:44:11
    • *.

    @ 7. seybr

    Gdybyś tak jeszcze zastanowił się nad tym, co piszesz i zrobił to z sensem...

  • 16. SpookyF1
    • 2019-10-05 09:35:15
    • *.hotelkuracyjny.vectranet.pl

    2 nowe zespoły? Byłoby suuuper.
    2 dodatkowe zespoły? Bez sensu. Punkty zdobywa tylko 10 bolidów, poza tym mamy dominację 3 zespołów, reszta robi tło.

    Dzięki 2 nowym zespołom może udałoby się przełamać hegemonię Wielkiej Trójki. Ale dodanie 2 teamów, kolejnych 4 bolidów do dublowania, to bezsens. Już kierowcy maja problem z tłokiem na torach.

    Wyeliminować 2 najsłabszych i zastąpić 2 nowymi. Zacna idea. Dodawać 4 kolejne auta? To nieporozumienie jest,

  • 17. jamszol
    • 2019-10-05 14:18:27
    • *.dynamic.mm.pl

    Nowych zespołów powinno być nawet 10 - niech robią kwalifikacje i do wyścigu wchodzi pierwszych 10 zespołów . Powinni mieć także możliwość testowania samochodów na wybranych kliku torach o każdej porze roku

  • 18. seybr
    • 2019-10-07 15:39:48
    • *.btk.net.pl

    @15 czego ty nie rozumiesz. Grupa VW jest udupiona po aferze spalinowej. VW już zapłacił miliony, toczą się kolejne sprawy. W Polsce to przeszło jako ciekawostka, ale na zachodzie płacą i będą płacić odszkodowania. Kolejnym takim kanciarzem jest BMW.
    Zresztą VW musiał by zbudować silnik, wątpię aby byli wstanie zrobić dobry silnik w krótkim czasie.

    @16 żeby walka miała jakiś sens, musiał by być to zespoły fabryczne. Musiał by mieć swoje silniki. Rozwiązanie w kwalifikacjach, dwóch najsłabszych nie wchodzi do wyścigu, czy tam czterech. W wyścigu może brać udział 20 stka. Williams jakie miał by oszczędności na częściach haha.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2019 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo