komentarze
  • 10. banita
    • 2010-03-18 11:45:21
    • *.as.kn.pl

    7. no proszę tego nie wypatrzyłem ... nie rozumiem takiej polityki robia super extra fury za taką kasę wszystko indywidualnie pod klienta a przełączniki od seryjnych Fiatów czy w przypadku lambo Audi kaszana przy tych kwotach powinno to wyglądać inaczej :) wkońcu diabeł tkwi w szczegółach ... co do marki VW i luksusu hehe te dwa słowa faktycznie się gryzą oby nie zaproponowali TDI do bolidu hehe bo do 24h wyścigów już wprowadzili ;D

  • 11. PORUCZNIK
    • 2010-03-18 12:21:05
    • *.ds1.zut.edu.pl

    10. Z bardzo pomyślnym skutkiem...

  • 12. banita
    • 2010-03-18 12:23:06
    • *.as.kn.pl

    11. nie no tego nie da się ukryć ;) ... jednak gang silnika benzynowego i sama jego charakterystyka wysokie obroty itd... no nie powiecie mi że to nie ma klimatu hehe to właśnie mi się kojaży z F1 :) ... diesel w wyscigu 24h mi nie przeszkadza :)

  • 13. appil
    • 2010-03-18 12:47:02
    • *.wohnheime.ruhr-uni-bochum.de

    mmmm F1 garbus :)

  • 14. kszyh21
    • 2010-03-18 13:41:09
    • *.adsl.inetia.pl

    wystarczy że wejdą jako np Lamborghini czy Bugatti

  • 15. maniak300
    • 2010-03-18 14:02:23
    • *.ssp.dialog.net.pl

    VW i "NIE" luksus? VW i "NIE" sport? A Posche? A Bentley? A Audi? A Lamborghini? To wszystko nalezy do VW, wiec VW jak najbardziej TAK do F1.

  • 16. lukasz1
    • 2010-03-18 14:06:40
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    12. banita jak by Vettel miał diesla to zamiast 3 byłby 1. Bo diesel nie potrzebuje świecy, a starsze wersje działają bez akumulatora. Potrzebny jest tylko do rozruchu, a późniuej można go wyjąc. Niewiem jak by sie sprawował w warunkach wyścigowych, ale w osobówce lepszy diesel. Pozatym traktory rolnicze wszystkie jakie widziałem były napędzane dieslem. I wielki atut: diesel jest bardzo ekologiczny, można do niego wlac olej roślinny i jechac:)

  • 17. maniak300
    • 2010-03-18 14:11:15
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Wystarczy spojrzec na LeMans. Tam od paru lat Diesel kopie wszystkim tylki rowno. W WTCC Seaty tez daja ostro popalic benzyniakom.

  • 18. Czarna.
    • 2010-03-18 14:23:12
    • *.243.81.138

    Vw nie wiejdzie do F1, wiem z tewnego żródła.

  • 19. Kojag
    • 2010-03-18 14:54:39
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Gdyby mieli wejść z silnikami do Williamsa, to pewnie robiliby też kilka innych rzeczy. A nazwę wzieliby Audi pewnie, bo to taka "luksusowa marka, gdzie idzie się na ilość, a nie na jakość"

  • 20. Lynott
    • 2010-03-18 14:59:17
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    lukasz1, w osobówce lepszy diesel ? Dopisz, że turbo diesel, a ja Ci odpowiem, że lepsza turbo benzyna ;-). Diesle w Le Mans łoją tyłki benzyniakom, bo są oszczędne co na dystansie 24 h ma duże znaczenie. Po drugie można sobie pozwolić na silnik 5,0 V12. Nie widzę bolidu F1 z takim silnikiem. Prędzej powstanie seria wyścigowa diesel, niż zrobią mixa na jednym torze aut z różnym napędem (jak w WTCC). A jeśli chodzi i VW, to mają tyle marek w menu, że mogliby całą stawkę wystawić pod swoim szyldem, a i tak wszystko pewnie produkowaliby Anglicy ;-)

  • 21. matito
    • 2010-03-18 15:06:56
    • *.adsl.inetia.pl

    1. k.lebsky ]
    hehe coś w tym jest

  • 22. Voight
    • 2010-03-18 15:28:38
    • *.ssp.dialog.net.pl

    W Le Mans sprawa wygląda tak że regulamin daje dieslom znaczną przewagę. W tym roku to się zmieni bo nowe regulacje niwelują tą przewagę. Swoją drogą to jest już nowe Audi R15 z przerobioną karoserią.

  • 23. cyk
    • 2010-03-18 16:45:38
    • *.tktelekom.pl

    VW w F1 :0 Kolejna plotka i tyle, jakos tego nie widzę :)

  • 24. Ravfaaaaa
    • 2010-03-18 16:51:23
    • *.218.146.194.generacja.pl

    Ledwo co zakończyli współpracę z Toyotą a wcześniej z BMW a już znowu szukają producenta...

  • 25. banita
    • 2010-03-18 16:58:22
    • *.as.kn.pl

    16. Lukasz1 nie mam nic do diesla sam się na niego przerzuce bo dość sporo śmigam i choć kocham benzyniaki i ten klimat o którym pisałem diesel jest oszczędny ... ale jako drugie auto w domu napewno bede mial coś włoskiego i to coś z V6 albo jakąś honde z kultowym silnikiem seri B i VTEC ... dzwięk tych silników sama dynamika no jak dla mnie bajka i to inna od w której chce mieć diesla hehe jedno do codziennej jazdy drugie na weekend ;) ... pozdrawiam maniaków F1

  • 26. kuczek
    • 2010-03-18 17:16:26
    • *.146.202.130.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    VW w formułce może być tylko jakaś taka dziwna nazwa ja na F1 :S

  • 27. nomadwcm
    • 2010-03-18 18:48:00
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    a co was to dziwi

  • 28. loko
    • 2010-03-18 19:27:29
    • *.acn.waw.pl

    pomarzyc mozna . mysle o wlascicielach williamsa. firma od lat zjada swoje kapitaly i jedyny rok kiedy zamknela z mniejsza strata to wtedy jak podpisala porozumienie z Bernium i sypnal kasa. dlatego tez ich czasowo wykluczyli bo to pieski Berniego. pewnie juz nos nawet nad powierzchnie wody nie wystaje. wystarczy poczekac - bankrut bedzie tanszy.

  • 29. pjc
    • 2010-03-18 20:42:06
    • *.acn.waw.pl

    @kuczek najwyżej będą mieli znak rozpoznawczy "garbatą płetwę rekina" :-)

  • 30. Lewy_89
    • 2010-03-18 21:25:55
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A ja bym chętnie VW zobaczył w F1, bez różnicy z jaką nazwą (VW, Audi, Lambo, Bugatti czy Bentley). A do tych wszystkich złośliwców: bliżej do luksusu VW niż np Renault (no chyba że komuś aż tak bardzo przeszkadza wyraz Volks w nazwie). Chociażby biorąc pod uwagę wykonanie wnętrza i blach... Poza tym VW ma więcej aut usportowionych w gamie niż Renault (Golf GTI, Scirocco, Passat CC vs. Megane Coupe i Laguna Coupe)

  • 31. pjc
    • 2010-03-18 22:35:59
    • *.acn.waw.pl

    Lewy_89 to był taki żarcik nawiązujący do popularnego "garbusa".
    Ale tylko i wyłącznie z sympatii do VW.
    Sporo o nich ostatnio słychać. Nie zdziwiłbym się gdybyśmy ich zobaczyli za jakiś czas na starcie.

  • 32. Lewy_89
    • 2010-03-18 23:53:28
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ja wiem że to się tyczyło garbuska. Mój post był odpowiedzią na posty innych użytkowników, spokojnie... ;]

  • 33. lechart
    • 2010-03-19 05:07:25
    • *.olsztyn.mm.pl

    16. lukasz1 Przy tej samej pojemności, z silnika wysokoprężnego, nigdy nie uzyska się takiej mocy max jak z silnika benzynowego. Wynika to z różnicy energii zawartej w paliwie. Natomiast jeżeli chodzi o VW w F1, to już dawno powinno to się stać.

  • 34. rabus30
    • 2010-03-19 07:04:30
    • *.54.33.4

    Już tak poza wszystkim ( myślę o nazwie i silnikach diesla ) 2010 Mercedes w F1 2011 VW w F1 2011 w BMW dostają białej gorączki i następuje fala zwolnień.

  • 35. Lynott
    • 2010-03-19 09:38:56
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Lewy_89, Passat CC nie jest autem sportowym, tak jak sportowym autem nie jest Laguna Coupe. Popatrz tylko na Twingo RS, Clio RS albo Megane RS. To są auta sportowe. Scirocco oczywiście też, ale na tor ja bym wziął jakiegoś RS'a, a do jeżdżenia w trasie Passata CC.

  • 36. jarosdzi
    • 2010-03-19 14:56:17
    • *.acn.waw.pl

    Pod sztandarem VW były 2 prawdziwie sportowe modele: Karmann Dhia i Corrado G60, pozostałe, m. in. Golf GTi, Polo G40 Scirocco, miały aspirację do sportu, ale nie nazwałbym ich autami sportowymi. Takie jest moje zdanie, co nie znaczy, że nie lubię i nie cenię VW. Sam jeżdżę teraz Golfem TDi i chętnie ujrzałbym tę markę w F1.

  • 37. jarosdzi
    • 2010-03-19 15:00:46
    • *.acn.waw.pl

    No, może z tym Karmann Ghia przesadziłem, ale to piękne auto powstało przy współpracy w makaroniarzami i wciąż modernizowano je wstawiając mocniejsze silniki.

  • 38. jarosdzi
    • 2010-03-19 15:18:02
    • *.acn.waw.pl

    "Polo G40, Scirocco" - zapomniałem przecinka.

  • 39. Lewy_89
    • 2010-03-19 22:31:12
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A czy ja gdzieś napisałem że to auta sportowe? Napisałem usportowione, a to jest różnica... ;] Jakbym miał wybierać między VW a Renault, to bym brał albo Golfa R, albo Scirocco R.

  • 40. jarosdzi
    • 2010-03-22 09:56:30
    • *.acn.waw.pl

    @39. Lewy_89 - No, to mamy taki sam stosunek do tych dwóch marek. :). Dodam jeszcze, że Renault ma na swoim koncie kilka niemal doskonałych konstrukcji, np. Alpine A110, A310 lub A610. Niestety, auta te nie zdobyły zbytniej popularności, a szkoda. Każde z nich chciałbym mieć, lecz na co dzień wolę jeździć pewniejszymi VW.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo