Zespół Renault poinformował dzisiaj o podpisaniu kolejnego kontraktu sponsorskiego. Tym razem z marką DIAC, spółką zależną RCI Banque.
DIAC to lider francuskiego rynku obsługi finansowej w branży motoryzacyjnej.Logo DIAC będzie eksponowane na dobrze widocznej części bocznych wlotów powietrza i pojawi się na obu bolidach już podczas GP Australii. Logo będzie znajdowało się na bolidach Renault do GP Monako włącznie.
„Jesteśmy zaszczyceni, że możemy zaoferować DIAC i grupie RCI Banque możliwość współpracy z Renault F1 Team podczas pierwszych eliminacji mistrzostw świata w sezonie 2010" mówił Gerard Lopez, właściciel zespołu. „To wspaniała okazja, dla członka grupy Renault, do znaczącego podniesienia świadomości marki w krótkim terminie czasowym. Jesteśmy zadowoleni, że możemy powitać RCI Banque na naszym pokładzie, licząc, że będzie to owocna współpraca.”
24.03.2010 10:56
0
IM WIĘCEJ TYM LEPIEJ :D
24.03.2010 10:57
0
problem w tym ze to wszystko jest kapitalowo ze soba powiazane i nie wiadomo jak jest z kasa dla zespolu :/
24.03.2010 10:59
0
ciekawe czemu tylko do gp monaco??
24.03.2010 11:05
0
Przynajmniej zaczyna to wyglądać jak bolid F1. Gdyby jeszcze tą czerwień wywalić...
24.03.2010 11:22
0
@2 dokładnie tak jak piszesz
24.03.2010 11:33
0
2. kempa007 no dokladnie chodzi o logo a kasa pozostaje ta sama.
24.03.2010 11:37
0
jeszcze troche i nie bedzie miejsca na zolty kolor :P
24.03.2010 11:39
0
2. kempa007 - w jaki sposób jest ze sobą powiązane kapitałowo np takie Total i HP, czy np DIAC i Łada?
24.03.2010 11:42
0
HP jest powiazane poprzez spolki Lopeza, ktory oprocz inwestowania w Renault F1 Team, inwestuje takze w inne przedziewziecia. Renault posiada 25 % udzialow w Ladzie... z Tym Movit to tez jakies powiazania byly.
24.03.2010 11:42
0
DIAC jest spolka zalezna RCI Banque, a RCI... jest powiazane z Renault...
24.03.2010 11:44
0
Nowy sponsor cieszy.Liczę,że Renia wyrobi się do Maja i Monaco - jedynego GP w tym roku na które się wybieram.Miłoby było zobaczyć Robka znowu na podium ;)
24.03.2010 11:45
0
8. pz0: DIAC ma francuski kapitał podobnie jak łada. W części ten kapitał jest z podobnego źródła
24.03.2010 12:05
0
co za duzo to nie zdrowo:)
24.03.2010 12:05
0
dokładnie im więcej im lepiej i pod względem wizualnym (patrz Sauber o lol i pod względem gotówkowym :D
24.03.2010 12:28
0
No a Total? Tam też inwestuje Szybki Lopez? Czy we wszystkim co z Francji siedzi jego kasa? Ze Renault ma udziały w Ładzie to wiedziałem, ale że Lopez w HP?
24.03.2010 12:58
0
4. Voight - zgadzam się, ta czerwień daje po oczach i kompletnie nie pasuje, czy ona jest potrzebna (coś wyraża- sponsora?), czy oni nie mają gustu?!
24.03.2010 12:59
0
15. pz0 nie posrednio, nie wnikalem w to, ale Lopez inwestuje w nowe technologiei przez ktoras ze swoich spolek telekomunikacyjnych jest laczony z HP.
24.03.2010 13:15
0
Info o tym, że logo sponsora będzie do Monako włącznie ma zachęcić nowego sponsora do zainwestowania w Renault. DIAC to wabik
24.03.2010 13:20
0
18. Kimi Rajdkoniem - ciekawe, czy dużą rybę złowią na tego wabika? :-)
24.03.2010 13:25
0
To tylko krótka akcja reklamowa :_)))
24.03.2010 14:13
0
jesli chodzi o sponsorow renault odziwo ma sie chyba calkiem niezle, moze bedzie ich 'stac' na konkurencyjny bolid.
24.03.2010 14:31
0
a jeszcze kilka tygodni temu było PUSTOOO
24.03.2010 14:58
0
jak tak dalej pójdzie to nie będzie miejsca na bolidzie dla nowych sponsorów
24.03.2010 15:35
0
no i fajnie.nowi sponsorzy wiecej otwarych dzrwi do nowych mozliwosci
24.03.2010 15:37
0
No i tyle zostało z zadziornego szerszenia Renault ;/ Powie mi ktoś co to za zielony znaczek widać przed tylnym kołem (na powiększonym zdjęciu ze strony głównej)?
24.03.2010 15:48
0
htt p:// www. rastaseeds. republika.pl/leaf01 .jpg
24.03.2010 16:23
0
szkoda że tak krótko
24.03.2010 16:31
0
voight -gdyby nie ta czerwień, ktora ładnie podkreśla bolid to bylaby TOTALna kupa:)
24.03.2010 16:40
0
No to chyba już po problemach finansowych teamu i dobrze.
24.03.2010 17:02
0
Ja myślę, że oni na wloty powietrza chcą zwabić Gazprom ;)
24.03.2010 17:40
0
@28. aees Wcale nie byla by: htt p://img704.imageshack. us/img704/2253/renaultmojekolory.jpg
24.03.2010 17:46
0
Znacznie lepiej z czarnymi skrzydłami niż czerwonymi
24.03.2010 17:53
0
Ta reklama zajmuje dużo miejsca,więc będą i duże pieniądze. Ferrari-dużo sponsorów=wyniki, Maclaren to samo, RBR- sponsoring to inna bajka ale, ale też pieniędzy nie brakuje. Mercedes dopiero zaczyna a boldem z tamtego roku ciągną dobre wyniki i w tym, zaczeło BGP brakować pieniędzy juz w tamtym roku, teraz powinni się powoli odbijać. Nie jest źle, bardzo dobrze dzieje sie w zespole. Będzie nacisk od sponsorów, bo wiadomo im wyżej zespół tym wiekszy procent osób które będą widzieć reklame i czas antenowy dłuższy. Liderów wyścigu częsciej się pokazuje.
24.03.2010 18:13
0
DIAC wyeliminuje paliwo, a Renault uruchomi silnik na prąd zmienny.
24.03.2010 18:27
0
33. kolejnysezon - Tylko że Ferrari kupę lat ciągnęło nie tyle na sponsorach ile na łapówkach od FIA. To właśnie jest największe źródełko w budżecie Ferrari.
24.03.2010 18:47
0
35. pz0 Nie wiem nie znam takich szczegółów. Jedno jest pewne, kto ma kasę ten rządzi. Tylko niech mi ktoś o Toyocie nie piszę. Byli w stanie wygrywać w tamtym sezonie, do momentu gdy już władze Toyoty nie zdecydowały o wycofaniu. A taka decyzja zapadła w połowie sezonu. Jakby nie uszkodzone auta które sprzedawali byliby jeszcze w F1 i pewnie utrzymaliby wysoki poziom. Mercedes wygrał rywalizacje z BMW i BMW musiało kapitulować, tak jak to zrobiła Honda
24.03.2010 18:52
0
To znaczy, że zespół jest dostrzegalny. Im więcej sponsorów, tym więcej pieniędzy. Rzazem z powyższym wzrasta motywacja w zespole. Zatem jest coraz lepiej.....
24.03.2010 19:10
0
Niedlugo caly bolid bedzie obklejony sponsorami.
24.03.2010 19:22
0
36. kolejnysezon - Ferrari dostawało ekstra bodaj 100 milionów, ot tak, bo się po prostu nazywało Ferrari. Bo ja wiem czy zawsze jest tak, że kto ma kasę ten rządzi? Czy w zeszłym roku Ferrari tak porządziło? Czy w poprzednich latach tak mocno porządziła Toyota i Honda? Czy w 1994-95 Benetton dysponował aż taką kasą?
24.03.2010 20:21
0
Pamiętam jak kiedyś fabryczne rajdówki Renault Clio Maxi jeździły w barwach Diac,więc to nie jest jakaś nowa "sportowa przyjaźń"z Renault.
24.03.2010 20:43
0
Swietnie, im wiecej tym lepiej. Zawsze to troche grosza
24.03.2010 21:56
0
powiazania kapitalowe nic tu nie maja do zeczy. Jest logo, musi byc zaplata, stara zasada jak stara jest formula 1. Gdyby bylo inaczej to powierzchnia samochodu byla by tak zaklajstrowana ze chyba ciezko bylo by dostrzec kolor zolty, tyle Lopez ma powiazan kapitalowych. W zadnym wypadku zadne logo nie pojawi sie za frajer na zadnym z samochodow F1. Wg logiki niektorych to skoro pan Lopez kupi maly udzial w mojej firmie to da mi to prawo zamiescic logo mojej firmy na jego samochodzie? Ja cie krece ..skad wam sie to bierze?
24.03.2010 22:32
0
42. darecky3 - ''Jest logo, musi byc zaplata, stara zasada jak stara jest formula 1''. I tu się szanowny kolega myli. Jest jeszcze coś co można nazwać ''poprawnością polityczną''. Otóż pojawi się na wszystkich bolidach za frajer logo akcji ''Make Roads Safe''. Bywały już w przeszłości jakieś przypadki pojawienia się jakiegoś logo czy napisu ot tak sobie. Tylko że za każdym razem tyle mnie to obeszło że nie mogę sobie nic więcej przypomnieć. Przypuszczam że o tej akcji za najwyżej miesiąc również nie zostanie nawet ślad w mojej pamięci, a jednak o sponsorach pamięta się przez lata, jak chociażby żółty Lotus z napisem CAMEL, mimo że ani Cameli, ani Lotusa w F1 już od lat nie ma.
25.03.2010 07:26
0
A czy komuś nie przyszło do głowy , dlaczego Lopez nabywając udziały w Renault nie zażyczył sobie nazwy swojej firmy w zespole ? Dla mnie to w tamtym okresie było dziwne , ale patrząc na ostatnie poczynania zespołu stało się jasne że dla Gerarda F1 stała się kolejnym biznesem . Nie ma co się oszukiwać firmy na reklamy w dzisiejszych czasach wykładają miliony , a Formuła 1 jest świetnym chociaż kosztownym miejscem ze względu na swoją oglądalność . I tutaj ja nie wnikam czy firmy sponsorujące zespół Reni w F1 są powiązane z Lopezem , czy nie i płacą w gotówce za napis na bolidzie . Tak czy inaczej bezpośrednio lub pośrednio pieniądze trafiają do tego samego pan pod przykrywką zespołu ... Ale na dzień dzisiejszy to mnie wcale nie obchodzi i nie zaprzątam tym głowy , bo ważne jest że przygodę z F1 pan Lopez zaczął od zatrudnienia nowych inżynierów ... i widać że facet wie że im zespół będzie wyżej w klasyfikacji tym więcej może na tym ugrać ;)
25.03.2010 10:47
0
42. darecky3 wszystko jest w kontrakcie zapisane, Twoja mala firma z pewnoscia nie ma mozliwosci negocjacji, wiec nie dostanie nic, ale jak duze koncerny podpisuja umowy, to maja prawa rzadac od siebie roznych rzeczy. Ja zaznaczam tylko ze to dziwne powiazania sa...
25.03.2010 17:22
0
Co by nie mówić, to bolid renault jest z racji tej oczojedwabnej żółci najlepiej widoczny na torze, a przez to zwraca na siebie uwagę i jest dobrym nośnikiem reklamy..
25.03.2010 17:33
0
Zapraszam od 2:30 na mojego twittera. http://twitter.com/skalpel_amg Będę pisał Co się dzieje na torze, swoje odczucia odnośnie formy zespolow itd. Gwarantuje, że będzie ciekawiej niż na polsacie ;) A więc 2:30 pierwszy trening, mam nadzieje, że ktoś się zdecyduje.
25.03.2010 18:40
0
Skalpel_amg ty skocz jeszce na Onet i tam tez powklejaj swoje ogloszenia pod kazdym tematem tam jest tego wiecej wiec nie bedziesz sie nudzil ....
25.03.2010 21:21
0
45. kempa007, niestety ale @ 42. darecky3 ma rację.Udziały pana Lopeza w różnych biznesach (często powiązanych ze sobą) nie oznaczają, że za automatu dostają darmową reklamę tam gdzie inwestorem jest jeden z udziałowców (nawet jeżeli ma większościowy pakiet). Każda firma/marka ma swój budżet i w ramach tego budżetu operuje, nie ma tak ,że przekładają finanse z jednej inwestycji na drugą, owszem mogą mieć przez to lepszą pozycję negocjacyjną ale to chyba tylko tyle.
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się