DO
GP Azerbejdżanu
19.09 - 21.09
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Włoch
-
Verstappen zdominował GP Włoch. McLaren musiał zastosować polecenia zespołowe
-
Verstappen przejechał najszybszy wyścig w historii F1
-
McLaren z podwójnym podium i kuriozalnym poleceniem zespołowym
-
Leclerc: zmaksymalizowaliśmy wynik
-
Albon znowu najlepszy w środku stawki
-
Bortoleto zdobył kolejne punkty, Hulkenberg nawet nie wystartował
-
Hadjar nie przestaje zaskakiwać
-
Antonelli z punktami w domowym wyścigu, lecz nie obyło się bez incydentów
-
Kierowcy Haasa zamieszali się w incydenty wyścigowe
-
Trudny wyścig dla Alpine
-
Awaria zawieszenia pozbawiła Alonso szans na punkty
Ostatnia aktywność
11.05.2010 07:07
0
Tzn. ja nie mówię, że przyczepność mechaniczna i trakcja nie ma znaczenia, bo faktycznie o tym nie wspomniałem, chodzi o samą dyskusję o długości i rozstawie osi , a skręcaniu, która jest bez sensu...
Przejdź do wpisu C29 może mieć problemy w Monako
11.05.2010 07:03
0
38. radzę sobie doczytać. Przed sezonem dużo się pisało o długości bolidu/rozstawie osi. I takie różnice jakie są w F1 mają znikomy wpływ, praktycznie niemierzalny w czasach okrążeń.
Przejdź do wpisu C29 może mieć problemy w Monako
10.05.2010 23:07
0
Dla wszystkich mądrych, rozstaw osi i długość bolidu ma niewiele do rzeczy. Największy wpływ na szybkość bolidu na zakręcie ma jego efektywność aerodynamiczna. Gdybyśmy porównywali malucha z tirem, to coś takiego jak rozstaw osi faktycznie miałoby znaczenie, w tym przypadku jest znikome, pozdro
Przejdź do wpisu C29 może mieć problemy w Monako