DO
GP Australii
06.03 - 08.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
Verstappen wygrał finał sezonu, ale to Norris został mistrzem świata!
-
Verstappen nie powtórzył wyczynu Schumachera
-
Norris przeszedł do historii F1
-
Ferrari dobrze rozegrało dzisiejszy wyścig, ale na podium zabrakło tempa
-
Alpine w męczarniach zakończyło bardzo kiepski sezon
-
Aston Martin utrzymał 7. miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Znakomity występ Ocona, Bearman dostał karę za jazdę slalomem na prostej w samej końcówce
-
Cichy wyścig Williamsa na zakończenie najlepszego sezonu ekipy od 2017
-
Kiepski koniec udanego sezonu dla Racing Bulls
-
Mercedes bez podium na zakończenie sezonu, ale z wicemistrzostwem
-
Hulkenberg przebił się z końca stawki do punktowanej dziesiątki, ostatni wyścig Saubera w F1

Ostatnia aktywność
11.05.2010 07:07
0
Tzn. ja nie mówię, że przyczepność mechaniczna i trakcja nie ma znaczenia, bo faktycznie o tym nie wspomniałem, chodzi o samą dyskusję o długości i rozstawie osi , a skręcaniu, która jest bez sensu...
Przejdź do wpisu C29 może mieć problemy w Monako
11.05.2010 07:03
0
38. radzę sobie doczytać. Przed sezonem dużo się pisało o długości bolidu/rozstawie osi. I takie różnice jakie są w F1 mają znikomy wpływ, praktycznie niemierzalny w czasach okrążeń.
Przejdź do wpisu C29 może mieć problemy w Monako
10.05.2010 23:07
0
Dla wszystkich mądrych, rozstaw osi i długość bolidu ma niewiele do rzeczy. Największy wpływ na szybkość bolidu na zakręcie ma jego efektywność aerodynamiczna. Gdybyśmy porównywali malucha z tirem, to coś takiego jak rozstaw osi faktycznie miałoby znaczenie, w tym przypadku jest znikome, pozdro
Przejdź do wpisu C29 może mieć problemy w Monako