komentarze
  • 11. -Olek1906
    • 2010-05-10 13:26:52
    • *.129.64.223

    tym bolidem cudów nie zdzialaja w Monaco, ale i tak gp Hiszpani było obiecujące dla Saubera.

  • 12. dawid222mietek
    • 2010-05-10 13:29:54
    • *.lukman.pl

    według mnie tor w Monaco bedzie dla Kubicy najlepszy a Sauber bedzie słabe

  • 13. mpkaras
    • 2010-05-10 14:32:06
    • *.zep.com.pl

    Tym razem przygoda Kobayashiego będzie jeszcze krótsza, skończy ją z winy ogrodzenia w okół toru.

  • 14. 71830
    • 2010-05-10 14:36:29
    • *.adsl.inetia.pl

    czy w tym roku jest jakaś zmiana, jeżeli chodzi o wolne treningi, bo w latach ubiegłych zawsze były w czwartek

  • 15. Cypriano
    • 2010-05-10 14:39:51
    • *.icpnet.pl

    Co tam C29 nie wyobrażam sobie dublowania. Zycze Sauberowi jak najlepiej ale znając zycie bedzie dzwon albo padnie silnik

  • 16. Oski9191
    • 2010-05-10 14:49:33
    • Blokada
    • *.ostnet.pl

    Kob w nawrót będzie na ręcznym wchodził bo inaczej nie wyrobi ;)

  • 17. Qbicek
    • 2010-05-10 15:13:55
    • *.chello.pl

    14. 71830-----Teraz też tak jest treningi będą w czwartek

  • 18. RentonB
    • 2010-05-10 15:16:47
    • *.tbcn.telia.com

    Najwazniejsze zeby Robert byl w kwalifikacjach conajmniej 8, bo jesli bedzie w srodku to wiadomo co sie stanie.
    Moim zdaniem z 10 bolidow ukonczy wyscig i bedzie to przypominac destruction derby

  • 19. Tunio1
    • 2010-05-10 15:41:23
    • Blokada
    • *.xdsl.centertel.pl

    ''...gdyż nie sądzę, że nasz bolid jest idealny na wolne zakręty.''
    Oj i w szybkich zakrętach wasz bolid nie błyszczy. :)
    Pare moich słów. Jeżeli porównujemy C29 z R30 to jest znaczna różnica w długości i tu bez 2 zdań Reno będzie mieć przewage, ale nie odrazu nad wszystkimi.. Pomiędzy najkrótszym Renault a najdłuższym BMW jest 10 zespołów które nie są dłuższe od Renault o 30 cm, tylko o wiele mniej że to nie będzie robić ,,wielkiej'' różnicy.

  • 20. Tilion
    • 2010-05-10 16:13:35
    • *.akademiki.uni.torun.pl

    Ja myślę, że Monako będzie ostatecznym testem dla tegorocznych debiutantów (do których Kobayashiego też liczę), czy się do F1 nadają. Średnio wierzę, by wielu z nich dojechało do mety. A jeśli jeszcze popada...

  • 21. Qbicek
    • 2010-05-10 16:15:50
    • *.chello.pl

    Ja myślę że jak będzie sucho to Chandhok i Senna nie dojadą

  • 22. Renault R30 F1
    • 2010-05-10 17:21:22
    • *.centertel.pl

    Tą Furmanką to se Sauber może myśleć o dojechaniu do mety a to nie będzie łatwe.

  • 23. lechu55
    • 2010-05-10 17:26:17
    • *.181.129.250

    Będzie sie tam działo. Juz na pierwszych zakrętach wyscigu moze dojsc do... incydentow. Nie zdziwie sie jak juz na pierwszym okrązeniu wyjedzie Safety Car

  • 24. sylb
    • 2010-05-10 17:26:26
    • *.ip.netia.com.pl

    Pofantazjuję ale taki manewr przeszedł by do historii.
    Jeżeli by padało to ilość SC będzie tak duża że wyścig nie ukończy się przed regulaminowymi 2h. Wygrać może ten kierowca który nie zjedzie w ogóle na zmianę opon, byle nie popełniał błędów.
    Ale były by jaja.

  • 25. lukasz1
    • 2010-05-10 17:48:42
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jakoś nie moge wyobrazic sobie dublowania w Monako. Chyba tylko na prostej startowej po 1 zakręcie prosta i w tunelu. Będzie sie działo, jak by jeszcze deszcz popadał było by wielkie widowisko. W tamtym roku wyścig w Monako też był bardzo ekscytujący.

  • 26. Gosu
    • 2010-05-10 17:51:19
    • *.adsl.inetia.pl

    24. sylb to byłoby nie zgodne z regulaminem :)

  • 27. Oski9191
    • 2010-05-10 18:02:44
    • Blokada
    • *.ostnet.pl

    jak popada w kwalifikacjach to bedzie cyrk na kółkach (chodzi mi o Q1) choć i bez tego bedzie w sobote niezle zamieszanie a w wyścigu jak popada to będzie praktycznie jazda za SC :/ ale przynajmniej pooglądamy kilka kraks ;)

  • 28. ask
    • 2010-05-10 18:37:28
    • *.pz1-nat.espol.com.pl

    w deszczu nie trzeba zmieniać opon

  • 29. matito
    • 2010-05-10 19:11:40
    • *.adsl.inetia.pl

    ok ale BMW w tym roku ma zupełnie problemy w 100%

  • 30. AngelOfFight
    • 2010-05-10 19:17:14
    • *.slupsk.vectranet.pl

    Mam nadzieje że robert dobrze sobie poradzi w monako. Bolid ma najkrótszy więc to jest plus, renia nie jest zbyt szybka - to musimy przyznać a na tym torze prędkość maksymalna tak się nie liczy jak w innych wiec kolejny plus, no i z tego co mi wiadomo to robert lubi uliczne tory :)

  • 31. Qbicek
    • 2010-05-10 19:20:08
    • *.chello.pl

    Ja liczę że Robert jest w stanie nawet wygrać ten wyścig chociaż jest to wątpliwe ale miejsce 2-5 jest realne

  • 32. wojtek_g
    • 2010-05-10 20:02:42
    • *.chello.pl

    Pedro - w Monaco treningi odbywaja sie w czwartki ;)

  • 33. Konik_mekr
    • 2010-05-10 20:27:50
    • *.gorzow.mm.pl

    Oj tam, 30 cm to nie jest aż tak dużo, fakt, że nie zyskają, ale bez przesady:).

  • 34. EDOO
    • 2010-05-10 21:07:51
    • *.2.39.71

    WITAM CHCIAŁEM TYLKO DODAĆ ŻE NIE CHODZI TU TYLKO O DŁUGOŚĆ BOLIDU
    LECZ O ROZSTAW OSI A TU R30 MA JĄ NAJMNIEJSZĄ

  • 35. jaroadam
    • 2010-05-10 21:57:51
    • *.centertel.pl

    Jest szanasa - kręty tor relatywnie niewielka szybkość. Duuużo chamowania. Aerodynamika ma mniejsze znaczenie a liczy się głównie trakcja i przyczepność mechaniczna. Wyzwanie dla skrzyni i przeniesienia napędu. Widzę Roberta na pudle!!!

  • 36. thekuna
    • 2010-05-10 23:07:35
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Dla wszystkich mądrych, rozstaw osi i długość bolidu ma niewiele do rzeczy. Największy wpływ na szybkość bolidu na zakręcie ma jego efektywność aerodynamiczna. Gdybyśmy porównywali malucha z tirem, to coś takiego jak rozstaw osi faktycznie miałoby znaczenie, w tym przypadku jest znikome, pozdro

  • 37. elin
    • 2010-05-10 23:07:48
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jeśli w Monaco najważniejsze są - dobry balans bolidu, docisk i wysokie umiejętności kierowcy, to faktycznie dla Pedro i Kamui może to oznaczać ciężki wyścig ...

  • 38. jaroadam
    • 2010-05-10 23:44:25
    • *.centertel.pl

    36. za przeproszeniem du.a a nie "efektywność aerodynamiczna". W wolnym zakręcie liczy się przyczepność mechaniczna i trakcja (a głównie neutralność pojazdu przy wyjściu z zaketu). Aerodynamika odgrywa rolę w prędkościach ok 150 km/h. W Monako 80% toru jest wolna. Poza tym jakbyś pojeździł sobie trochę krótkimi i długimi autami to byś wiedział o czym piszesz.

  • 39. thekuna
    • 2010-05-11 07:03:58
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    38. radzę sobie doczytać. Przed sezonem dużo się pisało o długości bolidu/rozstawie osi. I takie różnice jakie są w F1 mają znikomy wpływ, praktycznie niemierzalny w czasach okrążeń.

  • 40. thekuna
    • 2010-05-11 07:07:16
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Tzn. ja nie mówię, że przyczepność mechaniczna i trakcja nie ma znaczenia, bo faktycznie o tym nie wspomniałem, chodzi o samą dyskusję o długości i rozstawie osi , a skręcaniu, która jest bez sensu...

  • 41. jaroadam
    • 2010-05-11 14:42:06
    • *.centertel.pl

    40. Monako jest wyjątkowym wyścigiem. Masz rację że w pozostałych wyścigach wymiary pojazdu nie mają w zasadzie znaczenia a jeśli mają to marginalne. Natomiast na nawrotach przy Garnd Hotelu i za mariną przy wyjeżdzie na prostą (a w zasadzie krzywą) startową mogą mieć znaczenie i dawać pewną przewagę.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo