DO
GP Australii
14.03 - 16.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
McLaren sięgnął po tytuł mistrzowski, ale Ferrari nie sprzedało łatwo skóry
-
Stake Sauber kończy sezon wyścigiem pełnym błędów
-
Williams bez punktów na zakończenie sezonu
-
Alonso liczy, że nowi pracownicy pomogą Astonowi w przyszłym roku
-
Haas przegrał walkę z Alpine o szóste miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Słaby występ Visa RB w finale sezonu na torze Yas Marina
-
Ferrari zrobiło, co mogło, ale tytułu nie wywalczyło
Ostatnia aktywność
16.08.2017 13:41
0
''Przecież nie będzie on siadał przed komputerem i czytał tych 100 komentarzy pod każdym wyścigiem'' po to wspomniałem o opcji raportowania. Kempa dostaje raport o jakiejś niodpowiedniej treści, klika, przekierowuje go do zraportowanego komentarza i banuje delikwenta. Kilku takich i poczyszczone. Ale ok grafik nie musiało by być. Natomiast sprawa edycji komentarza? Serio? Klikane linki? No i nie wspomnę o powiadomieniach co znacznie ułatwiło by konwersację. Teraz napiszesz coś i żeby zobaczyć czy ktoś gdzieś odpisał musisz klikac artykuły, szukać, przewijać komentarze... szkoda, że tego nie ma...
Przejdź do wpisu Renault przyznaje, że przesadziło z ilością zmian w silniku
16.08.2017 12:16
0
I jeszcze jedno... Nie wiem czy to jest nie do przeskoczenia dla programistów tego portalu ale już tyle lat bez możliwości edycji postów? Kempa tak na szybko to co jest wszędzie i co powinno się znaleźć i tutaj: wklejanie klikanych linków, opcja ODPOWIEDZ na komentarz z funkcją powiadomień, edytowanie komentarzy do piętnastu minut po jego dodaniu lub do momentu otrzymania nań odpowiedzi, opcja zgłoszenia (spamu, nieodp. treści), możliwość dodania grafiki w komentarzu, która by się wyświetlała. Proszę i błagam posuń tą stronę troszkę do przodu bo na prawdę utrudnia to korzystanie z serwisu. Tu nic nie można... :(((
Przejdź do wpisu Renault przyznaje, że przesadziło z ilością zmian w silniku
16.08.2017 12:06
0
O jesssuuuuu... na tym portalu serio nic nie można... Że linków nie można wklejać to już tragedia sama w sobie ale, że lennyface się nie wyświetla poprawnie...?
Przejdź do wpisu Renault przyznaje, że przesadziło z ilością zmian w silniku
16.08.2017 12:04
0
No i dobrze, że to w tym roku tak przekombinowali. Zebrali dane, zobaczyli co jest nie tak i na przyszły rok Robert będzie miał jednostkę konkurencyjną... ( ?° ?? ?°)
Przejdź do wpisu Renault przyznaje, że przesadziło z ilością zmian w silniku
13.07.2017 18:23
0
Na innych stronach to działa i jakoś nikt nie podsyła dzieciaczku...
Przejdź do wpisu Kubica po testach: ograniczenia ręki nie wpływają na moją jazdę
13.07.2017 16:37
0
No brak możliwości dodawania klikanych linków jest tragiczna. Zawsze można dodać możliwość zgłoszenia użytkownika. Perma ban i po wszystkim. Niestety w wielu aspektach ta strona wydaje się być zacofana w porównaniu do innych o kilkanaście lat
Przejdź do wpisu Kubica po testach: ograniczenia ręki nie wpływają na moją jazdę
29.05.2017 17:41
0
Widać jaki tam poziom jest skoro wygrywa Sato. Tak z cyklu nie znam się ale się wypowiem. XD
Przejdź do wpisu Alonso będzie chciał jeszcze powrócić do Indianapolis
23.06.2016 13:47
0
@5. Raczej na czole. xD
Przejdź do wpisu Allison: F1 przygotowuje piękne bolidy na przyszły sezon
18.06.2016 10:52
0
Ktoś powie czy to 1 PSI to dużo? Bo brzmi to wręcz śmiesznie.
Przejdź do wpisu Pirelli obniża zalecaną wartość maksymalnego ciśnienia
28.05.2016 13:27
0
Czytałaś artykuł w ogóle?
Przejdź do wpisu F1 decyduje się na wdrożenie systemu "halo" na sezon 2017
20.03.2016 05:31
0
Więc teraz ten kto to wymyślił i to przeforsował powinien zostać wywalony na zbity pysk! Albo przynajmniej powinno mu się odebrać część kompetencji aby nie powodował kolejnych jaj w przyszłości. To jest Formuła 1, a nie jakieś popierdółki gdzie sobie można ot tak wprowadzać głupie zmiany niczym jak w jakimś eksperymencie.
Przejdź do wpisu Zespoły przegłosowały powrót do starego formatu czasówki
17.02.2016 22:30
0
( ͡~ ͜ʖ ͡~)
Przejdź do wpisu Eleven Sports przejmuje prawa do transmisji F1 w Polsce!
17.02.2016 22:28
0
Mi się jakoś nie podoba
Przejdź do wpisu Red Bull prezentuje nowe malowanie bolidu
04.09.2015 17:10
0
Vettel jest mocny, to prawda. Ale poczekajmy z tymi wnioskami do kwalifikacji.
Przejdź do wpisu Mercedes utrzymuje przewagę na Monzie
31.08.2015 12:17
0
O kurfa... Komis sprzedający samochody na torze GP? Od razu masz świetną miejscówę na jazdę testową...:D
Przejdź do wpisu Smutny los toru w Turcji
08.07.2015 23:13
0
Co oni znowu kombinują...? Znowu jakieś przepisy z dupy? Hipokryci. Mówią o poprawie czasów okrążenia i usamodzielnieniu kierowcy co ma mieć wpływ na widowiskowość. Cały czas czuję, że to będą sztuczne zmiany. Wdrożą jakieś efekty przyziemienia i inne pierdoły, a ograniczą przepływ paliwa do 50kg, jeszcze uproszczą aero i oczywiście jak jakiś zespół wymyśli coś ponadprogramowego to tego zakażą. To co da się zrobić od razu i bez absolutnie żadnych kosztów to znieść ograniczenie przepływu paliwa i obrotów silnika. W mig by się ciekawiej zrobiło. Ale nie. Pokombinujmy tak żeby było drożej, a wszystkim wciskajmy kit, że to po to aby było taniej. Żenada...
Przejdź do wpisu Wolff nie spodziewa się problemów w ratyfikacji przepisów
29.06.2015 20:37
0
Już raz Bernie powiedział że Formuła 1 poradzi sobie bez Ferrari. Nie wiem czy ten kolo to pamięta.
Przejdź do wpisu Maroni: Ferrari powinno zagrozić Berniemu
14.05.2015 11:48
0
Cóż. Jeśli Michelin rzeczywiście ma takie podejście to wypada się zgodzić z dziadkiem. W przeszłości był lament o wytrzymałość Bridgestone'ów. Byliśmy świadkami wyścigów gdzie w ogóle nie zjeżdżano po nowe ogumienie. Michelin stworzyło by takie opony, że nawet ich najmiększa mieszanka wytrzymywała by okrążenia kwalifikacyjne przez większość wyścigu... Hmm... zaraz zaraz... a może to właśnie lepiej...? Sam już nie wiem... ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Przejdź do wpisu Ecclestone ostudził aspiracje Michelin
02.05.2015 20:25
0
@7 Sam jesteś mniej widowiskowy. Wyobraź sobie jakimi danymi dysponują zespoły i jakie strategie mogły by obierać. Cały czas mówi się o tym by znieść limity i ograniczenia w F1 bo zabija to konkurencyjność i widowiskowość tego sportu na tle innych. Ograniczane jest wszystko. Rozwój silnika, rozwój aerodynamiki gdy ktoś wpadnie na genialne pomysły typu F-Duck czy podwójne potrójne dyfuzory natychmiast jest to zabraniane. Gdy pojawia się sensowna propozycja pojawiają się malkontenci i mówią to złe bo zabije to widowiskowość.Szanse oczyiście będą równe bo wszyscy będą mieli dostep do wszystkich opon. Niech kombiinują i niech dzięki strategii czasem wygra też gorszy team. Jeden obchodzi się dobrze z miekkimi oponami inny nie. Dla przykładu podejrzewam, że Mercedes miały problemy w niejednym wyścigu bo nie jest tajemnicą, że mimo iż uporali się już z nadmiernym zużywaniem opon to jednak u nich wciąż ten problem się pojawia i istnieje. Teraz pomyśl jakby to wpłynęło na konkurencyjność np innych teamów lepiej radzących sobie z oponami. Ferrari mogło by używać miększej mieszanki niż Mercedes. Pokuszę się nawet o stwierdzenie, że dominacja jednego zespołu mogłaby zniknąć całkowicie i mielibyśmy walkę kilku zespołów o zwycięstwa w trakcie sezonu. To dopiero była by widowiskowość...
Przejdź do wpisu Hembery: dowolność w wyborze ogumienia jest niemożliwa
29.04.2015 11:47
0
''Zabieg opóźnienia mistrzostw prawdopodobnie wiąże się z wszechobecnym cięciem kosztów w czym również ma pomóc skondensowanie całego cyklu mistrzostw świata, a także chęcią FOM do rozszerzenia kalendarza wyścigowego w przyszłości.'' Przecież to zdanie przeczy samemu sobie. Sezon ma się rozgrywać na przestrzeni krótszej rozpiętości czasowej ale mają zamiar rozszerzyć kalendarz o jakieś GP...? Co to za cięcie kosztów skoro będzie więcej wyścigów....?
Przejdź do wpisu Sezon 2016 rozpocznie się dopiero w kwietniu
21.04.2015 10:03
0
A no prawdaż panie Bernie.
Przejdź do wpisu Rekordowy kontrakt F1 jednak nie dojdzie do skutku?
21.04.2015 09:46
0
„Aby znaleźć limit możliwości, trzeba go przekroczyć. Myślę, że mam duże jaja, aby za każdym razem przekraczać ten limit.” Wręcz idealna wypowiedź. Mowa tu o przekraczaniu limitu wypadków, a Crashdonado ma jaja by go przekraczać z wyścigu na wyścig. Tylko w Bahrainie coś poszło nie tak i nikogo nie skasował... Mówi też, że o innych powodujących wypadki sie tak nie mówi. Zapomina właśnie o tych limitach. Jeśli je przekraczasz no to sory. Mamy mówić o kimś kto rozbił bolid w zeszłym sezonie? O Grosjeanie też kiedyś wszyscy mówili, że rozbija się po torze rujnując wyścigi kolejnym kierowcom, a Webber nawet miał ochotę sprzedać mu liścia po którymś wyścigu. Teraz jednak jest uważany za solidnego kierowcę o dużym talencie i nikt nie boi się ścigać z francuzem koło w koło. Tego jednak Crashdonado nie widzi. Przestań się rozwalać i spróbuj dorównać Groszkowi to przestaną o tobie mówić w złym kontekście. Chociaż ten niesmak pozostanie na zawsze bo jednak różnica jest taka między tymi dwoma panami, iż Grosjean zawsze był bardzo szybki i ludzie upatrywali w nim talent w tym i ja. Przestał się rozbijać i ludzie zapomnieli bo to zawsze był szykbi i zdolny kierowca. U Crashdonado tej szybkości nigdy nie było. To miernota paydriver'owa nie nadająca się do F1 i dlatego ludzie zawsze będą pamiętać o jego "osiągnięciach"
Przejdź do wpisu Maldonado broni się przed określeniem "Crashtor"
01.04.2015 12:25
0
Po przeczytaniu ostatniego wyrazu aż dziw bierze, że ''okręt'' napisałeś poprawnie...
Przejdź do wpisu Capelli zamierza jechać do Monako, aby ratować GP Włoch
13.03.2015 12:26
0
A gdzie wy znaleźliście w ogóle te streamy...? Bo na meczykach nie było nic a nic...:(
Przejdź do wpisu Rosberg powiększa przewagę nad Hamiltonem
13.03.2015 05:07
0
O boże! Nie mówcie mi, że ta przewaga Mercedesa jest rzeczywista. Powiedzcie że jeździli na pustym baku i SS a reszta sprawdzała tempo wyścigowe... :(((((
Przejdź do wpisu Mercedes od początku dyktuje tempo w Melbourne
07.03.2015 09:08
0
Wszystko wszystkim ale niech chłopak wygra i zostanie mu przywrócona posada kierowcy... i co wtedy. Jak on będzie się czuł w tym zespole. Ok może skoro w ogóle podjął się takiej batalii to pewnie sumienie nim targało nie będzie. No ale chyba nie sądzi, że po czymś takim byłby traktowany na równi z drugim kierowcą. Przecież całe dowództwo teamu, dyrektorzy, przełożeni aż wreszcie zwykli pracownicy i bezpośredni jego mechanicy nie byli by mu najzwyczajniej w świecie przychylni i zapewne wciąż by mu się coś psuło albo po prostu nie dostrajali by mu bolidu tak aby był wolniejszy od kolegi z teamu. Zresztą ja na jego miejscu po prostu nie mógłbym wejść do garażu, spojrzeć mechanikom i przełozonym prosto w oczy i powiedzieć: cześć chłopaki. to zabieramy sie do pracy co...? Sam nie wiem. Procesować się i wygrać - źle. Odpuścić i pokazać reszcie, że te kontrakty to pic na wodę fotomontaż - też źle. Facet znalazł się między młotem a kowadłem...
Przejdź do wpisu Van der Garde złożył pozew przeciwko Sauberowi w Melbourne
26.02.2015 16:57
0
Hmm... Jak zginie to szkoda będzie bo nawet ładna.
Przejdź do wpisu Carmen Jorda zostaje kierowcą rozwojowym Lotusa
26.11.2014 17:16
0
@1 Czytając twój komentarz uważam, że jest on kompletnie niepotrzebny... Bez urazy tak sie zgrywam...:D
Przejdź do wpisu Werhlein najszybszy drugiego dnia testów w Abu Zabi
12.11.2014 18:59
0
Dajcie spokój ja tam bym zobaczył ją w wyścigu. NIech pojedzie i tak koniec sezonui. Nic to nie zmieni, a w następnym Caterhama i tak już nie będzie. Nie ma się o co spinać...
Przejdź do wpisu Kobieta chce wykorzystać problemy Caterhama
10.10.2014 22:04
0
Pastor Maldonado, P16, P17 „Wspaniale jest uczyć się nowego toru, a dzisiaj dobrze nam szło..." Tak wyglądają aspiracje kierowców w Lotusie. 2010-2013 rzecz nie do pomyślenia... Szkoda mi tylko Grosjena bo to jest kierowca marnujący talent, a czas leci... może przyszłoroczny Lotus-Mercedes odbije się choćby od tego dna....
Przejdź do wpisu Grosjean: tor ma świetny układ
10.10.2014 21:56
0
@5. otóż to... większość tych debilnych przepisó jest dla mnie całkowitym absurdem. Jak np. sprawa z przepływem 100-tu kg paiwa. Co za bzdura. Teraz sie kapnęli bo wszyscy są w przysłowiowej dupie... Przecież to inteligentni ludzie. prowadzą i uczestniczą w najdroższym ze sportów na świecie. Jest ich tam tylu że ktoś musiał coś powiedzieć. Okazuje się jednak, że tylko kibice myślą trzeźwo.
Przejdź do wpisu Odmrożenie prac przy silnikach spoczywa w rękach Mercedesa
09.10.2014 19:41
0
Ja robiłem. Teraz nie widze w grach wiele ciekawego poza online. Zero przyjemności wygrywania z "handicapowanym" kompem. Poza tym nie ma to jak wygrać z kimś żywym który tak samo wyciska z siebie siódme poty ale mimo wszystko przegra z tobą. Na prawdę fajne uczucie. A w ogóle polecam spróbować rFactora, a nie jakieś scigałeczki dla dzieci od Codemasters, które obok porządnej gry F1 nie stały nawet. Dla zaawansowanych graczy I-Racing chociaż nawet nie wiem czy to to jeszcze żyje... Buziaki
Przejdź do wpisu Gra F1 2014 jest już na sklepowych półkach - kup grę taniej!
09.09.2014 12:02
0
Ciekawe czy można by mówić o ewentualnej możliwości zajechania silnika, hamulców czy niewystarczającej ilości paliwa. Jeśli taki przepis wejdzie w życie to kierowcy spokojnie będą dostawać wcale nieszyfrowane tylko zamaskowane komunikaty. Jeśli np kierowca jedzie zadowalającym tempem dostanie informacje, że paliwa akurat wystarczy i może utrzymywać takie tempo. Jeśli boją się o opony mogą mu powiedzieć, że hamulce się przegrzewają i żeby o nie dbał/zwolnił. A jeżeli wlecze się i zespół chce pogonić kierowce to może powiedzieć mu: możesz cisnąć bo hamulce, silnik czy paliwo wyglądają idealnie. Tak czy owak nic to nie da bo zespoły znajdą bezproblemowo sposób na obejście takich zakazów. To jedynie ma na celu zrobienie z nas idiotów. Ale hej... nie damy się:)
Przejdź do wpisu Zespoły chcą ograniczeń w komunikacji radiowej
03.09.2014 16:15
0
@7. adazn Kurde dzieki za wyjaśnienie bo na prawdę myślałem, że drugim zdaniem zaprzeczył pierwszemu xD Już nawet nie można się pośmiać bo zaraz pojawiają się pacyfikatorzy...:)
Przejdź do wpisu Alonso: nie rozmawiałem z Ronem Dennisem
03.09.2014 14:31
0
3.Greek - właśnie to miałem pisać :D Zdanie skonstruowane w ten sposób, że gramatycznie przeczy temu jaką informację podaje. Ciekawe :) Co do newsa to faktycznie panie Alonso. PR-owcy zapewne snajperkami celowali z 300-stu metró podcas wypowiedzi. Ja też wole nie wygrywać i tułać się w środku stawki z Ferrari niż zdobywać wygrane i mistrzostwa świata z Sauberem czy Marussią...:)
Przejdź do wpisu Alonso: nie rozmawiałem z Ronem Dennisem
21.08.2014 15:43
0
Artykuł dość ciekawy ale właśnie... to artykuł przytaczający subiektywne spojrzenie na temat młodych kierowców autora tegoż artykułu. Dobrze by było aby był podział na artykuły i newsy bo dopiero po kilku zdaniach zorientowałem się ,że nie jest to news i musiałem zmienić podejście. A fakt pozostanie faktem. Obecnie płaci się za miejsce w formule jeden i długo się to nie zmieni. Tylko bogate stajnie stać na zatrudnianie takich młodych kierowców, w których są pokładane prawdziwe nadzieje. RB jest jednym z takich teamów i dlatego stało się jak się stało.
Przejdź do wpisu Wierczuk: Formuła 1, czy Formuła Junior
05.07.2014 21:32
0
A co w tym zdaniu jest nie tak...? Bo nie mogę rozkminić...?
Przejdź do wpisu Leal zadebiutuje za kierownicą bolidu F1
18.06.2014 00:15
0
@3.mwhakowscy. "Protestowałbym tylko przeciwko "wy....niu" silników." Zastanów się jednak dokąd to wszystko zmierza. Powolne "nerfienie" silników spalinowych zaczęło się dobre kilka lat temu. Coraz mniejsza pojemność, moc i głośność. Aż doszło do radykalnej zmiany w tym sezonie gdzie mamy hybrydy. Cofnij się 10 lat wstecz i zapytaj się czy są możliwe napędy spalinowo elektryczne w F1. Potem wróć i nastąpi olśnienie: To się właśnie dzieje i będzie to trwało dalej. Po prostu obawiam się, że za kolejne kilka lat będziemy mieli więcej silnika elektrycznego niż spalinowego, a wtedy to już nawet nie będzie przypominało Formuły 1. Teraz przypomina jedynie ze względu na wygląd bolidów, które od 2008-ego roku i tak wyglądają coraz niesmaczniej. Jeśli my "fani" to widzimy i nam się to nie podoba totym bardziej powinni to zauważyć włodarze F1. Prześwietlić ostatnie 6 lat podupadania tego sportu i zastanowić się czy jest sens dalej w to brnąć.
Przejdź do wpisu Komisja F1 w środę będzie obradować nad nowymi zmianami
17.06.2014 21:02
0
Hmm.. Pierwsze co mi się rzuciło w oczy jeśli chodzi o poprawę widowiska to wy....nie tych beznadziejnych silników. Ale jeśli to jest niemożliwe to po prostu zniesienie durnych ograniczeń w przepływie ilości paliwa. Jeśli jeszcze są jakieś które ograniczają kierowce od ciśnięcia na maxa to też je znieść. Mi osobiście bardzo sztucznie się teraz patrzy jak ci kierowcy "ścigają się". Przykładowo nie hamują w ostatnim możliwym momencie tylko odpuszczają kilkadziesiąt metrów przed zakrętem. Tragedia jest na takie coś patrzeć. Standaryzowanie części też nie wpłynie na poprawę oglądalności czy zainteresowania Formułą 1. W zasadzie pomysły wchodzące w temat oszczędzania pieniędzy absolutnie wykluczają poprawę oglądalności. Niestety to jednak działać będzie w obie strony i raczej możemy się spodziewać przeforsowania tych rozmów w stronę dalszego ograniczania kosztów, a co za tym idzie dalszego pogrążania się Formuły 1. ;(
Przejdź do wpisu Komisja F1 w środę będzie obradować nad nowymi zmianami
12.06.2014 15:03
0
franekszal czeka na baba od tegoż samego moderatora...
Przejdź do wpisu Ferrari zaprzecza jakoby kontaktowało się z Neweyem
08.06.2014 22:50
0
Nie skrzynia tylko brak mocy u Merców. U Hamiltona to trochę dzienie wyglądało bo jeszcze chyba jeszcze hamulce poszły. I tak jak wspominałem poczekajcie na oficjalne wyjaśnienia co do wypadku bo wg mnie Perez odpuszczałzbyt wcześnie ze względu na problemy z hamulcami a Massa nie byół na to przygotowany. Będąc tak blisko po prostu nie zdążyłzareagować i wjechał w Pereza. Jeśli taki laik jak ja jest w stanie zauważyć coś takiego to i resztza powinna sie wstrzymać z besztaniem któregokolwiek z kierowców. A Vetel rzeczywiście dorósł ale chyba tylko w obliczu tego że nie walczy o mistrzostwo. Bądź co bądź ładne zachowanie w stosunku do Ricciardo które mnie zaskoczyło.
Przejdź do wpisu Ricciardo wygrywa pierwszy wyścig w F1!
08.06.2014 22:06
0
Poczekajcie na oficjalne wyjaśnienia zamiast jechać po Massie! Na moje mogło to być zbyt wczesne odpuszczenie gazu przez Pereza ze względu na jego problemyz hamulcami. Massa był blisko i nie zdążył zareagować. Ale zobaczymy jeszcze jak było na prawdę. Muszę przyznać że Vettel zaskoczył mnie swoją postawą względem Ricciardo. Wyglądało to na szczerą radoś albo bardzo dobreze odgrywał swoją rolę. Niestety porażka Renault w tym wyścigu zwiastuje konic jakichkolwiek nadzieji na uratowanie twarzy w tym sezonie.
Przejdź do wpisu Ricciardo wygrywa pierwszy wyścig w F1!
04.04.2014 17:39
0
Oczywiście nie porównywałem ani GRO i MAL ze sobą... Dałem tylko przykład odnośnie treningu ale faktycznie nie wziąłem pod uwagę, że Ty mówisz też o pozostałych wyścigach.
Przejdź do wpisu Mercedes znowu dobrze rozpoczyna wyścigowy weekend
04.04.2014 15:35
0
@pjc skąd wiesz jaki program na trening miał...? Nie mówie że jest wspaniałym kierowcą ale bez sensu oceniać po tym treningu. Grosjean też wypadł gorzej od Maldonado... A odnośnie Lotusa to nie wieszajcie na nich psów jeszcze. W Australii nie mogli wyjechać na tor. W Malezji powalczyli coś w kwalifikacjach i później w wyścigu. Teraz już normalnie trenują. Ja w nich wierze. Chce by groszek pokazał Pastorowi prawdę o nim samym.
Przejdź do wpisu Mercedes znowu dobrze rozpoczyna wyścigowy weekend
13.12.2013 16:19
0
Zaraz zaraz. A nie robia tego...? Nawet bez wsparcia finansowego ma ogromny popyt. Zadnego problemu ze znalezieniem zespolu nigdy nie mial.
Przejdź do wpisu Kubica podpisał kontrakt na pełen sezon startów w WRC
13.12.2013 13:25
0
1. arek2k Cos w rodzaju... Kubica jednak zrywa niedawno podpisany kontrakt na starty w WRC i podpisuje nowy z zespolem Ferrari zastepujac Kimiego Raikonnena, ktoremu odnowil sie udawany bol plecow uniemozliwiajac mu starty na zawsze...? O taki ci chodzilo...? :D
Przejdź do wpisu Kubica podpisał kontrakt na pełen sezon startów w WRC
10.12.2013 18:53
0
Chcialbym zobaczyc jak narzekales na procesje od startu do mety w latach 2007-2008. Bo tak wlasnie wygladala formula 1.
Przejdź do wpisu Zespoły nie chcą obowiązkowych pit stopów
10.12.2013 17:54
0
Tilion taki zabieg nie ma sensu jesli ma tylko sluzyc za przywrocenie cisniecia na maxa. By tak sie stalo wystarczylo by wrocic do specyfikacji opon za czasow Bridgestone. Jeden pitstop i kirowcy moga cisnac na maxa. Mi osobiscie podoba sie koncepcja opon Pirelli z polityka pitstopowa taka jak jest teraz.
Przejdź do wpisu Zespoły nie chcą obowiązkowych pit stopów
06.10.2013 10:27
0
26. Polak477 Jeśli nie dostrzegasz walki Hamilton-Grosjean, Alonso-Hamilton-Hulkenberg, Massa-Maldonado-Perez-Button,pięknej i agresywnej jazdy Webbera to powinieneś zmienić zainteresowania. Serio. Nie same wyprzedzenia są kwintesenscją tego sportu ale świetna, zwarta i trzymająca w napięciu walka na żyletki jakiej dzisiaj było sporo. Wyścig pierwsza klasa na wysokim poziomie. Jeśli dla Ciebie najbardziej interesujący był wyjazd jedynie samochodu strażackiego to o czym ja tu w ogóle z Tobą rozmawiam...
Przejdź do wpisu Vettel wygrywa, Lotus uzupełnia podium
06.10.2013 10:13
0
18. Polak47 Chyba oglądaliśmy inny wyścig. Mam propozycję. Zamiast koreańskiego toru proponuję Tobie pożegnać się z F1...;)
Przejdź do wpisu Vettel wygrywa, Lotus uzupełnia podium