Medicus
Ostatnia aktywność
avatar
Medicus

12.01.2022 12:26

0

6. hubertusss - to prawda, ale już czerwona flaga, zmiana opon przez wszystkich i kilka okrążeń walki na równych zasadach myślę, że była by optymalnym rozwiązaniem. Nie jestem fanem żadnego z dwóch ówczesnych pretendentów do tytułu, wybieram Leclerca :)

avatar
Medicus

15.09.2021 13:31

0

Oglądalność to nakręca w tym roku bardzo ciekawa walka o mistrza, pierwsza od wielu lat. Dla mnie osobiście sprint jest nikomu nie potrzebnym przerostem formy nad treścią. Natomiast nazywanie zwycięzcy sprintu, kierowcą wygrywającym kwalifikacje, wydaje mi się paranoją. Nie jestem ortodoksem, na pewno nie skrajnym, ale zwyczajnie mi się to nie podoba.

avatar
Medicus

20.07.2021 14:04

0

Żeby się nie okazało, że za jakiś czas to Ver będzie dzwonił do Wolffa, jak im od 2022 MB znów odjedzie..

avatar
Medicus

29.06.2021 10:01

0

No i teraz "cała na biało" pojawia się teoria spiskowa, która to zakłada, że Mercedes do wakacji podpuszcza RB, który to widząc szanse na podwójne mistrzostwo skupia się dłużej na sezonie 2021, a w tym samym czasie MB skupia się na 2022 i znowu dominuje przez kolejne lata ;)

avatar
Medicus

19.05.2021 15:45

0

Mnie też szlag trafia z tą akceptacją :/

avatar
Medicus

19.04.2021 14:30

0

Żadnej teorii spiskowej ? :) A tak serio, gdyby się udało Russell byłby kimś, nie udało się z podwójnym skutkiem, więc jest na dnie. Incydent wyścigowy, wg mnie teorie, że wiedział i powinien był oszacować konsekwencje są chybione, bo każdy rasowy kierowca wyścigowy, wciśnie się w lukę, jeśli taką zauważy.

avatar
Medicus

30.03.2021 19:04

0

RoyalFlesh F1 - jak to ktoś kiedyś powiedział MacLaren dostał 5 mln za szpiegostwo i 95 mln za to że Ron był sku*****nem ;)

avatar
Medicus

07.03.2021 17:36

0

Ja bym poszedł w innym kierunku, żeby wyścig był ciekawszy może pomysłem na to byłoby ograniczenie treningu do jednej 30-60 minutowej sesji. Obecnie wszystko są w stanie zasymulować, a gdyby im tą opcję odebrać, może by zrobiło by się ciekawiej w niedzielę ?

avatar
Medicus

04.03.2021 18:18

0

18. goralski - Pisząc "z krwi i kości" to mam na myśli kierowców starej gwardii, żeby nie powiedzieć starej daty. Samo chronienie prywatności nie ma nic wspólnego z samą jazdą, jak widać, natomiast szanuję Go między innymi za to. Ma ogromną wiedzę techniczną, oraz jest znany z szerokiej znajomości historii F1, to rzadkie cechy wśród dzisiejszych kierowców. Jeśli ktoś będzie z Nim współpracował, jest szansa na przekucie tego w sukces. Natomiast problemem Lawrence'a jest Lance, wyżej nie podskoczy, usunąć raczej byłoby niestosowne. Co robi po za torem nie jest istotne, natomiast Jego postawa skupia się na F1 i nie pozwala, żeby do czymkolwiek po za F1 media miały dostęp. Dla mnie za to szacun, dla kogoś innego może być ważne co innego. Vettel musi mieć stabilny tył, wiadomo to od dawna, Max musi mieć pewny przód, każdy z Nich będzie miał słabsze osiągi w samochodach o innej specyfice niż ta którą preferują. Wiele osób spekuluje w okresie sezonu ogórkowego, kto gdzie przejdzie. Natomiast jestem pewny, że zespoły po za dostępnością analizują preferencje, których wielu nie będzie w stanie zmienić. Jeśli Max chce mieć stabilny przód, to RB będzie się starał dołożyć do zespołu kogoś o zbliżonej technice. Zwłaszcza jeśli bolidy RB są skrajne w swoich właściwościach. Co by jednak nie mówić o Sebastianie, nikomu, a tym bardziej komentatorom z przed komputera nie musi nic już udowadniać. Zdobył 4 mistrzowskie tytuły, wygrał ponad 50 wyścigów. Zgadza się, RB stawiał na Niego, z tego właśnie powodu jest On tak hejtowany, a Webber lubiany. W tamtych czasach, kiedy wystawiał paluch do góry miałem ochotę podejść i Mu go złamać. Z tym, że Markowi pozostaje sympatia, a Sebastian zapisał się na stałe w historii F1, ktoś z Nas wybrał by inaczej, jestem pewny, że Mark też by się zamienił.

avatar
Medicus

04.03.2021 10:43

0

Na początku kariery Seb działał mi na nerwy, obecnie jest kierowcą, którego bardziej szanuję i doceniam. Popełnił wiele błędów, natomiast mam wrażenie, że AM będzie idealnym środowiskiem do powrotu do formy. Nie twierdzę, że zostanie ponownie mistrzem, ale wierzę, że będzie jeździł w czubie. Wg mnie to kierowca wyścigowy z krwi i kości, bez otoczki social mediów, chroniący swoją prywatność.

avatar
Medicus

09.02.2021 13:12

0

Mnie się wydaję, że potwierdzając roczny kontrakt Mercedes oficjalnie potwierdził zaproszenie dla Verstappena. Obie strony tego chcą, Max zejdzie z oczekiwaniami finansowymi, bo pragnie mistrzostwa, Mercedes ma pewność Jego możliwości. Idealnie spasowana i naoliwiona maszyna będzie działała dalej. Co więcej, trzeba pamiętać, że Max to jedyne zagrożenie dla Mercedesa na chwilę obecną, tym samym podbierając Go Redbullowi zadadzą cios ostateczny. O Ferrari martwić się nie trzeba, oni sami sobie rzucają kłody pod koła.

avatar
Medicus

05.01.2021 11:01

0

@29. Frytek - tylko pamiętaj, że Ferrari najpierw zatrudniło równolegle młodego, a nie zamiast. Porównali i dopiero podziękowali staremu. Russell powinien zastąpić Bottasa, po sezonie można by dopiero porównać dokonania. Luis mimo wszystko pozostaje gwarantem wygranych. W Mercedesie jest nie do pokonania. Każdy inny kierowca być może, ale nie na pewno, to czyni różnicę.

avatar
Medicus

04.12.2020 20:24

0

@ 3. AdamBB - Russell podobnie postąpił w F2 wygrywając ją w pierwszym sezonie, chyba że coś pomyliłem ;) Wbił się z F3, wcześniej ją wygrywając i zlał Latifich i spółkę, którzy przecież już ją znali. Russell podpadł nam za Roberta, ale jest przyszłością jak Leclerc.

avatar
Medicus

04.12.2020 20:20

0

Trzeba też jeszcze pamiętać o tym, że RB mógłby zarzucić sieć na Russella, zawiedzionego kolejnym sezonem na drzwiach od stodoły. Dwóch takich w RB to było by solidne zagrożenie dla Mercedesa.

Przejdź do wpisu Vandoorne: to boli

avatar
Medicus

14.10.2020 09:45

0

Nie jestem przekonany, czy zamiana Ocona na Gasliego to jest akurat sensowne rozwiązanie. Osobiście raczej nieco dziwię się, że RIC nie trafił do Ferrari.

avatar
Medicus

02.10.2020 12:40

0

Usunięty

avatar
Medicus

18.09.2020 22:47

0

Ten tytuł artykułu jest niczym - "co lepsze, diesel czy benzyna?" :) Czy to prawda to w zasadzie jest ciekawe pytanie, bo nikt tego w zasadzie nie wie. Max nieustannie stara się utrzymać na wysokim poziomie swoje akcje i być może swoją samoocenę, bo kolejny sezon pełen szumnych zapowiedzi skończy na 3 miejscu. Póki co traktuję Go jak produkt marketingowy RB i czy ktoś chce, czy też nie jedynie Seb coś osiągnął. Obecnie wygląda to trochę żałośnie, już się wydaje, że Max utrzymuje tempo Mercedesów, a tu się okazuje, że w Mercedesach coś wpadło pod pedał gazu i wciskali tylko do połowy, jak wypadnie odjeżdżają od Maxa jak tramwaj z przystanku. Nie wydaje mi się również, aby Max ot tak dał radę Leclercowi, bo wydaje mi się, że w niższych seriach nie dał rady. Może kiedyś będzie okazja, żeby mieli równorzędne bolidy to się dowiemy.

avatar
Medicus

17.09.2020 13:54

0

1. Xandi19 - mimo wszystko Stella ma ogromne doświadczenie, tym samym raczej wie co mówi. Z tego co zrozumiałem, nie powiedział, że tylko Oni to mają, jedynie, że akurat w Nich odnajduje te cechy, z którymi spotkał się już wcześniej u takich tytanów jak Kimi, Alonso czy Schumi.

avatar
Medicus

17.09.2020 13:42

0

Dla mnie odwrócona kolejność to równie durny pomysł jak ostatni wyścig podwójnie punktowany, czy zamysły sztucznego polewania toru. Może jestem naiwny, ale mam wrażenie, że jeśli ograniczyli by możliwość rozmów z zespołem (wykluczając ostrzeżenia o niebezpieczeństwie) i pozostawili decyzyjność w zakresie opon, a konkretnie zużycia kierowcom wyścigi nabrały by rumieńców. To kierowca informowałby zespół, że chce zjechać i na co chce zmienić. Ograniczyłbym też treningi. Sobota 1.5h i tyle. Mam wrażenie, że teraz jest dość przewidywalnie właśnie przez to, że zespoły mogą wykorzystać ogromne moce obliczeniowe do przewidzenia sytuacji. Gdyby kierowcy rywalizowali nie wiedząc kto na czym jedzie i ile okrążeń już przejechał zrobiło by się ciekawie. Doświadczenie nabrało by znaczenia, natomiast młodość musiała by zapłacić frycowe za wejście do świata najszybszych samochodów.

avatar
Medicus

15.09.2020 11:44

0

Ron Dennis to kiedyś dobrze opisał, mówiąc witamy w basenie z piraniami, czy jakoś podobnie ;) Kosztowny ruch dla Lawrenca, tym samym możemy być pewni, że odpowiednio przemyślany, chyba w to nikt nie wątpi. Nie straciłem wiary w Seba, mimo iż nigdy Mu nie kibicowałem. Są lepsi, natomiast 4 tytuły nie wystrzelał w wesołym miasteczku, jak bardzo niektórzy chcieli by to zasugerować. Jeśli młody Stroll jeździ podobnym stylem jak Seb, to będą tworzyli auto pod ubu, to jest jednak kluczowe w doborze kierowców. Alonso pojedzie na drzwiach od stodoły, nie każdy to jednak potrafi. Vettel musi mieć odpowiednio reagujący wóz, kiedyś w jakimś F1 racing, jeden z dziennikarzy to analizował, podobnie jak technikę innych kierowców. Jest kilka stylów jazdy, jeśli w jednym zespole trafi się dwóch o zbliżonych upodobaniach, to będzie działało, jeśli nie będzie jak obecnie w RBR.

avatar
Medicus

10.09.2020 17:07

0

33. kiwiknick @Madicus sugerujesz mi że jestem chory i powinienem popełnić samobójstwo? Nie wiem gdzie się wychowałeś i jakie szkoły odwiedzałeś ale lepiej tym się nie chwal. Czytając Twoje posty, dochodzę do wniosku, iż teoria, że idiotów na świecie nie ma dużo, ale są tak sprytnie porozmieszczani, żebym raz dziennie się na któregoś natknął ma sens.. Szkół nie odwiedzałem, natomiast uczęszczałem do nich, tym prawdopodobnie się różnimy. 41. devious - Wydaje mi się, że Gasly będzie miał problem z powrotem. Takich wyścigów jak Monza raczej już nie będzie. Wygrał, chwała Mu za to, zawsze to poziom wyżej od Hulka, a w F1 kierowca jest tak dobry jak jego ostatni wyścig, stąd obawiam się, że to by było na tyle w tym roku. Być może Schumi jr przeskoczy Schwarzmana, ale tego też nie można być pewnym. Nie błyszczy jak Leclerk, czy Russell w niższych seriach.

avatar
Medicus

10.09.2020 12:35

0

Z wszystkich po za Vet, Ric, Ver tylko Sainz zdołał się wyrwać z uścisku RB i zaistnieć gdzie w innym zespole.

avatar
Medicus

10.09.2020 11:47

0

Nie jestem fanem Seba, ale jest 4 krotnym mistrzem i kropka. Jak bardzo by co poniektórzy je degradowali, jest jednym z najbardziej utytułowanych kierowców F1. Być może Riccardo, którego bardzo cenie, był szybszy w RBR, być może Leclerc, któremu kibicuje jest szybszy, ale póki co w kartach historii zapisał się Seb. 4 tytuły, przeszło 50 razy zwyciężał. Wartość marketingowa ogromna, a Stroll to mega biznesowy mózg. Inwestuje w Astona nie po to, żeby w weekend wydać kasę zarobioną od poniedziałku do piątku. Cenię Vettela za 'oldschoolowe podejście do ściegania, jest fanem historii f1, jest bardzo inteligentny, świetny technicznie, a za brak obecności w mediach społecznościowych i ochronę życia prywatnego, ma u mnie na start +1 pkt. Nie skreślałbym Go, popełnia i popełniał więcej błędów niż powinien, aby chociaż zagrozić Ham, gdy się okazja przytrafiała, ale potrafi jeździć, wg mnie lepiej niż spora cześć obecnej stawki. Nie każdy jak Alonso dostosuje się do taczek, którymi dysponuje, On widać potrzebuje samochodu o konkretnym zachowaniu i idę o zakład, że Aston wzorem RBR takie auto Mu przygotuje. Może się wtedy okazać, że stary produkt RB dotrzyma kroku obecnemu, czyli Maxowi. 3. kiwiknick - jeśli leki już nie działają, może spróbuj z rozpędu w ścianę. 26. TomPo - Perez i Hulk do Alfy, mogli by pozbierać do kupy ten zespół.

avatar
Medicus

25.08.2020 09:09

0

Uważam, że powinni byli sprzedać Clair, a Williamsa zostawić.

avatar
Medicus

07.07.2020 10:00

0

wina, jednego czy drugiego to jedno, ale prawda jest taka, że kluczową rolę w tym incydencie odegrał tor. Gdyby to było lotnisko, jak we Francji, Albon poszedł by szerzej po poboczu i bez straty na prędkości wyprzedził Luisa. W tym wypadku zwyczajnie nie miał opcji, bo pobocze jest żwirowe. Chwała za to! Nie dlatego, że jestem zwolennikiem Mercedesa, czy przeciwnikiem RB, lecz dlatego, że taka konstrukcja toru dodaje emocji, a zawodnicy nie jeżdżą jak w esporcie. Tak powinny być wyglądać wszystkie tory, kierowcy mieli by respekt do samej pętli, a dodatkowo do siebie.

avatar
Medicus

29.06.2020 11:52

0

@ 1. tysu - aż dziwne, że pytają o zdanie jakiegoś nie obeznanego Fina, a nie Ciebie.

avatar
Medicus

23.06.2020 16:16

0

2. dexter - ja kiedyś widziałem kilka motorów pod restauracją, w tym jednego Harleya z plakietką na baku z napisem - "Za: - dotykanie, -siadanie, -macanie, -kręcenie gazem - bez ostrzeżenia WALĘ W RYJA !!! - Kochający swój motocykl właściciel" Mnie skutecznie przemówiło do wyobraźni, chłop był pokaźny ;)

avatar
Medicus

22.05.2020 00:09

0

To może zrobimy roszady pełną gębą. Wolff i Hamilton do Ferrari. Vettel do Mercedesa. Tylko gdzie powinna iść słynna polityka Ferrari?

avatar
Medicus

07.04.2020 23:08

0

FanHamilton, przyznam, że trzeba się mocno skupić na tym co piszesz ;) Gdyby Robert wygrał Monze w Ferrari, to ma Placu Świętego Piotra turyści z całego świata pytali by, któż to, cały na biało, stoi obok "Kubiky" :)

avatar
Medicus

20.12.2019 09:43

0

Być może, trzeba jednak zaznaczyć, że raczej w przypadku, gdyby Luis jeździł w tym samym momencie czymś innym. W bezpośrednim porównaniu obawiam się, że ta większość podzieliła by los Bottasa.

avatar
Medicus

20.10.2019 23:03

0

33. Luzak564 - jeśli w użyciu pozostanie sucha gałąź, z dużym prawdopodobieństwem nie zakończy życia lecz obije sobie tyłek ???? Haas prawdopodobnie oferuje najwięcej zarówno dla Orlenu jak i dla Roberta. Mam wrażenie że to już dogadany temat ???? Z całej tej żenady, najbardziej mnie cieszy, że Robert wytrącił Clair możliwości negocjacji, rezygnując przed końcem, a po drugie obnażając czego Latifi może się spodziewać. Brawo On!

avatar
Medicus

04.10.2019 11:42

0

@10 - belzebub - ja akurat jestem odmiennego zdania, wg mnie VER byłby idealny na miejsce HAM, oczywiście po Jego zakończeniu kariery, bo razem to Ich nie widzę. Bottas jest obecnie idealny dla Mercedesa, ma wystarczające tempo do wygrywania i dużych pkt, jest powtarzalny i bardzo spokojny od strony charakteru. Może się mylę, ale nigdy nie słyszałem z Jego strony jakiś pretensji. Każdy młodzik będzie próbował coś udowodnić HAM, po co taka zabawa Mercedesowi ? Po za tym to mam wrażenie, że nie ma wielu dużo szybszych od Bottasa, celem jest drugie miejsce, a problemem jak dwóch chce wygrać. Wolf to stary wyga i doskonale to rozgrywa.

avatar
Medicus

04.10.2019 10:32

0

Również nie podzielam poglądu o wyższości Maxa nad pozostałymi. Mogłoby się okazać, że jest od Niego szybszy Ocon, Russell, czy właśnie Leclerk. Póki nie ma realnego porównania to wszystko pozostaje w kwestii gdybania. W żadnym wypadku nie umniejszam Maxowi, tylko nie gloryfikowałbym Go, aż tak względem innych w zasadzie bez powodu.

avatar
Medicus

21.09.2019 00:22

0

24. Ecclestone - co czołówka relacji, pół świata widzi napis Orlen na tylnym skrzydle. To jest priorytet. Nie bardzo wiem jacy to dobrze zapowiadający się sportowcy mieli by zapewnić równie wysoką rozpoznawalność w świecie. Gdyby szedł za tym sukces na torze zwrot z inwestycji byłby podwójny. Ktoś pisał, że koszykarze kosztują znacznie mniej, a miażdżą rywali. Prawda, tylko problem w tym, że ta siatkówka jest marnie rozpoznawalna w branży paliwowej, a to chyba jest kluczowe. Mamy też wielu rewelacyjnych lekko atletów, zdobywają medale, tylko niestety mało kogo to obchodzi. Więc i biznesowo jest to mało sensowne. Oczywiście, są dyletanci, którzy nie mogą zrozumieć, że Orlen i bez Kubicy mógł zaistnieć w F1, ale wspierając Roberta upiekł dwie pieczenie na jednym ogniu. Owszem, można było wybudować przedszkola, dofinansować pensje nauczycieli, kupić radiowozy, czy zasadzić drzewa, tylko jaki ma to sens dla promocji marki? Być może Orlen informując o planach kontynuacji promocji w F1, chce wykorzystać opcję dziury w budżecie Haasa? Na pewno nie ogląda się przyjemnie gdy Robert przegrywa kwalifikacje i większość wyścigów, ale ciężko mi zrozumieć, że nie czujemy dumy, wiedząc, że mimo wszystko znajduje się w czołówce kierowców świata.

avatar
Medicus

31.08.2019 01:51

0

Wg mnie obecny zestaw Ham i Bot to zestaw idealny. Stonowany, bez spięć, nawet podczas walki się szanują na torze. Generalnie zdobywają 1-2 w tym sezonie, nic więcej nie da się wycisnąć. Ocon na bank chciałby udowodnić coś sobie, Wolfowi, Luisowi co musiało by kończyć się utratą pkt, a to mogli by wykorzystać nawet stratedzy Ferrari. Jest idealnie, po co wsadzać kij w tryby maszyny, która działa jak szwajcarski zegarek? Mercedes ma okazję zweryfikować Ocona porównując Go z Ric, a trudno o lepsze porównanie. Do tego bez żadnych strat finansowych i pkt. Ocon ma rok bez jazdy, musi udowodnić coś zanim wsadzą go na górę. Problem niestety jest w tym, że Rus nie bardzo można zweryfikować. Gdyby nie powiązania, mógłby coś pokazać w Alfie lub Haas.

avatar
Medicus

18.08.2019 22:39

0

Sainz miał koniec końców sporo szczęścia, że w porę Jego kariera odbiła od RBR.

avatar
Medicus

12.07.2019 08:34

0

@12, Mimo wszystko nie wyklucza to sytuacji, że Ocon skończył by podobnie jak Bottas.

avatar
Medicus

11.07.2019 13:09

0

@9 Pisałem z telefonu, chyba stąd ten bałagan. Nic już nie mogę zrobić, brakuje edycji ;)

avatar
Medicus

11.07.2019 00:29

0

Jestem ciekawy bezpośredniego porównania Russell'a i Ocon'a. Mam wrażenie, że Esteban jest nieco przewartościowany. Ciężko też o realną ocenę jakości Dżordża, bo mam wrażenie, że tylko On ma bolid skręcony śrubami, a nie trytytkami. Moim zdaniem Ocon, nie jest również skuteczniejszy od Bottas'a, ani nawet od Perez'a. Na mój gust Max jest naturalnym następcą Luis'a. Mercedes musi Go mieć inaczej zgarnie Go Ferrari.

avatar
Medicus

09.07.2019 20:19

0

Dopóki jeżdżą w innych bolidach można tylko gdybać. Mietek się przegrzewał, RB odkręcił co miał na domowym i wyszło jak wyszło. W GB wszystko wróci do normy.

avatar
Medicus

05.07.2019 22:40

0

Jestem zdania większości z Was. 0 treningów, 0 komunikacji, która nie zagraża życiu i zdrowiu, opony, które można cisnąć i nie puchną, brak kar za kolejne silniki - karą było by to że wybuchł i ktoś nie ukończył wyścigu. Wychodzi na to, że powrót do korzeni może okazać się zbawienny. Wyobraźcie sobie, sytuację, że żaden kierowca nie wie jakim tempem jedzie konkurent, żaden kierowca nie wie kiedy zjeżdża konkurent. Do tego trawa na obrzeżach każdego toru, w którym to możliwe, niech sobie gp Francji będzie betonowe, ale tuż po za torem trawa, która weryfikuje błędy i próby naginania przepisów bez litości, potem dalej może być beton, który służyłby jedynie do wyhamowania. 0 oszczędzania paliwa, bo to jest bez sensu samej koncepcji wyścigów. Wyścigi stały by się nie przewidywalne.

avatar
Medicus

05.07.2019 13:47

0

Ja bym usunął dwa treningi, zostawił jeden krótki w sobotę.

avatar
Medicus

11.06.2019 11:43

0

@30 TomPo - mam podobne wrażenie, bo cała ocena sytuacji trwała zbyt długo, bo teoretycznie powinna być to krótka piłka, czyli złamanie zasad więc kara. Myślę, że nie było by żadnej burzy, gdyby właśnie taki nakaz dostał Seb. Była by to kara w moim mniemaniu adekwatna do sytuacji, jednocześnie dająca szanse na kontrę.

avatar
Medicus

10.06.2019 12:08

0

Myślę, że Seb nie miał za wiele możliwości gdy znalazł się z impetem na trawie, niemniej jednak zakręt ściął i wydaje mi się, że najwłaściwszym rozwiązaniem było by oddanie pozycji od razu. Zyskał by czas na ewentualny atak, choć zakładam, że nie zakładał, że nie będzie tu ingerencji ze strony sędziów.

avatar
Medicus

12.05.2019 17:49

0

Wszyscy grają w piłkę, a na końcu i tak wygrywają Niemcy ;) Zdecydowanie na plus komentatorzy, przynajmniej dla mnie. Widać w Haas'ie geny Ferrari, jechać po dublet w grupie B i pozwolić na walkę wewnątrz zespołową, która nic nie zmienia.. bezcenne. Paradoksalnie obecnie Kwiat znacznie bardziej pasowałby do RB i przy dyletanckiej postawie Ferrari byli by e stanie zagrozić Włochom.

avatar
Medicus

06.05.2019 10:59

0

Sugeruje poczekać jednak do końca sezonu. Za nami 4 wyścigi, w których z różnych powodów Robert słabiej spisuje się od Russella. Jeśli nie uda Mu się pokonać Dżordża to odpadnie z gry, niemniej jednak nie strącajmy Go już teraz bo mamy za sobą raptem 20% sezonu.

avatar
Medicus

14.04.2019 21:23

0

GAS przerażająco odstaje. Mam wrażenie, że Helmut nie spodziewał się, że aż tak bardzo. Albona wsadzili jako zapchajdziurę, a gość wyrasta na najbardziej nie docenionego z ekipy puszek.

Przejdź do wpisu Solidne punkty Red Bulla

avatar
Medicus

13.04.2019 17:16

0

Mówcie co chcecie, ale to jest woda na młyn dla widowiska. Ludzie chcą igrzysk! VER jest porywczy, ale zapewnia show i do tego ma talent. Co F1 i RB po takim Gasly'm? Nie jestem Jego fanem, ale zdecydowanie charakteru nie można Mu odmówić ???? Będzie dym, ale co nam po procesjach ????

avatar
Medicus

13.04.2019 11:54

0

Sytuacja kontrowersyjna, niemniej jednak mam wrażenie, że VER chciał uzyskać efekt na VET z jakim sam skończył. Sprawy nie ułatwiło tez, że w jednym Renault siedział dotychczasowy giermek.

avatar
Medicus

04.04.2019 09:45

0

30. rowers - Nie do końca dziwi, stawiam bardziej pytanie retoryczne, nie próbuje w żadnym razie umniejszyć umiejętnością Russell'a. Wręcz przeciwnie, uważam, Dźordźa za ogromny talent w odniesieniu do dokonań choćby z zeszłego roku. Zgadzam się z Tobą, ciężko wskoczyć do obcego auta i zrobić wynik, jednak prawdopodobnie spodziewałem się po cichu czegoś więcej. Idealnie było by zestawić Russella i Ocona w jednym dniu testowym. Obydwaj to przyszłość. Wiele zależy od tego gdzie będą mogli jeździć. Takie testy dla Russell'a są jedyną opcją w tym roku, żeby pokazać swój potencjał. Dlatego wierzę, że wiedział, że musi się pokazać.

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu