gery141
Ostatnia aktywność
avatar
gery141

12.05.2020 15:51

0

Trochę się czepiasz, ale generalnie masz rację ;) Może uznajmy, że zmiana barw na te cywilne też jest zmianą? W końcu w czerwonym już chodzić nie będzie, a Charles tam zostaje :) W tej chwili nie wiadomo, co zrobi Seb. Mówi się właśnie o tych dwóch opcjach, ale możliwa jest trzecia, czyli zakończenie, a także czwarta - niespodzianka.

avatar
gery141

04.05.2020 08:56

0

Piszemy, bo to oficjalne wydarzenie w martwym okresie. Może ostatnio nie wyglądało to najlepiej, ale wczoraj było czysto i bardzo ciekawie. Jest wiele lepszych wyścigów wirtualnych, ale też nie idziemy w esport, tylko w to, co jest od F1. Z tą wagą to nie do końca tak jest. Możesz popatrzeć, jak wyglądają polscy kierowcy, jak zmienił się Brendon Leigh i tak dalej. Oni też ćwiczą. Zresztą miałem okazję poznać pewną kobietę, która zdobyła wicemistrzostwo świata jako opiekun jednej drużyny esportowej i oni tam też stawiają na przygotowanie fizyczne, jak nie wszyscy to już spora część. Lepsze ciało funkcjonuje lepiej w każdych warunkach. Akurat motorsport ma ten plus, że można odwzorować ruchy. To nie jest Fifa na padzie, tylko normalna kierownica, gaz i hamulec. To nie są "te złe gry", tylko zawody. Akurat rano słuchałem podcastu kolegi z polskimi esportowcami i powiedzieli, że nie chcą być postrzegani jako ludzie "innego rodzaju" w motorsporcie czy na innej drodze do niego, tylko jako esportowcy. Temat rzeka :)

avatar
gery141

01.05.2020 12:58

0

Jest na pewno na stronie formula1game com. Kliknij "more news" i tam będzie ten przejazd z wszystkimi okładkami. Nie mam jak dodać galerii z całością, a nie chciałem robić tego w formie zdjęć w tekście, bo nie wiem jak strona zareagowałaby.

avatar
gery141

08.04.2020 11:32

0

Nie tylko Ferrari, od którego najwięcej kupuje Haas. Oprócz tego jest Mercedes, który sprzedaje sporo głównie do Racing Point, a także Red Bull, który może się kłócić, że oni "sprzedają" swoje części do AlphaTauri. Tak naprawdę każdy producent silników, w większości związany z jakimś dużym zespołem (Renault zostanie samo, więc nie liczę), produkuje mniej lub więcej elementów dla tych mniejszych. Niektórzy biorą sam silnik (jak Williams), inni skrzynię w zestawie, a inni pół samochodu. Natomiast tak, większe zespoły mogłyby wydawać więcej, by móc przeznaczyć środki na produkcję i oprócz tego mieć normalną pulę dla siebie. Czy da się to zrobić tak, by nie kupić przewagi - nie odpowiem, ale tam nikt nie prosi o coś z powodu bycia szlachetnym :)

avatar
gery141

07.04.2020 17:51

0

Ściganie się w drugą stronę na wielu torach nie przejdzie. Pobocza i inne elementy bezpieczeństwa (w uproszczeniu) są często zaprojektowane w konkretny sposób, dla jazdy w jedną stronę. Potrzebne byłyby zmiany, żeby FIA zgodziła się na jazdę w drugą stronę. Ani Red Bull Ring, ani Silverstone nie pasują mi do tego. Nawet w F1 2019 widziałem, że w kilku miejscach byłoby niebezpiecznie przy niewielkiej pomyłce, po głowie chodzi mi odwrotne Copse.

avatar
gery141

05.04.2020 11:09

0

YT, FB, Twitter, na pewno będą wrzucać około 21. Na YT już jest zaplanowane, można ustawić powiadomienie. Chociaż ja polecam oglądać ogólną transmisję i słuchać Lando z Twitcha. Jeśli będą mieć wspólny kanał głosowy to żaden komentarz nie przebije rozmów kierowców.

avatar
gery141

13.03.2020 20:47

0

Mamy problem, bo sami Hiszpanie nazywają siebie "torem". Mamy na myśli organizatorów, ale jak ktoś chce być super poprawny, to też się może do tego przyczepić. Stosujemy pewne uproszczenia i nie wiem czy trzeba to tłumaczyć, szczególnie w odniesieniu do tytułów lub gdy sama organizacja określa siebie w taki sposób. To nie jest pismo prawnicze. Ja będę o tym pamiętał, w porządku, ale nie podobają mi się wstawki w stylu "dziennikarstwo... :(". Równie dobrze mógłbym napisać "myślenie... :(", "ułatwianie sobie życia... :(". Jest okej, gdy zwracacie uwagę, my wszystkiego nie wyłapiemy, bo to niemożliwe.

avatar
gery141

28.02.2020 15:51

0

Wczoraj Ocon nie powiedział zbyt wiele, podobnie wcześniej Budkowski. Jest bardzo dużo wypowiedzi i trudno nad wszystkim nadążyć. Ten komentarz zauważyłem dopiero po wrzuceniu Ricciardo, było sympatycznie i nawet coś ciekawego padło. Niestety z niektórych wypowiedzi nie da się nic skleić od razu, czasem trzeba poczekać na rozwój sytuacji, kolejnych rozmówców, ale zdarza się tak, że ktoś nie zdradzi nic, odpowiedzi są nijakie, ogólne i wtedy to odpuszczamy.

avatar
gery141

20.02.2020 09:45

0

Dziękuję!

avatar
gery141

19.02.2020 17:07

0

To zazwyczaj są zestawy czujników, RP chyba często coś takiego tam montuje. Natomiast nie jestem stuprocentowo pewny.

avatar
gery141

19.02.2020 10:10

0

Na "prezentacji" Renault byli juniorzy i wśród nich Zhou, który jest rezerwowym. Natomiast pozostali chyba nie robili żadnych zdjęć z innymi kierowcami niż wyścigowi, dlatego Alfa fajnie postąpiła dla Roberta i Tatiany. Inna sprawa, że póki co tylko Alfa zaplanowała czas dla trzeciego już na testach.

avatar
gery141

12.02.2020 15:32

0

Testowe, a auto w częściach jeszcze.

avatar
gery141

11.02.2020 12:51

0

Jasna sprawa, ale tak powiedział :)

avatar
gery141

10.02.2020 14:04

0

Gwiazdka jest, dodaliśmy.

avatar
gery141

30.01.2020 11:05

0

FIA musiała wydać takie oświadczenie, żeby ludzie nie dopytywali. Do GP Chin jeszcze sporo czasu, ale ten wirus to nie jest byle co. Nie chodzi o sensację, ale o pokazanie, że nie olewają sprawy.

avatar
gery141

21.01.2020 15:28

0

O zmianie wiem, ale w Polsce (czy też języku polskim) nadal dopuszczalne jest używanie Holandii.

avatar
gery141

21.01.2020 13:25

0

Tak podali, sprawdziłem. To pewnie wynika ze sposobu liczenia, może prezentacji danych, bo zapewne jest to dodanie wszystkich wyścigów. Przejrzę to jeszcze. Natomiast bierzcie pod uwagę, że to ma dobrze wyglądać i ludzie, którzy w oglądalności siedzą, na pewno mają czego się czepiać.

avatar
gery141

01.01.2020 17:40

0

Tak, np. Twitter Orlenu, Instagram Roberta, jest w paru miejscach.

avatar
gery141

09.12.2019 11:10

0

Nie wprowadzaliśmy żadnych zmian, dlatego coś musi być nie tak. Natomiast spróbujemy jakoś to rozwiązać, chociaż nie ukrywam, że trudno rozwiązuje się problem, którego nie widać. Możecie nawet wysłać jakieś screeny, np. do mnie w wiadomości na Twitterze (@grzjazienicki) czy jakkolwiek do redakcji.

avatar
gery141

09.12.2019 11:10

0

Nie wprowadzaliśmy żadnych zmian, dlatego coś musi być nie tak. Natomiast spróbujemy jakoś to rozwiązać, chociaż nie ukrywam, że trudno rozwiązuje się problem, którego nie widać. Możecie nawet wysłać jakieś screeny, np. do mnie w wiadomości na Twitterze (@grzjazienicki) czy jakkolwiek do redakcji.

avatar
gery141

09.12.2019 11:07

0

Na jakiej przeglądarce macie takie problemy i od kiedy? Opiszcie coś więcej. My ich nie mamy, dlatego jesteśmy zaskoczeni i nie wiemy co się stało.

avatar
gery141

09.12.2019 11:07

0

Na jakiej przeglądarce macie takie problemy i od kiedy? Opiszcie coś więcej. My ich nie mamy, dlatego jesteśmy zaskoczeni i nie wiemy co się stało.

avatar
gery141

07.12.2019 20:51

0

To, że zrobił coś niesamowitego, jest jasne i pisałem już o tym. Nie chciałem tego powielać i wciskać tutaj, szczególnie, że poświęciłem mu chwilę po GP Abu Zabi.

avatar
gery141

03.12.2019 14:42

0

Dziękuję!

avatar
gery141

02.12.2019 19:50

0

Przy poprawianiu zjadłem, ale dzięki :)

avatar
gery141

17.11.2019 22:06

0

Podium pewne.

avatar
gery141

17.11.2019 21:19

0

Lewis na P7, ale jest takie zamieszanie, że nie dopisałem :) Różnica kilku tysięcznych, na to wychodzi. Widzę, że ludzie ćwierkają o możliwej karze dla Sainza, ale nie ma jeszcze oficjalnego dokumentu na FIA.com i z tego co widzę tu i tam, oficjalnie się jeszcze tym nie zajmują. Trzeba czuwać. Oby nie padła strona Federacji tak jak w Austrii :)

avatar
gery141

05.11.2019 13:12

0

W porządku :)

avatar
gery141

05.11.2019 11:45

0

Nie, nie opieram się na opiniach nikogo, bo wtedy nie byłyby moje. Mam taką zasadę, że jeśli sprawdzam inne treści, a już szczególnie te robione po polsku, to dopiero po tym jak napiszę swoje, żeby nawet podświadomie nie napisać czegoś podobnego, nie zasugerować się. Robię notatki w trakcie weekendu i coś z nich potem sklejam. Zresztą kilka razy zdarzyło się, że zrobiłem sobie jakąś notatkę, a potem któryś dziennikarz coś podobnego wstawił np. na Twittera :)

avatar
gery141

24.10.2019 00:10

0

Wiadomość o strefie DRS była wrzucona jakoś około 15-16. My też mamy swoje życia. Ja dowiedziałem się o Renault wychodząc po jakichś 10 godzinach robienia różnych rzeczy i dopiero teraz wróciłem i zaczynam pisać. Zazwyczaj jesteśmy dostępni, ale czasem się nie da, nie jesteśmy robotami.

avatar
gery141

23.10.2019 18:07

0

Faktycznie, jest lepsze słowo :)

avatar
gery141

11.10.2019 04:57

0

Tak, było kilka niedzielnych kwalifikacji, kojarzę GP Japonii 2010, częściowo GP Australii 2013 (przeniesiono Q2 i Q3), GP Stanów Zjednoczonych 2015 :)

avatar
gery141

09.10.2019 19:51

0

Vettel napisał listy z przeprosinami do Whitinga i Todta. Wtedy FIA argumentowała, że to dało możliwość do wyjątkowego nierozpoczynania postępowania dyscyplinarnego. Grozili też, że następnym razem ktoś (a na pewno Seb) może mieć problemy. Tutaj wygląda na to, że Gunther szedł w zaparte i może się faktycznie doigrać.

avatar
gery141

24.09.2019 14:20

0

Śliwa Słabszych w walce o tytuł, ale dobry tekst Ci wyszedł :D Dzięki :) Kruk Czemu niby mam pisać sponsorowane? Tego nie łapię.

avatar
gery141

24.09.2019 13:02

0

Ja nie muszę być obiektywny, gdy piszę coś swojego, ale wy też nie musicie się zgadzać z moją opinią :) To jest trochę inna forma, jest więcej swobody. Jeśli jest bliższe to dlatego, że nie wygrywa (tytułów), a ja wolę wspierać słabszych. Dominacja Mercedesa pewnie trochę się udziela, ale nie dlatego, że to Mercedes, tylko dlatego, że to długa i konkretna dominacja. Gdybym miał powiesić jeden plakat nad łóżkiem i miałbym wybór Charles czy Seb to wziąłbym tego pierwszego, więc nie wiem skąd ten Vettel :) Zdarzało mi się krytykować jednego i drugiego w tym roku, chyba częściej właśnie Seba. Natomiast w newsach celowo nie piszę nic subiektywnie, bo to ma być czysto informacyjna forma. Nie ukrywam, że czasem coś ma inny wydźwięk i wtedy nie jestem zadowolony. Tylko nie wiem czy da się tego stuprocentowo uniknąć. Przytaczając niewygodną statystykę, np. z oponami z 2018 roku, wiedziałem, że jest to trochę szpilka w Mercedesa, ale gdybym jej nie podał, to byłoby to nienapisanie wszystkiego. Zwracajcie uwagę, ja do komentarzy zaglądam, szczególnie tych na samym początku. W newsach ma być informacja, w innych formach jest miejsce na opinie. Co do długości - jest dłużej niż ostatnio. Akurat zrobił się grubszy temat, który pochłonął wszystko. Omówienie wszystkiego w formie mówionej to jest przynajmniej 30-40 minut, w formie pisanej naprawdę dużo dłużej, dlatego trochę wybieram najciekawsze, najgłośniejsze rzeczy. Jeśli nadal będą się pojawiać komentarze, że za mało, to coś pomyślimy, ale nic nie obiecuję, bo są też inne obowiązki, a F1 pochłania mi wiele czasu.

avatar
gery141

21.09.2019 19:12

0

Nic nie miało prowokować żadnej burzy, każdy widział jak wyglądała sytuacja. Burza i tak jest średnio co kilka dni od lutego, nie potrzeba kolejnych :) Wszystkie narzędzia, oprócz tych, które ma tylko FIA, sugerowały, że zdążył. Nie tylko światła na torze, one mogą być zawodne. Niestety zawiodły też te, za które ludzie płacą. Ostatecznie decydujący głos ma FIA. Nikt nie napisał, że stało się to na pewno, a sam Robert w aucie myślał, że zdążył. Potem stwierdził, że nie. Wszystko macie napisane. Szkoda usterki, ale to element gry. Natomiast elementem gry nie jest już sytuacja, w której to kierowca informuje inżyniera, że ma tłok przed ostatnim zakrętem. Można było tego uniknąć.

avatar
gery141

20.09.2019 11:58

0

Były te 3 niedociągnięcia, poprawiłem je. Pod koniec coś tam przeredagowałem i już nie wyłapałem, że nie wszystko było usunięte. Powinno być już okej.

avatar
gery141

09.09.2019 18:04

0

Tekst jest skończony i przemyślany. Do tej pory starałem się, żeby były mniej więcej takiej długości i tym razem nie chciałem stawiać nikogo przed gigantyczną ścianą tekstu. Jeśli chcecie, żeby były dłuższe, gdy namnoży się tematów, to w porządku. Po niektórych wyścigach można byłoby gadać i gadać, ale wyszłoby tego naprawdę bardzo dużo i przez to trochę się powstrzymałem. Może niepotrzebnie. W każdym razie, akurat takie uwagi mnie cieszą. Zobaczymy co przyniesie Singapur, jeśli będzie sporo tematów to je poruszę.

avatar
gery141

09.09.2019 00:44

0

Jak dla mnie to się nie wyklucza. Wjechał innemu kierowcy pod koła. Był w trudnej sytuacji i to go trochę usprawiedliwia, ale nie oczyszcza. To co zrobił Vettel jest dużo gorsze, to jasne. Szczerze mówiąc, podejrzewam, że doczekamy się instrukcji, które może i będą niczym wyjście i sprawdzenie samemu, ale będą dawały bezpieczeństwo. Kto wie, może zawiodły flagi, był zbieg okoliczności i wyszedł trochę "post racing incident". Natomiast nie wiem czy przekonacie mnie, że wjazd bokiem na linię wyścigową i to w miejscu, w którym jedzie się tak szybko, bez pewności, że jest czysto, nie jest nieodpowiedzialny. Jutro, czyli dzisiaj :), pewnie coś jeszcze o tym napiszę.

avatar
gery141

06.09.2019 12:48

0

Bardzo dziękuję!

avatar
gery141

02.09.2019 19:06

0

Taaak, dzięki, swoje się w oczy niestety nie rzuca :)

avatar
gery141

01.09.2019 00:25

0

Złe słowo było o mnie i zawsze może być, byle było kulturalne i trafne. Akurat tym razem obu tych rzeczy zabrakło. Uznaliśmy, że lepiej to schować, bo to nie czas i miejsce. Są ważniejsze rzeczy niż kolejność postów i to nie ze względu na to, co ktoś o nas napisze.

avatar
gery141

30.08.2019 14:04

0

Co do tabeli - robienie strony to kompletnie nie moja bajka, ale komentarz widziałem i przekazałem.

avatar
gery141

29.08.2019 16:43

0

Takie puszki jeszcze na Węgrzech były dostępne w motorhome Haasa, nic na to nie poradzę :)

avatar
gery141

05.08.2019 16:51

0

Opinia, która jest opinią, nie faktem, czyli nie każdy musi się zgadzać. To nie news :) Pewnie jest wiele osób po obu stronach, ale to już sporo. Lewis miał bardzo mocną pozycję, a teraz wskazuje się też na kogoś innego. Swoją drogą, wczoraj ocenił siebie na 8.9/10, Max nie podał liczby. Zgodzili się, że 10 nie jest do zrobienia. Może ktoś o tym pisał, ale wg mnie na newsa to się nie nadaje, dopiszę tak o.

avatar
gery141

30.07.2019 18:21

0

@33 Ja nie muszę dowartościowywać Roberta, bo on tego nie potrzebuje. Mógłbym wprost go zapytać, ale to tak oczywiste, że się ośmieszę. Nigdzie nie padło, że to cieniasy. W tych warunkach pomylić mógł się każdy, więc uniknięcie tego jest osiągnięciem. Cieniasy to prędzej ci, którzy mylą się często, ale to i tak wybitni kierowcy. Chcesz, żeby Williams inaczej zdobył punkty, skoro to jedyny sposób? W tym wyścigu zasłużyli ci, którzy błędów nie popełnili lub popełnili małe wtedy, gdy mogli. Wleczenie i F1 to większa bzdura. Jechali na tyle na ile pozwalał bolid i limity toru.

avatar
gery141

29.07.2019 12:05

0

Tak, 1.88. Williams też poniżej 2 sekund, 1.99 u Roberta.

avatar
gery141

12.07.2019 17:06

0

Zaraz je zmienię.

avatar
gery141

06.07.2019 14:39

0

Przesadzacie. Informacja nie była ze złego źródła - w tym samym miejscu pisze chociażby Hughes. Zresztą sam McLaren, odnosząc się za pierwszym razem do informacji, nie powiedział, że wszystko to zupełna nieprawda i nie podał żadnych szczegółów. Takie zamieszanie się po prostu zdarza, ale prawdopodobnie coś jest na rzeczy i jakoś te ich więzy się poluzowały. My przecież nie cieszymy się, że tak się to rozwinęło.

avatar
gery141

04.07.2019 00:47

0

Będą rano, miały być wcześniej, ale tak wyszło. Nie chciałem wstawiać tych z internetu, wolałem dać swoje.

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu