komentarze
  • 1. yaneq
    • 2010-03-03 10:20:51
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    jak najbardziej popieram słowa webbera. mówi głośno to co wszyscy myślą. nic dodać, nic ująć.

  • 2. dsu1
    • 2010-03-03 10:21:25
    • *.CNet.Gawex.PL

    Co fakt to fakt - osobiście przeraża mnie to jak można wypuścić na tor kogoś kto jeszcze nie sprawdził sprzętu - jakie to niesie niebezpieczeństwo za sobą - czy FIA która tak dba o ten element nie pomyślała o tym wcześniej?

  • 3. Gosu
    • 2010-03-03 10:24:59
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Kangur znowu prosto z mostu, w tym względzie podobny do naszego rodaka. Może wreszcie FIA i "odl boy" Bernie przejżą na oczy, bo na razie $ ma tu priorytet.

  • 4. Kostek89
    • 2010-03-03 10:30:25
    • *.ostrog.net.pl

    2. dsu1 ale przeciez przed wyscigiem sa kwalifikacje i treningi... i wlasnie na treningach takie ekipy beda testowac 1 raz ;] fakt faktem ze takie maszyny do wyscigu i tak wyjade nieprzygotowane i gora po 10 okrazeniach beda lezec gdzies na poboczu albo zatrzymia sie na torze z powodu awarii, jesli wlasnie tak bedzie to mysle ze 1 wyscig bedzie bardzo ciekawy po pare razy na torze bedziemy mogli zobaczyc samochod bezpieczenstwa :)

  • 5. modafi
    • 2010-03-03 10:39:25
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    rzeczywiscie to smiechu warte. Ja bym dopuscil tylko 11 zespolow - te ktore testowaly.

  • 6. yaneq
    • 2010-03-03 10:39:34
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    co fakt to fakt. w 2009 mieliśmy przykład jak może się skończyć ucieczka jednej z części dobrego i sprawnego bolidu. nie wyobrażam sobie dopuszczenia takich samochodów na tor. fia tyle wagi przywiązuje do bezpieczeństwa, tyle kasy na to idzie... płacą także pośrednio sami kierowcy... a chcą ryzykować ich życie, dosłownie!

  • 7. jim
    • 2010-03-03 10:40:16
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    swoją drogą Rossiego chętnie zobaczyłbym na torze. Właściwie to chyba jedyne moje niespełnione życzenie dot. stawki kierowców. Reszta jak marzenie.. Alonso wreszcie w dobrym bolidzie, Schumacher w akcji, Hamilton w tym samym teamie co Button.
    Przy okazji, czy ktoś wie czy obowiązuje przepis dopuszczający do wyścigu po uzyskaniu min. 107% czasu pole position?

  • 8. Morfero
    • 2010-03-03 10:41:10
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A FIA zastanawiała się czy dopuścic Saubera. Jak dlugo trwalo ustalanie stawki na ten sezon? Za takie wycofywane sie na kilka dni przed startem powinny byc ciezkie kary. Panowie w FIA powinni raczej pomyśleć o emeryturze niz co zmienic w F1, bo zaczyna być coraz gorzej. Oszczednosci? jakie k***a znowu oszczednosci? Jezeli oszczedosciami mozna nazwac wydanie setek milionow na KERS i rezygnacja z niego. F1 to jest prestizowy sport i nie powinno byc zadnych ograniczen finansowych. Jezeli Berni bedzie w dalszym ciagu tak wymyslal to mozemy sie spodziewac, ze za 2 moze 3 lata, o ile F1 bedzie jeszcze istniec, blodiy beda napedzane energia sloneczna w ramach oszczednosci. GLUPOTA!!!

  • 9. Xardas
    • 2010-03-03 10:50:26
    • *.72.197.210

    Tak łatwo dali im miejsce , a SAUBER musiał się mocno starać chociaż ma bolid i całe zaplecze. To istne kuriozum żeby jeszcze była jakakolwiek mowa o startach zespołu US F1. Dawno powinni im podziękować i rozważyć Stefan GP który wykupił pozostałość po Toyocie.

  • 10. Voight
    • 2010-03-03 11:08:55
    • *.ssp.dialog.net.pl

    To skandal, że Prodrive nie dostał miejsca. Niech mi ktoś powie czym kierowała się FIA przy wyborze kandydatów, bo na pewno nie zapleczem czy możliwościami finansowymi. Gdyby nie głupota FIA to mielibyśmy markę Aston Martin w stawce. F1 to na prawdę największy cyrk świata.

  • 11. Bartec
    • 2010-03-03 11:12:09
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Politykę w FIA to widać gołym okiem, US i Campos dostali licencje na tzw ładne oczy Stefan szykuje się do sezonu jakby był pewien, że go Bernie wpuści bez problemów. Tylko pytam po co pisać w przepisach o terminach uzgodnieniach i wymaganiach, skoro potem ma się to wszystko w d..
    Bolesna prawda jest taka, że FIA wymaga reformy i zmiany w myśleniu, rezygnacja Mosleya dała tyle co nic bo zaraz w jego buty wskoczył Todt i zaczął wymyślać superlicencje dla szefów teamów tylko po to żeby zatrzasnąć drzwi przed nosem Briatore. Normalnie jak to piszę to jakbym streszczał "Modę na Sukces". Dobrze, że jeszcze jest taki Webber który potrafi powiedzieć szczerze i dobitnie co myśli. Popieram

  • 12. Aragorn
    • 2010-03-03 11:20:57
    • *.xdsl.centertel.pl

    Zawsze ceniłem Webbera. On jest jak Kubica, mówi to co myśli, a nie jak większość kierowców, którzy nawet mając o 2s gorszy bolid mówią, że jest świetnie.
    10. Voight - kiedyś ktoś stwierdził, że FIA wybrała tylko te zespoły, które zgodziły się startować z jednostkami Coswortha. Prodrive chciał bodajże używać jednostek Ferrari, więc ich zgłoszenie gdzieś się zapodziało. Zapewne z większością kandydatów było podobnie.

  • 13. jarosdzi
    • 2010-03-03 11:23:50
    • *.acn.waw.pl

    Wygląda na to, że gdyby z nudów, Bill Gates, albo jakiś inny bogacz zmontował Team, np. Daewoo-FSO z siedzibą - dla wygody wymowy Berniego - w Dzierżążni (ok. 10 km na zachód od Płońska) i wypisał kwit na 50 mln $, to bylibyśmy świadkami pojawienia się na torze czegoś pochodnego od Poloneza Caro i Syreny BOSTO. To jakiś koszmarny sen, mam nadzieję, albo zlikwidowano wszystkie szpitale psychiatryczne i ich byli pensjonariusze grasują na dobre we wszystkich dziedzinach sportu, w tym w F1, niestety. Chyba się popłaczę...

  • 14. Smola
    • 2010-03-03 11:24:26
    • *.adsl.inetia.pl

    Webber zauważył kilka nagminnie pomijanych spraw (również przeze mnie), dotyczących solidności kierowców startujących w nowych zespołach, a nie zaznajomionych ze swymi maszynami. Mieszanka nietestowanego bolidu i nieoswojonego - nawet doświadczonego - kierowcy z bolidem, może być delikatnie mówiąc, niezdrowa. O zgrozo! co by było, gdybyśmy w poprzednim zdaniu w słowo "doświadczonego", wstawili "niedoświadczonego"?! MAKABRA, Bonkers

  • 15. adam20
    • 2010-03-03 11:41:49
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jak nie potrafisz nie pchaj się na afisz!!!!!!!!!!!!!

  • 16. tomik_85
    • 2010-03-03 12:00:20
    • *.prz.edu.pl

    Ja uważam ze najlepszym duetem nie byłby Kubica- Alonso. Według mnie Kubica-Weber to byłby najlepszy duet w stawce. Celne mocne sformułowania zero owijanią w bawełne. Podoba mi sie ten gosc i strasznie jest do niego podobny Robert. Razem by wiele zdziałali

  • 17. bullit34
    • 2010-03-03 12:34:27
    • *.243.47.16

    Ma racje ten team to będzie taka bomba z opóźnionym zapłonem ciekawe kiedy wybuchnie. Campos i US-F1 to zespoły mało poważne, bez szacunku dla F1 i pozostałych teamów startujących w tym sezonie, z tym że US-F1 się wycofał. Weźmy takiego Stefan GP tam jeden inzynier ma więcej zapału i woli walki w F1 niz w obu pseudo zespołach

  • 18. RentonB
    • 2010-03-03 12:40:51
    • *.tbcn.telia.com

    O zgrozo wez takiego nakajime do usf1 wrzuc, z toru by zrobil jesien sredniowiecza :D

  • 19. walerus
    • 2010-03-03 13:09:46
    • *.klingspor.pl

    jako safety motor chyba...

  • 20. pz0
    • 2010-03-03 13:51:10
    • *.stalowa.pilicka.pl

    10. Voight - podobno zapleczem i możliwościami finansowymi ;-)

  • 21. monselice
    • 2010-03-03 15:02:07
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Przez wiele lat oglądania F1 w komentarzach często powtarzał się zwrot "f1 to poligon doświadczalny"i obawiam się że w tym roku to będzie prawdziwy poligon...nic tu nie ma do śmiechu cholercia...

  • 22. fabian
    • 2010-03-03 18:06:37
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Taaak, poligon saperski, z minami :)

  • 23. east
    • 2010-03-03 19:36:17
    • *.ingram.com.pl

    Zwrócił uwagę na najważniejszy aspekt, jakim jest bezpieczeństwo. Potwierdza tylko, że jest poukładanym gościem, który nie pieprzy o tym co mówił mu tatuś /przyp. Alonso/.
    Ktoś już tu przypomniał "sprężynkę" od Rossa..
    Moim zdaniem, żaden zespół nie powinien już być dopuszczony do rywalizacji w nadchodzącym sezonie. Być może mają miejsce pewne testy sprawdzające trwałość bolidów przed startami.
    Po to chyba powstała FOTA by dbać o interesy kierowców, więc chyba reagują bądź zareagują w odpowiedni sposób.
    PS. Nikt by nie chciał chyba, żeby jedyny Rosjanin w stawce jeździł ze spojlerem w...

  • 24. Ralfik1
    • 2010-03-03 20:34:34
    • *.range62-7.btcentralplus.com

    I to mi się podoba Mark był zawsze ambasadorem kierowców F1

  • 25. Smola
    • 2010-03-03 20:40:40
    • *.adsl.inetia.pl

    A Mika Johnego Walkera.

  • 26. Marti
    • 2010-03-03 20:46:27
    • *.160.167.2

    Smola - wyczuwam pewną sugestię ;)

  • 27. riqoor
    • 2010-03-03 22:43:43
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jaja będą niezaprzeczalne jak się ten HRT zacznie rozlatywać na pierwszym okrążeniu. Problem w tym, że nie będzie to takie śmieszne jak mogłoby się wydawać, a jak do balangi dołączy się Virgin Racing i Lotus to może się zrobić naprawdę niebezpiecznie.

  • 28. Smola
    • 2010-03-04 00:01:37
    • *.adsl.inetia.pl

    Marti, ponoć dmuchali i nadal dmuchają w balonik przed startem.... temu Kimi zrezygnował z F1 :D

  • 29. Marti
    • 2010-03-04 00:15:18
    • *.160.167.2

    :-)

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo