komentarze
  • 15. robtusiek
    • 2010-03-29 16:45:36
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    13. modafi na tym portalu czytałem, Renault zapowiada że w końcówce tego sezonu chcą regularnie stawać na podium a w przyszłym sezonie walczyć o mistrzostwo. Jak znajdę to wstawię ci linki.

  • 16. Big master
    • 2010-03-29 16:55:14
    • *.sta.asta-net.com.pl

    Znany jest sekret wczorajszego drugiego miejsca Roberta Kubicy :D W Australii kibicowała mu polska piękność, ponoć wszyscy w paddocku zazdrościli Robertowi xD

    Jeśli w Malezji będzie sucho to może być ciężko o dobry wynik, bo renowki są słabe w kwalifikacjach niestety...

  • 17. kuczek
    • 2010-03-29 17:15:48
    • *.147.209.159.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    Robert da radę nie będzie tak dobrze ja w Australii ale nie będzie az tak źle

  • 18. maciejwilq
    • 2010-03-29 17:29:06
    • *.2.222.199

    Pamiętacie panowie start z Bahrainu i przede wszystkim z Australii? Mam na myśli to w jaki sposób oba bolidy renault połknęły rywali na paru pierwszych metrach, Petrov wystartował jak torpeda podobnie Robert. Widzę w tym coś bardzo pozytywnego, napewno pamiętacie tęż jaką przewage na starcie miało renault w latach 2004-2006, może w tym roku będzie podobnie? Ciekawie to naprawdę wyglądało.

  • 19. petersam25
    • 2010-03-29 18:26:32
    • *.static.dsi.3s.pl

    Podium chyba nie będzie ale punkty na pewno, auto coraz lepsze a i Robert już się wystarczająco zaaklimatyzował

  • 20. nugal
    • 2010-03-29 18:35:29
    • *.chello.pl

    panowie czapki z głów przed Robertem, ten wyścig to dla mnie Mistrzostwo Świata

  • 21. marcin20
    • 2010-03-29 18:50:38
    • *.static.sitel.net.pl

    Good news !!!

  • 22. lechu55
    • 2010-03-29 19:25:06
    • *.181.129.250

    Jesli by mialo w wyscigu w Malezji padac to by niezle bylo. Tam jak juz ma padac to raczej lunie potok z nieba. Widac bylo w wyscigu w Australii ze Renault duzo poprawilo w stosunku do Bahrajnu. Wszystko zalzey od startu. Ja zakladam ze Kubica wywalczy w Malezji 8,9 pozycje startową. Jesli dobrze wystartuje i wyrzedzi paru kierowcow to znow moze byc dobre miejsce ale raczej tam juz nie przejedzie 40kilku kolek na tych samych oponach

  • 23. Budyn_F1
    • 2010-03-29 19:26:24
    • *.chello.pl

    Nowe poprawki napewno dadza duzo.

  • 24. figo7
    • 2010-03-29 19:31:40
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Powiem tak Robert trochę mnie denerwuje stwierdzeniem że miał szczęście w Australii szczęście może przy okazji ale z moich obserwacji to niesamowity talent i jego duch walki oraz perfekcyjność sprawiła że staną na podium . Obserwuje Roberta od początku jest jednym z nielicznych kierowców który nie popełnia błędów on żyje tym sportem doskonale współpracuje z inżynierami dając im cenne rady i co najważniejsze jego rady są wdrażane niemalże błyskawicznie .Jestem pewny że Robert pokaże dużo dobrego w tym sezonie i zostanie w Renault to jest dobra opcja a w 2012 powalczy o majstra i jestem pewny że nim zostanie ,a jeszcze jedno w 2012 dostawca opon się zmieni może Michelin będzie dostarczał opony wiemy co zrobił dla Renault taki układ .

  • 25. gryzipiorek
    • 2010-03-29 19:42:58
    • *.adsl.inetia.pl

    Jeśli potwierdzą się prognozy pogody, to znowu będą "dzwony". Oby Robert "uchował się" przez kilka pierwszych zakrętów - potem już będzie dobrze.
    A Witia w deszczu może skończyć tak samo, jak wczoraj. Rakieta to on jest, ale na deszcz ma raczej za ciężką nogę.

  • 26. przemoziom99
    • 2010-03-29 19:44:56
    • Blokada
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    robert po prostu nie jest huraoptymistą ale realistą zawsze jest lepiej być pozytywnie zaskoczonym niż rozczarowanym

  • 27. shad2pl
    • 2010-03-29 19:53:52
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Przede wszystkim kwalifikacje. W deszczu to będzie loteria.

  • 28. szerter
    • 2010-03-29 20:20:24
    • *.com-promis.3s.pl

    8, 15. robtusiek - właśnie, może nie tyle w końcówce co raczej wspominali o połowie, ale o ile się nie mylę to chyba mieliśmy dopiero 2 wyścigi...?

    24. figo7 - oponiarz zmienia się w 2011
    25. gryzipiorek - mam nadzieję, że Pietrow się już nauczył jak zachowują się slicki na przesychającym torze i więcej takich niespodzianek nie będzie. W końcu na testach raczej jeździł na mokro, więc gładka opona na wodzie to dla niego jakaś nowość jest, albo raczej była :)

  • 29. figo7
    • 2010-03-29 20:24:38
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    masz szerter rację oponki w 2011 o ten rok mi chodziło

  • 30. gustavof199
    • 2010-03-29 20:48:59
    • *.ronus.pl

    komentatorzy, że się tak wyraże będą tam gdzie będą odbywać się wyścigi porsche supercup.

  • 31. RamDamDam
    • 2010-03-29 20:51:57
    • *.231.56.161.koba.pl

    Orientuje się ktoś może czy na Sepang dalej jest ten kontrowersyjny wyjazd z aleii serwisowej? Rok temu coś tam przebąkiwali o zmianach, ale czy znaleźli inne rozwiązanie?

  • 32. gryzipiorek
    • 2010-03-29 21:31:27
    • *.adsl.inetia.pl

    28. szerter - mam taką nadzieję, że Witia szybko uczy się. W przeciwnym razie słabe szanse Renault na zachowanie 5 miejsca w stawce - jeśli punktować będzie tylko Robert.
    Chodziło mi raczej o to, że Pietrow jeszcze "nie czuje" bolidu" i popełnia proste błędy - jak ten w niedzielę. A nawierzchnia była już całkiem w niezłym stanie. W Malezji może być dużo gorzej z pogodą.
    W tej sytuacji raczej stawiam na "weteranów" - MSC, Webber, Massa, Alonso no i Kubek oczywiście. Czyli dobrzy technicznie, a mało agresywni..

  • 33. polert
    • 2010-03-29 21:46:01
    • *.olsztyn.mm.pl

    z pukntu widzenia bolidy Renault sa szybkie i pokazuja chec walki w kazdym wyscigu wiec wydaje mi sie ze Robert mocno powalczy w Malezji o miejsca w pierwszej 5 moze 6 Petrov tez powinien powalczyc o Q3 ja patrze z optymizmem i szansa na duze puknty jest bardzo możliwa byc moze nawet podium ? kto wie

  • 34. pjc
    • 2010-03-29 21:49:08
    • *.acn.waw.pl

    Wygląda na to,że Renault łapie powoli rytm.
    Może Australia była tylko wstępem do kolejnych wspaniałych wyścigów w wykonaniu RK.
    Gdyby jeszcze VP zaczął punktować to już byłby dobry znak.
    To z pewnością pomogłoby zespołowi.

  • 35. nomadwcm
    • 2010-03-29 22:04:22
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    http:/ /www.formula1.com/news/ technical/2010/825/733.html

  • 36. Vlad Tepes
    • 2010-03-30 00:19:54
    • *.adsl.inetia.pl

    Właśnie oglądam powtórkę wyścigu i mam pytanie odnośnie wyprzedzania na prostej startowej.Czy poza startem można przekraczać linię wyjazdu z pit line??Ponieważ Ham... wyprzedził Masę właśnie przekraczając linię wyjazdową, wiadomo ze rzadko się wyjeżdża w tym roku z pitów,ale z tego co pamiętam to w zeszłym roku były za to rożne kary.Czy ktoś może pomóc mi to wyjaśnić?

  • 37. szerter
    • 2010-03-30 03:03:33
    • *.com-promis.3s.pl

    Przekraczać a nawet najeżdżać nie wolno, ale tylko jeśli się z PL wyjeżdża. Jestem prawie pewny, że ta linia jest nieistotna dla zawodników na torze, bo jest notorycznie przekraczana, zarówno wjazd jak i zjazd, ale jakoś sobie takich kar nie potrafię przypomnieć. Natomiast jeśli ktoś wyjeżdża z PL to na końcu wyjazdu stoi taki pan i macha niebieską flagą, która raczej jest widoczna zarówno dla tych na torze jak i opuszczających aleję. Dodatkowo sądzę, że w takich sytuacjach 'na styk' zawodnik na torze będzie poinformowany przez radio, o tym co mu ewentualnie grozi.

  • 38. Roch Kowalski
    • 2010-03-30 09:24:38
    • *.idc.net.pl

    Widok Roberta ze stabilną trakcją i dwie ferrarki za nim walczące z przyczepnością to miód na serce :)

  • 39. Janosoprano...
    • 2010-03-30 09:48:46
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jestem głupi.

  • 40. dick777
    • 2010-03-30 12:19:23
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    39. Janosoprano...: Co cię skłoniło do takiego wyznania?

  • 41. Anteaus
    • 2010-03-30 13:12:28
    • *.lodz.msk.pl

    36. Linia ta jest gł dla bolidów wyjeżdżających z pit stopu i wtedy nie wolno jej przekraczać.. Dla kierowców będących na torze jest niedozwolone jej przekraczanie w czasie gdy wyjeżdża inny bolid z PL. i jest to tak jak dodatkowo sygnalizowane jak napisał szerter

  • 42. Vlad Tepes
    • 2010-03-30 13:33:47
    • *.adsl.inetia.pl

    37. szerter, 41. Anteaus Dzięki za info. A już myślałem że sędziowie nie zauważyli. Mozliwe że w zeszłym sezonie chodziło właśnie i wyjazd.

  • 43. matidj
    • 2010-03-30 17:44:05
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    renault startuje jak rakieta ponieważ jest dużo mniej obciążone paliwem poprostu ma go mniej niż inni a czemy bo jak wszyscy obserwatoży F1 wiedza ze silniki reni mało żrą paliwa więc potżenują mniej takie jest moje zdanie na temat dobrych startów reno

  • 44. kkkk
    • 2010-03-30 18:18:18
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Owszem renault jest bardzo aerodynamiczny dzięki czemu tak jak mówił 43. matidj a poza tym myŚlę
    że to zaprocentuje pzdr.XD:)
    Jak sądzicie Kubica będzie na podium ???

  • 45. leo_
    • 2010-03-30 20:02:18
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Z tego co wiem, tor w Malezji ma swoje plusy i minusy , w odniesieniu do charakterystyki bolidu Renault. Plusy to: ciepło oraz ciepło + deszcz (należy zauważyć , że deszcz jest raczej dobry również dla Kubicy, nie tylko dla bolidu, choć ryzyko zawsze jest, tak że i Robert też może odpaść przy niesprzyjających okolicznościach). Minusem jest to, że renault posiada bolidy słabsze pod względem aerodynamiki, przez co nie będzie miał szybkosci na szybkich łukach, o ile nie pomogą poprawki aero, które właśnie mają być wprowadzone na najbliższy wyścig. I mam nadzieję, że podciągną one wyraźnie prędkości Renault. Wtedy jest szansa na bardzo dobre tempo w kwalifikacjach i w wyścigu. Jest jednak jedna rzecz, która mnie nieco niepokoi: mianowicie dodatkowa regulowana dziura bodajże w tylnym skrzydle Mc Larena. Widać bowiem było po Australii ogromną szybkość bolidu Hamiltona na prostych (na szczęście kosztem dramatycznego zużycia opon). I ciekaw jestem , co na to odpowie Renault, które zarzeka się , że nie wprowadzi tego rozwiązania do swoich samochodów F1. Oby nie okazało się to złą decyzją.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo