WIADOMOŚCI

Kubica: bardziej skupiałem się na utrzymaniu auta na torze niż osiągach
Kubica: bardziej skupiałem się na utrzymaniu auta na torze niż osiągach
Kierowcy Williamsa po drugim wyścigu sezonu dalej nie mają być z czego zadowoleni. Dzisiaj mogli jedynie nieco powalczyć ze sobą. Robert Kubica po opuszczeniu bolidu wyraźnie zaczął wątpić w możliwości swojego zespołu, dodając, że dzisiaj bardziej skupiał się na utrzymaniu auta na torze niż na jego osiągach.
baner_rbr_v3.jpg
George Russell, P15
"Wiemy gdzie się znajdujemy obecnie, ale dla mnie to był fajny wyścig. Miałem kilka drobnych pojedynków z Robertem, więc mogę tylko podziękować ekipie za umożliwienie nam ścigania się, gdyż to sprawiło nam trochę przyjemności. To był całkiem dobry wyścig z osobistego punktu widzenia, ale finisz na 15 miejscu z oczywistych powodów nie cieszy. Wiemy gdzie walczymy, ale dowieźliśmy bolid do mety i czegoś się nauczyliśmy."

Robert Kubica, P16
"To był bardzo trudny wyścig, ale spodziewaliśmy się tego. Problemy z balansem, które są w moim aucie postawiły mnie w trudnej sytuacji. Dodatkowo, wiatr nie pomagał i utrudnił sprawę, ale miałem kilka fajnych kółek na świeżych oponach. Niemniej wiedziałem co będzie się działo później i musiałem dbać o te opony. Bardziej skupiałem się na utrzymaniu FW42 na torze niż na osiągach."

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

58 KOMENTARZY
avatar
Raptor202

31.03.2019 21:07

0

"mogę tylko podziękować ekipie za umożliwienie nam ścigania się" - to mogła być dla was ostatnia taka okazja, bo jak się rozbijecie, to nie będziecie mieli czym wystartować w nie wiadomo ilu wyścigach.


avatar
nonam3k

31.03.2019 21:08

0

1. Czyli co maja robić ? Jechać na ostatnim miejscu jeden za drugim i tylko kilometry zbierać ?


avatar
StalkerStrielok

31.03.2019 21:11

0

Borykający się z problemami finansowymi Wiliams zostanie wykupiony za bezcen przez Morawieckiego i zostanie przekształcony na "Narodowy Zespół Wyścigowy F1 im. Lecha Kaczyńskiego" Kierowcami będą Kubica i Małysz. Głównym inżynierem będzie Macierewicz.Po pierwszym mistrzowskim tytule pójdzie lawina - tor F1 w każdym dużym mieście, ośrodki gokartowe będą budowane na miejscach orlików. Zostanie wskrzeszona firma FSO, która będzie dostawcą silników. Ewentualne porażki będą zrzucone na konto Tuska, który pompował kasę w piłkę nożną, a nie w motosport. Bolid będzie miał możliwość rozpylania sztucznej mgły żeby ograniczyć widoczność przeciwników i bomby termobaryczne do odpalania podczas przejazdu przez pitlane.


avatar
Mission Winnow

31.03.2019 21:13

0

Russel kolejny raz pokazał Kubicy miejsce w szeregu.


avatar
waterball

31.03.2019 21:26

0

Postawa Roberta jest już żenująca -kompomitująca na tle Russella jazda, ciągłe opowieści o gorszym bolidzie i plucie na wszystkich na około w teamie. Wiedział dobrze do jakiego zespołu przychodzi, znał ten bolid od początku jego istnienia, znał zespół od wewnątrz - a jednak pchał się do niego drzwiami i oknami. Trzeba już powiedzieć "kończ waść wstydu SOBIE oszczędź". Niech już wróci Sirotkin - jest zdecydowanie lepszy. Tylko co na to Orlen?


avatar
Sasilton

31.03.2019 21:26

0

Tempo Roberta było słabe.


avatar
nonam3k

31.03.2019 21:32

0

5. Dokładnie . w 100% sie zgadzam .


avatar
HorusSerket

31.03.2019 21:34

0

@3 Fajny ten kometarz,taki nie za śmieszny. @4 Myślisz,że Sebuś już jest kierowcą nr 2,czy od następnego GP będzie?


avatar
saint77

31.03.2019 21:40

0

Może na testach rozbiją ten bolid i będą musieli zrobić nowy? Może wówczas pojedzie?


avatar
mariusz-f1

31.03.2019 21:41

0

@.3 Weź człowieku wypierd..... z tymi wypocinami na onet czy tez wp, bo tam takie teksty pasują i smieszą własnie takich ludzi jak Ty. Wracając do wyścigu, to start w wykonaniu Roberta był ok, ale po pierwszej zmianie opon (po **** tak szybko, to pojęcia nie mam) wszystko się posrało i nie był w stanie powalczyć nawet z Russellem. Ogolnie patrząc, to nie przypuszczałem, ze tegoroczna konstrukcja może być jeszcze gorsza od tej zeszłorocznej taczki potocznie zwanej bolidem. No nic, trzeba jasno powiedzieć, że Roberta czeka ciężkie a nawet bardzo ciężkie życie "dosiadając" takiego rumaka jakiego Williams dał mu do dyspozycji.


avatar
Szelk4

31.03.2019 21:43

0

Mission Winnow nonam3k Żałosne z was cebuliony


avatar
belzebub

31.03.2019 21:47

0

Dzisiaj się zastanawiam, gdzie ci obrońcy Kubicy, którzy masowo jeszcze w zeszłym roku krytykowali każdego, który choć w najmniejszym stopniu krytycznie o nim próbował napisać. Gdzie ci, którzy szydzili z Sirotkina i Strolla, twierdząc że to Kubica uratuje zespół i pokaże jak trzeba jeździć. Pojawiały się głosy, że Kubica będzie regularnie wchodzi do Q3 i walczyć o przynajmniej małe punkty. Dzisiaj oprócz pojedynczych głosów nie widzę jego zagorzałych obrońców. Ciekawe dlaczego. Może dlatego, że realizm pokazał możliwości Kubicy i nie jest on żadnym cudotwórcą. Realnie patrząc cudem należy określić, że jest w stanie w miarę normalnie jechać bolidem F1, ale nawet on nie jest w stanie zrozumieć zachowania bolidu i przekazać uwagi i spostrzeżenia inżynierom, żeby coś poprawić. Niestety dla Kubicy, nawet jeśli miałby dostać kolejną szansę w innym zespole nie jest w stanie w tym bolidzie, pokazać swoich umiejętności. Natomiast nie do końca mogę się zgodzić, że to że Russell w drugim wyścigu pokonał Kubicę i dzięki temu jest od niego lepszy. Nieprzewidywalna forma bolidu powoduje, że nie wiadomo tak naprawdę, jak zachowa się bolid w różnych warunkach, a co dopiero starać się ocenić formę kierowców. Russell nie mówi wszystkiego, najwidoczniej jeszcze się ogranicza z krytyką bolidu, w przeciwieństwie do Kubicy, który wali prosto z mostu. Niestety obawiam się, że to może być ostatni sezon Polaka w F1, bo jest bardzo prawdopodobne że OIrlen wycofa się z końcem sezonu, jak to zrobił w 2018 SMP.


avatar
yantar

31.03.2019 22:01

0

Zastanawiam się co tam się stało. Do 22 okrążenia wyglądało to w miarę u Kubicy rosła nawet przewaga nad Russellem 0,6, 0,8, 1s i nagle w jednym momencie zaczęło się gwałtownie po +0,5s na kolejnych pomiarach tak jakby ten bolid Roberta dosłownie umierał z każdą chwilą. Słabo to wygląda szczególnie, ze były miękkie opony założone choć już kilka kółek przejechały, lepiej to już na medach wyglądało na początku wyścigu.


avatar
pigmey

31.03.2019 22:02

0

Progres jest,bo 16 miejsce w statystyki.Jadą jak boty w grach,stałe tempo,można do nich dojechać a potem pół kółka i objazd a następnie strata wrasta...a tajemnicą pozostanie zdjęcie opon w 88 chyba przed 15 kółkiem skoro jako jedyny na nich startował i nawet szło trochę jechać to każdy by pomyślał że może z grubszą połowę na nich a potem czerwone,zawsze się może coś wydarzyć.Przyznać trzeba że przynajmniej między sobą ładnie walczą bo ile razy się wyprzedzali dziś?A z tego wszystkiego to młodemu już całkiem gały wylazły przed czaszkę.Było jakoś tak lepiej niż w Australii lub się obyłem,z drugiej strony szkoda że wyścig był dynamiczny,realizator nie miał kiedy wrzucić smaczków z tyłu,i tylko zegary trzeba było oglądać, a nuż w nudniejszych epizodach coś pokażą a może nie będzie takich jeszcze długo! :)


avatar
nonam3k

31.03.2019 22:07

0

13. Co ty pierdzielisz gościu jak od wyjazdu z boksu na 14 okrążenia Russel odrabiał 0.5s na okrążeniu . Przed pitstopem utrzymywał się za Kubica cały czas


avatar
zenobi29

31.03.2019 22:12

0

2016 rok. Robert zaczyna batalię o powrót do F1. To samo fabryczne wyścigowe auto, Robert i dwóch etatowych kierowców...?. Robert poprawia czasy każdego z nich. 2017 rok Wszyscy w F1 są pod wrażeniem osiągów Roberta...?.2018 wiadomo jak się potoczył.... A czy szanowni krytykujący, którzy jeżdżą rowerem, raptem przestali umieć na nim jeździć?! Bądźcie poważni....


avatar
Inszy

31.03.2019 22:22

0

@12 mnie natomiast zastanawia, po co piszesz swoje wynurzenia o fanach Kubicy. Może sobie przypomnij, jak ciągle szydziłeś z Roberta, że jest jednorękim inwalidą, który niczym nie powinien jeździć? Absolutnie poziomem realizmu nie różniło się to od przewidywań, że z Kubicą Williams będzie w Q3. Tak więc zanim zaczniesz wskazywać innych palcem, najpierw spójrz na siebie.


avatar
WDrake

31.03.2019 22:26

0

@16 popieram, to nie jest Onet, nie lubisz Kubicy to po co to czytasz? Ja mam do niego szacunek. Jedt jednym z 20 najlepszych kierowców w rajdowce, auto z f2 będzie szybsze


avatar
belzebub

31.03.2019 22:34

0

@17 O pojawił się jeden z psychofanów Kubicy. Nie obrażaj utożsamiając się z prawdziwymi fanami tego kierowcy. Niestety, jak widać nie potrafisz napisać nic sensownego. Dalej nie widzisz, tego jak wygląda prawdziwa sytuacja i nie chcesz dopuścić że twoja wiara w Kubicę może lec w gruzach jeśli dopuścisz realizm. Cóż, ciężko czegoś innego od takich jak ty innego się spodziewać. Bez odbioru.


avatar
slawusdominus

31.03.2019 22:42

0

Tu widać jak niektórzy znają się na F1. Przypominam tylko rok 2017 i testy na Węgrzech. Kubica wsiada pierwszy raz do bolidu w specyfikacji 2017 i jest czwarty. Poza tym jest to drugie GP i nie do końca wiadomo jakie części znajdują się w poszczególnych bolidach. No, ale chyba nie ma sensu tego pisać. Najlepsze jest to, że jak Kubica zacznie przyjeżdżać przed Russellem to większość trolli zniknie tak jak znikły te trolle, które mówiły, że Kubica nie wróci. Jakie to wszystko przewidywalne :) :) :)


avatar
Medicus

31.03.2019 22:51

0

@12 belzebub - Poczekajmy jeszcze z ocenami końcowymi. Jak pamiętasz, w zeszłym sezonie Leclerc przez pierwsze wyścigi dostawał od Ericssona. Gdyby oceny za całokształt były rozdawane po tej pierwszej części sezonu nikt logicznie myślący nie wsadził by Go do Ferrari. Co się stało potem oboje wiemy, co się obecnie dzieje również. Jednym słowem, komentować możemy poszczególne wyścigi, ale ze spisywaniem na straty jeszcze bym się wstrzymał. Takie jest moje zdanie.


avatar
nonam3k

31.03.2019 22:51

0

20. Ty się znasz najlepiej porównując testy do wyścigu :) Na bank Russell ma jakieś super nowe części dzięki którym wyciąga 0.7s więcej z bolidu hahah . Słowa Russella po Kwalach ze mógł pojechać 0.7s szybciej potwierdziły się w wyścigu


avatar
Marcin 1977

31.03.2019 22:56

0

Pogres progres po ostatnim gp powiedza walczylismy o punkty ...Kubica punkt zdobędzie ...czekam czekam...do zimy Wilams ogarnij sie zenada


avatar
slawusdominus

31.03.2019 23:03

0

@22 No znam się lepiej od Ciebie. Nie istotne, że to są testy. Gość pierwszy raz wsiada do bolidu i jest czwarty. Dla porównania Williams w Barcelonie na testach był ostatni. Wytłumacz jak jesteś taki mądry dlaczego nie byli w pierwszej trójce, przecież to były tylko testy. Nie będę się rozpisywał bo to temat rzeka. Widzę, że nie ma sensu dyskutować z Tobą bo masz klapki na oczach. Ja kiedyś też nie lubiłem niektórych kierowców, ale przynajmniej umiałem racjonalnie ocenić ich potencjał. Pytanie tylko czy się nie znasz na pewnych rzeczach, czy tylko jesteś zwykłym trollem.


avatar
Raptor202

31.03.2019 23:11

0

Czy tutaj tak trudno pojąć jedną rzecz? Kubica nie jest ani cudotwórcą i nadkierowcą, który w Polonez Racing (swoją drogą, i tak byłby to lepszy team od Wiliamsa) zdobyłby mistrzostwo z 14 zwycięstwami w sezonie, ani też miernotą pokroju Maldonado, który wywołuje niepokój o zdrowie swoje i innych kierowców, gdy tylko wsiądzie do bolidu.


avatar
johan24

31.03.2019 23:29

0

@3 nawet tutaj...? Idź sobie stąd judzić gdzie indziej. Ani to śmieszne, ani ciekawe.


avatar
zazuk

31.03.2019 23:36

0

Alla fine KUB 2 giri, RUS 1 giro di ritardo, e' finito il tema. Kubica dovrebbe subito ritirarsi senza sprecare ilulterioramente i soldi di Orlen. Chiaro che Williams e' una pessima auto, pero' essere un giro piu' lento di RUS e'una vergogna, anticapati non devono guidare una F1.


avatar
nonam3k

31.03.2019 23:38

0

24. Ty piszesz tak na serio ?? Jezeli juz chcesz cos porownac to prosze . Najlepszy czas hulka w rs17 z wegier 2017r to 1:17,468 , czas Kubicy 1:18,572 . Faktycznie gosciu robi gorszy czas o 1s od Hulka i ty masz podniete bo mial 4 czas na testach . Slaby Mclaren ktory sezon konczy za Renault i z 9 miejscem w generalce na testach Z Norisem robi 1;17,3 .


avatar
nonam3k

31.03.2019 23:44

0

Renault zobaczylo jakie ma czasy po powrocie i podziekowali. Ostawiam ze gdyby RK jezdzil teraz razem ze strollem w Racing point to tez dojezdzalby za nim .


avatar
Inszy

31.03.2019 23:48

0

@19 nigdy nie pisałem, że Kubica wyląduje w Q3, ba, nawet na jakieś punkty nie bardzo widziałem jakiejkolwiek szanse, bo po prostu nie wierzę w Williamsa. To tak w kontekście tego, jak próbujesz atakować gdy wspomni się jakim jadem plułeś na Roberta. Wybacz, ale wypada to mocno żałośnie...


avatar
dnb

01.04.2019 06:12

0

Ciekawe czy Rus na testach powtórzy swój czas w bolidzie z numerem 88


avatar
Fear87

01.04.2019 06:50

0

@31, tylko, że testy testami, każdy bedzie robił inny program.


avatar
Grzesiek 12.

01.04.2019 07:27

0

10 mariusz-f1 Najgorsze w tym wszystkim jest to ze taczka taczce nierówna .... Więc jakiekolwiek analizy na tym etapie nie mają sensu . Inni są daleko w przodzie ... a jedyny punkt odniesienia (Russel) na starcie ma 0.5 s przewagi . Pozdro;)


avatar
Raptor202

01.04.2019 08:41

0

@24 @28 Widzę, że trafił swój na swego. Próbować ustalić czyjś poziom na podstawie... testów XDDDDDDDD Ja odnoszę wrażenie, że liczba waszych chromosomów odpowiada numerowi startowemu Kubicy.


avatar
mariusz-f1

01.04.2019 09:07

0

33. Grzesiek 12 No tak, masz racje. Chociaż oglądając wczorajszy wyścig człowiek miał nadzieje, że Kubica powalczy chociażby z takim Russellem.... i będzie można dostrzec jakieś tam światełko w tunelu. Naprawdę wygląda to dramatycznie widząc formę Williamsa aż tak odstającego od reszty. Wygląda to dramatycznie słysząc o braku podstawowych częsci zapasowych. Wygląda to dramatycznie, widząc raz po raz odpadające cześci z bolidu Kubicy w trakcie jazdy. Kurcze jesli ten bolid jest aż tak trudny w prowadzeniu, to aż strach myślec co będzie, gdy trafią się wyscigi w warunkach deszczowych, czy jazda na ulicach Monako np. Naprawdę współczuje Robertowi bo czeka go bardzo ciężki czas, tym bardziej, że wielkiej nadziei na poprawę niestety nie widać w samym Williamsie. Rok temu już byli w czarnej d***** ale to co teraz się tam dzieje, to brak słów aby to opisać.


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu