komentarze
  • 7. atomic
    • 2010-10-28 11:05:15
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    może za pośrednictwem portalu złożymy berniemu życzenia urodzinowe .

  • 8. GrzesB
    • 2010-10-28 11:11:55
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @7 chcesz mu życzyć spokojnej emerytury czy co? :D

  • 9. frog
    • 2010-10-28 11:27:27
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Słuchajcie. Skoro Toyota (jak słyszałem) zrobiła model na 2010 sezon, który mógłby dać im walkę o Mistrzostwo Świata,czyli walczyłaby z np. Ferrari. Połóżmy teraz przed sobą wszystkie bolidy, ale bądźmy zainteresowani ferrari. Ma ono przewagę nad Toro Rosso ok.2 sekund. Nie jest możliwe, by TR tak sie poprawiło, by zniwelowło tą stratę. Wydaje mi się, że czeka nas ciekawy sezon. Stawiam, iż najlepszym miejscem Lotusa w 2011 roku będzie 6 , HRT 8 , a Virgina 10.

  • 10. pjc
    • 2010-10-28 11:39:15
    • *.244.91.2

    Trudno ocenić czy dadzą radę się poprawić.
    Wykupienie projektu Toyoty to z pewnością jakiś krok z ich strony.
    Pozostaje pytanie - czy oby na pewno udany?

    Nasunęło mi się skojarzenie z sytuacją z przeszłości kiedy to Simtek tworzył projekt dla BMW, który potem został wykorzystany przez ekipę Andrea Moda( jedną z gorszych w historii F1). Następnie po niepowodzeniu w 1992r. na bazie włoskiej stajni utworzono Bravo team Espana (podobno nawet testowali). Tu z kolei po śmierci założyciela i wycofaniu ekipy, projekt wykupił Simtek i w sezonie 1994 wprowadził zmodyfikowany model z 1992 pod symbolem S941.
    Jak to wyglądało to kilku z tu obecnych chyba pamięta.
    O dziwo w ówczesnym projekcie uczestniczył także Adrian Campos pierwotny założyciel HRT.


  • 11. michal669
    • 2010-10-28 12:05:35
    • *.chello.pl

    Ten bolid Toyoty, w tym sezonie, wygrywałby. Sami mówili, że mieli ponad 40 docisku więcej. Jak HRT przejmie cały plan konstrukcyjny tego bolidu i przygotuje przeciętną poprawkę na model 2011, to może być ciekawie.

  • 12. Fox_
    • 2010-10-28 12:19:56
    • *.chello.pl

    Na pewno by wygrywał, rozgromił by wszystkich, rzucił na kolana RBR i Ferrari, a Schumacher zmieniłby team. Dajcie sobie na wstrzymanie...Ten bolid nigdy nie ujrzał toru wyścigowego więc wiecie o nim tyle co ja o zeszłorocznym grzybobraniu...

  • 13. michal669
    • 2010-10-28 12:51:46
    • *.chello.pl

    Najlepiej zablokować komentarze na stronie. Po co o czymś pisać, skoro nie ma się pojęcia o grzybobraniu.

  • 14. Fox_
    • 2010-10-28 12:53:52
    • *.chello.pl

    Faktycznie przepraszam za zachowanie odrobiny rozsądku znawco okresów godowych waleni w zatoce Hudsona

  • 15. pawelzp
    • 2010-10-28 14:12:40
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Aż się zarejestrowałem na tej stronie żeby to skomentować. Witam wszystkich ;) A teraz do rzeczy. Co to za brednie że Toyota miałaby najlepszy bolid w tym sezonie. Skoro byli tacy szybcy to czemu się wycofali? To mi przypomina rozmowy z początku podstawówki. "A ja mam super ekstra rower za 150000 złotych. Ale Ci nie pokażę"

  • 16. RentonB
    • 2010-10-28 14:21:49
    • *.tbcn.telia.com

    Honda tez sie wycofala i miala bezkonkurencyjny bolid przez 1 polowe sezonu.

    Nie zapomnijcie ze kanal-F i podwojny dyfuzor beda zabronione

  • 17. Fox_
    • 2010-10-28 15:59:55
    • *.chello.pl

    Co dla Ciebie jest już teorią, że każdy wycofujący się zespół posiada bezkonkurencyjny bolid? Z tą Hondą to też nie tak do końca, ale nie rozdrabniajmy się. Nie popadajmy w skrajności, tylko zachowajmy troche rozwagi w wypowiedziach, bo fajny topic, a wypowiedzi niszczą chęć czerpania entuzjazmu z tego że "obecne najgorsze" teamy wzięły się ostro do roboty zamiast marudzić.

  • 18. F1Daro
    • 2010-10-28 17:09:24
    • *.retsat1.com.pl

    Nie ma żadnych przesłanek by realnie ocenić możliwości zakupionej przez HRT platformy, przy takich zmiennych jakie są wprowadzane ostatnio co sezon moim zdaniem RBR ma 50% szans na udaną konstrukcję na 2011 rok, a co dopiero HRT. Dla tych co nie do końca mnie zrozumieli - patrzcie gdzie jest w tym roku bolid Rosa Browna, a gdzie był rok temu.

  • 19. grzegorz0812
    • 2010-10-28 17:18:16
    • *.adsl.inetia.pl

    znawcą nie jestem ale samo dodanie kers wiąże się z kolosalną przebudową bolidu

  • 20. Ravfaaaaa
    • 2010-10-28 18:33:17
    • *.218.146.194.generacja.pl

    Mogą i nawet wykupić RBR ale dopóki nie zatrudnią porządnych kierowców niestety nie wiele osiągną...

  • 21. Qcha
    • 2010-10-28 19:12:24
    • *.132.210.238

    Ravf:
    Ale RBR wygrywa. Dziwne.

  • 22. Grzesiek 12.
    • 2010-10-28 19:17:24
    • *.146.145.246.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    No to HRT za rok będzie wymiatać ...;D

  • 23. fabian
    • 2010-10-28 19:24:57
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    taaa, będzie wymiatać ....kurz na paddocku przed garażem Renault :D

  • 24. grzegorz0812
    • 2010-10-28 19:29:46
    • *.adsl.inetia.pl

    23. fabian
    oby fabian oby renault był tego wart,bo coraz bardziej się obawiam !!!

  • 25. nekos
    • 2010-10-28 19:38:31
    • *.adsl.inetia.pl

    no ciekawe... powalcza z lotusem...

  • 26. xdomino996
    • 2010-10-28 20:47:54
    • *.146.249.60.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    @24 no masz sie o co martwic bo raczej w 2011 nie beda tego warci

  • 27. xdomino996
    • 2010-10-28 20:50:03
    • *.146.249.60.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    Bolid bedzie jeszcze troche slaby a Petrow bedzie testerem bezpieczenstwa w F1

  • 28. karlito
    • 2010-10-28 21:25:02
    • *.adsl.inetia.pl

    Lepiej późno niż wcale. Trzeba było się dogadać przed sezonem i śmigać wypasioną Toyotą. Rzucili by parę zespołów na kolana.

  • 29. masabitumiczna
    • 2010-10-28 22:32:10
    • *.net.pulawy.pl

    @15. pawelzp - wiemy stąd, że np. w F1Racing był artykuł o tym bolidzie, tam były opisane problemy F109, który nota bene był całkiem udaną konstrukcją, było wyjaśnione co i jak ulepszyli i teoretycznie byłby w ścisłej czołówce w tym sezonie, a Toyota wycofała się bez względu na konkurencyjność lub niekonkurencyjność swojego bolidu, tylko z powodu decyzji zarządu korporacji nie mającej nic wspólnego z rywalizacją sportową...

  • 30. elin
    • 2010-10-28 22:35:35
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    21. Qcha - no chyba nie ma co porównywać Vettela z Webberem do Senny i Yamamoto ... ;-)

  • 31. muadkip
    • 2010-10-29 00:13:32
    • *.rudaslaska.vectranet.pl

    przeciez tu nie chodzi o sam model tylko o ludzi i zaplecze... jesli rzeczywiscie to beda mieli, to duzo im to da

  • 32. asc
    • 2010-10-29 00:49:31
    • *.chello.pl

    @29: Co z tego, że ktoś coś sobie napisał. Trzymajmy się faktów: TF110 ma kanał F? ma dmuchany dyfuzor? ma przednie skrzydło wyginające się od wiatru, ale nie obciążenia?

    Z tego co wiem nie ma nic z tego. Może konstrukcja jest udana i dodaliby dwa pierwsze podczas sezonu, ale przy straconym roku i nikłym doświadczeniu HRT nic wielkiego z tego nie wyjdzie.

  • 33. jar188
    • 2010-10-29 10:57:01
    • *.trachem.pl

    32. asc ,Przeceiż to było wprowadzane w trakcie sezonu i to z różnym skutkiem. Kanał F będzie zakazany w 2011 a dmuchany dyfuzor wymaga najlepiej projektowania bolidu od nowa, wszystkie zespoły i tak będą go zmieniać a zapewne jeszcze coś dołożą.
    Z całą pewnością HRT więcej zyska przeprojektowując F110 niż dalej bazując na złomie który mają, to jest po prostu inna liga.

  • 34. lukasz1
    • 2010-10-29 17:52:07
    • *.adsl.inetia.pl

    32. asc Z możliwościami HRT i tak nic lepszego nie zbudują. Dobrze że coś próbują robić, nawet jeśli to nie jest najlepszy bolid, to HRT wystarczy nawet średni, przynajmniej będą mieli dobrą bazę do rozbudowy.

  • 35. pz0
    • 2010-10-29 20:47:47
    • *.1.92.188

    7. atomic
    ''może za pośrednictwem portalu złożymy berniemu życzenia urodzinowe''
    raczej imieninowe, wszak dzisiaj jest Narcyza...

  • 36. xao6
    • 2010-10-31 09:20:30
    • *.acn.waw.pl

    F110 jest dobre (ktoś oglądał testy pireli w walencj
    leciały na espana sport
    nick heidfeld pobił tam rekord toru o 534 setne
    a pedro de larosa pobił by o 121 setnych

    więc f110 jest dobre
    ale HTR będzie musiało go troche przeprojektowac bo nie ma kanału f-duct i podwójnych dyfuzorów

    a tak wogule spujżcie na Brawn gp jest bardzo podobne do renault w tym sezonie tylko obudowe silnika ma inna

    leciał

  • 37. pjc
    • 2010-11-01 09:27:29
    • *.235.6.219

    Prepraszam ale błędnie operujecie symbolami bolidów. TF 110 to bolid Toyoty
    a F110 to nieudana konstrukcja Dallary na ten sezon wykorzystywana przez HRT.
    Pozdr.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo