DO
GP Australii
14.03 - 16.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
McLaren sięgnął po tytuł mistrzowski, ale Ferrari nie sprzedało łatwo skóry
-
Stake Sauber kończy sezon wyścigiem pełnym błędów
-
Williams bez punktów na zakończenie sezonu
-
Alonso liczy, że nowi pracownicy pomogą Astonowi w przyszłym roku
-
Haas przegrał walkę z Alpine o szóste miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Słaby występ Visa RB w finale sezonu na torze Yas Marina
-
Ferrari zrobiło, co mogło, ale tytułu nie wywalczyło
Ostatnia aktywność
11.05.2010 07:07
0
Tzn. ja nie mówię, że przyczepność mechaniczna i trakcja nie ma znaczenia, bo faktycznie o tym nie wspomniałem, chodzi o samą dyskusję o długości i rozstawie osi , a skręcaniu, która jest bez sensu...
Przejdź do wpisu C29 może mieć problemy w Monako
11.05.2010 07:03
0
38. radzę sobie doczytać. Przed sezonem dużo się pisało o długości bolidu/rozstawie osi. I takie różnice jakie są w F1 mają znikomy wpływ, praktycznie niemierzalny w czasach okrążeń.
Przejdź do wpisu C29 może mieć problemy w Monako
10.05.2010 23:07
0
Dla wszystkich mądrych, rozstaw osi i długość bolidu ma niewiele do rzeczy. Największy wpływ na szybkość bolidu na zakręcie ma jego efektywność aerodynamiczna. Gdybyśmy porównywali malucha z tirem, to coś takiego jak rozstaw osi faktycznie miałoby znaczenie, w tym przypadku jest znikome, pozdro
Przejdź do wpisu C29 może mieć problemy w Monako